Keukenloods - Reviews & Ervaringen

8,8 Lees 19102 reviews Schrijf een review

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Keukenloods.

Keukenloods stelt zich voor

Deze score is berekend op basis van 2675 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar

8.8

Marjo 02-01-2018 Via de website gekocht

Vlotte levering!

paniek in de tent! De combimagnetron deed het niet meer en de feestdagen stonden voor de deur! Geen tijd om op pad te gaan, maar eens op internet gaan zoeken. Kwamen bij de Keukenloods uit! De site sprak ons aan! Overzichtelijk opgebouwd, vele merken aangeboden en een vlotte levering van het produkt. Besteld, betaald en binnen 36 uur stond er een nieuwe combimagnetron in de keuken! We konden met de kerst genieten van eigengebakken croissantjes!

Pluspunten

• Levertijd

Minpunten

• -

Hans 02-01-2018 Via de website gekocht

Goede Service

Duidelijke site, en voordelig, en de volgende dag in huis......??. helaas was de chauffeur ziek en moest 2 dagen wachten en met de hand afwassen. Moet toegeven, de machine wast beter af dan ik, en ook heel stil, dat vonden mijn kinderen ook, zijn niet gewend dat er gezongen word onder de handwas, Ben zeer tevreden.

Gerard 02-01-2018 Via de website gekocht

Goede service

Ten eerste vanwege de prijs, maar ook goede en snelle informatie na vragen van klant.
Snelle en correcte levering.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Ben 02-01-2018 In de winkel gekocht
Gaanderen

Deskundig en onafhankelijk advies.

Vriendelijke verkopers, goed adviserend en niet opdringerig. Een goed apparaat aanbieden tegen de gunstigste prijs.

Mark Schaap 02-01-2018 In de winkel gekocht
veendam

Tips voor aanpak en logistiek

De Keukenloods Veendam is een plezierige winkel waarin veel producten te bekijken zijn. Het woord "loods" wekt de indruk dat het een loods is in de zin van een hal met stellingen met daarop grote dozen. Dat is niet het geval. het is wel degelijk een toonzaal. Echter in die toonzaal staan dozen en staan pallets met daarop dozen waardoor het geheel toch een rommelige indruk maakt. Ook was de opgehangen apperatuur (afzuigkappen) niet te demonstreren omdat er sprake was van een gedeeltelijke stroomstoring. De dame die ons hielp was technisch niet voldoende op de hoogte maar beslist wel erg klantvriendelijk. Verbruik van apparatuur vertaal ik altijd in watt maar dat werd niet begrepen; het werd een andere waarde die ik weer niet begreep. Ik denk dat veel mensen in Watts denken / als het gaat om verbruik van electrische apparaten.
Ook de planning van de levering gaf wat problemen. Waarbij het regelen van de aanvoer veel later dan toegezegd, via de installateur, aan ons werd toegedacht, hetgeen wij uiteraard terecht hebben terug gelegd bij de dame van de Keukenloods. De aanbevolen installateur Reijnders is ons goed bevallen. Zowel de kookplaat als de afzuigkap zijn zeer naar de zin.

Nancy 02-01-2018 Via de website gekocht

Top service!!

Al snel kwam ik bij deze (winkel)website terecht omdat ze via zoekopties vaak de goedkoopste waren. Toch even een showroom winkel opgezocht en daar uiterst vriendelijk en goed geholpen.
Aankoop gedaan via internet, wat bleek dat het artikel dat ik besteld had niet leverbaar was, ik krijg daarvoor een 2x!!! zo duur/luxer model voor thuisgestuurd. Blijer konden ze me op dat moment niet maken! Wat een geweldige service! Ook de levertijd en levering waren perfect! Ik zou ten alle tijden eerst bij keukenloods kijken mocht ik weer wat nodig hebben.

Richard Aarts 02-01-2018 Via de website gekocht

Goede service

Alles geleverd zoals afspraak, netjes verpakt, goede montage instructie. Duidelijk op de hoogte gebracht status bestelling.

Jack 02-01-2018 Via de website gekocht

Goede zorg

Site was duidelijk. Besteld model was niet voorradig maar kreeg heel goed "beter" alternatief aangeboden. Aflevering goed op afgesproken tijd.

J.grimmelikhuijsen 02-01-2018 Via de website gekocht

Super bedrijf! Snelle levering!

Heel eenvoudig te bestellen en goede informatie over zowel levering als het product zelf. Nu 2 weken de oven in gebruik en zijn erg tevreden.

Rene visscher 02-01-2018 In de winkel gekocht
Zaandam

Het is dicht bij en overzichtelijk makkelijk parkeren en je wordt vriendelijk geholpen
Al diversen aankopen gedaan

Mevr. De Jong 02-01-2018 Via de website gekocht

Wat een geweldige service! Superfijn geholpen.

Ik moest een onderdeel voor onze vaatwasser hebben die een jaar of 5 oud is. Het was nergens meer aan te komen. Wij hadden hem hier ook gekocht dus stelde ik mijn vraag hier. Ze hebben alle moeite gedaan om mij te helpen. En het ging maar om een totaalbedrag van €20,-. Waar maak je dat trgenwoordig nog mee?
Deze service zorgt er wel voor dat ik hier klant blijf. Dankjulliewel.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice

Minpunten

• -

Han 02-01-2018 In de winkel gekocht
Amsterdam zuidoost

Goede service

Prima winkel met personeel die verstand hebben van zaken. 2 man in de winkel kan wel een beetje weinig zijn als het drukker is...

Sybil 02-01-2018 Via de website gekocht

Goede service

Prima advies, art. Mijn hesteldevplaat was niet op voorraad prima vervanging gekregen. Meteen in huis

Martin 02-01-2018 Via de website gekocht

Redelijk duidelijk proces

We hadden voor ons nieuwe huis een nieuw gasstel nodig. Uiteindelijk via een zoektocht uitgekomen bij keukenloods.nl. Dit vooral gebaseerd op de prijs van het gasstel welke we gekozen hadden.

Het bestelproces is redelijk duidelijk. Je moet wel goed opletten of het product op voorraad is bij de leverancier, de wachttijd kan hierdoor oplopen.

Daarnaast mag het bestelproces iets duidelijker. Je krijgt een mail met daarin een update over de bestelling, maar zodra deze gewijzigd wordt, krijg je daar geen mail van. Ook worden er codes gebruikt in de mail, die nergens uitgelegd wordt, zodat je niet weet wat de precieze status is. Er stond een tijdje de status '51' bij mijn product, waarvan ik geen idee had wat het was (dit was niet het weeknummer waarin het geleverd werd). Een precieze datum had me fijner geleken.

Nadat ik de verzendbevestiging had ontvangen kon ik via track and trace het pakket in de gaten houden.

Het product voldeed prima, hij was goed ingepakt en kwam onbeschadigd aan. Ook de informatie op de website was ruim voldoende.

Miriam 02-01-2018 Via de website gekocht

Levering top verlopen!!

Vlak voor de feestdagen oven kapot 🙄. Door keukenloods echter vlug een nieuwe geleverd zodat we met kerst toch een oven hadden. Het is trouwens een top apparaat!!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Jan Datema 02-01-2018 In de winkel gekocht
Garderen

Heel goede service.

Na omschrijving van onze wens snel tot zaken gekomen, we wisten wat we wilden hebben. We kregen de nog ontbrekende informatie en de afhandeling was vlot en goed geregeld. Wat zal ik er verder nog over zeggen: goed is goed en de Keukenloods rekende bovendien een nette aanbiedingsprijs. Tevredenheid dus.

Xavier 01-01-2018 Via de website gekocht

Top prijs prima levering

Wij hebben een kooker besteld die is netjes op afgesproken tijdstip geleverd, ik werd ook netjes op de hoogte gebracht per mail van status levering.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Marina Mebis 31-12-2017 Via de website gekocht

Tevreden ,wel jammer dat er geen lampje werd nagestuurd

Afzuigkap gekocht. Goede assistentie via de chat gehad. Het order werd ook snel geleverd. Alleen jammer dat er niet gereageerd werd op mijn verzoek per e-mail om een nieuw lampje op te sturen (een van de lampjes is stuk gegaan tijdens het transport)

Pluspunten

• Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• Retourproces

E van der Kroef 31-12-2017 Via de website gekocht

Goede service

Prima shop. Alleen jammer dat het artikel dat ik gekozen heb wel in de shop staat, maar niet meer geleverd werd. Alternatief werd door Keukenloods gekozen zonder overleg. Verder goede service

Jos 31-12-2017 In de winkel gekocht
Roosendaal

Goede Service

Netjes op afgesproken tijd geleverd en ingebouwd.De koel/vries combinatie werkt naar tevredenheid.Oude koelkast uitgebouwd en meegenomen.

Inge 30-12-2017 Via de website gekocht

Prima service !!

Makkelijke website, snelle levering, goede service. Zeer goede prijs/kwaliteit verhouding. Ik zou zeker nog bij Keukenloods bestellen.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

A. Den Uil 30-12-2017 In de winkel gekocht
Roosendaal

Zoals bij eerdere aankopen: tot volle tevredenheid.

Het was niet de eerste keer dat wij in uw zaak onze witgoedapparaten kwamen vervangen. Het personeel ontvangt ons steeds bijzonder vriendelijk en voorkomend. Samen kwamen en komen we steeds goed geïnformeerd en tevreden naar buiten. Alle lof!

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Freek 30-12-2017 Via de website gekocht

goede en snelle service en levering

Een mooie en goede koelkast met snelle levering binnen de aangegeven tijd.
De koelkast was goed verpakt en ze komen hem binnen brengen op de aangegeven tijd en het pakket was compleet om in te bouwen. kortom goede service en klant vriendelijk met de telefoonist.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten

Minpunten

• -

2Bold 30-12-2017 Via de website gekocht

Vriendelijk geholpen!

De aankoop verliep niet zoals verwacht maar door een zeer goede ondersteuning heb ik mijn product gekregen en op tijd. Mijn complimenten!!!

Pluspunten

• Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

J.W. Pijffers 30-12-2017 Via de website gekocht

Snelle en complete levering

Keukenloods heeft de door ons bestelde producten snel en compleet afgeleverd, de montage was daarna zo klaar.
Prima lage prijs betaald voor een prima werkend product.

Pluspunten

• Verzendkosten
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

ank 30-12-2017 In de winkel gekocht
nederweert

altijd de goedkoopste, prima hulp en service

voor de zoveelste keer, zelf uitgezocht welk product witgoed ik zocht, en via internet prijs vergeleken en weer de goedkoopste!

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

henny 30-12-2017 Via de website gekocht

goeie service en lekker goedkoop

Goedkoop en duidelijk. En het kon ook nog eens binnen een week geleverd worden op een door mij zelf uitgezocht dagtaak.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Patrick Willink 29-12-2017 In de winkel gekocht

Geweldige service

Snel geholpen en goede oplossing gevonden. Binnen een paar uur al een nieuwe koelkast. Super service! Ik kom hier zeker nog vaker.

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Rutger 29-12-2017 Via de website gekocht

Mooi spul

Snelle levering, goede prijs en goede service. We hadden per ongeluk een verkeerde gaskookplaat besteld; deze werd zonder verdere kosten of problemen snel omgeruild voor de juiste.

Pluspunten

• Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice

Minpunten

• -

Rudy Janssen 29-12-2017 In de winkel gekocht

Inductie kookplaat

Door dat men een stroomstoring heeft veroorzaaktis onze nieuwe kookplaat stuk. Na een telefoontje hebben ze geprobeerd ons zo spoedig mogelijk een nieuwe te leveren. Als de diefstal van de vrachtwagen en de maandag er op niet het slechte weer was geweest hadden we deze binnen een dag gehad. Hieraan konden ze niets doen.

Trijny 29-12-2017 Via de website gekocht

super tevreden

De site is heel duidelijk en de bestelling is uitstekend verwerkt. Ik ben goed op de hoogte gehouden i.v.m. het verzenden van de bestelling. Ik ben dan ook heel tevreden.

Pluspunten

• Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Patrick 29-12-2017 In de winkel gekocht
Almere

Echt meedenkende medewerkers, alles is mogelijk.

Op afroep bestellen, kundig advies en zeer meedenkend, fijne winkel. En ze hebben ook nog een showroom om zaken ter verduidelijken.

SH Tjoa 29-12-2017 Via de website gekocht

Uistekende service !

Heb reeds voor de derde keer div keuken app. besteld en alles verliep net zo perfect als de eerste keer, exact zoals afgesproken. Elders bij een bekende Internet winkel voor iets voordeliger gezien. Keukenloods maakt daar geen probleem van en paste de prijs aan. Telefonische communicaties waren perfect en zeer klantvriendelijk. Apparaten werden heel keurig tot in de keuken bezorgd en de oude app weggehaald. En v.w.b de kwaliteit vh bestelde app is zoals door de fabrikant zelf beschreven. Kortom Keukenloods.nl behoort tot de top-internet winkel.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Liset 29-12-2017 Via de website gekocht

Goed geregeld

Combi magnetron via de site besteld maar vond de binnenkant toch erg klein. Gebeld met keukenloods en ander apparaat uitgezocht, heel prettig gesprek en goed geholpen. Was de week voor kerst en gelukkig had ik het nieuwe apparaat net voor kerst in huis!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Peter 29-12-2017 Via de website gekocht

perfecte aankoop Combi-oven

In de webshop de meest aantrekkelijke aanbieding gevonden voor de combi oven die wij zochten. wat opviel was de goede service in de vorm van aanvullende informatie die wij kregen in het telefonisch contact met de keukenloods. Vanwege de tijdsdruk i.v.m de feestdagen heb ik de combi oven in Opmeer zelf kunnen ophalen. Hier werd de aanbiedingsprijs nog bijgesteld omdat die inmiddels weer wat was verlaagd. Ook hier een prettige en adequate service.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Ferry Laan 29-12-2017 Via de website gekocht

Super service, vriendelijke meedenkende medewerkers.

We kregen erg goede adviezen, over de prijs is te praten dus altijd de beste prijs. Super snelle bezorging.

Pluspunten

• Levertijd
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Ed Intven 29-12-2017 Via de website gekocht

Snelle levering

Jammer dat het verpakingmateriaal niet word mee genomen na levering moest het nu naar een depot brengen van de gemeente

R. Lamers 28-12-2017 Via de website gekocht

Snelle en nette aflevering

Zeer aantrekkelijke prijs, overzichtelijk aanbod en ruime openingstijden voor eventuele informatie. Goede bezorgservice.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Vincent 28-12-2017 In de winkel gekocht
Veendam

Snelle, adequate service.

Qua prijs interessant . Adequaat geholpen.
Binnen een week geplaatst terwijl elders pas plaatsing mogelijk was 4 weken later
(Betrof vervanging oven en kookplaat)

geert dantuma 28-12-2017 Via de website gekocht

top levering.

nieuw vaatwasser was geleverd op de dag een zaterdag helemaal top. minpuntje messichein dat er vrij laat in de middag geleverd werd, terwijl er gemeld was dat het tiussen 1400 en 170 uur geleverd zou worden was dit echter pas 17.30 uur.

Jacoline 28-12-2017 In de winkel gekocht
Zaandam

Super klantvriendelijk

Goede service en klantvriendelijk personeel fijn oplossing gezocht voor plaatsen van de vastwasser

Petra 28-12-2017 Via de website gekocht

Goede service

Precies de inductieplaat die we zochten! Overal levertijden 2 weken. Hier direct leverbaar.
Snel contact en direct af te halen. Prijs top.

Jet 28-12-2017 In de winkel gekocht
Zaandam XXL

Vriendelijk & goed advies!

Keukenloods kent een goede prijs kwaliteitsverhouding. Ik kwam voor een vaatwasser én een afzuigkap. Ik heb ontzettend goed advies gekregen over de voor mij meest geschikte vaatwasser tegenover een mooie prijs. Ik heb de afzuigkap die ik wenste omschreven en de medewerker liep als eerste met mij naar de outlet, daar kon namelijk wel wat moois liggen. Ik heb uiteindelijk voor de helft van mijn budget de apparatuur aangeschaft en de service van Tim vd Capellen was SUPER!

Suus 28-12-2017 Via de website gekocht

Super product

Een hele goede product. Was goed omschreven en voldoet aan alles. Makkelijk om online te bestellen en levering was snel

joost 28-12-2017 Via de website gekocht

prima apparaat, goede prijs-kwaliteit verhouding

goede site, makkelijk zoeken op diverse zoek criteria,
winkelmandje werkte goed, afrekenen ging vlot, bevestigingsmails waren er snel,
aflevering en installatie perfect!
alles prima verlopen

Pluspunten

• Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Arie 28-12-2017 Via de website gekocht

vlotte levering

Via het zoeken op het internet ben ik terecht gekomen bij keukenloods. En ook de contacten via de mail zijn goed.

Ha de Boer 28-12-2017 Via de website gekocht

Ramp

Vele malen moeten bellen, veel misgegaan ,alles na moeten leveren. Uiteindelijk zou er geleverd worden; wordt de vaatwasser alleen afgeleverd , moet de over/magnetron later weer nageleverd worden
De door ons geregelde monteur is 3 keer moeten komen

Pluspunten

• -

Minpunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten

Officiele reactie van Keukenloods 28-12-2017

Beste Ha de Boer,

Wat vervelend dat er het één en ander mis is gegaan met de bestelling. Dat is uiteraard niet de bedoeling. Ik hoor het graag als ik hierin nog iets kan betekenen.

Emma | Keukenloods.nl

Rob Groet 28-12-2017 Via de website gekocht

Prima geregeld

De prijs/kwaliteit is dik voor elkaar. Op de dag van bezorging werden wij gebeld dat de chauffeur ziek was. Koelkast werdt, ondanks de drukte op dat moment, volgende dag geleverd. Correcte bezorging. Verder geen op- of aanmerkingen.

Miechiel Wehberg 28-12-2017 In de winkel gekocht

Koop NIET bij Keukenloods

Koop NIET bij Keukenloods. Ik zal dit hieronder toelichten.

Op basis van onder andere recensies op deze site hebben wij een keuken gekocht bij Keukenloods. Helaas hebben wij hier spijt van. We hebben de keuken nu nog geen 9 maanden en helaas hebben we meerdere klachten, waarmee we niet geholpen worden. Als voorbeeld: de afzuiger behoort gewoon af te zuigen zou je denken toch? Onze afzuiger heeft nooit afgezogen. Keukenloods komt haar afspraken niet na. Ben je thuis aan ‘t wachten: komt er niemand opdagen. Geen bericht, niks. Ook daarna geen bericht na een vraag hierover. Echt een schande: zo ga je niet met mensen om. We hebben een aangetekende brief gestuurd om de koop te ontbinden (geld terug, keuken terug naar Keukenloods): geen reactie van Keukenloods. We gaan nu helaas naar de rechter om dit probleem op te lossen.

Kortom: koop dus NIET bij Keukenloods.

Officiele reactie van Keukenloods 04-01-2018

Beste Miechiel,

Wij betreuren het hoe het gelopen is. De klacht is bekend en zal worden behandeld. Hier zal u verder over bericht worden.

Emma | Keukenloods.nl

Suzanne 28-12-2017 Via de website gekocht

onduidelijk over bezorgrijden

Goed product en goed geleverd. Prijs was ook erg goed. Alleen blijkt pas in laat stadium dat de kookplaat die volgende dag geleverd kan worden maar alleen in een bepaalde week. Werd pas aan het eind van de week geleverd en niet eerst door de bezorgers gebeld dat ze eraan kwamen. verder prima product.

Pluspunten

• Verzendkosten

Minpunten

• Levertijd