Keukenloods - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Keukenloods.

Keukenloods stelt zich voor

Brenda 08-08-2022

Keukenloods heeft een gebruiksvriendelijke site waar alles duidelijk is, maar mocht je toch vragen hebben erg vriendelijk en behulpzaam geholpen wordt door een van de medewerkers.

Lei Horijon 08-08-2022

Het is een fijne winkel, ze helpen je prima bij het uitzoeken van een inbouw koelkast wat bij mij thuis paste,ze hebben een goede alternatief aangeboden en de prijs viel reuze mee, dus wat mij betreft een prima winkel.

Peter 08-08-2022

Snelle levering en een uitstekende deal, zelfs de volgende dag al geleverd en voor een zeer concurrerende prijs!

Tombalabomba 04-08-2022

Deze keer tevreden over de aankoop.
Goed advies bij het zoeken naar een alternatief van een slecht leverbaar product…
Hopen dat bij eventuele problemen de service beter is dan de vorige keer…

Annelies 03-08-2022

Goede service en een top monteur. Hij heeft alles in overleg gedaan en netjes achtergelaten. Heel blij mee.

Peter Doornbos 03-08-2022

Snelle en goede service en goede prijs
Telefonisch telkens goed bereikbaar en prettig geholpen

Aad Verkuijl 02-08-2022

De naam "keukenloods" komt ietwat verwarrend over. Het is een pracht showroom en de apparatuur staat ook los opgesteld met de prijzen er bij.
Vier mooie apparaten gekocht en keurig op tijd bezorgd. Het personeel is super vriendelijk.

Jaap 02-08-2022

Zeer goed geholpen in winkel bij keuze inductiefornuis .
Alle afspraken perfect nagekomen .
Plaatsing fornuis was top .

Henk van londen 02-08-2022

Correct, op tijd, en goeie service na afloop!!
De volgende aankoop zal ik weer overwegen bij Keukenloods!

Martin Hartendorp 01-08-2022

Top, goede prijs en volgens afspraak geleverd. Wij kopen graag bij Keukenloods

Berry 01-08-2022

Goede prijs. Mooi aanbod.
Snel en keurig geleverd.
Oude koelkast meegenomen.

Boeda 01-08-2022

Snelle levertijd, goede service, mooie artikelen , zeker een winkel waar we vaker gaan kopen

k.winkelaar 01-08-2022

Netjes de bestelling afgehandeld, vriendelijk personeel, goede service, komen hun afspraken na.

Ruijzenaars 01-08-2022

Het personeel is erg aardig en behulpzaam en ik ben erg blij met mijn nieuwe aankoop.

Kees Hameeteman 01-08-2022

Prachtig product en verzending prima verlopen.
Het gasstel van Beko ziet er top uit.

Jaap & Mariam 31-07-2022

Vriendelijke ervaring, snelle verkoop omdat we ook al wel ongeveer wisten wat we wilden.
Over de prijs niet gesproken, gun de fysieke winkel de prijs echter via website al gezien dat ze een nette prijs aanbieden.
We komen er vaker en blijven dat doen,

Rob 28-07-2022

Snel geleverd en vakkundig en snel gemonteerd. Ook montage ging snel en gebeurde door vakkundige ma

Is zijn centjes waard.! 28-07-2022

We zijn zeker tevreden. Goede keus geweest.! we zouden jullie zeker aanbevelen

michiel janssen 28-07-2022

wij hebben een mooie inbouw koelvries combinatie gekocht bij de keukenloods zaandam, erg goede service, snelle levering en het apperaat werkt uitstekkend.

Mourmans 26-07-2022

De website was gebruikers vriendelijk en de vaatwasser die we besteld hadden was zeer kundig ingebouwd door monteur

Patrick Borst 26-07-2022

Eind Mei in de winkel geweest na wat bezoeken op de website. Ik werd heel vriendelijk geholpen en toen ik een week later terug kwam heb ik samen met een van de verkopers een hele mooie deal gesloten met het uitzoeken van 5 apparaten. In week 28 kwam zoals beloofd alles binnen en kreeg ik netjes een mail om een afspraak in te plannen. Dit ging heel gemakkelijk en ze konden al snel binnen een week leveren.
De chauffeur kwam netjes binnen de afgesproken tijd en het restbedrag betalen met IDeal ging gemakkelijk en de chauffeur kon binnen enkele secondes zien dat het bedrag voldaan was.
Nu een paar weken later had ben ik een heel tevreden klant die de Keukenloods absoluut aanraad aan iedereen die ik ken en zelfs aan mensen die ik niet ken!
Mijn beoordeling is een 9 omdat ik denk dat er altijd ruimte moet zijn voor verbetering!
Zo vind ik de installatie prijzen aan de hoge kant, dus er valt nog iets te winnen denk ik!
Maar ik wil de Keukenloods en zijn werknemers heel erg bedanken voor een goede verkoop/levering van mijn keukenapparatuur!

Walter koster 25-07-2022

Zelf niet gekozen. Is via mijn leverancier gegaan van mijn gasfornuis. Levering duurde lang, maar product was uitstekend.

Verhoeve 25-07-2022

Goed bereikbaar , klantvriendelijk, service prima en de plaatsing van 3 apparaten keurig gedaan.
De prijs is laag !!!

Joop Brink 25-07-2022

Erg goed geholpen en geadviseerd. Levertijd geen enkel probleem, volgens de afspraak geleverd. Op initiatief van Keukenloods de factuur bijgesteld in mijn voordeel. Complimenten!

Marinus 25-07-2022

Een heel goed bedrijf dat vanaf de bestelling tot aan de levering je op de hoogte houdt van de gang van zaken.
Zeer professioneel.