Keukenloods - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Keukenloods.

Keukenloods stelt zich voor

Deze score is berekend op basis van 1954 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

8,9

Cornelia 29-03-2019

Prima winkel met goede service. Ruim assortiment. Komen de afspraken na! Koop al mijn inbouwapparatuur bij de Keukenloods!

Izaäk 29-03-2019

Prima, keurige aflevering, netjes op tijd en oude apparaat meegenomen. Website goed toegankelijk.

J.mein 29-03-2019

In Hoorn worden we goed geholpen zijn het hele aardige mensen en nemen de tijd voor de mensen en bezorgen goed op afspraak.

Yarid 29-03-2019

Heel goede prijs gekregen voor onze nieuwe dampkap. levering verliep volledig volgens plan(levering in belgie)
Zeker een aanrader!

Kees 29-03-2019

Goede producten, snelle betrouwbare levereingen. Ook als de bestelling er is een mail en een belletje dat de aankoop opgehaald kan worden

Kleinjan 28-03-2019

Kom hier altijd.

Het is mij altijd goed bevallen.
jullie hebben goede spullen zijn de goedkoopste adviseren goed !

Karin 28-03-2019

Koelkast was niet meteen leverbaar, dit werd meteen doorgegeven.
En aangeboden of ik een ander model wilde hebben. Ik wilde wel wachten op mijn mooie nieuwe Smeg koelkast die geleverd werd in de week dat ze beloofd hadden.
Bedankt!
Ik geniet nu sinds een week van de koelkast die super stil is en mooi veel ruimte voor mijn groente heeft.

Tineke Broedets 28-03-2019

Na een bestelling te hebben gedaan voor een koelkast werd ik dezelfde dag nog gebeld om een afspraak voor de datum van levering te maken.
Vervolgens kreeg ik mails waarin gevraagd werd om de maten van de huidige koelkast, het serienummer en een foto door te geven zodat goed gecontroleerd kon worden of de bestelde koelkast paste. Op de dag van aflevering kwam een vakkundige kracht de koelkast plaatsen en heeft hij de oude koelkast mee terug genomen. Er werd netjes gewerkt en alles is ook weer keurig opgeruimd. Prima service!

Albert Thoen 28-03-2019

Prettige, klantvriendelijke website met een ruime keus in het aan te schaffen artikel. Snelle afhaalservice in een filiaal hier in de buurt. Prettig te woord gestaan door een medewerker. Hij wilde zelfs zijn middaglunch onderbreken om het artikel in de auto te leggen. Maar dat vond ik wel iets te ver gaan. Dus: gewoon TOPPIE !

Annabel 28-03-2019

Geweldige webwinkel. Duidelijke omschrijving en easy to do. Makkelijker kan het haast niet meer.
Levering top, vriendelijk personeel. Chapeau!!

ben lubbers 28-03-2019

eerst het niet gevraagdegeleverd
na bellen met de HrTHOM deBest is dit opgelost.

dank Hr Thom

Alberto Calvo 28-03-2019

prima website, alles duidelijk.
Voor de betalingen zijn er 3 mogelijkheden maar de betalling na ontvangst kon ik niet activeren.

vd ploeg 28-03-2019

Scherpste prijs, volgende dag geleverd.
Goed en betrouwbaar adres met een duidelijke website.
Alles prima!

H. SPRONCK 28-03-2019

Goede, website, veel keuzemogelijkheden, snel anticiperen op vragen van de klant en een snelle levering met vriendelijk personeel.

heuving 28-03-2019

we hebben het nu 4weken en nu kunnen we het pas gebruiken en er zijn drie keer een monteur bij geweest open dat het nu goed is

Truus Koster 28-03-2019

Wij hadden een recirculeerbare vlakscherm afzuigkap nodig. Dit klikte ik ook zo op Google en toen kwam keukenloods in beeld voor de AEGdpb2621s afzuigkap. Stond er duidelijk. Levertijd in week 12 zoals in de order. Keurig afgeleverd en goed ingepakt. Erg tevreden. En de prijs was voordeliger dan de andere winkels. De website klopt precies zoals het er staat.

Martin 28-03-2019

Goede inlichtingen ontvangen via telefonisch gesprek, verder goeie afwikkeling en levering van koel/vries combinatie

Wim 28-03-2019

Vriendelijk behandeld. Er werd goed meegedacht en goed advies gegeven.
Tot heden zeer tevreden

Willem Valkier 28-03-2019

Mooie site waarin helder alle productinformatie te vinden is. Na telefonische informatie over de prijs van het product (compact stoomoven) een bezoek gebracht aan de winkel in Roosendaal waar wij uitstekend zijn geholpen.

Marco 28-03-2019

Levering keurig in orde op de afgesproken datum en tijd. Ruime keuze, en een goede opzet webshop. Materiaal nog niet in gebruik i.v.m. verbouwing keuken.

Tobiad 28-03-2019

Onze Franke kraan met boiler was binnen 2 dagen bij ons thuis afgeleverd. Ik kon hem makkelijk zelf instaleren door de duidelijke handleiding

Robbie 27-03-2019

Perfect geleverd. De telefonische bestelling en de mail nadien waren perfect. tijdstip van aflevering was ook prima

Venema 27-03-2019

Ze zijn er deskundig. Proberen niets aan te smeren. Luisteren goed naar je. Goede communicatie over wanneer je product word bezorgt. Geen verrassingen

Van Oorschot 27-03-2019

Goed koop en zeer snelle levering en mooi op tijd 👍 . En goed geholpen daar in Nederweert

Hans 27-03-2019

Groot aanbod, duidelijke omschrijving en snel tegen een gunstige prijs geleverd.

Erna van Es-Koedoder 27-03-2019

Goede service en vriendelijke mensen. Keukenloods heeft scherpe prijzen. Heb reeds hele keukenuitrusting gekocht. Ben tevreden. Mevr. van Es-Koedoder.

jan stravers 27-03-2019

Ik ben keurig geholpen ,ondanks dat er een koelkast niet op tijd beschikbaar was.
Is er een keurig alternatief aangeboden.

Erik van Dijk 27-03-2019

Goede sercive. Bestelde product niet leverbaar. Kosteloos een duurder alternatief aangeboden .

Lucien 27-03-2019

Ik geef een laag cijfer omdat we onvolledig zijn voorgelicht en we nu met een apparaat zitten dat niet op ons electriciteitsnet past. We zullen ons huis voor ruim 1000 euro moeten aanpassen. Jullie geven geen antwoord op ons verzoek om advies over hoe nu verder. "Ik kom er zeker op terug"... niet dus.
Officiele reactie van Keukenloods 27-03-2019

Beste Lucien,

Bedankt voor het plaatsen van de review. Om even wat makkelijker mee te kunnen kijken ontvang ik graag het ordernummer van de bestelling. Deze mag je sturen naar emma@keukenloods.nl.

Groet, Emma

Officiele reactie van Keukenloods 27-03-2019

Beste Lucien,

Groet, Emma

Gerard Janzen 27-03-2019

Keukenloods Gaanderen bedankt voor de levering van mijn etna motorloze afzuigkap ik ben zeer tevreden over mijn aankoop

Paul 27-03-2019

Prima afspraken, levering op tijd en produkt volgens afspraak. Contact loopt perfect en fijn dat je weet dat je je kunt beroepen op een goede nazorg. Dat geeft vertrouwen!!

Marcel 27-03-2019

Goede prijzen. Duidelijke communicatie. Snelle berichtgeving. Goede service. Doen wat wordt gezegd.

Arjan 27-03-2019

Goede service ook nadat ze de koelkast teruggestuurd hadden naar Bosch omdat verpakking helemaal nat was en hierdoor het extra lang duurde voordat er gekeverd werd een gratis artikel gekregen ter compensatie. Levering volgens afspraak daarna in het juiste tijdvlak.

Mike 26-03-2019

Goede informatie in het bos van de vele producten. Heb hierdoor de juiste keuze kunnen maken. Snelle levering van mijn bestelde vaatwasser.

Rieky Janssen 26-03-2019

Zijn goed geholpen bij advisering Goede service . Levering op afspraaktijd

R. QUAST 26-03-2019

Snelle levering van de oven en een snelle goede montage! De monteur vulde zelfs de eerste basis instellingen in. Perfect

H. Rijpkema 26-03-2019

We zijn correct geholpen. Men hield zich goed aan de afspraak en heeft de koelkast weer mooi ingebouwd. Prettige mensen.

Laura 26-03-2019

Ruime keuze en goede prijzen. Toen het gekozen model er niet meer bleek te zijn, kreeg ik een iets luxer model voor dezelfde prijs, super!
Inbouwservice werkt ook goed. Vakkundig en vriendelijk.

Sabrina Feuggelen 25-03-2019

Bij onze zoektocht naar een mooie afwasbak kwamen we toevallig op deze site terecht. Een zeer goede keuze blijkt. Afspraak, termijn en levering waren super vlot en correct. Bedankt !

Marco 24-03-2019

Top service, volgens schema / op tijd, vaatwasser binnen een half uur geplaatst en werkend opgeleverd. Oude mee terug en zelfs keukenkastje van binnen gesopt. Enige is dat het pas 10 dagen na bestelling kon, had gehoopt / gerekend op ca. 3 dagen.

Martijn 24-03-2019

Voor onze nieuwe keuken heb ik besloten alle apparatuur zelf aan te schaffen via Keukenloods. De prijsstelling was al scherp, en met nog wat extra korting door de aanschaf van meerdere apparaten tegelijk werd het een interessante totaalprijs.
Het betrof een uitgebreide order met voornamelijk Siemens apparatuur: stoomoven, combi-magnetron, warmhoudlade, inductiekookplaat, afzuigkap en vaatwasser (alleen het specifieke type Amerikaanse koelkast dat wij wilden bleek niet leverbaar, dus heb ik zonder probleem kunnen annuleren en ergens anders besteld). Daarnaast zijn een Liebherr wijnkoeler en Caressi voedselvermaler geleverd. Met deze laatste twee was een klein probleem: de doos van de wijnkoeler had transportschade en bij het uitpakken bleek helaas dat de achterzijde van het apparaat licht was beschadigd (zonder gevolgen voor de werking ervan). Na overleg met de klantenservice besloten om hiervoor een kleine financiële compensatie te accepteren om geen vertraging te hebben met het installeren (anders zou er zonder meer een nieuw apparaat geleverd zijn). Verder zou er volgens de beschrijving van de voedselvermaler een RVS drukknop bijgeleverd worden, maar er zat alleen een chromen variant in de doos. Dit heeft me een aantal telefoontjes gekost, maar uiteindelijk is de knop kosteloos nageleverd door de fabrikant.
Wat mij betreft een zeer goede ervaring met dit bedrijf. Hetgeen de ene webshop onderscheid van de andere, naast de prijsstelling, is de klantenservice en klachtenafhandeling. Ik ben in alle gevallen uitermate correct te woord gestaan en er is nooit enige discussie ontstaan over de afhandeling van mijn klachten. Ik zou hier zonder twijfel nog een keer bestellen.

Piet 24-03-2019

Alle artikelen tijdig en volgens afspraak geleverd. De website was duidelijk en gaf voldoende mogelijkheden om producten met elkaar te vergelijken.

Margriet van der Sar 24-03-2019

Keukenloods heeft mij erg goed geholpen in advies en in plaatsing van mijn vaatwasser. De prijs van de vaatwasser was ook mooi laag. De monteur was op tijd. De vaatwasser bleek niet makkelijk te plaatsen waardoor eerst de koelkast verwijderd moest worden. Dit is keurig gedaan. Ook de toelichting voor gebruik is aandacht aan gegeven. Het heeft veel tijd gekost maar is niks extras voor gefactureerd. Goede service!

carolien sieben 24-03-2019

meteen goed geholpen zeer fijne ervaring
en het werkt perfect past meteen perfect

Karin 23-03-2019

Waren opzoek naar inbouw gaskookplaat maar hadden een afwijkende inbouwmaat. We zijn heel goed telefonisch geholpen met het zoeken naar een passende plaat, welke niet op de site stond maar wel te bestellen was via de telefoon . Alles goed geregeld. Tevreden

Irma Roelofs 23-03-2019

Internet, en het is goed bevallen. De behulpzaamheid was uitstekend. goede ideeën en klantvriendelijk.

Mike Velinga 23-03-2019

Overzichtelijke shop met altijd mooie kortingen goede service en duidelijke track & tracé van hetgeen wat onderweg is

Ton 23-03-2019

Super service en zeer snelle levering. Top👍
Vandaag besteld en volgende dag geleverd, super

Louis 22-03-2019

Ook minder gangbare merken beschikbaar/uitgebreid assortiment, ruime telefonische openingstijden

j.bENNE 22-03-2019

Wij waren voor de eerste keer bij de keukenloods wat ons op viel de zaak zag er goed uit en was erg gesorteerd we werden vlug geholpen en de verkoper was zeer kundig en deed veel moeite om alles voor ons op te zoeken dus als we weer iets nodig hebben gaan we weer bij de keukenloods kijken