Keukenloods - Reviews & Ervaringen

8,8 Lees 20914 reviews Schrijf een review

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Keukenloods.

Keukenloods stelt zich voor

Deze score is berekend op basis van 3348 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Krt 21-10-2018 In de winkel gekocht
Rotterdam

Snelle levering

Goede voorlichting en informatie gegeven door medewerkers en snelle levering van apparaat. Er is ook veel keuze

Familie van Boven 21-10-2018 Via de website gekocht

Snel gewerkt door vriendelijke chauffeur

Goede informatie aan de telefoon.
Ook goed op de hoogte gehouden door hen, wanneer het product er zou zijn.
En daarna nog een goede monteur die snel klaar was, top dus.

Jose Glorie 20-10-2018 In de winkel gekocht
Alkmaar

keukenloods

Goed geadviseerd in de winkel. Helemaal tevreden met mijn aankopen die ik gedaan heb bij keukenloods. Vriendelijk geholpen door iedereen.

Wido 19-10-2018 Via de website gekocht

Goede en veilige bezorging en oven past precies!

Zeer tevreden met de aankoop! De oven die wij wilden was niet meer leverbaar. Daarvoor in de plaats hadden ze een andere net zo'n goede oven voor ons geregeld, die volgens hen ook precies zou passen. En dit klopte! Super :)

R.van Dinter 19-10-2018 Via de website gekocht

Correcte afhandeling

Scherpe prijs Duidelijke afspraken en Goede service.
Levertijd langer dan verwacht maar keurig afgehandeld.

M. 19-10-2018 Via de website gekocht

Service en product waardeloos !

Bij de Keukenloods heb ik na advies een Bauknecht vaatwasser gekocht en laten installeren. Na installatie blijkt dat apparaat meer dan 60db geluid geeft, direct gemeld dit wil ik niet vaatwasser moet terug. Antwoord dat kan niet hij is helaas al ingebouwd door ons er moet een monteur bij komen. Monteur geweest geluid iets minder maar nog steeds trillend door de woonkamer. Maar een nieuw apparaat dat niet retour kan ? Ik vind dat een waardeloze service en het is een waardeloos apparaat met hoop herrie die blijkbaar niet retour kan binnen 14 dagen ? Sorry maar zeer slechte service

Pluspunten

• -

Minpunten

• Retourproces
  • Klantenservice

Officiele reactie van Keukenloods 23-10-2018

Beste M.

Ik heb inmiddels van mijn collega begrepen dat jullie contact hebben gehad en dat er een afspraak is gemaakt met de leverancier. Ik hoop je hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Groet, Emma.

Kinga 19-10-2018 Via de website gekocht

Goede site, goede prijzen

Verwerking van de order kon sneller,. Duidelijke afspraak over de levering. De site is overzichtelijk en de prijzen zijn goed.

Eef 19-10-2018 Via de website gekocht

Mooie koelkast

Een mooie koelkast uitgezocht. Deze werd keurig netjes geleverd binnen een normale tijd. Goede communicatie rondom de levering en de levering op de plek van bestemming namelijk tot in de bijkeuken.

René 18-10-2018 Via de website gekocht

Geweldige service,

Snelle levering, goede bezorgdienst, oude apparaten hebben ze afgevoerd. perfect gewoon. Zelfs zonder extra kosten op de eerste verdieping gebracht.

Grubben 18-10-2018 Via de website gekocht

zeer correcte medewerkers waar ik mee heb gesproken.

Vertrouwde en gemakkelijke site.
Medewerker die de vaatwasser kwam brengen was heer vriendelijk en geduldig, waren maar alle chauffeurs zo vriendelijk. Tot nog toe zeer tevreden over het product.

Smeltink 18-10-2018 In de winkel gekocht
Gaanderen

Service Keukenloods is groots

Via mondreclame zijn wij bij de Keukenloods terechtgekomen.
De service en klantvriendelijkheid waren zeer goed.

J.Witting 18-10-2018 In de winkel gekocht

vriendelijke medewerkers

Vriendelijke medewerkers, echter de communicatie onder elkaar en naar ons had beter gekund.
Zo was vergeten om de materialen te bestellen, zodat de werkzaamheden een paar weken laten werden uitgevoerd,
Echter werkzaamheden keurig uitgevoerd. Prijzen zijn goed. we hadden voor deze werkzaamheden meerdere offertes opgevraagd. Keukenloods was verreweg de goedkoopste.

Max Laarman 18-10-2018 Via de website gekocht

Bosch afzuigkapdwk98pr60

Zeer correct, vriendelijk en kundig personeel aan de telefoon. Men heeft verstand van zaken. Luisteren goed naar de behoeften van de klant.

Leny Huisman 18-10-2018 In de winkel gekocht
waddingsveen

Siemens-Vaatwasser

Via de websitezijn wij bij de winkel in Waddingsveen beland daar deze het dichts bij onze woonplaats is Vriendelijk personeel neemt de tijd en aandacht voor je met ruime keuze in de winkel

Frank 18-10-2018 In de winkel gekocht
Nederweert

Goede service, goede kennis van zaken

Goede service, goed geholpen. De prijs is bij zelf afhalen erg gunstig.
Deskundig advies waardoor wij goed geld bespaard hebben.

Egges 18-10-2018 In de winkel gekocht
Veendam

Goede, eerlijke advies, service en levering

Ik heb het gewoon via de stenen winkel besteld, waarbij ik super uitleg heb gekregen en advies. De winkel heeft het voor mij besteld en alles geregeld. Top

P Bruijn 17-10-2018 Via de website gekocht

Sympathieke helpdesk, administratieve organisatie mag beter

Na enig zoeken op t internet uitgekomen bij keukenloods, puur op prijs. Omdat het bestellen in de webshop misging, heb ik gebeld en daar werd ik zeer vriendelijk te woord gestaan. Na enkele vragen kon ik bij mijn eerste keuze blijven. De leverdatum hing echter af van hoe snel de fabrikant kon leveren. Dat bleek pas na drie maal bellen duidelijk. Zelfs de bezorgtijd werd pas een dag later bekend gemaakt dan beloofd. Allemaal geen halszaak, maar wel iets dat verbetering kan gebruiken. Bereidwilligheid aan de telefoon is groot en vriendelijkheid dito, maar het bezorgen kon beter

R. Kuiper 17-10-2018 Via de website gekocht

Gewoon goede service

De scherpste prijs die ik heb kunnen vinden online en ook nog korting gekregen voor de afname van meerdere apparaten. Door een communicatie misverstand zou de bezorging later geschieden. Dit is opgelost door een spoedlevering. Wat ze daarin vergeten waren te vertellen is dat ze dan niet naar boven tillen en dat als ik de oude apparaten kwijt wilde ik deze op de begane vloer moest hebben. Kleinigheidje maar had wel verteld mogen worden. Aan de andere kant maakte de prijs dit zeker wel goed.

Pluspunten

• Levertijd
  • Verzendkosten

Minpunten

• -

Elise 17-10-2018 Via de website gekocht

keukenloods is top!

Wij kopen al jaren al onze inbouwapparatuur bij keukenloods. Prima site, duidelijke communicatie en het inbouwteam is vriendelijk en werken heel netjes. Enige minpunt was het lange wachten (3 weken) tot er een plekje was bij het inbouwteam. Dit was in de vakantieperiode/bouwvak. Waar wel eerlijk en helder over werd gecommuniceerd! En dit was de eerste keer dat het zo lang duurde, dus geen probleem!

Pluspunten

• Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

P-kok 17-10-2018 In de winkel gekocht
Amsterdam

Prima service

Goed advies van de medewerkers in de shop.
Snelle en vakkundige monteurs die het plaatsen van de inductieplaat hebben verzorgt.

Pluspunten

• Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

A M 17-10-2018 Via de website gekocht

Tevreden!!

Goede service en groot assortiment. Via de telefoon geven ze ook goede informatie. Ze werken ook mee als de montage geregeld moet worden.

Lars 17-10-2018 Via de website gekocht

Goede service, duidelijk afspraken en kundig personeel.

Gevonden via internet en er blijkt ook een filiaal in de buurt te zitten waardoor ik de spullen ook kan afhalen. Maar daar het grote artikelen waren heb ik ze thuis laten afleveren, prima communicatie hierover met duidelijke afspraken over wanneer het geleverd werd. Van te voren werd er nog contact opgenomen over de inbouw koelkast om ervoor te zorgen dat deze inderdaad in de kast past.

Pluspunten

• Levertijd
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Familie van Boven 17-10-2018 Via de website gekocht

Snel gewerkt door vriendelijke chauffeur

Goede informatie aan de telefoon.
Ook goed op de hoogte gehouden door hen, wanneer het product er zou zijn.
En daarna nog een goede monteur die snel klaar was, top dus.

Duco 17-10-2018 Via de website gekocht

Keurig op het aangegeven tijdstip geleverd.

Ik heb gekozen voor de Keukenloods omdat deze de door mij uitgezochte koelkast het goedkoopste kon leveren. Men checkte nog netjes of ik de goede had gekozen, met de waarschuwing voor de maatvoering. De levering was netjes. (al was het 07.00 uur dat de bel ging en de vrachtwagen(klep) ook gehoord is door de buren.., hihi) De oude koelkast werd al losstaand uit de keuken meegenomen.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Marianne 17-10-2018 In de winkel gekocht
Rotterdam

Prima service

De uitleg , de service alles was prima geregeld en keurig op tijd afgeleverd en geïnstalleerd !
Ook de nalevering !
We zijn zeer tevreden !

Pluspunten

• Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Rocks 17-10-2018 Via de website gekocht

Heel tevreden

De verhouding tussen de prijs en kwaliteit is uitstekend. En de levering was erg snel. Ik ben erg tevreden.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice

Minpunten

• -

Clarie 17-10-2018 Via de website gekocht

Prima levering

De levering van de stofzuiger was snel, en deze was goed verpakt.
De bestelling op de website ging makkelijk met een goede omschrijving van het product.
Ik vond de stofzuiger die ik wilde hebben voor de beste prijs.

T. L. 17-10-2018 Via de website gekocht

goede winkel

Het is een goede winkel met een groot aanbod en heel gunstige prijzen.
Als je een vraag hebt word je snel geholpen door deskundige mensen. Er wordt echt mee gedacht.
Fijn is dat er geen verzendkosten zijn en dat de oude apparaten worden meegenomen.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Wim 17-10-2018 Via de website gekocht

Tevreden klant

Ik koos voor Keukenloods omdat zij deze uitstekende koelkast voor verreweg de laagste prijs konden leveren. De levering en de communicatie daarover vergde enig geduld, maar wat maakt dat uit als je nu weer jaren vooruit kunt!

Pluspunten

• Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Henk 17-10-2018 Via de website gekocht

Gewoon doen wat is beloofd!

Vriendelijke bediening, goede prijs en groot assortiment. Toestel bleek op dag van afhalen weer iets goedkoper te zijn geworden, dat werd door de klantenservice perfect afgewikkeld.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Kees den Hartog 17-10-2018 Via de website gekocht

Perfect geregeld en snel

Goede website en snel geleverd kan niet beter.
Zondag besteld en maandag geleverd
Tijdens levering was ik niet op afleveradres chauffeur was zo vriendelijk om even op mij te wachten.

Johan 17-10-2018 Via de website gekocht

Keurig op tijd en ze doen wat ze zeggen.

Alles zo als afgesproken. Prima geleverd op de afgesproken tijd en plaats en tot op de plek neergezet zoals afgesproken en oude machine weer meegenomen.

Patrick 17-10-2018 In de winkel gekocht
Zwaag nh

Goed geregeld, probleemloos volgens afspraak

Ik zocht een vervangend inbouw model koel/vries. Al snel werd een model geadviseerd qua maten en mogelijkheden. Bij bestellen bleek deze vervangen te zijn door een duurdere opvolger. Uiteindelijk kreeg ik de opvolger voor de prijs van zijn voorloper wat snel honderden euro voordeel opleverde. "we willen geen discussie, we willen dat u tevreden bent..."waauw dat had ik in jaren nergens meer gehoord! De montage en levering liet ik daarom ook door keukenloods uitvoeren. Dat project verliep precies volgens afspraak. Een keurige welwillende en technische monteur die in no-time de nieuwe set inbouwde en werkend opleverde. Een aanrader waar ik zeker weer terugkom! Keukenloods team bedankt, het is TOP!!

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Guido 17-10-2018 In de winkel gekocht
Utrecht

Prima zaak, goede prijs

Prima zaak, bestellen en houden je op de hoogte van de vorderingen in het bestelproces, ook bij vertraging.

L. Groeneweg 17-10-2018 Via de website gekocht

Goede telefonische bereikbaarheid en behulpzaam.

We kozen deze webshop omwille van prijs en snelle beschikbaarheid. Door de telefonische toezegging van de levertijd hebben we verder niet veel aandacht besteed aan de verdere bevestigingsmails. Daarin bleek te staan dat je dit levermoment zelf nog een keer moest kiezen en bevestigen. Dit heeft ons 3 extra dagen gekost voor dat we daar achter kwamen met alle frustraties van dien. Misschien eigen schuld maar toch is het verstandig daar de volgende keer daar wat meer de nadruk op leggen.

Pluspunten

• Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Wessel 17-10-2018 In de winkel gekocht
Veendam

Geweldige service en personeel die verstand van zaken heeft

Wat beloofd is houden ze zich aan en dat zie je niet veel meer geven goede advies tevens geven een alternatief

Stefan 17-10-2018 Via de website gekocht

Supergoed geholpen!

Er wordt heel snel op mails gereageerd, ze denken goed mee en hebben een scherpe prijs.
Levering precies volgens afspraak, dus supergoed tevreden.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Dwight 17-10-2018 Via de website gekocht

In goed overleg

Mooie website met scherpe prijzen. In goed overleg met de klantenservice uiteindelijk de goede vaatwasser gevonden.

Pluspunten

• Levertijd
  • Klantenservice

Minpunten

• -

j matze 17-10-2018 Via de website gekocht

goed geholpen ook telefonisch

vriendelijk geholpen en het beloofde nagekomen zowel aan de telefoon als in de winkel in waddinxveen

Huub 17-10-2018 In de winkel gekocht
Zaandam

Levering volgens afspraak top

Goede winkel na telefoontje alles besteld en correct geleverd en geen aanbetaling of zoiets
Gewoon bestellen en bezorgen

Loes 17-10-2018 Via de website gekocht

Goede referentie over de Keukenloods!

Prijs was goed ! Levering snel ! Duidelijke uitleg van het product ! Makkelijke website !
Weet niet wat ik nog meer moet zeggen!

Cb 17-10-2018 Via de website gekocht

Snelle levering

Goede overzichtelijke webshop. Er is veel keuze. De prijzen vallen erg mee. Leuke aanbiedingen zodat je nooit teveel hoeft te betalen.

Pluspunten

• Levertijd
  • Retourproces
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Tweepersoons huishouden 17-10-2018 Via de website gekocht

Artikel kon pas later geleverd, prima alternatief

Kreeg bericht dat levering wasdrogervwas vertraagd, na enig overleg duurder gelijkwaardig product wel sneller geleverd voor dezelfde prijs

Pluspunten

• Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Wessels 17-10-2018 Via de website gekocht

Goede shop met een enorme assortiment

We werden door de buren hierop gewezen en waren verbaasd over het enorme aanbod dat men hier liet en vriendelijk en behulpzame medewerkers. Ook het kunnen afhalen van je product bij een winkel in de buurt was natuurlijk ook erg gemakkelijk. Top.

MrNumber 16-10-2018 Via de website gekocht

Netjes geholpen en zoals belooft op tijd afgeleverd

Door de prijs en snelle levering. Uitstekend geholpen door de klantenservice en komen hun afspraken na.

ArieK 16-10-2018 Via de website gekocht

Service ok - product Novy duur en past niet = slecht

Een bewuste keuze gemaakt om dmv Novy flexibele ventilatiekoker een aansluiting te maken tussen Novy afzuigunit en ventilatiesysteem. Ondanks gegeven juiste maatvoering past de Novy flexibele ventilatie koker niet aan de unit en ook niet aan het ventilatiesysteem. Kortom een miskoop en een slecht product van Novy. Ondank de stipte levering van De Keukenloods erg ontevreden.

Pluspunten

• Levertijd

Minpunten

• Verzendkosten

Officiele reactie van Keukenloods 17-10-2018

Beste ArieK,

Wat vervelend dat het product niet past. Om te zien wat er precies aan de hand is, mag je even wat meer informatie en foto's sturen naar service@keukenloods.nl. Wij zullen dan even met je meekijken!

Emma.

Dj 16-10-2018 In de winkel gekocht
Zaandam

Aanrader

Goede fijne service. Na belletje, product gereserveerd, werd apart gelegd en mailbevestiging gekregen hiervan.
Bij t afhalen stond het idd keurig netjes klaar

Alex 16-10-2018 Via de website gekocht

Top service!

Bestelling geplaatst en in eerste instantie een leverdatum gekozen. Deze leverdatum kwam ons niet uit, waarna wij in overleg met Keukenloods het product eerder geleverd kregen.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Hedwig Vigoureux 16-10-2018 Via de website gekocht

Zeer stipte levering!

Duidelijke informatie, gemakelijke bestelling en zeer vlotte levering! Betaling met pin was mogelijk.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Mary 16-10-2018 Via de website gekocht

Goede service

Duidelijke shop en goed geholpen. Al veel eerder besteld en het kon op afroep geleverd worden. Zeer tevreden

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -