Keukenloods - Reviews & Ervaringen

8,8 Lees 20914 reviews Schrijf een review

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Keukenloods.

Keukenloods stelt zich voor

Deze score is berekend op basis van 3348 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Piet 14-11-2018 Via de website gekocht

Overzichtelijke site - snel geleverd

Op zoek naar een vervangende machine, deze uiteindelijk gevonden op diverse sites. Uiteindelijk gekozen voor Keukenloods daar deze verreweg de goedkoopste was en goed aangeschreven. Uiteindelijk een luxere machine geleverd gekregen waarschijnlijk omdat de door ons gekozen versie niet meer leverbaar was.

Bastiaan 13-11-2018 In de winkel gekocht
Zaandam

Fantastische ervaring

Zoals we hier zijn geholpen zou ik iedereen deze kant op willen sturen.
We kwamen kijken voor een koelkast en impulsief direct op aankoop overgestapt. Geen spijt of teleurstelling achteraf. We genieten erg veel van onze Amerikaanse koelkast die ook vrij snel binnen kwam.
Ik heb graag een handje geholpen gezien de bezorger alleen was en de woning 2 hoog in een flat is.

Daarna nog een wasemkap gekocht. Die was direct uit voorraad leverbaar en dus ook direct zelf meegenomen.

Op naar nog meer aankopen bij dit filiaal te Zaandam.

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Frans Simmes 13-11-2018 In de winkel gekocht

Great Company!

Zeer gedreven medewerkers, no nonsense mentality en service met een glimlach! Tevens zeer concurrerende prijzen en alle topmerken voorhandig! Keukenloods ga zo door!

Ellen 13-11-2018 In de winkel gekocht
Almere

Blije bezitters van aanschaf keukenapparatuur

Het is voor het eerst dat we bij Keukenloods terecht kwamen, via de site gezien dat zij konden leveren wat wij zochten. Prettig geholpen, antwoord op onze vragen gekregen en zowel wat we direct mee konden nemen als wat er later thuis werd geleverd was prima in orde. De levertijd van de bestelling werd gecommuniceerd en alles klopte!

tet 13-11-2018 In de winkel gekocht
Drunen

Fornuis super! Maar helaas advies minder

Via internet had ik een fornuis op het oog, deze ben ik in de showroom in Drunen gaan bekijken, het was een ander model maar wel van het merk wat ik op het oog had. Alles zag er goed uit, dus we hebben het fornuis besteld. Dit was op een maandag, de beste meneer zei einde van de week heeft u hem al in huis. Nou super dacht ik aangezien ik op een camping stelletje moest koken. Nou helaas dat viel tegen de volgende dag kreeg ik een mailtje dat mijn fornuis over 2 weken in het magazijn zou zijn en dat ik dan een mail zou krijgen met een telefoon nummer zodat ik kon bellen wanneer we thuis waren voor de levering. Ik heb hier nog over gebeld naar Drunen maar helaas konden ze niets voor ons betekenen.
Ik heb de order wel door laten gaan want ja....
Vind het erg jammer dat ze op deze manier orders binnen halen, liever eerlijk zijn over de levertijd

Pluspunten

• -

Minpunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Officiele reactie van Keukenloods 14-11-2018

Beste Tet,

Wat jammer dat er onduidelijkheid is ontstaan over de levertijd. Helaas zijn wij in sommige gevallen afhankelijk van wanneer de leverancier kan leveren. Ik vind het vervelend dat jullie zo lang hebben moeten wachten, maar ben wel blij dat het fornuis bevalt!

Groet, Emma.

Piet 13-11-2018 Via de website gekocht

Snelle levering en goede service

Ik zocht naar een nieuwe inbouwkoelkast en kwam al zoekend bij toeval bij keukenloods terecht.
Vanwege de goede recensies en de scherpe aanbiedingsprijs heb ik de koelkast 's avonds besteld. Reeds de volgende dag werd de koelkast afgeleverd.
Een afdekstrip ontbrak bij de levering. Een mailtje was voldoende om deze na enkele dagen nageleverd te krijgen. Hulde!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Jacob Hand 13-11-2018 Via de website gekocht

al weer een tevreden levering

Heb al diverse inbouw apparatuur gekocht van de Keukenloods ter vervanging van een 25 jaar oude apparatuur en elke keer een succesvole levering en een eventuele plaatsing daarvan

Debby 13-11-2018 In de winkel gekocht
Keukenloods Zaandam

Onwijs goed geholpen!

Onwijs goed geholpen in de winkel in Zaandam en ook achteraf toen de Quooker na installatie bleek na te druppen en ze me bij Quooker zelf eerst niet konden helpen.

M.D. Blok 13-11-2018 Via de website gekocht

Ruime keus op duidelijke website

Op zoek naar een nieuwe inductiekookplaat, kwamen we terecht op de site van de Keukenloods. De vorige kookplaat ook hier aangeschaft en na diverse sites bekeken te hebben, toch weer hier terug gekomen. Ruime keus met duidelijke omschrijvingen.

Pluspunten

• Levertijd
  • Verzendkosten
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Nicole 13-11-2018 Via de website gekocht

Hele goede service en inzet

Keukenloods is makkelijk en snel; prima service, accuraat en professioneel. Ik zal hier zeker nog meer gaan bestellen in de toekomst; wie weet een hele nieuwe keuken:)

Roy 13-11-2018 Via de website gekocht

Laagste prijs. Beste product.

Webshop is zeer goed toegankelijk. Makkelijk keuzes te maken. Goede prijzen en uitstekende service. Ook na telefonisch onderhoud over de prijs en levering worden de afspraken netjes nagekomen. Wordt netjes aan huis bezorgd en de plek waar jij het wilt hebben. Oude apparaten kunnen ook zo weer mee. Geen probleem.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

René 13-11-2018 Via de website gekocht

Wederom goed geregeld

Scherpe prijs, duidelijke levertijd en heldere communicatie. Al meerdere keren apparatuur en keuken onderdelen hier gekocht en steeds dezelfde goede ervaring

Pluspunten

• Verzendkosten

Minpunten

• -

Wim de Nijs 13-11-2018 In de winkel gekocht
Roosendaal

zeer tevreden klant

lekker vrij rondkijken in de winkel, goede service wordt er verleend, vragen worden direct beantwoord, dicht in de buurt en de goedkoopste

Ellen 13-11-2018 Via de website gekocht

Prima service!

Gekozen voor Keukenloods vanwege het ruime aanbod en scherpe prijzen. Lever- en montageservice was top! Welwillende monteurs die meedenken. Zo hoort het te zijn. Ik zou Keukenloods een volgende keer zonder meer weer inschakelen.

Pluspunten

• Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

D. de Kroon 13-11-2018 Via de website gekocht

Super makkelijk bestellen en goede service!

Prijs was gunstig (leuke aanbieding), goede website duidelijk en makkelijk en goede service in de winkel waar ze nog wat tips voor mij hadden.

Pluspunten

• Levertijd
  • Verzendkosten

Minpunten

• -

Bob 12-11-2018 Via de website gekocht

bestelproces onduidelijk op website

ik was op zoek naar propaan gaskookplaat. heb dit ook aangevinkt en krijg vervolgens keuze uit 4 etna koopkplaten. 2 ervan met propaan en 2 ervan met aardgas. dat is dan niet duidelijk welk type gas bij welke plaat hoort en heb toen de verkeerde besteld nl die op aardgas. daar kwam ik pas achter bij installatie maar dan is retourneren niet meer mogelijk bij dit bedrijf. ombouwen ( 4 gasnippels vervangen) is volgens etna niet mogelijk dus maar nieuwe plaat besteld. voel me toch niet tevreden .

Officiele reactie van Keukenloods 12-11-2018

Beste Bob,

Vervelend om te lezen dat Je niet de juiste kookplaat hebt kunnen vinden. Ik hoor graag of ik nog iets voor je kan betekenen.

Emma | Keukenloods.nl

L. Krom 12-11-2018 Via de website gekocht

Service bij telefonische bestelling was erg goed.

De aflevering was zeer teleurstellend, wasmachine werd in de verpakking gedumt in de douche cel!
Was bijna niet meer uit te pakken, door het gewicht en kleine ruimte!
De superkoelkast kon niet door de tussendeur in de hal, deze werd daar gedumt in de verpakking, zoek het maar uit! Dus hier zijn wij niet tevreden over!

Pluspunten

• Levertijd

Minpunten

• Afleverservice

Officiele reactie van Keukenloods 12-11-2018

Beste L. Krom,

Vervelend om te lezen dat de aflevering niet naar wens is verlopen. Kun je je ordernummer mailen naar emma@keukenloods.nl? Dan kijk ik of ik nog wat voor je kan doen.

Emma | Keukenloods.nl

Van hooij 11-11-2018 In de winkel gekocht
Drunen

Mooie winkel en waren netjes geholpen.
Alleen jammer dat de verkoper de order niet goed had doorgezonden naar het magazijn, waardoor wij hem een week later kwamen ophalen en onze bestelling niet was binnen gekomen.
Dus een uur voor niet in de auto gezeten

Stefan 11-11-2018 In de winkel gekocht
Almere - Buiten

Goede deal

Goede prijs voor een top inductie kooplaat van NOVY. Na overleg was men bereid de prijs te laten zakken om dicht in de buurt te komen van andere internet aanbiedingen. Ondanks dat de winkel niet net zo laag wilde gaan als de Belgische webshop toch gekozen voor Keukenloods winkel in Almere - Buiten.

Marco 10-11-2018 Via de website gekocht

Liebherr koelkast

Eerst online rondgekeken naar het gewenste model.
Na een prijsinfo vraag via de website een mooie persoonlijke aanbieding gekregen die we opgehaald hebben in de winkel in Zaandam.
Communicatie en leverings informatie verliep erg soepeltjes.
Dus zeker zeer tevreden over onze afhandeling.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Scholten 10-11-2018 In de winkel gekocht

vriendelijk personeel met vakkennis

Keukenloods is goed, is dicht in de buurt, niet te duur,snel met leveren en er werkt personeel dat vakkennis heeft.

Conny 10-11-2018 Via de website gekocht

Prima service

Duidelijke informatie op de website en goede prijzen! De afwasmachine werd keurig afgeleverd en een vraag over de deur van de machine door klantenservice correct afgehandeld. Volgende keer bestel ik weer bij Keukenloods.nl!

Pluspunten

• Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

M.Hitters 10-11-2018 In de winkel gekocht
Zaandam

prima hulp gehad

goede uitleg en begeleiding gehad met de keuze uit de apparatuur. Hebben een onderbouw afzuigkap gekocht.

Pluspunten

• Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Rob 10-11-2018 Via de website gekocht

Vlot geholpen

Vriendelijk geholpen afzuigkap was er sneller dan ik dacht kreeg nog korting omdat ik hem zelf afhaalde

Eric 10-11-2018 In de winkel gekocht

Voor 70% tevreden

Winkel was prima. We werden vrijwel direct geholpen door een vakkundige verkoper. Omdat we 4 verschillende apparaten moesten hebben, kwam hij direct toe de piot. De luisterde goed naar onze wensen.

Aflevering /installatie was ook top. Zeer vriendelijke, aardige en vakkundige installateur. Was snel en netjes.

Alleen een paar uur na de installatie/levering bleek 1 van de apparaten (Inbouw Koelkast) niet te fuctioneren. Hij koelde niet.

Dat kan gebeuren is verder ook niet zo een punt. Maar dat wij als consument dat contact op moeten nemen met de Leverancier (Liebherr) dat is raar. Wij kopen de apparatuur bij Keukenloods, en las er wat is vind ik ook dat Keukenloods voor de consument het moet oplossen.

Toen de inbouwkoelkast eenmaal weer op voorraad was (Wij krijgen via Liebherr een nieuwe aangeboden) kwam de vertraging doordat er niet was doorgegeven dat deze ook weer ingebouwd moest worden.

Al met al tot aan de levering/installtie was alles goed geregeld. Maar vervangende apparatuur leveren had nog we lwat voeten in de aarde

Pluspunten

• Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Leon vriens 10-11-2018 Via de website gekocht

Goede service

De site is heel overzichtelijk en heeft heel leuke aanbiedingen.daarom dat ik het bij jullie heb bestelt.en heb er ook van familie goede dingen over jullie gehoord.daarom heb ik het bij jullie besteld.

helena 09-11-2018 Via de website gekocht

geweldige service

goede en overzichtelijke website
goede prijs veel keuze, super goede en correcte levering

Stan Klijs 09-11-2018 Via de website gekocht

Prima service goede en duidelijke website

Goed werkende website makkelijk zoeken bestellen en betalen werkt prima meteen bevestiging via email.
Daarna goede communicatie snelle levering alles volgens afspraak.

jan Scheffer 09-11-2018 Via de website gekocht

snelle levering ,goed product en mooie prijs

mooie duidelijke website ,met goede telefonische ondersteuning .prima prijsstelling
en snelle levering !

helena 09-11-2018 Via de website gekocht

geweldige service

goede en overzichtelijke website
goede prijs veel keuze, super goede en correcte levering

H dam wichers 09-11-2018 In de winkel gekocht

Goede tekst en uitleg

Mooie winkel ende prijzen zijn aantrekkelijk en de service. Is zeer goed goede uitleg over de producten

Kees Hilhorst 08-11-2018 In de winkel gekocht
Hilversum

Prettige sfeer

Goede verkoper met open benadering. Goede productkennis en no nonsens. De showroom is prima, ik heb een prima product gekocht en de levering was ook in orde.

Pigge 08-11-2018 In de winkel gekocht

Goede service, leuke prijs
Hebben in verleden keuken gekocht in filiaal in amsterdam goede ervaring mee nu in gaanderen ondat dit wat dichter bij huis is ook goede ervaring

Cor 08-11-2018 Via de website gekocht

Zelfs eerder bezorgd als was beloofd

Al eerder dingen besteld,altijd naar tevredenheid,ook de prijs is altijd concurrerend. Bezorging ook netjes.

Fred 08-11-2018 Via de website gekocht

Geweldige mee denkende medewerkers.

Geweldig meewerkende medewerkers, ze zijn ook technisch onderlegd en weten waar je het over hebt. De service is goed en afspraken kloppen

fam. vd Veen 08-11-2018 Via de website gekocht

Zeer fijn geholpen

We zijn zeer vriendelijk geholpen per telefoon en naderhand keurig teruggebeld. Vandaag is onze inbouwkoelkast geleverd en hebben ze onze oude koelkast weer meegenomen. Zeer vakkundige mensen en erg vriendelijk. Wij zijn erg tevreden.

FelixB 08-11-2018 Via de website gekocht

Ouderwets goed - doen wat ze beloven.

Lage prijs + goede keuze (kookplaat). En ze bouwen het ook nog eens voor je in. Oude kookplaat werd weer meegenomen.

Caro bras 08-11-2018 In de winkel gekocht
Alkmaar

Fijn geholpen

Vriendelijk personeel, na veel gezoek bleek keukenloods toch voor dit type/merk apparaat de goedkoopste te zijn en hij zit nog eens lekker dichtbij. Helaas werd het apparaat paar dagen te laat geleverd, maar dat lag niet aan de winkel maar aan aeg zelf.

Wij vinden keukenloods top 08-11-2018 Via de website gekocht

Geweldige service en komen hun afspraken na.

Een hele goede shop vriendelijke mensen liggen je alles goed uit . En het inbouw team werken heel netjes en vriendelijke
mannen. Als ik weer wat nodig heb ga ik weer naar keukenloods.

J J Dijkema 08-11-2018 Via de website gekocht

Goed ge levert

Snel en netjes op afspraak bezorgd en als het niet duidelijk is wordt er gewoon even kontakt met je op genomen

I. van den Boer 07-11-2018 In de winkel gekocht

Super service!

We zijn zeer vriendelijk geholpen en de uitleg was prima! Er werd goed geluisterd naar onze wensen. We zijn dan ook heel blij met onze nieuwe koelkast!

Frank 07-11-2018 Via de website gekocht

Goed advies snel geholpen aan de telefoon

Ik kon geen vaatwasser vinden geschikt voor mijn op maat gemaakte keuken
Na een telefoontje met de klantenservice bleek er toch een mogelijkheid te zijn.
De goedkoopste vaatwasser van dit tijpe ook gevonden bij keukenloods
Besteld en na 2dagen geleverd

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Henk de Vries 07-11-2018 Via de website gekocht

Nette montage en service

Om dat het frontje ontbrak bij de inbouw afzuiginstallatie, werd het oude frontje geschikt gemaakt. Het ziet er nu helemaal top uit.

Jgh 07-11-2018 Via de website gekocht

Goed geregeld

Ik had een tweede kans inductiekookplaat besteld, deze bleek niet meer leverbaar. Ook een identieke nieuwe kookplaat voor de 2ekansprijs was er niet meer. Ik heb de nieuwste kookplaat na 3 weken ontvangen voor de lage prijs. Dat is service met een !. En heel fijn dat dit niet via een mailtje werd geregeld maar dat ik werd gebeld.

Pluspunten

• Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Fred Bakker 07-11-2018 In de winkel gekocht

service is zeer goed

zomaar een keer binnen gewandeld , en een afzuigkap gekocht service was zo goed dat wij er terug zijn blijven komen.

Lenny 07-11-2018 Via de website gekocht

Perfect - Kan niet meer /beter wensen

Middels een mail werd de dag en tijd aangegeven van de bezorging.
Een half uur voor de bezorgtijd werd er gebeld dat zij op een bepaald tijdstip kwamen.
Nou op de minuut exact stonden ze voor de deur en brachten de koelkast keurig in de keuken.
De inbouw was snel keurig (uiteraard tegen een meerprijs) maar dan hoef je ook helemaal niets te doen.
De oude koelkast namen zij mee alsmede alle verpakking.
Ik kan maar een woord zeggen TOP !!!

Linda Brouwer 07-11-2018 In de winkel gekocht
Rotterdam

Goede service

Goede service ze namen de tijd om ons te woord te staan en gaven deskundig advies over de verschillen tussen de verschillende vaatwassers

P.Duijser 07-11-2018 In de winkel gekocht
Veendam

Prima voorlichting over het product

Via website winkel in de buurt bezocht. Artikel was niet in voorraad, maar ter plekke besteld. Op de afgesproken dag en tijdstip lag het artikel klaar in de winkel.

Pluspunten

• Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Peter 07-11-2018 Via de website gekocht

Doen wat men belooft

Snelle en goede aflevering. Een betrouwbare leverancier die doet wat hij belooft en de prijs is ook nog eens prima.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Lens 07-11-2018 In de winkel gekocht
Roosendaal

Goede levering en zeer goede instalatie

Goede behandeling wordt meegedacht men heeft alle tijd duidelijke prijzen en leverdatum is heel duidelijk