Keukenloods - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Keukenloods.

Keukenloods stelt zich voor

Deze score is berekend op basis van 1949 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

8,9

Angela 17-04-2019

Duidelijke site, goede klantenservice zowel per mail als met de telefoon
Ook prettige afspraak mogelijkheden over de bezorging en betalen.

Danny70 17-04-2019

Goed geholpen in de winkel. De verkoper dacht met ons mee en wilde niet puur zo duur mogelijk verkopen. Na aankoop snelle levering en goed communicative over de levering.

Andrea 17-04-2019

Wij hebben onlangs een keuken gekocht bij de keuken loods in Zaandam. Heel goed geholpen en geadviseerd door ****. Hij was in onze ogen oprecht en deed zijn best om zo goed mogelijk in het belang van ons mee tedenken in onze keuken.hij was geduldig en zeer klant vriendelijk.

Hendrik Schets 17-04-2019

Prima prijs, vlotte en correcte levering met duidelijke gebruiksaanwijzing bij het apparaat

Bachmann 17-04-2019

Goede, duidelijke afspraken. Ondanks moeilijke omstandigheden is de montage van de keramische kookplaat prima verlopen. Kortom alles naar tevredenheid afgehandeld..

Martin 17-04-2019

Een mooie nieuwe Bosch stofzuiger voor een aantrekkelijke prijs. Ik had een vergelijkbaar model met een veel zwaardere motor. Sterk punt is het lange snoer van 12 meter. Dit maakt het gebruik erg makkelijk.

M. Koopmans 17-04-2019

Gekozen voor keukenloods omdat ze A-merken voor een zeer vriendelijke prijs aanbieden. Tijdens de koop[ goed op de hoogte gehouden van de voortgang en keurig op tijd geleverd. Alles netjes en degelijk verpakt.

Matheus 17-04-2019

Onze kookplaat was nergens goedkoper dan bij keukenloods. Fijn is ook de vele ophaal locatie's zodat we het zelf konden ophalen nog eens 20 euro korting.

Menno 17-04-2019

Alle afspraken keurig nagekomen. Zeer scherpe prijzen! Vriendelijke mensen aan de telefoon.

Ellen Versleijen 16-04-2019

Helaas miste wij bij onze bestelling de inlaatcombinatie om de quooker aan te kunnen sluiten. Uiteindelijk via quooker het onderdeel ontvangen, een week later. De verbouwing van de keuken heeft hierdoor een week stilgelegen.
Officiele reactie van Keukenloods 17-04-2019

Beste Ellen,

Wat vervelend dat de levering niet compleet was! Mijn collega heeft zojuist een mail gestuurd om hier verder contact over te hebben.

Officiele reactie van Keukenloods 17-04-2019

Beste Ellen,

W Suyderhoud 16-04-2019

Vakkundig en hulpvaardig, veel kennis van de producten en in het geval het een speciaal apparaat betreft wordt er gedegen informatie opgezocht en gedeeld. Goede service en scherpe prijzen.

Stefan van B 16-04-2019

Duidelijke productomschrijving, ruim aanbod, scherpe prijzen, nette service!

Maas 16-04-2019

Snelle levering en een goeie prijs. Zoals op de site staat keurig de volgende dag geleverd en duidelijke mail ontvangen mbt tijdvak v d levering.

René de Bitter 16-04-2019

Super telefonisch onderhoud gehad met keukenloods. Het advies was perfekt evenals de snelle levering van het bestelde produkt.

Irma 16-04-2019

Overzichtelijke webpagina en voldoende keuzemogelijkheden.
Ook bij vragen snel antwoord.

Parra 16-04-2019

Top! Product liep kleine vertraging, maar werd netjes alles gemeld en op tijd geleverd. Goede prijs en goede service.

H. Greive 16-04-2019

Ik heb filiaal Drunen bezocht omdat het dichtbij is vanaf Den Bosch.
Prettige winkel met een uitgebreid assortiment.
En als 't niet in de winkel aanwezig is, (er is ook een Outlet, ook niet in de andere winkels) is er altijd nog 't Internet.

Ridjuan 16-04-2019

Alles van bestelling tot levering klopt gewoon. Tot de bijkeuken gebracht, en de oude gelijk meegenomen.

Willy-Jan 16-04-2019

Bij zoeken naar een nieuwe vaatwasser op jullie site terechtgekomen.de site was duidelijk en de prijs prima tevens
Was het mogelijk om de machine door jullie te laten inbouwen.Man die ik sprak hielp mij door maten te vragen om de juiste inbouwmachine te kunnen leveren.Levering was binnen een week.De jonge man die hem kwam inbouwen was heel goed en ter zake kundig.Heeft de machine perfect ingebouwd frontje er weer op gezet.en de oude machien meegenomen en alles keurig achtergelaten .Ik was dus echt zeer tevreden.Dank.Wat ik ook tof vond
De klantenservice is 24/7 bereikbaar dit was nieuw voor mij maar werkte wel.savonds om 10 uur gebeld en kreeg ik antwoord op mijn vraag dat was wel uitzonderlijk.

G. Wiersema 16-04-2019

Nadat we via internet een keuze hadden gemaakt voor een inductiekookplaat, heb ik een aantal bedrijven die deze kookplaat aanboden gebeld. Keukenloods was het goedkoopst. Telefonisch contact was prima. Werd binnen 2 dagen geleverd in het filiaal bij ons in de buurt. En omdat we het daar zelf ophaalden kregen we ook nog € 25 korting extra.

René Vos te Bloemendaal 16-04-2019

Zeer goede prijs betaald voor een Siemens Studioline combi heteluchtoven/magnetron. Vriendelijk, professioneel personeel en een zeer snelle levering.

J. Bouman 16-04-2019

Goed en helder advies van de klantenservice, snelle levering op de aangegeven dag/tijd

Bianca 16-04-2019

Supper vriendelijk niet duur veel spullen goede website je kan er van alles vinden

M.N. 16-04-2019

Wij waren op zoek naar een nieuwe wasemkap. Via internet kwam o.a. Keukenloods voorbij. Een bezoek aan Amsterdam Zuidoost gaf ons een prima beeld omtrent de aan te schaffen kap. Bovendien zochten wij ook nog een koel-vriescombinatie. Ook hierover werden wij uitgebreid geïnformeerd, zonder opdringerig te zijn. Apparatuur inmiddels volledig naar wens geïnstalleerd.

Adriëtte Mak 16-04-2019

Ik ben erg prettig geholpen en ik heel tevreden over de prijs die ik heb betaald!

Daniel 16-04-2019

Ik kreeg in de winkel een goed advies en daarna een snelle levering en hulp van een lokale monteur om de vaatwasser in te bouwen.

JG 16-04-2019

Er zou nog aanvullend werk worden verricht, maar het materiaal klopte niet !!!! Nu moet men nog een keer terugkomen....
Officiele reactie van Keukenloods 16-04-2019

Beste JG,

Bedankt voor de review. Vervelend dat het nog niet helemaal af is! Is de afspraak al gemaakt om het probleem in orde te maken? Als ik nog iets kan betekenen dan hoor ik dat graag via emma@keukenloods.nl.

Lindy 16-04-2019

Goede prijs/ kwaliteit verhouding. Snelle levering. Product werd netjes geleverd binnen een paar dagen.

JohnW 15-04-2019

Webshop met scherpe prijzen, let op worden veel bijgewerkt.
Niet meer leverbaar product werd vervangen door nieuwer model maar zonder daar apart berichtje van, dus goed de bon na het bestellen controleren.
Minpuntje is de bezorgdienst van Dutchned, aan de telefoon vriendelijk maar de bezorger chagrijnig en botst overal tegenaan.

Stichting Kinderopvang Purmerend 15-04-2019

Dik en dik tevreden... van de order tot en met de plaatsing, alsmede het gehele aftersales proces is zeer professioneel en klantgericht. Wij kunnen de Keukenloods van harte aanbevelen!

Coen 14-04-2019

Ik heb een afzuigkap besteld. Na levering bleek het een tweedehands kap te zijn. Er zat veel stof op, het plastic was al met de hand verwijderd en tijdens eerdere installatie bij vorige klant zijn er dingen afgebroken. Een enorme teleurstelling omdat iemand langs kwam om de kap te installeren. Na gesprekken met keukenloods, onduidelijke informatie en heb ik momenteel nog steeds geen nieuwe kap ontvangen. Jullie gaan hier niet actief zelf achteraan, in het weekend is jullie telefonische service slecht bereikbaar (en achteraf horen we dat deze mensen niet werken in het weekend, echter in het keuzemenu aan de telefoon kan je hier wel voor kiezen waardoor ik een halfuur geen gehoor kreeg. Al met al, een zeer slechte indruk laten jullie achter.
Officiele reactie van Keukenloods 15-04-2019

Beste Coen,

Vervelend dat je nog steeds zonder nieuwe afzuigkap zit.
Kun je je ordernummer mailen naar emma@keukenloods.nl? Dan ga ik het voor je uitzoeken.

Emma | Keukenloods.nl

p v leenen 14-04-2019

Goed advies en fijn geholpen en de apparatuur zit nu in de keuken geplaatst.

Susan 13-04-2019

We zijn zeer tevreden en willen keukenloods dan ook graag aanraden. Vandaag besteld is morgen in huis. En de service gaat verder dan dat. De (volgende) dag van leveringen werd er contact opgenomen om te controleren of de inbouwmaten overeenkwamen met het bestelde product (vaatwasser). Erg vriendelijk personeel! De levering was ook erg netjes en onze oude vaatwasser werd mee terug genomen. Aanrader!

Robert 12-04-2019

Perfect geholpen informatie zeer uitgebreid, prijs ok bezorging perfect geregeld

H.Palsenberg 12-04-2019

Duidelijke productinfo. Correct telefonisch contact. Levering volgens afspraak en perfect uitgevoerde installatie.

Peter 12-04-2019

Ik heb eerder een inductiekookplaat gekocht via keukenloods en net als deze koelkast is alles netjes en soepel gegaan.

Senior Jan 12-04-2019

Hoewel wij alleen oude apparatuur wensten te vervangen nam men de tijd voor ons en gaf ons een goed advies. Thuis alles nog eens nagekeken of dit hetgeen was wat wij wensten. Daarna de bestelling geplaatst en kon kort daar op opgehaald worden. Voor die optie hadden wij gekozen omdat deze Keukenloods in onze woonplaats gevestigd is. Apparatuur netjes bij de auto gebracht en geholpen bij het in laden. De website vinden wij duidelijk en informatief.

G 12-04-2019

de webshop is duidelijk en overzichte lijk en de bezorgers zijn arrdig en gaan netjes om met de levering

Saskia b 12-04-2019

Heel erg tevreden van de hulpvaardigheid en vriendelijkheid. Ook begeleiden ze je erg goed bij de keuze en de manier waarop geleverd wordt is ook erg goed en gemakkelijk. Klantvriendelijkheid gaat hier gepaard met prijsvriendelijk!

Berend 11-04-2019

Website duidelijk en overzichtelijk.Snelle levering goede prijs / kwaliteit. Komt afspraken na.

T.P.nelis 11-04-2019

Wij hebben een ruim 20 jaar oude keuken die nog goed functioneert en zochten vervangende inbouw oven en een kooktoestel. Wij zijn prima geholpen en alles werkt weer en koken elektrisch .

Ty Mis Gwen 11-04-2019

In deze shop kun je goed de producten vergelijken. Er is wel vaak te weinig personeel beschikbaar, maar als je volhoudt dan lukt het wel.

h.c. de jong 11-04-2019

goede avond, op internet gekeken voor deze artikelen van zanussi en de prijs stond ons aan ,heel vlot geleverd en de oude delen retour ging zeer goed .

Han 11-04-2019

Goede prijs en prima service zowel online als bij een telefonische navraag naar verwachte levertijd. Aflevering exact in het aangegeven tijdslot. Product (Bosch stofzuiger) werkt vooralsnog geheel volgens verwachting.

Paul 11-04-2019

Overzichtelijke website met een groot aanbod. Behulpzame klantenservice hlpt bij het kiezen van de voor mij beste vaatwasser. Snelle en vriendelijke levering. Zeer tevreden.

Lia van Gastel 11-04-2019

Gezellige uitstraling, vriendelijk en behulpzaam personeel. We werden snel geholpen en er werd rekening gehouden met onze wensen.
Snelle service

R. Meijer 11-04-2019

via internet aan dit adres gekomen en na verschillende prijs vergelijkingen, de reviews en de service verlening tot de conclusie gekomen dat het een goede deal moest zijn.

Piet Peeters 11-04-2019

Een geweldig assortiment kwaliteitsproducten met een zeer concurrerende prijs. Nergens goedkoper! De levering is erg snel en correct.

Peter 11-04-2019

Heel veel vergelijkingsmateriaal met scherpe prijzen en soepele leveringsvoorwaarden , ik had een afzuigkap besteld maar zelf verkeerd ingemeten , dit was geen enkel probleem want binnen 4 dagen had ik de juiste kap binnen . Super

Vondelschool 11-04-2019

Goede prijzen, vriendelijke service, alles werd snel geleverd èn gemonteerd.