Keukenloods - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Keukenloods.

Keukenloods stelt zich voor

Wim Aafjes 26-09-2022

Zeer snelle levering en goede begeleiding bij de juiste keuze maken er wordt met je mee gedacht

Jessica 26-09-2022

Voor de aanschaf van onze vaatwasser beetje online gekeken bij meerdere webshops, uiteindelijk uitgekomen bij Keukenloods. Heb de vaatwasser besteld in de vestiging in Alkmaar, hier werd ik goed geholpen door een medewerker.
Vaatwasser was snel geleverd en installatie was vrij gemakkelijk!

arie 26-09-2022

Op 2-9-2022 een bosch koel/vriezer besteld en op 10-9-2022 bezorgd een zeer profesioneel bezorg bedrijf apparaat netjes in de keuken afgeleverd en de koel/vriezer doet wat hij beloofd erg zuinig Keukenloods ga zo door.

CK 26-09-2022

Grote keuze van artikelen, heb hier al meerdere keren aankopen gedaan, altijd naar tevredenheid. Echter bij de laatste aankoop is er wat mis gegaan inductiekookplaat was niet in één stuk aangekomen, waardoor er een nieuwe moest worden besteld, een weekje later dan geplant de kookplaat geplaatst en konden we weer koken.
Ja ik ben nog steeds tevreden met de Keukenloods.

Ella 26-09-2022

Hele fijne zaak. Je wordt er goed geholpen door vriendelijke medewerkers.
Er wordt meegedacht en goede voorlichting gegeven.
Kortom een aanrader!

Walter 23-09-2022

Gewoon een uitstekend bedrijf. Goed telefonisch en per mail bereikbaar. Scherpe prijzen en klantvriendelijk.

Keukenloods Amsterdam zuidoost 22-09-2022

Keukenloods staat goed als aangeschreven en ik ben inderdaad goed geholpen een aanbeveling waard

Veronique 22-09-2022

Duidelijke online shop. Vriendelijk en kundig advies als je belt. Prima inbouwservice.

Ruud Coers 20-09-2022

Correct en vriendelijk geholpen. Verkoper had verstand van zaken. Levering volgens afspraak!!

Jelle 19-09-2022

goede prijs/kwaliteit. duidelijke communicatie en hulp gekregen bij het inladen bij afhalen. Top.

Tonny 19-09-2022

Zeer tevreden over de gang van zake . Bestelling en bezorging prima geregeleld

MS 19-09-2022

De webshop is gemakkelijk in gebruik en de apparatuur precies zoals beschreven voor een bescheiden prijs. De levertijd op onze oven bleek helaas veel langer dan we hadden gedacht (ruim een jaar), maar daar hebben alle keukenzaken last van. Zodra deze binnen was is hij direct geleverd, helemaal blij mee.

Paul001 19-09-2022

Klant vriendelijkheid va de hulpdesk en monteurs. Maar ook goede producten.

Yvette Noy 19-09-2022

Zeer vriendelijk geholpen bij Keukenloods Amsterdam,
een inductie kookplaat en koelkast snel, en volgens afspraak, geleverd en zoals wij al eerder hadden ondervonden, perfect ingebouwd door het inbouw team!

Harco 19-09-2022

Vlotte verkoop, service. Doet wat er afgesproken is. En bedrijf beloofd wat ze doen.

H.Scholten 19-09-2022

Goede service en ruime keuze. Snel geleverd en geplaatst. Machine werd goed geplaatst en uitgelegd.

Richard 19-09-2022

De shop is heel goed heb hem gevonden via internet door zoeken naar een bepaald type koelkast en daar was keukenloods inclusief bezorgen het goedkoopste mee
Bezorgen ging ook perfect door nette en vriendelijke chauffeur die hem keurig binnen heeft gebracht
Met andere woorden alles helemaal goed

A. van Dijk. 19-09-2022

Mijn ervaring met de Keukenloods is uitstekend, of je nu in de winkel, of per telefoon, of per mail een bestelling doet.
Je wordt altijd zeer persoonlijk geholpen, niets is teveel.
Zeer vriendelijk personeel en correcte alhandeling.

Adrie 19-09-2022

Goed produkt voor een prima prijs. Wordt niet de volgende dag geleverd maar aantal dagen later. Je kunt wel aangeven wanneer het niet uitkomt. Minpunt is wel dat de plaat aangesloten moet worden door een erkend installateur omdat je anders geen garantie krijgt. Er zit wel een duidelijke installatieinstructie bij. Voor mij was het vervanging van een kapotte plaat. Hoefde er alleen een nieuwe stekker aan te zetten. Kan dat goed zelf.

Inez 19-09-2022

Netjes teruggebeld na een online bestelling. Alles samen geleverd op de geplande datum.
Mooi verpakt dus geen kans op beschadiging

Schijffers 19-09-2022

Heel vriendelijk geholpen, goed advies gekregen en inderdaad het voordeligst.

Daniel scheepers 19-09-2022

Fijne overzichtelijk site met goede uitleg van de aangeboden producten! Zelf een Aeg inductiekookplaat besteld, deze is snel en volgens de beloofde tijd geleverd. En niet geheel onbelangrijk.... de prijs was echt de goedkoopste die ik vinden kon!
Enige puntje van aandacht... heb een losse kabel erbij besteld. Deze was echter niet nodig. De Aeg heeft zelf standaard een kabel erbij zitten, dit mag net iets duidelijker vermeld worden.

Steenstraten 17-09-2022

Snelle levering super service!👍
Binnen 2 weken antwoord pp vraag levering. Erna binnen 2 weken geleverd. Ondanks bouwvak.
Wij zijn blij met de mooie kookplaat.

M de Jager 15-09-2022

Atag koelkast gekozen bij keukenloods omdat hij voordelig was geprijsd en de reviews van keukenloods goed waren. En dat bleek te kloppen, want de koelkast is netjes afgeleverd en geïnstalleerd. Zelfs deur omgezet van schuif naar deur op deur en het sluit nu zelfs beter dan voorheen.

Ad van Hooff 15-09-2022

Prima service .makkelijk berijkbaar.goede uitleg.
Mooie schow room.fijn personeel.top.