Keukenloods - Reviews & Ervaringen

8,8 Lees 20904 reviews Schrijf een review

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Keukenloods.

Keukenloods stelt zich voor

Deze score is berekend op basis van 3384 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

mark 27-11-2018 Via de website gekocht

Miele inbouw koffiemachine

Zeer snelle service en levering van de bestelde artikelen. Lovende woorden, aankondiging van levering was zeer duidelijk en op de tijd dat ze zijden. Zelf een kwartier voor de leverden werd er nog gebeld dat ze er aan kwamen. product onbeschadigd geleverd en snel. Dank hier voor keukenloods.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Horst 27-11-2018 Via de website gekocht

Netjes geholpen, vriendelijk personeel en goeie service.

naar de zaak gegaan bij t uitzoeken van producten via website zeer vriendelijk ontvangen en geholpen , bereid iom mee te denken met wat de klant zoekt en wil. Adviseren de klant wat zei denken dat t beste past bij wat ze willen. Goede service snelle afhandeling van mail en levering netjes optijd. Nemem oude appartuur weer mee terug zonder extra kosten ervoor te vragen super..

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

willy 27-11-2018 In de winkel gekocht
Roosendaal

goed te tevreden

Bij aankoop vaatwasser is er medegedeeld dat de oude vaatwasser door het bedrijf dat de nieuwe komt brengen weer meegenomen wordt. Dus zelf de oude uit de keuken gedemonteerd. Toen de monteur echter de nieuwe kwam plaatsen bleek dat hij de oude eruit zou halen en de nieuwe mee zou nemen. Hij had dus weinig te doen waar hij veel geld voor ontving.

Officiele reactie van Keukenloods 27-11-2018

Beste,

Vervelend dat hier miscommunicatie over is ontstaan, maar wanneer je kiest voor montage dan wordt dit automatisch geregeld voor de klant. Ik hoop je hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Groet, Emma

Hans 27-11-2018 In de winkel gekocht
Rotterdam

Heel goed geholpen door verkoopmedewerker

Fijne en overzichtelijke winkel. Er wordt tijd genomen om je behulpzaam te zijn en datgene uit te kiezen en te kopen wat je wilt

Pluspunten

• Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Jara 27-11-2018 Via de website gekocht

Goede service

Gemakkelijke site met mooie aanbiedingen. Producten zijn heel vaak lager geprijst dan bij de concurrenten.

Pluspunten

• Afleverservice
  • Verzendkosten

Minpunten

• -

Ed 27-11-2018 Via de website gekocht

Geweldige service

scherpe prijzen. voldoende vergelijk in veel prijscategorien. Goede uitleg van functionaliteiten en installatie. Levering liep wat vertraging op in eerste instantie, maar ik ben hierin uitzonderlijk goed geholpen.

Pluspunten

• Levertijd
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Peter 27-11-2018 In de winkel gekocht
Lelystad

Demokeuken

Mooie demokeuken gekocht, maar toen de deal beklonken was bleek dat ik de keuken zelf moest demonteren, op zich geen probleem maar ik had liever gehad dat mij dit van te voren was medegedeeld.
Bij de demontage een beetje hulp van een medewerker gehad.

inedj 27-11-2018 In de winkel gekocht
Drunen

Top!

De mogelijkheden zijn stuk voor stuk doorgenomen. Ook is er gekeken naar prijs/ kwaliteit. Ruim de tijd gehad om over de mogelijkheden na te denken.
Geen verkoop druk.
Houden zich aan de afspraak.
Tevreden klant.

Jan Engelen 27-11-2018 In de winkel gekocht
Zaanstad

Efficiënt, prima geholpen

Goede info internet en prima hulp in de winkel. Er wordt goed naar je vragen geluisterd, naar je voorkeuren, alternatieven overwogen. Mooi gedaan!

MG-Nmgn 27-11-2018 Via de website gekocht

Duidelijke site, snel geleverd en prima service!

Dinsdagavond besteld en al op woensdagmiddag binnen. Alles duidelijk vantevoren gecommuniceerd via de website.

Pluspunten

• Levertijd
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Jjp van der Veldt 27-11-2018 Via de website gekocht

Prima en correcte service

Vanaf de bestelling een juiste offerte en een prima te volgen afhandeling. De juiste datum van aflevering, zonder problemen. Duidelijke webside.

Joset 27-11-2018 Via de website gekocht

Prettige veelzijdige webwinkel

Zeer grote keus, snelle levering, prettige winkel. Ook telefonisch goed bereikbaar en vriendelijk geholpen

Pluspunten

• Levertijd
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

HS 27-11-2018 Via de website gekocht

Prima geregeld.

Overzichtelijke site, product snel gevonden. Had nog een paar vragen die telefonisch snel en adequaat werden beantwoord. Keurig, snel op tijd geleverd en tot op de plaats gebracht.

Scoop 27-11-2018 Via de website gekocht

Snelle correcte service

Handig en snel via de website. Betrouwbaar, de levering was netjes op tijd, en de chauffeur was correct. Betaling dmv mobiele pin

Johan Vlaming 27-11-2018 Via de website gekocht

Topservice

10 Uitstekende telefonische informatie en vriendelijke, proffesionele begeleiding. Doen meer dan je verwacht!

Marcel 27-11-2018 In de winkel gekocht
Rotterdam

Prima en fijn geregeld, de afspraken na gekomen.

makkelijk te bestellen, duidelijk in omschrijving, prima te vergelijken en goede koop kunnen sluiten.

Pluspunten

• Klantenservice

Minpunten

• -

Sannie70 27-11-2018 Via de website gekocht

Snelle service

Makkelijk bestellen op site. Super goedkoop. Echt de goedkoopste door de actie. Top product. Daar kan geen Mediamarkt tegen op!!!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

J.M. van de Wal 27-11-2018 In de winkel gekocht
Roosendaal

Makkelijk verkopen

Koelkast besteld, bleek niet te leveren nadat we hem hadden besteld. Na een week alsnog geleverd.
De deur slaat uit zichzelf hard dicht .Hier kon men geen verklaring voor geven en er werd naar Siemens verwezen. Makkelijke verkoop dus.

Officiele reactie van Keukenloods 27-11-2018

Beste J.M.,

Wat jammer dat je deze ervaring met ons hebt gehad. Ik hoop dat jullie er uit komen met de leverancier. Mocht ik nog iets kunnen betekenen dan hoor ik dat graag.

Groet, Emma

Oscar Calkoen 27-11-2018 Via de website gekocht

Super service met duidelijke expert kennis

- Goede service
- Snelle, vriendelijke en hele kundige telefonische hulp bij de bestelling
- Snelle levertijd

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Ingrid 26-11-2018 In de winkel gekocht
Almere

Prima !!

Ik geef Keukenloods een 10 omdat ik een bestelling op zondag!!! heb gemaakt en de volgende dag al geleverd heb gekregen. Helemaal TOP. Levering was trouwens helemaal tot in de keuken waar het apparaat moest komen. Trouwens ook een hele leuke prijs gekregen voor het toestel. Bij service geeft ik een voldoende omdat ik toch wel heel lang heb staan wachten. (was eerder dus niet op de zondag!).

Michel 26-11-2018 In de winkel gekocht

Top zaak

Top zaak.
Zeer vriendelijke medewerkers, en hebben goede kennis. En denken mee met je !
Ze geven alle uitleg die je nodig heb.

Pluspunten

• Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Nelleke z 26-11-2018 In de winkel gekocht
Zaandijk

Goede service

Grote outletafdeling. Prachtig apparaat voor weinig geld gekocht. Verder afdingen lukt daar niet. Ze hielpen mij met apparaat naar de auto te brengen.

Dina Pangabean 26-11-2018 Via de website gekocht

Goede service

Goede website en goed geholpen door de klant service. Ik moet alleen nog maar wachten voor mijn droger. Ik ben benieuwd of volgende week binnen

avdw 26-11-2018 In de winkel gekocht
zaandam

Prima service en een goede prijs

Veel onder 1 dak, waarbij de verkoper zijn best doet om de juiste apparaten aan te dragen die bij onze wensen passen.

Loes 25-11-2018 Via de website gekocht

Helder en snel

Snel en duidelijk advies bij de aankoop, ook bij hulp welke apparatuur wel en niet geschikt is voor een ikea keuken (met name een aandachtpunt bij vaatwassers). Snelle levering.

John 25-11-2018 Via de website gekocht

goede service

Goede prijs kwaliteit en de medewerkers doen moeite om alles vlot te laten verlopen.Altijd goed opletten bij de bestelling dat het in voorraad is anders durf je voor een voldongen feit komen te staan dat je toch enkele weken moet wachten.Maar de medewerkers hebben dit op een correcte manier opgelost.Ik ben tevreden.

Ilse 25-11-2018 Via de website gekocht

Goed advies en soepele levering

De site vond ik lastig, te onoverzichtelijk, zag door de vele bomen (kookplaten) het bos niet meer... dus gebeld en de medewerker gaf mij gelukkig uitstekend advies.

Herman Wanders 25-11-2018 Via de website gekocht

nette levering

Netjes volgens afspraak geleverd en thuis bezorgd. Maar niet zoals vermeld op de website de volgende dag.

Tjeu Ramaekers 25-11-2018 Via de website gekocht

Service kan beter!

De levering (droogmachine) is ongeveer 3 weken geleden helaas beschadigd geleverd. Ik kan de machine wel gebruiken maar het onderdeel wat kapot is is tot op heden niet vervangen, jammer gemiste kans.

Officiele reactie van Keukenloods 26-11-2018

Beste Tjeu Ramakers,

Bedankt voor het plaatsen van de review. Wat jammer om te vernemen dat uw droogmachine beschadigd is geleverd.
Mijn collega's van de service afdeling zullen hierover contact met u opnemen voor een passende oplossing.

Als ik u nog ergens mee kan helpen kunt u mij ook bereiken op Emma@keukenloods.nl.

Emma

Ben 25-11-2018 Via de website gekocht

Zeer tevreden!

Wij hebben om 23.45u een inductiekookplaat besteld en kregen deze, de volgende dag in de middag al aangereikt! Zeer snelle service, dus. Bovendien werden wij van iedere verandering/actie omtrent deze bestelling, online op de hoogte gebracht. De kookplaat zat er ‘s avonds alweer in en wij konden de volgende dag gewoon weer koken. Zijn erg tevreden....

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Oosters 24-11-2018 In de winkel gekocht
Alkmaar

Beste prijs en goede service

In alles goedkoper dan anderen, en toch goed geholpen door de verkoper. Ze houden de spullen op voorraad tot wij zover zijn en leveren dan vlot uit.

Hans h 24-11-2018 Via de website gekocht

Geweldige service

Via internet bij deze zaak uitgekomen. Veel/Goede keus, goede info over product en de verdere gang van zaken. Volgende keer eerst hier kijken.

Bouws 24-11-2018 Via de website gekocht

Heel prettige klantenservice, veel keus, snelle levering!

Een zeer overzichtelijke website, waar je snel komt waar je wilt zijn. Veel keus, goede betalingsmogelijkheden en een zeer vlotte levering.

G de Vink 24-11-2018 Via de website gekocht

Prima service snel en accurate !

Een bedrijf die mee denkt met zijn klanten. Snel en flexibel.
We hebben goede ervaringen met dit bedrijf , in verleden een vaatwasser gekocht die netjes in de juiste verpakking is afgeleverd en uitstekend zijn werk doet.

A v. Hooff 23-11-2018 Via de website gekocht

Alles klopte volgensafspraak

na een aanbeveling van iemand bij jullie terecht gekomen, via de website besteld. Afspraak goed nagekomen,en product is netjes afgeleverd

Gerard 23-11-2018 In de winkel gekocht
Drunnen

goed service

geleverd volgens afspraak en de juiste kookplaat. goed afgeleverd correcte vervoerder. duidelijke omschrijving voor het inbouwen

Fam.Vossen 23-11-2018 Via de website gekocht

Alles volgens afspraak !!!!

Bestelling van inbouwapparatuur goed en vlug verlopen zelfs telefonisch advies gekregen. Zeer scherpe prijs t.o.v keukenleveranciers in de omgeving.
Geleverd op afgesproken datum en door vakkundige monteur geplaatst . Na plaatsing met de monteur afgerekend.
Wij zijn zeer tevreden en kunnen keukenloods alleen maar aanbevelen.

johan 23-11-2018 Via de website gekocht

top...zeer snelle nette levering

heel eenvoudig bestelmenu...snelle nette levering...
een goede betrouwbare webshop die zijn afspraken na komt.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Bertil 23-11-2018 Via de website gekocht

Duidelijk site en goed telefonisch advies

De Prijs en advies was zeer goed.
Mijn ervaring is dat ik veel onnodig e-mail verkeer heb ontvangen na de bestelling. Ik heb 3 dagen lang dagelijks een e-mail ontvangen van 3 verschillende personen steeds met een andere aanvullende vraag. Deze informatie had ik ook al telefonisch doorgegeven bij het eerste gesprek. Mijn voorstel is dat deze vragen een keer worden gesteld en de antwoorden centraal worden vastgelegd.

Pluspunten

• Levertijd
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Carolina 23-11-2018 Via de website gekocht

goede service,snelle levering

alles wordt duidelijk omschreven voldoende informatie. Keukenloods heb ik gevonden via internet. Zit er ook een bij ons in de buurt maar die had het artikel niet op voorraad.De heer aan de telefoon was vriendelijk en correct en heeft mij geholpen om dit artikel te bestellen.

Kuhlman 23-11-2018 In de winkel gekocht
zaandam

Goede service

zeer ruime winkel, veel keuze goede service IN eerdere jaren in ook al spullen gekocht voor de keuken tot volle tevredenheid

kees 23-11-2018 Via de website gekocht

Goed advies

Na telefonisch overleg tussen de fabrikant en verkoopmedewerker goed advies met betrekking tot vervangen van een heetwaterboiler

Pluspunten

• Levertijd
  • Klantenservice

Minpunten

• -

Maria 23-11-2018 Via de website gekocht

Snel, goed en alles volgens afspraak

Na een speurtocht op internet vond ik mijn droomapparaat bij Keukenloods. Via de zeer toegankelijke website kon ik makkelijk bestellen, betalen en een afspraak maken voor levering. De chauffeur kwam binnen de opgegeven tijdsmarge en heeft zelfs nog even zijn komst telefonisch aangekondigd 20 minuten van tevoren. Alles netjes binnen afgeleverd en oude apparaat afgevoerd. Ik ben zeer tevreden.

Simon Klaver 23-11-2018 Via de website gekocht

Westfries eerlijk en duidelijk

De Keukenloods doet wat ze zegt.
De Keukenloods is gegarandeerde goedkoopste.
Als de afleverplannen wijzigen wordt de klant netjes op tijd gebeld.

Henk 23-11-2018 In de winkel gekocht
Zaandam

Goede ijskast kopen en laten inbouwen voor een goede prijs

Alles ging goed, goed advies, aankoop, levering en inbouw. Alles ging razendsnel, vakkundig en vriendelijk.

Benny 23-11-2018 Via de website gekocht

Indesit gas op glas kookplaat

Het gemak van selecteren, de afbeeldingen en leversnelheid zijn uitstekend.
Wel ervaarde ik dat de bezorger van post-nl zich niet aan het vervoer voorschrift gehouden heeft. Ik spreek over wanneer er op de verpakking "deze kant boven" staat.
De afdekplaatjes van de branderpitten hoorde ik naar beneden vallen.
Misschien is dit een aandachtspunt om mogelijke beschadigingen te voorkomen. Hier was overigens verder niets aan de hand qua beschadiging.

Pluspunten

• Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Ron 23-11-2018 In de winkel gekocht
Amsterdam ZO

Prima opgelost

Hadden een koelkast gekocht die niet beviel. Is prima opgelost door deze om te ruilen voor een andere.

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice

Minpunten

• -

D. Jesterhoudt 23-11-2018 Via de website gekocht

Goede ervaring.

Op tijd en volgens afspraak geleverd.
Prima monteur ) die netjes werk leverde. Complimenten! Wij zijn tevreden.

Annemieke 23-11-2018 In de winkel gekocht
Waddinxveen

Goede en nette service

Wij werden prettig ontvangen. Er werd niets opgedrongen en er werd de tijd genomen om alles te laten zien en uit te leggen. Het mooiste was dat hij de prijsverschillen liet zien maar de keuze bij ons liet Erg blij ermee, prima toestel

S.wennekers 23-11-2018 Via de website gekocht

Super tevreden!!

De beste prijzen- Duidelijke beschrijving- Duidelijke tijden van levering- en hele fijne en goede communicatie!! We waren echt heel tevreden!! Volgende keer weten we jullie weer te vinden!!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -