Keukenloods - Reviews & Ervaringen

8,8 Lees 19129 reviews Schrijf een review

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Keukenloods.

Keukenloods stelt zich voor

Deze score is berekend op basis van 2667 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

8.8

martijn 05-02-2018 In de winkel gekocht
utrecht

mis de bon

in Utrecht hadden ze de vaatwasser in de outlet staan, mijn vriendin heeft hem opgehaald, helaas ziet niet alles erbij ook na meerdere keren om de factuur gevraagd te hebben nog steeds geen factuur gehad, ik heb nog een order staan van 3000 euro, maar ik denk er aan deze af te zeggen (is al volledig betaald KEUKENLOODS)

Officiele reactie van Keukenloods 05-02-2018

Beste Martijn,

Wat vervelend dat je nog geen factuur hebt gekregen. Heb je voor mij misschien wel een ordernummer of wat andere gegevens? Deze kan je mailen naar emma@keukenloods.nl. Dan ga ik even voor je kijken!

Groet, Emma.

Scheepers 05-02-2018 Via de website gekocht

Top!

Goede shop, duidelijke informatie. Alleen niet meteen duidelijk dat als je het apparaat de volgende dag wil hebben dat je dan van 11.00 tot 22.00 die dag thuis moet zijn.

Pluspunten

• Verzendkosten

Minpunten

• -

Bo 05-02-2018 Via de website gekocht

Doen wat ze beloven!

ze staan je goed te woord, denken mee en adviseren gaan niet voor de snelle verkoop! We kregen nog enkele zeer bruikbare tips tijdens ons gesprek met de online verkoper

Pluspunten

• Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Fam Melis 05-02-2018 In de winkel gekocht
ALMERE BUITEN

Goede en snelle levering waarbij beloftes zijn waar gemaakt.

Goede prijs en goede afleverservice . Keurige verkopers en een chauffeur met gevoel voor service. Blij mee.

Fam Melis 05-02-2018 In de winkel gekocht
Almere

Goede prijs en keurig volgens afspraak geleverd.

Dicht bij huis , duidelijke website met prijzen en maten. Keurig geholpen en volgens afspraak geleverd.

Mark 05-02-2018 Via de website gekocht

Super service

We hadden in september een gasfornuis en andere keukenapparatuur gekocht bij keukenloods.nl . Van het gasfornuis was binnen 4 maand het voorste raam gebroken, dit vakt echter helaas niet onder de garantie.
Wel hebben we via keukenloods.nl een nieuw raam kunnen kopen voor een hele aantrekkelijk prijs. (Vergeleken met andere site’s was keukenloods.nl de helft of zelfs nog meer goedkoper.)

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Algra-Roosma 05-02-2018 Via de website gekocht

vaatwasser

Ik vind dit echt een aanrader voor iedereen die een beetje op zijn eigen geld past.
Dit is voor mij een goede manier om waar te krijgen voor je geld.
De levering van de vaatwasser is uitstekend.
Communicatie met deze internetwinkel ben ik zeer tevreden.
Met vriendelijke groet een tevreden klant.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Blezer Montage Gulpen 05-02-2018 Via de website gekocht

Zoals altijd top.

Alles altijd correct afgehandeld en de levering volgens afspraak. Vriendelijk personeel die je altijd te woord staan indien nodig. Dikke pluim.

Pluspunten

• Levertijd
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Danny 05-02-2018 Via de website gekocht

Uitstekende service

Ze leveren perfect op aangegeven tijd.
Prijs technische zijn ze echt goed.
En zelf als er iets beschadigd is wat moeilijk te verhalen valt komen ze je tegemoet. We hebben zeker geen spijt gekozen te hebben voor de Keukenloods

Mary 05-02-2018 In de winkel gekocht
Amsterdam Zuid-Oost

Professionele service.

Ervaren en vriendelijke medewerkers en snel geholpen. Goede kennis van zaken en we kregen ook goed advies in de keuze die we konden maken met voor en nadelen gezoen de prijs.

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Mevr. A Pruijn 05-02-2018 Via de website gekocht

Hele goede service

De shop is goed, we vonden gelijk wat we zochten. Ook het bestellen ging uitermate simpel.bedankt voor de goede service en het netjes inbouwen van de koelkast

Anne 04-02-2018 Via de website gekocht

Goede service, prima service bij aflevering

Na hapering omtrent bestelling en op laatste moment afzeggen van de levering is dit toch nog opgelost, weliswaar wel 4 dagen later terwijl 24uur was gegarandeerd. Wellicht raadzaam om als bedrijf eerst zelf de fabrieksvoorraad te checken voor je beloftes doet? Aflevering prima en op aangegeven tijd, vreemd alleen dat chauffeur alleen was aangezien er een enorme koelkast naar binnen gesjouwd moest worden. Hier was dat gelukkig geen probleem omdat hulp voor handen was. Superaardige chauffeur trouwens die ondanks zijn drukke schema toch nog even de tijd nam om korte uitleg te geven en de servicevoorwaarden te benadrukken.

Pluspunten

• Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• Levertijd

Sue 04-02-2018 Via de website gekocht

Quick and efficient - cheap too.

Product was exactly as described on line. Order process was clear and easy. Goods arrived promptly on arranged date. I will use Keukenloods again

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten

Minpunten

• -

BIK 03-02-2018 In de winkel gekocht
Rotterdam Zuid

service

De winkelzorg van Keukenloods is goed te noemen. Echter de nazorg ofwel de bezorgservice is abominabel slecht. Het leveren heeft 5 afspraken gekost, waarbij 1: de bezorger kwam terwijl afspraak was verzet, 2: de bezorger helemaal niet kwam, 3: de bezorger beweerde te zijn gekomen en in het systeem had gezet dat hij de oven had afgegeven, wat niet waar was, 4: de bezorger meer dan 4 uur na tijdslot aankwam. Het telkens fout lopen zorgde ervoor dat ik de hulp voor het inbouwen (na 4 missers) niet meer kon regelen en ik vervolgens E95,00 moest uitgeven om alsnog de oven in de keukenkast te plaatsen!!! Wat zelfs door de monteur als belachelijk weggegooid geld werd gezien! Zowel Keukenloods als de bezorgdienst hebben geen excuses aangeboden!! Zeer slecht

Miriam 02-02-2018 Via de website gekocht

Geweldige service

Goede service, snelle levering en zeer goede prijs/kwaliteitsverhouding!
Zeer tevreden met deze service!

Pluspunten

• Verzendkosten

Minpunten

• -

Jan 02-02-2018 In de winkel gekocht
Rotterdam Stadionweg

Heel goede service

Heel goed ontvangen, heel aardige geduldige en kundige verkoper, die echt de tijd voor je neemt. Echt een aanrader deze winkel.

Pascal Ooms 02-02-2018 In de winkel gekocht
Utrecht

Goede levering, installatie mag sneller worden ingezet

Aankoop goed in geadviseerd.

Prima levering en installatie.

Tijd tussen aankoop en installatie was langer dan verwacht.

Place to be 02-02-2018 Via de website gekocht

the place to be!

goede service, denken mee, prijs is oke en vriendelijke installateur die van wanten weet!
Zeker een aanrader!

Marc 02-02-2018 Via de website gekocht

Scherpe prijs en prima service!

Alles was prima in orde! De volgende dag geleverd en netjes verpakt, Alles werkt naar behoren. Niets op aan te merken!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Adri Clement 02-02-2018 Via de website gekocht

Goede service

Duidelijke site, goede produkt-omschrijving en goede kwaliteit/prijs verhouding.
Ondanks het hele late tijdstip van de dag toch een vriendelijke bezorger, een hele vette pluim!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Mw Lo 02-02-2018 Via de website gekocht

Zo gepiept!!

Ik wist welk type inductieplaat ik wilde hebben en de zoektocht via internet bracht me bij de Keukenloods. Bestellen was heel gemakkelijk en wat ik handig vind, is dat je meteen ook de installatie bij de bestelling kan aangeven. En... voor een vaste prijs. De bezorging en installatie zijn gecombineerd uitgevoerd; ik ben daar zeer tevreden over.

Pluspunten

• Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Roy Jongeling 02-02-2018 Via de website gekocht

Heel goede service

Via Internet, ik was op zoek naar een 5-pits inbouw gaskookplaat en stuitte op Keukenloods.nl
Snelle levering - maar er was 1 ding : ik had al direct het bedrag overgemaakt en toch kreeg ik steeds maar de melding : u krijgt het pas geleverd als u de factuur betaald heeft. Dus dat kan beter : coördinatie tenussen de financieen en de verzendafdeling.

Rob 02-02-2018 Via de website gekocht

Service is redelijk

Online bestellen gaat goed en eenvoudig, de gemaakte afspraken echter niet.
Uiteindelijke levering van deze bestelling liet te wensen over. Na herhaaldelijk bellen en trachten e.e.a. af te spreken is de bestelling uiteindelijk een dag later geleverd als afgesproken was. Beloftes om een terug te bellen werden niet nagekomen.

Barend 02-02-2018 Via de website gekocht

Snel geleverd

In het recente verleden een fornuis gekocht in Zwaag. Nu via de website een afzuigkap besteld. Na afspraak welke dag mooi op tijd bezorgd door Post.nl .
Super

S 02-02-2018 Via de website gekocht

Goede service

Prima afhandeling. Konden product niet direct leveren. Hebben mij netjes op de hoogte gehouden van de status

Moreno 02-02-2018 Via de website gekocht

Snel & betrouwbaar

Uitstekende prijzen bij goede service. Alles is vlekkeloos gelopen, een aanrader voor de toekomst. Het product is gloednieuw en nog in de originele verpakking, een Siemens kwaliteitsproduct voor een Keukenloods prijsje! :-)

Pluspunten

• Levertijd
  • Verzendkosten

Minpunten

• -

Ron Zwijnenburg 02-02-2018 In de winkel gekocht
Roosendaal

Goede service!

2 koelvriescombi's besteld. Het werd een deellevering, de 2e pas nodig in de volgende woning over een aantal maanden, niet in de krappere 'tussenwoning'. Levering in overleg netjes ingepland en uitgevoerd, dik tevreden!
De 2e koelvriescombi wordt op afroep nageleverd, helemaal perfect.

Pluspunten

• Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Barry 02-02-2018 Via de website gekocht

Beste prijs, snelle levering!

Door te googlen naar de beste prijs kwam ik o.a. uit bij Keukenloods. Hun aanbod was compleet, netjes omschreven en een zeer scherpe prijs. Daarna was de levering ook zeer vlot!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Pieter 02-02-2018 In de winkel gekocht
Watergang

Goeie service en goede prijs

Goeie service en goede prijs. Kwaliteit van de producten is ook goed. De levering was tevens ook heel snel geregeld.

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Ruud 02-02-2018 Via de website gekocht

Supersnelle levering

Wij hadden een Siemens inbouw afwasmachine besteld, maar wilden daar een RVS front bij.
De levertijd was enkele dagen.
De volgende dag kregen we al een bericht dat de bestelde artikelen binnen waren en wanneer we de levering wilden ontvangen.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice

Minpunten

• -

Lubken 01-02-2018 Via de website gekocht

Nieuw gasfornuis

Gasformuis doet het naar behoren en ruim voldoende om en pannen en een wok tegelijkertijd te gebruiken. Nette aflevering binnen afgesproken tijd

arie 01-02-2018 Via de website gekocht

Goede snelle levering

goede snelle levering en de oude vaatwasser weer mee genomen.
het grote voordeel dat het ook 's avonds naar 18:00 bezorgt kan worden

Maud 01-02-2018 In de winkel gekocht
Zaandam

Zeer vakkundig geholpen!

Zeer vakkundig geholpen in de winkel van keukenloods XXL in Zaandam.
Alle apparatuur voor mijn keuken hier gekocht,doordat ik goede uitleg kreeg besloot ik om naast de nieuwe ijskast,afwasmachine,combi-oven, inductiekookplaat met professionele gasbrander van Atag en afzuigkap van Atag ook nog een Quoockerkraan te bestellen,dit alles is op tijd afgeleverd en reeds geplaatst.Ik ben zeer blij met m'n nieuwe keuken!

Pluspunten

• Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Fam.Vergunst 01-02-2018 In de winkel gekocht
Nederweert

Goede prijs voor merk apparatuur ! Fijn geholpen!

Goede prijzen! Wij zijn prima geholpen en hebben de apparatuur op afspraak ontvangen.
Je krijgt ook van te voren nog een melding via de mail als herinnering dat de producten bezorgd worden!
Prima service!

Prima service! 01-02-2018 Via de website gekocht

Prima service!

De levering duurde langer dan verwacht door inbouwservice. Goed op de hoogte gehouden omtrent levering in een tijdvak van 3 uur
Vriendelijke monteur, keurig op tijd.
Alle dozen en oude apparatuur retour meegenomen.
Zeer tevreden

Jan 01-02-2018 In de winkel gekocht
Veendam

Perfect

Duidelijke afspraken, Goede symphathieke bediening. Betrouwbare levering, Kwalitatief goed. Alles liep zoals beloofd en gewenst.

Ruud 01-02-2018 In de winkel gekocht
Nederweert

Goede verkoper en concurrerende prijs

De verkoper heeft ons goed geholpen en verder is alles perfect afgehandeld.

Het was het tweede bezoek aan deze winkel, en we zijn zeer tevreden.

Gerrit Kraal 01-02-2018 In de winkel gekocht
Almere Doemere

Prima sevice

Prettig contact en behandeling door het personeel, goede uitleg en verklaring van de mogelijkheden van het aan te schaffen product.

A kortenoever 01-02-2018 Via de website gekocht

Uitstekende service

Een tweetal showroom artikelen gekocht.
Bij thuiskomst bleek één lade van de koelkast defect te zijn.
Ik had dit niet gecontroleerd bij aankoop, keukenloods wist dit ook niet aangezien het defect pas zichtbaar was bij het compleet uitrekken van de lade.
Keukenloods heeft er voor gezorgd dat er binnen 3 dagen kosteloos een nieuwe lade werdt toegezonden. Prima service en een goede prijs/kwaliteit verhouding

Pluspunten

• Levertijd
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Hélène 01-02-2018 Via de website gekocht

Goede telefonische informatie en een fantastische service

Gebruikersvriendelijkheid van de shop is uitstekend. Ook mogelijk om nog telefonisch extra informatie op te vragen. Ik zal zeker overwegen om nog meerdere producten bij uw organisatie aan te geven. Vriendelijke service monteur met hart voor de zaak, zeer professioneel.

Pluspunten

• Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

antony 01-02-2018 In de winkel gekocht
zaandam

geweldige service

geweldige service en de goedkoopste van Nederland,,de bestelling was op ruim op tijd,,ga zo door raad het iedereen aan..

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Simon 01-02-2018 Via de website gekocht

Prima webshop en snelle levering

Webshop is overzichtelijk en producten zijn makkelijk te vinden. Erg prettig dat alle inbouw tekeningen zijn weergegeven. Prijs is ook nog eens top!

Pluspunten

• Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

H Swinkels Deurne 01-02-2018 Via de website gekocht

Super

Snel geleverd goed product super blij mee .Kon hier nergens slagen dus op internet gezocht en precies wat ik zocht vond ik bij keukeloos.

AD 01-02-2018 Via de website gekocht

Tevreden

Goede prijs en een uitstekende kwaliteit. De levering was niet binnen 2 dagen zoals aangegeven maar binnen 2 weken was het apparaat binnen.

Wil 01-02-2018 Via de website gekocht

Heb al eerder spullen besteld altijd netjes en op tijd geleverd. Levertijd ook redelijk kort. Kwaliteit is ook goed.

Fam. van SItter 31-01-2018 Via de website gekocht

Super service!

Keukenloods is erg servicegericht en prettig benaderbaar. Ook de monteur die de afwasmachine geplaatst heeft was heel deskundig en vriendelijk. Kortom, wij zijn zeer tevreden!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Patrick 31-01-2018 In de winkel gekocht
Zaandam

Top

Snel, goedkoop en goed, waren snel geholpen was een mooi product en kregen nog een kadootje, iedereen aan te bevelen koop alles bij Keukenloods

Hans 31-01-2018 In de winkel gekocht

Zeer klantgericht

Super geholpen, 3 dingen besteld waarvan 1 in een andere kleur, omdat dit afweek belde de medewerker op of ik bewust was de de kleurkeuze.

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Ed Cloeckaert 30-01-2018 In de winkel gekocht
Keukenloods te Roosendaal

Goede service

De Keukenloods vonden wij via internet. Wij hebben er tot volle tevredenheid een ATAG afzuigkap gekocht. Een vriendelijke verkoper, met produkt kennis stond ons te woord en loodste ons door de administratie. Na twee dagen werd de afzuigkap in goed staat bezorgd.

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Jan B. 30-01-2018 Via de website gekocht

Briljante service! Doen wat ze zeggen en zeggen wat ze doen!

Heldere en overzichtelijke website, service van 1 dag is ook werkelijk 1 dag. En goedkoper kon ik het niet vinden.. Top bedrijf, ga zo door!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -