Keukenloods - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Keukenloods.

Keukenloods stelt zich voor

Siem 24-10-2022

Snelle en correcte levering. Goede beschrijving. Duidelijke installatietekening

H. van Hoesel 24-10-2022

De keukenloods heeft een enorme keus aan goede keukenapparatuur voor een goede prijs. Bij het afhaalpunt werd ik vriendelijk en correct geholpen en staat inmiddels keurig in mijn keuken

Loek lenssen 24-10-2022

Deze keer de aankoop via de winkel gedaan, prima geholpen, fijn dat alle variaties te zien waren , goede voorlichting . Geen gelikt praatje maar eerlijk de voor en tegens verteld . Prima prijs en de levering geheel volgens afspraak. Zelfs door onze fout een verkeerde tijd afgesproken, daar werd direct op geanticipeerd en kwam het dus allemaal goed. Heb zelfs m’n dochter overtuigd een vergelijkbaar apparaat bij Keukenloods aan te schaffen.

Gert 24-10-2022

Prima prijs, beschrijving klopt. Snelle levering met eigen bezorgdienst. Alles in orde.

Fam. Mol 24-10-2022

Al eerder vrieskist gekocht en nu stoomoven.
Zat krasje in binnenkant oven. Gemeld en binnen 4 dagen nieiwe oven.
Denken met je mee en geven goede service.

Eric-Jan van den Berg 23-10-2022

Super bediening en advies. Vakkundig filiaalleider die echt hard heeft voor zijn werk en meedenkt in oplossingen.

Baars 20-10-2022

Telefonisch goed geholpen
Via mijn zoon aan jullie adres gekomen, ook jullie klant.

Remi Verhagen 19-10-2022

een zakelijke shop. Op de site is genoeg info over het product te vinden. Eventuele vragen krijg telefonisch goed beantwoord. Een scherpe prijs stelling en de levering is goed georganiseerd.

ja heel graag 19-10-2022

heel goed fantastisch geholpen ikben heel blij met aan koop ik zou iedereen aanraden om bij keukenloods
je spullen te kopen

Levertijd ok, installatie n.v.t. 18-10-2022

De vriezer die wij wilden kopen, was niet op voorraad. Er werd gezegd dat de levertijd 2 à 3 weken was. Binnen 2 weken konden wij een bezorgdatum inplannen en dat was fijn. Wat we teleurstellend vonden, was dat de bezorger de vriezer alleen in huis zette (op de begane grond) en het uitpakken en installeren aan ons overliet, terwijl in de winkel was bevestigd dat dit bij de service hoorde.

Peter 18-10-2022

Goede prijs en snelle levering keukenloods is een betrouwbare degelijke winkel. Wel jammer dat het product na mijn aankoop een tientje goedkoper was geworden. Maar dat was gewoon toeval.

Timi 17-10-2022

Alles klopte en ik ben erg blij met mijn bestelling. De verkopers zijn erg vriendelijk.

Jurgen mommerency 17-10-2022

Zeer eenvoudig te bestellen, correct afhandeling en zeer vriendelijke levering.

Gert 17-10-2022

Ruime keuze goed telefonisch bereikbaar meedenkend en meekijken personeel snelle levering.dikke pluim

jan van Nek 17-10-2022

Goedkoper dan andere shops, snel antwoord op vragen, eerlijk over lever datum.

Dion 17-10-2022

Artikelen worden duidelijk vermeld op website met alle nodige informatie en prijzen.
Levertijden worden duidelijk aangegeven.

ivanos 17-10-2022

vriendelijke verkopen en monteur was ook vakkundig
prima service
goede informatie.

Geert 17-10-2022

Prettig en vakbekwaam personeel. Na service is ook prima geregeld. In één woord Top!

J.e.spa 17-10-2022

Je kunt er goede zaken doen.
De mensen zijn vriendelijk en behulpzaam
Er zijn veel dingen wat bij hun mogelijk is.

Sinan 17-10-2022

Inductieplaat besteld en opgehaald , goed en vriendelijk geholpen. Mijn vrouw is ook heel erg blij met de aankoop ze zegt koken op deze inductieplaat is echt leuker geworden .

Paul 17-10-2022

Prima alles zoals het hoort. Op tijd geleverd en ook de prijs aangepast ne telefonisch contact.

Rob C 17-10-2022

Schappelijke prijzen en vlotte service. Werkt samen met kundige installateurs.

MG 17-10-2022

Bestelling eenvoudig Prima geregeld wat problemen met de bezorger maar dat werd goed opgelost

Hans 17-10-2022

Prima tijdige levering van de producten tegen een scherpe prijs. Producten voldoen aan de verwachting.

har gommans 17-10-2022

goede en duidelijke afspraken met afleverdatum

zeer goede prijsverhouding tegenover concurenten, wij zijn zeer tevreden met onze aankoop