Keukenloods - Reviews & Ervaringen

8,8 Lees 20904 reviews Schrijf een review

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Keukenloods.

Keukenloods stelt zich voor

Deze score is berekend op basis van 3384 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Tom Klaassen 12-12-2018 Via de website gekocht

Mijn afzuigkap was kapot, zelf dit bedrijf gevonden op google en direct benadert met mijn afmetingen en budget. Ik kreeg een snelle reactie van het klantenteam en kon daar de bestelling afronden. Het product was voorradig, alleen moest ik even wachten op een plekje bij de monteur / installatie team. Na 2 weekjes wachten kon de afzuigkap direct geplaatst worden, deze partij nam ook de nieuwe afzuigkap mee dus hoefde niet thuis te blijven voor een levering van het product. Vooral erg blij met het deïnstalleren van mijn oude afzuigkap + het meenemen hiervan. Met klein uurtje was het klaar.

luc 12-12-2018 Via de website gekocht

nadat ik nagegaan was op het internet welke combimicrogolf/stomer het best bij ons paste heb ik voor de siemens CP565AGS0 gekozen en keukenloods was daadwerkelijk de goedkoopste, online besteld, telefonisch contact genomen met winkel voor beschikbaarheid (Nederweert). Nederweert was de meest nabije winkel vanuit België. Ik kon niet betalen met creditkaart maar pinnen met Belgische bankkaart was geen enkel probleem. Zeer snelle en vlotte afhandeling in de winkel.

Gerard 12-12-2018 Via de website gekocht

Wat 'n klantvriendelijkheid! Kookplaat besteld en betaald. Goed op de hoogte gehouden van de wat verlate levering. In die periode daalde de prijs van de kookplaat. Gemaild en gevraagd of er nog iets te regelen was qua prijs. Geen probleem. Geld in no-time teruggestort. Uiteindelijke levering correct en heel tevreden met de kookplaat.

Flix 12-12-2018 Via de website gekocht

In een oude keuken wilde ik de afzuigkap vervangen. De Keukenloods heeft me, aan de hand van opgestuurde foto's, geholpen om een nieuwe te vinden. Perfecte service! Dat geldt ook voor de installateur, die hem in een mum van tijd had ingebouwd.

Werner 12-12-2018 Via de website gekocht

Goed assortiment, goede ondersteuning, duidelijke afpraken en snelle levering tegen een scherpe prijs

prima 12-12-2018 In de winkel gekocht
waddinxveen

service

ik ben precies op de hoogte gehouden van de over de levering levering
netjes te woord gestaan aardige verkoper

AC Driessen 12-12-2018 In de winkel gekocht
Watergang

Goede ervaring

Ivm de aanschaf van een nieuwe keuken hebben wij verschillende bedrijven bezocht. Door kennis werden wij gewezen op De Keukenloods. Hij was zeer over deze firma te spreken. Zijn in de vestiging in Watergang geweest en hebben vanwege de ruime keuze, de prijs/kwaliteit en het deskundige advies besloten hier onze nieuwe keuken te bestellen. Bleek goede keuze. Bovendien kon de keuken binnen een paar maanden geleverd worden. Onze tevredenheid betrof evenzeer de monteur die de keuken en apparatuur geïnstalleerd heeft. Kortom: De Keukenloods is een aanrader.

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Kersbergen 12-12-2018 In de winkel gekocht
Utrecht

Slechte service

Slechte service bij de klacht
Wordt aan het lijntje gehouden met we hebben het in behandeling en u hoort nog van ons
Officiele reactie van Keukenloods 12-12-2018

Beste Kersbergen,

Wat jammer dat je ontevreden over ons bent. Ik hoor graag om welk ordernummer het gaat via emma@keukenloods.nl en wat er precies aan de hand is. Dan kan ik even met je meekijken.

Groet, Emma

Myriam 12-12-2018 Via de website gekocht

Prima service

Levering binnen aangegeven aantal dagen. Melding van levering was telefonisch. Dit was ok, maar ik geef de voorkeur aan kunnen volgen via de mail hoe het leveringsproces verloopt.

Ad Wetzels 11-12-2018 Via de website gekocht

Eenmaal Siemens altijd Siemens! ;-)

Een zeer ruime keuze in apparaten met een duidelijke beschrijving en technische gegevens, scherpe prijzen en snelle levering. alles perfect.

Robin 11-12-2018 Via de website gekocht

Attent!

Na het bestellen kregen we een mailtje om de bestelling te checken, want wat we besteld hadden had een afwijkende maat. Attent. De volgende dag stond de bestelling klaar om afgehaald te worden. En afhalen betekende dat het keurig in de auto werd gelegd. De keukenloods levert betere kwaliteit dan de naam doet vermoeden.

Paul 11-12-2018 Via de website gekocht

Snelle levering en prima in orde en netjes verpakt.

Na wat googlen kwamen we snel uit bij de keukenloods, aanbod was groot en prijs zeer gunstig. Besteld en 2 dagen later precies in het tijdvak in huis.
Prima service dus!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Wierda 11-12-2018 Via de website gekocht

duidelijk met afspraken

de juiste afzuigkap voor verreweg de goedkoopste prijs en na de bestelling gedaan gelijk de goede afspraken voor de levering

Robert 11-12-2018 Via de website gekocht

Mooie aanbieding

Goede link vanuit Google. Duidelijke site met mooie keuzemogelijkheden.
Veel keuze, maar geen gedram over wat er nog meer in dezelfde categorie te koop is.

Pluspunten

• Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Hans 11-12-2018 Via de website gekocht

Probleemloos geregeld

Prima en probleemloos geregeld. Duidelijke site en correcte prijzen. Snelle levering.
Hetvwas echter wel eenntegenvaller dat de bezorgdienst ( niet van keukenloods zelf ) weigerde om het gebruikte apparaat mee te nemen, wat natuurlijk wel was afgesproken. Jammer.

Klant 11-12-2018 Via de website gekocht

Prima prijs

Door goed te zoeken op het internet kwam ik bij Keukenloods terecht. Goede prijs, goede communicatie, zelf opgehaald maar wel netjes voor mij in de auto geplaatst.

Carel 11-12-2018 Via de website gekocht

Netjes en op tijd geleverd

Duidelijke webshop met 15 ondersteunende winkels. De informatie over datum en tijd van levering klopte. De prijs van de koelkast was aantrekkelijk.

C.j.de wit 11-12-2018 Via de website gekocht

Heel goede service

Alles wat je voor je keuken kan kopen is hier makkelijk te bestellen en betalen en af te halen en de goede service bij het afhalen

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

ina 11-12-2018 Via de website gekocht

sneleservice

goeie service en snelle levering, via de website besteld.
Stofzuiger gezocht en gevonden en was blij dat het in de buurt was.

Perfect 11-12-2018 Via de website gekocht

Prima geregeld

Overzichtelijke pagina’s , duidelijke lage prijzen , nette afhandeling en goede comminucatie dmv email

Lankhorst 11-12-2018 Via de website gekocht

Goede service op de afgesproken tijd

We hadden al eerder een koelkast en een afzuigkap vervangen via Keukenloods. Ook nu bij het vervangen van de combimagnetron zijn we prima geholpen. Op de afgesproken dag en tijd werd het apparaat op ons verzoek geplaatst en werd de oude magnetron meegenomen. Het keuken werd keurig netjes achtergelaten.

Pluspunten

• Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Gerard Duivesteijn 11-12-2018 Via de website gekocht

Goede service

Magnetron Whirpool via website besteld en afgehaald in Waddinxveen Keurig geholpen snelle levering

Josee Klok 11-12-2018 In de winkel gekocht
Zaandam

Blij met producten, en service.

Vriendelijk en behulpzaam personeel die verstand hebben van de producten die ze verkopen. Geen onzin praatjes. Denken met je mee.
Goede prijzen, snelle levering.
Komt gewoon

Arjan Spoolder 11-12-2018 Via de website gekocht

Mooi optijd! Prettige levering!

Keurig van te voren service. Goede indicatie van levermoment....en keurig binnen de gestelde marges!

E de Jong 11-12-2018 Via de website gekocht

Echt bijzonder goede service

We zijn zeer goed geïnformeerd
over de aankoop van onze afzuigkap
levertijd was erg snel
korting bij afhalen
en de doos werd netjes door de verkoper in de auto gezet
we moeten nu nog een oven en gaan zeker weer naar keukenloods

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

elisa 11-12-2018 Via de website gekocht

fijne service, en de prijs is goed.

Ik had producten gekocht maar deze waren nog niet geleverd in de tussentijd was er een kortingsactie, na een mailtje werd de korting als nog verrekend. Erg tevreden over de afhandeling. producten netjes geleverd volgens afspraak.

Pluspunten

• Klantenservice

Minpunten

• -

Haroen 11-12-2018 Via de website gekocht

Geweldige service

In het begin was ik sceptisch over de webshop en de scherp lage prijzen, maar toen ik een fysieke winkel in Utrecht bezocht, was ik om.
Had een Smeg vijf pitter gezien in de winkel, en eenmaal thuis nog even googlen als ik nog goedkopere site kon vinden, maar nee keukenloods is de goedkoopste, winkel in Utrecht gebeld en aangegeven dat ik de Smeg vijf pitter wilde kopen, werd zeer vriendelijk geholpen.

Het een en ander werd per website afgehandeld dit was op een vrijdag, en 3 dagen later op maandag had ik het apparaat in huis.

Ik woon op de 1ste etage en wat zeer klantvriendelijk was, is dat de chauffeur mij heeft geholpen de Smeg naar boven te tillen, dit mag officieel niet/doen men niet zo snel, maar dit is pure klasse van deze man.

Zo maak en hou je een klant tevreden, en nodig je de klant uit om in het vervolg weer je apparatuur bij keukenloods te kopen, en dat ga ik zeker in de toekomst niet nalaten.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Monique 11-12-2018 Via de website gekocht

Geweldige service!

Ik heb meerdere dingen besteld, ben telefonisch uitgebreid, deskundig en zeer vriendelijk geholpen met het uitzoeken van de juiste afzuiger (weet ik veel). En toen er naderhand iets geruild bleek te moeten worden werd ik weer fantastisch en snel geholpen. Ik ben fan!!

Sijbrandij 11-12-2018 Via de website gekocht

Geweldige service.

Geweldige service. Na overleg, paste de combi-magnetron precies.
Fijn dat je even kunt bellen en overleggen.

Toon 11-12-2018 Via de website gekocht

Zeer correcte informatie en afhandeling

artikel in filiaal Nederweert opgehaald, keurig te woord gestaan en spullen werden netjes in auto geplaatst.

Marja 11-12-2018 Via de website gekocht

Snelle levering, goede informatie

Ik heb een inbouwoven besteld. Na 1 werkdag in huis. Via mail goede informatie wanneer geleverd zou worden. Apparaat goede prijs/kwaliteit verhouding.

Bert 11-12-2018 Via de website gekocht

correcte afhandeling

Correcte afhandeling goede en snelle levering en nog het belangrijkste de goedkoopste prijs van alle aanbieders.

John 11-12-2018 Via de website gekocht

Klantgericht en goede prijs!

Ik had een inductie kookplaat nodig. Kwam bij jullie site uit een uitgebreide kookplaat voor een goede prijs . Ik had er voor gebeld of de prijs klopte. De prijs leek op de site 10 euro duurder als bij mij ik had de site ook open staan. Maar daar deden ze niet moeilijk om.
Daarom heb ik bij jullie gekocht.

Hans 11-12-2018 Via de website gekocht

Snelle levering

Snelle levering. Telefonisch aankoop gedaan perfect geholpen. Ook de informatie over de levering is helder en correct.

Harry 11-12-2018 In de winkel gekocht
Zwaag

Uitgebreide en gedegen kennis en voorlickting van producten.

Gekozen voor deze shop om de uitstraling van de opstelling van producten.
De uitmuntende kennis van zaken van de producten.
Geen opdringere verkopers.
Vriendelijke benadering en correcte afhandeling.

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Richard Zandbergen 11-12-2018 Via de website gekocht

Top service!!

Ik had een foute bestelling gedaan, klantenservice gebeld en het goede product besteld en de verkeerde bestelling gelijk retour en restant bedrag werdt ook netjes terug gestuurd.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Zolderfreak 11-12-2018 Via de website gekocht

Prima en snelle levering

Prima collectie en uitleg op de site. We hebben producten goed kunnen vergelijken. Ook de oude wasemkap werd zonder probleem mee genomen.

Frank 11-12-2018 Via de website gekocht

Een geweldige en voordelige inbouw koelkast

De online shop was heel duidelijk en de winkel waar wij zijn geweest waren de verkopers ook heel vriendelijk en mee denkend met de klanten

Brozem 11-12-2018 Via de website gekocht

Goede service.

Inbouwoven gekocht, paste net niet. Oven geretourneerd en een andere besteld. Probleemloos. Zeer goede service.

Remy 11-12-2018 Via de website gekocht

Uitstekend service en aankoop

Waterkoker online gekocht en in de winkel opgehaald. Snelle levering,prima communicatie en vriendelijk ontvangst in Zaandam.
De waterkoker was nog eens vriendelijke geprijsd door de black friday actie.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Alex 11-12-2018 Via de website gekocht

Gewoon goed

Prima zaken doen, komen afspraken na! Ondanks dat de idealbetaling haperde en vervolgens niet duidelijk was of de bestelling geplaatst was. Telefonisch goed bereikbaar en met snelle levering en pinbetaling bij de nette bezorger is alles goed verlopen.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Guido 11-12-2018 Via de website gekocht

Duidelijk, goede prijs en service

Grote keuze, scherpe prijs, snelle levering, keuzemogelijkheid qua levering. Check en navraag bij de order op juiste maatvoering. Kan niet beter.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

fons 11-12-2018 Via de website gekocht

aankoop vaatwasser

besteld via website met een goede prijs /kwaliteit verhouding verwacht ik (dit kunnen we pas op lange termijn beoordelen en op de afgesproken tijd geleverd

Nico 11-12-2018 In de winkel gekocht

Goede communicatie

4 stuks keukenapparaten besteld. Zouden 3 dagen later bezorgd worden. Helaas moesten we 10 dagen wachten voordat de laatste 2 apparaten geleverd werden. Was dus niet de afspraak!
Voordeel was dat dit wel op de juiste manier gecommuniceerd werd.

Jeroen 11-12-2018 Via de website gekocht

Snel geleverd, goed product, goede service!!

Goede prijs, de site is overzichtelijk en handig. Alle informatie die ik nodig had stond netjes omschreven. Kortom. Top!

Jurgen 11-12-2018 Via de website gekocht

Ondanks Black Friday drukte zeer goede service!

Keuken en apparatuur komen allemaal en elke keer weer bij keukenloods vandaan. Zeer goede service en duidelijke uitleg en oplossingen bij eventuele problemen of onduidelijkheden.

ERTH 11-12-2018 Via de website gekocht

Keurig geleverd, zeer tevreden

Beste prijs voor een A merk met duidelijke informatie. Voldoet aan alle verwachtingen. Ben heel tevreden.

Rob 11-12-2018 Via de website gekocht

Goede service

Levering op afgesproken tijd en goede prijs.
De gratis staafmixer die ik kreeg bleek stuk, hiervoor heb ik binnen 2 dagen een nieuwe voor ontvangen.

Pluspunten

• Verzendkosten

Minpunten

• -

Henk 11-12-2018 Via de website gekocht

Afzuigkap

Prima bedrijf goede begeleiding tot aflevering daarna moet ik nog ervaren want goed is goed toch als er wat is dan moet Ik dat verder ervaren

Anoniem 11-12-2018 In de winkel gekocht
Alkmaar

Prima!

Personeel; vriendelijk
Prijs; goed
Winkel; goed/ jammer dat er geen voorbeeld van keuze in winkel was; parkeren lastig
Produkt; mooi