Keukenloods - Reviews & Ervaringen

8,8 Lees 19129 reviews Schrijf een review

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Keukenloods.

Keukenloods stelt zich voor

Deze score is berekend op basis van 2667 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

8.8

Yves 23-02-2018 Via de website gekocht

Perfecte service

Kwaliteit/prijs is dit bij uitstek de beste elektroshop die er is, geweldige service, duidelijke afspraken en voldoende informatie zodat je als klant enkel nog maar de producten hoeft te ontvangen!
Zelden meer tevreden over een onlineshop!

Pluspunten

• Afleverservice
  • Klantenservice

Minpunten

• -

Rini 23-02-2018 Via de website gekocht

De juiste keuze geweest. Zeer tevreden

Toevallig op het internet gekeken. Gebeld met een medewerker, die mij vriendelijk te woord stond en zei, dat ik gelijk kon bestellen. Na 2 weken is mijn afzuigkap vakkundig door de monteur geinstalleerd. Ik ben heel erg tevreden. Mijn volgende aankoop doe ik zeker bij keukenloods.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

G van Huisstede 23-02-2018 Via de website gekocht

prima service

We kozen voor de keukenloods omdat de prijs van de koelkast gewoonweg de laagste was.
En bezorgen moet elke winkel, dus dat maakt geen verschil.Het product is prima en het werd netjes en op tijd afgeleverd.

M.Jansen 23-02-2018 Via de website gekocht

Goed verzorgt ,en komt zijn afspraken na.

Deze winkel gevonden via de webside, geen spijt van en alles is goed geregeld volgens de afspraak.Volgende keer als ik wat nodig heb kom ik weer terug.

Plantinga 23-02-2018 Via de website gekocht

Snel geleverd.

Alles duidelijk op de site en voldoende keuze,goede uitleg over het apparaat en goedkoper dan in een winkel, en snel in huis.

Pluspunten

• Levertijd
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Petra 22-02-2018 Via de website gekocht

Goede service

Types van de oude oven en afzuigkap per mail doorgegeven aan keukenloods en zij hebben er passende nieuwe apparaten voor gevonden met exact dezelfde afmetingen. Ideaal, heb zelf niet alles uit hoeven pluizen en zo via internet besteld. Levering was volgens afspraak

Jac 22-02-2018 In de winkel gekocht
Roosendaal

Personeel weet waar ze het over hebben!

Goede voorlichting gekregen over stoom- bakoven, van een relatief jonge verkoper, die zeer goed op de hoogte was van de mogelijkheden van de apparaten. 2 Werkdagen later stond ie in huis! Volgens afspraak afgeleverd.

Pluspunten

• Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Fire54 22-02-2018 Via de website gekocht

Goed geregeld, prima service, toppie.

Levering op de afgesproken tijd, ondanks de grote afstand. Zeeuws Vlaanderen behoort bij Nederland zoals sommigen wel eens anders over denken.

Pluspunten

• Afleverservice
  • Verzendkosten

Minpunten

• -

Gerd 22-02-2018 Via de website gekocht

Lekker duidelijk

Blij dat ik deze keuze heb gemaakt heb. Jullie klanten service heeft een mooie prijs samen gesteld voor een groot aantal benodigde aparte voor onze nieuwe keuken.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces

Minpunten

• -

Angelique den Otter 22-02-2018 In de winkel gekocht
Roosendaal

Een loods vol keukenjuweeltjes!

Wat een geweldige service! Zeer scherp geprijsd en er wordt door Keukenloods heel goed meegedacht welke apparatuur voor jou het meest geschikt is in welke prijsklasse je ook zoekt! Ook de nazorg is fantastisch! Keukenloods is top!

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Sjaak 22-02-2018 Via de website gekocht

Prima service; ben heel tevreden.

Heel duidelijk over wat je kunt verwachten. Prima, snelle antwoorden op vragen mijnerzijds.
Vriendelijke monteur die keurig werk leverde.

Pluspunten

• Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice

Minpunten

• -

Martien Zuurbier 22-02-2018 In de winkel gekocht
alkmaar

gewoon geweldig

De inbouw monteur franz is echt een topper. geweldig.!
Ook bij de aankoop van onze koelkast ( Keukenloods) in Alkmaar zijn we geweldig geholpen.
Echt een aanrader. Top service

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Nens 22-02-2018 In de winkel gekocht
Zaandam

Afspraak = afspraak!

Heel vakkundig en zonder druk geholpen. De service van een speciaalzaak voor een zeer scherpe prijs.

Rolf 21-02-2018 Via de website gekocht

Uitstekende service

De webshop is overzichtelijk met voldoende informatie over het betreffende artikel. Daarnaast erg aantrekkelijk geprijsd. De mogelijkheid om het artikel af te halen in de winkel was voor mij een groot pluspunt. Na het plaatsen van je bestelling wordt je per e-mail goed op de hoogte gehouden van de status van je bestelling. In eerste instantie zou mijn artikel wat later worden geleverd omdat deze bij de leverancier niet op voorraad was, maar uiteindelijk had ik 'm toch veel eerder in huis. Dus alom, helemaal tevreden!

Pluspunten

• Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Ton Joosten 21-02-2018 Via de website gekocht

Zeer tevreden.

Voor keukenbenodigdheden e.d. kun je mijn inziens in alle opzichten het beste bij Keukenloods.nl terecht. Voor de prijs, kwaliteit en perfecte levering. De website is overzichtelijk en geeft uitleg over de producten, en zo nodig kun je voor advies bellen.

JPetervdB 21-02-2018 Via de website gekocht

Komen afspraken na.

Gevonden via Google, prijs/ kwaliteit verhouding goed. Snelle levering. Goede reviews gelezen!!!!!!!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten

Minpunten

• -

Sophie de Kok 21-02-2018 In de winkel gekocht
Zaandam

Gemakkelijk bestellen, top service en snelle levering!

Wij hebben gekozen voor Keukenloods vanwege het grote aanbod, perfecte service en de goede prijs! In de winkel in Zaandam zijn wij goed geholpen door de verkoper en voorzien van passend advise voor onze nieuwe keuken. Ook het inplannen van de levering ging erg soepel en de bestelling werd exact geleverd op de geplande tijd. Wij zijn erg blij met ons nieuwe fornuis, koelkast en Quooker! Hartelijk dank voor de service Keukenloods!

Raimond 21-02-2018 Via de website gekocht

Alles netjes zoals belooft

Niet de snelste maar wel alles netjes geregeld en van te voren afgesproken en door gegeven
Omruilen was ook geen enkel probleem netjes en snel geld terug en nieuw product besteld

Edwin 20-02-2018 In de winkel gekocht
Waddinxveen

Prijs kwaliteit verhouding top

Bekwame verkoop medewerker er werd goed mee gedacht keuken goede kwaliteit en ook de service is uitstekend

Ed 20-02-2018 Via de website gekocht

Prima service

Alles volgens afspraak. Koelkast eerst verkeerd besteld. Tegen kleine vergoeding omgeruild. Bleek de laatste goedkoper. Geld netjes terug gekregen.

Hugo de Groot 20-02-2018 In de winkel gekocht
Utrecht

Zeer tevreden!

Ik heb U snel kunnen vinden op internet, het apparaat kunnen zien in Uw winkel in Utrecht en prettig geholpen door een medewerker.

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Adriaan Staal 20-02-2018 Via de website gekocht

Goed geïnformeerd over de aankoop en aandacht voor details.

Gewoon gezocht naar een magnetron die in een bestaande opstelling past. Wel bijzonder want voorgaande pogingen bij concurrenten leidden niet tot een 'match'.

c.koehoorn 20-02-2018 Via de website gekocht

klantvriendelijk

goede en snelle service plus klantvriendelijk weer bij de medewerkers deskundig advies gaven over de bestelling

Mevr M Yue 20-02-2018 In de winkel gekocht
Veendam

Goede service!!

Snelle service! Het contact is persoonlijk en men denkt eerlijk met je mee! In alle dingen zoals hoe krijg je het snel geleverd en wat kunnen wij daarin betekenen.

Edi 20-02-2018 Via de website gekocht

Goede service, goede oplossing

Goede deal, goede oplossing geboden toen bleek dat het product niet op voorraad was. Uiteindelijk even moeten wachten, maar dit was meer als de moeite waard. Top!

Pluspunten

• Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Donthuis 20-02-2018 Via de website gekocht

Prima vervangende vaatwasser tegen een lagere prijs

Goede witgoed leverancier, ook voor wat minder courante apparaten. Gezien de gewenste semi-geintegreerde inbouw van een vaatwasser in een bestaande keuken, kwamen nog maar enkele modellen in aanmerking, die elders al niet meer leverbaar waren. Keukenloods leek een siemensmodel ook niet meer te voeren, maar kon ons een qua inbouwmaten gelijk, maar nieuwere uitvoering leveren tegen een zelfs lagere prijs. Ook onze eerste kennismaking met Keukenloods een aantal jaren terug betrof een speciale inbouweenheid (koelkast met circulatiekoeling) die overal elders niet leverbaar bleek

Pluspunten

• Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Jeanette 20-02-2018 Via de website gekocht

Wederom zeer tevreden

Heb nu mijn 3e product gekocht en ben zeer goed geholpen aan de telefoon. Model wat ik uit had gezocht was niet meer voorradig en kreeg een duurdere uitvoering aangeboden voor dezelfde prijs :-)
Snelle levering en leuke monteurs die het keurig achter lieten.

Bart 20-02-2018 Via de website gekocht

veel keus en niet duur

de website van keukenloods biedt veel informatie en maakt kiezen gemakkelijk. Duidelijke informatie over afmetingen en gebruiksfuncties.

Aline 20-02-2018 Via de website gekocht

super planning en uitvoiering

De Keukenloods is betaalbaar en levert hele goede service.
De monteurs hebben alles bij zich zodat de installatie in 1 keer klaar is.

Pluspunten

• Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

JBWS 19-02-2018 In de winkel gekocht
Rotterdam, Stadionweg

Uitstekende klantvriendelijkheid

Mooie ruime winkel. De verkoper deed zijn uiterste best om mee te denken met onze financiële mogelijkheden in relatie tot onze wensen. De levering van de goederen was uitstekend.

Pluspunten

• Klantenservice

Minpunten

• -

Theo 19-02-2018 Via de website gekocht

Planning inbouw laat te wensen over

We hebben inbouw koel/vries combinatie gekocht van Siemens. Uitstekende prijs. Echter de communicatie over de levertijd en met name de inbouw ervan liet behoorlijk te wensen over. De inbouw wordt namelijk uitbesteed aan een extern bureau met een eigen planning. Daardoor hebben we twee weken langer moeten wachten op levering/inbouw dan bij de bestelling was toegezegd.

Astrid 19-02-2018 Via de website gekocht

Van A tot en met Z perfect!

Ik was aan het Googlen op een inbouw afwasmachine op Google. Ik kwam op de site van Keukenloods terecht en zag daar een interessante aanbieding. Omdat ik twijfelde over de afmetingen heb ik telefonisch contact gezocht. Ik werd prima, vriendelijk en vakkundig te woord gestaan. Uiteindelijk bleken de afmetingen te kloppen en wilde ik de afwasmachine bestellen.
Toen bleek dat de aangeboden afwasmachine uitverkocht was maar kreeg voor dezelfde prijs een duurdere afwasmachine.
Heb deze toen besteld, kreeg netjes een bevestiging en een telefoontje van het inbouwteam om een afspraak te maken. Gezellige en correcte mannen die deden wat er beloofd was. Kortom heel erg tevreden over het hele proces: van aankoop tot installatie!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

ten Katen 19-02-2018 Via de website gekocht

Super Service.

Wij kochten een inductieplaat van atag. Super goede prijs. Snel geleverd.
Bij aflevering van de koeriersdienst wees die beste man ons erop dat de pannenset
er niet bij zat. ( Was ons onbekend dat het er bij zat ) zette dat ook op de afleverbon.
Moesten wij even voor bellen naar de keukenloods. Ongelooflijk wij kregen
een schitterende pannenset cadeau van het merk atag.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

fam. Laan 19-02-2018 In de winkel gekocht
zwaag

verkoop

mooie winkel, uitgebreide collectie vriendelijk personeel die echt de tijd voor je neemt. de bestelling en levering was op tijd en netjes verpakt, wij zouden kennissen aanraden om hier eens te gaan kijken.

Pluspunten

• Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

sarah 19-02-2018 In de winkel gekocht
Utrecht

snel, groot assortiment en topservice!

keukenloods heeft een supergroot assortiment, het personeel is heel behulpzaam en de prijzen zijn zeer scherp. fijn dat je zowel in de winkels als op de website terecht kan!

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

T.Sprong 19-02-2018 Via de website gekocht

Zeer goede telefonische verkopers

De gemakkelijkheid van bestellen, en daarna het telefonische contact was uitstekend. De bezorging was keurig op tijd.
het afvoeren van de oude machine ging soepel.

Ursula 19-02-2018 Via de website gekocht

Moeizame start maar daarna prima

Begon wat lastig omdat er een fout was gemaakt in het e-mail adres en daarom kwam de bevestiging maar niet binnen. Maar verder prima levering gehad. De montage verliep echt vlekkeloos, hierover zeer tevreden. Klein puntje nog: als je spreekt met een vrouw, stuur dan geen mail naar de heer.......

René B. 19-02-2018 Via de website gekocht

Goede, snelle levering

Keukeloods was de goedkoopste ! Vlotte levering. We kregen zelfs een nieuwer model voor de zelfde prijs.

Ad 19-02-2018 In de winkel gekocht
Watergang

Snelle levering!

Aardig en deskundig personeel. Goede producten en de prijzen zijn goed. Goede adviezen en tips, daar heb je wat aan.

sabrina 19-02-2018 Via de website gekocht

Super service, erg meedenkend van Keukenloods Utrecht!

Ik had een Quooker besteld via internet voor een actieprijs, omdat deze al een keer uit verpakking was gehaald. Helaas was deze beschadigd, maar een medewerker (Achraf) van de Keukenloods Utrecht nam telefonisch contact op om dat aan te geven. Ik kreeg in plaats daarvan een nieuwe!!!
Ik besprak met hem dat ik nog meer apparatuur nodig had en heb dit per mail aan hem doorgegeven. De week erop had ik alles wat ik wilde bestellen al in huis.
Zonder er zelf veel voor te hoeven doen. Super dank voor de snelle levering en het meedenken van Achraf!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Han 19-02-2018 Via de website gekocht

Snel

Snel en beste prijs, goede opvolging en berichtgeving, Via website besteld en geleverd in de dicht bij zijnde winkel.

Pluspunten

• Verzendkosten

Minpunten

• -

Bob 19-02-2018 Via de website gekocht

Snelle levering!!!

Goed en vriendelijk geholpen!!!! Ook ivm drukte nog steeds snelle levering en contact werdt goed onderhouden.

Pluspunten

• Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Blok 19-02-2018 In de winkel gekocht
Telefonisch

Helemaal Top!

Van een vriend van ons heb ik via Keukenloods onze aankoop gedaan. Hij had hele goede ervaringen. Dat is ons heel goed bevallen.

Pluspunten

• Klantenservice

Minpunten

• -

Louis 18-02-2018 Via de website gekocht

Gewoon geweldig

Bosch inductiekookplaat besteld en deze zeer snel ontvangen.
Helaas bij het aansluiten van de kookplaat bleek deze een fabrieksfout te hebben en hierdoor werkte 1 zone niet.
Even met Keukenloods gebeld en binnen 3 dagen al een nieuwe en de defecte werd gelijk mee genomen.
Deze heb ik zonder problemen aangesloten.
Echt een aanrader om bij keukenloods iets te kopen.

Gr. Louis.

Pluspunten

• Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Jolanda 18-02-2018 Via de website gekocht

Geweldige service!

Fijne site. Scherpe prijzen. Goede service! Goed geholpen door klantenservice bij vragen over alternatief.

Pluspunten

• Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Dirk 18-02-2018 Via de website gekocht

Prima service tot nu toe

Prima geholpen ook na een schade melding snel en zonder problemen opgelost binnen een week de apparatuur werk ook prima

Jim 18-02-2018 Via de website gekocht

Snelle levering volgens afspraak

Zaterdag na 16uur besteld en maandag geleverd!
Super service scherpe prijs!
Konden andere winkels een voorbeeld aan nemen.

Gerard 17-02-2018 Via de website gekocht

Goede service

Niet specifiek naar gezocht, maar gewoon op prijs. Dit was het goedkoopste adres voor dit product, en het zag er betrouwbaar uit.

Pluspunten

• Verzendkosten

Minpunten

• -

lamber 17-02-2018 In de winkel gekocht
nederweert

we zijn vriendelijk en goed geholpen

we zijn in de showroom goed te woord gestaan door jullie medewerkers en goed geadviseerd, de bezorging was ook prima

van der Horst 17-02-2018 Via de website gekocht

Prima service en lekker snel geleverd!

Nadat ik telefonisch goed en keurig te woord werd gestaan, kreeg ik mijn vaatwasser keurig en binnen een aantal werkdagen geleverd. Prima!