Keukenloods - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Keukenloods.

Keukenloods stelt zich voor

Deze score is berekend op basis van 1965 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

8,9

C.B 06-06-2019

Goed en netjes geholpen en een goede uitleg over het product en de inbouw maat .

N.Visser 06-06-2019

Makkelijke en duidelijke website, met alle informatie die nodig was , maatvoering / aansluiting etc, wat de keuze etc makkelijker maakte, snelle levering via post .nl (in mijn geval een kookplaat) dus makkelijk te volgen via de track en trace.

Ton 06-06-2019

producten volgens afspraak geleverd, de prijs is concurrerend en voor levering een aankondiging wanneer de levering precies zou plaatsvinden. PRIMA!!

Mark 06-06-2019

Ik koos Keukenloods eerst alleen vanwege de prijs van mijn S.M.E.G. koelkast, maar ook nadat ik de bestelling geplaatst had was alles prima in orde! Ik kreeg berichtjes met een steeds krapper tijdvak voor de bezorging, en uiteindelijk werd de koelkast keurig op tijd geleverd en de oude retour genomen.

Kees 06-06-2019

Zeer ruim aanbod. Punctuele aflevering en behulpzame chauf. Heb nu gezocht naar wasdroger en kwam weer bij keukenloods terecht. Geen toeval.

Evalien 06-06-2019

Was met spoed op zoek naar een spoelbak en een goede kraan. Keukenloods kon in eerste instantie niet onmiddellijk leveren maar na een prettig gesprek over en weer kwam het super voor elkaar. Spoelbak werd de volgende dag zelfs bij ons thuis bezorgd en de kraan kon ik 10 dagen later ophalen. Grote klasse en wij zij helemaal in ons nopjes . Prima kwaliteit

R.N. van Dijk 06-06-2019

Keukenapparatuur van Siemens besteld via Keukenloods. Tevreden over bestelproces en levering. Ook goede service achteraf toen bleek dat we een paar verkeerde onderdelen voor het afzuigsysteem van onze bora kookplaat hadden besteld. Die konden zonder probleem worden omgeruild, waarbij we goed zijn geadviseerd over welke onderdelen we wel nodig hadden.

Nina 06-06-2019

perfecte service, stipte levering, zeker aan te bevelen, zal zeker nog beroep doen op jullie diensten !

TJ Drijver 06-06-2019

Handige, overzichtelijke site, veel keus en scherpe prijzen. Bezorging en aansluiten probleemloos.

Tevreden klant 06-06-2019

Prima assortiment en kennis in de winkel. Snelle levering op datum tijd naar keuze en perfecte service van Mitchel die hem kwam brengen en monteren, wat een know how heeft deze man! Echte service gevoeld bij hem. Bedankt dus voor al die extra informatie

M. Wijnkoop 06-06-2019

Goede en vriendelijke telefonische advisering. Correcte levering plaatsing.

Robèrt de Wit 06-06-2019

Duidelijke informatie op de website, gebruiksvriendelijke website.
Telefonische ondersteuning prima, klantvriendelijk en efficiënt.
Aanpassen van het afleveradres was geen enkel probleem.
Aflevering op de gewenste datum, sms info omtrent tijdstip kort van te voren.
Alles naar binnen gebracht.

Marieke 06-06-2019

Super goede service. Ik had in eerste instantie een te kleine vaatwasser besteld, maar kwam hier op tijd achter en kom mijn order kosteloos wijzigen. Na deze wijziging werd ik zelfs nog gebeld of ik interesse had in een nog beter alternatief voor dezelfde prijs . Heel erg tevreden.

HAM Bergman 06-06-2019

Ik ben niet in de winkel geweest, maar heb via internet/telefonisch een aankoop gedaan

Rafal 06-06-2019

Levering is goed 3n op tijd, kookplaat met combi perfect alleen de pannen set 12delig niet kopen! De pannen zijn lek. Voelt ook heel goedkoop aan.

Ron 06-06-2019

De shop is overzichtelijk, met een ruime sortering tegen zeer scherpe prijzen

A De Groot 06-06-2019

Dit was toeval,we moesten naar umcg. We waren al langer van plan om een kookplaat te kopen. Dus was even op tablet keukenloods tegen,we gaan op de terug weg daar even langs.we zijn leuk geholpen ,en tevreden.

Geert 06-06-2019

Goed geholpen in de winkel, duidelijke informatie. Keukenloods heeft daarnaast een uitstekende prijs. Levering van de spullen volgens afspraak.

Tony 06-06-2019

Top service. Zeer vriendelijk personeel. Apparatuur zijn goed afgeleverd volgens afspraak op mijn gewenste datum. ik heb jullie al bij anderen aanbevolen.

Sabine Altena 05-06-2019

Wat een super service bij keukenloods. Alle apparatuur hier besteld. Ze denken goed mee bij het bestellen en kaarten bepaalde dingen aan waar je zelf niet aan zult denken. Daarbij perongeluk verkeerde maat afzuigkap besteld. Zonder problemen kunnen retourneren. Top service!

Jan 05-06-2019

Bezorgers hebben echt veel moeite gedaan om de (nogal grote) koelkast te krijgen op de plek waar die moest komen, en daarmee was de service top!

ARNJ 05-06-2019

Deze Internetshop heeft ook "echte" winkels waar producten bekeken en eventueel afgehaald kunnen worden.
De Keukenloods had de laagste prijs voor het door ons gekozen (Siemens) product.
De levering was volgens afspraak en perfect onbeschadigd afgeleverd.
Ook duidelijke communicatie via e-mail over verloop van de bestelling.

Ibo winkel 05-06-2019

Afhandeling van aankoop.Nu product niet werkt na behoren.komt 16 juni pas iemand van boretti.Dit voor iets nieuws en wat dagelijks gebruikt moet worden.Ik zou mensen adviseren betaal product als deze het doet en is deze niet goed vervoerd direct mee terug.
Officiele reactie van Keukenloods 06-06-2019

Beste,

Bedankt voor je review. Het is gebruikelijk dat er eerst een monteur van het merk komt kijken wat er precies aan de hand is met het apparaat. Hier kunnen wij helaas weinig aan veranderen. Ik ga er vanuit dat deze monteur het probleem gaat verhelpen. Mocht ik toch nog iets kunnen betekenen dan hoor ik dat graag via emma@keukenloods.nl.

Emma

Camiel Wouters 05-06-2019

Super service.
Eerst super goeden informatie gekregen via de telefoon zodat ik zeker weet dat ik het goede product koop.
Keukenloods ga zo door.

mirjam 05-06-2019

We zijn niet tevreden over het ophalen van het oude fornuis en leveren van het nieuwe fornuis. Keukenloods heeft geen enkele moeite verricht om dit leed te compenseren. Tevens zouden we terug gebeld worden. Tot op heden is dat niet gebeurd.
Officiele reactie van Keukenloods 06-06-2019

Hoi Mirjam,

Ik zou graag even met je mee willen kijken om te zien wat er mis is gegaan! Heb je voor mij misschien een ordernummer? Deze mag je sturen naar emma@keukenloods.nl.

Groet, Emma

S.van den Boom 05-06-2019

Betaalbaar , betrouwbaar en vlotte levering .
Vriendelijk en behulpzaam personeel.

Paul 05-06-2019

zeer tevreden met het product dat wij hebben gekocht , duidelijke technische beschrijving op de site .
Werden ook nog gebeld of de maten die we hadden opgegeven voor de inbouw van de kookplaat klopten.
Goede service nog niet eerder meegemaakt , Klasse !!

P.Boonen 05-06-2019

Enig minpunt was dat de gevraagde leveringsdatum niet werd gehaald en ik kreeg daar geen bericht van.

Kees vd berg 05-06-2019

Goed en duidelijk omschreven je weet precies wat je krijgt! En ook een hele mooie prijs

Wilma leermakers 05-06-2019

Prettig geholpen tijdens een telefoongesprek. Daarna via de site besteld. Levering perfect op de afgesproken tijd.

Rini 05-06-2019

Prima voorlichting en een klasse bezorging. Dus alles was naar wens had ook niet anders verwacht al veel dingen gekocht bij Jullie.

Gerard en Erna Terschegget 05-06-2019

Fantastisch geholpen , via internet besteld onze koelvriescombinatie. Diversen e.mail gestuurd en direct antwoord gekregen. Of de maat wel goed was. Etc. Koelvriescombinatie zou bepaalde dag geleverd worden, s ochtends vroeg al telefoon dat de combinatie beschadigd was En niet geleverd werd.met excuus. Twee dagen later wel. Volgende ochtend weer telefoon dat hij die dag geleverd werd. Wat een top service. Heel tevreden.

Esmail 05-06-2019

Bezorging op tijd en van te voren aangemeld.
Vreemd dat na uit pakken trommel ed nat was. Wellicht getest of een retourproduct ontvangen?
Tot nu toe werkt hij echter prima. Voldoet aan verwachtingen.
Officiele reactie van Keukenloods 05-06-2019

Beste Esmail,

Bedankt voor je review. Steekproefsgewijs worden apparaten getest. Gelukkig gaat het dus niet om een product wat retour is gekomen ;) Veel plezier met de aankoop!

Groet, Emma

Edwin 05-06-2019

Goede klantenservice en goed eerlijke prijzen. Ook alles mooi en optijd geleverd.

Willem 05-06-2019

Accuraat , goede traject informatie. Overzichtelijke site. Zeer concurrerende prijs

M. van Cleef 05-06-2019

Duidelijke website, heldere communicatie, extra controlecheck voordat de order wordt verwerkt of wel het juiste product/type is besteld ivm inbouw etc.
Absolute aanrader!

M.H 05-06-2019

Was eerst onduidelijkheid over wanneer het geleverd zou worden. Maar na een telefoontje was het snel opgelost en werd het product netjes op tijd geleverd.

Maarten de Graaf 05-06-2019

Keukenloods heeft een hele ruime sortering van kwaliteitsproducten. De site is overzichtelijk en het bestellen van producten is eenvoudig. De prijs-kwaliteitverhouding is super. De service is prima. De levering is zeer snel en je wordt gedetailleerd geinformeerd over die levering, via de mail en telefonisch door de chauffeur die zich een kwartier voor aankomst aanmeld. Ik was helemaal verrast toen ik telefonisch contact zocht met enkele vragen. Geen wachtrij en direct en professioneel geholpen. Keukenloods kan bij mij niet meer stuk.

Goede zaak voor doe-het-zelvers 05-06-2019

Hier vond ik de AEG afwasmachine die verder niemand kon leveren (FSK93600P) tegen ca. 2/3 van de adviesprijs.
Snelle levering; oude machine wordt mee teruggenomen.

kees bekker 05-06-2019

prima winkel goede prijs en goede spullenservice ook prima dus volgende keer eerst bij keukenloods kijken

Nienke 05-06-2019

Fijne service van begin tot eind. Snelle mails, fijn telefooncontact en vriendelijke monteurs. Heel tevreden!

Jo 05-06-2019

Doen wat ze beloven. Aardige chauffeur ook, die ons oude fornuis mee terug nam. Enige nadeel was dat het fornuis dat wij wilden hebben nergens in een winkel te bekijken was. Verder afhandeling etc. Prima

Yara 05-06-2019

Er is mij verteld dat ik een apart perilex snoer nodig had welke ik ook heb besteld. Bij levering en installatie blijkt dat er geen snoer maar wél een stekker nodig is. Vervelend, want nu kan de kookplaat niet direct worden aangesloten!

Marc S 05-06-2019

Fijne service van Daan gekregen, goed advies, op tijd teruggebeld wanneer nodig, levering in overleg, en ontzettend blij met ons keukenblad en de geleverde apparatuur!

Michelle 05-06-2019

Scherpe prijzen en een goede afhandeling. Onze monteur ging niet eerder weg voordat hij er alles aan had gedaan om de inductiekookplaat correct te plaatsen.

Lex 05-06-2019

Je krijgt wat je besteld.Zodoende mijn cijfer .Bedankt voor de producten 👍🏾

Kaatje 05-06-2019

Goede service. Helaas was wel de monteur ziek op de dag van monteren. Er is snel een nieuwe afspraak gemaakt. De monteur was snel in het installeren van de vaatwasser. We zijn tevreden met het resultaat.

Huib 05-06-2019

Goede winkel om online te kopen
Goede servies omtrend de afhandeling
En goede afspraak met de bezorger

Ivo 05-06-2019

Hallo, we zijn heel tevreden over de droger. Alleen jammer dat de bezorgers toen ze de droger kwamen brengen de droger van de steekwagen lieten vallen. Gelukkig is er niks beschadigd. Mvg Ivo

JD Witte 05-06-2019

Een goedkopere winkel is er niet, snelle levering, goed verpakt artikel. In een woord goed.