Keukenloods - Reviews & Ervaringen

8,8 Lees 20904 reviews Schrijf een review

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Keukenloods.

Keukenloods stelt zich voor

Deze score is berekend op basis van 3384 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Robert 23-12-2018

Snelle levering zondagavond combi magnetron besteld en maandag in huis.
Klantenservice nog gebeld en werd gelijk geholpen en alles is opgelost.
Zo hoort het Toppie

R. Lovink 23-12-2018

keurig conform afspraak en bijzonder goed advies is ons gegeven door de medewerkers

Janneke van Schijndel 22-12-2018

Zeer gebruiksvriendelijke website, overzichtelijke informatie, en de laagste prijs

Bakker 22-12-2018

Snelle levering. Goed dat hij belde, omdat hij het adres niet kon vinden. Daarna was hij nog even vriendelijk, omdat hij zelf verkeerd gereden was, omdat het adres niet klopte.

Dhr. de Lang 22-12-2018

Prima service. Zelf eerst een afzuigkap besteld met uiteindelijk verkeerde maten, netjes gratis retour mogen sturen en door Keukenloods passend advies gekregen voor een afzuigkap met de juiste afmetingen. Alles prima opgelost zonder extra verzendkosten.

Jos 22-12-2018

Goede afspraken, nette prijs, snelle en zeer correcte levering, product voldoet volledig aan de omschrijving

Marianne Siekman 22-12-2018

Dit is de tweede keer dat wij bij Keukenloods apparatuur bestellen. Vorige keer de kookplaat. Nu de Siemens oven. Netjes te woord gestaan door de klantenservice. Omdat wij een extra vermelding van stroomstoring op de faktuurbon wilde. Was geen probleem. Oude oven werd vergeten mee te nemen door het levering bedrijf. Keukenloods netjes op gelost. Dus wij gaan volgende keer weer voor Keukenloods.

anja 22-12-2018

Helemaal super blij met het fornuis, is een aanwinst in onze keuken. Wow wat een uitstraling
Het al vaker op sites gekeken maar toen kwam ik keuken-loods tegen en dacht Yes deze wordt het :):):):):)

Sander 22-12-2018

Duidelijke informatie, goede service, wat wordt toegezegd wordt ook gedaan. Betalen bij afleveren is mogelijk.

Pieter 22-12-2018

Prettig geholpen in de winkel. We hebben de tijd genomen om artikelen door te spreken en te vergelijken. Afwikkeling van de order is heel soepel verlopen. Keukenloods was ons aanbevolen door vrienden. Wij bevelen het ook zeker aan.

van Gremberghe 22-12-2018

Duidelijke site, met goede beschrijving over het product. voor makkelijk te installeren
het volgen van de bestelling was ook zeer duidelijk.

John 22-12-2018

Op de duidelijke en heldere website van de keukenloods met uitgebreide zoekfunctie een vaatwasser gekocht. Deze is volgens afspraak afgeleverd en op de afgesproken plek geplaatst. De oude vaatwasser is mee retour genomen. Super

Richard 22-12-2018

De goedkoopste, snelle en correcte levering precies volgens afspraak.
Als ik weer wat nodig heb zal ik zeker eerst bij de keukenloods gaan kijken.

Klompie007 22-12-2018

Prima aanbod tegen scherpe prijs. Bezorging mocht wel vlotter. Nazorg bij vragen was prima.

Martijn Timmer 22-12-2018

De website is prima op orde samen met de prijzen van de artikelen. Leveringen zijn ook zonder problemen uitgevoerd.

GreBraadslee 21-12-2018

Perfecte afhandeling en levering van mijn bestelling: een combimagnetron en dat ook nog voor de laagste prijs.

Janneman 21-12-2018

Deze shop bied veel keuzemogelijkheden van apparaten. Bij telefonisch contact wordt je prima geholpen. Zelfs op zondagavond. De prijzen zijn goed en de levering volgens afspraak de volgende dag.

Kevin 21-12-2018

Goede service en vragen via mail worden snel beantwoordt.
De levering van ons keuken toestel is goed verlopen en zelfs tot binnen geplaatst.

Marien 21-12-2018

Grote sortering en goede prijs. Helaas heb ik een apparaat moeten omruilen omdat ik het verkeerde type eerst ontvangen had. Maar de omruilservice van Keukenloods was prima.

H van Gaveren 21-12-2018

Was weinig zichtbare apparatuur aanwezig. Alles via internet staande aan de balie opgezocht.
Heb toch voor 2650€ gekocht.
Aflevering was in orde ,en een prima monteur,alleen helemaal geen uitleg?
Officiele reactie van Keukenloods 21-12-2018

Beste H. van Gaveren,

Bedankt voor het plaatsen van deze review. Gelukkig heeft u uiteindelijk alles gevonden wat u zocht. Jammer om te horen dat u toch nog enige uitleg miste. We zullen dit meenemen voor de toekomst. Mocht u toch nog vragen hebben, kunt u ons altijd even bellen. U kunt ons bereiken op 0226-355340.

Emma

Ron 21-12-2018

Snelle levering. Goede correspondentie over verloop order. Nette behandeling bij telefonisch contact.

Norbert 20-12-2018

Via een online advertentie kwam
Ik bij Keukenloods terecht. Ik wist welke Siemens apparatuur ik nodig had dus kon gericht aanvragen. Ik kreeg meteen een zeer scherpe prijsopgave en de black friday deed nog een extra duit in de buidel. Na nog een paar aanpassingen te hebben gedaan in de offerte werd ik telkens zeer netjes te woord gestaan. Keukenloods was ondanks de grote drukte telkens goed te bereiken. Keurige afwikkeling en de bezorging ging ook vlot en vlekkeloos.

Han 20-12-2018

Anderen kunnen aan dit bedrijf een voorbeeld nemen, top!!!!!
Geen enkel negatief iets te bedenken

Van den Berg 20-12-2018

Omdat de keukenloods ook een winkel in onze buurt heeft, zijn we hier naar toe gegaan en het apparaat bestelt en deze is de volgende dag zoals afgesproken, bezorgd.

Ton 20-12-2018

Goed product, de goedkoopste die ik kon vinden en de bezorging is uitstekend.

C Burg 20-12-2018

Kookplaat besteld via de internetsite. Prima geregeld, binnen een week bezorgd met PostNL.
Dat is dan wel een aandachtspunt; Er wordt bij je bestelling niet (duidelijk) beschreven dat het pakket via PostNL verzonden wordt, maar je kunt wel de optie aanvinken dat men het oude apparaat mee terug neemt. Vanzelfsprekend doet PostNL dat niet, dus moet je alsnog voor je eigen afvoer zorgen.
Dit zou aangepast moeten worden.

Fred 20-12-2018

Gewoon alles als goed ervaren van hulp bij bestelling tot aflevering.
Groot pluspunt vind ik verder de contante betaling.

Stephen 20-12-2018

Príma shop. Erg duidelijk en ik ben gelijk geholpen.
bestelling gedaan en de volgende dag kon ik het bestelde artikel ophalen in het hoofdmagazijn.

wijmenga 20-12-2018

prima service, vlotte levering,vriendelijk personeel, houden zich aan hun afspraken, super!

N. Noordzij 20-12-2018

Prima advies en klantvriendelijk. Mooie producten vaste prijzen. Tot dus ver erg te vreden. We kunnen niet wachten tot de keuken gezet wordt!

Dre 20-12-2018

Via kennissen geattendeerd op Keukenloods. Veel aanbod, prima prijs kwaliteit. Prima advies via telefoon. Snelle levering. Kortom, helemaal top.

A.Rozeboom 20-12-2018

Zo handig en duidelijk. De prijzen zijn echt heel goed en de werkwijze is heel duidelijk aangeven. Als je twijfelt of iets goed loopt krijg je een fijne respons via de telefoon. Lekker oplossingsgericht.

John S 20-12-2018

Heldere site met goede produktomschrijving en goede technische gegevens.
Bij inbouwapparatuur duidelijke illustratie's met maatvoering.
Levering van de door ons bestelde inbouw koelkast verliep vlekkeloos.
Gedurende het traject vanaf bestelling t/m levering diverse berichten gekregen met betrekking tot hoe te betalen, bezorg mogelijkheden en tijdstip etc.
In een woord: UITMUNTEND.

Jolanda 20-12-2018

Overzichtelijk, goede kwaliteit, bij telefonisch en mailcontact correct en klantvriendelijk geholpen. Prima kwaliteit/prijs verhouding. Snelle en goede levering. Service van inbouwen was uitstekend. Heel vriendelijke jongen die keurig en snel werkte.

Keukenapparatuur online kopen? Ja, hier wel! 20-12-2018

Een afzuigkap online bestellen... leek mij niet handig. MAAR... we zijn ontzettend goed en prettig geholpen en hebben de juiste aankoop gedaan bij dit juiste bedrijf!

Geert van der Laan 20-12-2018

Zijn bij het kopen van een fornuis prima voorgelicht wat de mogelijkheden zijn wat betreft een toestel die bij ons geschikt is Qua stroom gebruik. Afspraken over levering zijn correct uitgevoerd.
Tevens kon ik afrekenen na levering met de pin bij de bezorgers.

Fam. A. stam 20-12-2018

Na de offerte te hebben ontvangen ( met zeer scherpe prijs ) direct besteld en de andere al geleverd.
En is nog dezelfde dag ingebouwd.
De inductie kookplaat van Siemens werkt uitstekend we zijn er heel blij mee.
Fam A. stam

Conny 20-12-2018

Gebruiksvriendelijke site met goede informatie over de artikelen. Een snelle en goede levering, zelfs zonder extra kosten in de avonduren.

Arie 20-12-2018

Zeer concurrerende prijzen en goede (telefonische) koop ondersteuning. Leveren op afgesproken tijdstip.

Diane Klerks 20-12-2018

De door ons uitgekozen vaatwasser was niet op voorraad en er werd een beter en luxere variant aangeboden voor dezelfde prijs. De levering was super snel (binnen2 weken) en de montage was helemaal top! Wat een aardige monteurs en zo vakbekwaam.

Irma 20-12-2018

Top service keukenloods Nederweert.Na levering van kookplaat, deze bleek niet te passen ( teveel vermogen). Gebeld en er werd gekeken naar een oplossing.
De medewerker had een andere kookplaat gevonden met zelfde functies die wel past. Meteen werd er geregeld dat deze geleverd zou worden en de andere werkt opgehaald.

Ingrid 20-12-2018

Klantvriendelijk heid is altijd erg netjes en snelle levering ik heb nooit klachten gehad

S Rademakers 20-12-2018

We werden prima geholpen bij keukenloods in Nederweert. Vriendelijk, behulpzaam.

Helaas bleef de koelkast van Smeg piepen en kon dit pas na een week verholpen worden door een monteur.
En het fornuis was iets meer dan 90 cm. breed vooraan, waardoor we tegels hebben moeten verwijderen. Maar dit is wat bij de informatie van Smeg stond.

Esther 20-12-2018

Ik ben op deze site gekomen door Google en heb meerdere site vergeleken. Na mijn keus ben ik langs de winkel geweest heb daar juiste info gekregen en een machine besteld, prijs technisch was aantrekkelijk op dat moment.Wat ik jammer vindt van de site dat de prijzen bijna allemaal op aanvraag is.

J Hosli 20-12-2018

De site geeft een goed inzicht van wat er te koop is, minder het vergelijk tussen gelijksoortige apparaten. Het geleverde apparaat voldoet aan de verwachting. De tijdsduur van installatie is veel te traag. Bij niet telefonisch bereikbaarheid is de termijn van installatie gelijk 7 dagen later.

Huizer 20-12-2018

Veel verschillende merken die ook nog tegen een redelijke prijs worden aangeboden.

Jan Kuipers 20-12-2018

Een zeer gebruiksvriendelijke site. Binnen een paar minuten had ik het artikel wat ik zocht gevonden, besteld en tegen een scherpe prijs afgerekend. De volgende werkdag was het artikel geleverd....Top

Jolanda 20-12-2018

Keukenloods.nl was de goedkoopste aanbieder van onze Etna oven. Vlotte levering door erg vriendelijke chauffeur!! Zoals gevraagd belde hij ons een half uurtje van te voren. De combi-magnetron werd netjes binnen neergezet zonder enige beschadiging van de verpakking.

Theo V 20-12-2018

Mooie korting voor 1e klas Siemens vaatwasser.
Het installatieteam was mooi op tijd en de vaatwasser was binnen een half uur ingebouwd.
Bovendien verliep de inbouw zeer plezierig door een vrolijk inbouwteam.

Dennis The Menace 20-12-2018

De beste prijs van Nederland die zelfs werd aangepast toen ik in dezelfde browser een goedkopere winkel had gevonden.
De bestelling is makkelijk te plaatsen en de product / instructie video's zijn top.
Snelle levering.