Keukenloods - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Keukenloods.

Keukenloods stelt zich voor

Sytse 21-11-2022

Informatie over leverdatum kon niet worden gegeven.
Ook geen updates werden gecommuniceerd.

Kenan 21-11-2022

Goede service en goede prijs. Vriendelijke en snelle medewerkers. İk raad deze winkel voor iedereen.

Martens 21-11-2022

Mooie aanbieding en no nonsens beleid, goede service en duidelijke informatie naar de klant.

Yakup 21-11-2022

Website is heel duidelijk, beschrijving van het product was ook duidelijk. Levering en informatie daarover ging heel vlot. Zeer tevreden van onze aankoop en service bij Keukenloods.nl

Patrick 21-11-2022

Goeie prijs en aanbieding. Levering was snel, product goed en fijn dat er een ophaal functie. Zelfs daarvoor nog korting gekregen. 1 Klein minpuntje was het (vermoedelijke) automatische bericht dat het product leveringsproblemen had. Dit was eerst niet vermeld. Of het wel of niet zo was, maakt uiteindelijk niet uit. Wel levert het ongemak op.

Ineke 21-11-2022

Prima koelkast
Heel netjes geleverd
Goede service
En tevreden mer deze aankoop
Zou het aanraden

Helen 21-11-2022

De bestelde inductie plaat is keurig op tijd geleverd en geplaatst. De mensen werken erg netjes en snel. Prijs was ook prima.

M..Boerenkamps 21-11-2022

Goede herfstaktie.goede service.snelle levering.prachtige diepvries voor deze prijs.!!

lies 21-11-2022

snel geleverd en een stuk goedkoper dan bij andere verkopers, dus echt een aanrader

Stan Kemner 21-11-2022

Goede respons. Zonder poespas en terzake. Snelle en accurate levering, geheel volgens afspraak. Prima kwaliteit koelkast gekocht.
Voldoende keus uit diverse topmerken.

Louis 21-11-2022

Webside ok, prijs ok, afwikkeling ok, alles duidelijk, prima verkoper, wat wil je nog meer

Jasper 21-11-2022

Goed product, keurig verpakt en op tijd geleverd! Website is ook duidelijk en overzichtelijk en werkt prettig.

Johan 21-11-2022

Prima winkel, goed geholpen. Kundig personeel. Wel weinig voorraad. De bezorging was echter minder vriendelijk

Yvonne 21-11-2022

Een fijne shop, mooie wasmachine gekocht deze was makkelijk te bestellen voor een mooie prijs toch een paar honderd euro goedkoper dan bij de winkel. Werd netjes gebeld wanneer hij bezorgd kon worden. De mannen hebben hem fijn naar boven getild en de oude machine mee terug genomen.

H. vd Berg 21-11-2022

No-nonsense. Beste prijs. Vriendelijk, vakkundig personeel. 100% aanbevolen.

Keukenloods almere buiten 21-11-2022

Koelkast werd bezorgd en na het uitpakken bleek er een deuk in de onderkant van de deur te zitten.
De winkel almere buiten heeft dat geweldig opgelost .
Na twee dagen werd er weer een nieuwe bezorgd .
Zeer klantvriendelijk.

Rene Miske 17-11-2022

Perfect geholpen en zeer klantvriendelijk. Later nog vragen gehad en per telefoon ook keurig geholpen.
Winkel zat mooi dichtbij dus dat was de eerste reden om daar heen te gaan. Volgende keer zeker weer.

Magda 16-11-2022

Overzichtelijke website; mooie prijs vergeleken bij concurrenten; snelle levering; toen ik een foutieve leveringsdatum in mijn mail kreeg en daar over belde werd dit onmiddellijk opgelost; vriendelijk te woord gestaan!

KJ 15-11-2022

Het gekozen product,een warmtepomp droger werkt niet zoals in jullie omschrijving staat.
Officiele reactie van Keukenloods 16-11-2022

Beste KJ,

Ik begrijp uit de review dat er een verschil is met de omschrijving en het product. Dat is vervelend om te horen. Kun je misschien je ordernummer sturen naar emma@keukenloods.nl? Dan kan ik even kijken of ik nog iets voor je kan betekenen.

Emma | Keukenloods.nl

Harrie 15-11-2022

ik heb voor deze website gekozen omdat ik er door een kennis op gewezen werd
goede service en veel voordeel scheelt echt veel geld
Ook goed geholpen door klantenservice
product werd op afgesproken datum geleverd

Herman Wiegman 15-11-2022

No-nonsense webshop, concurrerende prijzen, prima communicatie, accurate levering door klantvriendelijke mensen.

M. Vermeeren 15-11-2022

Door kennisje getipt om bij Keukenloods te kijken voor inductiekookplaat. Prima geholpen, snel bezorgd en ook de monteur heeft keurig en snel geïnstalleerd. En de Wirlpool inductiekookplaat is een gouden greep! Heel tevreden mee!

?? 15-11-2022

Prima zaak , heel vriendelijk, hulpvaardig.
Helaas de toegepaste apparatuur was niet top.
3e kraan, 3e KK en combioven Pelgrim !! was de limiet.
Hier viel de glazen deur los.
Geen wonder zat met dubbelzijdig plakband vast geplakt.
Reparatie na contact met Pelgrim ( uit coulance) 230 Euro, zonder excuses

Thei siebers 14-11-2022

Snelle levering en telefonisch goede informatie bij navraag over vervanging van oud toestel

Carolien 14-11-2022

Duidelijke site en goede service en aftersales. Eerst een inductiekookplaat besteld. Toen bleek dat de levertijd echt niet te voorspellen was is deze geannuleerd en direct terugbetaald. Een week later een oven besteld. De installatieservice installeerde net zo goed de inductiekookplaat die elders was gekocht. Aardige installateur, goed op tijd, makkelijk afgesproken en kwaliteit.