Keukenloods - Reviews & Ervaringen

8,8 Lees 19129 reviews Schrijf een review

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Keukenloods.

Keukenloods stelt zich voor

Deze score is berekend op basis van 2667 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

8.8

FC Stoffels 23-03-2018 Via de website gekocht

Het liep als een zonnetje.

Mijn oven ging stuk en via Google kwam ik op deze site. Na diverse vergelijkingen vond ik deze de beste deal. De service was uitstekend!

Lups 23-03-2018 In de winkel gekocht
Veendam

Ruim opgezet goede voorlichting nemen de tijd voor je ook om het via de computer te bekijken .
Maken een offerte alles goed duidelijk

HJS 23-03-2018 Via de website gekocht

Hele goede service

Bij geen levering mogelijk van jou bestelde model, regelen zij een goede oplossing en vaak beter. Goede service.

Jan 23-03-2018 Via de website gekocht

Nette en snelle levering

Nette en snelle en vooral betrouwbare levering voor de goede prijs.
Goede overzichtelijke internetsite.
Duidelijk en betrouwbaar.
Oude apparatuur retour en desnoods installatieservice.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

ton 22-03-2018 In de winkel gekocht
gaanderen

lekker snel

keuze genoeg, ben er snel geholpen , was er op zoek naar een spoelbak en de levering was snel. vrijdag besteld in de winkel
belletje gekregen van het transportbedrijf en dinsdag afgeleverd,,,

Daan 22-03-2018 In de winkel gekocht
Almere

Werkelijk een geweldige deal.

We kwamen voor een kookplaat, een afzuigkap en een oven. Er werd niet gezegd wat we moesten kiezen, maar men vond onze wensen belangrijker.

C.Mors-Oostwouder 22-03-2018 In de winkel gekocht
Alkmaar

Goede service en deskundig personeel

We hebben gekozen om bij Keukenloods te kopen omdat de mogelijkheid er is om via de website een keuze te maken en de fysieke winkel te bezoeken.Ook op aanraden van een familielid die erg tevreden is over haar aankoop.

Jpw. 22-03-2018 Via de website gekocht

Correcte levering

Snelle, correcte, netjes geleverd. .

Rademakers 22-03-2018 In de winkel gekocht
Nederweert

Goede prijs / kwaliteit verhouding

Een goede verhouding tussen prijs en kwaliteit. Er werd goede uitleg gegeven over het product en de vergelijking met andere producten. De winkel ligt in de directe nabijheid.

Wim Maass 22-03-2018 In de winkel gekocht
Keukenloods Waddinxveen

Goede service. Snelle levering.

Hebben via internet de shop gevonden. Klein foutje. Bezorging was eerder dan de montage. Verder alles perfect verlopen. Vriendelijke verkoper en ondanks de drukte van de monteurs toch nog snel geplaatst. De monteur die wij hadden was een zeer vriendelijke jongeman. Deed zijn werk prima, zodat de koel/ vriescombinatie perfect sluit. Zijn tot nu toe erg tevreden.

Gerard 22-03-2018 Via de website gekocht

Fout in de bestelling meteen hersteld

Prettig contact.
Toevallig gekozen, vergissing gemaakt met de maatvoering. Dus leek dit product het goedkoopste.

Bob 22-03-2018 Via de website gekocht

Goede service en snelle levering

Het is een goede en nette winkel/website. Gekozen omdat er veel producten aangeboden worden voor nette prijzen met duidelijke informatie.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Harry 22-03-2018 Via de website gekocht

aankoop Volledig Geintegreerde Vaatwasser

Super snel en goed geholpen via de Mail.Zeer deskundige mensen,die verstand van zaken hebbben.
Houden zich prima aan hun afspraak,binnen 24 uur leveren.

Pluspunten

• Verzendkosten

Minpunten

• -

Gerrit 22-03-2018 In de winkel gekocht
Zaandam

Koelkast op tijd en vakkundig geplaatst.

Bij aankoop van een oven 3 jaar geleden was ik zeer tevreden. De site geeft juiste informatie over de producten. De nieuwe aankoop heeft mijn goede gevoel nog meer versterkt. Goed geïnformeerd wanneer de levering zou plaats vinden. Correcte monteurs.

Noordover 22-03-2018 Via de website gekocht

wederom een goede ervaring bij de Keukenloods!!

8 jaar geleden hebben we bij de Keukenloods een keuken inclusief inbouw spullen gekocht.
De reden was dat ze ons een mooie prijs gaven en het was fijn en kundig personeel.
Alles is mogelijk daar en niks is te gek.
Vorige week stopte na 8 jaar trouwe dienst de vaatwasser ermee, dus telefoontje naar de keukenloods welke vaatwassers er beschikbaar waren ipv onze oude,
ik de maten doorgegeven en ze kwamen gelijk met een aantal opties.
nog even de prijs besproken en en 2 dagen later stond de vaatwasser weer in de keuken te draaien.
Dank je wel keukenloods voor jullie trouwe service en mooie prijzen.

Pluspunten

• Verzendkosten
  • Retourproces
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Arent Wilde 22-03-2018 Via de website gekocht

Goede prijs voor inbouwapparatuur

Ik heb voor mijn nieuwe keuken alle inbouwapparatuur via Keukenloods gekocht, netjes geleverd en goede prijs!

Ed Ugchelen 22-03-2018 Via de website gekocht

Afspraak is echt afspraak.

De site is erg overzichtelijk en geeft veel verschillende mogelijkheden om te zoeken op merk , prijs , geproduceerd geluid e.d.
Wat niet onbelangrijk is dat de prijzen zeer concurrerend zijn .De installatie is erg vakbekwaam uitgevoerd en alles zeer netjes achtergelaten .

Bas 22-03-2018 In de winkel gekocht

Snelle service

Volgende aankoop zeker bij keukenloods Veendam snelle service netjes geholpen 2 telefoontjes en alles was geregeld

GJB 22-03-2018 Via de website gekocht

Snel en flexibele levering

Waren precies op het afgesproken moment voor de levering en 15 min voor aankomst gebeld. .............

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten

Minpunten

• -

marco 22-03-2018 Via de website gekocht

snel geleverd

kwaliteit en mooie inbouwmachines voor een scherpe prijs .ze zijn allemaal goed te vinden op de website van de keukenloods.nl

Pluspunten

• Verzendkosten
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Frank 21-03-2018 In de winkel gekocht
Rotterdam

snelle en klachtenloze levering

Veel spullen voor een goede prijs, bijna vlekkeloze afhandeling van de bestelling, makkelijke site en vriendelijk contact per telefoon. Jammer dat de opgegeven afleverdatum en tijd niet kon worden nagekomen, volgende keer goed lezen, wat in de offerte werd gevraagd en toegezegd

P.J. van Rossum 21-03-2018 In de winkel gekocht
Nederweert

Geweldige service.

Wij zijn in Nederweert geweest. Hebben een nieuwe inductieplaat gekocht. Wij zijn erg blij mee en niet duur. Gaan volgende keer weer naar Keukenloods. Werden super geholpen door Erwin Konings.

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Mark 21-03-2018 Via de website gekocht

Snelle levering, Top service!

Wij hebben een mooie Bosch inductie plaat besteld bij Keukenloods. Na bestellen werd er door de transporteur netjes een afspraak ingepland en geleverd.

Na bestellen bleek dat de prijs van het artikel 30 euro goedkoper was geworden. Na contact hierover werd er netjes een Credit uitgevoerd, en werd het geld overgemaakt.

Ruben 21-03-2018 Via de website gekocht

Snel geleverd en flexibel met ophalen

Keukenloods had een groter aanbod dan andere webwinkels en een lagere prijs. Het ophalen van de apparaten was snel geregeld bij de vestiging in Roosendaal. De productinformatie op de website was niet compleet volledig maar dit lijkt ook bij de website van de fabrikant niet zo te zijn, dus misschien niet de schuld van Keukenloods.

Pluspunten

• Levertijd
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Jac Feron. 21-03-2018 Via de website gekocht

Zeer klantvriendelijk en duidelijk.

Samen met een monteur zijn we uitgekomen bij jullie. Zeer goede informatie. De levering was een dikke onvoldoende.
De doos was aan twee kanten open en de tempex lag er los bovenop. Jammer.

Pluspunten

• Klantenservice
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

R. Buitenhuis 21-03-2018 Via de website gekocht

Aanrader :)

Ik heb (omdat ik nog wat vragen had) de koelkast telefonisch besteld, de service was hartstikke goed! Gekozen voor keukenloods omdat zij de scherpste prijs hadden. De koelkast werd naar binnen gebracht, maar niet op de plek gezet o.i.d. (daar moet je een extra service voor aanvragen), voor mij was dit geen probleem.

Pluspunten

• Levertijd
  • Klantenservice

Minpunten

• -

Piet 21-03-2018 In de winkel gekocht
Veendam

Goed geholpen in de winkel. Vriendelijk personeel.

Winkel is heel overzichtelijk,we hebben voor deze winkel gekozen omdat hij in de buurt was.
De site is gebruiksvriendelijk.Levering werd keurig in de keuken afgeleverd.
Echt een aanrader, hebben onze viendin geadviseerd zeker naar keukenloods te gaan voor aanschaf van een nieuwe keuken.

Erik 21-03-2018 Via de website gekocht

Alles zoals beloofd

Winkel staat goed bekend en de vaatwasser die ik zocht was goedkoop, helaas niet geleverd op moment dat ik had gevraagd. Kost me een dag vrij

Mariska 21-03-2018 In de winkel gekocht
Amsterdam Zuid-Oost

Geweldige service

Klantvriendelijkheid, meedenken naar een oplossing vanwege de leveringsdatum. Goede uitleg van het gewenste product

Kees 20-03-2018 Via de website gekocht

moeizaam maar wel geholpen

de ophaaltijden zijn in de middag erg kort ! tot 16.00 uur nu, tot 17.30 zou beter zijn gezien men na het werk nog even langs kan. dit scheelt vracht en afleveringskosten ondanks gratis gebracht thuis gebracht.

de Jager 20-03-2018 Via de website gekocht

Perfecte service!

Goede communicatie, vriendelijk en behulpzaam personeel en vooral een perfecte service! Er misten 2 onderdelen van onze schouwkap, deze werden zonder moeilijk gedoe naar ons opgestuurd!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

maremin 20-03-2018 Via de website gekocht

Heel goede service

Heel goede service. Wordt ook meegekeken of je apparaat wel in of bij je keuken past.
Zeer tevreden.

Ismail 20-03-2018 Via de website gekocht

Lage prijs, redelijke service

De shop doet heel ouderwets aan. De producten zijn uiteindelijk wel goed te vinden. Het zou goed zijn als er een chat functionaliteit in zit, zodat er niet perse gebeld hoeft te worden. Levertijd wordt in weken aangeduid, dat is verwarrend. Coolblue bijvoorbeeld werkt met dagen. Uiteindelijk wordt je door een extern bedrijf gebeld voor het maken van een afspraak. Deze heeft totaal geen binding met keukenloods en dus ook niet aan de levertijden.

Pluspunten

• -

Minpunten

• Levertijd

Officiele reactie van Keukenloods 21-03-2018

Beste Ismail,

Bedankt voor het plaatsen van de review. Jammer dat je niet helemaal tevreden bent over onze service. Wij zullen deze review intern bespreken. Ik hoopr desondanks dat je blij bent met de aankoop.

Groet, Emma

JRT Bok 20-03-2018 In de winkel gekocht
Utrecht

Meedenken

Beginnend telefonisch contact met ......Hij was enorm geduldig en raadpleegde andere collega om mij de juiste info te verschaffen .Chapeau.Daarna naar Keukenloods Utrecht geweest.Ook daar uitstekend geholpen en de afzuigkap met voorfront bediening aangeschaft.
Het team uit IJmuiden heeft hem geplaatst.Het juiste front (greeplijst) voor bediening was er in eerste instantie niet bij,maar hebben dat direct geregeld.Helaas 2weken vertraging.Opmeer wat beter controleren.
Het team uit IJmuiden waren zeer vriendelijk en hebben het prima gedaan.Top!!!!

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

20-3-2018 20-03-2018 Via de website gekocht

Liebhert vriezer

Scherpe aanbieding per telefoon, offerte per e-mail, duidelijke communicatie over het aflever proces.

T. de Wit 20-03-2018 Via de website gekocht

Snel, deskundig en klantgericht.

Ik heb jullie gekozen op advies van Coolblue. Zij leveren wel, maar plaatsen geen afwasmachines, jullie wel.

Tony 20-03-2018 In de winkel gekocht
Zaandam

Hele goede service

Vriendelijk personeel en zeer aantrekkelijke aanbieding en na levering klein probleem alwaar heel goed opgelost, waarvoor onze grote dank.

Michel 20-03-2018 In de winkel gekocht
Rotterdam

Top prijs-/kwalitijd verhouding

Twee producten gekocht, waarbij de laagste prijsgarantie aanwezig was. Tevens inbouwservice. Dit gebeurde keurig volgens afspraak. Zeer tevreden.

H. van der Heide 20-03-2018 In de winkel gekocht
Utrecht

Prima service, wij werden heel leuk geholpen

De shop ziet er heel mooi en verzorgt uit. De opstelling van apparatuur en keukens is heel overzichtelijk

Justin 20-03-2018 Via de website gekocht

vaatwasser

Goede en snelle service, oude vaatwasser weer meegenomen. Dit alles duurde minder dan 1 minuut, snel gewerkt!

Pluspunten

• Verzendkosten

Minpunten

• -

Toon Dircken 19-03-2018 Via de website gekocht

makkelijk en snel om te bestellen

makkelijk en goed en genoeg keus, alleen jammer wanneer je voor 24 uurs service kiest maar het product blijkt niet op voorraad dat je daar dan geen bericht van krijgt wanneer het dan een dag later wordt bezorgd dan afgesproken was, dat is wat mij betreft het enige min puntje.

eric 19-03-2018 Via de website gekocht

snelle levering

alles prima geregeld vanuit mijn luie stoel
s'avonds besteld en de volgende avond thuis geleverd en precies binnen het tijdsvak

Peter P. 19-03-2018 Via de website gekocht

Super service !!!

telefonisch contact gezocht om nog wat vragen te stellen over de gewenste apparaten. Heel goed geïnformeerd. Besloten om direct de order te plaatsen. De volgende middag werd de levering al afgerond Super service!!!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Jan van Gorkum 19-03-2018 Via de website gekocht

Uitmuntende service

Website is overzichtelijk, gemakkelijk te raadplegen en de service die wij van jullie gewend zijn voldeed volkomen aan de verwachtingen. Bezorging zou plaatsvinden tussen 7.00 en 10.00 uur in de ochtend.
De bezorger stond exact om 10 over 7 's ochtends aan de deur komende vanaf Hoorn naar Zeeland. (afstand van toch al gauw 170 km) Wij hebben de combi oven via de website aangeschaft op advies van uw filiaal in Roosendaal omdat hij daar niet op voorraad was

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Martin 19-03-2018 Via de website gekocht

Alles goed geregeld !!!

Zeer vriendelijke site, heel overzichtelijk. Snel antwoord en alles goed geregeld.
Prima service ook door het bedrijf dat de bezorging en de plaatsing verzorgd. Oude apparaten wordem meteen meegenomen. Zeer vakkundig personeel.

Henk. 19-03-2018 Via de website gekocht

Net contact, snelle levering door een puike chauffeur.

Al eerder besteld, toen ook al tevreden. Service dienst is ook top. Goede uitleg en advies. Chauffeur een dikke plus van mij. Volgende aankoop zeer zeker weer bij keukenloods.

Claudia 19-03-2018 In de winkel gekocht
Almere buiten

Oké

Zeer tevreden over de gekozen vaatwasser, maar na eerste verkeerd geadviseerd en daardoor langere wachttijd geen top service en geen 8 of 9

Officiele reactie van Keukenloods 20-03-2018

Beste Claudia,

Bedankt voor de review! Jammer dat je niet helemaal tevreden bent. Mocht ik nog iets voor je kunnen betekenen dan hoor ik dat graag!

Emma | Keukenloods.nl

R R de Kok 19-03-2018 In de winkel gekocht
Alkmaar

goed

Ruim aanbod .Goede prijs. Goede levering en leveringstijd Kundig advies Plezierig op daar iets te kopen

Pluspunten

• Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Tamir Turgal 19-03-2018 Via de website gekocht

Great

Product was good and the price! Tried to order on the phone without success - emails didn't went through. Ordered online eventually. All was just fine. Delivery was fast and supportive. Even took my old oven as promised.

Pluspunten

• Levertijd

Minpunten

• -

Ite Wolters 19-03-2018 Via de website gekocht

Goede service. Prima vakwerk in korte tijd.

Afspraken goed nagekomen. Zeer redelijke prijs. Moest wel zelf nog een keer bellen over afspraak. Maar het werd dan daarna wel direct goed opgelost. Inbouwers maakten vakkundige indruk. Wij zijn heel tevreden.

Pluspunten

• Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -