Keukenloods - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Keukenloods.

Keukenloods stelt zich voor

Eric uit nuenen 22-12-2022

In deze winkel word je direkt en zeer vriendelijk geholpen deze winkel heeft wat een ander niet heeft, namelijk keukenonderdelen die bijvoorbeeld 6 jaar geleden uit de roulatie zijn genomen en zeg nou eens eerlijk wat is 6 jaar ik kocht daar een wasbak die was nergens meer te koop het probleem was dat de nieuwe types wasbakken één tot twee centimeter groter zijn en ik een granieten keukenblok heb en zie die maar een groter te zagen dus in één woord super winkel

Hilda Bannink 21-12-2022

Deze shop had mooie aanbiedingen.
Alles was snel en goed geregeld!!
Ook de levering was snel en alles ging in goed overleg!!

An 21-12-2022

Makkelijke site. Snelle reactie van de klantenservice bij vragen over het product. Ik heb ook het product laten plaatsen en ben meer dan tevreden. Echt een aanrader keukenloods!

Ulco 20-12-2022

Ik had een vervangende inbouwvlakschermafzuigkap nodig. Op een website is het dan moeilijk om precies te vinden wat je nodig hebt, dus ik belde Keukenloods. De man die ik aan de telefoon kreeg, wist nadat ik het typenummer van de oude noemde precies waar ik het over had. Hij kon ook meteen vertellen welke dan een goede vervanger was. Die heb ik besteld en daarmee ben ik heel tevreden. Prima service dus, ook telefonisch. De afzuigkap werd overigens gratis opgestuurd; ook dat was dus prima service.

Rein Rutten 20-12-2022

Uitstekend de levering van mijn artikel was keurig volgens de gemaakte afspraak en werd netjes bezorgd op de datumen tijd van de gemaakte afspraak.

Hans 20-12-2022

Goed geadviseerd en vaatwasser prima geïnstalleerd. Correcte informatie over de levertijd

Eveline 20-12-2022

Inbouwkoelkast is binnen 2 weken op de afgesproken datum netjes geïnstalleerd. Dat zou misschien vanzelfsprekend moeten zijn, maar met een Belgische concurrent die iets goedkoper was had ik daarvoor een heel vervelende ervaring, wat een gedoe!
Een bedrijf als Keukenloods dat wel precies doet wat het belooft is dan een verademing.

J.H.Warmelink 20-12-2022

perfecte service bij de balie en later de zorgvuldige plaatsing van de nieuwe ovens. nl een in Almere en de tweede correct afgeleverd in Dronten

Cebrail Cangir 20-12-2022

Planner belde enkele dagen vtv en de vriendelijke bezorger kwam die dag netjes op tijd.

Olaf 19-12-2022

Prima product voor een goede prijs.
Vriendelijk geholpen door de online verkoper.
Keurig geleverd volgens afspraak.
Keuken loods is een aanrader.

Paul 19-12-2022

Prima hulp in de winkel, snel geregeld , snelle levering en dat allemaal ook nog voor een goede prijs

Jan 19-12-2022

Product op voorraad, snelle levering beloofd, weliswaar leverdatum 1 dag opgeschoven en tijdstip niet gehaald. Echter grote pluim voor bezorger die tijdig meldde een uurtje later te zijn, maar om 23.20 uur toch afgeleverd!

Lidy 19-12-2022

Uitermate vriendelijk en meedenkend geholpen.
Supersnelle levering en ook de montage verliep perfect. Blij met deze aankoop bij de Keukenloods in Gaanderen.

Sijbrandij 19-12-2022

Er wordt met je mee gedacht.
Goed advies.
Betrouwbaar.
Geweldig snelle levering.
Voordelige prijzen.
Als wij iets nieuws nodig hebben, altijd eerst naar Keukenloods.

Marcel 19-12-2022

Goede voordelige prijs voor topapparaat. Heel snel geleverd. Ook oude apparaat werd meegenomen. Heel fijn.

Raymond van Wely 19-12-2022

Zeer snelle reactie en levering
Berichtgeving omtrent de verzending was prima

Turkan 19-12-2022

Sneller geholpen dat dat zij voorspalden:) het zou een half jaar duren voorat mijn inductie keukenplaat er zou zijn. Na 1 maand kreeg ik al bericht

E kleine 19-12-2022

Creatief, neemt de tijd voor de klant, offerte snel en duidelijk aangeleverd.

Marc 19-12-2022

Fijn geholpen in de winkel (Tilburg), zonder afspraak.
Alle afspraken zijn nagekomen.
Kookplaat werd in de auto gelegd.

Jacques 19-12-2022

Goed en snel geleverd
Raad iedereen keukenloos aan daar wordt je vriendelijk geholpen

Keukenloods 19-12-2022

Prima geholpen en mooie zaak.
Jammer van de naam Keukenloods, want die geeft niet de juiste indruk van de kwaliteit.

Petra 19-12-2022

3 Dec. een vaatwasser via de site besteld die week 49 bezorgd en gemonteerd zou worden. Een dag later werd dit week 52/1. Keukenloods gebeld met de vraag of het alsnog alleen bezorgd kon worden. Dit kon, oo 5 december werd deze bezorgd en heb iemand anders gevonden die hem dezelfde dag gemonteerd heeft.

Ivje 19-12-2022

Ik heb hier ooit een kookplaat gekocht, naar grote tevredenheid. Dit leer ging het om zeefjes voor de wasbak. Het duurde even, maar uk werd overal tijfig van op de hoogte gesteld! Top!

S 19-12-2022

Top koelkast en snelle levering. Top bedrijf. Blij mee. Echt een aanrader.

E.C. Heijnen 16-12-2022

De levering van de vaatwasser is prima gegaan, supersnel en fijn de oude weer meegenomen.
Goede uitleg bij de aankoop, wat we moesten doen als er iets niet goed ging.
Wij zijn heel tevreden.