Keukenloods - Reviews & Ervaringen

8,8 Lees 19126 reviews Schrijf een review

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Keukenloods.

Keukenloods stelt zich voor

Deze score is berekend op basis van 2672 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

8.8

Miranda Peterse 11-07-2018 Via de website gekocht

Top!

We waren op zoek naar een niet al te dure maar wel goede afzuigkap, naar wat afzoeken kwamen we terecht bij keukenloods. Top! Snelle levering duidelijke site, zou er zo weer wat bestellen

Nap 11-07-2018 In de winkel gekocht
Utrecht

Mee denken

In overleg met verkoper juiste product aangeschaft, goede opstelling producten, zeer te vrede met de oven

Mieke 11-07-2018 Via de website gekocht

Heldere communicatie, goede prijzen en levering.

We wisten precies wat we wilden hebben en hebben daarbij enkele leveranciers vergeleken. De communicatie bi Keukenloods was helder en we kregen goed advies. Goede prijsonderhandeling gehad en daarna alles volgens afspraak verlopen.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

MZ 11-07-2018 Via de website gekocht

Prima ervaring

Prima ervaring - vriendelijke klantenservice, duidelijke informatie over de levering en overzichtelijke website.

Goede keus 11-07-2018 Via de website gekocht

Goede aankoop

Wederom is er geleverd wat besteld was op het afgesproken tijdstip. Makkelijk om vooraf producten qua uiterlijk, technische gegevens en prijs met elkaar te vergelijken.

smeets 10-07-2018 Via de website gekocht

prima service

goede service ,duidelijke productomschrijving en een snelle en keurige levering van de producten en vriendelijke bezorger

P.Tamis 10-07-2018 In de winkel gekocht
Alkmaar

Geweldige service en vriendelijke mensen

Mooi overzichtelijk. Niet duur en in de winkel waar ik was behulpzaam en vriendelijk. Goede service.

Ananda Yoga Hilversum 10-07-2018 Via de website gekocht

Prima Quooker kraan en snelle levering voor een goede prijs!

Via de Keukenloods heb ik onlangs een Quooker kraan gekocht. Ben er erg blij mee en hij werkt naar volle tevredenheid. De filmpjes op de site waren heel duidelijk maar ik had wel hulp nodig van een service medewerker voor het kiezen van het juiste model kraan met juist type bolier. De info op de site kan daarover nog duidelijker. Dat heb ik ook doorgegeven aan de medewerker.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice

Minpunten

• -

Léon Puts 10-07-2018 Via de website gekocht

Geweldige service

Alles super geregeld, vriendelijk mensen, goed logistiek. Goed advies. Prijs kwaliteit is oke. Veel keus

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

W.F. van den Broeke 09-07-2018 Via de website gekocht

Snelle en goede service

Via de site van Keukenloods een vaatwasser gekozen. Bij vergelijkingen was keukenloods ook nog goedkoop. Levering volgde binnen 48 uur, waarbij het oude apparaat ook meegenomen werd.
Ik zou niet weten hoe dit beter kon!

Germ booi 09-07-2018 Via de website gekocht

Wat een geweldige service

Wij hebben een nieuwe inductie oven 90 cm gekocht en zijn zeer tevreden vanaf bestellen tot levering in ons geval savonds geleverd wat een geweldige service

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Rick 09-07-2018 Via de website gekocht

Prima service

Schade aan koelkast na levering en direct 2 mogelijkheden geboden om dit samen met Lg op te lossen. Binnen 1,5 week alles opgelost.

Pluspunten

• Verzendkosten
  • Klantenservice

Minpunten

• -

Jan 09-07-2018 Via de website gekocht

Binnen 6 uur vervangende inbouw koelvries combinatie.

Via site gezocht en daarna met medewerker perfect passende inbouw koelvries combinatie geregeld.
Met een snelle levering binnen 6 uur.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice

Minpunten

• -

Barbara Verhoeven 09-07-2018 Via de website gekocht

Goed advies, snelle levering

Gekozen voor keukenloods vanwege groot assortiment, snelle levering en advies, mogelijkheid tot levering van alle keukenapperatuur.

Cobus 09-07-2018 Via de website gekocht

Prima service

Heel tevreden. Bestellen ging goed. Communicatie ging goed. Levering ook volgens afspraak. Plaatsen van de nieuwe vaatwasser ging heel kundig!

Henk 09-07-2018 Via de website gekocht

Prima service en alles klopt.

Makkelijk online besteld. Goed overleg in verband met levering bestelling en inbouw door inbouwteam. De bestelling voldoet aan de verwachtingen.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Stephanie 09-07-2018 Via de website gekocht

Goede service

Goede service. Makkelijk via de app te bereiken, vind ik persoonlijk heel fijn. Levering zoals vermeld stond op de site dus keurig.

Marco netz 09-07-2018 Via de website gekocht

Beter laat dan nooit

De website was duidelijk en overzichtelijk. De levering was netjes qua 24 uurs levering alleen Was het de bedoeling dat het product tussen 19.15 En 22.15 geleverd zou worden maar werd om 23.00 gebeld met de vraag of de bezorger nog moest langskomen of dat het een andere keer kon, bezorging gewoon laten komen 23.45 was deze aan de deur netjes alles verder afgehandeld.

Pluspunten

• Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Daan Post 09-07-2018 Via de website gekocht

Veel mogelijkheden in service!

Bij keukenloods.nl zijn veel mogelijkheden te bespreken met betrekking tot de leveringen van de goederen. Er is veel keuze in soorten en merken. En daarnaast hebben ze altijd de laagste prijs!

HaJo 09-07-2018 Via de website gekocht

Goede services

Duidelijke webshop, telefonisch contact was ook prima, goede technische uitleg over apparaat........

Nettie de Bruijne 09-07-2018 Via de website gekocht

Meedenken en prima advies .

Via derden bij Keukenloods terecht gekomen.Bij telefonisch contact prima advies gekregen. De afhandeling van de bestelling is ook snel en goed verlopen.

Pluspunten

• Levertijd
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Cor 09-07-2018 Via de website gekocht

persoonlijk contact

een zeer uitgebreide keuze van diverse keuken apparatuur, goed advies, er is voldoende kennis van zaken

Jan B 09-07-2018 Via de website gekocht

Geweldige service

Alleen jammer dat er nog afbeeldingen van goederen in de website staan die er niet meer zijn. Het is wel goed opgelost door de KeukenLoods.

Henk 09-07-2018 Via de website gekocht

Prima service

Per telefoon meer informatie gevraagd over mijn gewenste product. Kreeg goede uitleg en het juiste bestelnummer voor de website.

Trea 07-07-2018 Via de website gekocht

Goede service keukenloods denkt echt mee als je vragen hebt

Wij wisten niet zeker of de koel vrieskast wel paste Keukenloods heeft dat heel nerjes uitgezocht en het vaatje bier is ook nog heel netjes na gestuurd

Pluspunten

• Levertijd
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Spaan 04-07-2018 In de winkel gekocht
Veendam

Goede service, vriendelijk personeel, goede prijs-kwaliteit

De verkoper stelde zich open en toegankelijk op. Hij heeft aan ons geen moeilijke klant gehad omdat wij er vrij snel de keuze gemaakt hadden. Ook de nabestellingen van de apparatuur, die wij later geplaatst hebben, zijn allemaal samen met de keuken in 1 x geleverd. Ook de nazorg, achterwandje, zat niet bij de oorspronkelijke bestelling wordt keurig geregeld. De prijs-kwaliteit verhouding is prima.

Eric 04-07-2018 In de winkel gekocht
Amsterdam Zuidoost

Een zeer tot zeer goede service

Hele goede medewerkers, die met je mee denken en je daardoor heel goed kunnen adviseren. En als je achteraf toch niet tevreden bent, word er samen met jou naar de beste oplossing gezocht. Kort gezegd het is gewoon een TOP!!!!!! zaak

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Jaco van Maaren 03-07-2018 Via de website gekocht

Goede service

Ik heb een nieuwe inbouw koelkast gekocht als vervanging. Keukenloods heeft mij duidelijk geïnformeerd over het bestelproces. Ze hebben mij gemaild om te vragen hoe de koelkast aan de deur bevestigd moest worden. Kortom goed meegedacht en duidelijk geïnformeerd!

Marcel 03-07-2018 In de winkel gekocht
Zaandam

Geweldige service

Altijd keurig eerlijk en correct geholpen. Daarom zal ik zeker terug komen om weer een aankoop te doen.

Harald 03-07-2018 In de winkel gekocht

Goede uitleg gekregen.

De winkel heeft verscheidenemodellen staan waardoor het makkelijker is om te kiezen. De verkoopadviseur Daan was heel duidelijk en correct.

Thomas 03-07-2018 Via de website gekocht

Koelkast defect

Helaas een defecte koelkast, maar het personeel was erg behulpzaam en dacht mee in de juiste oplossingen. Binnen 4 dagen komt er een monteur en hopelijk last hij het op...

Officiele reactie van Keukenloods 03-07-2018

Beste Thomas,

Wat vervelend dat de koelkast kapot is. Ik ga er vanuit dat de monteur het probleem kan verhelpen. Mocht ik nog iets kunnen betekenen dan hoor ik dat graag via emma@keukenloods.nl.

S Kruter. 03-07-2018 Via de website gekocht

Goede service.

Keukenloods heeft snel gereageerd,ik had snel mijn bestelling in huis, de prijs is ook zeker te waarderen.

Pluspunten

• Verzendkosten
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Isa 02-07-2018 Via de website gekocht

Zeer tevreden

Duidelijke en overzichtelijke site, alles goed op te zoeken en duidelijk wat er wel en niet is. Makkelijk te bestellen voor een goede prijs. Wanneer t klaar zou staan om opgehaald te worden was niet helemaal duidelijk. Na bellen was t wel duidelijk en werd heel vriendelijk te woord gestaan.

Pluspunten

• Afleverservice
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Koevermans 02-07-2018 In de winkel gekocht
Rotterdam-Zuid

Geweldige ontvangst, service en afhandeling

Bij verschillende bedrijven een offerte opgevraagd i.v.m. de zogenaamde lage prijs, 40% korting en een barbecue ontvangen bij een offerte op Hemelvaartsdag maar helaas niets van waar. Veel beloofd maar niets gekregen. Voor de laatste offerte naar KEUKENLOODS en inderdaad voor meer de laagste prijs, Over alles valt te praten en tevens meegedacht over bepaalde mogelijkheden en suggesties waar je als klant niet bij stilstaat. Wij zijn zeer tevreden over het geheel.

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

A&E 02-07-2018 Via de website gekocht

Goede communicatie, prijs en installatie

Prijs was goed, laagste in de vergelijking. En vakkundig gemonteerd in onze keuken (oven) waar nog wat aanpassingen nodig waren.

Zeist 01-07-2018 Via de website gekocht

Snelle service

nieuw bestekbakje nodig voor indesit vaatwasser. Even gebeld en was snel geregeld. Via mail werd ik op de hoogte gehouden

Kim 30-06-2018 Via de website gekocht

Gewoon geweldig!

Top! De medewerkers van Keukenloods zijn niet alleen erg vriendelijk. Ze hebben ook echt verstand van zaken en zoeken voor alles een oplossing. We hebben al onze keukenapparatuur hier gekocht. Als ik weer eens iets nodig heb, dan koop ik het zeker bij Keukenloods! De service is super, net zoals de prijzen.

Leon 29-06-2018 Via de website gekocht

Uitstekende service

Eenvoudig besteld, pro-actieve houding Keukenloods (checken of het het goede product was, snelle inbouwafspraak) en vakkundig geïnstalleerd !

M. 29-06-2018 Via de website gekocht

Hele snelle levering, top!

Nadat ik de bestelling geplaatst had nam de winkel per mail contact op om te vragen naar de maten van onze keukenkast en de maat van ons frontpaneel. Zo konden zij checken of de door ons bestelde vaatwasser ook daadwerkelijk zou passen. Heel netjes!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

P. Verhelst 29-06-2018 Via de website gekocht

aankoop wasmachine

Super snelle levering tegen de laagste prijs. duidelijke omschrijving van apparaat. Is keurig volgens afspraak afgeleverd en oude apparaat is retour genomen.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

RBluh 29-06-2018 Via de website gekocht

Goede service en advies bij bestelling bleek noodzakelijk.

Keuze gemaakt op basis van gunstigste aanbieding. Keukenloods controleerde mijn aankoop en toen bleek dat het toch niet ging passen. Na advies andere koelkast besteld en die is keurig geplaatst.

Pluspunten

• Afleverservice
  • Verzendkosten

Minpunten

• -

johan van hassel 29-06-2018 Via de website gekocht

Snelle service

ik koop bij Keukenloods van wegen de snelle service en het grote aanbod, tevens prijs kwaliteit verhouding

Hoover 29-06-2018 Via de website gekocht

Hoover

Brobleem met bestelde stofzuiger is naar volle tevredenheid opgelost dikke pluim voor de medewerkers van Keukenloods.nl

Bart en Maureen 29-06-2018 Via de website gekocht

Top service

Flexibel, grijs kunnen denken, meedenken en alles zonder morren! Ook bij annuleren in 1e instantie geen enkel probleem. Chapeau!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Erik 28-06-2018 Via de website gekocht

24 uur levering??

Vaatwasser besteld via de website. De website gaf aan: Indien voorradig is levering binnen 1 à 2 dagen mogelijk. Vervolgens geklikt op de winkelvoorraad van de betreffende vaatwasser. In elke winkel ruim voorradig. Een voorkeur aangegeven voor levering 3 dagen na bestelling. Dat lijkt dus geen probleem. Vervolgens wordt het stil en hoor je niets meer. Ik heb toen 3 dagen na bestelling zelf gebeld met een medewerker. Vaatwasser was nog niet binnen (?) en kon dus niet worden geleverd?? Na het weekend weer gebeld met een andere medewerker. De vaatwasser was nu wel binnen en ik werd verzocht contact op te nemen met het transportbedrijf om een datum af te spreken voor levering. Vreemd, dat ik dat zelf moet regelen. Kortom, niet tevreden over de service maar wel met de vaatwasser.

Pluspunten

• Betaalmogelijkheden

Minpunten

• Levertijd
  • Klantenservice

Officiele reactie van Keukenloods 28-06-2018

Beste Erik,

Wat vervelend dat je langer hebt moeten wachten op de vaatwasser. De winkelvoorraad staat echter los van de voorraad bij ons in het magazijn. Wij moeten de vaatwasser namelijk bestellen bij de fabrikant. Hierdoor kan het soms als het tegenzit wat langer duren. De dagen die vermeld worden zijn richtlijnen. Ik ben desondanks wel blij om te lezen dat je tevreden bent over het apparaat zelf!

Ron de Kleijn 28-06-2018 In de winkel gekocht

De service is uitstekend

De winkel is overzichtelijk je wordt vriendelijk geholpen door deskundig personeel. De levering is snel en je wordt goed geïnformeerd over de voortgang. De aflevering is uitstekend door vriendelijk personeel.

Leon 28-06-2018 In de winkel gekocht
Veendam

Vriendelijk personeel en goede service!

Al tijden op zoek naar een kookplaat. Tevens meerdere winkels bezocht, waaronder keukenspeciaalzaken. Deze hebben vaak maar enkele modellen op voorraad, en de rest moet dan uit een boekje. Bij keukenloods was dit anders. Hier een fijne grote voorraad, allemaal naast elkaar, en duidelijk qua verschil. Uiteindelijk doe je vooronderzoek thuis, en wil je toch het product even in het echt zien. Dat is gelukt bij Keukenloods, en al snel was de keuze gemaakt. Met nog een extra korting doordat 't product bij een andere winkel goedkoper was, was de deal snel rond. Topservice! Voor toekomstige keukenapparatuur gaan wij hier zeker weer naar toe (vaatwasser en oven).

Fam cara 27-06-2018 In de winkel gekocht

Goede service en behandeling

Nadat de verkeerde kookplaat was geleverd en het ontbreken van de vaatwasser werd dit de volgende dag netjes nageleverd ... ook toen bleek dat de andere kookplaat compleet aan diggelen lag in de doos werd er gelijk naar een oplossing gezocht en werd ook deze wederom opnieuw geleverd in goede staat zonder gezeur en discussies . Hiervoor dank .

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice

Minpunten

• -

Liza 27-06-2018 Via de website gekocht

Slecht geïnformeerd

Telefonisch een bestelling gedaan voor een inductiekookplaat die wij met spoed nodig hadden. Met montage zou de levering langer duren dus hadden we gevraagd of het ook zelf te monteren was. Dit kon volgens de verkoper.. Helaas ging dit dus niet en toen ik belde om het verhaal uit te leggen werd het juist afgeraden zelf te monteren en een elektricien te laten komen. Jullie wilde alleen een monteur inplannen voor de kosten van 95 euro. Dit is natuurlijk geen tegemoetkoming of service wanneer je verkeerd geinformeerd bent en verwacht het zelf wel te kunnen monteren. Inmiddels kunnen we nog steeds niet koken..
Jammer.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• Klantenservice

Officiele reactie van Keukenloods 28-06-2018

Beste Liza,

Wat vervelend! Zou je mij een ordernummer kunnen sturen via emma@keukenloods.nl. Dan ga ik even kijken wat ik voor je kan betekenen!

Dennie 27-06-2018 Via de website gekocht

BOSCH BGL8522 stofzuiger gekocht

Bij Keukenloods een BOSCH BGL8522 stofzuiger gekocht, waar hij het een paar tientjes goedkoper was dan bij bv de Mediamarkt. Ik kende het bedrijf niet, maar de website maakte een goed indruk en na wat reviews gelezen te hebben toch maar besteld. Alhoewel je op de website de status van de bestelling kon inzien, was dit niet heel duidelijk: er stond een voor mij nietszeggende status code. Na zo'n 5 dagen werd hij in goed staat bezorgd.

Pluspunten

• Verzendkosten

Minpunten

• -