Keukenloods - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Keukenloods.

Keukenloods stelt zich voor

Tuppie1138 09-01-2023

Super snel
Netjes verpakt
En voordelige prijs
Kortom een dikke negen waard
Heb ik weer iets nodig ga ik hier Zeker weer vergelijken en bestellen

Ad Sagis 09-01-2023

Prijs was goed, offerte was prima en uitgebreid. Levertijd was 2 maanden korter dan voorspeld. Info via mail was ook goed.
Dus wij zijn zeer tevreden.

J. de Wilde 09-01-2023

Zeer tevreden over de goede adviezen.Vriendelijke medewerker.
Levertijd goed gecommuniceerd.
Sneller geleverd dan verwacht. Kookplaat doet het prima!

George Heeres 09-01-2023

Natuurlijk is keukenloods correct en ik had graag een 10-score gegeven. Echter toch een zure smaak gekregen achteraf. Na aflevering van mijn bestelde Siemens koelkast, kwam ik er achter dat Keukenloods de (aanbiedings) prijs met nog eens 100 Euro verlaagd had.
Nou ja, het is eenmaal zo, maar 100 Euro, toch een boel centjes in deze tijd.

InfoBeacon 09-01-2023

Prijs, begeleiding bij keuze, advies, levering en dienstverlening zijn zeer goed.

Peter 09-01-2023

Prima prijs, snelle en goede levering. Heldere communicatie na telefonisch contact.

Erbie 09-01-2023

Heb via de radioreclame van de site gehoord, een oven en bijpassende magnetron uitgezocht. Na een telefoontje over de onbekende leveringstijd de bestelling geplaatst. Na 1,5 maand waren mijn produkten leverbaar, betaling gedaan en aflevering volgens afspraak. Prima service!!!

Anton 09-01-2023

Wij hebben een Bosch inductiekookplaat gekocht omdat onze oude 27 jaar het begaf.
Wij kregen duidelijke uitleg over de verschillen in diverse merken we werden goed geadviseerd en zeker niet naar de duurste geleid. Duidelijke afspraak over levering welke ook perfect geleverd werd.
Alles naar wens, zullen hier ook terug gaan voor overige keuken artikelen.

Heleen Leenaars 09-01-2023

Goede service.
Ze hebben geïnformeerd of ze onze aankoop eerder konden leveren.
Goede contact met klanten.

Renate 09-01-2023

Hele goede service. Kreeg gelijk reactie op vragen per mail. Snelle levering en werden goed op de hoogte gehouden van de levering. Prima product voor goede prijs! Zeker aan te bevelen!

Rolf van der Toom 09-01-2023

Snelle levering, product zoals verwacht en Keukenloods denkt ook graag mee. Zo was het product elders goedkoper en werd dit meteen verrekend met de aanschafprijs. Vriendelijke levering en de oude vaatwasser weer ook zo weer mee terug genomen. Niks te klagen en precies wat ik wilde.

CB 09-01-2023

Snelle service en Goede apparatuur
Betrouwbaar bedrijf.
Hier ben ik echt tevreden over.

Margareth Arnts 07-01-2023

Snelle service. Goed bereikbaar. Plezierig contact. Denken met je mee. Komen na wat ze beloven.

Gea 06-01-2023

Klantvriendelijkheid ver te zoeken als je een probleem hebt met de nwe oven!
Tot mijn grote schrik zijn er blazen ontstaan op de 2 lades naast de oven na 2 uur oven gebruik .
Ze waren erg vriendelijk en accuraat met sturen van de whirpool monteur, deze wist zeker dat er met het apparaat niets mis was, kon hij op afstand zien zonder het apparaat te openen, laat staan aan te zetten te testen...daar sta je dan met een beschadigde keuken., de monteur verwijst naar keukenloods en deze zegt doodleuk; kunnen we niets mee ligt niet aan ons ga maar naar de keukenboer.( keuken 15 jaar niet beschadigd door de vorige oven!)
Van kastje naar de muur, dwingende , autoritaire klant onvriendelijke mails van de backoffice dame dat voor haar het dossier gesloten is..daar sta je dan als klant, ex klant wel te verstaan dat mag duidelijk zijn.
Op z'n minst mag je toch hierin enige coulance verwachten.

Jan Matthijssen 06-01-2023

Goede prijs en snelle en accurate levering. Nu staat er onder dit vakje weer dat mijn beoordeling te kort is.

Jacobi 05-01-2023

Geweldige service snelle levering goed advies, doen niet moeilijk niks is teveel.

Albert 05-01-2023

Goede prijzen en goed advies. We zijn heel blij met de keukenapparaten en de service! 👍🏻 top gedaan! ✅

Jaap Schouten 05-01-2023

Eerlijke en goede winkel met mensen die weten waar ze het over hebben. Adviseren je goed en leveren zoals afgesproken

Marcel 05-01-2023

Te groot besteld ( aanwijzing op de website dat iets en zo model is zou prettig zijn 😁), maar keurig en snel omgeruild

H J B.Copier 04-01-2023

We zijn fijn geholpen door de medewerkers. En goede afspraken gemaakt. En we hadden er al eerder aankopen gedaan

Jaspert 03-01-2023

Snelle en goede levering. Ze geven ook echt de laagste prijs. Zelfs nog iets lager dan de gevonden laagste internetprijs. Erg tevreden en zou er zeker weer iets bestellen.

D.Dorreboom 03-01-2023

Prima geholpen nadat ik het verkeerde had besteld, product is terug genomen en prima advies bij het bestellen van het juiste product.

Kevin 03-01-2023

Snelle service en makkelijker bestelling. De wachttijd was wat langer dan de bedoeling was, maar hierover werd ik netjes geïnformeerd. Bezorging verliep soepel en prima.

Pien 03-01-2023

Ik ben blij met de Keukenloods. Er wordt meegedacht over de beste oplossing!

Hannie 03-01-2023

Nadat de door ons gekozen Novt afzuigkap leverings probleem had. Een andere telefonisch besteld en deze ATAG werd wel binnen 3 dagen geleverd.