Keukenloods - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Keukenloods.

Keukenloods stelt zich voor

Gerard Blom 16-01-2023

Vriendelijke mensen aan de telefoon en komen de belofte na. Uitstekende prijsstelling, goede communicatie over het tijdstip van levering. Zal Keukenloods.nl zeker aanbevelen bij anderen.

Marcelle 16-01-2023

Duidelijke website, voldoende product informatie en een zeer scherpe prijs hebben mij er toe doen besluiten mijn nieuwe vaatwasser van Bosch te bestellen via Keukenloods. Snelle levering en m'n oude machine werdt ook meegenomen door de bezorgers. Top!

Nico 16-01-2023

Ik vind dit echt een top winkel, je wordt er echt eerlijk voorgelicht en behandeld, loopt de levering uit door onderdelen die slecht leverbaar zijn krijg je regelmatig een e-mail hoe het ervoor staat. Echt service daar bij keukenloods

Apjehapje 16-01-2023

Overzichtelijke site met duidelijke specificaties van keukenapparatuur.
Snel vergelijken en bestellen.
Ook de levering van de order is soepel verlopen.

Tonny van Mierlo 16-01-2023

Keukenloods een zeer goede webshop. Onlangs een inductie kookplaat Etna gekocht, met een duidelijke omschrijving.

Mark 16-01-2023

Prima product van een A-merk tegen een mooie prijs. Nette en snelle aflevering

Hans Molenaar 16-01-2023

Ik heb de winkel bezocht omdat ik graag een oven in het echt wilde zien.
Ik ben tevreden met de oven maar de verkoper was wel heel erg kortaf en vond zelfs de eerste vraag die ik stelde al teveel.
Aan de uitstraling te zien had hij zijn dag niet
Verder tevreden over levering en het product

R. Damstra 16-01-2023

Prima web shop. Service uitstekend. Kundig te woord gestaan door een mede werker. Wij hadden een verkeerde maat afwasmachine besteld, binnen 24 uur omgeruild voor een type die wel in onze verhoogde keuken past. Super tevreden!!!

Hans Nieuwendijk 16-01-2023

Aflevering op datum en tijdstip ging prima. Vooraf waren er wel wat problemen met de levering van het byzondere bestelde model.
Toch telkenmale keurig geinformeerd over de te verwachte leveringsdatum.
Koelkast met vrieser was keurig verpakt en binnen geplaatst, etrwijl de oude meegenomen is.

Snoeks 16-01-2023

Wij werden door Keukenloods ZO doorverwezen i.vm. meer keuze ovens. We zijn tevreden over de oven. De verkoper heeft goede info gegeven. Mochten we weer iets nodig hebben weten we Keukenloods te vinden.

S.B.Scheer 16-01-2023

Fijne en deskundige bedieningen een goede prijs - kwaliteitverhouding. Levering geheel volgens afspraak.

hennyb 16-01-2023

Goed advies over de maat van de inbouwvaatwasser. Deze paste precies. Ook het inbouwteam heeft goed werk geleverd.

Varin 16-01-2023

Prima toelichting over gekozen apparaten.
Snelle verzorging van het transport.
Vriendelijke communicatie.

Robin 16-01-2023

Snelle levering en makkelijke site om te bestellen.
Keurige chauffeur die ook de oude koelkast weer meeneemt.

Kees kat 16-01-2023

Webwinkel is overzichtelijk, en het bestelproces is simpel. Het bestelde de kitchen ais waterkoker voldoet aan de verwachting en was goed verpakt.

Joeri 16-01-2023

Doorverwezen door keukenverkoper. En terecht; goede producten voor scherpe prijs. Goed advies gekregen. Monteurs hebben koelkast razendsnel, maar ook heel zorgvuldig geplaatst. Al met al hele positieve ervaring dus!

John 16-01-2023

Goed product voor goede prijs. Fijne communicatie over beschikbaarheid. Vlotte afwikkeling retour deel bestelling.

De Keukenloods 15-01-2023

Duidelijke site en zijn door de klantenservice zeer goed geholpen na een misser van onze kant.
De aflevering was op het tijdstip zoals van te voren was aangegeven.

Bennie 14-01-2023

goed te bereiken, winkel heeft een professionele uitstraling zeer vriendelijk personeel en een uitstekende uitleg .

Marjolijn48 14-01-2023

Aanvankelijk hoorde ik via een vriendin van de zaak. Na onze eerste aankoop (koelkast) was ik zeer tevreden over de afhandeling. Daarom ben ik voor mijn volgende aankoop (vriezer en afzuigkap) weer naar de Keukenloods gegaan. We hadden dezelfde monteur gevraagd en konden een afspraak maken. Opnieuw zijn we zeer tevreden, want zeker de afzuigkap was een speciaal model. We zijn erg goed geholpen door Celeste. Kortom helemaal tevreden.

Jan sanders 14-01-2023

Wij zijn heel prettig en professioneel behandeld zonder het gevoel te krijgen naar een product gepraat te worden.
Kortom petje af

GhhBouwman 13-01-2023

Vanwege een uitstekende service en een snelle levering
Vriendelijk personeel . Wij zijn heel tevreden en wil het iedereen aan raden.

A.Vreden 13-01-2023

Geweldige service! Mijn vaatwasser is keurig geleverd en geïnstalleerd en zelfs eerder dan aanvankelijk verwacht. Helemaal tevreden!

Ilse 13-01-2023

Alle produkten die we nodig hadden konden op korte termijn en voor een prima prijs geleverd worden.
Tevreden!

AvD 13-01-2023

Goed geholpen met het plaatsen van de bestelling. opgegeven levertijd klopte niet helemaal. was enkele maanden eerder dan opgegeven, Totale beoordeling erg tevreden,