Keukenloods - Reviews & Ervaringen

8,8 Lees 20912 reviews Schrijf een review

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Keukenloods.

Keukenloods stelt zich voor

Deze score is berekend op basis van 3368 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Henri 05-02-2019

Makkelijk te vinden en ook een goede site waar je alles tegen elkaar kunt afwegen. Snel en goed contact gehad in een zeer prettige sfeer. Van mij een dikke 9 verdient. Het inbouwen van de vaatwasser ging snel en professioneel en was het extra geld meer dan waard en als ik hun mag beoordelen krijgen ze ook een dikke 9

Willy 05-02-2019

Heel klant vriendelijk, goede voorlichting en niet duur! Bij bestelling keurig op de hoogte gehouden! Overzichtelijke winkel.

Peter Jansen 05-02-2019

Perfecte service en snelle levering heel blij met het apparaat volgende apparaat wordt zeker aangekocht via Keukenloods

P. De Graaf 05-02-2019

Wasmachine gekocht. Heel mooie prijs, levering volgens afspraak. Geen problemen. Let op: levering tot aan de deur als je woning niet gelijkvloers is (onze woning ligt een halve verdieping omhoog) maar dat geldt tegenwoordig overal, geloof ik.

Ray 05-02-2019

Keurig netjes geholpen, via de telefoon .
Ondanks de lage prijzen, toch zeer goede hulp.

Erna 05-02-2019

Keukenloods had de scherpste prijs en vlotte service! Zeer tevreden met mijn Kitchenaid standmixer!

Cor Haver 05-02-2019

Prima prijsstelling en veel keuze tussen meerdere leverancier/fabrikanten maken de Keukenloods een goede keus. In de winkel zijn wij goed geholpen bij de keuze voor een koelkast, vriezer en inductie kookplaat.

Dhr Van Rooij, Milheeze 05-02-2019

Goed deskundig advies, beste prijs en levering volgens afspraak, top.
Na een eerste keer bellen al maar als je terug moet bellen weet de desbetreffende verkoper precies wat er besproken is in het eerste gesprek. Welke kookplaat en prijs er besproken is, telefonisch super, niet 3 keer profiel aanmaken etc

Nico 04-02-2019

Hallo mensen.
Deze winkel doet precies wat je mag verwachten.
Hebben meermaals kontact gehad voor de levering of de afgesproken tijd uitkwam.
Ook het pinnen bij de chauffeur maakte mij blij.
Geen rompslomp op voorhand.
Gewoon perfect geregeld en zeker een aanrader👍👍

Bas Russcher 04-02-2019

Goeie duidelijke services, de verkoper luisterde en kwam met een goeie suggestie. Niet de duurste maar wel een hele goeie vaatwasser. Niet opdringerig.

L.R Lans 04-02-2019

Naar eerder aankoop van een vaatwasser die na tevredenheid is geleverd volgen afspraak En nu weer een nieuwe aankoop gedaan van een droger en die is ook volgen afspraak geleverd .Dus wij zijn zeer tevreden met keukenloods en onze eerst volgende aanschap kom dus ook daar vandaan.

alam 04-02-2019

erg tevreden ,snelle levering en plaatsing.
ook super montage service,vriendelijk en behulpzaam personeel.

AE 04-02-2019

Goede service en advies in de winkel. Erg prettig om via je eigen inlog te kunnen volgen wanneer de aankoop geleverd werd en geplaatst. Tevreden klant!

Cees 04-02-2019

Goed advies zowel online als in de winkel en snelle levering van scherp geprijsde oven.

Eelke Kloosterman 04-02-2019

Snelle levering,goed verpakt, en precies wat we er van verwachten. De beschrijving die er bij was is niet helemaal duidelijk. Er moest toch een elektricien bij komen en die kwam tot de conclusie dat er een kleur draad verkeerd was aangegeven.

Richard 04-02-2019

Duidelijke site met een mooie collectie.
Bestellen en levering gingen soepel en probleemloos.
Zeer tevreden.

Tony Heeren 04-02-2019

Zeer ruime keus goed geholpen en levering precies volgens afspraak!!! TOP volgende keer zeker weer

JPdH 04-02-2019

Prima service en vriendelijk klantgericht.
Prijs kwaliteit goed en gratis bezorgen!

Ron 04-02-2019

Ik ben ontzettend goed geholpen , in eerste instantie door de telefonische klantenservice/ verkoopster die mij precies wist te vertellen welke vervangende inbouw afwasmachine ik nodig had voor mijn keuken. Vervolgens kwam de monteur op het afgesproken tijdstip de inbouw afwasmachine plaatsen. ik kan niet anders zeggen dat ook deze monteur erg deskundig en klant vriendelijk was. Al met al ben ik erg tevreden over mijn aankoop en nog meer over de manier waarop ik behandeld ben.

C. 04-02-2019

Snelle levering, vriendelijke medewerkers, goed geholpen en uitgebreide uitleg. Aanrader om hier iets te kopen!

Bert Doetinchem 04-02-2019

Laagste prijsopgave en heldere en duidelijke uitleg omtrent levering en offerte.

Jan-Willem 04-02-2019

Goede snelle levering. Na overleg kon de levering aangepast worden. Netjes binnen afgezet en oude apparaat meegenomen.

Riekje Meijering 04-02-2019

Vlotte service, goed bereikbaar bij vragen met duidelijke antwoorden. Ook de bezorgtijden, hoewel dat lastig was werd aangepast. Een prachtig fornuis wat het uitstekend doet. Dus zeer tevreden. Ik ben een kritische consument maar dit keer verdient een 10.

Rene 04-02-2019

goede website netjes en goed overzichtelijk, mooie prijs en netjes afgeleverd. ook levering in de avond uren

A. Doom 04-02-2019

Goede prijs, goede levering, duidelijke communicatie. Product in goede staat ontvangen.

Sandro 04-02-2019

Prima advies gehad in de winkel.
Bestelling van onze nieuwe inbouw koelkast is vervolgens in orde gemaakt door de medewerker die ons vakkundig geadviseerd had.
Chauffeur stond volgende dag op de stoep met de nieuwe koelkast en heeft de oude volgens afspraak meegenomen.

Luc B 04-02-2019

Prima communicatie, groot aanbod, scherpe prijzen, snelle levering.
Wat wil je nog meer !? Absoluut tevreden.

Raymond 04-02-2019

Uitgebreid assortiment, vriendelijk geprijsd. Handig dat je kunt aangeven wanneer je je apparaat geleverd wilt hebben.

Cor 04-02-2019

Keukenloods komt zn afspraken na
Goede communicatie met de helpdesk.
Nette monteur die zakendeskundig is.

Jet Willems 04-02-2019

Snelle levering , goede communicatie via de mail
Tevreden over de koelkast

Rodger Molenaar 04-02-2019

De vaatwasser die wij besteld hadden kon niet optijd geleverd worden, keukenloods kwam met een goede alternatief die wel optijd bezogt kon worden, fijn dat er mee gedacht wordt.

IreneHN 04-02-2019

Producten voor een zeer scherpe prijs. Nette afhandeling van de bestelling. Mijn bestelling bleek enige vertraging te hebben, waar ik direct een keurige e-mailnotificatie van kreeg, waarin ik verschillende opties kreeg voorgelegd (vertraging afwachten, bestelling annuleren of veranderen in ander product). Product werd na korte vertraging netjes bij mij afgeleverd op een afgesproken dag en tijd. Erg tevreden, geen op- of aanmerkingen.

Alex 04-02-2019

Prima service geven aan wanneer ze precies komen en zijn er dan ook! Nemen ook gelijk de oude machine mee

François Ficheroux 03-02-2019

Goede en deskundige hulp. Elke vraag werd op een rustige manier uitgelegd en beantwoord.
Ons oorspronkelijke idee wilden we graag realiseren en is met hulp van de mensen in de winkel er nog beter uitgekomen.

Paul 02-02-2019

Prima advies Goed behandeld zeer tevreden wij komen zeker terug voor aankopen

Simon Jan 01-02-2019

Prijs/kwaliteit prima in orde,verkeerde levering snel in orde gebracht.
Hier kom ik nog wel vaker denk ik.

Marieke 01-02-2019

Apparaten online besteld en in Utrecht opgehaald. Medewerkers daar hebben geholpen met inladen in de auto. Heel tevreden

B.A. Tooren 01-02-2019

We hebben een inductiekookplaat besteld. Alles verliep soepel. Toen ik telefonisch contact had om te bezien of er eerder geleverd kon worden, werd direct meegedacht en een oplossing gevonden. Helaas was de kookplaat bij aflevering beschadigd, maar ook de gratis vervanging kon eenvoudig en snel verholpen worden. Ik kan niet anders zeggen dan dat Keukenloods een zeer prettige ervaring is geweest en een echte aanrader. De reden dat ik geen 10 geef is puur vanwege de schade, maar voor de rest TOP!

Maarten 31-01-2019

super snelle levering, prijs kwaliteit is goed
tevreden over feedback v.w.b. de levering.

D van Breugel 31-01-2019

Goedkoopste en duidelijk met bestellen en levering via fabrikant op kortste termijn 2 dagen. Ideaal en goede service.

Herman van den Berg 31-01-2019

Via consumentenbond test. Heldere en vlotte afhandeling. Duidelijke productinformatie. Verkoopteam en installatieteam deskundig en klantvriendelijk.

Paul 31-01-2019

Ik heb telefonisch besteld en het pakket zelf opgehaald...Snelle levering voor een scherpe prijs.

Jantien Kramer 30-01-2019

Veel contact gehad en elke keer goed geholpen. Goede tips en uiteindelijk een prachtig pakket aan apparatuur gekocht.

Ferenc Weisz 30-01-2019

Keurig geholpen, goed advies gekregen.Houden zich netjes aan de terugbel afspraak.

Gerrit en Betsie. 30-01-2019

Klant vriendelijk personeel. De artikelen waren snel geleverd en ook dezelfde dag gemonteerd.Door een meetfout van ons paste de kookplaat niet maar na een paar weken is alles goed afgehandeld.
Wij zijn heel tevreden!

Marja en Peter 30-01-2019

Keurige winkel, uitstekend geholpen, prima advies en super prijzen. Kortom een heerlijke winkel.

joke 30-01-2019

Erg fijne winkel met perfect personeel .Ik zou hem iedereen aanraden,om daar iets te kopen.

Koos 30-01-2019

Vriendelijke en ervaren klantenservice-medewerker met verstand van zaken. Goed advies en daarop volgende online-bestelling werd vlot afgehandeld. Het allergrootste compliment gaat echter naar de monteur die de kookplaat kwam installeren: wat een topper! Hartelijk dank en graag tot de volgende bestelling!

tr 30-01-2019

Alles rond het bestellen en monteren van een inbouwkoelkast is geheel naar wens en volgens afspraak verlopen. Het monteren was vwb elektriciteit aansluiting niet eenvoudig omdat de bestaande keuken eromheen bleek gebouwd. De monteur bedacht een slimme oplossing en voerde deze correct uit. Naar extra benodigde tijd werd niet gekeken. Top gedaan!

dhr. g.e.wissink 30-01-2019

prima service keurigeafwikkeling van de bestelling goed inzicht wanneer het afgeleverd wordt.