Keukenloods - Reviews & Ervaringen

8,8 Lees 20904 reviews Schrijf een review

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Keukenloods.

Keukenloods stelt zich voor

Deze score is berekend op basis van 3384 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Sareno 08-03-2019

Toegegeven, initieel kwam ik puur vanwege prijs bij de Keukenloods uit. Tijdens het bestellen had ik echt toch wat vragen en ik was positief verrast van de kennis die de medewerker had. Na het bestellen is alles vlekkeloos en correct verlopen. Hier zal ik zeker vaker wat bestellen.

Robert 08-03-2019

Ben vriendelijk en accuraat te woord gestaan door de medewerkers. Ook de diverse opties die ik gevraagd had zijn alleen naar volle tevredenheid uitgevoerd.

Bert 08-03-2019

Koelkast gekocht bij Keukenloods. Duidelijke info via mail gekregen. Later werden we gebeld voor de levering. Wel zo prettig om even telefonisch contact te hebben voor het maken van deze afspraak. Vriendelijke bezorger, hij heeft de koelkast netjes in de keuken gezet. Product zat goed verpakt. Kortom alles verliep prima.

Han 08-03-2019

Prima bedrijf. Levering op de afgesproken tijd. Zijn heel blij met onze aankoop

nathalie 08-03-2019

de volgende dag in huis super ma wel jammer dat jullie het niet naar de plek brengen en aansluiten das wel een min punt met andere voor de rest ben ik zeer te vreden

Jenny Van Goethem 08-03-2019

Ik zocht een combi-microgolfoven met niet vaak voorkomende afmetingen die ik hier vond. Duidelijke en snelle communicatie, super vlotte levering en heel tevreden van de geleverde oven!

Jan Piet Schieck 08-03-2019

Super goede klanten service, waar door ik mijn bestelling goed kon plaatsen, en wat helemaal top was de combimagnetron was er al binnen een week. Echt top

Mevr. 08-03-2019

Keukenloods zeker aan te raden, bellen je van te voren op om de afmetingen van je bestelling te checken. Verder was de bestelde vaatwasser uit de collectie maar heb een vervolger gekregen die duurder was voor hetzelfde bedrag. Top!

W.Dekker 08-03-2019

Via telefoon advies gevraagd omtrent inductie kookplaat en goed en duidelijk
advies gekregen daardoor de juiste kookplaat gekocht
verkoper was zeer klantvriendelijk .
dit was niet mijn eerste aankoop dus mijn vertrouwen lag hoog.

F.Muller 08-03-2019

Onlangs een vaatwasser gekocht bij keukenloods. Ze gaven heel goed telefonisch advies en de installatie was perfect.

H.CETIN 08-03-2019

Ik heb een apparaat gekocht waar ik op behoefte aan had. Deze apparaat kon ik bij keukenloods snel en voor schappelijke prijs kunnen kopen. Het apparaat is geïnstalleerd en werkt prima.

Petra 08-03-2019

Snelle reactie, vakkundige plaatsing. Ben er zeer tevreden over. Voor een volgende keer zou ik weer voor keukenloods kiezen. Prijs kwaliteitverhouding PRIMA!!

Joke 08-03-2019

Ik heb alleen een mooie retro koelvriescombinatie gekocht. Eerst vond ik de verkoper wat koel, maar dat draaide later gelukkig bij en was hij vriendelijk en hulpvaardig.

Frank 08-03-2019

Super service ! Netjes geholpen, vakkundig personeel. En online genoeg keuze

Ger de vries 08-03-2019

Snelle en nette levering, duidelijke communicatie en fijne service. Ook het call center is super behulpzaam .

Johan Schanssema 08-03-2019

Zeer goed ontvangst, goede uitleg en begeleiding, deskundig, vlotte afwikkeling en levering.
Prima vestiging dus in Veendam. Waar we zeker weer komen

Tom D 07-03-2019

Keukenloods is een erg prettige winkel die aangeprezen is door de Consumentenbond. Daarom zijn mijn partner en ik er direct heengegaan en dat bleek de juiste keuze: je wordt goed op weg geholpen, er wordt fijn met je meegedacht, je krijgt een mooie korting, geen opdringerige verkopers en... ze leveren op tijd. Ook worden er voor de levering meerdere telefoontjes met je gepleegd om te checken of alles goed is. Je krijgt dus veel persoonlijke aandacht. Last but not least is het geweldig om te zien dat de keuken een pracht is die door een ervaren monteur snel opgebouwd wordt. Kortom: Keukenloods is beslist een aanrader!

gert-Jan 07-03-2019

Goede service, goed contact, goede leveringen. After Sales service is ook prima.

Roos Pieters 07-03-2019

Goede service producten worden goed beschermd verpakt en correct afgeleverd .

hansdri 07-03-2019

Goede prijs en deskundige voorlichting. Levertijd wordt in de site positief voorgesteld. De verkoper waarschuwde al dat het wat langer ging duren.

Roos Pieters 07-03-2019

Goede service producten worden goed beschermd verpakt en correct afgeleverd .

Herman 07-03-2019

Duidelijke website en snelle levering en goed produkt.
Ik ben zeer tevreden over keukenloods.

Mark Slobbe 07-03-2019

De service was prima. Aan de telefoon werd goed en adequaat gereageerd en gesproken. De monteur was vriendelijk, op tijd en deed zijn werk prima. Alleen de doorlooptijd van de hele order, was aan de lange kant.

Kalif 07-03-2019

Snelle levering, goede prijs, apparatuur is A klasse, goed advies, kortom een betrouwbaar bedrijf.

Cas 06-03-2019

Na mijn bestelling werd ik netjes gebeld om te checken of de inbouwmaten van de vaatwasser passend waren. De levering ging mis toen mijn vaatwasser verwisseld was met eenzelfde maat koelkast. Kan gebeuren. Direct gebeld en tot laat in de avond teruggebeld en de volgende morgen wederom gebeld om te melden dat ze dezelfde morgen omwisselen. Foutjes maken we allemaal, maar Keukenloods.nl lost ze dan ook snel en correct op! Bedankt! Dat geeft vertrouwen!

J.Hemmes 06-03-2019

Goede voorlichting over de verschillende inductiekookplaten.
Vriendelijke personeel die ook echt tijd voor je vrij maken, luisteren en verschillende oplossingen voor je aandragen, met aansluitend een advies op maat.

Jacq.dries 06-03-2019

Goed advies na telefonisch contact.
We kochten een prachtige inductieplaat die in een keer in de bestaande nis te plaatsen was.
Correcte levering, niets dan lof!

Jan den Heijer 06-03-2019

Correcte afhandeling van de bestelling. Goede afspraak over plaatsing. Monteurs kwamen op afgesproken tijd en hebben eea netjes geregeld.

Frank 06-03-2019

Goede snelle levering en dit voor een normale prijs. Contact met de klantenservice gehad en werd erg vriendelijk geholpen. Al met al alles positief

Piet 06-03-2019

Alles prima geregeld , goede communicatie over levertijden ed .
Vriendelijke bezorging .

Bart 06-03-2019

De webshop is gebruiksvriendelijk. Naar aanleiding van een product dat ik op de website zag en wilde kopen, had ik nog een vraag. Ik heb (op zondagavond) de servicedesk gebeld en werd gelijk goed geholpen. Na beantwoording van de vraag heb ik het product via de servicedesk besteld. We hebben gelijk een datum voor de levering afgesproken en de levering zelf verliep soepel en volgens afspraak. Het product werkt ook naar behoren.

A. Dávila 06-03-2019

Filiaal Drunen zorgt voor een soepele en professionele levering van kwaliteit witgoed. Top verkopers. Zeker weer terug. A++

Frans van Ballegooij 06-03-2019

Ik heb voor Keukenloods gekozen omdat ik ze al ken uit hun prille begin:
de laagste prijzen en nog steeds een vertrouwd adres, dan doe je het goed!

een volle 10 ! (alleen gebeurt er niets in de balk hierboven als ik op de 10 druk)

Cees 06-03-2019

Ruime keuze, snel en goed contact, verstand van zaken en een mooi en duidelijke webwinkel. Afspraken altijd volgens plan gegaan.

Jesse 06-03-2019

Ik ben zeker goed te spreken over de keukenloods. Ze hebben een goede prijs-kwaliteitverhouding, klantvriendelijke medewerkers en bieden na het bestellen ook de optie, om het bestelde product op één van de locaties gratis te laten leveren.

Maaik 06-03-2019

Als eerste valt de lage prijs op. Daar wordt een consument blij van. De technische ondersteuning was uiterst vriendelijk en ik werd vakkundig geholpen. Verder werd het product netjes geleverd zoals was toegezegd.

Justus 06-03-2019

Perfecte service, perfecte prijs. We zijn zeer tevreden! Ze bestaan al lang en we komen er graag voor apparatuur voor de keuken.

naomi 06-03-2019

Gekocht bij de vestiging in Veendam. xxx super leuke verkoper! Vriendelijk, informatief en meedenkend.

Sonja 06-03-2019

Goede prijs, snelle levering, duidelijke communicatie. zo is online winkelen een plezier!

Wim Couwenberg 06-03-2019

Ten eerste was het de prijs die zeer interessant was.ten tweede de grote verscheidenheid aan producten welke aangeboden werden, ten derde de zeer snelle levering van het product. En ten vierde de website welke zeer overzichtelijk is en gewoon goed werkt !

Ronald 05-03-2019

Erg scherpe prijs, goed communicatie en snelle levering. Men levert ook écht nieuwe producten, dus geen demo of ‘onder garantie retour’ exemplaren.

B.F. IJdens 05-03-2019

Zeer deskundig en vriendelijk geholpen. Koel-vriescombinatie om 10.00 uur gekocht en om 13.00 uur ingebouwd en in werking. Inbouw keurig geregeld door Keukenloods. Chapeau.

ilhendriks 05-03-2019

Prima, vriendelijke en zeer adequate klantenservice.
Snelle levering en goede installatieservice

OJSmeets 05-03-2019

Levering tiptop in orde, alles volgens afspraak geleverd. correspondentie per email; response zeer snel.

Reginald Versteeg 05-03-2019

Van begin tot het einde wordt je op de hoogte gehouden en begeleid met de afwikkeling van de aankoop tot aan de levering. Er is nog een aantal checks gestuurd om te kijken of men wel het juiste formaat vaatwasser hadden besteld om te voorkomen dat het apparaat met kosten retour zou moeten gaan na levering.
Ook het informeren van levertijd en waar je op moet letten voor de levering zorgt ook duidelijkheid.
Kortom een goede begeleiding naar levering toe. Keurig!!!

Thijs 05-03-2019

Keukenloods.nl is een goede, betrouwbare en goedkope webwinkel en het wordt snel geleverd ( wat natuurlijk erg belangrijk is als je koelkast stuk gaat zoals in mijn geval). Ik heb een Whirlpool ART6711A++ besteld waar ik ook bijzonder blij mee ben.

Bas 05-03-2019

Super gebruiksvriendelijke website waar je snel een overzicht hebt van het geen je zoekt. S’avonds bestelling geplaatst voor een inbouw vaatwasser en s’morgens direct bericht dat ik hem kon ophalen. Bij het laden werd deze ook nog netjes in mn auto gezet. Top service!

Joke 05-03-2019

Bij deze winkel vond ik het apparaat dat ik wenste. Uitstekend telefonisch contact gehad over het moment van levering.
Apparaat werd precies op tijd bezorgd.
Ben ook zeer tevreden over de afzuigkap. Hij werkt perfect en ik stoot niet meer mijn hoofd, zoals bij de oude kap.

Lieuwe Beets 05-03-2019

Prima prijzen en snelle verzending. Ik heb een 2e kans product gekocht, deze was door een andere klant geretourneerd, waardoor deze goedkoper was. Product was helemaal nieuw in doos en de dag na bestelling in huis.
Een echte aanrader.

Ad Hartman 05-03-2019

Superservice, alles klopt hier. Snel, goede prijs en afspraken worden 100% nagekomen. Ik weet echt niet waar het nog beter kan. En dit was toch al onze 4e aankoop in een half jaar tijd.