Keukenloods - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Keukenloods.

Keukenloods stelt zich voor

Remmelt 03-04-2023

Makkelijk besteld en snel geleverd. Helaas was eerste levering beschadigd maar dat is supersnel hersteld met een vervangende levering. Top!

Karin 01-04-2023

heb al vaker iets besteld, het gemak van de website is top.
de gegevens over de levering zijn duidelijk en wordt ook nageleefd, dus zeker een aanrader!!

Ton van der Heiden 01-04-2023

De shop is prima alleen mijn bestelde afzuigkap had twee weken lever tijd , toen week 4 , toen week 16 een alternatief gevraagd nam de duurste € 800,00 meer uiteindelijk vier weken later was hij binnen toen bellen voor montage twee weken later geplaatst bleek dat de filter niet mee geleverd was .
Uiteindelijk hangt en hij doet het prima .
06 - 12 2022 besteld / geplaatst 13 - 03 - 2023

carla 31-03-2023

goede prijs-kwaliteit verhouding. Snelle levering en degelijk verpakt. Goede tracking

A. Krijnen 31-03-2023

Ben zeer tevreden over Keukenloods. Zee goede en snelle service. Ik bleek het verkeerde apparaat besteld te hebben en dit werd meteen opgehaald en het juiste apparaat ook meteen weer geleverd. Zéér klantvriendelijk en uiterst correct ! Ook Prijstechnisch kan ik Keukenloods zeer zeker aanbevelen !

Klinkt bijna niet geloofwaardig, maar ik kan werkelijk niets negatiefs zeggen over Keukenloods ! Uitgebreide en duidelijke site, snelle levering ! Ik had de verkeerde vaatwasser besteld en die werd , ook weer heel snel omgeruild, met duidelijke informatie vooraf. Zeer goeie service. Alles in dienst van deklast! Ik zal Keukenloods zeer zeker aanbevelen bij vrienden en bekende!

Quinty 31-03-2023

Eind februari een vaatwasser besteld, die was pas eind maart klaar voor montage. Vooraf nog speciaal laten inmeten zodat alles goed zou verlopen, zeggen ze met de montage dat het niet in onze keuken gaat passen en we een andere moeten bestellen.... Uiteindelijk zijn we straks totaal 3 maanden verder zonder vaatwasser! En ook nog kosten vragen voor de monteur die hier alleen kwam zeggen dat het niet past, terwijl we 75 euro betaald hebben voor het inmeten!
Officiele reactie van Keukenloods 04-04-2023

Beste Quinty,

Ik begrijp dat er problemen zijn geweest met het inmeten voor de vaatwasser. Kun je je ordernummer sturen naar emma@keukenloods.nl? Dan zorg ik dat je klacht terecht komt bij onze serviceafdeling.

Emma | Keukenloods.nl

Monique 31-03-2023

Goede voorlichting gekregen. Levering volgens planning. Keurig netjes geholpen.

Woudstra 30-03-2023

Duidelijke website met snelle levering.
Product ontvangen als aangegeven op website

Kevinesch 30-03-2023

Goeie winkel en gaat allemaal erg snel! Super snelle service en netjes tot in de keuken geleverd. Oude netjes mee genomen echt top!

Luzelle 30-03-2023

Ben goed geholpen in de winkel ,alles werd duidelijk uitgelegd.
Ze hebben mijn fornuis thuis bezorgd en aangesloten

Jeroen 30-03-2023

Goede voorlichting gehad in de winkel en per telefoon. Bovendien was de prijs van het artike, oven/magnetron ook nog eens een stuk (150,-!) voordeliger als bij de concurrentie .Vervolgens keurig en gratis thuisbezorgd!!

Daphne Woudenberg 30-03-2023

Goeie service in de winkel. Vriendelijk personeel heeft ons onwijs goed geholpen met nieuwe apparatuur uitzoeken. Bezorging ging ook goed. Blij met deze Keukenwinkel!

Wim 30-03-2023

Enorm uitgebreide keuze van apparatuur en het team van Keukenloods dat uitstekend op de hoogte is en goed advies kan uitbrengen. Ook bij vragen na aankoop geven ze nog advies.

K. Van Meel 30-03-2023

Probleemloze levering. Inductieplaat werd keurig voor mij in de auto gelegd. Laatste goeiie tips voor de aansluiting werden ongevraagd gegeven. Komdaar maar eens om bij een ander

Arend 29-03-2023

Duidelijke Site. Scherpe prijzen. Snelle levering.
Het gedoe met geheime prijzen die je apart moet opvragen werkt vertragend.

René Vos 29-03-2023

Wij hebben ondermeer een Smeg inductie kookplaat gekocht bij Keukenloods. Goede prijs. Het inbouwteam heeft de kookplaat op de juiste manier geïnstalleerd. Top.

Michel D. 29-03-2023

Ruim assortiment en zeer scherpe prijzen. Contact met klantenservice ook als zeer prettig ervaren. Je wordt goed op de hoogte gehouden wanneer er wat wordt geleverd. Aflevering gebeurde zelfs voor 07.00 uur in de ochtend. Dat dan weer wel...

Sandra 29-03-2023

Prima service en scherpe prijs. Duidelijke communicatie en een hele vriendelijke medewerker die de apparatuur heeft ingebouwd.

Tom en Fanny Fris 29-03-2023

Goede parkeermogelijkheid - overzichtelijk en uitgebreid assortiment - vriendelijk, vlot en terzake kundig geholpen - betalen ging van een leien dakje - aflevering en installatie naar behoren.

Stephan kelderman 29-03-2023

Gewoon en geweldig netjes en correct top top ik zou het iedereen aanbevelen succes verzekerd

Emmy 29-03-2023

Goede prijs en kwaliteit en vriendelijk personeel dat goed meedenkt.
Duidelijk afspraak voor de bezorging.
Echt een aanrader

Nas 29-03-2023

Onlangs een siemens inductiekookplaat met geïntegreerde afzuiging besteld en ontvangen. Bij het uitpakken bleek dat er geen afzuigbuizen erbij inbegrepen waren. Deze dien je zelf apart aan te schaffen en dit stond niet eerder vermeld. Nu moet ik de buizen nog los aanschaffen (+- 400euro) en kom ik alsnog uit op een hoog bedrag.

Hans van Zijl 29-03-2023

Snelle en behulpzame verkoper. Ook de levering was snel en vriendelijk. Met een steekkar was de apparatuur snel naar het appartement op de tweede etage gebracht.

Edith 24-03-2023

Behulp, vriendelijk en punctueel, top, ook de plaatsing was vakkundig!
Echt een aanrader voor losse producten.

Wagner 22-03-2023

Deskundig advies voor aankoop van losse apparatuur. Scherpe prijzen en snelle levering