Keukenloods - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Keukenloods.

Keukenloods stelt zich voor

Deze score is berekend op basis van 1970 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

8,9

Harry van der Linden 13-10-2019

gebruiks vriendelijke web-site
zeer goede prijs-kwaliteit verhouding
Goede informatie van lever tijd
Goede bezorging, en oude oven mee terug genomen

Richard 12-10-2019

Heeeeeel veel keuze en goed advies gehad. Het is een grote winkel met 2 verdiepingen met komplete keukens en lossen apperatuur. Veel apparaten kan je direct meenemen.

Marob0501 12-10-2019

Duidelijke vindbaarheid van de producten op de website, goede prijzen . En goede afhandeling van de levering.

T. Westerhof 11-10-2019

Vriendelijk geholpen en de verkoper kon ons goed adviseren. Winkel was makkelijk bereikbaar

mark 11-10-2019

Gekozen voor shop vanwege goede prijs in combinatie met snelle dienstverlening - uitgebreid assortiment en zeer correcte montage. Top!

Fam. J. Spits 11-10-2019

Wij konden rustig rondkijken op Internet. Nu zonder opdringerige verkoper bij een bezoek in een winkel. Omdat we wisten wat we wilden was het een fluitje van een cent. Het werd een Bosch koelkast zonder vriesvak. Type deur op deur. Kosten € 341,00 Er werd goed naar de juiste maten gevraagd. Het bestellen en de bezorging was helemaal volgens afspraak. Voor herhaling vatbaar bij andere aankoop. Koelkast bevalt goed ná even wennen. Bedankt.

A.G. 11-10-2019

Vriendelijk personeel in de showroom en goed geholpen bij het uitzoeken van de keuken. Na betaling lijkt de service echter volledig voorbij. Late en kwalitatief ontoereikende reacties op vragen waarbij de toon in toenemende mate kortaf onpersoonlijk werd. De leverings- en plaatsingsdatum is last minute een dag naar voren gehaald zonder enige vorm van communicatie, hier moesten we zelf achter komen door in te loggen op het portaal, nodeloos te zeggen dat het wijzigen van de opgenomen vrije dag niet in goede aarde valt. Kundige en vriendelijke installateurs hebben de keuken geinstalleerd maar ze nemen helaas niet hun rotzooi mee. Daarbij dumpen ze al het afval in dezelfde zak terwijl ze speciale zakken meekrijgen om afval te scheiden, hierdoor stond ik een uur te sorteren op de gemeentewerf. Tijdens de installatie bleek ook nog dat het keukenblad verkeerd was geleverd, er moest een nieuw blad besteld worden en tot de levering konden we niet koken. De levering heeft meer dan 2 (!) maanden op zich laten wachten, zonder enige vorm van communicatie vanuit keukenloods, niet eens een excuses terwijl wij dus al die maanden niet konden koken. Ik heb zelf de klantenservice moeten benaderen om te achterhalen wat de stand van zaken was. Uiteindelijk is het juiste blad geinstalleerd door wederom vriendelijke installateurs, echter weigerden ze de rand van het blad en de spatwand te kitten gezien dit toch echt een deel is van de muur en niet van de keuken.. Dan breekt werkelijk waar mijn klomp. Ik geef normaal nooit slechte reviews maar ik raad keukenloods actief af, ik ben heel wat slechte service gewend na maanden verbouwen maar dit voelde bij tijd en wijlen gewoon onbeschoft.
Officiele reactie van Keukenloods 14-10-2019

Beste heer Glerum,

Wat vervelend om te lezen dat dit is gebeurd. De aankoop en installatie van een keuken neemt meestal wat meer tijd in beslag en ik snap dat het ongewenst is als dit nog langer duurt.
Mijn excuses dat de communicatie hieromtrent onvoldoende is geweest en dat u hierdoor een vrije dag heeft moeten verplaatsen.
Ik help u graag verder als u een bericht stuurt via emma@keukenloods.nl. Kunt u uw ordernummer doorgeven? Dan ga ik met mijn collega's kijken hoe dit heeft kunnen gebeuren.

Groeten, Emma.

A.Breve 11-10-2019

goede informatie,goede prijs en juiste informatie via mail over het tijdstipvan aflevering.

Henk 11-10-2019

Ja, snelle en correcte levering.
Oude koelkast netjes afgevoerd 👌
De winkel in Almere is voor ons lekker dichtbij, echt een aanrader,

Sebastiaan 11-10-2019

Goede, transparante communicatie, levering en installatie ging snel en soepel.

Martijn 11-10-2019

Mijn bestelde korfplug voor de gootsteen past perfect! Zeer scherp geprijsd. Ik heb de korfplug laten bezorgen in één van de winkels waardoor ik de verzendkosten in mijn zak heb kunnen steken. Je wordt middels een berichtje op de hoogte gebracht dat de bestelling klaar ligt om te worden afgehaald. Goede service en zeker tot een volgende keer!

L. Nomen 11-10-2019

Snelle levering, product werd gratis thuisbezorgd en duidelijke service. Verder gemakkelijk bereikbaar per telefoon.

Eiland90 11-10-2019

in een middag alle apparaten voor de keuken gekocht. Goed geholpen. Voor een zeer scherpe prijs. Kon het nergens anders vinden zo goedkoop vinden. De man die ons hielp was wel een beetje arrogant en dwingend. Blijkbaar had hij er geen baat bij als we Siemens kochten. Zal wel om marge gaan. Verder prima!

f leijen 11-10-2019

goede service vriendelijk personeel prima bezorging vriendelijke bezorger degene die ik had staat voor zijn vak

Ria 11-10-2019

Snelle correcte levering. Bestelde artikel was helaas niet meer leverbaar, door vriendelijke medewerker telefonisch op de hoogte gebracht en een vergelijkbaar duurder artikel aangeboden gekregen tegen dezelfde prijs. Dat noem ik nu eens klantviendelijk!

A. Webbe 11-10-2019

Keurig afgeleverd in verpakking, en op tijd zoals afgesproken.
Er staat deze tekst is te kort, maar dit is wat ons overkomen is

Frank 11-10-2019

Bijzonder snelle bezorging van onze nieuwe inbouwvaatwasser. We zijn vooraf nog gebeld om te checken of de afmetingen juist waren. Zeer goede communicatie. Erg blij mee.

Nol 11-10-2019

Prima geholpen, keurige correspondentie en snel antwoord. Apparaat is zoals beschreven. Volgende aankoop kijk ik zeker weer of er wat tussenstaat

Klugt 11-10-2019

Alles was top uit leg en de bezorging van horen zegen ben ik bij keukenloods gekomen

BJ 11-10-2019

Keukenloods is professioneel opgezet, duidelijke betrouwbare informatie, kwalitatieve producten, zeer uitgebreid assortiment en heeft de laagste prijs. Komt zijn afspraken goed na met een tijdige levering. Alles klopt.

H.P.Heerekop 11-10-2019

Prima levering, oude toestel mee terug genomen.
Levering dag na bestelling zoals afgesproken.
Zeer tevreden over geleverde Etna magnetron.

Jamo 11-10-2019

Makkelijke website. Ruime keuze/assortiment. Goede voorlichting van verkoper en een correcte bezorging.

Jeroen 11-10-2019

Uitstekende site, makkelijk te gebruiken!
Snelle bezorging.
Afspraak is afspraak.

Cesar 11-10-2019

Ik had een duurdere inbouwijskast besteld omdat ik de scharnieren links moet hebben en dacht dat dat bij de aanbieding niet mogelijk was.
Daarop belde een medewerker van de keukenloods mij met de vraag waarom ik niet voor de aanbieding had gekozen.
Toen ik hem vertelde dat ik de scharnieren links moet hebben heeft hij het nagekeken en bevestigd dat ik ook de aanbieding kon installeren.
Daar heb ik nu uiteraard voor gekozen.
Je zult begrijpen dat ik onder de indruk ben van de keukenloods service.

J. Davidse 10-10-2019

Bij het zoeken naar een inductieplaat die past in 56 x 48 granieten werkblad kreeg ik direct bij keukenloods een plaat die paste nl. de Smegg. De plaat is besteld met stekker en keurig op tijd geleverd. Grote klasse.

H. Bulten 10-10-2019

Nieuwe inbouw koel/vries combinatie gekocht.
Inbouwmaten waren belangrijk omdat de oude kapot was.
Keukenloods heeft ons geholpen om een prima koelkast te vinden met de goede maten.
Duidelijke informatie werd er gegeven door een, in mijn ogen, deskundig persoon.
We kwamen er uit om de opvolger van de oude koelkast te kopen.
Andere merken hadden een afwijkende maat.
We hebben de koelkast laten inbouwen door Keukenloods, afspraken zijn uitstekend nagekomen.

Fred H. 10-10-2019

Prima telefonisch advies en een goede service.
Bezorging op het afgesproken tijdstip.

Tom van der Aa 10-10-2019

Winkel levert zeer snel, in slechts 1 dag werd mijn magnetron geleverd.
Het gekochte was goed en degelijk verpakt, en ze nemen de oude mee terug.
De magnetron die ik besteld had was niet meer leverbaar, en daar werd ik voor gebeld, doch een nieuwer, duurder type werd mij aangeboden voor de prijs van de oudere, dat was dus een geweldige meevaller.

Jaap en Ria 10-10-2019

We hebben hier onze inductie plaat gekocht vanwege de vele modelen die ze ons konden laten zien,wat we minder vonden dat het personeel aan de lunch zat, en wij moesten maar even wachten,maar gaat u alvast maar even kijken,wij komen wel een keertje,sory hoor maar dit kan echt niet!We waren bijna weer weg gegaan.
De plaat doet het gelukkig goed

Beste Jaap en Ria,

Gelukkig zijn jullie helemaal tevreden over de kookplaat! Wat wel jammer is, is dat jullie niet meteen werden geholpen! Ik ben erg benieuwd in welke winkel jullie zijn geweest dan kan ik dat even doorgeven. Willen jullie dit laten weten via emma@keukenloods.nl? Alvast bedankt!

john en gerrie van Willigen 10-10-2019

De man die ons hielp nam echt de moeite om alles goed uit te zoeken.
Onze vraag was nogal complex.

Kasper Bleijenberg 10-10-2019

Correcte behandeling, zowel telefonisch contact, datum en tijd aflevering, als de aflevering zelf, kortom zéér tevreden.

Henk D 10-10-2019

Goede webshop. Je altijd vooraf even gebeld voor een bezorgafspraak. Scherp geprijsde spullen.

John 10-10-2019

Goede service en alles precies zo geleverd zoals afgesproken. Ook bij navraag over product werd correct antwoord gegeven.

C. van den Berg 10-10-2019

Persoonlijke behandeling, fijn. Goede uitleg en ook de aflevering was correct.

Klaas-Jan Snip 10-10-2019

Levering gaskookplaat snel en correct tegen een scherpe prijs. Informatie op site ook duidelijk. Service vanuit het bedrijf zou iets beter kunnen. Telefonisch was afgesproken dat ik het merk en serienummer van onze oude kookplaat door zou geven, zodat vooraf gecheckt zou kunnen worden of de nieuwe kookplaat in de nis zou passen. Helaas heb ik hier nooit een reactie op ontvangen (Bied het dan ook niet aan zou ik zeggen). Tevens houd ik zelf niet van de verkooptechniek, "vandaag telefonisch is de prijs..... Wilt u eerst een offerte via de mail is de prijs hoger" Het is dat ik me voor had bereid op de kookplaat en wist dat ik deze wilde hebben. Anders was ik waarschijnlijk afgehaakt op deze verkooptechniek.

jan en selma jager 09-10-2019

het enige dat ons heel, maar dan ook heel erg tegenviel is dat we zelf de oude droogtrommel naar beneden (2e verdieping) moesten brengen. Mijn man is over de 80 en ik iets jonger,. Wij hebben dat wel voor elkaar gekregen tree voor tree maar waren eeen paar dagen uitgeteld. De bezorgers namen hun petje voor ons af en geloofden het haast niet. Anders was het een 10 geweest

Mw.T.Voorma 09-10-2019

Sinds een week een combivriezer van Keukenloods en zeer tevreden m.b.t. prijs/kwaliteit. Ook het inbouwen ging van een leien dakje... prima dus! Na drie kwartier was de klus geklaard en het oude apparaat werd netjes meegenomen.

Johan van den Berg 09-10-2019

Ik koos voor de keukenloods vanwege de aanbieding van een kookplaat.
Op 27 sept. werd deze vakkundig geplaatst en door ons betaald.
Een fractuur was er niet, deze zou per mail worden verstuurd.
Tot nu toe hebben we deze niet ontvangen en dat is vreemd (?)

Beste Johan,

Bedankt voor het plaatsen van je review. Het versturen van een fRactuur wordt ook wat lastig per mail. Maar een factuur moet zeker lukken! ;) Als ik je daarmee mag helpen dan hoor ik graag via emma@keukenloods.nl wat je ordernummer is. Dan is ga ik het regelen!

Beste Johan,

Bedankt voor het plaatsen van je review. Het versturen van een fRactuur wordt ook wat lastig per mail. Maar een factuur moet zeker lukken! ;) Als ik je daarmee mag helpen dan hoor ik graag via emma@keukenloods.nl wat je ordernummer is. Dan ga ik het regelen!

Hanneke 09-10-2019

De vriezer die ik had besteld was beschadigd bij magazijn aangekomen, is prima afgehandeld telefonisch. Ook nadat ik een tijdje niks gehoord had over de levering, kreeg ik per mail snel reactie.

Mike 08-10-2019

Keukenloods heeft precies gedaan wat ze beloofd hebben, prima ik ben helemaal tevreden.

Marcel 08-10-2019

er is een goede communicatie. er correct geleverd, er word netjes een half uur van te voren gebeld. geen vooruitbetaling. goed advies

Willem 08-10-2019

Grote outlet van diverse producten.
Goede begeleiding van verkoper ten aanzien van product.
Helaas financiële afhandeling negatief.
AEG heeft actie, bij registratie, 25% korting op accessoires. Echter hier werd aan voorbij gelopen, bewust of onbewust, door deze in winkel te bestellen waardoor deze actie niet verzilverd kon worden omdat dit volgens AEG alleen voor webshop geldt.
Ons inziens had verkoper moeten attenderen accessoire op webshop te kopen om 25% korting te krijgen. Klantvriendelijk?!

Richard Benningshof 08-10-2019

Vlekkeloze levering en prima/vriendelijk sales persoon (.....). Enige extra service die geboden zou kunnen worden is levering van showroom artikelen aan huis.

J.Mertens 08-10-2019

Via internet bij Keukenloods terecht gekomen. Bij vergelijkingssites blijkt Keukenloods een van de laagste prijs te hanteren voor precies hetzelfde product.
Een duidelijke omschrijving van het product én een duidelijke omschrijving hoe het product te kopen.
De levering was snel en correct. Achteraf betalen is mogelijk, zodat je het product eerst kunt uitproberen.

Anno 06-10-2019

Online bestellen gaat vlekkeloos. Je wordt keurig op de hoogte gebracht wanneer leveringen afgehaald kunnen worden op de vestiging. Bij vertraging van de levering, door bv producent van het product, krijg je een keurige melding hiervan.
Vriendelijk te woord en geholpen bij vestiging te Veendam. En niet onbelangrijk, ze zijn scherp in hun prijs. Ik ben zeer tevreden.

Michelle 05-10-2019

prima service en goed opgelost toen bleek dat artikel niet op voorraad was. scherpe prijs!

Bram Munnik 05-10-2019

Prettig geholpen, er werd geen druk uitgeoefend, leverproces was duidelijk, product netjes bezorgd

pipo 05-10-2019

1 is eigenlijk al een te hoog cijfer er is een vaatwasser geleverd nieuw?? deed het niet monteur geweest --kon hem niet maken deze maakt afspraak om nieuwe vaatwasser te leveren ok wachten dus en ja hoor op de dag van levering krijg ik telefoon nieuwe vaatwasser zit vol deuken ik sta wel voor de deur maar neem hem weer mee terug lekker dan aantal weken verder nu en nog steeds geen vaatwasser weer wachten dus lekkerrrhhhh
Officiele reactie van Keukenloods 07-10-2019

Beste Pipo,

Het is natuurlijk niet de bedoeling dat een nieuw product deuken heeft en ik snap dat dit vervelend is. Je geeft aan dat je nog op een nieuwe vaatwasser moet wachten en ik neem aan dat je hiervoor een afspraak hebt gemaakt. Als ik je nog kan helpen hoor ik het graag via emma@keukenloods.nl!

Groeten, Emma.

Seram 04-10-2019

Prettig geholpen eerlijk advies. Duidelijke uitleg van de verschillen tussen de verschillende merken. Niets wordt opgdwongen de keuze is geheel aan ons geweest. En snel geleverd.

Hans Mikkers 04-10-2019

ruime keuze, mooie prijzen. De doos van de kraan werd echter behoorlijkbeschadigd afgeleverd