Keukenloods - Reviews & Ervaringen

8,8 Lees 19129 reviews Schrijf een review

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Keukenloods.

Keukenloods stelt zich voor

Deze score is berekend op basis van 2667 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

8.8

Jan 19-09-2018 Via de website gekocht

Internet sales & service zoals het hoort !

Maandag contact opgenomen met Keukenloods of de machine nog op verkrijgbaar was en vrijdag zoals afgesproken op tijd geleverd. Met Keukenloods kan je dus nog eens zaken doen zoals het hoort !!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Jonathan Kits 19-09-2018 In de winkel gekocht

Prima!

Netjes op tijd, behulpzaam, oude spul weer mee! Keurig geholpen door de verkoper Dirk in de winkel. Die jongen verstaat zijn vak. Gedegen en goed advies.

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Anton Peters 19-09-2018 In de winkel gekocht
Nederweert

Duidelijke voorlichting

De site was duidelijk zo ook de winkel.

Vlotte bediening en je kunt de apparaten ook werkelijk bekijken.

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

H.J. Pasman 19-09-2018 Via de website gekocht

Snelle reactie, heldere communicatie, juiste informatie!

Medewerker denkt goed mee en was enthousiast. Dit heeft mede bepaald dat ik Keukenloods de verkoop gunde.
Snelle levering en ook correcte communicatie rondom de leverdag en tijd.
afspraak is afspraak! top!

marjolein 19-09-2018 Via de website gekocht

prima service

bestellen van de inbouw koelkast ging prima. ze vragen ter controle nog de kast maten om te kijken of het echt past. de levering was ook prima. 2 heel kundige, vriendelijke jongens die de koelkast kwamen plaatsen. geven advies en informatie. Ruimen alles keurig op. Ben vooral erg tevreden over de levering/plaatsing

Jan 19-09-2018 Via de website gekocht

Alles prima

De keuken loods had voor mij een goed advies voor vervanging van mijn afwasmachine binnen een uur. Prijs en levering was volgens afspraak.

Melanie 19-09-2018 Via de website gekocht

Snelle levering!

De lage prijs en de eerdere goede ervaring trokken mij weer naar keukenloods. Wederom leverden ze erg snel het goede product.

Annabvl 19-09-2018 In de winkel gekocht

Super monteur

Goede prijs, makkelijk een plaatsingsafspraak gemaakt en een kundige en zeer klantvriendelijke monteur

Boys 18-09-2018 In de winkel gekocht
Alkmaar

Top geregeld

Na aanleiding van een klacht over een gekochte magnetron hebben we deze om kunnen omruilen voor een nieuwe die zeer goed bevalt.

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Smet koelkast 18-09-2018 Via de website gekocht

Smeg vaatwasser

Mooie vaatwasser die goed werkt . Aflevering was prima. Ook dat smeg later geleverd zou worden ben ik goed over geïnformeerd . Alleen enige nadeel is dat als je via internet besteld je niet kan aangeven dat je 1 hoog woont en extra kosten betaald . Gelukkig had ik zelf gebeld maar als je dat niet doet weet ik niet hoe het dan met aflevering zou zijn gegaan .

Marcel 18-09-2018 Via de website gekocht

Na korte verwarring snelle levering

Wij bestelden 1 vaatwasser. Als school willen wij graag betalen nadat er een factuur is gestuurd. Na 2 dagen werden er echter 2 vaatwassers aangeboden en moesten we aan de chauffeur betalen. Vergissing telefonisch rechtgezet en daarna was er snel betaald en geleverd. Kan gebeuren.

E v Helden 18-09-2018 Via de website gekocht

Lange levertijd

Ik ben tevreden over het product. De afzuigkap hangt prachtig en heeft een mooie moderne uitstraling.

De doorlooptijd is echter bizar lang geweest. In verband met een verhuizing hadden we in ons nieuwe huis helemaal geen afzuiging. Je wordt er niet vrolijk van als je dan 5 weken lang eigenlijk niet kan koken omdat je met smart aan het wachten bent op de levering van de afzuigkap. De kap eind juli al besteld en in september pas geleverd.
Officiele reactie van Keukenloods 19-09-2018

Beste E,

Wat vervelend dat jullie zo lang hebben moeten wachten op de afzuigkap. Ik heb begrepen dat jullie inmiddels contact hebben gehad met mijn collega van de serviceafdeling en dat het probleem naar tevredenheid is opgelost.

Emma.

Perfect 18-09-2018 In de winkel gekocht
Almere buiten.

Service gericht ,snelle aflevering en prima monteur.

Inbouw Vriezer was kapot en wilde deze vervangen. Naar keukenloods verwezen ivm snelle levering. En dan moet je maar afwachten of dat zo is. En ja prima geholpen in winkel en binnen no time was de oude vriezer eruit en de nieuwe erin. Oude en verpakking meegenomen, en Keurig netjes gewerkt door monteur.

Ans 18-09-2018 Via de website gekocht

Super service, super product

Duidelijke site, ze doen wat ze beloven!! Ik ga nergens anders meer kijken als ik apparatuur voorde keuken nodig heb!!

Maria 17-09-2018 Via de website gekocht

Zeer goede service

Wist zelf niet meer welke filters ik nodig had maar ze hebben het keurig voor me opgezocht. Vriendelijke man die mij keurig te woord stond.

Paul 17-09-2018 Via de website gekocht

Goede service

Keukenloods heeft nog terug gemaild, na mijn bestelling, of het de juiste maten waren omdat ik de XL vaatwasser had besteld.
Dat vindt ik goede service

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Martin emmelkamp 17-09-2018 Via de website gekocht

Zeer tevreden over de service

De vaatwasser die ik zocht was hier de goedkoopste en nog snel geleverd zonder problemen men begreep direct wat de bedoeling was

Frank 17-09-2018 In de winkel gekocht
Gaanderen

Goede service tegen een scherpe prijs

Mooi produkt waarvan de prijs direct werd aangepast toen bleek dat deze elders goedkoper werd aangeboden.

Mr. Me 17-09-2018 Via de website gekocht

Snelle levering inclusief inbouw

Via google vond ik keukenloods. In het begin twijfelde ik, maar zodra ik een medewerker had gesproken kreeg ik een vertrouwd gevoel bij deze winkel. Ik heb er het juiste aan gedaan om bij ze te bestellen. Ik had zelfs in de eerste instantie een vaatwasser besteld wat te klein zou zijn om in te bouwen en zodoende hebben zij dit met ons besproken en ons eentje geadviseerd welke wel in onze keuken ingebouwd kon worden.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Tevreden klant uit Oss 17-09-2018 Via de website gekocht

Prima geholpen.

'geshopt' op internet naar vervangende afzuigkap ter vervanging van 25 jaar oude. Prima geholpen bij de keuze van de vervangende die ook nog eens exact paste in de bestaande situatie.

L. Bartholomé 17-09-2018 Via de website gekocht

Maken alles waar

Alles wat aangeboden wordt qua service, levering, etc. wordt nagekomen. Informatie over de inbouwmagnetron klopte helemaal. Ik hoefde de magnetron alleen maar in de nis te schuiven en de stekker in te steken. Prijs gelijk aan Media Markt maar die vragen € 59,00 voor leveren en installeren.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Helene 17-09-2018 Via de website gekocht

Uitstekende service. Goede check op bestelling.

Duidelijke website en goede producten. Ruime keuze. Goede uitgebreide beschrijvingen en specificaties.

van dongen 17-09-2018 Via de website gekocht

Fijne communicatie over levering

Prima levering van de nieuwe vrieskast. Communicatie over wanneer er geleverd kan worden en even van te voren ook een belletje van de chauffeur dat hij er aan komt. Helder en goed gedaan.

Jeroen 17-09-2018 Via de website gekocht

Goede service

Bestelling netjes en op tijd verwerkt. Keurig levering, nog even over gebeld en fijn geholpen door de medewerker.

Sanne 17-09-2018 Via de website gekocht

Prima service en snelle levering

We kochten een inductie kookplaat voor een goede prijs, de levering was snel en we kregen updates van het tijdstip van levering.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Eric 17-09-2018 Via de website gekocht

Supersnelle service

‘s morgens om 07.00 uur besteld en betaald, nog voor de middag diezelfde dag geleverd, half uurtje inbouwen en klaar.
Geweldig toch 👍

Fam Lee 17-09-2018 In de winkel gekocht
Zwaag

Ok service in Hoorn

Service was prima, vind het alleen jammer dat er niet meer info bij de apparaten zelf staat. Nu moet je alles vragen aan de verkoper. Levering was ook ok, alleen erg laat. Pas om 23:30 kwam hij aan! Wel nadat de chauffeur eerst keurig gebeld had met de vraag of het nog kon.

Ed Vonk 17-09-2018 Via de website gekocht

Een goede service

Via de webshop bestelt en bleek niet het juiste. door het meedenken is dit geweldig en snel opgelost. Top geregeld

Dhr. MALA 17-09-2018 Via de website gekocht

Tevreden

Siemens inductie kookplaat gekocht. Deze bij de vestiging in Opmeer opgehaald. ( 15 euro reductie ) Service bij bestellen in Alkmaar was prima. Zoals op site wordt vermeld wordt de kookplaat zonder stekker geleverd. Voor het aansluiten moet je wel enige electrische kennis bezitten. ( aansluitschema ) Meegeleverde kabel was iets aan de korte kant. Overal zeer tevreden met nieuwe aankoop ( 5-pits ) handige bediening en fraaie afwerking. Eenvoudig in te bouwen.

Rob 17-09-2018 Via de website gekocht

Snelle levering

We bestelden telefonisch een Bosch inbouwkoelkast. Deze werd perfect op de door ons gewenste dag en tijdstip afgeleverd door een zeer vriendelijke jongeman die ook de oude koelkast mee nam.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten

Minpunten

• -

Topspijkers 17-09-2018 Via de website gekocht

Denken met je mee!

Na een bestelling krijg je een snelle bevestiging en de vraag om alles na te meten Daarna een zeer snelle levering!! Zelfs op een waddeneiland!

Ed 17-09-2018 Via de website gekocht

Geweldige zaak

Goede zaak,altijd bereid om een alternatief te zoeken als iets niet snel leverbaar is en snelle bezorging

Pluspunten

• Verzendkosten

Minpunten

• -

Berry 17-09-2018 Via de website gekocht

Eindelijk een winkel die doet wat er gezegd wordt!

Gebeld voor advies en heel klantvriendelijk geholpen. Na bestelling goed op de hoogte gehouden van de leverantie.

Pluspunten

• Levertijd
  • Verzendkosten
  • Klantenservice

Minpunten

• -

INbouw hete lucht oven 17-09-2018 In de winkel gekocht
Waddinxveen

goede duidelijke uitleg en service

Er is genoeg keuze en duidelijke , begrijpelijke uitleg omtrent het artikel. Prijs kwaliteit is prima. Snelle levering.

Dijkstra 17-09-2018 Via de website gekocht

De koelkast heeft nog nooit zo mooi gezeten

Levering uitstekend.Ook het plaatsen door het inbouwteam en het vervangen van de oude koelkast is keurig gebeurd.De nieuwe koelkast is op de juiste manier geplaatst in de inbouwkast met de bestaande schuifdeuren.

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

GEmichels 17-09-2018 Via de website gekocht

Snelle levering nette bezorging goed product!

Overzichtelijke site
Goede prijs/kwaliteit
Snelle levering en nette bezorging
Oude apparaat (koelkast) meegenomen

Guus Pastijn 17-09-2018 In de winkel gekocht
Hoorn

Vakkundige uitleg

We zochten naar een nieuwe inouwkoelkast. De plaatsing wilde ik zelf doen dus uitleg en oriëntatie in de winkel was belangrijk. De Keukenloods gaf deskundig advies en bood de laagste prijs. De montage was geen probleem en de koelkast bevalt uitstekend.

N.B. 16-09-2018 Via de website gekocht

Goede telefonische service

De prijzen zijn het scherpst qua internet prijzen, de levering is telkens erg spoedig. Goede ervaring al met al.

Pluspunten

• Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Sipke 16-09-2018 Via de website gekocht

Super service en levering

Super service bij telefonische vragen over inmeten en advies over de apparatuur. De prijs en levering waren van hetzelfde niveau.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Dennis 15-09-2018 In de winkel gekocht
Almere Buiten

Onze droom keuken

Wij hebben onze keuken aangeschaft bij de vestiging in Almere Buiten. Het gesprek met verkoper Ben verliep soepel; wij somden onze wensen op en hij ging aan de slag. Het eerste ontwerp was nagenoeg al meteen raak; prachtige hoekkeuken met een overvloed aan kast -en laderuimte. De onderhandeling verliep soepel, van te voren aangegeven wat ons budget was en welke apparatuur (Bora downdraft, 2 x Bosch combi-oven, Siemens Vaatwasser, zwarte Caressi kraan en zwarte 1.5 spoelbak Franke) wij in de keuken wilde hebben. 2.5 jaar geleden hebben wij een nieuwe keuken gekocht in ons vorige huis, dus we wisten dat ons budget uitdagend was, maar Ben heeft het geregeld voor ons. Groot voordeel van Keukenloods is dat zij alle apparatuur tegen internetprijzen verkopen en niet alleen bepaalde modellen of merken. De keuken werd geleverd en geplaatst op de afgesproken dagen. Er was een manco met de verlichting, we werden direct gerust gesteld het zou worden geregeld. Het materiaal werd besteld en is achteraf alsnog op afspraak geïnstalleerd. Ik kan iedereen aanraden die op zoek is naar een nieuwe keuken om Ben een bezoek te brengen!

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Raymond 13-09-2018 In de winkel gekocht
Utrecht

Scherpe prijzen en top service

Na de aankoop van een Miele combi-oven bleek na enige tijd dat we een oven zonder magnetron gekregen hadden terwijl we die wel gekocht hadden. Fout van Keukenloods om het zo te leveren, fout van ons om het niet goed te controleren en eerder te melden. Zonder enig probleem is de over omgeruild voor het correcte model, nieuw uit de doos. Super service!

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Erik 13-09-2018 Via de website gekocht

Zeer goede service!

Keurige levering. En doen ook absoluut niet moeilijk als blijkt dat de verkeerde apparatuur is besteld en deze omgeruild moet worden voor een ander apparaat.

c.l.westman 13-09-2018 In de winkel gekocht
veendam

Ben tevreden over , service en afhandeling van mijn aankoop

bij binnenkomst was ik verbaasd over de ruime en overzichtelijke winkel.
bediening en service prima. wat wil je als klant nog meer

Theo 13-09-2018 In de winkel gekocht

Koelvriescombinatie/ combimagnetron

Zeer tevreden over de afgehandelde zaak nadat het eerst verkeerd was gegaan.Zal zeker hier nogmaals wat kopen

Salman 13-09-2018 In de winkel gekocht
Roosendaal

Erg goede service

Locatie Roosendaal geweest en de service was top. Bedankt voor jullie advies en hulp!

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

M de Vos 12-09-2018 Via de website gekocht

Snelle correcte levering

Overzichtelijke no nonsens shop, indien niet duidelijk genoeg is er altijd direct een medewerker beschikbaar

Peter Mulders 12-09-2018 In de winkel gekocht
Het filiaal in Amsterdam Zuidoost.

Vriendelijk en klantvriendelijk

Ik heb op internet gezocht naar een spoelbak met een speciale afmeting namelijk 41,5 x 41,5.
Via internet kwam ik uit bij keukenloods.

Het contact met Keukenloods verliep hoofdzakelijk telefonisch.
Ik heb de betaling gedaan in een filiaal van mijn bank met behulp van een medewerker aldaar.
Uiteindelijk kon ik mijn bestelling ophalen in een winkel in Amsterdam Zuid Oost.
Ik was blij want de volgende dag kon ik mijn bestelling plaatsen in mijn woning.
Het personeel van Keukenloods was zeer klantvriendelijk.

Jacob 11-09-2018 Via de website gekocht

Hele goede service

Vooraf een beetje sceptisch, maar zeer tevreden met de afhandeling en de installatie. Snel en correct afgehandeld

Nine 11-09-2018 Via de website gekocht

Excellente service

Geweldige service genoten van Keukenloods. Zowel in het voortraject met het uitzoeken van de inbouwapparatuur en het goed opmeten van de juiste maten. De inbouwservice was ook helemaal top. Ze waren zeer vriendelijk, werkten snel en zeer netjes.

Jan van der Weg 11-09-2018 In de winkel gekocht
Veendam

Hulp in de winkel goed technische informatie slecht

We hebben gezocht naar goedkope fornuizen en dan komen jullie vooraan te staan. De web-site was overzichtelijk je kon duidelijk zoeken. De levering was prima ook met de aan gegeven tijd. Jammer dat het installeren van een fornuis extra geld kost en de informatie in de winkel matig tot slecht is. Men weet er te weinig van hoe je hem aan moet sluiten en wat voor stroom voorziening in je huis aanwezig moet zijn. Nu kreeg ik wel keurig het nummer van de monteur en deze kon heldere uitleg geven.