Keukenloods - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Keukenloods.

Keukenloods stelt zich voor

Deze score is berekend op basis van 1965 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

8,9

H G Bertoen 01-11-2019

Goede en correcte afhandeling van de bestelling! De vriezer werd op de afgesproken tijd bezorgd.

Jack Alvarez 01-11-2019

Product: Bosch onderbouwkoelkast. Na 20 jaar tijd voor een nieuwe. Thermostaat werkte niet meer.
Bestelling via de website: Keukenloods.nl was op dat moment de goedkoopste en eenvoudig te bestellen. Diverse betaalmogelijkheden. Eén van de fysieke winkels zit hier ook in de buurt. Dat helpt natuurlijk ook.
Service: Ik werd gebeld of ik zeker wist dat het een onderbouwkoelkast moest zijn en geen inbouw. Heel attent.
Levering: Op tijd geleverd zoals bevestigd. Zo hoort het.
Puntje van kritiek: De verpakking van de nieuwe koelkast (karton en eps (piepschuim) werd niet door de - overigens zeer correcte - chauffeur terug genomen. Wel de oude koelkast. Dit is een gemiste kans als het gaat om total-recycling.
Officiele reactie van Keukenloods 04-11-2019

Beste Jack,

Bedankt voor je uitgebreide review. Fijn om te lezen dat tevreden bent over het product en de levering.
Hartelijk dank voor de feedback - dat is altijd welkom!

Groeten, Emma.

Wiersma 01-11-2019

snelle en zeer correcte afhandeling van een onvolkomenheid aan het net gekochte apparaat

koffiemachine Pelgrim 01-11-2019

goede informatie, werd snel gebeld nadat ik een vraag via de website had gesteld, betaling bij aflevering i.p.v. vooruit

Hogendoorn 01-11-2019

We hebben een fornuis gekocht. De prijs op de website sprak ons aan, vandaar de keuze voor deze winkel. We zijn heel fijn geholpen. Niet opdringerig en vrijblijvend geadviseerd.

Henk 01-11-2019

Prima voorgelicht bij aanschaf inductieplaat , met scherpe prijs. Levering en aanleg goed gebeurd.

marielouise 01-11-2019

goede begeleiding en advies een paar dagen later onze koelkast netjes ingebouwd. super service.

Rob 01-11-2019

Overzichtelijke site en goede filters om tot een juiste keuze te komen. Het model dat wij bestelde bleek niet beschikbaar te zijn en dus kregen wij de luxere opvolger zonder meerkosten. Top service.

ap 01-11-2019

goed meedenken vanuit Keukenloods
super tevreden met monteur XXX
hielp ons met verplaatsen oude koelkast

Kees 31-10-2019

Snelle levering en duidelijke uitleg door de klantenservice .
Ook de prijs was zeer scherp tov andere bedrijven.

Miep 31-10-2019

Een bedrijf met vriendelijke mensen , Werden goed geholpen en geadviseerd niets is te veel en een uitstekende service.
Zijn blij met onze oven doet het prima

Henk Zwamborn 31-10-2019

Het is een leuke shop met een enorme ruimte waar die vols staat met complete keukens en diverse inbouwapparatuur en kookplaten, in inbouwovens en Magnetrons, er is zoveel keuze en je word er prettig en vriendelijk geholpen.
Wij zijn deze winkel op het internet tegen gekomen, toen wij op zoek waren naar een nieuwe inductie kookplaat,
omdat onze huidige inductiekookplaat overleden was, na bestelling van de nieuwe kookplaat waren wij blij verrast, dat wij gebeld werden dat deze kookplaat na twee dagen al geleverd ging worden, waar wij heel blij van werden, dit betekende geen week buiten de deur eten, en uit de supermarkt vers maaltijden, is toch ook niet mijn ding, daarom bedank ik de keukenloods voor de goede service.

D.lubberts 30-10-2019

Geweldige service en goede oplossing na defect aan wasmachine, dikke tien.
Afgelopen weken diverse keren contact met elkaar gehad en iedere keer vakkundig en attent te woord gestaan door de medewerkers. Cliëntgericht en oplossingsgerichte service van keukenloods! BEDANKT HIERVOOR!

WS Konijn 30-10-2019

Goede shop om te kopen het model wat we willen hebben hadden ze niet meer in voorraad maar ze hebben een nieuwer model geleverd voor de zelfde prijs. Zeer blij ermee. Is keurig afgeleverd in goede conditie.

eppo smit 30-10-2019

super goed geholpen dit was de 2de keer dat wij bij jullie waren eindelijk een zaak waar het personeel kundig is en mee denkt met de klant .kom er zeker weer moet nog een nieuws kook plaat dusssssss

Jacqueline 30-10-2019

Door fout van de leverancier verkeerd product gekregen...maar prima opgelost door keukenloodswinkel..goede service vriendelijk personeel...een aanrader top.

WKoster 30-10-2019

Via collega geattendeerd op de keukenloods. De winkel gebeld voor advies en uiteindelijk besteld met een leuke korting. Keurig geholpen. Zeker een aanrader. De volgende keer ga ik eerst hier buurten.

Jan 30-10-2019

Bij de bestelling van de inductiekookplaat kreeg ik ook een aantal vragen die betrekking hadden op de installatie. Hiermee gaf keukenloods aan met mij mee te denken en boden ook hulp aan bij eventuele problemen. Ook bij mijn eerdere aankoop van een oven bij keukenloods kreeg ik advies voor de installatie.

Super Winkel 30-10-2019

Werden bij jullie keurig geholpen, alles werd keurig uitgelegd, dus waren heel erg tevreden toen we de winkel uitgingen. Hebben paar weken later onze bestelde producten opgehaald, en de medewerker die ons hielp, liep keurig mee naar de auto waar hij vervolgens met mijn man de spullen in de auto schoof. 👍

Fam Bees 30-10-2019

Soepel aankoop- en leveringsproces van onze nieuwe vaatwasser. Perfecte en snelle inbouw door een sympathieke monteur. Oude apparaat meegenomen, klaar is kees.

Maurice 30-10-2019

Bestelling en communicatie was helder en duidelijk. Ook aflevering (incl. communicatie) en betaling (pin) verliep vlekkeloos.
Levering was wel langer (2,5 week) dan de 5 dagen die wordt belooft.

Bart 30-10-2019

De text "1 a 2 werkdagen" levertijd op be website is een complete leugen. Ik heb 7 dagen geleden een product besteld die op voorraad was en die is nog steeds niet binnen. Ik zou niet niet meer bestellen zeker niet als je snel iets nodig heb.
Officiele reactie van Keukenloods 30-10-2019

Hoi Bart,

Wat vervelend dat de bestelling nog niet binnen is. Heb je voor mij misschien een ordernummer? Dan kan ik kijken waar het precies mis is gegaan. Deze mag je mailen naar emma@keukenloods.nl.

Groet, Emma

Fam bekx 29-10-2019

Klantvriendelijk en heldere uitleg omdat we een apparte maat oven wilde hebben.
Hebben tijd genomen om alle technische specifiaties rustig door te nemen. Ze namen de tijd voor ons

Roel 29-10-2019

Goede, eerlijke info over producten, verschillen worden prima uitgelegd. De inbouw duurde wel wat langer maar het is overal razend druk, dus begrip.

Gerard Lemmerling 29-10-2019

Perfecte service, Klant vriendelijke mensen van de distributie. Exact geleverd op de afgesproken tijd.
Prijs zeer concurrerend.

Elisa 29-10-2019

Het is overzichtelijk, makkelijk zoeken en ruime keuze. Indien nodig is de hulplijn ook duidelijk zichtbaar.

dennis 29-10-2019

Ik heb voor keukenloods gekozen omdat zij het produkt dat we nodig hadden als goedkoopste konden leveren, ik heb ook via whats up contact gehad en daar hebben ze mij ook nog prima advies gegeven, zelfs nog opties voor andere keuze.

Daan 29-10-2019

top service, snel en snelle antwoorden op vragen die ervoor zorgen dat je een perfect product krijgt die past bij je wens!

A.A.Joostema 28-10-2019

Geweldige snelle levering in eerst ook nog eens gebeld i.v.m een andere inductie kookplaat.
Welke ik besteld had, was niet meer leverbaar zodat ik een andere voor dezelfde prijs kon bestellen.
Verder weet ik nog niet dat hij goed werk, want hij is nog niet geplaatst.

Toon van Mierlo 28-10-2019

Verkoop heeft een open mind, straalt rust uit en geeft pas advies als hij zeker weet waar onze behoeftes liggen.

Bolman 28-10-2019

Mooie spullen afgeleverd bij mijn ouders (5 apparaten). Het ging wat moeilijk met de extra onderdelen die nog moesten worden nabesteld maar is keurig opgelost door Keukenloods. Ook de montage door de monteur. Franz is een zeer correcte jongen die meedenkt. Erg prettige ervaring.

C.Klompmaker 27-10-2019

nette winkel, duidelijke uitleg, voldoende keuze. Heb het artikel nergens goedkoper gevonden.

Marion 27-10-2019

Wij zijn zeer tevreden met keukenloods!
Wij zijn op een vrijdag avond binnen gewandeld en zeer vriendelijk zonder te pushen geholpen.
De bezorging was ook geen probleem. Omdat de chauffeur aan de vroege kant was ben ik gebeld met de vraag of het uit kwam iets eerder te leveren dan de afgesproken tijd.
En ook niet onbelangrijk scherp geprijsd.👍
Wij zouden zeker weer terug gaan na keukenloods.

Een tevreden klant 26-10-2019

Er werd heel snel telefonisch contact met me opgenomen, nadat ik een mailtje had gestuurd over de prijs van een inductiekookplaat. De medewerker was vriendelijk en duidelijk en erg behulpzaam. De reden waarom ik op Keukenloods heb besteld, was omdat hier de kookplaat goedkoper was dan op andere sites.

Aart 25-10-2019

Fijne showroom, aardig en vakkundig geholpen.
Erg klantvriendelijk en zeker niet opdringerig.

Hennie 25-10-2019

We zijn telefonisch (webwinkel) zeer goed en vakkundig geholpen, in de winkel was de verkoper niet zo klantvriendelijk en erg pusherig niet zo plezierig. de bestelde artikelen kwamen voor de afgesproken tijd wat wij fijn vonden.
ook de afspraak over de afleverings tijd was perfect.

Haase 25-10-2019

Telefonisch goede info ontvangen over vaatwassers.
Vaatwasser (AEG) ontvangen. Bezorger mopperde omdat ik oude vaatwasser niet buiten had gezet (had ik dat ergens kunnen lezen?) Voor een klein technisch defect is mij toegezegd dat AEG met mij contact opneemt. Daar wacht ik nog op.
Officiele reactie van Keukenloods 25-10-2019

Beste Haase,

Het is inderdaad een voorwaarde dat het apparaat ter retour buiten de woning klaarstaat. Dit staat wel in de voorwaarden, maar is in dit geval niet onvoldoende gecommuniceerd. Mijn excuses hiervoor. Ik zal erin duiken om te kijken hoe het duidelijker kan.

Ik hoop dat het apparaat desondanks bevalt en het technisch defect met AEG kan worden opgelost. Als je nog vragen hebt over de garantie of komen jullie er niet uit, verwijs ik je graag naar mijn collega's. Die kun je bereiken via op 0226 355 340.

Groeten, Emma.

Jostan Forrer 25-10-2019

Goede prijs-kwaliteit verhouding. Accurate levering. Correcte installatie. Tevreden!

Jan 25-10-2019

Eerste telefonisch contact erg plezierig. Snel een offerte via email ontvangen. Levering en plaatsing binnen 8 dagen (ondanks de drukte). Een erg vriendelijke en kundige monteur die alles netjes heeft geplaatst. Jammer alleen dat die doos beloofde vaatwastabletten niet is gekomen. Anders was het een 10 geworden.

Vincent 25-10-2019

Mijn bestelling via de web winkel bestond uit een inductie kookplaat. Deze was helaas niet meer leverbaar ondanks dat dit wel op de site werd aangegeven. Binnen tien minuten na bestelling werd ik gebeld met aanbod om de bestelling aan te passen naar de vervanger/opvolger van de kooplaat voor dezelfde prijs.
Ik ben zeer aangenaam verrast met de correcte oplossing!
De kookplaat is inmiddels in gebruik en bevalt zeer goed, wel heel erg wennen als je altijd op gas hebt gekookt...

Meulendijks 25-10-2019

We waren op zoek naar apparatuur voor onze nieuwe keuken. Uiteindelijk hebben we een compleet nieuwe keuken besteld. Vriendelijk en meedenkend personeel! Niets anders dan TOP!!

Consument 24-10-2019

Verkoopt producten op de webshop als voorradig terwijl niet in op voorraad. Gekochte vaatwasser, kookplaat en afzuigkap op die manier alsnog geannuleerd. Kookplaat vervolgens gekocht bij een gerenommeerde electronicazaak om halftien in de avond, bezorgd om negen uur volgende ochtend. Zo kan het dus ook. Wel 150 euro duurder maar dat is kennelijk de prijs die je moet betalen om niet misleid en aan het lijntje gehouden te worden. Waarom zo geirriteerd? Omdat het me tijd en energie kost in uitgerekend een drukke verhuisperiode.
Officiele reactie van Keukenloods 24-10-2019

Beste Consument,

Jammer dat je niet tevreden over ons bent. Wij streven er naar om de levertijden altijd up to date te houden, maar in sommige gevallen zijn wij afhankelijk van een leverancier. Ik zou graag even met je meekijken waar het mis is gegaan. Hiervoor heb ik een ordernummer nodig. Zou je deze willen mailen naar webcare@keukenloods.nl? Alvast bedankt.

Groet, Emma

Arts 23-10-2019

Prijs kwaliteit is erg goed. Levering volgens afspraak. Na de levering van onze Combi magnetron wilde wij graag een extra rooster, keukenloods heeft ons daarbij erg goed geholpen. Dank daarvoor

Martin 23-10-2019

Fysiek in de winkel in Veendam geweest en goede voorlichting gekregen. De bestelling is door de winkel geregeld en een aantal dagen later keurig bij ons thuis bezorgd.

Susan 23-10-2019

Ik ben heel tevreden over mijn aankoop. Ik kon heel eenvoudig bij het type vaatwasser het benodigde accessoire bestellen. In dit geval een besteklade. Super handig! Op geen enkele andere site (ik heb jullie gevonden via Google) kon ik niet zo eenvoudig op typenummer zoeken.
Fijne overzichtelijke site. Goede update van mijn orderstatus en een prima levering.
Ik zou jullie dan ook zeker aanbevelen :-)

Leo Roelofs 23-10-2019

Een goede en overzichtelijke webshop, prettige telefonische ondersteuning. Echt de goedkoopste en niet minder belangrijk een kwaliteit product geleverd. In eerste instantie was het gekozen product (inductie kookplaat) niet meer leverbaar door de fabrikant. Een duurder en nieuwer model is geleverd voor dezelfde prijs. Netjes binnen de opgegeven planning bezorgd aan huis. Meevaller was dat alles klopte met de maatvoering, zelfs de beugels konden blijven zitten, inbouwen en aansluiten duurde 5 min. Vanaf de bestelling, betaling en begeleiding in de mail over de status en te volgen in Track en Trace tot aan de levering perfect verlopen, ga zo door.

Mark 23-10-2019

Het is een combinatie van de webshop (groot aanbod met scherpe prijzen) en de aanwezigheid van de vele filialen in het land.
Bij de selectie van modellen voor een nieuwe oven bleven een aantal uitvoeringen over en dan wil je toch even in het echt zien hoe e.e.a. aanvoelt, zich laat bedienen en net zo belangrijk: er goed uitziet. In het filiaal stonden niet exact alle modellen (is ook eigenlijk niet mogelijk) maar kon wel een uitstekend beeld gevormd worden van de verschillen. Hierbij ook nog eens geholpen door een verkoper die duidelijk prima op de hoogte was van het product. Dat zie je ook nog wel eens anders. Uiteindelijk een juiste keuze kunnen maken waarbij ook nog eens door de verkoper (pro-actief) gewezen werd op de laagste prijs garantie en hierdoor de prijs nog wat gunstiger werd. Net niet de volle 10 punten score (zeg maar 9,99) omdat de levertijd via bestelling in de winkel een aantal dagen langer was dan via de webshop. Voor ons geen probleem en dus in totaliteit super tevreden over de keukenloods. De naam van de firma doet een beetje afbreuk aan de werkelijkheid want de zaak (Roosendaal) zag er echt wel beter uit dan de term "loods" zou doen vermoeden.

Will 23-10-2019

Ik vond het prettig werken met keukenloods, de installateur was zeer welwillend om mee te denken en mij verder te helpen

ARL Groeskamp 22-10-2019

De Keukenloods denkt goed mee met zijn klanten om tot een goede probleemoplossing te komen.
Bij een schadegeval met een gas op glaskookplaat waarbij de leverancier Zanussi niet thuis geeft, komt de Keukenloods met een erg goed alternatief. Groot compliment aan het team in Gaanderen.

Louis 22-10-2019

Goede en correcte informatie. Professionele ontvangst bij afhalen. Goede hulp bij laden van product. Kortom een correcte en professionele benadering van ons als klant.