Keukenloods - Reviews & Ervaringen

8,8 Lees 20904 reviews Schrijf een review

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Keukenloods.

Keukenloods stelt zich voor

Deze score is berekend op basis van 3384 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

J hansma 17-03-2019

vlotte bediening en correct voor gelicht en de bestelling vlot en naar tevredenheid geleverd en afgewerkt.
mooi assortiment in de show room

A. Schimmel 17-03-2019

De aankoop in de winkel was prima, de monteurs die (2 keer) geweest zijn waren vriendelijk, kundig en begripvol.
'Hoofdkantoor montage' is echt dramatisch slecht!
Bij de eerste afspraak werd een verkeerde inductiekookplaat geleverd, deze ging uiteraard retour en wij hebben betaald voor oven (2e apparaat) en volledige montagekosten van 2 apparaten.
Toch willen jullie volhouden dat de klant de montagekosten a 45 euro nog een keer moet betalen, dit na verschillende contacten met Hoofdkantoor Montage en winkel Almere, ook daar wordt erkend dat jullie onjuist zijn en wij alleen kookplaat nog dienen te betalen. Ondanks dat op factuur staat dat 999 euro resteert, Almere dit per mail bevestigd, houden jullie bij nieuwe afspraak bevestiging en levering weer vast aan het alsnog moeten betalen van deze montagekosten (die we dus al betaald hadden!). Zeer vermoeiend, klantonvriendelijk en zeker niet aanbevelens waardig.

Fred van Kaam 16-03-2019

Prima advies bij aankoop. Vriendelijke verkoper ! Goede samenwerkng tussen keukenleverancier en deze keukenloodsvestiging in Amsterdam.

Gep Snippe 16-03-2019

Via internet hebben wij keukenapparatuur gekocht , wij werden netjes op de hoogte gehouden van de vorderingen van de bestelling en de apparaten zijn netjes gemonteerd op het afgesproken tijdstip.

Lars van Vlijmen 16-03-2019

goed advies
goede correspondentie
juiste bestelling geadviseerd
duidelijke communicatie
perfecte bezorging

Ank 16-03-2019

Prima webshop, klantvriendelijk ingericht. Zoekt makkelijk, concurrerende prijzen. Jammer dat je sommige prijzen moet opvragen, maar de reactie is dan wel heel snel. Bezorginfo en dergelijke tijdig en duidelijk. Levering en bezorging volgens afspraak. Zo hoort het!

Arthur Taggenbrock 16-03-2019

Heel erg klantvriendelijk en een snelle service. Goede prijs voor de artikelen.

Chakita 16-03-2019

De webshop ziet er prima uit. De levering duurde helaas wel een beetje lang. De montage kosten vind ik erg hoog en tijdens het monteren kreeg ik te horen dat ik voor een aansluitkabel voor mijn gasfornuis moet betalen. Dit was eerder niet aangegeven, want je gaat ervan uit dat je betaald voor all-inclusief. Verder was alles wel netjes gemonteerd.

Hanenhok 15-03-2019

Klantvriendelijk, duidelijk en de beste prijs. Komt de afspraken na. Alles keurig geregeld.

Willem 15-03-2019

Prima afhandeling zowel telefonisch als bij het ophalen van het product. Tevens advies over installatie gekregen.

nexus 15-03-2019

we zochten een hete lucht oven en gevonden bij keuken loods goed van prijs ook voor de kleine beurs
snel bezorgt

ik geef nu mijn kennis kring door waar ik de oven bestelt heb en zijn zeker geintreseder

Boris van kleef 15-03-2019

Keurig en correct geholpen.
Product afleveren ging keurig op afgesproken tijd.
Oude machine meegenomen.

Sweer 15-03-2019

Het personeel van de winkel gaf blijk van een goede kennis van de apparatuur. Vragen werden met medewerking van inbouwteam zeer gedetailleerd beantwoord. Het inbouwteam op locatie werkte snel, was vakkundig en inventief. Alle contacten verliepen op een beschaafde wijze. Wij waren aangenaam verrast en erg blij met professionele aanpak van het hele team van Keukenloods

Buck 15-03-2019

Goede snelle levering en adviezen, concurrerende prijzen. Zeker om vaker aan te denken.

Marjolein 15-03-2019

De winkel is lekker dicht bij. Vriendelijk personeel en genoeg te zien in de winkel. Wat er niet is, laat het personeel zien dmv boeken en internet.

Hans 14-03-2019

Overzichtelijke website, concurrerende prijzen, ruime keuze, duidelijke communicatie.

Lfrg 14-03-2019

Keukenloods houdt zich aan beloofde afspraken. Erg vriendelijke bezorger en de wasmachine werd keurig afleverd met bijbehorende papieren. Goede prijs en Keukenloods is beslist aanbeveling waard om zaken mee te doen.

Verschuur 13-03-2019

Nadat onze oude condensdroger het na 17 jaar trouwe dienst had begeven, moesten wij op zoek naar een vervanger. Via keukenloods vonden wij deze. Goed en overzichtelijk invulformulier, oude droger werd meegenomen. De levering was zoals afgesproken: Prima!

Alex 13-03-2019

Duidelijke web site, veel keuze & ook nog eens de goedkoopste.
Nette bezorging.
Beschadigde knop van het fornuis snel & correct opgelost

Peter 13-03-2019

Prima keuzes tegen scherpe prijzen.
Daarnaast waren wij op zoek naar een specifieke koelkast die, tot zover wij hebben kunnen vinden, alleen hier te bestellen was.

M van de Vliert 13-03-2019

Goede advies en snelle levering. Verstand van technische details. Daardoor gemakkelijk een keuze te maken

Mia v roy 13-03-2019

Fijne afspraken en een goede op tijd aflevering
Ben helemaal tevreden als ik weer iets nodig heb is dit het adres

arjan 13-03-2019

Ik ben erg tevreden over de levering van mijn keukenapparatuur. in het voortraject ben ik (telefonisch) erg goed geholpen/geadviseerd.
Na de order werd ik keurig op de hoogte gehouden wanneer de materialen binnen waren. in samenspraak de leverdatum afgesproken en nagekomen.
Al net al erg tevreden!

Daan Hak 13-03-2019

ruime keuze in apparatuur en vriendelijk/deskundig personeel.
De prijsstelling is concurrerend, bovendien hebben ze voor de liefhebber nog een outlet-store

Marco 13-03-2019

Erg klantvriendelijk, goede uitleg en kennis van zaken.
Zeer zeker aan te bevelen. TOP!

P.P. Sittard 13-03-2019

Duidelijke website met uitgebreide uitleg over de betreffende artikelen, grote keuze, snelle levering en LAGE prijzen.

Maarten 13-03-2019

Bijzonder fijn geholpen door Edwin de Lange van Keukenloods in Amsterdam ZO. Vakkundige hulp en een goede prijsafspraak gemaakt. Prima en duidelijke communicatie rondom de aflevering/bezorging. Erg blij met deze keuze.

Fam. Verschuuren 13-03-2019

Ze hebben mij geholpen met het bestellen van de juiste maat koelkast, doordat ik een foto kon doorsturen. Indien het niet zou passen, mocht ik zelfs zonder kosten de koelkast omwisselen.
Ook de monteur die de draairichting van de deur heeft gewisseld , heeft het keurig en netjes gedaan.
Alles is op de afgesproken datum en tijd afgeleverd en gemonteerd.

Alles is goed gegaan montuur netjes gewerkt 13-03-2019

Prima keuken ziet er mooi uit. net zo al op de webwinkel ben er erg blij mee

Mevrouw W.M. Kroon 13-03-2019

Prijs, kwaliteit, service en de voortreffelijk vriendelijke behandeling. Ook de de webshop is toegankelijk en overzichtelijk. Informatie over de voortgang is erg cliënt vriendelijk en informatief. Kortom niets dan lof.

Will Schaak 13-03-2019

Prima geholpen en snelle levering. Uitgebreide keus in de winkel en veel producten direct voorradig.

DHZ 13-03-2019

In tegenstelling tot hetgeen op de site alswel op de orderbevestiging staat word de oude apparatuur niet meegenomen.
Reden: pakket wordt met post NL verstuurt.
Natuurlijk heb ik hier als klant niets aan, keukenloods maakt de keuze om post nl te kiezen als verzender niet de klant.
Officiele reactie van Keukenloods 13-03-2019

Beste DHZ,

Bedankt voor het plaatsen van de review. Jammer dat je niet tevreden bent over onze service. Het is inderdaad zo dat sommige bestellingen met de post worden verzonden, omdat dit dan qua grootte van het apparaat mogelijk is. Dat betekent dan ook dat een oud apparaat niet retour genomen kan worden. Helaas kan ik het in dit geval niet mooier maken, mijn excuses daarvoor.

Groet, Emma

piet van roij 13-03-2019

goede afwikkeling van de koop snelle serve mooi optijd thuis bezorgt en de oude machine ook nog meegenomen

Keukenloods.nl 13-03-2019

Snelle levering. Goede aflevering binnen de afgesproken tijd. Instaleren zelf gedaan en daardoor ook zelf de verpakking moeten opruimen. Heb niet gevraagd mij erbij te helpen. Verder goed geregeld. Dank daarvoor

Hans 13-03-2019

De Keukenloods had de beste aanbieding voor het door mij gekozen wasmachine en had het ook als enige in voorraad zodat de volgende dag al geleverd kon worden.
De berichtgeving over het tijdstip van levering was prima toen een spelfout eenmaal uit het e-mail adres ontdekt was. Het was alleen jammer, daarom geen 10 gegeven, dat de bezorger teruggeroepen moest worden omdat hij straal langs de reeds buiten bij de voordeur gezette oude wasmaschine liep. Die moest wel afgevoerd worden!

Emmy 13-03-2019

Erg prettige bejegening. Ik heb de aankoop pas 3 maanden na bestelling afgenomen en betaald, was geen enkel probleem. Erg prettige monteur die heel constructief meedacht over oplossingen van de problemen met de plaatsing ( en er waren er een boel,buiten de sschuld van Keukenloods).
Al met al goede redenen om vaker zaken met Keukenloods te doen

Hans 13-03-2019

Goed bedrijf, up to date produkten en een klantvriendelijke benadering bij vragen. Helaas is nu voor de 2e. keer gebleken dat de op de site gestelde "op voorraad, levering de volgende werkdag" niet juist. Hier wordt bedoeld de levering vanuit Duitsland naar Nederland en dan pas na enkele dagen naar de klant. Jammer anders hadden jullie een 10 verdiend.

Dennis Amsterdam 13-03-2019

Snelle levering, enige minpunt vond ik dat het gekozen model niet leverbaar bleek te zijn, terwijl deze wel online beschikbaar was.

Anne 13-03-2019

Snel geleverd, goedkoper dan menig grootgrutter
En bij bestelling alles duidelijk te volgen.
Heb in het weekend 2 verschillende orders geplaatst, en werden Savonds netjes samen afgeleverd.

Roovers 13-03-2019

Vind een goede shop
Kwam super snel binnen
Zat kras op koelkast en werd zelfde uur gelijk opgelost
Super tevreden volgende keer bestellen we weer daar
Ook klantenservice helemaal top

Jo 13-03-2019

Goed product tegen scherpe prijs! Alleen jammer dat ze maar blijven navragrn og de maat wel klopt en je dan aanspreken alsof je een klein kind bent? Maarja dat ze dit doen os wel netjes opzich.

Yvo de Coster 13-03-2019

Prima geholpen en serieus geadviseerd. Ook na de order zijn ze altijd “thuis” en hulpvaardig. Kortom: een fijn en prettig bedrijf en zeker een aanbeveling waard!!

Ome Marius 12-03-2019

Goede service snelle levering zeer aardig personeel!!!!
Paul en Corne goed gedaan!!!

Arnold 12-03-2019

Het assortiment is ruim voldoende. levering is wat rommelig. Heb twee apparaten gelijktijdig besteld echter werden op twee verschillende momenten bezorgd. Moest hier dus twee keer voor thuis blijven.
Daarnaast krijg je net na het plaatsen van de bestelling aanbiedingen van dezelfde apparaten voor een lagere prijs.

Theo 12-03-2019

Goede overzichtelijke shop, redelijke prijzen en geleverd volgens afspraak. netjes vooral de levering aangekondigd incl. tijd

Erik 12-03-2019

Op advies van Tieleman Keukens uit Middelharnis hebben we de apparatuur voor onze nieuwe keuken gekocht bij Keukenloods. Eenvoudig bestelproces, helder inzicht in de status en super makkelijk een bezorgdatum kiezen. Bezorging keurig op tijd en netjes binnen gezet. Topervaring, een echte aanrader!

Weert 12-03-2019

Alles verliep naar wens. Goed advies gekregen in de winkel, alles werd volgens afspraak geleverd.

Wagemakers. 12-03-2019

Goede en snelle service. Ben zeer tevreden.. fijn dat ze ook je oude spullen mee retour nemen.

Joep van de Wouw 12-03-2019

Ik heb deze shop gekozen op prijs en kwaliteit. De recensies van Keukenloods waren ook positief. De service en aflevering waren prima.

ALT 12-03-2019

Goede service. Op de gevraagde dag/tijd geleverd.
Houden hem in gedachte bij eventuele volgende koop.