Keukenloods - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Keukenloods.

Keukenloods stelt zich voor

Hans Vrenken 21-04-2023

Naast een vakkundig advies ook mogen kennismaken met een onderscheidende prijs - kwaliteit verhouding. Onze inductieplaat moest (helaas) vervangen worden. Op korte termijn kon de kookplaat geleverd en geïnstalleerd worden. Zo gezegd, zo gedaan.
Het keukenblok werd vakkundig op maat gezaagd, geïnstalleerd met als kers op de taart een kort en bondige uitleg over alle functies. Wij zijn dus meer dan tevreden over de algehele service van Keukenloods!

Von 19-04-2023

Super snelle en goede levering en fijn personeel. Dit geldt ook voor voorgaande leveringen.

W.J.H.Moorlag 19-04-2023

Heb lang op internet gezocht naar een afzuigkap van een bepaalde maat, en niet kunnen vinden, de Nederlandse firma waarvan mijn kapotte ( Engelse ) afzuigkap vandaan komt was niet genegen mij te helpen.
Ben toen naar de Keukenloods in Nederweert gegaan, daar was de heer Johan Ruiten die voor mij alles afgezocht heeft voor eenafzuigkap van de goede maat, Johan heb ik ervaren als een zeer kundig vakman die weet waar hij het over heeft, waar en hoe hij moet zoeken, tijd en moeite was geen probleem, terwijl ik toch maar om een afzuigkap vroeg, en er klanten rondliepen voor een nieuwe keuken.
De Keukenloods heb ik ervaren als een fijne zaak waar je te woord wordt gestaan door zeer vriendelijke vakmensen, en wat Johan ruiten betreft een top vakman wij zeggen dan een Toppertje, Keukenloods mag trots zijn op zijn medewerkers.

jack 18-04-2023

gebruiks vriendelijke website
veel keuze en goede prijs varatie
goed en prettig geholpen door de verkopers

Leo 18-04-2023

Overzichtelijke webshop, vriendelijkheid snelle afhandeling. Goede aanbiedingen.

Keukenloods 18-04-2023

De koelvriescombinatie was elders goedkoper maar zonder problemen dezelfde prijs gehanteerd! Goede service vanuit de shop echter de externe vervoerder die ze gebruiken daar ben ik dan weer niet tevreden over. Weinig tijd, deed zelf deuren openen ondanks waarschuwing om te wachten ivm de hond, neerzetten en wegwezen waardoor bijna in de hectiek ook nog de oude koelkast werd vergeten.

KJ vd Berghe 18-04-2023

Scherpe prijzen, goed advies, mooie deal voor twee apparaten tegelijk bestellen, snelle levering.
Samengevat: TOP!

Gretha den Haan 18-04-2023

Ik ben zeer tevreden over mijn product. De kla
ntvriendelijkheid heb ik prettig ervaren. Mijn product is makkelijker te bedienen als mijn vorige daar ben ik heel blij mee.

Piet Bontekoning 18-04-2023

Aflevering prima op tijd !het is altijd prettig zakendoen met de keuken loots Ook de website prima in orde klasse mannen en dames !!!

Peter 16-04-2023

Ruime keuze van apparaten met zeer vriendelijke verkopers die goed advies en een goede uitleg geven

Peter 14-04-2023

gevonden via internet, maar wilde het live ervaren, dus op naar de winkel in Zuidoost Amsterdam, uitstekende service, niets te veel en nog korting ook, vanwege Pasen
goed advies en na de koop prima op tijd geleverd, en constant up to date gehouden van de state van de bestelling, dus zeer tevreden.

Jan 14-04-2023

Eerlijke en meedenkende goede adviezen.
Er wordt niet zomaar het duurste apparaat aangeprezen maar een voor de klant functioneel apparaat.
We hebben 5 keuken apparaten gekocht waar we fijn van kunnen genieten.

Guus van Neijenhof 13-04-2023

Super vriendelijke en professionele medewerkers waar menig bedrijf jaloers op is.
Wij als klant kunnen ons niets beters wensen.
Bedankt hiervoor.

A. Hoekstra 13-04-2023

Alles was een prettige ervaring. Te beginnen met de aanschaf. Wij zijn toch even langsgegaan bij de Keukenloods om de afwasmachine te zien. En de verkoper hielp ons zo fijn door al onze vragen te beantwoorden, zodat wij per direct besloten die afwasmachine te bestellen en te betalen.
Wij kozen ervoor om de nieuwe ook te laten plaatsen de oude Bauknecht die wij 23 jaar hebben gehad weer mee te nemen.
Ook dit was een fijne ervaring. Kost wat, maar je hebt ook geen omkijken ernaar. Twee aardige jongemannen haalde de oude eruit en binnen 20 minuten stond de nieuwe erin, werkende.
Zij namen alles mee, de verpakking van de nieuwe, de oude machine. Helemaal top. Ja ja, wij hebben de jongens een fooi gegeven!
Dank dank.

MartinP 12-04-2023

duidelijke site en goede prijs/kwaliteitverhouding. Vaak concurrerend in de prijsstelling. Daarnaast ook een prima serviceverlening bij gestelde vragen via hun helpdesk. Levering ook vrij snel en accuraat.

Meesters 11-04-2023

Prettig geholpen door deskundige medewerker.
Onze voorkeur voor Siemens en knoppenbediening i.p.v. tiptoesten kon worden gerealiseerd.
Goede afspraken kunnen maken.
Goede inbouwservice van oven en kookplaat door medewerker xxxx.

Grietje 11-04-2023

Gekregen wat we hebben gekocht, en afgeleverd op afgesproken datum door vriendelijke, behulpzame bezorgers. Top.

M 11-04-2023

Prima goede communicatie, keurige levering.
Apparatuur is goed, bezorging door 1 man dat is te weinig, want niet alle klanten kunnen meehelpen

Inbouw oven 11-04-2023

De website is duidelijk. Het apparaat zit nog in de doos want de plaatsing van de keuken is uitgesteld

herman 11-04-2023

We zochten een artikel dat hier in de buurt niet te verkrijgen was. Via de keukenleverancier kregen we uw adres.
Na bestelling werd het artikel de volgende week precies volgens afspraak geleverd en het onderdeel paste perfect.

J.Roeleveld 11-04-2023

Uitsluitend geholpen in de vestiging in Waddinxveen. De levering en plaatsing van de vaatwasser is geheel volgens afspraak professioneel gedaan door een vriendelijke monteur. De oude vaatwasser werd meegenomen evenals de verpakkingsmaterialen. Ook goede uitleg van de monteur.

Barry de Haan 11-04-2023

Moest meerdere apparaten bestellen en kon daar allemaal in 1 keer besteld worden.

M van de Werfhorst Klinc 11-04-2023

Professionele bedrijf met uitstekende monteur, ik ben zeer zeer tevreden en geef hun beste cijfer 10 !!!

M van de Werfhorst Klinc 11-04-2023

Charlotte 11-04-2023

Ik ben zeer tevreden over de service van keukenloods. Heb inductie kookplaat gekocht zeer naar tevredenheid en ook scherper geprijsd dan elders. Ook het vervolg, de info over het tijdstip van bezorgen was helemaal top. Email contact was ook heel goed. Kortom een site die ik zeer kan aanbevelen.