Keukenloods - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Keukenloods.

Keukenloods stelt zich voor

Deze score is berekend op basis van 1949 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

8,9

Dick 12-01-2020

ik vind het een prima shop waar ik vakkundig advies kreeg en goed geholpen ben

Ellis 12-01-2020

We werden direct te woord gestaan en geholpen. Ook werden we geadviseerd in de aanschaf. Bij ophalen levering ging het prima en werden er nog wat instructies gegeven. Prima winkel

Sandra 11-01-2020

Goedkoop, snel en vriendelijk. Ook een aardige (hardwerkende) bezorgdienst.

Annette 11-01-2020

Op deze website vond ik de kookplaat die ik zocht. Nadat ik hem besteld had, heeft Keukenloods nog een check gedaan door mij een mail te sturen over de nismaten en het aantal KWH van de plaat.
Ik bestelde de plaat op 22 december. De levering vond pas plaats op 2 januari. De feestdagen spelen hierin vast een rol, Maar dan blijven er toch nog voldoende werkdagen over om te leveren...?
Officiele reactie van Keukenloods 13-01-2020

Beste Annette,
Fijn dat je ons de kookplaat hebt gevonden en besteld. Jammer om te lezen dat de levering pas in januari heeft kunnen plaatsvinden. Dat heeft inderdaad met de feestdagen te maken, maar we zijn ook afhankelijk van de fabrikant. We moeten immers op hen wachten als wij het product niet op voorraad hebben.
Ik hoop dat de kookplaats desondanks werkt naar tevredenheid.

Arno Boot 11-01-2020

Snelle reactie alleen eerste koelkast paste niet. Meetmethodes van verkoop zijn anders dan die van de inbouwmonteurs. Nu wacht ik alleen nog op afhandeling openstaand montagepunt. Tot op heden niets vernomen
Officiele reactie van Keukenloods 13-01-2020

Beste Arno,
Dat is vervelend. Wil je je ordernummer sturen naar emma@keukenloods.nl? Dan kijk ik met je mee.

EvB 10-01-2020

veel keuze in de winkel. prettige, rustige verkoper, goede informatie en advies.

Jan Brentjens 10-01-2020

Goede klantvriendelijkheid en de uitleg is prima, aantrekkelijke prijs en snelle levering.

Annemieke 10-01-2020

De ondersteuning die ik telefonisch kreeg, toen ik mijn aankoop wilde doen was heel prettig. Ik kreeg bovendien een mooie aanbieding. De levering en plaatsing van mijn nieuwe inductieplaat ging vriendelijk en netjes. Ik kook er heerlijk op. Supertevreden.

Douwe Swierstra 10-01-2020

Plezierige ontvangst, deskundig advies. Breed assortiment.
Installateurs snel en ter zake en zorgvuldig.

René uit Maarssen 10-01-2020

Het personeel in de winkel (Utrecht) was zeer behulpzaam en vriendelijk. Het product was online besteld en werd afgehaald in de winkel. In verband met een vraag omtrent de status van de bestelling getracht telefonisch contact te maken met het hoofdkantoor, hetgeen niet lukte. Telefooncentrale meldde: er zijn geen wachtenden voor u .... muziekje .... al onze medewerkers zijn in gesprek ... muziekje ... er zijn geen wachtenden voor u ... muziekje .... etc.
Hoofdkantoor heeft inmiddels gereageerd op mijn email. Opgelost. Kortom: dik tevreden.

P. van der Horst 10-01-2020

siemens vaatwasser gekocht, snelle levering, zelfs rond de kerst …. vandaag besteld 2 dagen later in huis.

John 10-01-2020

Bestelproces gaat makkelijk en bevestiging is er snel. Aanvullend een mail voor controle of het gekozen product wat betreft de inbouwmaten in de keuken zou passen. Levering ging overzichtelijk en er werd goed gecommuniceerd, top !

Eef 10-01-2020

Kende Keukenloods.nl al via mijn kennissenkring. Zocht een alternatief voor een niet meer leverbare inductiekookplaat. Verkoopmedewerker gaf mij een paar alternatieven en een heel scherpe prijs voor het apparaat van mijn keuze. Levering was ook op de afgesproken tijd. (ik geef nooit hoogste waarderingen....)

Guy 10-01-2020

De geleverde droger wekte de indruk dat hij al eens ergens anders heeft gestaan, dit denk ik omdat er water uit liep toen ik hem geplaatst heb. Volgens mij worden deze machines niet af fabriek met water gevuld. Op zich vind ik dat niet erg, maar ik weet het wel graag als ik een tweede kans artikel koop. Gelukkig functioneert de droger volgens mijn vrouw goed. Ik vind dit echter niet zo netjes.
Daarbij kon ik zelf een levermoment kiezen. Ik koos voormiddag en op de leverdatum kreeg ik van de vervoerder een mailtje dat ze in de namiddag zouden komen..? Ik had dus het verkeerde dagdeel verlof genomen! Dat is duur, zinloos en irritant. Gelukkig kwam de bezorger vrij laat zodat ik toch nog thuis was.

Al met al is er op enkele zaken tekort geschoten, maar mij gaat het erom dat ik een goed functionerend apparaat geleverd krijg tegen een goede prijs! Wel hoop ik dat de reden waardoor de vorige koper het apparaat teruggestuurd heeft niet ook bij mij de kop opsteekt. En het is jammer van mijn toch al zo spaarzame verlof.
Officiele reactie van Keukenloods 10-01-2020

Beste Guy,

Ik snap dat het vervelend is dat de levering op een ander moment wordt ingepland. Je kunt inderdaad aangeven wanneer je dit het liefste hebt, en daar wordt (waar dit kan) rekening mee gehouden. Het blijft echter een voorkeursmoment en het komt helaas niet altijd zo uit. Mijn excuses dat dit niet duidelijk erbij stond, waardoor je onnodig verlof hebt opgenomen.

Wat betreft het water dat al in de droger lag: Dat ga ik graag voor je na. Want dat hoort natuurlijk niet. Wil je je ordernummer sturen naar emma@keukenloods.nl? Dan kijk ik met je mee.

Ineke 10-01-2020

Levering op tijd. Goede info. over het product. Zeer ruime keus. Voor keukenapparatuur gaan wij ALTIJD naar Keukenloods.

Evelyne 10-01-2020

Brede collectie, behulpzame medewerker, snelle en correcte levering en een geweldige Siemens oven

Marianne 10-01-2020

We werden heel goed geholpen goede adviezen het werd allemaal heel goed geregeld we zijn heel blij met onze aankoop

Roel Simoons 09-01-2020

erg goed, deskundig en vriendelijk geholpen in de winkel in Alkmaar. Zelf de VW afgehaald bij magazijn waar ik ook nog werd geholpen met inladen.

Kees 08-01-2020

Levering binnen het afgesproken tijdvenster. Bezorgd door een uitermate vriendelijke medewerker. Helemaal top.
Over de koelkast kan ik nog niets zeggen, is ingebouwd en werkt.

Alan Dirks 08-01-2020

De site is helder en overzichtelijk, bestellen gaat heel eenvoudig. De prijzen zijn zeker concurrerend.
Na bestelling bleek de bestelde kleur langere tijd niet leverbaar (ondanks vermelding op de site dat de levertijd 1 tot 2 werkdagen zou zijn - die tekst is nu aangepast). Keukenloods heeft vlot gereageerd en de keus geboden een andere (duurdere) kleur te kiezen zonder extra kosten. Top service.
(Als de website accuraat was qua levering zou het ik een 10 gegeven)

Wies 08-01-2020

Fijne overzichtelijke website. Goede service/communicatie zowel per mail als per telefoon. Mijn product bleek niet meer leverbaar te zijn, zij dachten mee en boden een goed alternatief aan. Dat is erg fijn. Je wordt niet met een kluitje het riet ingestuurd. De extra keuze voor de oude vaatwasser eruit laten halen en de nieuwe laten plaatsen, is erg fijn en praktisch. Ook goede service hierbij. Zelf kan ik dit (technisch) niet en hoef ik de oude niet in mijn (te kleine) auto af te voeren. En de vaatwasser doet het prima!

reclame Sukses 08-01-2020

voor onze nieuwe kantine hebben we diverse apparatuur besteld, uitgezocht op de site, maar toch daarna telefonisch
alles doorgesproken, waarna toch enkele apparaten aangepast zijn. Prima service , alles goed afgeleverd, duidelijke communicatie.

Roelsma 08-01-2020

Goed geïnformeerd betreffende voorraad en levering.Prijs zeer goed concurend.Aflevering niet optimaal door gemakzucht chauffeur.

Rednier 08-01-2020

Snel geholpen en een scherpe prijs, Daarna ben ik ook snel en vakkundig geleverd

Joy 07-01-2020

Prettig klantcontact. Er wordt advies op maat geboden en fijne services. Medewerkers denken mee voor een juist product.

Hans Vermeij 07-01-2020

Niet de eerste en zeker niet de laatste keer dat ik bij de Keukenloods iets kocht. Klantvriendelijke site. Snelle en correcte levering. Met daarbij een scherpe prijs.

J.Wolthuis 07-01-2020

De aflevering was correct maar wel aan de late kant.
De wasmachine van Siemens is in kwaliteit en prijs de beste keuze bij jullie.
Wij zijn tevreden over de gehele afhandeling.

h brink -tappel 07-01-2020

Alles was tot nu toe prima in orde .De levering ondanks de feestdagen zeer snel.de kookpaat tot nu toe goed al is het even wennen met de bediening ! ook was de prijs behoorlijk minder dan bij de winkel.

Dirk Jan 07-01-2020

Direct vanaf de eerste contacten klikte het met de verkopers. Men was vriendelijk, meedenkend en oplossingsgericht. Ook nadat de bestelling was geplaatst tot aan de uitlevering kon je de bestelling goed volgen. Ook werd vroegtijdig telefonisch contact gelegd voor het uitleveren op de voor ons gewenste datum. Ook prijstechnisch kan ik de ze aanbevelen.

cdz 07-01-2020

Kundige shop. We hadden wat vragen en zijn telefonisch goed geholpen. Product volgens afspraak geleverd.
Enige wat we misten is een ''bouwtekening''. We moesten een verloopstuk halen, omdat de aansluiting voor de afvoer aan de afzuigkap rechthoekig was en de bestaande afvoer rond.

Marjan 07-01-2020

De goede aanbiedingen, de vriendelijke medewerkers, het complete aanbod.
Dit zijn de redenen waarom wij opnieuw voor de Keukenloods hebben gekozen.

Berd 07-01-2020

Een goede prijs, en snelle levering.
Het zou echter zeer wenselijk zijn dat er een service aangeboden zou worden waarbij de wasmachine naar zolder gebracht zou worden (evt. betaald).

Koen 07-01-2020

De webshop van Keukenloods.nl is zeer overzichtelijk en gemakkelijk om te bestellen. Ik heb een nieuwe oven en inductie kookplaat gekocht. Op de site kon ik een voorkeur installatiedatum aangeven echter was dit helaas niet mogelijk wegens drukte bij de installatiepartij. Gelukkig was er nog 1 plek over voor het nieuwe jaar. Op de afgesproken datum en tijd kwamen er 2 zeer vriendelijke monteurs de goederen installeren en alles verliep vlekkeloos. De monteurs waren vriendelijk en namen de oude oven mee. Echt een aanrader om via Keukenloods te bestellen.

Brt 06-01-2020

Netjes en vertrouwd. Veel keuze en schappelijke prijzen. Aeg kookplaat gekocht, moet nog worden geïnstalleerd. Dus voor prestaties en gebruik nog even afwachten.

Ruud Tuijten 06-01-2020

Het bezorgen van de koelkast ging wat minder, de bezorgdatum was erg laat en op de dag van bezorging kwam de man alleen, wilde de koelkast niet uitpakken om deze te controleren.
De verpakking werd ook niet meegenomen.
Ik zouy me kunnen vergissen maar dit was volgens mij allemaal wel afgesproken bij de aankoop
Officiele reactie van Keukenloods 06-01-2020

Beste Ruud,

Bedankt voor je review. Doorgaans wordt het verpakkingsmateriaal niet meegenomen bij aflevering. Heb je een ordernummer voor me? Dan kijk ik even mee.

Schouten 05-01-2020

Correcte houding van de verkoper, uitgebreide info.
Gekozen op advies van iemand die regelmatig bij de keukenloods koopt.

S. uit Hoofddorp 04-01-2020

Ik heb een Siemens vaatwasser besteld en betaald via de website. Binnen een uur werd ik gebeld door een medewerker met de mededeling dat zij dit model niet konden leveren en ik kreeg een duurder model uit dezelfde lijn voor hetzelfde bedrag. Op 24 december besteld, op 27 december binnen.
Topservice dus!

p.roes 04-01-2020

Vriendelijk geholpen. Men had de tijd voor ons. Kregen goede uitleg bij het product
Deed moeite voor ons om de levering op tijd te krijgen.

Ronald v S 04-01-2020

Groot assortiment op de website, iets minder in de winkel. Prijs is niet altijd duidelijk (soms niet vermeld). Dat maakt het vergelijken minder makkelijk.

Pieter 04-01-2020

Prettige communicatie en advies. Snelle levering. Er werd door Keukenloods netjes gevraagd of de inbouwmaten wel klopten zodat we niet de verkeerde apparatuur zouden kopen.

MarcD 04-01-2020

M'n Siemens vaatwasser ging stuk en er moest een nieuwe komen. Op aanraden van bekenden en eigen zoektocht, naar de Keukenloods winkel in Gaanderen gegaan. Mooie zaak met vriendelijk personeel. Goede uitleg gehad en nog een extra korting kunnen bedingen. Levering was ook goed verzorgd. Kortom het bezoeken van keukenloods is zeer aan te raden en voor herhaling vatbaar.

Marieke 03-01-2020

Goede prijs /kwaliteit. Betrouwbaar. heeft stenen winkel, dus altijd mogelijk om naar toe te gaan

Peter 03-01-2020

Via google op keukenloods gekomen, werkelijk geen spijt hiervan. We hebben een inbouwoven van Siemens besteld, na de bestelling een mail gehad dat deze helaas niet op voorraad was. Teleurstelling, maar de oplossing van Keukenloods was uitstekend zonder bij te hoeven betalen een duurder type gehad.
De bezorging was keurig, op de afgesproken tijd, en het oude apparaat werd keurig meegenomen.
TOP !

Wessel 03-01-2020

Keukenloods.nl heeft goede foto's met een duidelijke productomschrijving in een snelle en duidelijke website. Daarnaast zijn de artikelen ook nog prima geprijsd. De bezorging wordt vooraf per mail goed gecommuniceerd en een half uurtje voor levering ontvang je een SMS met de precieze levertijd. Alles zeer goed geregeld dus! In mijn geval bestelde ik een vaatwasser waarbij de oude vaatwasser gratis werd meegenomen.

Theo Ariaans 03-01-2020

Ik ben zeer tevreden over de Keukenloods in Almere. Houden zich aan de afspraken en leveren op tijd. Installatie ging vlot en vakkundig. Werd ook via de mail en een bericht op de telefoon op de hoogte gehouden van de bestelling en de levering.

Goede service.

Trudie 03-01-2020

Het was niet moeilijk mijn bestelling te plaatsen. De service van keukenloods heeft mij verrast. Er werd goed gekeken naar de juistheid van de bestelling en nagevraagd en gekeken of de maten voor de inbouw klopte. Pas nadat zeker was dat dit het juiste inbouwapparaat was werd de bestelling echt geplaatst. Complimenten voor de goede services

A.H.J. Aalberts 03-01-2020

Ik was snel en vakkundig geholpen.
Ook de hulp voor snelle inbouw was erg goed.
Daarnaast was het personeel erg vriendelijjk.

Erwin 03-01-2020

In de winkel in Utrecht samen met de verkoper de inbouwapparatuur uitgezocht, waarbij we voor de opties duidelijk en juist zijn voorgelicht.
Gekozen voor inbouw door Keukenloods. Snel een afspraak in kunnen laten plannen en probleemloos geholpen. Prima en vakkundig ingebouwd, Oude apparaten en verpakkingsmateriaal zijn door het BouwTeam afgevoerd.
Kortom TOP: ruime keus, goede voorlichting, snelle planning en levering en geweldige inbouw: allemaal perfect!

Kees Steketee 03-01-2020

Bij keukenloods een vaatwasser besteld. Na bestelling ben ik gebeld door hun om de maten van de vaatwasser goed met elkaar af te stemmen. Dit kon ik heel erg waarderen. Op de dag van levering kreeg ik via de mail het tijdstip door wanneer de vaatwasser geleverd werd. Dit is allemaal vlekkeloos verlopen en ze hebben de oude vaatwasser mee teruggenomen. Ik vind de dienstverlening van keukenloods helemaal top. Ik hoop in de toekomst nog meer zaken met hun te doen.

Nick Blok 03-01-2020

Vooral telefonisch ben ik erg goed geholpen met mijn aankoop. De bestelling werd goed afgehandeld ondanks dat het rond de feestdagen was.