Keukenloods - Reviews & Ervaringen

8,8 Lees 20914 reviews Schrijf een review

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Keukenloods.

Keukenloods stelt zich voor

Deze score is berekend op basis van 3348 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Wilma janssen-pijl 24-04-2019

Ondanks dat wij drie keer met een defect te maken hadden, zijn wij steeds super geholpen.

Caro60 23-04-2019

Het was makkelijk de opdracht te plaatsen. Keukenloods.nl heeft me ook nog geadviseerd en reageerde snel op mijn vragen. Heel prettig. De aflevering duurde iets langer dan was voorspeld, maar toen de oven werd bezorgd, werd deze keurig en vakkundig geplaatst door een zeer sympathieke medewerker.

Gangi g 23-04-2019

Ik ben goed behandeld door de personeel en goed advies gekregen en iedereen aanbevelen

An78 23-04-2019

Top winkel. 1e combi magnetron was niet goed kwa afmeting buitenkant en binnen. Maar ze hebben ons super geholpen en kon combimagnetron terug brengen. Dankzij keuken loods nu super fijne andere combimagnetron!

Annemarie 23-04-2019

Goede service, snelle levering, prijs kwaliteit verhouding is zeer goed, ik ben zeer tevreden met de kookplaat van Indesit

Corrie 23-04-2019

snelle afhandeling en perfecte service, hebben verstand van zaken, goede voorlichting

C. Hazeleger 23-04-2019

Product werd snel geleverd. Bij een vraag kreeg ik dezelfde dag nog reactie, fijne service

Dennis 23-04-2019

Goede informatie op de site, voordelige prijs.
Spullen sneller dan verwacht in huis, netjes verpakt.

Sanne B 23-04-2019

Zeer goede en klantvriendelijke service! Ik werd tevens steeds op de hoogte gebracht van de leveringstermijnen en/of alle apparaten reeds beschikbaar/leverbaar waren. Tevens ook een zeer stipte levering op de afgesproken datum + uur.

Bart Kerstens 23-04-2019

Overzichtelijke en gebruiksvriendelijke webshop. De mogelijkheid om verschillende uitvoeringen van een product direct en overzichtelijk naast elkaar te vergelijken, maakt kiezen gemakkelijk.
Daarnaast is de geboden After-pay optie ideaal om het product eerst te bekijken en te testen , voordat je het betaald

Do 23-04-2019

Ik heb deze shop gekozen omdat hij de goedkoopste was en de meest goede recenties had.

twan 23-04-2019

gewoon beste prijs en keurig afgeleverd. Ondanks dat de geldigheidsdatum overschreden was kwamen ze de prijs toch na.

Willem Bogers 23-04-2019

Snelle service conform afspraak, winkel goed bereikbaar. Super tevreden, netjes geholpen!

Veronique 23-04-2019

Wat een goeie service! Het model koelkast die we hadden besteld was niet leverbaar, we kregen zonder gedoe een nieuwer type zonder meerprijs en tegen dezelfde leveringsvoorwaarden. Vriendelijke medewerkers, duidelijk en snel! Hier kan menig bedrijf een voorbeeld aan nemen!

Marco Speelman 23-04-2019

Telefonische uitleg over de verschillen en bestelling zijn duidelijk.
Op de dag van levering komt de bestelling tussen de aangegeven tijd.
Mobiel pinnen in huis mogelijk.

Jannie Stam 23-04-2019

Snelle levering
Vriendelijke bezorgers
Makkelijk te bereiken
De prijs is oké

Wobbes 23-04-2019

Fijne webwinkel met ruim assortiment. Bovendien hele snelle levering. Wij gaan zeker meer keukenapparatuur bij Keukenloods bestellen.

Carolien en Evert 21-04-2019

er is heel veel keus en de prijzen zijn heel redelijk (en thuis bezorgd); je kan soms ook goederen ophalen en dan ben je goedkoper uit. je moet je wel zelf verdiepen in wat je wil en in de winkel die wij bezocht hebben, stond maar heel weinig van de apparatuur die wij wilden gaan bestellen, dus het blijft een beetje een gok

Samantha 20-04-2019

Een mooie degelijke oven van Bosch gekocht. Levering gekozen in de ochtend, de bezorger was echt super vroeg! Niets heel de dag thuis blijven zitten :) . Ook had ik mijn oude oven nog niet buiten staan, dit was geen enkel probleem, de bezorger laadde hem zo op zijn karretje.
1 minpuntje, Ik kon niet kiezen voor de optie afterpay. Dit zal ongetwijfeld niets met keukenloods van doen hebben, eerder met afterpay zelf.
Zeer tevreden klant, goede prijzen, uitstekende kwaliteit. Zou keukenloods zeker bij andere aanbevelen!

Slootdorp 20-04-2019

Wij hebben onze keuken, Rotpunkt, 15 jaar geleden bij keukencentrum Het Schouw gekocht en de Bosch inbouw apparatuur is toen ook bij keukenloods vandaan gekomen. Nu na 15 jaar een nieuwe Bosch vaatwasser op vrijdag besteld en op zaterdag 8:30 stond hij in de keuken, deurpaneel paste op een cm na precies. We hebben hem zelf ingebouwd, ouwetjes doen het nog goed 73 en 68, en hij draaide al dezelfde middag. Het is de SMV46IX04N geworden deze komt het meest met onze vorige overeen qua programma's en indeling. Voldoet prima volgens verwachting, is heel still dus zijn blij met de rode aanwijzing op de vloer. Dus zijn meer dan tevreden zoals bestelling, levering (gratis) en manier van betaling is gegaan en niet te vergeten de service meenemen Slootdorp vaatwasser. Ook de deal was mooi meegenomen scheelde toch € 35.

Rien 20-04-2019

Via de webshop een vaatwasser gekocht. Keukenloods komt de afspraak over leveren niet na, en laat vervolgens niets meer weten. Wat een waardeloze winkel.
Officiele reactie van Keukenloods 23-04-2019

Beste Rien,

Wat vervelend dat er wat mis is gegaan bij het leveren, dat is uiteraard niet hoe het moet gaan. Ik zie in ons systeem dat de order inmiddels is geannuleerd. Mijn excuses voor het ongemak.

Emma

Cors 20-04-2019

Prima dienstverlening, vriendelijke behandeling.
Levertijd was langer dan op website aangegeven. Uiteindelijk prima van op de hoogte gehouden per mail.

Jan Eekhof 19-04-2019

De service is prima,je word goed op de hoogte gehouden van de vordering van jouw bestelling.Zelfs als het artikel niet op voorraad is , word jouw een ander artikel aan geboden voor de zelfde prijs.

Timmie 19-04-2019

Overzichtelijke site, scherpe prijzen, uitstekende klantenservice, heldere mails, komen afspraken na.

J.Hardonk 18-04-2019

Keurig op tijd goede product geleverd, het betreft een Bosch inbouw afzuigapparaat

fam. Goderie 18-04-2019

goede service, goed meedenken met de mogelijkheden om ook voor kleinere mensen een werkbare keuken te creeeren,
Alleen zonde van de lekkage ( kapotte kraan bij het overzetten van oude naar nieuwe keuken), en een nieuwe koelkast die niet werkte.
alles werkt nu weer en zijn er enorm blij mee.

Toni 18-04-2019

we zijn super geholpen bij de keukenloods in Utrecht. Duidelijke uitleg over verschillende modellen combi.oven/magnatron en hebben gelijk beslist. Geen spijt van onze bosch. En het was nog een hele mooie prijs achteraf. Super

w 18-04-2019

Service was ver boven verwachting goed. Keukelloods.nl zeker een aanrader!!!

Piet van Altena 18-04-2019

Goede voorraad/snelle correcte levering/scherpe prijs.Wij hebben al vaker apparatuur gekocht bij de Keukenloods.

Jan Zuidema 18-04-2019

Besteld via de site een afwasmachine .
Even contact gehad of de maten kloppen voor de inbouw en goed geholpen hiermee en vakkundig geadviseerd.
Netjes en correct afgeleverd .
Goed bedrijf.

anoniem 18-04-2019

Prima, overzichtelijke shop. Gebruiksvriendelijke site. Goede prijs/qualiteit verhouding. Klantvriendelijk personeel.
Goede uitleg/advies.

Rob 18-04-2019

Snelle levering, ook bij problemen worden zaken snel opgepakt en is omruilen geen probleem.
Klantenservice is prima bereikbaar en komt afspraken na.

J 18-04-2019

Goede service. Goed geholpen, personeel is vriendelijk en heeft goede kennis van zaken.

Wil Vonk 18-04-2019

De shop kan er niets aan doen, maar er zaten geen bevestigingsschroeven in de verpakking, die dus bij de fabrikant aangevraagd en zou binnen 5 werkdagen geleverd worden
Officiele reactie van Keukenloods 19-04-2019

Beste Wil,

Vervelend dat de schroeven er niet bij zaten! Mochten er nog problemen zijn met die nalevering dan hoor ik het graag via emma@keukenloods.nl!

Groet, Emma

Van Dijk 18-04-2019

Kwam en smorgens achter dat de vaatwasser kapot was.
Keukenloods kon bepaalde modellen (indien voor 9:30 uur besteld) dezelfde dag leveren.
Bosch vaatwasser besteld (9:25 uur) direct mail dat deze niet op voorraad was, maar zij wel een duurdere konden leveren voor dezelfde prijs. Nog extra contact om de maten te controleren.
En ja hoor: 15:00 uur is de nieuwe vaatwasser keurig geleverd! Top service en een super machine!

Tom 18-04-2019

Duidelijke website, ruime keuze en goede contactmogelijkheden. Het bestelde artikel werd door de bezorger keurig afgeleverd en de oude weer mee terug genomen.

Vink 18-04-2019

alles oke. Snelle levering en aanbeveling. Gewoon naar tevredenheid. Zoals het hoort.

Vander raaf 18-04-2019

De bestelling is vlekkeloos verlopen,prima op de afgesproken tijd bezorgd.Hopen de bbq nu met de Pasen te kunnen gebruiken.Dank u wel

Nathalie 18-04-2019

Snelle service en goede service vwb plaatsing
Vaatwasser werkt prima en ook zoon blij dat de afwas nu door apparaat weer overgenomen is;)

Ellen 18-04-2019

Bestellen en leveren is gegaan zoals verwacht. Vandaag besteld andere dag in huis. Hoeft en kan niet verbeterd worden.

J.H. Rutten 18-04-2019

Superservice tegen de laagste prijs. Zeer correct telefonisch geholpen, keurige aflevering volgens afspraak.

Beau 17-04-2019

Mijn beste online aankoop ervaring en afterservice ooit. Ik had de verkeerde Quooker besteld. Een ronde kraan i.p.v. een meer rechthoekige kraan. Door de keukenmonteur geïnstalleerd en toen pas ontdekt dat het de verkeerde was. Keukenloods heeft een nieuwe geleverd, de kraan die ik wilde. En de oude meegenomen. Ik kan de Quooker boiler gewoon laten zitten. Alleen kraan omgeruild. Top! 5sterren!

Jan Losser 17-04-2019

De shop is geweldig veel keus, behulpzaam personeel met een goede uitleg. Mijn artikel was niet op voorraad ze hebben de fabrikant gevraagd wanneer deze weer geleverd kon worden het is een dag eerder geleverd dan de afspraak was, een meevaller dat gebeurt niet vaak meer in deze tijd.

Angela 17-04-2019

Duidelijke site, goede klantenservice zowel per mail als met de telefoon
Ook prettige afspraak mogelijkheden over de bezorging en betalen.

Danny70 17-04-2019

Goed geholpen in de winkel. De verkoper dacht met ons mee en wilde niet puur zo duur mogelijk verkopen. Na aankoop snelle levering en goed communicative over de levering.

Andrea 17-04-2019

Wij hebben onlangs een keuken gekocht bij de keuken loods in Zaandam. Heel goed geholpen en geadviseerd door ****. Hij was in onze ogen oprecht en deed zijn best om zo goed mogelijk in het belang van ons mee tedenken in onze keuken.hij was geduldig en zeer klant vriendelijk.

Hendrik Schets 17-04-2019

Prima prijs, vlotte en correcte levering met duidelijke gebruiksaanwijzing bij het apparaat

Bachmann 17-04-2019

Goede, duidelijke afspraken. Ondanks moeilijke omstandigheden is de montage van de keramische kookplaat prima verlopen. Kortom alles naar tevredenheid afgehandeld..

Martin 17-04-2019

Een mooie nieuwe Bosch stofzuiger voor een aantrekkelijke prijs. Ik had een vergelijkbaar model met een veel zwaardere motor. Sterk punt is het lange snoer van 12 meter. Dit maakt het gebruik erg makkelijk.

M. Koopmans 17-04-2019

Gekozen voor keukenloods omdat ze A-merken voor een zeer vriendelijke prijs aanbieden. Tijdens de koop[ goed op de hoogte gehouden van de voortgang en keurig op tijd geleverd. Alles netjes en degelijk verpakt.