Keukenloods - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Keukenloods.

Keukenloods stelt zich voor

Sickboy 20-06-2023

Nette winkel, veel apparatuur te bekijken en te proberen. Vriendelijk personeel, niet te veel poespas. 👍 perfect!

Frank 20-06-2023

Een zeer duidelijke site van Keukenloods. Zeer overzichtelijke en daardoor makkelijk een keuze te maken.
Snel een keuze maken, betalen enkele dagen later word het produkt thuis afgeleverd. Klaar is Frank

Marja 20-06-2023

2 prachtige koelkasten. Goede begeleiding en service in winkel en goede communicatie over aflevering. Keurig geregeld allemaal

Hans 19-06-2023

We waren op zoek naar een combi magnetron met crips functie keukenloods kon die leveren en scherpe prijs en netjes geholpen

herman 19-06-2023

Uitstekende prijs/kwaliteit verhouding, netjes afgeleverd met de correcte communicatie omtrent het tijdstip van bezorging.

Wim 19-06-2023

Zeer tevreden goede hulp gehad dank je wel. Als ik nog wat nodig hebt kom ik zeker terug

A. Bloem 19-06-2023

Het is een fijne website met vele producten voor een schappelijke prijs. De prijs kwaliteit verhouding is goed. De montageservice is netjes en behulpzaam. Inmiddels meerder producten besteld en tevreden.
Ik heb wel een tip, om meer maatvoering te kunnen filteren, dit levert meer klanten op.

Cees Evers 19-06-2023

goed uitleg over product en prijsvergelijking , zeer tevreden zijn wij als we nog iets nodig hebben komen we terug bij keukenloods.

Jacqueline 19-06-2023

Prima geholpen door de medewerker en een goede aflevering van de apparatuur. Vriendelijk en netjes

Linda 19-06-2023

Snel geleverd en in combinatie en samen spraak met bedrijf dat plaatst .
Op bedrijf dat plaatst ook niks anders dan positief. Werken snel , netjes en beleefd met respect voor je andere spullen

Ida stroop 19-06-2023

Goed advies voor het soort afzuigkap dat ik nodig had, duidelijke uitleg.
De monteur heeft de afzuigkap netjes opgehangen en uitleg gegeven over de werking.
Ben naar allen tevredenheid geadviseerd en geholpen.

Jan 19-06-2023

Alles duidelijk op website levering ging ook prima .Goede beschrijving om kookplaat in te bouwen.

Henk 19-06-2023

Heb een goede voorlichting gehad en de telefonist was zeer behulpzaam.
Het artikel kon snel geleverd worden maar door ziekte bij de transport ondernemer kwam het artikel niet voor maar na het weekend.

Jane van der Voort 19-06-2023

Sept 2021 keuken laten plaatsen door keukenloods. Na heel veel keuken winkels en adviseurs te hebben geïnformeerd was Meneer Krimpenfort van keukenloods rotterdam de ENIGE die mij in ALLES mijn zin heeft gegeven en geen oordeel heeft uitgesproken over hoeveel kastjes ik wilde of waarom ik geen siemens apparaten nam maar andere merken!(wij betalen er toch gewoon voor) Hij heeft altijd eerlijk en snel met ons gecommuniceerd over de eventuele lange levertijd van keukenapperatuur (destijds door corona&chip tekort) Zelfs toen 1 kastje&1 frontje beschadigd bleken ,binnen 2uur reactie en opnieuw besteld.. Nu in 2023 , nogsteeds geniet ik ELKE DAG van onze heeerlijke keuken en heb ik laatst weer binnen 1dag antwoord gekregen op een advies vraag. Wat mij betreft 20sterren voor Keukenloods Rotterdam ÉN Mr Krimpenfort

Martin 19-06-2023

Daar mijn oog gevallen is op een SMEG inductiefornuis i.v.m. de lage prijzen, zijn wij uitgekomen bij KEUKENLOODS daar zij de goedkoopste waren. Hopelijk dat de prijs/kwaliteitsverhouding i.c.m. de service goed is, zijn wij dik tevreden. Bij filiaal in Tilburg waren wij goed en vriendelijk geholpen en zijn tot koop overgegaan. De levering en plaatsing liep een kleine vertraging op maar was uiteindelijk goed gekomen. Tevreden over de telefonische communicatie met het filiaal, deze verliep vriendelijk en duidelijk.

Vriendelijke en vlotte behandeling 19-06-2023

Vlotte en correcte levering en montage.
Bij de verkoop werden wij vriendelijk telwoord gestaan en er werd gorde informatie verstrekt.

Jan 19-06-2023

Wat en service !!! Renze heeft aan de telefoon alles gedaan om me tevreden te stellen. omdat we de exacte hoogtemaat niet konden vinden heeft hij op voorhand geregeld dat ik kon passen en ev. retourneren zonder enige kosten . Perfecte service en goede prijs

????? 18-06-2023

Tot nu doet hij het weg goed.Wij zijn tevreden over de koelkast en de installatie ervan.

N. Van Walen 17-06-2023

Goede service, advies en duidelijke voorlichting vanuit winkel in AmsterdamZO.
Ook snelle levering en keurige montage

Peter uit Makkum 17-06-2023

keuze is ruim
website is verzorgd
prijzen vergelijkbaar of iets goedkoper dan elders
Levering vlot en en afspraak maken daarover prima

Henny 16-06-2023

Mooie showroom, Ruim en overzichtelijk, Vriendelijk, behulpzaam en deskundig personeel, Groot assortiment in apparatuur e.d.

Paul 14-06-2023

Goede afstemming gehad over de prijs, levering en aansluitingsmogelijkheden van een kraan via/door Keukenloods.nl. Zeer treveden over de afhandeling en communicatie.

EM PARTNERS 14-06-2023

Recent 2 verschillende orders bij Keukenloods geplaatst.
Beide werden conform gemaakte afspraken vlot en correct geleverd geweest.
Op het tweede order werd zelfs nadien qua levering een bypass gevraagd die succesvol werd opgevolgd en ingevuld.
Bij deze, dank voor de vlotte communicatie en correcte verwerking en levering van mijn beide orders.

Co 14-06-2023

Goed en snel geholpen.
Snelle levering
Vriendelijk
Ruimekeuze
En goed koop

Tevreden klant uit Spijkenisse 13-06-2023

Bij de keukenloods Rotterdam Stadionweg waren we gewoon naar binnen gelopen, kregen daar goed advies. Jammer dat door wisseling van de wacht er wat ruis op de lijn kwam die uiteindelijk goed is opgelost. Prijs was netjes, levering zowaar in 1 keer perfect en een monteur die in zijn eentje een volledige keuken neer kon zetten zonder problemen. Alles conform afspraak, zonder meerwerk en netjes afgewerkt.