Keukenloods - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Keukenloods.

Keukenloods stelt zich voor

N.K. 19-07-2023

Snelle en correcte info via chat alsook via telefoon. Koelkast woensdag besteld en maandag geleverd in België. Goede prijs. Oude koelkast meegenomen.

Sjoeke 18-07-2023

AEG vaatwasser (volledig geïntegreerd) gekocht. Voldoet aan de verwachtingen. Afgeleverd op de afgesproken dag. Dik in orde.

Corné Sterke 18-07-2023

Bij binnenkomst wordt je als klant meteen welkom geheten. Inmiddels al één quooker combi + gekocht en vorige week één inbouw vaatwasser. Ook is er bij de medewerkers kennis aanwezig.

Ondertussen is dit voor mij één winkel geworden waar ik graag even binnen loop om gewoon eens te kijken naar de koopjes. Heb mijn oog laten vallen op één koelkast van Samsung die al één geruime tijd binnen staat. Maar de prijs is nog net iets te hoog 😆

Groetjes,
Corné Sterke

Jan 18-07-2023

Duidelijke webshop met de juiste omschrijving van apparatuur levering binnen 24 uur. Aftersales is uitstekend.

An janssen 18-07-2023

Heb gekozen de zelfde als ik had en de sevice was prima wil dit iedereen aan bevelen .Super

Greetje 18-07-2023

Het is een prima product, snelle levering, en er was een ruime keuze.
Volgende keer weer hier bestellen

Pwheels 18-07-2023

lage prijs op vele merk artikelen, snelle levering met perfecte communicatie

Sjaak 18-07-2023

1 punt minder in verband met vage levertijd, weet niet wie de schuldige is?

Fred Slotboom 18-07-2023

Vertrouwd adres, hebben eerdere aankopen gedaan en nooit klachten. Goede service en snelle levering

pp 14-07-2023

Goed georganiseerd bedrijf , en een nette aflevering en zeker een nette prijs.

Hans de Vrieze 13-07-2023

Gister vaatwasser besteld voor 23 uur
En volgens de site morgen in huis!
Welnu , dat is gelogen, want de het transport bedrijf, rijd op vaste dagen per regio.
Dus woensdag besteld, donderdag in huis, maar transport bedrijf rijdt niet op donderdag in de provincie Zeeland.
Zij melden mij op vrijdag te bezorgen in Zeeland.
Conclusie ,valse informatie op de website van keukenloods .nl

Karel 12-07-2023

vakkundige en prettige verkoopster. Duidelijke info over prijsstelling (blijft raar, dat gedoe met dagprijzen) en over vervolgtraject voor levering en installatie. Dat ging tot onze vreugde kort na aan de aankoop.

Afspraak is afspraak 11-07-2023

Goede klantenservice die met je mee denkt en je niet iets vertelt wat ze niet waar kunnen maken. Levering was ook precies op tijd. Volgende keer ga ik hier weer mijn apparaten kopen.

Afspraak is afspraak 11-07-2023

Goede klantenservice die met je mee denkt en je niet iets verteld wat ze niet waar kunnen maken. Levering was ook precies op tijd. Volgende keer ga ik hier weer mijn apparaten kopen.

Fam Mulder 10-07-2023

Prettig en vakkundig geholpen bij de aankoop van een nieuwe inductie kookplaat.

Angélique 10-07-2023

Super service! Goed advies gekregen en keurig ingebouwd door zeer meedenkende mensen.

K. Dontje 10-07-2023

Wij hebben een lastig formaat van koelkast. Keukenloods heeft ons hierin geweldig geholpen.

Alexander O 10-07-2023

Overzichtelijk en prijs/kwaliteit prima!
We hebben een vaatwasser en kookplaat gekocht. Gebeld en goed advies.

Bert kuipers 10-07-2023

Deskundig advies gekregen klantvriendelijk en prijstechnisch goed
Verder klopte de bestelling en na betaling kon de installateur die ons aanbevolen werd door Keukenloods apparatuur ophalen.Nb installateur prima werk geleverd

Ramakers 10-07-2023

Vriendelijke en correcte behandeling. Houden zich aan afspraak. Bij inbouw hadden we wat extra onderdelen nodig. Zeer snelle en correcte afhandeling. Chapeau.

Evelyn 10-07-2023

Ik ben zeer tevreden over de kennis en de behulpzaamheid van de medewerkers van Keukenloods.
Ook de monteur die de door mij bestelde apparaten heeft geïnstalleerd was top.

Joost 08-07-2023

Heldere site. Makkelijk zoeken. Goede prijzen.
Ik had een 10 gegeven als de transporteur niet zo moeilijk deed over het meenemen van de oude vaatwasser

Ray 07-07-2023

Super en netjes geholpen
Goede uitleg over het product
De medewerkers zijn aardig en nemen de tijd voor je

Cees 06-07-2023

Snelle levering en een goede kwaliteit prijs verhouding.
Heb al meerdere apparaten via Keukenloods besteld, ook dat was perfect.

Josas 05-07-2023

Ik vind deze webshop overzichtelijk.Ik had een vraag ,deze voorgelegd,meteen een goed antwoord en advies .De bestelling verliep super goed .Geen extra verlof op hoeven nemen .Ze bellen een half uur van te voren zodat je thuis kunt zijn . Product zelf, helemaal naar tevredenheid bet zoals de service