Keukenloods - Reviews & Ervaringen

8,8 Lees 20912 reviews Schrijf een review

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Keukenloods.

Keukenloods stelt zich voor

Deze score is berekend op basis van 3368 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Jelle Blaauw 02-05-2019

Accuraat in de communicatie met de Klantenservice en zorgvuldig in het logistieke traject.

Henk 02-05-2019

Uitgebreide keuze, laagste prijs van Nederland en supersnelle levering mits op voorraad.
Ook de eerder aangeschafte keuken verliep prima. Compleet tot het laatste schroefje, super!

Erik 02-05-2019

Nieuwe vaatwasser gekocht. Model dat wij online hadden uitgezocht bleek niet op voorraad. In de winkel advies gekregen en uiteindelijk een luxer model voor vrijwel dezelfde prijs gekocht. Snelle levering en keurig ingebouwd door monteur. Machine functioneert prima. We zijn zeer tevreden.

Hatice 02-05-2019

De contacten via e-mail en telefonisch verliepen zeer soepel. Ze doen wat ze beloven. Je krijgt goed advies bij alternatieve producten.

Peter 02-05-2019

TOPwinkel! Snelle duidelijke levering, goed telefonisch advies, scherpe prijs,

Marchy 02-05-2019

Scherp geprijsd, goed geinformeerd over bezorging via telefoon en per mail. Installeren van de inbouwdiepvries verliep naar wens, oude diepvriezer is meegenomen. Onze complimenten voor de bezorger/installateur!

Marion 02-05-2019

Ik heb het product online gevonden maar had er vragen over. Ik kon tot 's avonds laat bellen en kreeg een medewerker aan de lijn die mij goed adviseerde en vervolgens ook mijn order kon invoeren. Ook wat ik kon verwachten qua lever- en installatietijden werd mij keurig uitgelegd en deze tijd lijnen zijn ook helemaal gevolgd.
Installatie wax netjes, snel en een vriendelijke medewerker

Hub 02-05-2019

Snelle levering en top service.
Kookplaat had de verkeerde fase aansluiting en werd direct omgeruild.
Er wordt duidelijk gecommuniceerd over de levering.

Wesley Kuiper 02-05-2019

Snelle en duidelijke levering. Wordt goed op de hoogte gehouden van de status van bestelling en er vind een goede afstemming plaats voor de uiteindelijke levering. Chauffeur keurig op tijd en er werd goed omgegaan met het apparatuur om geen risico's te nemen.

Koper uit Drunen 01-05-2019

De combimagnetron was kapot een wilden we graag vervangen.
Een mooie keus in aantal combimagnetrons. Na enige uitleg een keuze gemaakt en daarmee dik tevreden.

GG 01-05-2019

Vaatwasser besteld bij Keukenloods. Razendsnel geleverd. Op mijn verzoek tevoren even een belletje zodat we op tijd thuis konden zijn. Duidelijke website, afterpay mogelijk. Ik ben dik tevreden.

Margje 01-05-2019

Goede prijs-kwaliteitverhouding, alles verliep volgens afspraak. Niks op aan te merken

Inge Do 01-05-2019

Mijn ex maakte mij attent op jullie site. Hij was tevreden. Nu ik ook :) De bestelling was eenvoudig te doen. Site is duidelijk. Bestellen was zo gedaan. Levering snel en op mijn gewenste tijdstip. Aardige chauffeur. Dus top!!

Renzo van Galen 01-05-2019

De gunstige prijzen en het uitgebreide assortiment maken de keus voor Keukenloods eenvoudig. Het artikel moest besteld worden, dit ging vlot en daardoor duurde het niet lang dat ik telefonisch werd geïnformeerd dat ik mijn bestelling kon ophalen.

PE 01-05-2019

Scherpe prijs en toen model niet meer voorradig was werd ons een duurder model aangeboden voor dezelfde prijs

Mevr a goudriaan 01-05-2019

Prima shop met scherpe prijzen en toen het product me niet beviel omdat ik al 20 jaar met inductie kook en in gebruiksgemak terugviel, zag ik bij bosch en siemens showroom...kon ik de nog niet gebruikte kookplaat zonder probleem omruilen voor wat me nu goed bevalt! De betaling die ik al had gedaan werd niet door de chauffeur opgemerkt en moest een tweede keer betalen. Maar ook dit probleem werd netjes teruggedraaid. Dus naast correct personeel ook een dito afhandeling en daarom ben ik heel tevreden!

W. Rotmans 01-05-2019

Reden voor een bezoek aan de keukenloods op de Stadionweg was voor mij dicht bij.
Ik ben daar zeer prettig ontvangen en op het advies van de verkoper was mij koelvriescombi snel besloten.
Bovendien erg belangrijk voor mij. De vombonatie kon snel gemonteetd worden.

Bart van Eekeren 01-05-2019

Geweldige, snelle en eerlijke bedrijf die na het bestelling reageert en afspreken om te komen bezorgen en monteren tegen
goede bedrag en aan afspraak gehouden en kreeg zelfs wat geld terug ivm ene onderdeel overbodig was.

Arno 30-04-2019

Prima service in filiaal Almere. Overzichtelijke website met ruim aanbod en scherpe prijzen.

Kaj 30-04-2019

Snelle levering, goeie site en scherpe prijzen! Ik kreeg zelfs een nieuwer model omdat het model dat ik bestelde niet direct te leveren was.

A. Van Essen 30-04-2019

Goed advies waarbij de diverse opties worden vergeleken. Snelle levering ruim binnen afgesproken tijdsvenster.

Heleen 30-04-2019

Bij de winkel in Veendam de afgelopen jaren diverse apparaten gekocht. Onder de indruk van de deskundige adviezen en het meedenken. Altijd een antwoord op je vragen. Levering ook prima.

Cock van uit Almere 30-04-2019

Direkt een bericht dat het artikel niet leverbaar was , meteen een alternatief voor dezelfde prijs helemaal top.

john 30-04-2019

goede en snelle levering , duidelijke website . ruime keuze , makkelijk bestellen en snelle respons

Els Rossel 30-04-2019

Op de site een goede keuze kunnen maken en de apparaten gekozen welke in bekende winkels niet te krijgen waren. Ook via de telefoon de juiste informatie over deze apparaten gekregen. De levering en inbouw liep zonder problemen. Prima monteur.

Vessies 30-04-2019

Keukenloods gekozen ivm prijs kwaliteits verhouding.
Snelle levering , deskundig advies.

Angela 30-04-2019

-Snelle service
-Vriendelijk personeel
-Extra check of de maten klopten voor de vaatwasser was fijn

Marloes 30-04-2019

Offerte aangevraagd via website. Snelle reactie en ook op vragen die ik had. Binnen twee weken werd mijn oven geplaatst. Prima op de hoogte gehouden van de tijd dat monteur kwam. Monteur was op tijd en heeft oven keurig ingebouwd. Ook nog even het keukenkastjes gesteld. Echt prima service en helemaal tevreden!

Ingrid 30-04-2019

ik Heb telefonisch een kookplaat besteld. Heel goed geholpen met extra tips
Vriendelijk personeel.
We gaan nu ook een combi magnetron bestellen.

keukenhulp 30-04-2019

Ben zeer tevreden over de goede service (ondanks het verstrijken van de garantie!).

Niels 30-04-2019

Erg goede service, ik heb geen minpunten. Van tevoren hebben ze contact opgenomen mbt de maten. Goede tips waar op te letten bij inbouw (Keramische kookplaten en vaatwasser)
Duidelijke communicatie over de levering en die was perfect op tijd!
Kortom een aanrader :-)

Karen 30-04-2019

Dicht in de buurt voor het eerste contact. Altijd vriendelijk en deskundig te woord gestaan. Extra leuk dat ze na 3 jaar nog weten wie je bent.

Wan 30-04-2019

Voor de 2e maal wat besteld bij Keukenloods. Goede en snelle service en assortiment is top!

Anita 30-04-2019

Goed geprijsde offerte ontvangen en prettige/aardige monteur voor de installatie

Bob 30-04-2019

Kortom goed! Tijdens het uitzoeken van de apparatuur en toebehoren is er veel aandacht besteed aan mijn wensen en veel geduld getoond. Met aandacht bedoel ik niet alleen het luisteren, maar het ook echt meedenken wat er allemaal nodig is.
Na een aantal offertes een order afgesloten en de bestelling verder is vlekkeloos verlopen.
Ik wil via deze weg de medewerkers van Keukenloods bedanken voor de kundige hulp!
Ik ga zeker in de toekomst weer bestellingen plaatsen bij Keukenloods als ik apparatuur nodig heb.

Annelies Roos-Kölker 30-04-2019

Ik ben heel goed geholpen en geadviseerd . Erg tevreden . Ik wist zelf de inbouw maten niet en daar ben ik goed mee geholpen .

AP194753 30-04-2019

Vlotte en snelle levering van vaatwasser SMEG. Jammer dat product niet wordt uitgepakt (zelf zorgen voor afvoer verpakking). Oude apparaat meegenomen.

Tjeerd 30-04-2019

Goede prijs, goede communicatie tbv levering en status!

Product zoals beschreven

Hans Breda 30-04-2019

Combimagnetron na 20 jaar kapot, ik had snel een nieuwe nodig. Keukenloods bleek de voordeligste te zijn, dus daar besteld. Twee dagen later kon ik hem al ophalen. Uiterst vriendelijke service, nog wat tips over het installeren gekregen en de doos werd netjes in de auto geladen. Minimale prijs en maximale service!

Willem 30-04-2019

Goede prijs zeer goede service en goede begeleiding
Helpen je door de hele bestelling heen
Was te laat met mijn oude order bestellen maar kreeg toch alles voor de zelfde prijs
Kan iedereen aanbevelen

Vimpie 28-04-2019

Ik heb medio demeber 2018 een dampkap besteld en betaald. De uiteindelijke levering heeft 3 maanden later plaats gevonden. De kap werd enkele malen op andere vestigingen geleverd en uiteindelijk was men de kap kwijt en vervolgens was die aanwezig maar toen ik ter plaatse was kon men de kap niet vinden en was die weer in Amsterdam. Uiteindelijk toch de kap ontvangen en naar alle tevredenheid geïnstalleerd. Ik neem aan dat men het logistieke systeem na deze ervaring eens goed tegen het licht houdt?
Officiele reactie van Keukenloods 29-04-2019

Beste Vimpie,

Bedankt voor je review! Fijn om te lezen dat de afzuigkap uiteindelijk wel bij je terecht gekomen is.
Ik zal de feedback doorsturen naar onze logistieke afdeling.

Emma| Keukenloods.nl

Gerard Kroon 27-04-2019

Wij zijn prettig en goed geholpen. Afspraken zijn keurig nagekomen
Goede prijs/kwaliteit verhouding.
Winkel is goed bereikbaar.
Servicegericht en klantvriendelijk personeel

Ruiter 27-04-2019

Goede service en niet onbelangrijk ook de goedkoopste! Ook de bezorging werd afgestemd op een moment dat het ons goed uit kwam.

Fam Verhoog 26-04-2019

Snelle levering. Buitengewoon goed geïnstalleerd
Duidelijke website. Goede prijzen.

kojac 26-04-2019

De shop is prima. De uitleg over de deur van een koelkast deur op deur of sleepdeur was ook prima.
Helaas werd na 1 week de koelkast geleverd met de verkeerde deur. DoD ipv sleepd. Dezelfde koelkast met sleepdeur was niet leverbaar. Mogelijk was: het apparaat teruggeven, een ander type koelkast nemen of deur om laten bouwen.
Omdat we graag dit type wilde kozen we voor ombouw waarbij we wel de helft van de kosten € 47,50 moesten betalen.
En dit hebben we onder protest gedaan.
Ondanks alles voldoet de koelkast uitstekend.

E uit Drachten 26-04-2019

Goede service en de prijzen zijn echt laag. Ook telefonisch prima te woord gestaan toen ik iets verduidelijkt wilde hebben.

M Roet 26-04-2019

De broodmachine had een behoorlijke levertijd maar Keukenloods hield ons keurig op de hoogte!

Annek 25-04-2019

Koelkast had tijdens transport een fikse deuk opgelopen. Er werd totaal niet moeilijk gedaan over het omruilen. Keurig opgelost en de koelkast voldoet geheel naar wens.

Hans 25-04-2019

Via een zoekopdracht binnen Google op deze site uitgekomen. Goed overzichtelijk en te doorzoeken. Gunstig geprijsd en snelle afhandeling. Bij bestelling is een voorkeuze voor een dagdeel voor de bezorging aan te geven. Helaas bleek dat niet in de planning uit te komen en werd er ipv in de middag, reeds vroeg in de morgen bezorgd.

W. de Pree 25-04-2019

Alles liep prima, duidelijk wanneer materiaal geleverd werd. Bezorger zorgvuldig.