Keukenloods - Reviews & Ervaringen

8,8 Lees 19126 reviews Schrijf een review

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Keukenloods.

Keukenloods stelt zich voor

Deze score is berekend op basis van 2672 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

8.8

sijmen 21-11-2018 Via de website gekocht

goede snelle service

heb deze winkel gekozen vanwege zijn vele keuzes.
Heel goed telefonisch contact en zeer snelle levering

T.Muller 21-11-2018 Via de website gekocht

geweldige service, oude apparaat retour

Alles prima . Oude apparaat retour maar de bezorger was niet echt vriendelijk. Het apparaat had buiten moeten staan maar als 80plusser was dit niet mogelijk.

Rick 21-11-2018 Via de website gekocht

Duidelijke informatie en goede leveringservice

Duidelijke site, goede communicatie bij niet hebben van bestelde product, snelle levering. Kortom ideaal.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

J.m.appelman 21-11-2018 In de winkel gekocht
Alkmaar

Goede service

Nieuwe inductie kookplaat gekocht goeie service en snelle levering kookplaat doet het boven verwachting makkelijk koken goeie instellingen makkelijk te bedienen

Rinolda 21-11-2018 In de winkel gekocht

Correct en betrouwbaar

Snel en adequaat geholpen. Tussen de bestelling en de uiteindelijke levering en plaatsing zeer goed op de hoogte gehouden.

JR 21-11-2018 Via de website gekocht

Goed geleverd, snellere levering wenselijk

Positief is dat de 2 goederen samen geleverd zijn, erg mooie afzuigkap, doet het uitstekend. Levertijd na betaling vind ik aan de lange kant.

Arthur 21-11-2018 Via de website gekocht

Prima service!

Prima service, goede communicatie, mooie koelkast. Geen klachten, ik ben zeer tevreden..............

Jan. Rotterdam 21-11-2018 Via de website gekocht

Prima winkel, nu 2x aankoop gedaan. Prima tevreden !!

Ik heb deze webshop gekozen omdat ik enkele maanden geleden een fornuis heb gekocht in de winkel van Keukenloods in Rotterdam. We zijn ook daar prima en zeer vriendelijk geholpen.
En snelle levering beide keren.

Michele 21-11-2018 Via de website gekocht

Goed geholpen en snelle service

Goed advies gekregen bij het uitzoeken van een nieuwe inbouw oven, fijne service en snelle levering.

Pluspunten

• Levertijd
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Marja en Jan Kramer 21-11-2018 In de winkel gekocht
Waddinxveen

Fijne mensen

Fijne winkel, fijne sfeer, wordt volledig en open en goed geadviseerd. Terechtgekomen bij met name deze winkel vanwege een vroegere relatie. Bezoek aan de showroom heeft geresulteerd in een keukenaankoop. Zeker geen spijt van.

Bob 21-11-2018 Via de website gekocht

Duidelijke informatie en snelle service

Keukenloods melde ons na de orderbevestiging dat er een nieuwe model aanwezig was, die ook nog eens goedkoper was. Prima service. Intussen hebben we meerdere apparaten bij Keukenloods besteld en tot zover prima tevreden.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten

Minpunten

• -

Chris 20-11-2018 Via de website gekocht

Het kon beter gaan!

Stond op de website dat het snel geleverd zou worden. Ik had binnen enkele dagen verwacht. Maandag 29 oktober besteld. Kreeg te horen dat het niet voor het weekend geleverd kon worden i.v.m. feestdagen omdat het vanuit DE moest komen. Zit je dan zonder vaatwasser. Eenmalig de afspraak kunnen maken op 5 november voor woensdag 7 november, krijg ik te horen dat de levering of ochtend of middag geleverd gaat worden. Ze konden geen dagdeel inplannen. Ik gaf een voorkeur aan dat ik in de middag thuis zou zijn, en uiteraard wordt daar geen rekening mee gehouden. Ik kreeg te horen dat ze niet voor iedereen een planning obv iedereens voorkeur kunnen maken. Uiteindelijk netjes afgeleverd op de afgesproken ochtend (vriendin kon gelukkig thuis zijn) en hebben de oude vaatwasser meegenomen.

Officiele reactie van Keukenloods 21-11-2018

Beste Chris,

Wat jammer dat er wat mis is gegaan bij het inplannen van de afspraak. Ik ben blij om te lezen dat het uiteindelijk toch allemaal goed is gekomen! Mocht ik nog iets voor je kunnen betekenen dan hoor ik dat graag.

Met vriendelijke groet, Emma

H.K. van Dijk 20-11-2018 In de winkel gekocht
Veendam

Prima service

Wij hebben de koeler op internet bij jullie gezien. Zijn daarna naar de winkel te Veendam gegaan om hem te bestellen.
De service in de winkel was prima. De levering verliep eveneens naar wens. Het apparaat functioneert prima.

Jolanda van Duyn 20-11-2018 Via de website gekocht

Goede snelle service

Vaatwasser besteld, ik had niet goed opgelet en er werd gelijk gevraagd of de maat klopte goede service en artikel werd gelijk omgewisseld

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Maarten Karnekamp 20-11-2018 Via de website gekocht

snelle oplossing voor een misverstand

Ik had via de webshop besteld met de bedoeling het apparaat de volgende dag op te halen (volgens de aangegeven voorraad op de site en een belletje met de servicedesk kon dat). Echter, de voorraad van het het apparaat volgens de site bleek niet te kloppen. Dit werd in de winkel soepel opgelost; het apparaat werd alsnog gebracht.

Anneke 20-11-2018 Via de website gekocht

aankoop vaatwasser

in het verleden de keuken gekocht hier, goede ervaringen, dus opnieuw besteld. Snelle levering, beleefde chauffeur

B.M.van Velsen 20-11-2018 Via de website gekocht

Duidelijke informatie

Heldere omschrijving van de artikelen en goede telefonische uitleg over de technische aspecten van de apparatuur die ik wilde bestellen

Chris van Dijk 20-11-2018 Via de website gekocht

Prima service

Site is gebruiksvriendelijk en veel keuze. Ook telefonisch advies was prima. Minpuntje was de langere levertijd als gevolg van een feestdag in Duitsland. Aflevering prima geregeld met mails en sms zodat je precies weet wanneer bezorging plaatsvindt.

Pluspunten

• Afleverservice
  • Verzendkosten

Minpunten

• -

trienko aslander 20-11-2018 In de winkel gekocht
veendam

top service en geweldig product

goede uitleg en men neemt de tijd voor om het goed uit te leggen.vriendelijke mensen en de zaak ziet verzorgd uit

MB 20-11-2018 Via de website gekocht

Goed geholpen, geadviseerd, logistiek zeer traag

Erg goed geholpen, geadviseerd en mee gedacht.
Vervolgens in de logistiek helemaal verpest door iemand die niets begrijpt van het grensgebied.
Hierdoor heeft de bestelling nodeloos lang op zich laten wachten.

Pluspunten

• -

Minpunten

• Levertijd
  • Klantenservice

Wilco Dekker 20-11-2018 Via de website gekocht

Makkelijke website en uitstekende service

Gewoon Top en doen wat ze beloven en soms zelfs meer zelfs. Ze staan vierkant achter hun producten. Uitstekende kennis van de producten.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Ton van Engen 20-11-2018 In de winkel gekocht
Alkmaar

Veel beter dan we ons hadden voorgesteld

Eh... ja.. in eerste instantie denk je "Keukenloods, wat moet ik me daar nou van voorstellen". Maar eenmaal binnen wordt je gewoon vriendelijk geholpen en de prijzen van de apparatuur (Smeg fornuis en afzuigkap) zijn werkelijk goedkoop. Heerlijk om hier even te praten met zeer deskundig personeel over welke Smeg eigenlijk het beste is voor ons. Bij collega's zijn we ook geweest en na de vele "eh" en "dat weet ik niet" kwamen we niet verder. Wel bij de Keukenloods, in dit geval Alkmaar. Vriendelijk en duidelijk met een ooie prijs en binnen twee dagen in huis. Ik zal zeker weer een keer komen, ik heb nog een koelkast nodig :-)

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Herman L. 20-11-2018 Via de website gekocht

TOPPERS!!! Goede service, leuk gesprek.

Kom zo weer terug, valt erg goed mee te praten. Duidelijke site en werkt prima en snel. Goed overzicht, goede begeleiding ivm bezorging.

Marieke 20-11-2018 Via de website gekocht

Geweldige service

Goedkoop goede service
Machine wast goed schoon
Werd gebeld om te controleren of de opgeven maat goed was

Pluspunten

• Verzendkosten

Minpunten

• -

Richard 20-11-2018 Via de website gekocht

inductie en koelkast incl. montage alles volgens afspraak

Bestellen en contact ging allemaal super.
Vragen etc werden allemaal snel beantwoord.
Het enige wat ik persoonlijk jammer vond dat het achteraf pas duidelijk werd dat de levertijd van de apparatuur (wat 3 dagen was) niet gelijk ook de installatie ervan was, dat duurde helaas 3 weken langer vanwege drukte ook.

Pluspunten

• Levertijd
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Schutgens 20-11-2018 In de winkel gekocht
Veendam

Doorvragen voor aankoop zeer belangrijk

Ik heb er op woensdag een afzuigkap gekocht die volgens de verkoper komende week geplaatst zou worden. Prima want die van ons was kapot en we hebben een open keuken. Ik ben ernstig COPD patiënt dus goede afzuiging van damp en rook en geuren is erg belangrijk.

De afzuigkap was op voorraad in centraal magazijn maar een afspraak om te installeren was niet eerder te maken dan over 5 weken!!! (deze installatie gebeurt niet door keukenloods zelf maar door een ZZP-er die dus erg vol zat. Hierop heb ik de verkoper aan zijn eerdere toezegging gehouden omdat ik anders de koop zou annuleren. hierop was het toch mogelijk dat de ZZp-er de afzuigkap de week daarop installeerde. Dus alsnog prima service. Ook een onderdeel dat in onze hoge keuken te kort was werd binnen een week nageleverd. Al had niemand ons geïnformeerd dat niet het kortste deel vervangen werd door een iets langere maar juist het langste deel nog langer werd. Wij hadden dus enorm geluk dat we dat kortste deel nog niet weggedaan hadden.

Ben Roelofs 20-11-2018 In de winkel gekocht
Gaanderen

Goede service en plaatsing.

Wij zijn tevreden over de aankoop, afhandeling en plaatsing. Het contact over de afspraken, via e-mail via de mail liep ook voortreffelijk.

Vincent 20-11-2018 Via de website gekocht

Zeer goede deal! Goed meegedacht.

Via de website heb ik een contactaanvraag gedaan, werd gelijk de volgende ochtend gebeld. De medewerker begreep mijn wensen en ik heb een lijst artikelen opgegeven. Een half uurtje later belde hij mij terug met een totaalprijs, die werkelijk geweldig was. Dankzij een paar apparaten net iets te wijzigen, kon hij mij een goede prijs geven.

Roel 20-11-2018 Via de website gekocht

Sneller dan verwacht

Ik kwam op de site vanwege de gunstige prijsstelling van de afzuigkap die ik zocht. De levering werd iets vertraagd, maar daar de meer dan adequate klantenservice ging daar zeer goed mee om. De informatie was helder.

Ik kreeg daarna in plaats van een pakketje van Keukenloods een pakketje van Keukenmagazijn, wat wel wat verwarrend werkte. Het perfect functionerende product maakt dat echter weer helemaal goed (als het al een probleem was).

Pluspunten

• Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Van den Akker 20-11-2018 In de winkel gekocht
Rotterdam zuid stadionweg

We zijn uitstekend geholpen in de winkel in rotterdam zuid .

We hebben hem gekozen op basis van de prijs, prettige bijkomstigheid is dat we ook heel vriendelijk geholpen werden . Ook nadat hij besteld was ( hoefde niets aan te betalen ) werdt er op tijd telefonisch en via mail doorgegeven dat het artikel binnen was ! M.a.w top zaak!

Pluspunten

• Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Hetty 20-11-2018 Via de website gekocht

Geweldige service

We hebben al meerdere producten besteld en altijd netjes behandeld. Ze denken ook met je mee me inbouwmaten en checken fit nog na voordat het verstuurd wordt. Top

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Terleurgesteld 19-11-2018 Via de website gekocht

Slechte service en een onbetrouwbare site

Op 6-11 een vaatwasser besteld via de site.
Met 2 dagen levertijd( tussen haakjes ) als voorradig bij leverancier.
Na betaling direct een mail met levertijd week 47.
Dus was al direct bekend dat deze niet voorradig is.
Nu gaf ik ze de voordeel van de twijfel.
Donderdag 15-11gebeld met de vraag waar hij blijft.
Vriendelijke dame weet mij te vertellen dat hij maandag 19-11 geleverd word en dinsdag 20-11 na 12:00 bij mij thuis afgeleverd.
Met veel pijn en moeite qua werk vrij gekregen.
Maandag toch nog een keer bellen aangezien er via de inlog nog steeds week 47 staat ?
Na 10 min in de wacht krijg ik te horen dat hij er nog niet is, het is dat ik zelf bel anders zit ik de hele dag te wachten voor niks.
Daarbij hebben ze een vrije dag van mij verpest !!!!!!!

Zeer slechte service zeer slechte comunicatie en een niet betrouwbare site qua levertijd.

Pluspunten

• -

Minpunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Retourproces
  • Klantenservice

Officiele reactie van Keukenloods 21-11-2018

Beste,

Wat vervelend dat er het een en ander mis is gegaan bij de bestelling. Dat is uiteraard nooit onze bedoeling geweest. Ik heb begrepen dat de order inmiddels geannuleerd is. Nogmaals mijn excuses en mocht ik nog iets kunnen betekenen dan hoor ik dat uiteraard graag.

Emma

B S 19-11-2018 Via de website gekocht

Nette service

Deze winkel levert altijd conform afspraak, keurige bezorging en producten netjes verpakt. En dat tegen een concurrerende prijs. Heb veel vrienden doorverwezen.

noelle Viguurs 16-11-2018 Via de website gekocht

goeie service

jullie hebben alles en netjes geleverd. super tevreden over de prijs en kwaliteit volgende bestelling gaat weer via deze weg!! #tevredenklant!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Raymond 16-11-2018 Via de website gekocht

Super geholpen! Topbedrijf!

Site was superhandig en makkelijk. We hebben besteld en ze moesten het iets langer dan normaal in magazijn houden ivm de bouw van ons huis, maar dit was totaal geen probleem. Wij zijn zeer tevreden.

Marjan Kuipers-Klinkenberg 16-11-2018 In de winkel gekocht
Almere Buiten

TOP bedrijf

In de winkel Almere-buiten krijg je deskundig advies, no nonsens mentaliteit! Tot tweemaal toe een apparaat gekocht en deze werden allebei snel en vakkundig geplaatst! Zeer fijn bedrijf om zaken mee te doen, aanrader!

Sas 16-11-2018 Via de website gekocht

Goed advies, goede levering

Heb gebeld voor advies voor vervangingvoude oven. Werd fijn geholpen en ook de bestelling een dag later en de levering erna verliepen vlot.

Pluspunten

• Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

G.A. Vermeij-Dobber 16-11-2018 Via de website gekocht

Zeer tevreden klant

Goed telefonisch geadviseerd met betrekking tot een vaatwasser en deze gelijk besteld. Aflevering keurig conform afspraak.

R matser 16-11-2018 In de winkel gekocht
Gaanderen

Goede service,en een ruime keus

Ben hier via internet terecht gekomen ,en mijn indruk was leuke zaak en vriendelijke mensen ruime keus en niet ver voor ons.

Alex Godschalk 15-11-2018 In de winkel gekocht
Gaanderen

Keuken apperatuur lage prijs / perfecte service.

Na aankoop van een Siemens inductie kookplaat en koelkast was inbouw en overzetten van koelkast deur geen probleem.
Ook het inbouw team werkte goed en netjes.
De nazorg betreffende Nederlands talige handleiding werd door de Keukenloods perfect afgehandeld.
Dit is de 3e keer dat we hier komen en we zullen hier in de toekomst vaker terug komen.

Willem 15-11-2018 Via de website gekocht

Goede service, snelle levering

Uitgebreid assortiment en snelle en goede levering.
Ben uitermate tevreden met onze inductie kookplaat

Cees Meijers 15-11-2018 Via de website gekocht

Snel en betrouwbaar. Prima.

Ik heb al eerder hele goede ervaringen met deze winkel van de Keukenloods gehad. Website werkt goed. Bestellingen worden snel bevestigd evenals het moment waarop de bestelling in de winkel naar keuze is gearriveerd.
Goederen zijn steeds in onberispelijke staat. Heel prettige benadering, ook door de medewerkers ter plaatse.

Busstra 15-11-2018 Via de website gekocht

Snelle en correcte service

Fijn meegezocht om een inductiekookplaat te krijgen die past in de uitsparing in het aanreachtsblad.

Pluspunten

• Verzendkosten
  • Klantenservice

Minpunten

• -

Palmboom 15-11-2018 Via de website gekocht

Prima bedrijf

Goede voorlichting en apparaten keurig opnieuw ingebouwd. Medewerkers zeer clientvriendelijk. Bedrijf zeker aan te bevelen.

Pluspunten

• Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Huub 15-11-2018 In de winkel gekocht
Keukenloods Nederweert

Goede ervaring

Goed advies voor alternatief product op basis van de ervaring met oud apparaat dat ik de medewerkerheb heb verteld. Zeer tevreden.

Matje 15-11-2018 Via de website gekocht

Volgens Kieskeurig.nl is het zo dat als je de bestelling voor 9.30 uur op werkdagen doet, dat de levering nog dezelfde dag er is!!!!!??? Ik heb de stofzuiger woensdag 14 november 2018 (wk 46) besteld en krijg te horen dat hij in week 47 geleverd wordt??? Dit kan toch niet??

Officiele reactie van Keukenloods 15-11-2018

Beste Matje,

Wat vervelend dat de levertijd werd uitgesteld. Helaas geldt de regeling van voor 09.30 uur besteld, vandaag in huis alleen op voorraadapparatuur. Ik kan zo niet bepalen of dit ook het geval was met de stofzuiger. Voor andere apparaten zijn wij ook afhankelijk van de levertijd van de leverancier. Mocht ik nog wat voor je kunnen betekenen dan hoor ik dat graag via emma@keukenloods.nl.

Groet, Emma

Johan 15-11-2018 Via de website gekocht

Prima service

De Keukenloods gekozen vanwege de prijs/kwaliteit verhouding en de plaatsingsservice. Correcte afhandeling thuis.
Ik zou zonder meer nogmaals artikelnummer bij de Keukenloods bestellen.

Rob van Veggel 15-11-2018 Via de website gekocht

Goede service maar een minpunt

Ik heb een onderbouw koelkast besteld met montage. Keurig en vriendelijke jongens hebben de koelkast goed geplaatst en het ding werkt als een tierelier. Heb enige minpunt was dat toen ik gebeld werd om een afleveringsafspraak te maken, de eerst volgende mogelijkheid pas na bijna 3 weken was terwijl op de site stond binnen 3 dagen. Toen ik verbaasd hierover was werd mij verteld dat ze het druk hadden. Geen sorry.

Frank van de Kamp 15-11-2018 Via de website gekocht

Snelle en vriendelijke aflevering

Heldere presentatie van de vaatwassers van alle goede en bekende merken producten met scherpe zeer concurreerde prijzen

Sofie Graas 15-11-2018 Via de website gekocht

Al met al zeer tevreden!

Het fornuis dat ik had gekocht bleek niet meer op voorraad. Er was gelukkig een soortgelijk fornuis van hetzelfde merk beschikbaar welke nog voordeliger was. Het verschil werd retour gestort. De levering was al heel snel, vrijdag besteld, maandag geleverd, dat is wel uitzonderlijk voor dergelijke apparaten. Al met al zeer tevreden!

Pluspunten

• Levertijd
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -