Keukenloods - Reviews & Ervaringen

8,8 Lees 20904 reviews Schrijf een review

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Keukenloods.

Keukenloods stelt zich voor

Deze score is berekend op basis van 3384 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Susanne 04-06-2019

Goede webshop met duidelijke beschrijving van product.
Snelle en vakkundige levering.

Vriendelijke bezorgers.

Chris 04-06-2019

Goede prijs-kwaliteit verhouding. Goede voorlichting en goede berichtgeving mbt aflevering

Chantal Jansen-Zwart 04-06-2019

Vooraf belde ik ze met vragen omtrent de koelkast/montage. Ik hoefde niet in de wacht te staan en kreeg direct een inhoudelijk en professioneel antwoord. Nadat ik de bestelling geplaatst had, kreeg ik aanvullende vragen per mail, omtrent de montage. Dit zorgde ervoor dat ze direct konden inspelen op eventuele problemen. Bij de levering waren er twee zeer professionele mannen die vliegensvlug de koelkast installeerde. Dit deden ze grondig, maar bovenal zeer netjes (ik pak even een doekje en zeepsop want u kan hier zelf niet schoonmaken en ik kan er nu gemakkelijk bij). Ze kwamen eerder dan gezegd en waren dus super snel klaar. Waarom een 8 en dan geen 10? Doordat ik het gemonteerd wilde hebben, was er een levertijd van 1 week. Als ik dit van te voren had geweten (ik was 40 weken zwanger), had ik het bij een ander bedrijf besteld. Nu achteraf gezien geen spijt (ik beviel 1 dag later). Het is een geweldige koelkast en de montage is dus meer dan netjes gedaan!

Harry 04-06-2019

Quooker plus uit voorraad geleverd compleet en met goed montage advies voor zeer scherpe prijs.

Jeroen 04-06-2019

Goed advies,prima prijs,geleverd volgens afspraak,helemaal top Keukenloods!

C.Muller 04-06-2019

Prima telefonische service!!
Alleen jammer dat er in eerste instantie aan ons medegedeeld werd dat er op de aangevraagde datum in de ochtend geleverd zou gaan worden wat uiteindelijk, de ochtend van levering, veranderd werd in de middag. Om 16:45 werd er geleverd! Side by side koelkast werd niet uit de verpakking gehaald dus verpakking werd ook niet meegenomen. Wel een min puntje!!

Schulz 04-06-2019

Super snelle en correcte levering. Zal zeker in de toekomst indien nodig weer bij jullie winkelen.

Frans Kerkelaan 04-06-2019

Werd op alle fronten goed geholpen. Aan de afgesproken bezorgdatum hield de Keukenloods zich goed en op de geleverde artikelen heb ik geen aan- of opmerkingen.

Stefan van der weele 04-06-2019

Fijne winkel, fijne website, vriendelijk personeel, meedenkend en super prijzen! AAA+

Nabarro 04-06-2019

Telefonisch goed ingelicht en een goede kwaliteit van de kookplaat. Helaas was er een communicatie fout, waardoor de levering vertraging opliep. Verder is de prijs in orde. Het scheelde op dat moment veel met andere leveranciers.

M bohnen 04-06-2019

Via de link keukenloods kwam ik contact met de helpdesck en deze meneer ging voor mij kijken of hij mij asn mijn gewenste inductie kookplaat kon helpen en warempel binnen 2u kon ik hem gaan afhalen bij de dichbij zijnde winkel van ons gezien en dit was in Nederweert.
Zo konden we toch weer in de avond een heerlijke warme maaltijd op tafel zetten door het snelle reageren van keukenloods.
Top service dus.

hans 04-06-2019

Vriendelijk personeel in de winkel ,snelle levering van bestelde product ,en monteur was een topper.

Rob de Bruijn 04-06-2019

Snel en vakkundig geholpen aan de apparatuur waarnaar wij op zoek waren. Prima service

Vastgoed 04-06-2019

Deskundig personeel, vooral Ellen deed erg haar best om een passend voorstel te doen. Zeer prettig!!

Erik 04-06-2019

Zeer snelle service en binnen een dag mijn vaatwasser geleverd! Tussentijds op de hoogte gehouden wanneer het geleverd zou worden. Erg prettig. Oude vaatwasser werd meegenomen. Al met al zeer tevreden!

AK41 04-06-2019

De prijzen zijn goed en de levering was in orde. Nog fijner dat je de montage ook via hun kan regelen. Dus een perfecte alles in 1 oplossing !!

Ilya 04-06-2019

Weergaloze service van Keukenloods en hun inbouwteam. We namen een (klein) risico door de keukenapparaten bij Keukenloods te bestellen, terwijl de keuken bij een lokale keukenbouwer vandaan kwam. Uiteindelijk werd de apparatuur netjes een paar dagen na de keukeninstallatie geplaatst door een aardige en hard werkende inbouwmedewerker. Erg blij met onze aankopen (5x Siemens + Quooker/Cube).

Stefan 04-06-2019

Jullie zijn de goedkoopste dat is een voordeel maar heb mijn vaatwasser nu al 2 weken en voordat ik hem kon gebruiken is was hij al kapot en zit ik dus al 2 weken te wachten tot er iemand komt om hem te repareren jullie zouden beter kunnen zeggen wij komen hem ophalen en u krijgt gelijk een andere want dit is niet de bedoeling
Officiele reactie van Keukenloods 04-06-2019

Hoi Stefan,

Wat vervelend dat de vaatwasser zo snel kapot is. Om vast te stellen wat er aan de hand is, wordt er altijd eerst een monteur langs gestuurd. Staat deze afspraak al ingepland? Mocht ik nog iets kunnen betekenen dan ontvang ik graag het ordernummer van de bestelling.

Groet, Emma

FrAn 04-06-2019

Zowel bij aanschaf van onze keukenapparatuur en naderhand toen bleek dat de afzuigkap niet paste kregen we een zeer goede ondersteuning. Trefwoorden zijn, meedenkend, flexibel, klantvriendelijk! Ook de monteurs verdienen een pluim, deze zijn zeer kundig!
Kortom, niets dan lof voor de Keukenloods.nl!

Hermien 04-06-2019

Prijs/kwaliteit is goed.Snelle levering.Goede vakmensen in dienst.Makkelijk te vinden op internet.

Stefan 04-06-2019

Goede prijs en werd vriendelijk geholpen en de verkoper dacht zelf ook nog mee prima dus

Willm RC 04-06-2019

Niet de eerste keer dat ik hier iets koop. Tevreden over prijs, assortiment en levering

Anja & Hans Tolstra 04-06-2019

Vriendelijk en terzake kundig personeel waarbij je je meteen "thuis" voelt. De prijs/kwaliteitsverhouding is heel goed te noemen en er is parkeergelegenheid volop. Deze winkel was aanbevolen door P & E Installatiebedrijf uit Zaandam.

Ferrivr 04-06-2019

Vriendelijk, behulpzaam en meedenken bij oplossingen. Wij zijn dik tevreden.

Michel 04-06-2019

Vaatwasser gekocht welke uiteindelijk niet meer op voorraad bleek te zijn (model werd vervangen door nieuwer model). We kregen hiervan keurig bericht met daarin, dat het opvolgende model geleverd zou worden voor dezelfde prijs.
Levering keurig op tijd, we werden op de hoogte gehouden via sms zoals gevraagd. Nette chauffeur, vaatwasser werd gebracht tot in de keuken, oude werd meegenomen.

Glenn Duijzer 04-06-2019

Het cijfer had veel hoger kunnen zijn als er rekening was gehouden met de opmerking die bij de bestelling was geplaatst.
Officiele reactie van Keukenloods 04-06-2019

Hoi Glenn,

Bedankt voor je review. Wat vervelend dat er geen rekening is gehouden met de opmerking die je hebt geplaatst bij je bestelling. Dat is natuurlijk niet de bedoeling, mijn excuses daarvoor. Ik hoop dat verder alles wel naar wens is geweest. Anders hoor ik het uiteraard graag!

Groet, Emma

Dijkstra 03-06-2019

Gemakkelijk bestellen en snelle correcte aflevering van de goederen. Bij niet tijdig kunnen leveren krijg je kosteloos een duurder vergelijkbaar apparaat.

J.H. van der Leeuw 03-06-2019

Ik heb voor het eerst bij jullie gekocht en ben uiterst tevreden!
Makkelijke site met bestellen, zeer snelle levering en prima personeel, wat betreft aflevering en inbouw!

Pierre Pachen 03-06-2019

Supersnelle reactie op vragen of offerte aanvragen. Hiervoor MIJN DANK.
Ik kan niet altijd op de Website de prijs aflezen, hoe kan ik dat wijzigen, of moet ik dan de prijs aanvragen ?

Suzanne 03-06-2019

Vestiging Rotterdam. Vriendelijk personeel met verstand van zaken. Levering zoals afgesproken.

ton 03-06-2019

goede oplossings gerichte webshop met prima help desk. bestelden een inductieplaat, maar deze was niet leverbaar. is vervangen door duurder exemplaar.

Marc 03-06-2019

Goede service, professionele installatie.
Er wordt van te voren goed gechecked of bestelde producten zullen passen in de huidige keuken om terugstuur kosten te verkomen.

Bob 02-06-2019

Prima bediening, snel en deskundig.
Goede technische ondersteuning en service

Janus 02-06-2019

Na installatie van de vaatwasser bleek de besteklade niet meer erin te passen. De lade kwam tegen de bovenste sproeikop aan. Door aan de binnenkant te duwen sprong de bovenkant van de vaatwasser weer in vorm. Toen ik beter keek zag ik dat er een scheur in de bovenkant van de vaatwasser zit. Maar ja, al geïnstalleerd door onszelf en geen bewijs meer dat de scheur er al in zat (onder de afdekking). De vaatwasser werkt wel gewoon, dus goed. Maar nu, na een paar weken deze machine te gebruiken ben ik niet tevreden over de vaat. Iedere wasbeurt is er wel iets dat niet goed schoon geworden is. En dat van een Siemens!
Officiele reactie van Keukenloods 03-06-2019

Beste Janus,
Vervelend dat dit zo gelopen is. Kan ik je nog ergens mee helpen? (Heb je daarnaast al contact gehad met Siemens? Dat de vaat niet goed schoon is klopt natuurlijk niet!)
Als je mijn hulp nog nodig hebt, zou je een mail willen sturen naar emma@keukenloods.nl met je gegevens?
Bedankt! Groet Emma | Keukenloods.nl

Art 02-06-2019

Zonder problemen dit Miele apparaat besteld en binnen gekregen. Super scherpe prijs.

Huizinga 02-06-2019

Gekoze vanwege de prijs, was lager dan elders. Levertijd uitstekend. Goed afgeleverd, oude wasmachine meegenomen.

Audie 02-06-2019

We zijn tevreden met het geleverde werk. Helaas ging in het bestelproces niet geheel soepel. Na advies bleek dat de boiler te groot was en zeker niet past in een standaard keukenkast onder een "normaal" spoelbak. Hierdoor wat tijdverlies gehad. Nadat de installateur het eea keurig had geïnstalleerd, kregen we in eerste instantie geen kokend water uit de kraan. Bleek dat deze op spaarstand was geplaatst, ik neem aan per ongeluk door de installateur.

Renate 01-06-2019

Ik heb hier een stofzuiger gekocht voor een goede prijs. Binnen 1 week keurig thuis bezorgd.

Cas 01-06-2019

Goed advies gehad ter voorbereiding op bestelling. De bestelling zelf volgens planning geleverd. Factuur en betaling correct en eenvoudig. En.... goede prijs betaald. Ja..... ben er blij mee.

Anja van der Kallen 01-06-2019

Een snelle service en als er iets niet goed is word het zo snel mogelijk omgeruild.

Arjan Zoer 31-05-2019

We hadden 6 producten van Siemens bij hen gekochte en dat scheelde echt enorm met de winkelprijzen die ik kreeg voorgerekend. Erg goede service, via de mail snel reactie. Toen ik zelf een verkeerde bestelling had gedaan, super goed opgelost en een alternatief voorgesteld, waar ik erg blij mee was. Ook het betalen bij de chauffeur was met de pin erg gemakkelijk, dus de hele weg een super gevoel aan het bedrijf overgehouden

Jeroen 31-05-2019

Correcte en snelle levering. Extra service:na de bestelling. Even persoonlijk telefoontje of alles klopt.

joop keizer 31-05-2019

prima goed bereikbaar
gezellig snel en ok
ik wacht nog op 20 euro retour voor stekker

A. 31-05-2019

Mooie showroom met veel modellen.
Goede uitleg.
Uitgebreid geinformeerd over onze aankopen.

Petra 31-05-2019

Goed geholpen in de winkel in Roosendaal. Duidelijke uitleg. Communicatie over levering zeer tevreden. We kregen een SMS Hoe laat de levering zou plaatsvinden en dat klopte op de minuut nauwkeurig. Meenemen van oude apparatuur geen enkel probleem.

J de Jong 31-05-2019

Een degelijk advies gekregen en alles keurig volgens afspraak voor een goede prijs geleverd.

Sjoerd 31-05-2019

Ik kocht via internet een nieuwe (inbouw) oven van Siemens.
Prima website. Goede prijs. Bezorging op tijd. Namen oude oven mee.
Zeer tevreden.

Robbert 31-05-2019

Mooie nette winkel. Direct goed en snel geholpen.
We kregen goed en duidelijk advies.

Fam munnik 31-05-2019

Een prachtige keuken gekocht voor een betaalbare prijs
Er werd goed meegedacht de mensen die daar zitten weten waar over ze praten
Mijn familie heeft daar ook keukens gekocht en zijn ook zeer tevreden

Jan 31-05-2019

Alles keurig op tijd en vragen via e-mail snel en vakkundig beantwoord prima zaak