Keukenloods - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Keukenloods.

Keukenloods stelt zich voor

Deze score is berekend op basis van 1965 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

8,9

Nieuwburg 13-03-2020

We kwamen helaas in een verbouwing terecht.daarom is het moeilijk om een oordeel te geven over de winkel.maar netjes geholpen en goed advies
Officiele reactie van Keukenloods 13-03-2020

Beste Nieuwburg,

Ons filiaal in Roosendaal is inderdaad in de verbouwing. Dat kan inderdaad enige overlast veroorzaken en daarom raden we iedereen aan om een afspraak te maken voor een bezoek.

Als je nog advies nodig hebt, zien we je uiteraard graag terug als het wat rustiger is!

van lingen 12-03-2020

Ik werd zeer vriendelijk geholpen door iedereen dat voelt zeer prettig ,de uitleg was zeer goed en de service was prima

J.K. 12-03-2020

Al mijn keukenapparatuur heb ik via Keukenloods aangeschaft, om in te laten bouwen in een maatwerk keuken.
De site is overzichtelijk en toont alle relevante informatie zoals inbouwmaten. Er kan op specifieke eigenschappen gezocht worden, wat de selectie in het woud van apparatuur eenvoudiger maakt.
De prijzen zijn scherp. Keukenloods was bereid om een prijs van een concurrent over te nemen waar deze lager was.
Bij het aanvragen van een offerte is meegedacht: met het advies om net een ander type oven te kiezen kon het design beter op andere apparaten worden afgestemd. Voor de levering is een dag afgesproken, die een werkdag van tevoren is bevestigd, en op deze dag is ook keurig geleverd.
Kortom: niks anders dan positieve ervaringen.

Piet 12-03-2020

Bij de Keukenloods een wasmachine en droger gekocht voor onze zoon. Goede apparaten voor een scherpe prijs. Allen jammer dat we zelf moesten plaatsen.

Piet 12-03-2020

Keukenloods heeft goede priis / kwaliteit verhouding. Deskundig en vriendelijk personeel. We hadden een lijst met wensen. Wanneer een bepaald apparaat niet door Keukenloods geleverd kon worden was er altijd een alternatief tegen een scherpe of diezelfde prijs.

bert 12-03-2020

Goede prijzen en super service. Zeer vriendelijk, zowel kantoor als leverancier.

Frits 11-03-2020

Lekker shoppen online, prijs top en verzendkosten gratis.
We zijn klaar voor de zomer!

Gerda 11-03-2020

Prima telefonisch geïnformeerd en product voldoet aan de verwachting.
Helaas niet in de week geleverd die ik had gevraagd, maar een week later. Dit maakt dat ik het cijfer geef. Indien op tijd grlelevrd zou ik een 8 hebben gegeven

Bert van Meer 11-03-2020

Ik vind dit een fijne shop om iets te bestellen. Ook al plaats je per abuis een verkeerde bestelling wordt toch alles in het werk gezet om e.e.a in goede banen te leiden. Ook al vraag je om informatie betreffende een product is men niet te beroerd om zelfs bij de fabrikant hierna te informeren.
Zonder meer een goede instelling en kantvriendelijkheid.

Rene 11-03-2020

Wij hebben een inbouw koelkast gekocht bij de winkel in Zaandam. We werden daar prima geholpen. We hadden per ongeluk met het bestellen een te kleine maat opgegeven en de koelkast stond al bij de vervoerder. Wij terug naar de winkel en het omruilen was geen probleem. Wij via de computer in de winkel en iets duurdere koelkast uitgekozen maar nu wel de goed maat. Toen ze gingen controleren of deze nog in voorraad was bleek dat het model niet meer leverbaar was. We kregen daardoor het volgende model in die serie die nieuwer was en duurder maar kregen die voor de prijs van het oude model. Wat een service en wat een aardige mensen die echt met de klanten meedenken. Top

Peter Neumann 11-03-2020

Keukenloods wederom de beste prijs kwaliteit verhouding.
Sinds vele jaren onze leverancier van witgoed en keukenapparatuur.
Altijd goede service en komt afspraken keurig na.

F.H. te Maastricht 11-03-2020

Was de goedkoopste aanbieder van het type vaatwasser waar ik naar op zoek was. Op de site staat dat oude apparaat mee wordt genomen indien losgekoppeld en buiten klaar gezet. Dit gedaan, maar ter plekke bleek dat de bezorger alleen apparatuur mocht meenemen zonder snoeren, slangen enz. Hij was wel zo vriendelijk om zelf alles te demonteren (had zelf geen gereedschap bij zich). Minder is dan weer dat alles wat eraf gehaald is in je voortuin wordt achtergelaten. Blijkbaar staat dit in de kleine lettertjes in de bevestigingsbon die je na geslaagde betaling krijgt, maar wie leest dit? Super tevreden over de vaatwasser, en snel en in goede staat geleverd. Verpakkingsmateriaal van nieuwe apparaat wordt ook niet meegenomen.
Officiele reactie van Keukenloods 11-03-2020

Beste F.H.,

Bedankt voor je mooie cijfer. Mijn excuses dat het niet duidelijk uit de mail kwam, dat het oude apparaat klaar moest staan. We gaan kijken hoe we dit duidelijker kunnen communiceren, zodat dit niet meer voorkomt.

Groeten, Emma

Petatje 10-03-2020

Redelijke prijzen en goede service : wat wil je nog meer?
Vaatwasser werd geleverd met (transport)schade - dit is prima (zonder gezeur) opgelost!

P. Lips 10-03-2020

de apparaten die ik bij keukenloods gekocht heb bevallen heel goed werd heel goed geholpen en kreeg goed advies.

Ruud 10-03-2020

We konden in de showroom een goede indruk krijgen van de inductieplaat welke we wilden aanschaffen. De verkoper kon ons hierbij helpen. Vandaag de inductieplaat geïnstalleerd. Het was vreemd dat een van de schroefgaten “afgebroken” was. Nu was deze niet nodig voor de montage en de plaat werkt ook verder gewoon. Indien gewenst kan ik van dit euvel een foto opsturen.

Oriana 10-03-2020

Great service in-store and also after-sales communications on the phone.
We visited the store twice (the first time a few months ago while we were still deciding on which appliances to buy; and then the second time a couple of weeks ago to do the purchase) and both experiences were very enjoyable.
Then I had a few questions regarding the installation of one of the appliances, and the person on the phone helped me thoroughly and patiently until she, together with a couple of colleagues, figured out the issue.
Even the person who delivered the appliances to my home was very friendly and helped me more than what he was entitled to do.

Joost 10-03-2020

Zeer tevreden. Prijs was goed en toen bleek dat het type dat ik had besteld niet leverbaar was, werd een duurder type aangeboden als compensatie voor de zelfde prijs. Erg netjes!
Bezorging was ook prima maar waar wel iets meer aandacht voor mag zijn is dat, indien je oude apparaten mee wilt laten nemen, deze reeds buiten moeten staan. Was voor mij nu niet duidelijk en leverde even vervelende situatie op met de bezorger. Allemaal opgelost hoor maar had voorkomen kunnen worden.

Anja 10-03-2020

Personeel is altijd bereid om mee te zoeken, ze houden rekening met je budget.
Hopelijk gaan ze in de toekomst hun showroom keukens weggeven ;)

Toos Hennissen 10-03-2020

Wij zijn goed geholpen! Moesten wachten maar dat werd ruimschoots goed gemaakt met afronding van de betaling! Volgende keer gaan wij weer naar keukenloods.

M. Kaya 10-03-2020

İk ben zeer te vreden. Personeel klant vriendelijk en waren gelijk behulpzaam.

Ad 10-03-2020

We hadden een spoelbak besteld voor een bestaande keuken en zijn heel erg tevreden. Zonder te vragen deden ze de foto met de maten van een nieuwe spoelbak uitprinten om de oude na te meten Geweldige service

Lou 10-03-2020

Voldoende informatie. Snelle levering. Bezorging een paar uur later dan aangekondigd; geen bericht van vertraging ontvangen; maar een app naar de Keukenloods zelfs na sluitingstijd van het kantoor zorgde voor nadere berichten over de uitgestelde bezorging. Dat was een zeer goede service.

Louis van Os 10-03-2020

Goed advies, prijs en snelle levering. Afgesproken tijdstip voor levering ook correct.

Pent 10-03-2020

Goede communicatie rond de aanschaf en als zeer prettig en zorgzaam ervaren controle over het wel of niet passen in de daarvoor bedoelde uitsparing van het in te bouwen apparaat

Fam. Pannekoek 10-03-2020

We zijn al jaren klant bij de Keukenloods, de artikelen zijn goed van kwaliteit en meestal gunstig geprijsd. Wat we een minpunt vinden is, dat de communicatie tussen de winkel en het inbouwteam moeizaam lijkt te verlopen. We hebben, ondanks verschillende telefoontjes en e-mails, 6 weken op onze laatste aankoop moeten wachten, terwijl deze al op locatie aanwezig was.
Officiele reactie van Keukenloods 10-03-2020

Beste Fam. Pannekoek,

Hartelijk dank voor je beoordeling, ondanks de wachttijd. Ik begrijp hieruit dat jullie het product ook hebben laten inbouwen. In dat geval wordt de bestelling doorgaans geleverd en direct ingebouwd. Daarvoor wordt door Inbouwteam een afspraak gemaakt en dit kan inderdaad even duren.

Mijn excuses dat jullie hiervoor zelf achteraan moesten gaan. Dat is uiteraard niet hoe het hoort te gaan. Desondanks hoop ik dat het product bevalt! Mocht dit niet zo zijn, hoor ik het graag via emma@keukenloods.nl

Lynn 10-03-2020

Lang moeten wachten op levering. Heb hier meerdere keren achteraan moeten bellen, niemand wist waar ons product was. Uiteindelijk 12 dagen moeten wachten, terwijl via de orderstatus te zien was dat hij al enkele dagen na de orderbevestiging in het centraal magazijn was. Levering zelf was een aardige man.
Officiele reactie van Keukenloods 10-03-2020

Beste Lynn,

Wat vervelend dat dit zo is verlopen. Het is natuurlijk niet de bedoeling dat je hier zelf achteraan moest gaan, mijn excuses hiervoor. Heb je misschien een ordernummer voor mij? Dan kan ik kijken waar het mis is gegaan. Ik hoor het graag via emma@keukenloods.nl

Dirk 10-03-2020

Ik ben zeer tevreden over de Keukenloods.
Je weet precies wanneer ze komen ze houden je goed op de hoogte hoeft niet onnodig te wachten.

Danny Tuijp 10-03-2020

Goed en duidelijk geholpen met onze keuze.
Vriendelijk en behulpzaam personeel.

Henk en Elly 10-03-2020

Goed product voor scherpe prijs!
Zelfs eerder geleverd dan afgesproken en vakkundig gemonteerd!
In één woord ‘Top’

Wim Poelstra 10-03-2020

Op locatie goed advies gekregen. Thuis de knoop doorgehakt en het artikel via hun site besteld. Prijs gaf ook de doorslag. Op afgesproken tijd werd het ook geleverd.

Sandra 10-03-2020

Bij deze winkel vonden we dezelfde soort kraan die we hadden voor een mooie prijs

Ivo 10-03-2020

Bestelde product was snel onderweg. Doordat ik een verkeerd keer huisnummer had op gegeven werd het product terug gestuurd. Na een belletje werd het product nogmaals snel verzonden.

donna leyen 10-03-2020

Ik vond de verkopers erg vriendelijk ,en de service en levering prima,en de prijs is goed.

Stefan 10-03-2020

Ze dachten bij de aanschaf van mijn Quooker goed mee. gaven mij een mooie korting omdat ik een compleet pakket kocht inclusief zeeppomp van Quooker.
installatie geregeld door Keuken-loods en alles verliep vlekkeloos.
Je werd na de bestelling goed op de hoogte gehouden van levering en montage.
bij montage bleek dat ik nog een onderdeel nodig had, werd direct besteld en ver uit het goedkoopste geleverd in vergelijking met andere webshops!

Margreet 10-03-2020

Lekker makkelijk online en voor controle nog mailtje gehad of wij de goede maat hadden besteld.
Nou maar duimen dat we nog wat winnen dan is de Keukenloods helemaal TOPPIE

John 10-03-2020

wij zijn zonder meer tevreden over de kennis en de behulpzaamheid door het personeel van Keukenloods.

Henk 10-03-2020

Vriendelijke verkoper.
Vrijblijvend advies.
Scherpe prijzen.
Flexibele bezorgings mogelijkheden

Jos 10-03-2020

Het apparaat (Siemens combi oven) werd keurig op de afgesproken datum bezorgd en inmiddels enkele weken in gebruik. Wij zijn er tevreden mee. Mooi apparaat wat doet wat het moet doen.

Jasper 10-03-2020

Vanuit de winkel zijn wij doorverwezen naar de website van Keukenloods.nl. Het was zaterdagmiddag laat en we zagen dat onze vaatwasser naar keuze een weekendaanbieding was. Maandag zijn wij keurig gecontacteerd. Weekendaanbieding gold nog. Top!
Bezorging zeer netjes. Fijn, klein tijdslot en we werden gebeld toen de bezorger in de buurt was.

R. de Zinger 09-03-2020

Ik zocht een oven en werd uiterst professioneel geholpen en deskundig begeleid om een keuze te maken. Voor een goede prijs een mooie oven gekregen. Top winkel.

Jos 09-03-2020

Super snelle levering, leuke en vriendelijke bezorgdienst. En natuurlijk voor een goede prijs.

Peter Krikke 09-03-2020

Vlotte en adequate benadering van de probleemstelling. Het ontvangst was vriendelijk en de afhandeling ging voorspoedig

Jolanda 09-03-2020

Wij hebben de service van keukenloods.nl als erg goed ervaren. Toen een van de bestelde apparaten niet leverbaar bleek kwamen ze zelf pro-actief met een oplossing. Alle gemaakte afspraken werden keurig nagekomen. Ook het contact met de klantenservice heb ik als zeer prettig ervaren. Geen 10, omdat er wel een product werd aangeboden op de website wat niet meer leverbaar was.

Jan den Hertog 08-03-2020

Na bezoek op website ook bezoek in de winkel Nederweert gebracht. Koop was vlug geregeld. Behulpzame medewerkers, kennis van zake, bruikbare/duidelijke info. Zeer tevreden naar huis. Goede service, duidelijke afspraken en levering precies zoals afgesproken. TOP!!!

Petra 07-03-2020

snelle levering en goede prijs vergeleken met concurrentie.
Overzichtelijke website.

Auke 06-03-2020

Gebruiksvriendelijke website met goede producten voor een redelijke prijs. Voordeel van Keukenloods is dat er shops binnen redelijke reisafstand zijn, waar je de producten kunt bekijken en je vragen vriendelijk worden beantwoord. De levering van het gekochte product was prima.

M. Dirckx 06-03-2020

Goede uitleg en specificatie van de afzuigkap. Handleiding aanwezig voor zelfmontage.Binnen enkele dagen geleverd. Prima prijs/kwaliteit verhouding. Door led licht goed zicht op het fornuis en het geluid van de afzuiging valt mee.
Het verdient wat mij betreft een 10.

Benno 06-03-2020

Alles klopt bij deze mensen , ook indien nodig een super service ! Top !!!!!!!!!

Gilles Ros 06-03-2020

Zijn super geholpen in de winkel en verder is alles goed geregeld en afgehandeld.
Zouden er zo weer heengaan.

Rob 06-03-2020

Prima geholpen, duidelijk, goede communicatie en volgens afspraak geleverd.