Keukenloods - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Keukenloods.

Keukenloods stelt zich voor

Robert Langenkamp 10-10-2023

Goed meegedacht en een mooi aanbod gekregen. Aankoop gedaan. Tevreden met de levering.

J Ebbing 10-10-2023

Geweldige service bij de aanschaffing van de quooker
Eerst kwam een medewerker kijken of die geplaatst kon worden en vervolgens werd het geplaatst tot volle tevredenheid

Vriendelijke en vlotte behandeling 10-10-2023

Correcte en vriendelijke bediening en naleven van afspraken is een goed bedrijf

Johan 10-10-2023

Snelle bezorging, goede service en een ruim assortiment. Ik zeg ga zo door

Petra 10-10-2023

Goede, snelle service en personeel meedenkend. Goede prijs

Jenny 10-10-2023

Prettige webshop. Kon snel vinden wat ik nodig had. De bestelling verliep vlot. De koelkast werd op de afgesproken tijd bezorgd en snel, vakkundig en netjes geplaatst.

Elve 10-10-2023

Alles prima gelopen
Bestelling snel geleverd
Bij wat vragen netjes geholpen

Ben Berends 10-10-2023

Prima geholpen! Jammer van de toch latere levertijd en installatie. Bij de koop zou de vaatwasser op voorraad zijn, bleek later niet zo te zijn. VRIENDELIJKE Deskundige installateur kort maar krachtig. We zijn er blij mee.

Hans Middendorp 09-10-2023

Gemakkelijk te overzien, de keuze is zeer uitgebreid, en alles duidelijk omschreven.
Technische specificaties perfect uitgelicht, en alles wat ik zocht daarin werd ook prima weergegeven.

Bert 07-10-2023

Bestellen, betaling en levering geheel naar wens, blij met deze koelkast ga zo door

Sjoerd Keulen 06-10-2023

We hebben al behoorlijk veel ervaring met De Keukenloods. Alleen maar positief.
Duidelijke website, de mensen aan de telefoon zijn uiterst correct en vriendelijk.
De inbouwoven die wij wilden was ergens anders goedkoper. DecIeukenloods paste de prijs onmiddellijk aan.

Jan 06-10-2023

In het verleden ook reeds gekocht bij de keukenloods.
Veel keuze op de website.
De koeler werd op de afgesproken tijd keurig netjes geleverd.
Via telefonisch contact goed geholpen bij de keuze.

Franklin 05-10-2023

Inductiekookplaat besteld. Goedkoop en snel geleverd. Voldoet ruim fijne kookplaat!

Hendrik Meijering 05-10-2023

Gekeken op de site en gekocht in Veendam. Het persoonslid heeft gekeken naar de laagste prijs bij een concurent en voor deze prijs hebben wij de koelkast gekocht. Het scheelde toch mooi even E20.

Willem 05-10-2023

Uitstekende service: snelle levering en een prima prijs/kwaliteit verhouding. Ben zeer tevreden over de koelkast.

Piet 05-10-2023

Heel goed geholpen vrij snelle levering van de afzuigkap de oude werd meegenomen. Top.

Jaap 05-10-2023

Beste prijs en strakke organisatie. Heel sterk! Er ging even wat mis bij DutchNed (de vervoerder) maar dat werd door Keukenloods direct opgelost

Franz 05-10-2023

De site van de Keukenloods vind ik erg prettig omdat je makkelijk kan vinden wat je zoekt. Bij de meeste artikelen staat een uitgebreide product beschrijving en beoordelingen (ook negatieve). De levering ging ook vlot en de oude oven werd gelijk meegenomen. Met de oven zelf ben ik erg tevreden en voldoet aan al mijn eisen. Ik ben een tevreden klant.

Map van der Sommen 05-10-2023

Uitstekende internet witgoed winkel. Snelle levering en zeer nette prijzen. Beveel ik van harte aan.

Ben 05-10-2023

Prima telefonisch advies gekregen. Levering oké. Jammer dat de vervoerder er 2 dagen langer tijd voor nodig had om af te leveren .

Movel 05-10-2023

Goede prijzen, veel voorraad, mooie showroom met vriendelijk personeel, snelle levering

Martine 05-10-2023

Goed en vriendelijk advies en een daarop volgend duidelijk bestelproces. Inductie kookplaat is erg mooi en werkt goed.

Theo van Eijk 05-10-2023

Goede heldere communicatie over de levering van onze Amerikaanse koelkast en het afvoeren van de oude.

Ingrid 05-10-2023

Ik heb een inbouwkoelkast aangeschaft.snelle levering.ik had bij een ander een lagere prijs gezien, ik heb bij keukenloods de koelkast voor deze prijs gekregen.duidelijk bericht hoe laat het bezorgd werd.echt een aanrader

Yvonne 05-10-2023

Een super snelle en correcte levering. Een zeer gebruiksvriendelijke website. Bij telefonisch contact wordt je zeer vriendelijk geholpen.