Keukenloods - Reviews & Ervaringen

8,8 Lees 19129 reviews Schrijf een review

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Keukenloods.

Keukenloods stelt zich voor

Deze score is berekend op basis van 2667 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

8.8

Lianne 17-12-2018 Via de website gekocht

Goed telefonisch advies over onze nieuwe combimagnetron en inductie kookplaat. Onderweg ging het pinapparaat vanbde chauffeur kapot en wij werden direct gebeld met de vraag hoe we nu het liefst wilden betalen. En omdat het model magnetron niet voorradig was kregen we voor dezelfde prijs een nieuwer, duurder model.

Ar 16-12-2018 Via de website gekocht

Bestelling en aflevering exact conform de gewekte verwachtingen. Product was snel en makkelijk geinstalleerd obv de vertstrekte informatie.

Roland 16-12-2018 Via de website gekocht

Het heeft te maken met jullie winkel in Almere. Als ik wat ga kopen of een offerte ga aanvragen, doe ik bij de persoon waar ik al bijna 30 jaar mee onderhandel.
Hij is kundig, prijs/kwaliteit gericht en inventief.

Klant 16-12-2018 Via de website gekocht

Lang moeten wachten op de levering, een keer dag van te voren afspraak gecanceld en daarna kwamen ze te laat waardoor de afspraak wederom verzet moest worden. Onvriendelijke klantenservice. Moeite moeten doen om alsnog een snelle levering en installatie te krijgen van het product. Ook geen excuus of tegmoetkoming.
Officiele reactie van Keukenloods 17-12-2018

Beste klant,

Bedankt voor het plaatsen van deze review. Wat jammer om te horen dat je teleurgesteld bent in ons. Wij zouden graag willen uitzoeken hoe het kwam waardoor het niet helemaal goed ging met de levering en jouw ervaring met onze klantenservice. Zou je ons een e-mail willen sturen naar Emma@keukenloods.nl met jouw ordernummer?

Alvast bedankt.

Emma

Dan kunnen we het even uitzoeken.

Alvast bedankt.

L 16-12-2018 Via de website gekocht

We werden op een correcte wijze geholpen, en vooral de door ons te betalen prijs was voor ons doorslaggevend.

Gerrit 16-12-2018 Via de website gekocht

Keukenlood, bestelling ging snel en werd goed op de hoogte gehouden wat de status was van mijn bestelling (ook kon geen andere webshop aan deze lage prijs komen)

Natasja 15-12-2018 Via de website gekocht

Supergoede service. Ik had combi-oven besteld. Maar helaas kwam deze beschadigd aan bij keukenloods. Ik werd meteen gebeld en was al een nieuwe besteld. Die daarna onbeschadigd bij mij geleverd werd.

Gerard 15-12-2018 Via de website gekocht

Enkel en alleen omdat je aan de deur kan betalen met pin zodat je niet het gevoel heb dat je word bedot als je geen ervaring heb met internet kopen

Ed 15-12-2018 Via de website gekocht

Zeer klantvriendelijk. Nemen de tijd om iets uit te leggen. Verder alles geregeld conform de afspraken.

Theo 15-12-2018 Via de website gekocht

Keramische kookplaat

Prijs zeer gunstig; Uitstekende communicatie; prompte levering; alles geheel volgens afspraak; prima website

Willy 15-12-2018 Via de website gekocht

Goede uitleg, en met een nog veel goedkoper artikel naar huis dan waar we eigenlijk voor kwamen

Willem 15-12-2018 Via de website gekocht

Prijs-kwaliteitverhouding is concurrerend ten opzichte van andere aanbieders.
Toegankelijkheid website.

Joey 15-12-2018 Via de website gekocht

Ook in de drukke periode van BlackFriday om aan te bevelen

Drukke periode, toch volgens afspraak leveren. Klantvriendelijke en nette bezorging. Mooie producten die naar verwachting uitgepakt en geplaatst konden worden.

Communicatie met leverancier was duidelijk en oplossend.

Pluspunten

• Levertijd
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Arthur 14-12-2018 Via de website gekocht

Heel goede service! Snel geleverd top gedaan! Goede kwaliteit.
Ze leveren hetgeen wat ze beloven.

OM 14-12-2018 Via de website gekocht

Op grond van de prijs en onze eerdere ervaringen met keuekenloods hebben we voor Keukenloods gekozen. De monteur kwam op tijd, was vlot en deskundig en werkte zorgvuldig. Geen om ijken naar. En de afwasmachine voldoet aan de verwachtingen.

Hubers 14-12-2018 Via de website gekocht

Correct en op tijd afgeleverd. Apparaten functioneren. Voldoende informatie over bestelling en aflevering gekregen.

John 14-12-2018 Via de website gekocht

Duidelijk, snel, vriendelijk. Na plaatsing bestelling is er telefonisch contact gezocht en zijn er goede afspraken gemaakt. Die zijn ook nagekomen, prima dus

Jenny Bozelie 14-12-2018 Via de website gekocht

Wij ontvingen op 3 december een diepvriezer, die helaas niet kon functioneren door een lek in het systeem. De klacht werd snel in behandeling genomen en na een paar dagen was er al een monteur. Hij heeft het defect geconstateerd en direct een andere vriezer besteld, omdat reparatie niet mogelijk was. Die is gisteren (13/12) geleverd. Ondanks het ongemak en de teleurstelling ben ik van mening, dat er alles aan gedaan is, om ons zo snel mogelijk van dienst te zijn en het probleem op te lossen.

Roelof 14-12-2018 Via de website gekocht

Vlotte levering

Gemakkelijke site, vlotte bestelling en levering op tijd. Een van de vier gaspitten vonkt niet. Oplossing nog niet geleverd.

Beste Roelof,

Bedankt voor het plaatsen van de review. Zou u mij een e-mail willen sturen met uw ordernummer? Dan ga ik even kijken of ik iets voor u kan betekenen omtrent de gaspitten. U kunt mailen naar Emma@keukenloods.nl.

Frans 14-12-2018 In de winkel gekocht
Almere

Geweldige afhandeling

Via klantenservice combi oven besteld. Deze zou ik 27 nov ophalen in de winkel.
Black friday bleek dat de prijs een stuk lager was. Contact met klantenservice opgenomen.
P r ijs werd direct aangepast.
Goed bezig van klantenservice

Tom 14-12-2018 Via de website gekocht

Afzuigkap tot 4 keer toe niet goed geleverd. Verwarring inter over de juiste oplossing. Terwijl er al betaald was werd er opnieuw om betaling gevraagd waardoor er nog meer vertraging opgelopen was. Kortom 2 maanden een hoop telefoontjes en 3 keer voor niks een dag thuis geweest en hopelijk vandaag eindelijk wel een passende versie.

Beste Tom,

Wat vervelend dat jouw afzuigkap tot 4 keer toe niet goed geleverd is en dat er daarna nog meer vertraging bij kwam kijken. Zou je mij jouw ordernummer kunnen mailen? Dan ga ik even voor je kijken of ik eventueel nog iets voor je kan betekenen.

Officiele reactie van Keukenloods 14-12-2018

Het betreffende mailadres is Emma@keukenloods.nl.

J. & P. 14-12-2018 In de winkel gekocht
Roosendaal

Van Keukenloods wordt je vrolijk!

Vriendelijke benadering en goede uitleg door de verkoper met kennis van zaken.
Aantrekkelijke prijzen.
Product beschikbaar op de afgesproken dag.
Vlotte afhandeling.

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

J. 14-12-2018 Via de website gekocht

Snelle goede service en goedkoper dan elders

Snelle goede service en goedkoper dan elders. Duidelijke website en veel keuze. Ook proces van levering ging soepel

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice

Minpunten

• -

Henny Weggelaar 14-12-2018 Via de website gekocht

Het personeel denkt met je mee en weet waar ze het over hebben. Aantrekkelijke prijzen, snelle levering. En de installatie ging snel en nauwkeurig.

W H v Harskamp 13-12-2018 Via de website gekocht

De levering was snel en correct geleverd. Op aanraden van andere mensen op deze webside uit gekomen.

Peter en Linda 13-12-2018 Via de website gekocht

Mooie overzichtelijke site, buitengewoon veel keuze in merken, types, maten en voor ieder budget wat wils. Ook de telefonisch helpdesk was snel met het opnemen van de telefoon toen wij nog een aantal vragen hadden over de apparatuur die wij hadden uitgezocht. Ook prettig dat deze mensen kennis van zaken hebben en op een leuke manier tips hebben gegeven wat betreft de keuzes die wij gemaakt hadden. Met de tips en tools van keukenloods waren wij zelfs nog voordeliger uit dan wat wij in eerste instantie hadden uitgezocht. En zoals met een grote bestelling kan gebeuren was er bij de koelkast een afwerkstrip niet bij de verpakking inbegrepen en een rooster van de oven zat krom in de verpakking. Geen ingewikkelde formulieren of eeuwigdurende telefoongesprekken maar gewoon 1 simpel belletje en het wordt verstuurd. Dat is service zoals het gros van de mensen het wil hebben. Makkelijk, luchtig, persoonlijk en kundig.

Ga zo door en wij zullen jullie zeker aanbevelen bij iederen die aan een nieuwe keuken toe is.

Henk 13-12-2018 Via de website gekocht

Overzichtelijke site, alles makkelijk te vinden. Goede producten tegen een eerlijke prijs. Prima service bij aflevering, apparaten worden eventueel geplaatst en aangesloten. Daarnaast wordt het oude product weer meegenomen, dus daar heb je geen omkijken naar.

Paco 13-12-2018 Via de website gekocht

Makkelijke website, ruime keuze en snelle levering.
goede informatie over het gekozen apparaat.

Fam. Duindam 13-12-2018 Via de website gekocht

Heb gekozen voor deze shop omdat de producten die ik nodig had het goedkoopste kon leveren. Offerte was duidelijk en overleg met meeewerkers was mogelijk

Piet Douma 13-12-2018 Via de website gekocht

Een prettige site om door te bladeren en duidelijk.Moest wat lang bij de Bali wachten voordat ik geholpen werd en wat me tegen viel dat je erg lang moest wachten tot je het artikelen afgeleverd bij het afhalen Het personeel was erg vriendelijk.

D. Dijkstra 13-12-2018 Via de website gekocht

Overzichtelijke website, ruime keuze in artikelen en prijstechnisch de goedkoopste.
Levering was prima. Geen beschadigingen, oude apparaat werd weer netjes meegenomen.
Enige minpuntje; In de mail konden we aangeven op welke dag we de bestelling graag geleverd wilden hebben. We konden kiezen uit 3 dagen en verschillende dagdelen. Ik vind het dan wel vreemd dat je vervolgens een leveringsmail terugkrijgt waarin een geheel andere dag wordt aangegeven zonder enige verdere toelichting. Een telefoontje was wel even op z'n plaats geweest.

J.Hage 13-12-2018 Via de website gekocht

De site van de keukenloods is overzichtelijk en heel duidelijk. Beschrijving van de apparaten is goed.
Het tijdstip van het bezorgen van onze nieuwe vaatwasser was per mail doorgegeven. Het werd precies op tijd gebracht door een heel vriendelijke bezorger. De oude vaatwasser werd meegenomen.

Linda 13-12-2018 Via de website gekocht

Veel aanbod, vriendelijke klantenservice. Wilden uiteindelijk toch zelf apparaat monteren, dwze wijziging werd moeiteloos geregeld.

Elly Verkuijl 13-12-2018 Via de website gekocht

Het is erg makkelijk om op deze manier te bestellen. Komen gemaakte afspraken na en zijn tevreden over hetgeen we hebben besteld.

Hans 13-12-2018 Via de website gekocht

Duidelijke Website, Vriendelijke en ter zake kundige (telefonische) service. En uiteraard de lage (laagste) prijs. Minpuntje is dat de verkopende partij zodra eea is overgedragen aan de verzendende/afleverende partij met hen geen contact meer heeft en de afleverende partij buiten kantooruren wel bezorgt maar niet meer bereikbaar is. het tijdslot waarbinnen bezorgd wordt is wel groot en ondanks dat ik een half uur voor bezorging zou worden gebeld (tenslotte moest de oude koelvries-combinatie wel -leeg- buiten staan) is dat niet gebeurd.

J.W. Wieman 13-12-2018 Via de website gekocht

Vlotte service bij afwezigheid artikel werd een alternatief (duurder) voor dezelfde prijs aangeboden

Olga 13-12-2018 Via de website gekocht

Goede service duidelijk advies en snelle levering
De bezorgers waren zeer professioneel en beleefd

I Geraets 13-12-2018 Via de website gekocht

Overzichtelijke site. Zéér klantvriendelijk. Ik had een verkeerde bestelling gedaan. Na een telefoontje werd dit direct opgelost zonder bijkomende kosten. Duidelijke mailbevestiging en ik werd goed op de hoogte gebracht van de levering. Kortom; erg tevreden!

Bornin51 13-12-2018 Via de website gekocht

Reuze tevreden

Ik moest een 2 jaar oude keramische kookplaat vervangen die per ongeluk was beschadigd. Het werkte nog, maar er zat een barst in het glas. Dezelfde model was nog steeds beschikbaar tegen een gunstige prijs. Afvoer en nieuwe installatie daarbij besteld. Alles ging op rolletjes en binnen 10 dagen kon ik koken op de nieuwe kookplaat. Ik ben reuze tevreden.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

John 13-12-2018 Via de website gekocht

Bij Keukenloods in Utrecht een koelkast uitgezocht, hier wordt ruim de tijd voor genomen, goede service/afhandeling.
Ook de klantenservice werkt uitstekend; je wordt goed middels mail en sms op de hoogte gehouden wanneer de chauffeur komt. Ook hebben wij nog een telefoontje gekregen van de chauffeur dat hij over 10 minuten voor onze deur zou staan.

Klein minpuntje was dat de chauffeur niet bereid was om de oude koelkast mee te nemen, omdat hij niet ontdooid was. Uit eindelijk deze zelf naar de stort moeten brengen. Vandaar maximaal 8 punten.

Judith Roomer 13-12-2018 Via de website gekocht

Alles was TOP geregeld !
Telefonische bestelling, aflevering en plaatsing 👍

Martin 13-12-2018 Via de website gekocht

uitstekende website, prima prijzen, uitstekende communicatie. De enige opmerking die ik moet maken heeft betrekking op de aflevering. Deze stond gepland in de ochtend tussen 7;00 en 13:00 uur maar dat werd op de dag zelf gewijzigd in een levering tussen 17:00 en 20:00 uur. Jammer van de vrij genomen ochtend. Op mijn klacht hierover werd jammer genoeg niet gereageerd.

P@u! 13-12-2018 Via de website gekocht

Bezorging prima op tijd. Keurige aflevering. Geen beschadigingen aan zowel geleverde goed als de verpakking.
De diepvriezer was makkelijk in gebruik te nemen. Goede gebruiksaanwijzing.
Product voldoet, voor zover de korte periode dat deze nu in bedrijf is goed.
Ruime mogelijkheden producten in te vriezen op overzichtelijke wijze. Stroomgebruik is nog niet te meten alsmede het profijt van no-frost en makkelijk onderhoud.
Aanrader.

Lieke 13-12-2018 Via de website gekocht

Gekozen voor keukenloods.nl door de scherpe prijzen. We zijn goed geholpen zowel per mail als telefonisch. Erg tevreden over de apparaten en de afhandeling door Keukenloods.nl

R. Brejaart 13-12-2018 Via de website gekocht

Prima site met veel keuzes en duidelijke omschrijving van het product. Zeer snelle levering en bovendien goed ingepakt en onbeschadigd aangeleverd. Wij zijn zeer tevreden.

Lucia 13-12-2018 Via de website gekocht

Zeer tevreden, het is netjes bezorgd op de afgesproken datum/tijd.
Ik vind dit een aanrader.

Frans de Groot 13-12-2018 In de winkel gekocht
Rotterdam

Zeer prettige ervaring

Alles volgens afspraak gleverd. Prettige omgangsmanieren. Adviesgesprek ging soepel en er werd echt geluisterd.

Klaas Mersman 13-12-2018 Via de website gekocht

Ben zeer tevreden over de service. Kookplaat op de gevraagde dag prima op tijd afgeleverd. Wat ik helemaal top vind is dat ik een nieuwere versie van de aangekocht kookplaat kreeg. Dit omdat de bestelde plaat niet meer in de collectie zat. En dat ook nog eens voor dezelfde prijs als de bestelde kookplaat. Prima service dus..

Alma 13-12-2018 Via de website gekocht

Vlotte levering ondanks de drukte, goed verpakt en duidelijke beschrijving.

YVM 13-12-2018 Via de website gekocht

Snel, klantvriendelijk. Na een probleem met bezorging is er snel een oplossing gevonden.