Keukenloods - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Keukenloods.

Keukenloods stelt zich voor

Deze score is berekend op basis van 1991 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

8,9

Cor 02-06-2020

Donderdags voor de Pinksteren via internet besteld.Dinsdag supersnelle levering. Om 8 uur was de bezorger er al.
Moeten alleen nog een afwerkstrip voor onder de combi-oven hebben. Nu zit er een kier.

Raeven 02-06-2020

Zeer prettig geholpen in uw filiaal Nederweert, goede advisering en aanpassing order achteraf bleek geen probleem. Plaatsing door vakkundige en vriendelijke medewerkers.

Atie 30-05-2020

Al diverse aankopen gedaan bij de Keukenloods en omdat dat goed is bevallen kom ik daar ook terug. De levering is snel en volgens afspraak. Ook de plaatsing die ik dit keer bij nader inzien toch nodig had is prima geregeld door een echte vakman, die de uitdaging aanging en prima werk heeft geleverd.

Mark 29-05-2020

Goed meegekeken naar de juiste vaatwasser. De door mij gekochte vaatwasser bleek nl. niet de juiste te zijn.
Jammer dat de montage zo lang duurt....maar dat is door een externe firma. Uiteindelijk heb ik dat zelf geregeld.

Jeroen 29-05-2020

Goed geholpen en alles volgens afspraak geleverd gegaan. Miste 1 klein onderdeel en deze is heel netjes nageleverd.

Rick 29-05-2020

Top prijs en erg behulpzaam personeel in de winkel die ook gewoon een praatje maken. Top.

Anita 29-05-2020

Goede producten en prettig meedenken van het personeel. Zeer tevreden over de wijze waarop ik te woord gestaan ben en gezocht is naar een antwoord op de vragen die ik had over mijn bestelde artikel

Henk Lugtmeijer 29-05-2020

Mooie duidelijke website, mocht je eventueel vragen hebben kan je bellen en zelfs via WhatsApp kan je vragen stellen. Beide wordt je goed geholpen.
Ben hier bij Keukenloods terecht gekomen via internet.

Marieke 28-05-2020

De keuze van inductiekookplaten was groot, de prijzen waren meer danl redelijk en daarna werd de bestelling snel en goed geïnstalleerd.

Sas 28-05-2020

Goede verkoper. Het was allemaal snel veregeld. Communicatie na aanschaf zeer overzichtelijk en duidelijk. Ook over het moment van bezorgen (tijdstip) goede communicatie. En ben blij met de vaatwasser!

Willem 28-05-2020

plezierig contact (opnieuw), vlotte hulp en levering en niet te vergeten aantrekkelijke prijs

Frits 28-05-2020

Snelle levering en heb ook via de telefoon contact gehad over een afzuigkap duidelijke info en advies om dit product elders te kopen omdat ze niet de juiste maten hadden.

Joke 28-05-2020

Vriendelijk en deskundig geholpen. Levering de volgende dag. Goed op de hoogte gehouden van leveringstijdstip via de mail.

Ferry 28-05-2020

Bij bezoek aan de winkel in Alkmaar ben ik goed geholpen.
Naderhand bij de aankoop ook.
Aflevering van de goederen waren ook in orde.

Engelbert 28-05-2020

Alles prima georganiseerd, kan flink op papier bespaard worden, order van klein stukje werkblad voor €150 is net zo veel papier als hele keuken

Daan 28-05-2020

makkelijk, snel en zorgvuldig. En omdat de tekst minimaal 75 karakters moet bevatten typ ik ff lekker door....

Van Es 28-05-2020

Snelle levering. Werd van tevoren nog gebeld om samen de inbouw maten van Vaatwasser te controleren

Diana 28-05-2020

Contact goed en snel, levering door corona met 1chauffeur, dat vond ik minder, koelkast/ vriezer 125 kilo...niet te doen voor1 man!

Julia 28-05-2020

Ik ben uitstekend telefonisch geholpen bij de keuze en technische informatie over de aanschaf van een Quooker. Ook de prijs was zeer aangenaam. De installatie was binnen een week en ook zeer vakkundig uitgevoerd.

BENNIE koenders 28-05-2020

Goed en vakkundig geholpen vriendelijk personeel uitgebreide keuze mogelijheden

Joost 28-05-2020

Top service, spullen op voorraad en precies als afgesproken afgeleverd. Ga zeker vaker van Keukenloods gebruik maken!

Evers Makelaardij 28-05-2020

Fantastische hulp bij het uitzoeken en meedenken voor een snelle levering in een van onze verhuur appartementen.

Ron 28-05-2020

Niet de eerste opdracht voor Keukenloods, en alweer vakkundig en correct uitgevoerd door vriendelijk personeel.

G Struik 28-05-2020

Wat een helden. Keukenloods was de enige partij in Nederland die bereid was om een Smeg koelkast te leveren met verhuislift door het raam in Rotterdam. Het hele proces van het eerste telefonische contact met de klantenservice tot de leverling verliep heel soepel en de klantvriendelijkheid en service was echt van het hoogste niveau!

T de vries 28-05-2020

Goede bereikbaarheid en gebracht op afgesproken tijdsstip, ook via de telefoon juiste info gekregen

Nathalie 28-05-2020

Het duurde even voor onze nieuwe vriezer er was ivm vertraging van de levering maar ik werd wel netjes op de hoogte gehouden.
Het werd netjes op tijd afgeleverd en we zijn er nu erg blij mee. Ik zou hier volgende keer zeker weer bestellen.

Marianne 27-05-2020

Heel aardig en behulpzaam personeel. Werd ook goed op de hoogte gehouden van mijn bestelling. Toen dat te lang duurde alle hulp bij het uitzoeken van een alternatief.

Leon 27-05-2020

De uitleg die je krijgt is erg duidelijk, iets waar anderen nog wat van kunnen leren!

pio 27-05-2020

Goede begeleiding en service van keukenloods bij het bestelproces (afstemming van de levering) en checks op de maatvoering. Erg blij met het resultaat.

Marijke 27-05-2020

Zoals altijd keurig bezorgt, overzichtelijke site en goede klantenservice. Door de lockdown bij de leverancier werd de levertijd langer. Ik ben opgebeld en in overleg is het product later geleverd. Ik kan deze winkel van harte aanbevelen. Al meerdere producten hier gekocht.

Piet Otter 27-05-2020

Ruime keuze prima prijzen goeie service bezorgservice tot gewenste plek prima dus

Henk van Breemen 27-05-2020

Snelle levering en vakkundige advies en montage van de apparatuur. Zeer vriendelijke medewerkers.

Rick 26-05-2020

Goede afhandeling van mijn bestelling en meedenkend en vriendelijk personeel.

Wiebe 26-05-2020

Goed en doortastend geholpen, zowel in de winkel als de chauffeur van de bezorging.

Rob 25-05-2020

Duidelijke webshop, scherpe prijzen en snelle levering op zelf aangegeven dag

Chanel 25-05-2020

Erg tevreden met de service!
Product bleek later te komen dan eerder aan mij verteld werd maar werd vervolgens prima geholpen om een ander product eerder te laten leveren voor de zelfde prijs.
Bezorger deed voorzichtig met de doos en liet eerder weten dat hij bijna in de buurt was zodat er iemand thuis was.
Product heeft een mooi design en werkt prima.

Max 25-05-2020

Prima contact met customer service, juiste product gekozen en aan alle gestelde verwachtingen voldaan. Bedankt!

Jacky 25-05-2020

Ik heb voor de keukenloods gekozen vanwege de prijs en de naam. Bovendien een erg goeie service. Nadat ik de bestelling had geplaatst kreeg ik een mail met vragen betreffende de bestelling, om te voorkomen dat ik het verkeerde artikel had besteld en zodoende terug zou moeten sturen. Wat € 50,00 euro zou kosten.
Dus dik tevreden.

Peter 25-05-2020

Goede hulp bij aankoop (telefonisch). Snelle levering. Goede concurerende prijs. 1ste apparaat was niet goed. Snelle reactie (binnen 2 dagen) snelle omwisseling (volgende dag). Toppie

Monique 24-05-2020

Helder en vakkundig advies, komt afspraken exact na, ruime keuzevariatie, goede prijsstelling

Marko 22-05-2020

Een uitgebreid assortiment in combinatie met fysieke winkels én deskundige verkopers maken voor mij de reden dat ik hier graag mijn keukenapparatuur aanschaf. Na eerst een selectie te hebben gemaakt konden we, dankzij het advies van de verkoper, al snel uit een aantal apparaten het voor ons meest geschikte model kiezen en dat bleek nog voordeliger te zijn ook. We zijn nu langzaam alle mogelijkheden van de nieuwe oven aan het ontdekken, maar zijn tot dusver uiterst tevreden met het model.

Ton.Brinkhof 22-05-2020

Fijne en vlotte reacties/service en snelle levering op de afgesproken datum. Kortom: meer dan tevreden.

Jos 22-05-2020

Goede service, snel geleverd, goede communicatie qua levering. Komt afspraken na. Tot nu toe erg tevreden over gekochte bbq

Rene 22-05-2020

Nette winkel mooi ingericht. Maar belangrijkste medewerkers die de tijd voor je nemen.

T.H.M.crommentuyn. 22-05-2020

dat de bestelling direct werd bevestigd en via de mail op de hoogte werd gehouden wanneer het afgeleverd zou worden de tijd die was aangegeven klopte precies en perfect verpakt.

Chandra 22-05-2020

Het produkt is duidelijk omschreven, alle details. En ook per mail en telefonisch ben ik snel en duidelijk geadviseerd en geholpen

Rick 22-05-2020

Wat moet je zeggen over een bedrijf, wat z'n afspraken goed nakomt alles naar wens zoals het hoort, en je zelfs in prijs nog wat tegemoet komt ook ?! Absoluut goeie ervaring !!!

Yasin Söğütlü 22-05-2020

De klantvriendelijkheid en service is ongekend je wordt vriendelijk te woord gestaan en gebeld om alles na te lopen super service

Robert Kok 22-05-2020

De Goedkoopste leverancier voor een Quooker kraan en heel snel vakkundig gemonteerd

bert 22-05-2020

ze hebben groot assortiment ,vriendelijke medewerkers goede afspraak mogelijkheden.ben tevreden over produkt die ik besteld heb en zou in de toekomst zeker hier nog eens bestellen.