Keukenloods - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Keukenloods.

Keukenloods stelt zich voor

SO 07-11-2023

Fijne verkoper in Alkmaar en goed geregeld. Tot aan de bezoring. De chauffeur was wat minder aardig en beschaafd...

Jan van de Wiel 07-11-2023

De shop zag er klantvriendelijk uit. Voldoende parkeergelegenheid. Levering vaatwasser precies op tijd. Vakkundig geplaatst. Wij zijn blij met deze aankoop.

Thijs 07-11-2023

De beste prijs en alles keurig volgens afspraak. De bezorger was ook zo aardig om beide apparaten in de schuur te plaatsen. Aanrader!

Arda van Ballegooijen van Oort 07-11-2023

Heel erg goed geholpen. Men denkt met je mee. Levering volgens afspraak . .

Arda van Ballegooijen van Oort 07-11-2023

Heel erg goed geholpen. Men denkt met je mee. Levering volgens afspraak . .

Terlouw Vianen 07-11-2023

Overzichtelijke nette zaak, wel in de week een wat krappe personele bezetting, de verkoper die we in de week troffen en ons de oven verkocht was niet echt vriendelijk en had blijkbaar nog veel meer te doen dan een oven te verkopen (we waren de zaterdag ervoor ook al in de zaak geweest toen troffen we wel een heel vriendelijke verkoper. Uiteindelijk ging het natuurlijk over de oven, we kochten de 2e verkoper er nl. niet bij :-). We zijn verder erg tevreden over de terugkoppelingen van Keukenloods (leverantie/installatieafspraken etc.) en het installatiebedrijf.

Jan 07-11-2023

Prima winkel, groot aanbod en scherpe prijzen De service is uitstekend, leveringen goed voorbereid en uitsteken gecommuniceerd

irene 07-11-2023

Super geholpen aan de telefoon, had door dat we niet het nieuwste van het nieuwste hoefden. Met bezorgen weer een vriendelijk iemand die hem al netjes in de keuken neer zette. Al met al een top zaak!

Ad 07-11-2023

Keukenloods heeft een ruime sortering, redelijke prijzen en een snelle levering. En heel belangrijk : ze geven een leverdatum en komen afspraken na.

Hans 07-11-2023

Mooi apparaat tegen een zeer scherpe prijs. Zeer correcte bezorging waarbij de bezorger keurig het apparaat in de keuken heeft afgeleverd.

Mieke Aarts 07-11-2023

Inductie kookplaat gekocht in de winkel in Nederweert. Goed advies en een mooie kookplaat met eenvoudige bediening.
Ik ben er blij mee .

marleen 07-11-2023

goed en duidelijk geholpen!
Prijs was ook goed ,garantie zal ook wel goed zijn ,dat weet ik nog niet!

Remco 07-11-2023

Keuken Sale heeft mij doorverwezen naar de Keukenloods daar de leverantie waarschijnlijk hier sneller zou zijn. Mijn inductie plaat had het nl. na 22 jaar begeven. Afdeling verkoop heeft mij Top geholpen bij de keuze van de nieuwe inductie plaat. Hierbij ook maar gelijk een combi magnetron oven besteld uit voorzorg. Deze was nl ook al 22 jaar oud.
Na de maten van de uitsparing opgegeven te hebben werd ik keurig teruggebeld welke types er in zouden passen. Na mijn keuze keurig een offerte via de mail gekregen. Ze konden de week erop geleverd worden. Daar de installateur eigenlijk niet direct tijd had heeft de Keukenloods er voor gezorgd dat de installateur toch eerder kwam dan gepland.

bmybs 07-11-2023

Bought a new dishwasher however the dishwasher is defective as the water does not drain from the machine. When called Keukenloods to complain I was told to fill out a form online. This is terrible customer service. No effort to rectify the issue yet.
blauwenberg 07-11-2023

Dear bmybs,

I'm sorry to hear that you're having problems with your new dishwasher. As mentioned on the phone, the quickest way to ask for a repair is through our online form. This can be easily done via "Account" on our website (https://www.keukenloods.nl/service/orderstatus). Once we receive your request, a repairman from the manufacturer will contact you to schedule an appointment.

If you have any more questions or comments, don't hesitate to contact us. We're here to help and we appreciate your patience in this matter.

Best regards,
Emma | Keukenloods.nl

B. Friedhoff 07-11-2023

Tweede keer keuken gekocht. Wordt erg goed meegedacht, klantvriendelijk en prima prijzen

Guido 07-11-2023

Vrijdag de vaatwasser overleden…!! Zaterdag draait er een hele nieuwe.. dat kan met Keukenloods. Gewoon eentje ophalen in Opmeer bij het pakhuis… geweldig geregeld!!

Jacob 31-10-2023

Goede prijs voor de koelkast en mijn telefonische vragen werden ook goed beantwoord. De levering en het mee terugnemen van de oude apparatuur verliep ook soepel.

N.Bal 31-10-2023

zeer prettige benadering door personeel en behandeling bij info aanschaf nieuwe apparatuur .
aanbevelingswaardig voor andere klanten

Hubertien 30-10-2023

Ik heb de Keukenloods uitgekozen omdat d ik in 2014 zeer tevreden was, over de gekochte artikelen.
De goede service en het aardige personeel.
Dit was anno nu nog precies hetzelfde.
Ik ben weer zeer goed geadviseerd bij de aankoop van een koelkast en een inductiekookplaat.

S 30-10-2023

Goede verkopers nemen de tijd en goed advies ook de klantenservice is top en de bezorgservice ook erg goed

Goedkoopste 30-10-2023

Ik heb bij Keukenloods een koelvriescombinatie van Whirlpool besteld omdat het de goedkoopste was die ik kon vinden in tegenstelling tot de winkels in Groningen.
Levering duurde wel ongeveer 2 maanden omdat ik het een inbouw betreft. Ik heb de montage door Keukenloods laten regelen.
Dat ging prima.

Gert 30-10-2023

Alles prima voor elkaar. Had de rvs oven besteld, maar had toch liever de zwarte. Was geen probleem.

Rob 30-10-2023

Mooie zaak, vriendelijke verkoper en goed geholpen met onze aankoop.
Snelle bezorging en goede service

Ron oudendijk 30-10-2023

Quooker gekocht in de winkel en konden de kraan ook beproeven. De verkoopster had het goed uitgelegd en hebben de kraan ook besteld. Het inbouwteam heeft de kraan snel en netjes aangesloten. Zeer tevreden.

peter konincks 30-10-2023

we hadden de kraan hendel stuk gemaakt door er tegen aan te stoten met een grote pan vol water, stomme fout van ons.
Maar keukenloods had er een liggen in de outlet voor een mooie prijs, opgehaald en hij is weer gemaakt.
Geweldig mooi opgelost.
bedankt keukenloods.