Keukenloods - Reviews & Ervaringen

8,8 Lees 20912 reviews Schrijf een review

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Keukenloods.

Keukenloods stelt zich voor

Deze score is berekend op basis van 3368 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Cees 18-06-2019

Keukenloods had precies wat ik zocht en voor een concurreerde prijs. Er kon direct uit voorraad geleverd worden en dat was in mijn geval wel zo prettig.

Grietje 18-06-2019

Goede service, mensen denken mee (upgrade gekregen), prijs is goed en afspraken worden nagekomen!

ronald 18-06-2019

Duidelijke webshop. Na het stellen van een vraag kreeg ik snel een antwoord

Bilderbeek 18-06-2019

Een zeer deskundige en gemotiveerde verkoper adviseerde ons de juiste Quooker. Ook de door hen geleverde installateur was zeer klantvriendelijk en hulpvaardig. Wij zijn heel content met het apparaat.

JanFrem 18-06-2019

Prima webshop, goede telefonische ondersteuning. Er werd meegedacht over de juiste maat van mijn inductie kookplaat en over de prijs.

Gerda Daam 18-06-2019

Goed uitleg nemen de tijd vlug bezorgd binnen een week thuis en netjes ingebouwd

Utrecht 18-06-2019

Gisteren bij de winkel in Utrecht geweest om 7 Siemens apparaturen te kopen voor ons nieuwe keuken.
De verkoper was onvriendelijk , onbeschoft en nam geen tijd voor ons. Daardoor verlieten wij de winkel per direct richting andere keukenzaak in de beurt.

Bart 15-06-2019

Snelle bezorging, precies volgens afspraak en keurig bezorgpersoneel.
Oude oven keurig afgevoerd, kortom Keukenloods, top service.

JanB 14-06-2019

Ze wisten heel snel wat het beste voor ons was. Ook de prijs was goed. Binnenkort weer terug voor de volgende aankoop.

Alice en Peter Snijder 14-06-2019

Keukenloods mensen zijn hartelijk, vriendelijk en behulpzaam. Per telefoon werd ik altijd vreindelijk behandeld, geduldig gingen ze van alles voor me opzoeken en dan nog gaven ze mij de tijd te kiezen wat ik wilde. Ook de info die ze gaven over een artikel. Voor ons was dat een inductiekookplaat. De bezorging was ook prima in orde, ook deplaatsing. Ja...Keukenloods krijgt van ons een dikke 10!

Ton Hakkert 13-06-2019

Het filiaal in Alkmaar is een prettige zaak voor een klant die voor een betaalbare prijs zijn keukenapparatuur wil (laten) vervangen. Absoluut geen dozenschuiver. Er is een klantvriendelijke aanpak met een goede after sales.

Betsie 13-06-2019

Ze zijn klantvriendelijk en helpen je mee zoeken wat je nodig hebt
Had alleen de verkeerde maat gekregen.
Maar werd niet moeilijk over gedaan en meteen omgeruild

Familie Vermeulen 13-06-2019

Netjes geholpen, goed assortiment, goede prijs en nette levering. Aanrader!

H Kamphuis 13-06-2019

Overzichterlijk en gebuiksvriendelijk goede en snelle levering van de produckten.

M.C.Harms/F.J.de Ritter 13-06-2019

We hebben een afzuigkap en een wasdroger aangeschaft, beide voldoet prima,service was goed,prijs kwaliteit nergens beter kunnen krijgen.

Miranda 13-06-2019

Er wordt goed meegedacht over afmetingen en inbouw. Bezorging was perfect, er wordt rekening gehouden met de door jouw gewenste dag. Tevens wordt je hierover goed op de hoogte gehouden door e-mails.

Dijkstra 13-06-2019

Samen met de verkoper een mooie prijs gemaakt en eerder afgeleverd als verwacht en op tijd, waardoor ik het hele weekend had om het mooi in te bouwen en af te werken. keurig afgeleverd en oude fornuis mee genomen.
Verder natuurlijk een heel mooi fornuis, anders natuurlijk niet gekocht

Saartje 13-06-2019

Goeie prijzen, alleen jammer dat de bezorger de geheel ingepakte koelkast zo neer zet en dan weg is. Moest m zelf uitpakken en zat dus met een hele berg verpakkings materiaal.
Officiele reactie van Keukenloods 13-06-2019

Beste Saartje,

Bedankt voor je review. Het klopt dat onze vervoerder de apparaten alleen levert. Wanneer er wordt gekozen voor montage wordt het apparaat uitgepakt en geïnstalleerd. Vervelend dat dit niet helemaal duidelijk was, mijn excuses hiervoor!

Groet, Emma.

Marjoleine 13-06-2019

Goede producten hulpvaardig bij maken keuze en komen tot afspraak bezorgdatum

Jarno 13-06-2019

Duidelijke beschrijving van het product online en er word netjes contact gehouden wanneer het product bezorgd word.

Ans Kuijs 12-06-2019

Kon goed vergelijken en de kinderen hebben ook een Bosch vaatwasser en hij was snel in huis! Alleen vindt ik dat het niet droog is als het programma is afgelopen.....

Dekkers 12-06-2019

Kon via de telefoon goed advies krijgen duidelijk kennis van zaken ben goed geholpen ,levering perfect en snel

VvanNette 12-06-2019

Hele scherpe prijzen en alles is op tijd geleverd. Order perfect te volgen via de website
Altijd bereikbaar

PAULUS 12-06-2019

Top zaak !!! Levering volgens afspraak.
Toen er tijdens het uit pakken van de door ons gekochte ovens 4 dagen na levering bleek dat er 1 beschadigd was, was 1 mailtje op zondag genoeg om maandagmorgen een reactie te krijgen van Keukenloods en werd ik 's middags gebeld of het uitkwam dat woensdag de oven omgeruild zou worden.
Dat is service !!

Joost van Kempen Venlo 12-06-2019

Goede dienstverlening
Keurig te woord gestaan
Correcte afhandeling
Levering tijdig en volgens afspraak

Wolthans 12-06-2019

Makkelijke site , en prijstechnisch ook dik in orde , product ook snel geleverd.

Jos 12-06-2019

We zijn tevreden over onze aankoop, een AEG inductie kookplaat, en de levering. De installatie zelf gedaan; super makkelijk, een kind kan de was doen!

lhj.niessen 12-06-2019

ik heb deze winkel op google gevonden om informatie over afzuigkappen en inductie platen. deze heb ik bij keukenloods gevonden.ik ben in nederweert geweest.ze hebben mij goede informatie gegeven over de apparatuur die ik wilde hebben.ik ben later teruggegaan om deze 2 apparaturen te bestellen.na 2weken hebben ze mij de die aangesloten.ik ben zeer tevreden over de afhandeling hiervan.

John Borst 12-06-2019

Het contact, de duidelijkheid en service is prima te noemen. Alle afspraken worden nagekomen.

Ik koop regelmatig voor relaties bij Keukenloods maar vul deze enquete slechts eenmaal in.

Richard 12-06-2019

Aankoop soepel verlopen. Snelle accurate info over afhandeling/levering. Goed op de hoogte gehouden, zeer vriendelijke en meedenkende bezorger. En natuurlijk scherpe prijs!

M de Klerk 12-06-2019

De shop is overzichtelijk met duidelijke omschrijving van de producten. Er is een goede mogelijkheid tot vergelijking. Wel vind ik dat wanneer een product niet direct leverbaar is niet automatisch een ander, in uw ogen gelijkwaardig product, geleverd wordt . Dit om de aangegeven levertijd te halen. Overleg vooraf met de klant of dit wenselijk is. Verder heel oké!

A. Blaak 12-06-2019

Keurig alles volgens afspraak zeer plezierig goed geholpen .en de prijs was lager dan in andere winkels !

Marcel 12-06-2019

Op hemelvaartsdag had de inbouw koel-vries combinatie de geest gegeven. Bij keukenloods een mooie gevonden, die volgens de opgegeven specificaties pastte in de keuken. Overzichtelijke site met goede filteropties om de (voor mij) niet relevante opties weg te kunnen filteren een hierdoor de juiste keuze makkelijk te kunnen maken. Gezien je moeilijk zonder kan, gekozen voor een, die binnen 24 uur geleverd kon worden. Bestellen ging eenvoudig en soepel. Meteen bevestiging gekregen. Volgende ochtend zowel een email gekregen, als een telefoontje om zeker te zijn dat de maten kloppen, en dat de combinatie daadwerkelijk past, heel goede service. In de avond Koelvriescombinatie in ontvangst mogen nemen, zat prima ingepakt, geen beschadigingen. Oude mee terug genomen. Hele goede ervaring!

Bob Cramwinckel 12-06-2019

Ik heb de communicatie op prijs gesteld. Tijdens het bestellen was er sprake van een misverstand, jaardag werd keurig hersteld. Ik werd steeds op de hoogte gesteld van de stand van zaken van de bestelling.

A. Saadat 12-06-2019

The shop has the best price within NL. Employees are very helpful and welcome and able to communicate in Dutch and English very well. The delivery time table and planning is not well organized and need improvements. Plans need to be made and informed to the customer at least a day before so everybody can plan his/her own work as well. Informing people at the mid day of the same delivery day is not an easy and comfortable approach for customers.

Rob 12-06-2019

Veel keuze en toelichting bij de diverse opties zodat het makkelijker wordt tot een keuze te komen. Vervolgens snelle levering.

J.J. Beeke 11-06-2019

Snel en duidelijke aanbieding. Tevens werd er aangegeven dat ik voor de installatie nog een onderdeel nodig had welk niet vanzelfsprekend door de apparatuurleverancier werd aangeboden. Hiermee was de installatie direct werkend opgeleverd.
Ook de keuze in en wijze van betalingsmogelijkheden is zeer prettig.

Fam. 11-06-2019

Personeel die naar je wensen luisteren, advies prima.
Prijs verhoudingen.
Artikel niet op voorraad de volgende dag geleverd, prima service.

Frans 11-06-2019

super service! Je wordt goed op de hoogte gehouden over de levering tot op het laatste half uur toe. Heel prettig. alles naar wens geweest.

Laluca 11-06-2019

Website ziet er goed uit, voldoende mogelijkheden om selecties te maken.
Ruim voldoende keuze, hele scherpe prijzen en veel informatie over de gekozen apparatuur/accessoires.
Communicatie omtrent levering is prima op orde. Levering vond plaats op afgesproken dag en tijd.
Al met al een prima winkel!

Ron 11-06-2019

Prima prijzen, alles supergoed te vinden en -belangrijk- makkelijk te vergelijken. Levering was snel en netjes. Door de duidelijke website ben ik er zeker van dat ik de juiste keuze heb gemaakt. Geruststellend.

b.kenswil 11-06-2019

heel vriendelijk personeel ze nemen echt de tijd voor je en geven je een goede service

Fred Roggen 11-06-2019

Heb mijn Atag apparatuur gekocht bij de Keukenloods,Prijs en Kwaliteit zijn goed.Zeer klantvriendelijk, meedenken info vragen bij betreffende leverancier.Je kan je eigen order online volgen en zien of alles compleet is wat er is besteld.Ook de levering is in goed overleg gegaan en op de juiste date afgeleverd.

daan 10-06-2019

Prima gevonden wat ik nodig had tegen oke prijs. Vooraf werd er een mail gestuurd dat de plint misschien te hoog was en of ik wilde nameten. Heel fijn, zo wist ik zeker dat de vaatwasser zou passen. De Installatie ging snel en werd goed uitgevoerd door een jongeman die ook de oude vaatwasser meenam (tegen meerprijs net zoals bij de concurrenten).

Hugo 10-06-2019

Goede beschrijving en snelle levering.
Looks zijn conform beschrijving en de handleiding is duidelijk genoeg om zelf te monteren.

Joy 10-06-2019

Goede service. Na onze bestelling vroegen ze om de inbouwmaten van onze inbouwkasten. Dit om te kijken of we wel het bestelde produkt konden gebruiken om zo teleurstelling en extra (retour)kosten te besparen. Erg netjes. Daarnaast goede voortgang over de bestelling en als de monteur inderweg is, volgt nog een belletje dat hij eraan komt. Echt netjes.

M. Risseeuw 10-06-2019

Onze afzuiger (inbouw, specifieke maat) was aan vervanging toe. Eerst op de website van Keukenloods de juiste afmeting gezocht. Toen gekeken naar de capaciteit. En uit die selectie een keuze gemaakt. De door mij geselecteerde afzuigkap bleek vanuit de fabrikant niet meer leverbaar. Geheel op eigen initiatief heeft Keukenloods een alternatief geselecteerd. Een schot in de roos. Eigenlijk was deze duurder, maar daar wouden ze mij niet mee belasten en we mochten die hebben voor de prijs van de afzuigkap die wij geselecteerd hadden. Super. Niet verwacht, niet om gevraagd, maar wel gekregen. Waar maak je dat nog mee?

Ria 09-06-2019

De website is redelijk duidelijk, al moest ik wel bellen om uitleg omdat de omschrijving volgens mij niet klopte.
Qua levering.....levering tot de drempel zeg maar. Nu had ik 2 sterke mannen in huis, maar als je alleen bent wordt het zeuren. Dat zou wel beter kunnen. Ook betere info over de aflevertijd is handig
Maar prijs/kwaliteitsverhouding is prima

Edwin 09-06-2019

Super Service, boven verwachtingen. Nadat veel ellende met leverancier, pakten Keukenloods het op en zorgde voor een goede oplossing.

Paul westerman 09-06-2019

In de buurt,prettig en deskundig geholpen,snelle levering en ik kon apparatuur ter plaatse bekijken