Keukenloods - Reviews & Ervaringen

8,8 Lees 19126 reviews Schrijf een review

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Keukenloods.

Keukenloods stelt zich voor

Deze score is berekend op basis van 2670 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

8.8

Marianne 27-12-2018

We hadden al eerder bij deze winkel gekocht , was zeer goed bevallen . Goed product, goede prijs en topservice . Dus deze keer weer bij Keukenloods geslaagd , Ik vind het een goede winkel , klantenservice goed bereikbaar voor advies zowel telefonisch als per mail. Goede adviezen en alle afspraken worden goed nagekomen. Snelle bezorging !

Karel 27-12-2018

Goede overzicht aan producten en goede kwaliteit keukens, wasbakken koelkasten

Patrick 27-12-2018

Verkopen en leveren gaat goed. Maar wanneer het op after sales aankomt, dan wordt er niet meer gereageerd.
Officiele reactie van Keukenloods 27-12-2018

Beste Patrick,

Bedankt voor je review. Ik zou graag een ordernummer ontvangen zodat ik even met je mee kan kijken! Deze mag je mailen naar emma@keukenloods.nl. Alvast bedankt!

Groet, Emma

wim 27-12-2018

In de drukste periode van het jaar toch goede service en het correct nakomen van leverings- en bezorgafspraken.

Kees 27-12-2018

Goede en overzichtelijke site. Aankoop is duidelijk goedkoper dan bij vergelijkbare internet winkels.
Tevens is de aankoop netjes op tijd bezorgd.

Jeffrey Munnikes 27-12-2018

Prima prijzen, prima service vooraf om zeker te weten dat je echt iets hebt aan het product, prima afbouw door een onafhankelijk montagebedrijf (optioneel). Tsja, prima!

Fons 27-12-2018

Deze shop is bekend vanwege de winkel in Zwaag. Daar al eerder producten aangeschaft in het verleden. Goede ervaring. Nu vaatwasser in RVS van Siemens. Eerder Siemens gehad tot tevredenheid. Bij Keukenloods scherpe prijs en correcte bezorging. Dus gewoon goed.

Dora 27-12-2018

Een duidelijke communicatie over de bestelling en levering. Kreeg zelfs korting omdat ik het bij de winkel ophaalde.
Toen de levering bij de winkel aankwam kreeg ik een mailtje van de bezorger en de winkel zelf belde mij.

teus 27-12-2018

gewoon afspraken nagekomen en geen gedoe en ook goedkoper kon ik niet vinden

Lilian 27-12-2018

Het bezoeken van de website verloopt gemakkelijk , snelle levering van de artikelen .

Carien 26-12-2018

We zijn keurig geholpen.
We zijn niet technisch aangelegd en wisten dan ook niet wat voor soort inductiekookplaat we konden kopen om onze oude keramische plaat te vervangen. Super geholpen! De installateurs die de kookplaat later geïnstalleerd hebben waren keurige mensen die verstand hebben van hun vak!! Kortom alles werkt perfect en zijn we zeer tevreden!!!

Kees Boot 26-12-2018

In het algemeen een goede indruk. Wat wel tegenviel is dat tijdens de installatie van de Novy inductieplaat niet alle installatie onderdelen waren bijgeleverd. Dit had blijkbaar tijdens de aankoop opgegeven moeten worden (was niet duidelijk). De verdere afhandeling van deze klacht is goed opgepakt.

Theo en Anneke van der Helm 25-12-2018

Wij zijn al bekend met Keukenloods en vonden het al een vriendelik en behulpzaam bedrijf daar door zijn we teruggekomen en zullen dit in de toekomst als alles blijft zoals het nu is weer doen.

cees 24-12-2018

prima levering, goede service, niets op aan te merken. duidelijke, klantgerichte contacten.

k rozeboom 24-12-2018

ik heb gezocht naar induktie kookplaat en kwam bij keukenloods .nl terecht met veel keuzes zodat ik een keuze kon maken en tevens naar een fiaal in de buurt gezocht en kwam in veendam terecht waar wij op een prettige manier geholpen zijn

M.Sch. 23-12-2018

goedkoop, veel keuze, in de buurt, wel wat weinig personeel waardoor lang wachten

h de bakker 23-12-2018

was aanbevolen door een collega. product besteld maar was niet meer leverbaar. hebben ze een andere gestuurd dat goedkoper was. geld terug gekregen maar ik vind het product niet echt top jammer. Had graag toch een wat duurdere voorin de plaats gehad.

W F Jansen 23-12-2018

Het is allemaal voortreffelijk afgehandeld en heb veel plezier van de koelkast
Ik wil Uw bedrijf dan ook bij een ieder aanbevel

R.Klapwijk 23-12-2018

Makkelijk antwoord op de vraag of we tevreden zijn en met een rapportcijfer te waarderen.... een 10 want wij weten niet wat beter of anders had gemoeten. Zo hoort het en zo makkelijk kan het leven zijn als de leverancier begrijpt wat de klant wenst !
A-merken tegen scherpe prijzen, op tijd bericht als er veranderingen door de fabrikant worden doorgevoerd, geen punt om de bestelling zonder kosten een paar maanden op voorraad te houden totdat onze verbouwing zo ver gereed is, kortom... gewoon goed.

g.w.hoogzaad 23-12-2018

veel producten zijn te zien in de shop, waardoor je wel een indruk krijgt voor je beslissing wat ja gaat aanschaffen.
personeel neemt alle tijd om samen te kijken naar het product waar je naar op zoek bent, klasse!

A de Vries 23-12-2018

Wij zijn zeer tevreden over de keukenloods. Zeer correcte verkopers en bezorgers.

Harry 23-12-2018

Goede en vriendelijke voorlichting toen ik wat info nodig had over de oven die wij wilden bestellen. Snel geleverd. Bij levering bleek het bakblik beschadigd. Foto opgestuurd en met 2 dagen vervanging in huis. Prima.

Robert 23-12-2018

Snelle levering zondagavond combi magnetron besteld en maandag in huis.
Klantenservice nog gebeld en werd gelijk geholpen en alles is opgelost.
Zo hoort het Toppie

R. Lovink 23-12-2018

keurig conform afspraak en bijzonder goed advies is ons gegeven door de medewerkers

Janneke van Schijndel 22-12-2018

Zeer gebruiksvriendelijke website, overzichtelijke informatie, en de laagste prijs

Bakker 22-12-2018

Snelle levering. Goed dat hij belde, omdat hij het adres niet kon vinden. Daarna was hij nog even vriendelijk, omdat hij zelf verkeerd gereden was, omdat het adres niet klopte.

Dhr. de Lang 22-12-2018

Prima service. Zelf eerst een afzuigkap besteld met uiteindelijk verkeerde maten, netjes gratis retour mogen sturen en door Keukenloods passend advies gekregen voor een afzuigkap met de juiste afmetingen. Alles prima opgelost zonder extra verzendkosten.

Jos 22-12-2018

Goede afspraken, nette prijs, snelle en zeer correcte levering, product voldoet volledig aan de omschrijving

Marianne Siekman 22-12-2018

Dit is de tweede keer dat wij bij Keukenloods apparatuur bestellen. Vorige keer de kookplaat. Nu de Siemens oven. Netjes te woord gestaan door de klantenservice. Omdat wij een extra vermelding van stroomstoring op de faktuurbon wilde. Was geen probleem. Oude oven werd vergeten mee te nemen door het levering bedrijf. Keukenloods netjes op gelost. Dus wij gaan volgende keer weer voor Keukenloods.

anja 22-12-2018

Helemaal super blij met het fornuis, is een aanwinst in onze keuken. Wow wat een uitstraling
Het al vaker op sites gekeken maar toen kwam ik keuken-loods tegen en dacht Yes deze wordt het :):):):):)

Sander 22-12-2018

Duidelijke informatie, goede service, wat wordt toegezegd wordt ook gedaan. Betalen bij afleveren is mogelijk.

Pieter 22-12-2018

Prettig geholpen in de winkel. We hebben de tijd genomen om artikelen door te spreken en te vergelijken. Afwikkeling van de order is heel soepel verlopen. Keukenloods was ons aanbevolen door vrienden. Wij bevelen het ook zeker aan.

van Gremberghe 22-12-2018

Duidelijke site, met goede beschrijving over het product. voor makkelijk te installeren
het volgen van de bestelling was ook zeer duidelijk.

John 22-12-2018

Op de duidelijke en heldere website van de keukenloods met uitgebreide zoekfunctie een vaatwasser gekocht. Deze is volgens afspraak afgeleverd en op de afgesproken plek geplaatst. De oude vaatwasser is mee retour genomen. Super

Richard 22-12-2018

De goedkoopste, snelle en correcte levering precies volgens afspraak.
Als ik weer wat nodig heb zal ik zeker eerst bij de keukenloods gaan kijken.

Klompie007 22-12-2018

Prima aanbod tegen scherpe prijs. Bezorging mocht wel vlotter. Nazorg bij vragen was prima.

Martijn Timmer 22-12-2018

De website is prima op orde samen met de prijzen van de artikelen. Leveringen zijn ook zonder problemen uitgevoerd.

GreBraadslee 21-12-2018

Perfecte afhandeling en levering van mijn bestelling: een combimagnetron en dat ook nog voor de laagste prijs.

Janneman 21-12-2018

Deze shop bied veel keuzemogelijkheden van apparaten. Bij telefonisch contact wordt je prima geholpen. Zelfs op zondagavond. De prijzen zijn goed en de levering volgens afspraak de volgende dag.

Kevin 21-12-2018

Goede service en vragen via mail worden snel beantwoordt.
De levering van ons keuken toestel is goed verlopen en zelfs tot binnen geplaatst.

Marien 21-12-2018

Grote sortering en goede prijs. Helaas heb ik een apparaat moeten omruilen omdat ik het verkeerde type eerst ontvangen had. Maar de omruilservice van Keukenloods was prima.

H van Gaveren 21-12-2018

Was weinig zichtbare apparatuur aanwezig. Alles via internet staande aan de balie opgezocht.
Heb toch voor 2650€ gekocht.
Aflevering was in orde ,en een prima monteur,alleen helemaal geen uitleg?
Officiele reactie van Keukenloods 21-12-2018

Beste H. van Gaveren,

Bedankt voor het plaatsen van deze review. Gelukkig heeft u uiteindelijk alles gevonden wat u zocht. Jammer om te horen dat u toch nog enige uitleg miste. We zullen dit meenemen voor de toekomst. Mocht u toch nog vragen hebben, kunt u ons altijd even bellen. U kunt ons bereiken op 0226-355340.

Emma

Ron 21-12-2018

Snelle levering. Goede correspondentie over verloop order. Nette behandeling bij telefonisch contact.

Norbert 20-12-2018

Via een online advertentie kwam
Ik bij Keukenloods terecht. Ik wist welke Siemens apparatuur ik nodig had dus kon gericht aanvragen. Ik kreeg meteen een zeer scherpe prijsopgave en de black friday deed nog een extra duit in de buidel. Na nog een paar aanpassingen te hebben gedaan in de offerte werd ik telkens zeer netjes te woord gestaan. Keukenloods was ondanks de grote drukte telkens goed te bereiken. Keurige afwikkeling en de bezorging ging ook vlot en vlekkeloos.

Han 20-12-2018

Anderen kunnen aan dit bedrijf een voorbeeld nemen, top!!!!!
Geen enkel negatief iets te bedenken

Van den Berg 20-12-2018

Omdat de keukenloods ook een winkel in onze buurt heeft, zijn we hier naar toe gegaan en het apparaat bestelt en deze is de volgende dag zoals afgesproken, bezorgd.

Ton 20-12-2018

Goed product, de goedkoopste die ik kon vinden en de bezorging is uitstekend.

C Burg 20-12-2018

Kookplaat besteld via de internetsite. Prima geregeld, binnen een week bezorgd met PostNL.
Dat is dan wel een aandachtspunt; Er wordt bij je bestelling niet (duidelijk) beschreven dat het pakket via PostNL verzonden wordt, maar je kunt wel de optie aanvinken dat men het oude apparaat mee terug neemt. Vanzelfsprekend doet PostNL dat niet, dus moet je alsnog voor je eigen afvoer zorgen.
Dit zou aangepast moeten worden.

Fred 20-12-2018

Gewoon alles als goed ervaren van hulp bij bestelling tot aflevering.
Groot pluspunt vind ik verder de contante betaling.

Stephen 20-12-2018

Príma shop. Erg duidelijk en ik ben gelijk geholpen.
bestelling gedaan en de volgende dag kon ik het bestelde artikel ophalen in het hoofdmagazijn.