Keukenloods - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Keukenloods.

Keukenloods stelt zich voor

JJ de Haan 11-12-2023

Heb hier al een keer een vaatwasser besteld en was zeer tevreden over de levering,service en product.
Nu een koelkast besteld en ontvangen ook weer top geregeld.
Kortom een goed bedrijf waar je goede producten koopt tegen een zeer aantrekkelijke prijs met tevens een hoog service niveau

Martine 11-12-2023

Goede services, fijn meedekend advies, snelle levering. Commucatie rondom levering was duidelijk en mogelijkheden qua voorkeur datum levering.

Mark 11-12-2023

Bestelproces verliep prima, je wordt goed op de hoogte gehouden over de status. Het betrof een nieuw model waar ik ongeveer 10 dagen op moest wachten. En een goede prijs in vergelijking met een concurrent. Aardige bezorger heeft de oude machine weer netjes meegenomen.

René van Vianen 11-12-2023

prima communicatie en een snelle nette levering. degelijke verpakking en keurig conform tijdsafspraak bezorgd.

Ton Koning 11-12-2023

Goede uitleg en tips gehad en deze dame had echt verstand van zaken ,en vanwege black friday ook nog eens een leuke korting.

Peter 11-12-2023

Ik heb zo'n 4a5 Jr geleden een complete keuken bij jullie gekocht in Waddinxveen bij Peter wouters .zeer goed geholpen door hem .geen gladde praatjes .als ik hoor dat iemand een keuken wil kopen zeg ik altijd ga daar heen .en ik ben ook nog steeds super tevreden over de aanschaf.

Adri Berger 11-12-2023

Mooie duidelijke site, scherpe prijzen en goede service.
We hebben snel gevonden wat we zochten.

Bernard 11-12-2023

toegankelijk, zeer snelle levering, en vriendelijk geprijsd. Ook telefonische contact zeer op prijs gesteld. Je kon meteen zaken doen. En dat wil je. Deze jongens hebben het begrepen!

Vabri 11-12-2023

Een LG Amerikaanse koelkast besteld in de hogere prijsklasse. Deze was behoorlijk goedkoper dan alle overige webshop. Alleen de communicatie over de levertijden kon beter. Keukenloods is zowel telefonisch als per mail goed bereikbaar om de nodige informatie op te vragen. De koelkast werd zoals afgesproken op een zondag afgeleverd. Kortom: ik ben heel tevreden.

Willem 08-12-2023

Op internet gezocht naar een nieuwe oven van Siemens. Keukenloods.nl kwam o.a. in beeld. En de prijs van de oven die wij wilden kopen lag daar aanzienlijk lager (meer dan € 400,-), dan dezelfde oven die wij gezien hadden bij een zaak in keukens waar wij geweest waren. Dan is de keuze niet zo moeilijk. Gezien de goede reviews hebben wij bij Keukenloods.nl de oven besteld. Twee dagen laten werd deze bezorgd. Ik heb deze zelf geplaatst (stekker erin, oven erin geschoven en met twee schroeven vastgezet, klaar). De oude oven werd meegenomen. Wij zijn zeer tevreden. Een pluim voor Keukenloods.nl.

Jansen 08-12-2023

Super vriendelijk personeel. Er is een klein probleempje en dit wordt netjes verholpen

Willem 08-12-2023

Vriendelijk en deskundig personeel, aflevering zoals afgesproken alles netjes verpakt.
De monteur ging pas weg toen hij tevreden was. Wat een vakman ik ben meer dan tevreden.

Daniël Smit 07-12-2023

Nieuwe onderbouwvriezer nodig!
even online rond gekeken, en telefonisch contact gehad met verkoper die mij wees op een aankomende actie!
goede service zekers een aanrader!

René 07-12-2023

Telefonisch goed te woord gestaan. Snelle levering. Goed product. Bijgesloten installatie tekening en beschrijving van deze Italiaanse gas op glas kookplaat erg summier.

Ilona 07-12-2023

Super fijne manier van kunnen bestellen.
Duidelijke volgpagina en snelle levering wanneer het mij uitkomt.

Hagens 05-12-2023

Vriendelijk personeel, duidelijke afspraken en correcte levering. Product werkt uitstekend en voorzien van duidelijke instructies voor inbouw en bediening

Lous 05-12-2023

Accuraat en vriendelijk. Meegedacht met aankoop (online en via telefoon). Prima installatie door vakkundige monteur

Online winkel 05-12-2023

Goede en snelle hulp bij levering vaatwasser. Doordat de mijne niet meer te leveren was, werd er een ge upgrade gestuurd waar ik heel blij mee ben. De prijs bleef gelijk!
Ook het meenemen van de oude vaatwasser was geen probleem.
Keukenloods verdiend alle credits!

Bart Stals 05-12-2023

Tevreden met de vorige combioven. Jammer dat er geen onderdelen meer van te krijgen waren. Dat is eenminpunt. Verder vriendelijk en correct.

Carla 05-12-2023

Het telefonisch contact met klantenservice was prima, kundig advies over het inbouwen nieuwe inductieplaat+ magnetronoven.

Dick uit België 05-12-2023

Het gezochte product, in dit geval een koelkast zonder vriezer, was inderdaad goedkoper bij de keukenloods. Wel kreeg ik pas na navraag over wat hun laagste prijs was, deze prijs toegewezen! De levering was wat chaotisch. De site gaf aan dat de levering de volgende dag zou zijn waarna ik gebeld werd door iemand van de keukenloods dat de levering pas enkele dagen later mogelijk was. Enige tijd later kreeg ik een bericht van de vervoerder dat de levering toch de volgende dag zou zijn, wat ook gebeurde. Dit kan beter. Het toestel was inderdaad nieuw en netjes ingepakt. Al met al, zijn we best tevreden.

eddy lambert 05-12-2023

vlugge levering en vriendelijke chauffeur en behulpzaam en een goed product

Peter 05-12-2023

Uitstekend geholpen, mooie deal kunnen maken en ook de levering verliep probleemloos.

Lenie 29-11-2023

De laatste bestelling was een wasdroger, alles telefonisch geregeld. Zijn weer super goed geholpen. Ik had duidelijk aangegeven wat ik wilde en daar hebben ze veel moeite voor moeten doen. Ik ben weer blij met mijn aankoop. Het was weer super goed geregeld.

Michel 28-11-2023

De telefonische adviezen waren echt top! We hadden een defecte kookplaat en moesten exact de goede inbouwmaten hebben. Met goede hulp van de verkoopster hadden we een top ATAG 6 pits inductie gekocht. Snel geleverd en past precies.
Echt top!