Keukenloods - Reviews & Ervaringen

8,8 Lees 19126 reviews Schrijf een review

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Keukenloods.

Keukenloods stelt zich voor

Deze score is berekend op basis van 2672 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

8.8

Frank van Damme 02-01-2019

Uitstekende communicatie via de site en klantenservice.
Inbouw op maat door twee ervaren en uuterst correct optredende monteurs 😊👍

Patrick 02-01-2019

Er wordt slecht gecommuniceerd door het personeel en om een juiste factuur te krijgen wordt ook nog is moeilijk over gedaan

Marianne 02-01-2019

Vriendelijk, behulpzaam en een zeer vlotte levering. Fijn dat ze meedenken over de juiste maten van de inbouwapperatuur.

Schavemaker Gerard 02-01-2019

Wij hebben deze shop gekozen op aanraden van schoonzoon, die een voortreffelijke ervaring aldaar heeft opgedaan.
Dat wilden wij ook meemaken en jawel dat is gelukt....uitstekend geholpen, geadviseerd en alle rust gegund in onze keuze, ondanks de drukte.
Daarnaast werd ons een prima prijs kwaliteitsvergelijking geboden zonder enige druk, maar wel met aanbevelingen.

Mary Horbach/Jan Buermans 02-01-2019

Tot nu toe alles perfect en correct verlopen, de recent als laatst geleverde oven moet nog uitgepakt en ingebouwd worden, gaat gebeuren ergens 2 e week januari a.s. maar zal ook wel in orde zijn, verpakking is in correcte staat dus..

CvdK 02-01-2019

Prima service, vriendelijke afhandeling. Goed adres zeer scherp geprijsd .

Jeroen 02-01-2019

Snel en goede service. Voor de tijd even een belletje of de koelkast gebracht kan worden.

Fam Nolten 02-01-2019

Zeer behulpzaam bij het beantwoorden van onze vragen over de vaatwasser en bij het zorgdragen dat deze nog voor de feestdagen geleverd zou kunnen worden. Na bestelling verliep de levering exact conform afspraak. Super tevreden.

Dick de Boer 02-01-2019

Vriendelijke, deskundige medewerker die meedacht. Kortom een TOPPER! Daarnaast ligt Keukenloods prijstechnisch zeer gunstig.

Anton 02-01-2019

Goed advies, denken mee in de oplossing, een goed aanbod ook qua prijs en snelle levering op afgesproken tijdschema.

Laura 02-01-2019

Site is duidelijk. Telefonisch goed bereikbaar en goed Geïnformeerd ,door de klantenservice . Doen moeite voor je.

Annelies 02-01-2019

Waanzinnige service, geweldig prijsaanbod gekregen, zeer snelle levering voor een niet-alledaags product. Keurige informatie over afleveringsmoment, incl een telefoontje dat ze er over een kwartier zouden zijn. Ik ben heel erg tevreden over dit bedrijf.

Wim te Paske 02-01-2019

Heel groot en breed assortiment en zeer snelle levering. Top service en zeer scherpe prijzen. Totale aanrader.

Ralph 02-01-2019

Duidelijke site en zeer concurrende prijzen. Mogelijkheid om zelf af te halen tegen korting. Levering duurde in ons geval iets langer omdat het product niet op voorraad was maar dat werd keurig aangegeven. Bij onze inbouwvaatwasser werd nog extra gevraagd naar de inbouwmaten en of we inderdaad een smal model nodig hadden.

Alex 02-01-2019

Supersnelle levering (zelfde dag als bestelling). Heel behulpzaam en tegen een scherpe prijs.

Fam. Bijma 02-01-2019

Voordelig en super service tijdens de bestelling van de kitchenaid. Na de bestelling had ik nog een factuur nodig voor de promoactie en die werd snel via de mail verzonden. Top winkel!

Esther van Engelenburg 02-01-2019

Goed te vinden en prettiger geprijst dan menig ander. Accuraat en vlot geholpen en ook prettig dat je het produkt kan afhalen in de winkel.

Ilse 02-01-2019

Alles was naar wens. Het bestelproces verliep makkelijk, de levering verliep zoals afgesproken en product ook prima.

De Jong 02-01-2019

Dienstverlening was goed bij verkoop ondersteuning. Vriendelijk geholpen. Montage was minder. Niet klant vriendelijk.

H.M.Vieregge 02-01-2019

Je wordt netjes te woord gestaan door de service desk en goed geholpen Prima bedrijf.

Familie Verduin 31-12-2018

Koel/vriescombinatie (inbouw) bij Keukenloods gekocht en zeer tevreden over de service. Maten werden gecontroleerd en deuren werden netjes omgezet. Dag van te voren werd tijd doorgegeven en klopte exact.
Monteurs werkten snel en netjes! Alle spullen werden retour genomen evenals oude koelkast.

Paul 31-12-2018

Goedkoop en snelle levering (afhalen in de winkel). Bij afhalen in de winkel vriendelijk geholpen

Jane 31-12-2018

De prijs kwaliteit verhouding is goed. Levering geschiedde volgens afspraak. Oude apparaat keurig meegenomen. Compensatie voor niet voorradig zijn bestelde model.

Chang la 30-12-2018

ben heel tevreden met de service, er wordt snel en adequaat gereageerd op e-mail. Ik ken deze shop via mijn zoon die erg tevreden was.

fam de Haan 29-12-2018

wij hebben voor Keukenloods gekozen omdat daar alle apparaten aanwezig zijn en ook snel kan schakelen als iets niet goed is. uiteraard is de prijs ook van belang maar goede bediening en service ook.

Karin 29-12-2018

Gekozen voor deze shop in verband met aanschaf vaatwasser en beoordeling 'beste keuze' door Consumentenbond.

Wilfried 29-12-2018

Goed apparaat gekocht. Gekozen voor keukenloods voornamelijk vanwege de prijs. Erg lang moeten wachten in de winkel tot iemand kwam helpen, er zat iemand achter de computer wat kennelijk belangrijker was dan een klant helpen. Met de aankoop in elk geval erg tevreden.

Beste Wilfried,

Bedankt voor het plaatsen van uw review. Wij zijn blij om te horen dat u een goed apparaat heeft gekocht. Echter vinden wij het jammer dat uw ervaring in een van de Keukenloods.nl filialen niet naar behoren was. Zou u uw ervaring met ons willen delen? Wij zouden graag willen weten in welk filiaal dit was. U kunt mailen naar Emma@keukenloods.nl.

Beste Wilfried,

Bedankt voor het plaatsen van uw review. Wij zijn blij om te horen dat u een goed apparaat heeft gekocht. Echter vinden wij het jammer om te horen dat uw ervaring in de winkel hierbij niet naar behoren was. Zou u uw ervaring willen mailen naar Emma@keukenloods.nl? Wij zouden namelijk graag willen weten in welk filiaal u bent geweest.

Hans 29-12-2018

Duidelijke website. Goede voorlichting bij bezoek aan de showroom in Rotterdam. Levering helaas vertraagd door ongeluk chauffeur.

Anai 29-12-2018

Goede aflevering!
In de montage tekening zat een foute maat voor het linkere bevestingsgat. Gelukkig zit het verkeerde geboorde gat achter het afzuigkolom. Valt tegen van Bosch! Vroeger hadden ze een gatenboor tekening erbij dan gaat er weinig mis. Zeker wegbezuinigd!

Beste Anai,

Bedankt voor het plaatsen van uw review. Het kan zijn dat Bosch deze informatie niet meer verstrekt. Wij zullen uw feedback hierover meenmen.

Prima kwaliteit/prijs verhouding! 29-12-2018

Ik heb gekozen voor Keukenloods vanwege de goede recensies van vrienden plus de ruime keuzemogelijkheden...

Jop 29-12-2018

Snelle levering, je word goed op de hoogte gehouden.
Product voldoet aan de beschrijving

Jack Cleutjens 28-12-2018

Supersnelle levering. Prima advies. Overzichtelijke website. Professionele benadering.

Anja Thomassen 28-12-2018

We hadden een motorloze afzuigkap besteld en toen kregen we nog een mail , of dat we zeker wisten dat dit een motorloze afzuigkap moest zijn, omdat er nog al eens verkeerd besteld werd.
Dat was fijn , maar wij moesten een motorloze afzuigkap i.v.m. een appartement en de afzuigkap moet op het centrale afzuigsysteem. Hij werkt perfect en mijn man en ik hadden hem zo hangen.

Daan 28-12-2018

Plus: scherpe prijs, ruim aanbod, betalen aan deur mogelijk met kleine toeslag.
Min: lange levertijd, website matig.
Let op; voor aansluiten boven betaal je bij.

H C Tanis 28-12-2018

Goede webwinkel, correcte afwikkeling van de bestelling snelle en correcte aflevering op afspraak.

Astrid 28-12-2018

Prima winkel, mooie sortering en snelle levering van het bestelde product.
We werden goed op de hoogte gehouden van het bezorg proces.

Marloes 28-12-2018

Als eerste een nieuwe inbouwvaatwasser zonder doos gekocht. Deze bleek niet aan de praat te krjjgen. Na veel heen en weer gebel mochten wij met bijbetaling ruilen voor een ander midel in een doos. Ook deze blijkf niet te werken. Volgens de monteur moet er een niuwe printplaat in. Dit gaat echter nog bijna 2 weken duren.
Na veel heen en weer rijden naar de winkel nu nog steeds geen werkende vaatwasser. Misschien had ik beter een gebruikte op marktplaats kunnen kopen. Dan had ik een werkende machine gehad.

Beste Marloes,

Bedankt voor het plaatsen van uw review. Wat ontzettend vervelend dat deze niet naar behoren werkt. Ik kan uw ordernummer helaas niet vinden in ons systeem. Zou u mij een e-mail willen sturen met uw ordernummer naar Emma@keukenloods.nl? Dan ga ik kijken of er op korte termijn een oplossing mogelijk is.

MBO 28-12-2018

Men heeft mij keurig en terzake doende te woord gestaan, de min- en pluspunten goed toegelicht, kortom, een duidelijk verhaal.

Franz 28-12-2018

Goede prijs voor de gezochte apparatuur. Zaken die we wilde en niet in het assortiment zaten werd goed geadviseerd voor een alternatief.
Levering netjes en volgens afspraak.
Apparatuur was allemaal zonder beschadigingen aangekomen en tot op de aangewezen plek door de chauffeur neergezet.

JJ scheel 28-12-2018

We zijn goed geholpen en goed geinformeerd
Ze belden nog dezelfde middag dat de vaatwasser toch op voorraad was, zodat we hem nog op konden halen

Roy 28-12-2018

Goede service, redelijke prijzen. Goede service, redelijke prijzen. Goede service, redelijke prijzen.

L. Andriessen 28-12-2018

Het personeel van Keukenloods neemt de tijd voor je om je kundig te informeren over de apparatuur dat je wilt kopen. Vervolgens komt de Keukenloods de levertijd van het apparaat na en de technische dienst die voor de Keukenloods werkt installeert deze professioneel en naar wens van koper (conform opdrachtbon).

HKH 28-12-2018

Afspraak is afspraak bij Keukenloods! Mooie scherpe prijs en op tijd geleverd. De oude ging gewoon weer mee terug. Top!

Debbie Vallen 28-12-2018

Goede reacties gehoord van derde
En terecht!
Keurig geholpen en er werd de tijd voor ons genomen!

Johanna R. 28-12-2018

Waterkoker besteld binnen 1 dag konden wij hem ophalen.
Kregen nog 5 euro korting voor het ophalen.
Topmservice.

G.J. Van Eldik 28-12-2018

Zeer deskundig advies bij vervanging inbouwkoelkast. Monteurs stipt op tijd en professioneel werk zonder “rommel”. Prima!

Shawn 28-12-2018

deze internet winkel heeft een goed en ruim aanbod, zowel qua apparatuur als levering mogelijkheden.
het maakt niet uit waar u naar opzoek bent, ze hebben bijna alles wat verkrijgbaar is.
bij was er iets misgegaan bij de levering maar daar heeft het bedrijf ook moeite voor gedaan om het weer goed te laten lopen!

Sylvia 28-12-2018

Superfijn geholpen door de klantenservice toen product onverhoopt niet leverbaar meer was. Snelle service. Prima communicatie.

F Bruinooge 28-12-2018

Scherpe prijsstelling en goede en snelle bezorging, betaling bij aflevering en ook nog een leuke attentie.
Mailing en orderoverzicht kan iets duidelijker.
Al met al erg tevreden.

Peter 28-12-2018

Zeer snelle afhandeling en fijn dat er een afhaal locatie in de buurt was waar ik kon pinnen. En meteenmijn aankoop mee kon nemen