Keukenloods - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Keukenloods.

Keukenloods stelt zich voor

Deze score is berekend op basis van 1976 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

8,9

E. Roselaar 29-04-2020

Bestelling, levering en plaatsing van apparatuur vlot en vlekkeloos verlopen.

Van Uitert 29-04-2020

Vriendelijk personeel, deskundig en meedenkend maar absoluut niet doordrammen. Luisteren naar wat de wens van de klant us

Henk van Breemen 29-04-2020

Snel en netjes geleverd en gemonteerd. Personeel zeer behulpzaam. Zelfs de keukenkast waarin de nieuwe oven moest worden geplaatst werd door hun schoon gemaakt

Van der Kreeft 29-04-2020

Helaas was het product wat ik had gekocht niet juist maar ben perfect geholpen, ook de afhandeling was goed.

Robbie 29-04-2020

Goede winkel met goede prijzen. Laatst een Siemens wasmachine besteld en werd snel geleverd. Zelfs in de drukke tijd van Corona hebben ze hem een dag na bestelling afgeleverd. Dus al met goede service en producten, waarbij de prijs vaak goed is.

Jan 28-04-2020

Snelle hulp bij inbouwvaatwasser keuze. De vaatwasser werd netjes mee in de auto gezet. Goede voorlichting.

Ank 28-04-2020

ruime keus uit merken en types.
Goede afzuig kap.
Al eerder hier besteld en ben weer tevreden over de afwikkeling

Betrouwbaar 28-04-2020

Mijn keuze voor Keukenloods is dat zij destijds leverancier van de keuken zijn geweest en ik nu een vervangend apparaat nodig had. Bestellen en afhandelen ging vlot en soepel. Een teleurstelling. Bij een eerste contact was het apparaat EUR 25,00 goedkoper dan na het tweede contact en de bestelling. Weifeling om niet de eerste keer te bestellen was de corona-situatie. Ondanks dat ik dit aangaf was er geen begrip of coulance. Jammer!

Mart 28-04-2020

Prijs / kwaliteit verhouding is prima. Ook de levering en plaatsing is goed verlopen.

Rein 28-04-2020

Zijn naar de fysieke shop in Veendam geweest. Snel en goed geholpen door medewerker.

Cees 28-04-2020

Gewoon prima winkel die doet wat ze zeggen. Onze diepvries kwam na overleg zelf een dag eerder.

Nienke 28-04-2020

Ben super tevreden. Zou op woensdag geleverd worden, maar ze belde al op dinsdag of dat ook kon. Had op maandag besteld dus supersnelle levering. Kon niet beter. De nieuwe combi-magnetron werkt super. Makkelijk in gebruik. De site is duidelijk. Ja ik raad de Keukenloods zeker aan.

Astrid 27-04-2020

Xxx heeft fijn met me meegedacht toen de geleverde optie niet bleek wat ik ervan had verwacht. Na goed overleg heb ik nu de het perfecte fornuis waar ik heel blij mee ben!

BAAM 27-04-2020

Elk artikel dat ik bestelde bij Keukenloods werd keurig op tijd en professioneel verpakt bij mij bezorgd. De webshop is heel betrouwbaar en bij vragen krijg je direct een adequate ondersteuning.

barend 25-04-2020

duidelijke site. doordat er op de site een showroom model stond- die inmiddels was verkocht - kreeg ik het zelfde apparaat ook voor de showroomprijs!! hulde aan keukenloods voor de service.

Rene 24-04-2020

ik heb een gaskookplaat besteld welke, voor een goede prijs, geleverd is. snelle levering, goed kontakt over de bestelling en de afmetingen van het artikel. ik ben zeer tevreden.

Teun 24-04-2020

Vlot geregeld, goed op de hoogte gehouden van de levering, zeker aan te bevelen!

H. Lubbers 24-04-2020

We wilden een Etna combi-magnetron, type CM444RVS. Deze vonden we eenvoudig en snel via de website van de Keukenloods. En een winkel van de Keukenloods zit bij ons 'om de hoek'. Alleen.. bij een andere webshop werd deze magnetron nog goedkoper aangeboden. Dus leek de keuze op de andere te vallen. ECHTER, Keukenloods biedt op de webshop de mogelijkheid, om aan te geven of je het product elders goedkoper tegenkomt. JA DUS ! En daarom gelijk het Keukenloods-meldingsformulier hiervoor ingevuld, compleet met prijs en website. Binnen een paar uur werd er al gebeld door een medewerker van Keukenloods, dat het formulier ontvangen was en de gegevens waren gecontroleerd en juist bevonden. Er werd ons door de medewerker direct een tegenvoorstel gedaan op de prijs van de concurrent. Toen gekozen voor Keukenloods, omdat 1) het tegenbod (uiteraard) lager was, 2): Keukenloods in de buurt een winkel heeft (lok. Gaanderen). Een paar dagen later weer een medewerker aan de lijn. Nu om te vragen wanneer we de magnetron geleverd wilden hebben. Kon zelfs sneller dan beloofd! Toen bleek ook de winkel in Gaanderen uiterst gemakkelijk, omdat de aflevering aan huis even niet te matchen met onze werktijden. Gelijk met de medewerker geregeld dat afleveren in de winkel in Gaanderen en daarna zelf afhalen voor ons makkelijker was. Aldus geschiedde. Eindresultaat: Webwinkel bezoeken, invullen, communicatie met mederwerkers (TOP!), prijsopgave, bestellen, afhalen.... alles uiterst direct en soepel verlopen. Chapeau Keukenloods!!! Graag nog eens als het nodig is. Waarom dan toch net geen 10 als beoordelingscijfer? Enige reden: de prijs van het artikel is na mijn melding (nog) niet aangepast. Maar daartegen: op internet rondkijken én reageren via het meldingsformulier "Elders -goedkoper?" loont dus bij Keukenloods !!!

Hans 24-04-2020

Een no nonsens winkel waar je op uitstekende wijze wordt geholpen. Vriendelijk, correct en snel geleverd.

Wiljean 24-04-2020

Duidelijke site, goede communicatie over de levering. Product was ook goed genoeg verpakt.

Mark maad 24-04-2020

Keurig behandeld netjes alles op tijd geleverd tegen een nette prijs
En goede naservice

Martijn 24-04-2020

Prima aankoopproces in een lastige tijd. Er werd van te voren nog even contact opgenomen of de inbouwmaten echt correct waren en de montage ging een weekje overheen. Alleen verkeerd flessenrek voor de koelkast geleverd en daar niets meer over gehoord. Maar dat komt vast goed.

marcel 24-04-2020

Goede snelle levering. Krijg kort van te voren ook sms over tijdstip van levering. Erg prettig.

Oomen 24-04-2020

Heldere productomschrijving, goede levering. Niets negatiefs op aan te merken.

Walter 24-04-2020

Zeer tevreden, keurige en tijdige levering, blij met de machine goed advies

PAul 24-04-2020

Website werkt prima en snelle levering ook in corona tijd. Bestelde koel en vrieskast elders niet goedkoper kunnen vinden

Familie Verbeek 24-04-2020

Nog nooit heb ik een bedrijf een 10 gegeven. Kan je nagaan hoe tevreden ik ben over keukenloods. Waarom is dat?
1. Contact via WhatsApp verloopt hoe en snel!
2. Woensdag 17.00 uur een bestelling gedaan, daar 's avonds nog telefonisch contact over gehad.
3. Donderdag 14.00 uur de bestelling door een hele vriendelijke medewerker keurig netjes afgeleverd.
4. Oude apparaat meegegeven.
5. Super service en snelle levering!

Gerard 24-04-2020

Ik ben heel goed geholpen door klantvriendelijke verkoopmedewerkers. Zij zijn ook de tijdens het verkoopproces met mij gemaakte afspraken heel goed nagekomen, leidende tot de definitieve aankoop.

Jaap en Mieke 24-04-2020

Snelle levering, ondanks Corona maatregelen keurig tot aan de drempel bezorgd. Het fornuis is erg fijn in gebruik. Prima service.

Francois 24-04-2020

Het was duidelijk, simpel en goed omschreven. Was makkelijk te doorlopen. Aanrader

Mar de Bruyn 23-04-2020

Ondanks de uitgestelde levering wegens Covid-19 goede informatie en telefonische hulp.
Zeer vriendelijke bezorger

Patrick Bjorkman 22-04-2020

Fijn te lezen dat we een mening mogen geven.
Voor mij een 10 gezien het moment van bestellen tot het punt van afleveren gewoon keurig geregeld is. Ik zit zelf in de logistiek en het gaat wel eens anders. Top mensen. Hoop dat jullie dit vol kunnen houden.

Korrel1946 22-04-2020

We werden uitstekend geholpen, uitleg verkoper was duidelijk en de levertijd was top! Aflevering super.

Familie R. Raggers 21-04-2020

Snelle levering en goede communicatie. Artikel was niet meer leverbaar, maar we konden een nieuwere versie kopen voor hetzelfde bedrag. Super service!

Robert 21-04-2020

Nieuwe Siemens afzuigkap en Quooker kraan besteld voor mijn keuken. Bestelling, aflevering en installering door vakkundige monteur correct uitgevoerd. Klasse!

J.Klaver 21-04-2020

Wij hebben een Siemens koel/vrieskast besteld nadat wij in een mooie winkel in Alkmaar met vriendelijk en kundig personeel ons goed hadden laten voorlichten.
Keurige en correcte aflevering.

peter 21-04-2020

Behaalde resultaten in het verleden hebben mij doen besluiten weer met KL in zee te gaan. Dat Is weer goed uitgepakt.
Doorgaan zo aub!!

Martien Jansen 21-04-2020

Wordt vriendelijk geholpen en houden zich aan de afspraken, ook een mooie showroom in Terborg

Chris 21-04-2020

Nette prijzen.
Duidelijke website.
Mooie showroom met ruim aanbod showmodellen.

PF 21-04-2020

Bij een reparatie van een bij Keukenloods aangeschafte combi-oven bleek, na ruim 2 jaar, bij de inbouw van de oven ernstige en ontoelaatbare fouten te zijn gemaakt. Na confrontatie bij Keukenloods van de bevindingen van de reparateur van de oven, is dit erkend en is direct en zonder problemen aangeboden de oven kosteloos te vervangen. Een nieuwe oven is naar volle tevredenheid geplaatst. Dank aan de zeer prettige behandeling en service door Keukenloods.

Paul 21-04-2020

alles dik in orde, zeer tevreden, prettige bezorging en contact, heldere site

Britt 21-04-2020

Ik vond de shop erg overzichtelijk en de levering erg snel! Bezorger was erg vriendelijk en behulpzaam.

in de buurt en ruim aanbod 21-04-2020

Ik heb gekozen voor de Keukenloods omdat deze in de buurt zit en ik goede ervaring in het verleden heb gehad. Het aanbod is ruim. Ik had me van tevoren niet verdiept in vaatwassers en heb snel gekozen voor de aanbieding vanwege de prijs, de besteklade en omdat deze stil is. Levering was snel en eerder dan afgesproken tijd. Installatie was netjes.

Rick 21-04-2020

Prima service, snelle levering, zoals we gewend zijn. Zeker een aanrader als je nieuwe apparatuur nodig hebt.

Priscilla 20-04-2020

Goede prijs/kwaliteit verhouding, betere prijzen dan op andere website. Korting wanneer je de bestelling afhaalt in een winkel. Vriendelijke medewerker in de winkel!

Ron 20-04-2020

De medewerker aan de telefoon heeft verstand van zaken. Duidelijk en een goed advies. Wij hebben een vaatwasser laten installeren, ook dat was perfect. De monteur werkte netjes en heeft alles meegenomen. Zeker een aanrader!!!!

Fon 20-04-2020

Perfecte afhandeling, betrouwbaar, vriendelijk en goede prijs kwaliteit verhouding.

Dennis 18-04-2020

Combi oven gekocht van aeg bij keukenloods. Oven voldoet niet aan beschrijving. Verhit niet constant. Breekt er ook een kunststof borgpin vd deur af. Dan doet de magnetronfunctie het niet meer.
Keukenloods verwijst alleen naar de fabrikant terwijl ze zelf een omschrijving hebben welk niet voldoet. De fabrikant komt langs voor 200 euro om de borgpin te reparen en evt de oven zelf bekijken.
Ik heb ervaren dat zelfs negatieve revencies op hun website niet vermeld wordt.
Nooit meer keukenloods en aeg/electrolux voor mij.
Officiele reactie van Keukenloods 19-04-2020

Beste Dennis,

Vervelend dat het product niet aan je wensen voldoet. Wij zijn in dit soort gevallen inderdaad afhankelijk van de fabrikant: Pas wanneer een monteur die zij sturen constateert dat het product foutief is, kunnen wij meekijken voor vervanging.

Ik kijk graag naar de productspecificaties op onze website. Om welk apparaat gaat dit? Dan zorg ik ervoor dat dit geüpdatet wordt. Wil je hiervoor een mailtje naar emma@keukenloods.nl sturen?

Groeten, Emma

Alain 18-04-2020

Bij de Keukenloods een inbouw Siemens koelkast gekocht online, nou daar wordt je niet blij van wat een slechte service van Keukenloods en de firma Siemens. Er staat nergens een verdeling van de koel inhoud vermeld doe je de deur open dan vallen de flessen er uit, ik heb dit gemeld bij Keukenloods en Siemens en dan wordt er voorgesteld om het aftekopen met 2 slagers messen!!
NOOIT meer Keukenloods of Siemens wat een belabberde service.

Alain
Officiele reactie van Keukenloods 20-04-2020

Beste Alain,

Mijn excuses dat dit zo is verlopen. Jammer dat je niet tevreden bent met je aankoop en met de aangeboden coulance.
Ik hoor graag om welk product dit gaat, zodat we zo nodig de productinformatie kunnen bijwerken. Zou je deze willen toesturen naar emma@keukenloods.nl?

Groeten, Emma

F.Kuijper 13-04-2020

Prettige snelle plaatsing van bestelling waarvoor we in een overzichtelijke winkel eerst onze keuze konden maken.
We wisten dat het inbouw team weer zeer snel en efficient voor plaatsing zorgt.
We hebben wel geleerd eerst foto's te maken want daardoor heeft plaatsing wat langer geduurd deze keer Maar xxx heeft met uiterste precisie alles op 9/4 afgerond.