Keukenloods - Reviews & Ervaringen

8,8 Lees 20912 reviews Schrijf een review

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Keukenloods.

Keukenloods stelt zich voor

Deze score is berekend op basis van 3368 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

J Overbeeke 02-07-2019

Super geholpen door de vestiging Roosendaal. Snelheid van werken, de prijs - kwaliteitsverhouding en de service tijdens het bestelproces tot aan aflevering was goed verzorgd.

Aanrader dus.

E Visser 02-07-2019

geheel volgens afspraak geleverd, netje binnen gezet,prima!
had niet anders verwacht omdat ik er in het verleden bij keukenloods iets had besteld.
persoonlijk zal ik het artikel van zijn verpakking ontdaan.

Hendriksen 02-07-2019

Bestelling is correct in behandeling genomen, koelkast is keurig netjes en vriendelijk afgeleverd.
Koelkast voldoet geheel aan onze wensen

Cynthia 02-07-2019

Goede en snelle levering.
Vriendelijke chauffeur.
Telefonisch contact eerst gehad of het voorradig in de winkel was.
Ging niet alleen op de verkopers af, maar keek ook bij hun voorraad. Zeer vriendelijk personeel.
Zeer tevreden

Rob 02-07-2019

De verkoper die ik aan de telefoon kreeg dacht mee en deed goede suggesties. Met name de te bestellen vaatwasser, type en model, de maatvoering van vaatwasser en het inbouwkastje. De prijs van het apparaat was concurrerend t.o,. een eerder gebeld bedrijf. De levering was eveneens prima in orde.

Paul 02-07-2019

Niet aan te raden voor klanten in België. Geen mogelijkheid om keukenapparaten te laten installeren noch om keukenapparaten te leveren op 1e verdiep en hoger.
Officiele reactie van Keukenloods 02-07-2019

Beste Paul,

Bedankt voor je review. Het klopt dat wij in België niet monteren. Dit heeft te maken met andere regels die gelden voor België. Het klopt ook dat wij in België niet op een verdieping leveren, omdat dit met twee personen moet gebeuren en er maar één persoon ingepland wordt om naar België te rijden. Ik hoop je hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Ik hoop dat je desondanks tevreden bent over je aankoop!

Groet, Emma.

Nathalie 01-07-2019

de winkel (in Almere) is gemakkelijk te bereiken en de parkeermogelijkheid voor de deur. heel handig. de heren van dit filiaal hebben kennis van zaken, denken mee en geven ook tips. verder zijn wij heel goed geadviseerd bij het maken van de overstap van koken op keramisch naar koken op inductie. top kerels. ook voor het laten plaatsen van de apparaten kregen wij advies. levering ging vlot en geheel volgens de planning.

Dirk 30-06-2019

Goede communicatie in het voortraject. Heldere offerte. Correct geleverd. Alles conform verwachting. Nu al voor de tweede keer in een jaar tijd. Kom zeker weer terug.

Roy van Hutten, Schiedam 30-06-2019

Wij zochten naar een SMEG oven en vonden deze op de website van Keukenloods. De prijs was met vergelijkbare SMEG ovens op websites van andere aanbieders opvallend lager. Het afgesproken tijdstip voor bezorging (vroeg in de morgen) werd goed nageleefd. De oude oven kon niet meteen meegenomen worden, omdat de vrachtwagen op dat moment nog vol was, maar werd -ook helemaal overeenkomstig een nieuwe afspraak- op afgesproken tijdstip afgehaald. Heel klantvriendelijke medewerkers.

piemkje 29-06-2019

Het plaatsen van de bestelling ging probleemloos, maar voordat elke afzonderlijke persoon in de organisatie door heeft hoe het zit, is nog wel een punt van verbetering. Tot twee keer toe kwam de vraag of de inductieplaat wel in de uitsparing van het graniet paste. Toch vreemd als je die vraag al schriftelijk hebt beantwoord via de mail. Maar het is wel een goedkope plaats om je spullen te bestellen en ook het plaatsen door het inbouwteam ging perfect.

Edwin 28-06-2019

Inbouw vaatwasser besteld, 's-avonds werd ik nog even gebeld om de inbouw maten te controleren voor het geval ik per ongeluk een verkeerde besteld had. Dat vind ik prima service. Volgende ochtend bezorgd. Goede prijs. Wat wil je nog meer?

Koen 28-06-2019

Voldoende keus, scherpe prijsstelling en snelle service.
enige minpuntje. de monteur zou de oude oven een week later ophalen... dat is hij helaas vergeten

E.J. Smit 28-06-2019

Siemens combi-oven gekocht bij Loc. Utrecht.
Overzichtelijke winkel, goede prijs en behulpzame medewerker.

Hendrikjan Hut 28-06-2019

Goeie service, zowel van de keukenloods medewerkers als van de bezorger netjes van te voren gebeld en stipt op tijd afgeleverd en dat alles voor een prima prijs, de 10 meer dan waard

Jorn 28-06-2019

Goede service en uitleg en kunnen snel schakelen. Omruilen was snel afgehandeld. Chevk wel exact al je artikelen op de bon met de producten in de winkel

M. Kalishoek 27-06-2019

Ik ben ontzettend blij met deze mooie koelkast. Hij is makkelijk in fe delen naar eigen inzicht en is mooi afgewerkt met chroom.

Wouter 27-06-2019

Goed service en prijs kwaliteit verhouding dik in orde. En een mooie winkel om even in rond te lopen.

Corsiva 27-06-2019

Ik twijfelde eerst om de oven online te kopen. Maar nadat ik telefonisch goed advies kreeg gaf dit vetrouwen. En geen spijt. Super snel geleverd en vriendelijke bezorger. Volgende keer kom ik hier terug!

Sim Hendriks 27-06-2019

Keurig op tijd geleverd en tijdig gemaild
Wel moet ik zelfvanwege tijdsdruk monteur een extra strip monteren verder werkt alles naar behoeren

peter 27-06-2019

Heb bij keukenloods een SMEG oven/gasfornuis gekocht. Ben zowel over het het product als de service zeer te spreken.
Kan niet anders zeggen: duidelijke webshop, duidelijke productbeschrijving, eenvoudig navigeren, duidelijke voorwaarden., uitstekende aanbieding, en ben zeer te spreken over de service. Exact volgens afspraak, keurig op de hoogte gehouden via mail van alle stappen, chauffeur belt zelfs half uur van te voren, exact op afgesproken tijd, is zeer behulpzaam en zonder problemen is de oude oven retour gegaan. Tot nu toe een absolute aanrader, ik zou er direct weer heen gaan. Dat ik geen tien geef is omdat ik hollander ben :-) eigenlijk verdienen ze t wel. kunnen een hoop shops wat van opsteken.

J.P. Schoen 27-06-2019

Ruime keuze, Snelle levering. Toen bleek dat het gevraagde artikel niet op korte termijn geleverd kon worden, werd meteen een goed alternatief voorgesteld en geleverd

Mieke 27-06-2019

Mijn vaatwasser ging stuk. Bij keukenloids een nieuwe besteld. Volgens afspraak op tijd geleverd. Helemaal tevreden

Berendhaus 27-06-2019

Wij zijn heel tevreden. Duidelijke website, de prijzen zijn zeer scherp. Je kon zelf je bezorgmoment ( dagdeel) bepalen. Het is geleverd op het afgesproken tijdstip. De apparatuur werkt ook prima.

Bob Jansen 27-06-2019

Een prima bedrijf. Keurig telefonisch te woord gestaan en er werd alle tijd genomen om mij te adviseren. Telefonisch kunnen bestellen en pinnen bij aflevering. Niets vooruit betalen of wat dan ook. Keurig op de hoogte gehouden wanneer en hoe laat de bezorger zou komen.

H.W. van Rossem 27-06-2019

Een snelle/prima service, en een vriendelijk en duidelijk pers via telefoon.

Foeke 27-06-2019

Bestelling gedaan waarna ik gebeld werd om te vragen om de nismaten te controleren zodat de goede koelkast werd geleverd ! Top service 👌

Marjo 27-06-2019

verkeerde wasbak besteld maar het omruilen was geen probleem, goede service

A.J. Melis 27-06-2019

Super goede hulp gekregen om een besluit te kunnen maken. Erg blij met de apparatuur.

Lars 27-06-2019

Vriendelijk en behulpzaam personeel. Scherpe prijzen en veel keuze. Kookplaat konden we meteen mee nemen.

Jahas 27-06-2019

Producten geleverd als beloofd, zeer goede bereikbaarheid en service; ik ben alleen maar tevreden!

Aktir 27-06-2019

Echt een topwinkel goede servies en jullie blijven echt de goedkoopste winkel van Noord-Holland
Dus mensen ga allemaal naar de keukenloods je zal er geen spijt van krijgen ga zo.door keukenloods

Marc 27-06-2019

Op vrijdagavond een inductiekookplaat besteld. Op zaterdagochtend een email dat het bestelde model helaas niet meer leverbaar is, maar dat we een nieuwer, uitgebreider en duurder model konden krijgen voor dezelfde prijs. De volgende dag meteen opgehaald in Utrecht en daar ook heel netjes en vriendelijk geholpen. Top service!

kinderopvang 27-06-2019

Via internet de winkel gevonden. Wij zijn vriendelijk ontvangen met een kop cappuccino. Ze nemen alle tijd om je
deskundig te informeren. De levering was netjes en vlot .

LB 26-06-2019

- gebruiksvriendelijke website
- zeer klantvriendelijk
- snelle levering

Ik zeg; echt een aanrader!

Aone Koopmans 26-06-2019

Keukenloods voert een zeer uitgebreid assortiment afzuigkappen, tegen een scherpe prijsstelling. Bestellingen en afspraken worden zeer correct nagekomen en de communicatie daarover is uitstekend. Naast de levering van het artikel wordt bovendien tegen een vaste prijs de montage aangeboden, die eveneens correct wordt uitgevoerd.

Ronny 26-06-2019

Uitgebreide keuzemogelijkheden en een scherpe prijs. Goed advies, prima service + vakkundige monteur die mij inbouw vaatwasser heeft vervangen.

Sander 26-06-2019

Goede website, scherpe prijzen, makkelijk te bestellen en levering prima op tijd binnen goed afgegeven tijdvenster.
Helaas wel een heel klein deukje in het bedieningspaneeltje van de magnetron. maar te klein om nu .e.e.a terug te sturen.
verder eigenlijk heel tevreden.

Birgit 26-06-2019

Meerdere apparaten gekocht. De service is prima en de levering was erg snel.

Marian 26-06-2019

De inductieplaat is heel keurig gemonteerd!
Staat erg mooi en kookt heel goed .

Marian 26-06-2019

Ik had een moeilijke vraag, omdat een inductie plaat in een groot gat moest passen in mijn stenen werkblad. Geen punt , er werd goed gezocht en gecheckt. Ik had keus uit twee platen. Mooie prijs gemaakt! Super goed meegedacht en geholpen. Erg vriendelijk geholpen!

Nico van de Vliet 26-06-2019

Snelle levering tegen een acceptabele prijs. Een misverstand was er wel: Geadviseerd werd, na overleg, om een aansluitsnoer mee te bestellen. Er werd echter een aansluitsnoer mee geleverd bij de kookplaat.

Marie 26-06-2019

Ik was op zoek naar de Kitchenaid pastagerechten. Hier werd hij tegen een goede prijs én snelle levering aangeboden. Er staat een duidelijke omschrijving bij de producten.
(Beetje jammer dat PostNL er dan weer langer over doet om te bezorgen).
Het pakket kwam stevig verpakt aan, we zijn tevreden!

Henk Willemsen 26-06-2019

Positief ervaren snelle verwerking, bezorging later dan geplant, maar lag volgens mij aan de bezorgdienst, en niet aan Keukenloods.

Pent 26-06-2019

Prima informatie. Goede levering. Correcte communicatie. Nette aftersales. Kortom, voldoet geheel aan de verwachting.

W. Ekkel 26-06-2019

Om 23 uur een vaatwasser besteld (omdat deze bij Keukenloods bijna € 100 goedkoper was dan bij een andere aanbieder) en de volgende dag om 14.45 uur stond deze al in de keuken. We werden netjes op de hoogte gehouden van de verwachte levertijd. Dus de 10 is wat ons betreft dik verdiend.

MvH 26-06-2019

Ik heb voor de keukenloods gekozen, omdat jullie een zeer fijne, duidelijke website hebben, waar ik alle informatie kon vinden. Ook de prijs is bij jullie het scherpst, dus de keuze was niet moeilijk. Daarnaast prima en op tijd geleverd.

Klant G 26-06-2019

Snelle levering, duidelijke levertijden en een vakman voor de montage van de vaatwasser .

ROBERT 25-06-2019

Goed assortiment apparatuur, waar wij een keus uit hebben gemaakt.
Prijstechnisch ook zeer interessant.
Zeer tevreden mat alles, afspraken zijn allemaal goed nagekomen.

Karin 25-06-2019

Super service. En er wordt zelfs geïnformeerd of de (in ons geval onze vaatwasser) wij de juiste maat gerekend hadden.
Duidelijke site en zelfs 't moment van bezorging werd goed gecommuniceerd.

Moniques 25-06-2019

Deze shop was het goedkoopst (ja, ik ben een Nederlander 😂) en kon snel leveren. Keurig volgens afspraak op tijd geleverd 👍