Keukenloods - Reviews & Ervaringen

8,8 Lees 19102 reviews Schrijf een review

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Keukenloods.

Keukenloods stelt zich voor

Deze score is berekend op basis van 2675 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar

8.8

Bob slenders 16-01-2019

Zeer vriendelijke mensen met goede kennis van zaken uitgebreide uitleg gekregen over de verschillende keuzes en capaciteit van de apparatuur hierdoor was onze keuze al snel gemaakt.

Eric de Groot 16-01-2019

Onze vaatwasser had het begeven, dan heb je 2 keuzes gaan voor de romantiek van samen afwassen of een nieuwe bestellen. Na 1 avond gezamenlijk de afwas doen wisten we het zeker het moest een nieuwe vaatwasser worden en liefst zo snel mogelijk.

Daar we een Siemens hadden die het ongeveer 12 heeft volgehouden wilden we heel graag wederom een machine van dat merk. Na wat omzwervingen als coolblue en Bol.com op de keukenloods terecht gekomen.

Naast dat de site erg overzichtelijk is trok service voor 9.30u besteld vandaag geleverd mijn aandacht. Dit moest ik echt beleven. Dat de prijs daarnaast ook nog eens de laagste was is natuurlijk ook nog eens mooi mee genomen. Dus bestelling geplaatst.

Maar,........ toen kwam de opdrachtbevestiging en ja hoor daar gaan we dacht ik. Het door u bestelde type is op dit moment helaas niet leverbaar. Toen ik verder las vielen mijn ogen uit mijn hoofd, daar stond het u krijgt een hoger type geleverd voor de zelfde prijs!!! Hoeveel service kan iemand zich nou wensen vraag ik je??

Uiteindelijk kwam er een vriendelijke jongeman de vaatwasser leveren, als ik ergens over moet zeuren dan moet ik maar zeggen dat zijn steekwagentje natte banden had want iets anders kan ik echt niet bedenken.

Met andere woorden een lang verhaal kort, super service en dito prijzen.
Officiele reactie van Keukenloods 17-01-2019

Beste Eric,

Bedankt voor het plaatsen van deze review. Met een lach op ons gezicht hebben we uw fijne review gelezen. Wij hopen dat jullie weer romantische avonden kunnen beleven met het zachte deuntje van de vaatwasser op de achtergrond.

G.Bakker 16-01-2019

Prima professioneel advies met échte hulp om de juiste keuze te maken uit een groot assortiment Product - een 90 cm inductie kookplaat bevalt uitstekend en was makkelijk te monteren

Alvin 16-01-2019

Niet via de site besteld, maar eerst informatie ingewonnen in de winkel. Zeer klantvriendelijk en klantgericht geholpen. Nadien goed contact onderhouden over het leveren.

Roland barten 16-01-2019

Snelle levering. Ik kwam er later achter dat mijn kookplaat ergens anders goedkoper was. Keukenloods heeft hier niet moeilijk over gedaan en het verschil terug betaald. Zeer goeie service.

Carlo 16-01-2019

Supergoed geholpen,

Vanaf het eerste contact alles duidelijk uitgelegd en een mooie aanbieding ontvangen.
De monteur heeft alles netjes geïnstalleerd en de keuken netjes schoon weer opgeleverd.
Al met al zeer tevreden!

Bery 16-01-2019

Goed advies en snelle levering, prijs/kwaliteit is ook goed, zijn zeer tevreden over de keukenloods

Edward 16-01-2019

Vriendelijke klandenservice en bezorgers en duidelijke communicatie! Bovendien is er ruime keuze en zijn de bestelde producten natuurlijk goed bevallen!

Roy 16-01-2019

Prima en snelle levering. Zeer tevreden over inductiekookplaat en goede afhandeling.

Tink 16-01-2019

Prima shop, de kitchenaid waterkoker was prettig geprijsd. Even leek het er op, dat we lang moesten wachten op de bezorging , maar dat viel reuze mee. We kregen de waterkoker binnen een week.

Kalloe 16-01-2019

Netjes op schema geleverd en binnen gezet zoals afgesproken. PRIMA SERVICE.

Marian 16-01-2019

We werden vriendelijk te woord gestaan aan de telefoon en de medewerker gaf ons goed advies. Toen de afzuigkap geleverd werd, werden we een kwartier vantevoren ook nog gebeld dat de chauffeur onderweg was. De afzuigkap zat zeer goed verpakt. We zullen vast en zeker weer eens wat bij jullie bestellen.

MFK 16-01-2019

Wat ik heb besteld kan ik ook op de meeste sites en winkels bestellen/kopen. Maar de service en de manier waarbij ik help krijg is gewoon perfect. Altijd bereikbaar via telefoon en mail en snelle antwoorden via de mail. Hier moeten andere voorbeeld van nemen.

SarneV 16-01-2019

Heb de beste prijs gekregen bij keukenloods en de service was ook prima! Kan jet iedereen aanbevelen

Robbert 16-01-2019

Goed geregeld! Alles volgens afspraak voor elkaar gekomen. Oh wat zijn wij blij!

Van bijnen 16-01-2019

Keuken apparatuur voor goede prijzen en de service is ook prima. met de feestdagen fornuis besteld en gewoon netjes geleverd op de gewenste datum.

Gareth 16-01-2019

Problem free purchase and installation . We purchased a new Smeg cooker online, and the old cooker was uninstalled and removed and the new one installed- very happy! I would recommend this service and KeukenLoods to other.

Goed 15-01-2019

Uitstekende site zeldzaam duidelijk makkelijk met bestellen. Rest is ook goed

amckoops 14-01-2019

Goede prijs/kwaliteit verhouding.
Duidelijke correspondentie of het bestelde inbouw apparaat de goede afmeting had.
Goede service.

Ramon 12-01-2019

alles in goede staat ontvangen en super op de hoogte gesteld van de levering

Leonoor Groesz 11-01-2019

kozen voor een afzuigkap te kopen die met 3 a 4 dagen te leveren. Die vlieger ging helaas niet op.
Twee en een halve week gewacht. Gelukkig was het voor ons niet echt een probleem maar zou me kunnen voorstellen voor andere mensen wel.
Winkelpersoneel bijzonder aardig en attent.
Officiele reactie van Keukenloods 11-01-2019

Beste Leonoor Groesz,

Bedankt voor het plaatsen van deze review. Wij vinden het jammer dat u uiteindelijk langer dan gepland heb moeten wachten op uw afzuigkap. We zullen deze ervaring meenemen in de toekomst.

Loes 10-01-2019

Werd 's avonds (zaterdag)om 21 uur super fijn te woord gestaan met goede tips vd juiste aankoop! En supersnelle levering.Door omstandigheden konden wij de vaatwasser niet aannemen en na een belletje werd er snel een oplossing bedacht!!!!

Fam van Oijen 09-01-2019

Overzichtelijk website met veel keuze, aankoop prettig verlopen.
Communicatie voor bezorging ging ook volledig naar wens, we werden nog netjes vooraf gebeld qua planning en leverdatum.
Zeer tevreden.

Jos Verdoorn 09-01-2019

Keukenloods levert snel en is duidelijk als er vertraging is. Een 7 en geen 10 omdat er geen mogelijkheid was om het oude apparaat mee terug te laten nemen.
Officiele reactie van Keukenloods 10-01-2019

Beste Jos Verdoorn,

Bedankt voor het plaatsen van deze review. We zijn blij om te horen dat u tevreden bent over de levering en communicatie. Wij bieden wel de mogelijkheid aan om het oude apparaat retour mee te laten nemen. Mist het is aangegeven en het apparaat aan de eisen voldoet. Deze staan hier vermeld: https://www.keukenloods.nl/service/bezorgen-afhalen.html#bezorgen.

anny peters 09-01-2019

prima website, duidelijkheid is in orde. veel keus, snelle levering op de tijd die we door gekregen hadden. goed verpakt, alles in orde dus.

Waalen 09-01-2019

Vaatwasser gekocht die die al was uitgepakt (ongebruikte retourzending van andere klant). Daar gaf Keukenloods een korting op van €125,-. Super!
Er ontbrak een onderdeeltje, bleek bij thuiskomst. Dat heeft keukenloods opgelost door het na te sturen. Al met al heel tevreden over deze aankoop.

Leonie 09-01-2019

Top! Erg aantrekkelijke prijzen, makkelijk contact met de medewerkers. Onze apparaten hebben redelijk lang in de opslag gestaan, geen probleem. Ook verzetten van leerwerk was geen probleem. Netjes bezorgd, alles in orde. FIJN !!

De Backer Nancy 09-01-2019

Heel correcte en vriendelijke mensen aan te telefoon, correct en op tijd afgehandeld.

Sebastiaan 08-01-2019

Over de service en het handelen van de webshop zijn wij meer dan tevreden. Velen andere zaken kunnen hier nog wat van leren. Uiterst correct en plezierig. Het bezoek aan de winkel in Waddinxveen had er echter bijna voor gezorgd dat we elders hadden gekocht. De verkoper was zeer slecht op de hoogte en gaf sterk de indruk helemaal geen zin te hebben om ons te helpen. Op sommige momenten was hij gewoon onbeschoft. Dit was echt zonde en doet afbreuk aan het goede werk van zijn collega’s van de website. Als wij niet bij de winkel in Waddinxveen waren geweest had ik waarschijnlijk een 10 gegeven. Zo zie je maar wat voor invloed een verkeerde werknemer op een organisatie kan hebben.

Beste Sebastiaan,

Bedankt voor het plaatsen van deze review. Wij zijn blij om te horen dat u tevreden bent over de service en onze webshop. We vinden het erg jammer dat u geen fijne ervaring had in een van onze filialen. Dit zullen we dan ook zeker meenemen.

GC 08-01-2019

Good prices, on-time delivery, and good customer service. I would recommend it

Eric, Voorburg 08-01-2019

website en aankoop en betaling ging prima, maar daarna ging veel mis. Product bleek niet leverbaar, ondanks de vermelding 'direct leverbaar' op de website, alleen een veel duurdere. En afgesproken afleverdatum en tijdstip was niet goed met vervoerder gecommuniceerd. Zodat ik telefoon kreeg dat aflevering op 2e verdieping niet mogelijk was op vrijdag. En tijdstip bleef tot de dag daarvoor onbekend, terwijl ik de ochtend had afgesproken. Heb zelf inbouwmagnetron de trappen op moeten dragen, zowel de oude als de nieuwe. Ook rekening klopte niet. Kreeg later 15 euro terug. Geen goede ervaring dus.

Beste Eric,

Bedankt voor het plaatsen van deze review. Wij vinden het ontzettend jammer dat het niet helemaal ging zoals gepland. Onze excuses hiervoor. Als ik nog iets voor u kan betekenen, hoor ik het uiteraard graag. U kunt mailen naar Emma@keukenloods.nl.

Met vriendelijke groeten,

Chris 08-01-2019

In de winkel/loods geweest in Gaanderen, netjes geholpen en combi oven gelijk mee kunnen nemen.

Familie Slangen 08-01-2019

Op 2 januari jl een droger besteld. Deze zou vrijdag 4 januari geleverd worden. Door een beschadigde droger werd de levering uitgesteld maar ze zouden dan ook zaterdag leveren. Er is hierover telefonisch contact geweest. Toen kwam een melding: levering dinsdag 8 januari. Niet mee eens, levering gewijzigd naar maandag tussen 19 en 22 uur. Maandag 22 uur geen levering. Na zelf contact gezocht te hebben kwam de droger om 23.00 uur aan en eer buiten in de achtertuin in de regen neergezet. Chauffeur verdween meteen. Echt een waardeloze levering en geen excuses. Nooit meer naar keukenloods!!

Beste familie Slangen,

Bedankt voor het plaatsen van deze review. Zouden jullie jouw ordernummer willen sturen? Dan kan ik deze even inzien. Wij vinden het namelijk ontzettend vervelend dat de levering niet ging zoals gepland. Jullie kunnen mailen naar Emma@keukenloods.nl.

MR 08-01-2019

Producten zijn goed met elkaar te vergelijken. Veel informatie te vinden op de site. Ophalen ging ook goed producten werden voor me in de auto gedaan.

Danielle 08-01-2019

Goed geholpen bij het zoeken naar een combimagnetron. Hij was helaas niet op voorraad maar werd wel snel (op oudejaarsdag) geleverd.
We zijn er zeer tevreden mee. En komen in de toekomst graag nog eens terug bij Keukenloods.

H.W. de Jongh 08-01-2019

Wij zijn in eerste instantie gaan zoeken op internet enkwamen we keukenloods tegen.
1. Zij hebben de apparatuur die wij zochten tegen een aantrekkelijke prijs, met leuke aanbiedingen
2. De eerste keer dat we wat bestelden, bestelden we het verkeerde product, onze fout. Contact op genomen met keukenloods en zonder problemen hebben we de producten kunnen omruilen met een kleine bijdrage in de transportkosten en het prijsverschil tussen de producten.
3. De omruil gebeurde snel en zonder problemen conform afspraak.
Fijn om met keukenloods zaken gedaan te hebben.

WJG 08-01-2019

Goede communicatie en komt afspraken na. Ook transport en aflevering top. Aanrader

Jan 08-01-2019

Prettige bediening.
Goede hulp voor het maken van keuze.
Correcte aflevering.

Rob 08-01-2019

Mijn ervaringen met de keukenloods zijn erg goed. De keukenloods levert kwaliteitsproducten tegen een hele scherpe prijs. Van de webshop zijn de afdeling verkoop en service dagelijks te bereiken. Men is erg klantvriendelijk, denkt met je mee, stelt zich welwillend op, heeft een oplossingsgerichte houding en aanpak.
Ook is het prettig dat ik de keuze heb om de bestelling bij een van winkels op te halen (hoef niet thuis op de post te wachten).
Men gaat er voor! Kortom een topper!

Anne 08-01-2019

Nette prijs, duidelijke omschrijving van de machine en correcte levering op tijd.

Dick 08-01-2019

goed overzichtelijke site met snelle levering op het afgesproken tijdstip door een correcte chauffeur.

Gerrit. 08-01-2019

Duidelijke voorlichting, geen elle lange verhalen en een duidelijk prijsbeleid. Minpuntje geen koffie aan geboden gekregen.
( tijdens kerst ging onze kookplaat defect en de dag na kerst een nieuwe gekocht ,betaald en direkt meegenomen bij de keukenloods in Veendam.)

mient 08-01-2019

ze nemen alle tijd, goede uitleg i.v.m. een aanschaf app vriendelijke lui top!

Diane 08-01-2019

Een goede optie keuze om te laten bezorgen en betalen. De chauffeur was ziek helaas maar werd keurig gebeld om een andere afspraak te maken om de bezorging alsnog te laten plaatsvinden. Ik vind het keurig hoe het geregeld is en word. Heel erg tevreden met ons nieuwe gasfornuis!

Lambert 08-01-2019

We zijn heel tevreden over de levering. Toen het niet lukte op de afgesproken tijd werden we netjes gebeld voor een nieuwe afspraak die mij zou passen.
De inductieplaat is in goede orde ontvangen, werkt prima en fijn.

Nico 08-01-2019

Een afzuigkap besteld die op voorraad zou zijn. Na betaling bleek deze een langere levertijd te hebben. Wel netjes over geïnformeerd. Afzuigkap werdt geleverd met schade. Mocht kiezen tussen houden en €40 retour of omruilen. Voor omruilen gekozen, dit duurd nu weer erg lang en geen informatie over de omruildag tot op heden.
Ik heb wel vertrouwen dat het goed komt, maar ondertussen zit ik al 3 weken zonder afzuigkap. Degene met deuk mag NIET tijdelijk gebruikt worden. Dit vind ik een slechte service.
Officiele reactie van Keukenloods 08-01-2019

Beste Nico,

Bedankt voor het plaatsen van deze review. Wij vinden het erg jammer dat u nu al drie weken zonder afzuigkap zit. Wij kunnen het ons dan ook goed voorstellen dat u nu wel uw nieuwe afzuigkap wilt ontvangen. Zou u mij uw ordernummer willen mailen? Dan ga ik kijken of ik op kortere termijn eventueel voor een oplossing kan zorgen. Zou u mij willen mailen naar Emma@keukenloods.nl?

bvanbreukelen 08-01-2019

De webshop van keukenloods heeft een grote selectie van aparaten. Dankzij de keuze hulp en informatie bij de aparaten is het relatief eenvoudig dat te vinden wat je zoekt.
Mijn zoektoch naar de juiste inbouw koelvries combo was daardoor erg makkelijk. En niet onbelangrijk, de koelvriescombinatie had een mooie (lees zeer voordelinge) prijs. Het afleveren en meenemen van mijn oude aparatuur ging vlot en de communicatie over het tijdstip én het telefoontje van de bezorger een half uurtje voor aankomst was perfect.
Al met al een prima ervaring dus!

Karin 08-01-2019

Eerste keer besteld bij de Keukenloods en heel blij met mijn aankoop de levering en inbouw.

TOPPIE !!

Ruud 07-01-2019

Quooker fusion op kerstmiddag besteld en deze op 27 december thuisbezorgd gekregen. Netjes en goed verpakt, zeer tevreden, ook voor het eenvoudige bestelproces.

Alex Vonk 07-01-2019

De goedkoopste en betrouwbaar ook het contact en de informatie was goed en correct