Keukenloods - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Keukenloods.

Keukenloods stelt zich voor

Annieke 02-02-2024

Wasmachine is goed afgeleverd op afgesproken moment. Prima ………………….,……,..,,,

BJ 02-02-2024

Prettig geholpen, ook telefonisch Informatie over apparaten goed.
Informatie over maten inbouw kan duidelijker.

Ronald 02-02-2024

Geweldige service en vakmensen! Ikben erg goed geadviseerd en heb nu een geweldige inductiekookplaat.

May van den Hout 01-02-2024

Goed advies, fijne behandeling en snelle levering. Goede kwaliteit en we zijn erg tevreden.

Ton 01-02-2024

snelle levering, en alles duidelijk, scherpe prijs , kortom prima organisatie

Olivier 01-02-2024

Keurig en snel het bestelde product geleverd. Kon zelf een bezorgmoment aangeven.

Zeer ruime keuze in keuken artikelen 01-02-2024

Op zoek naar een afzuigkap maakt een bezoek aan de winkel in Zaandam, met zijn ruime opstelling van diverse merken afzuigkappen ,een goede keuze snel gemaakt.

Jeanine 01-02-2024

We werden super goed geholpen, niet opdringerig nam.goed de.tijd, legde alles bijzonder goed uit!

Fam. Marchal 01-02-2024

Wij vinden het een super zaak. Wij werden zéér netjes en vakkundig te woord gestaan. Wij hebben een Bosch inductieplaat met 5 zones gekocht voor een heel nette prijs. Top. Wij kunnen de Keukenloods zeker aanbevelen.

Gina 01-02-2024

Inductiekookplaat gekocht. Het hoefde gelukkig niet online, maar heb dit in de winkel in Alkmaar na een goed advies door een zeer vriendelijke medewerker laten doen.
Bestelling was verder via de mail makkelijk te regelen, plannen bezorg afspraak en betaling ging heel eenvoudig.
Bezorging vond volgens afspraak plaats. Ik ben heeel tevreden met mijn 1e inductiekookplaat en voor de volgende keukenonderdeel aankoop kom ikeerst naar de keukenloods.

Johannes Dekker 01-02-2024

Het was eenvoudig om onze aankoop te doen en alle informatie betreffende onze combi magnetron oven klopte ook met de werkelijheid. Bij het ophalen werden we vriendelijk te woord gestaan en was de medewerker zeer behulpzaam bij het laden in de auto ondanks de kou. Al met al zeer tevreden.

leo van de wouw 01-02-2024

Mooie aanbiedingen en deskundig advies zowel in de winkel als in de online shop

Marianne 01-02-2024

Keurig netjes en uiterst vriendelijk geholpen in de winkel in Doemere in Almere Buiten
Zijn al vaker geweest onze keukens komen er ook vandaan en al ons apparatuur ook
Dus ja dan is de keuze makkelijk naar Keukenloods Doemere als je nw apparatuur nodig hebt

Fred 01-02-2024

Alles ging eigenlijk voortvarend en vooral het contact, geduld en duidelijke uitleg van de medewerker van de klantenservice was opvallend goed.
Als dan ook de prijsstelling uitstekend is dan heb je geen klagen.
De installatie ging van een leien dakje. Voor dat geld moet je niet tobben.

Theo 01-02-2024

Prima product en stipte aflevering
Ook het bestellen en betaling gaf geen problemen dat geeft bij andere firma,s nog wel eens problemen.

Marian de Haan 01-02-2024

De site werkt prettig en de prijzen zijn nóg prettiger, zeker vergeleken met anderen. Helaas was het door ons gekozen model niet meer leverbaar en kwam Keukenloods met een ander, duurder voorstel. Wij hadden het coulant gevonden als de prijs was aangepast naar onze eerste keuze. De levering en installatie gingen naar wens.

Ron 01-02-2024

Makkelijk bestellen, goed op de hoogte gehouden van aflevering. Goede prijs-kwaliteit verhouding. En stekker er bij gekregen omdat prijs elders iets goedkoper was. Service!

Petra 01-02-2024

Goed assortiment, goede prijs, super service en betalen via riverty ook heel prettig.

De Wit 28-01-2024

Prima telefonisch geholpen bij keuze van koelvriescombinatie. Snelle levering!

Edith Smith 28-01-2024

Via internet ben ik bij de Keukenloods terechtgekomen. Ben daar heel fijn en
klantvriendelijk geholpen. De persoon nam de tijd om mij e.e.a. uit te leggen over het gebruik van de verschillende ovens die daar staan.
Had op internet een mooie inbouwoven gezien.
Ben heel blij met de Siemens inbouwoven welke op de afgesprokendag en
tijdstip is bezorgd door een zeer vriendelijk chauffeur.

Sandra Oud 26-01-2024

Super snelle levering, ik had 1 week de tijd en binnen die week was het er. En het werd zelfs naar mij auto gebracht. Zeer klantvriendelijk geholpen en dat is een 10 waard!

PeterHHW 26-01-2024

Snelle en adequate service, zelfs op tweede kerstdag! Goed advies, zelfs het hel-en om de oven in de auto te zetten

Inductiekookplaat 25-01-2024

Goed bereikbare winkel, vriendelijk personeel en mooie keukens en apparatuur.

Niets Besteld 25-01-2024

Ik heb niets bij jullie besteld, en heb dit ook aan jullie gemaild.
Maar jullie blijven maar mail zenden.
Goed, hierbij de gevraagde waardering.

Martha Oosterwijk 25-01-2024

Alles wat ik besteld is netjes geleverd.prima geholpen om de juiste keuze te maken