Keukenloods - Reviews & Ervaringen

8,8 Lees 20914 reviews Schrijf een review

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Keukenloods.

Keukenloods stelt zich voor

Deze score is berekend op basis van 3348 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

G. Ligtenberg 19-07-2019

Wij zijn zeer tevreden over de manier waarop wij zijn behandeld.
1e bij de aanvraag om prijsaanbieding.
2e bij de afhandeling van de opdracht.
3e bij de aflevering en montage.
Een pluim.

Loeba 19-07-2019

Zeer deskundige klantenservice die uitstekend advies geven. Supersnelle en correcte levering!
Top!!

Heidi Boerhout 19-07-2019

helemaal tevreden. vriendelijke verkopers, goed advies, en daarmee goede keuze diepvries en koelkast. snelle levering, goed afgeleverd. goede communicatie tijdens transport. Prima!!!

Gert 19-07-2019

Goed assortiment, goede telefonisch service, vriendelijk en perfect geleverd

Marian 18-07-2019

Ook paar x telefonisch contact gehad medewerkers gaven goed advies hadden verstand van zaken. Waren zeer vriendelijk en geduldig. Snelle levering. Ga er zeker weer bestellen.

Ginger 18-07-2019

Via een offerte check zijn we bij Pierre terecht gekomen. We zijn prettig geholpen in de winkel en per mail. De keuken hebben we voor een mooie prijs kunnen krijgen. En Pierre heeft nog last minute een keukenmontage incl. apparatuur kunnen regelen voor ons. De monteur heeft de keuken netjes gemonteerd! En was erg aardig. We zijn erg tevreden over hoe alles is verlopen en onwijs blij met de keuken! Hopelijk is apparatuur van goede kwaliteit.

Aktas 18-07-2019

Op 29 maart 2019 zijn wij bij Keukenloods in Zaandam geholpen door Franklin Schor. We werden goed geholpen en na ruim 5/6 uur was de order geplaatst en aanbetaald. Alles zou worden geleverd en gemonteerd, maar alleen de vaatwasser moesten wij zelf ophalen vanwege de aanbieding die er was. In mijn orderstatus stond nog een restant bedrag van €9.951,-. Keurig een aantal dagen voor levering betaald via iDeal. Twee dagen voordat de keuken wordt gemonteerd, komen wij in het filiaal de vaatwasser ophalen en Erik van Bergen geeft aan dat er nog een bedrag van €450,- open staat. Omdat de klant dit zelf moet ophalen, valt dit volgens Erik niet onder het restante bedrag van €9.951,-. ''Want het is toch logisch dat als je een product komt ophalen, dit pas betaald moet worden wanneer je het komt afhalen.'' Helaas wilde meneer niet toegeven aan het feit dat het niet meer dan logisch is dat je een product ook van te voren ook kan betalen en alleen hoeft af te halen. Op de bon zelf staat zelfs: ''Betaling: vooraf per bank, iDeal of via onze mobiele pin bij aflevering.'' Ook was hij er heilig van overtuigd dat Franklin dit mondeling aan ons heeft medegedeeld, terwijl hij er niet bij was en wat natuurlijk een eindeloze discussie is. Al met al: €450,- betaald, omdat wij al een busje hadden geregeld voor de vaatwasser. Maar Keukenloods is niet transparant in wat ze je aanbieden, wat je nog moet betalen en hun eigen bonnen mist zoveel informatie dat ze op deze manier geld bij je plukken. Ik ben erg teleurgesteld, omdat ik dacht dat Keukenloods niet zoals andere vele keukenboeren zouden zijn, zoals Keukenconcurrent. Maar het is helaas, maar waar. Slechte service zodra de order is betaald en wilt totaal niet meedenken. Ik laat het hier niet bij!!!
Officiele reactie van Keukenloods 19-07-2019

Goedemiddag Aktas, bedankt voor de review. Vervelend dat je zo teleurgesteld bent. Ik ga kijken of ik nog iets voor je kan betekenen... (mocht je dat nog willen natuurlijk).
Zou je het ordernummer willen mailen naar emma@keukenloods.nl? Dan kan ik (of mijn collega) van het hoofdkantoor even meekijken in de bon.
Alvast hartelijk dank. Groet Emma | Keukenloods.nl

C.B.van Elk 18-07-2019

Een 9 omdat ik nooit een 10 geef, perfecte advisering, uitstekend volgtraject en afspraken 100 % nagekomen m.b.t. levering, ik zou willen dat m'n keukenleverancier zelfs maar half zo correct en accuraat was !!!

Bert 18-07-2019

Goed advies. Levering liet deze keer wel wat langer op zich wachten.
Maar dat lag meer aan de vervoerder dan aan keukenloods.
Kookplaat voldoet naar onze verwachtingen

j.Doorn 18-07-2019

snel geleverd goede afspraak met de transporteur gemaakt deze waren netjes op tijd .

Dennis 18-07-2019

Vriendelijk, behulpzaam en kennis van zaken.
De medewerkers weten waar ze het over hebben en geven een juist advies.

Angela 18-07-2019

De website ziet er goed en overzichtelijk uit. Handig om de producten te kunnen vergelijken. Levering was snel.

Wim Moors 18-07-2019

Ik werd goed geholpen en goed geïnformeerd. De aflevering was ook goed. De diepvries kist draaid goed en er zit lekker veel ruimte in

Raijmakers Vincent 18-07-2019

Ze hebben goede prijzen. Ze hebben na gebeld om te bespreken of de bestelling het gene was wat ik nodig had.

G v neure 18-07-2019

Bijzondere vriendelijke verkopers in de winkel.
Ook de monteurs voor inbouw erg vriendelijk en behulpzaam.
Snelle en goede voorlichting en levering

Miriam 18-07-2019

Het assortiment wordt helder in beeld gebracht en bij vragen per mail wordt snel gereageerd. Daarbij had men nog iets in de collectie wat elders niet te krijgen was.

A.J.Schuller 18-07-2019

Goed bereikbare winkel. Overzichtelijke indeling en vriendelijke ontvangst. Wij zijn hier gekomen door onze dochter
die hier ook verschillende artikelen heeft gekocht en ook zeer tevreden is.

Kjell Devloo-Casier 18-07-2019

Vlotte communicatie en levering. Levering op tweede verdiep was niet mogelijk en levering op voorgestelde datum kon niet in belgie. Maar dit werd snel gecorrigeerd, geld teuggestort en goeie afspraak voor levering. Deze was dan ook tijdig. Apparaat voldoet aan de beschrijving.

Peacock 18-07-2019

Snelle levering met een goede prijs. Ook telefonisch bestellen en betalen bij aflevering geen probleem. Helemaal goed!

Fam. Spuij 18-07-2019

Vriendelijke en bekwame verkoopmedewerkers, goede service en snelle levering.

Wim Reinhoud 18-07-2019

Goede telefonische vragen of de vaatwasser die ik wilde bestellen gaat passen. Heldere afspraken, machine wordt thuisgebracht en oude mee retour.
Smorgens bellen en smiddags een nieuwe voor een heel goede prijs!!

A vd Steen 18-07-2019

Duidelijke en overzichtelijke site, vriendelijk, behulpzaam en gezellig personeel. Mooie showroom en ruim afhaalpunt Drunen.

E. Faber 18-07-2019

De shop is zeer overzichtelijk, prijzen zijn goed en de service bij het leveren en inbouwen is zeer goed.

Remy 18-07-2019

Goede service en makkelijk bereikbaar. Ook zeer tevreden over de montage. Er werd actief meegedacht. We komen zeker nog eens terug.

Henk 18-07-2019

Bij binnenkomst viel op dat ik in een keurig nette winkel was.
Het personeel is vriendelijk en professioneel.
De verkoper vroeg ons wat de wensen waren.
Hierop werden wij snel en goed voorgelicht over de te aanschaffen vaatwasser.
Het type wat aan onze wensen moest voldoen was snel gevonden.
De volgende dag werd deze keurig op tijd afgeleverd en stond dezelfde avond zijn eerste vaat te wassen.
Alles keurig schoon en droog.
Top service.

annelies 18-07-2019

Het persoonlijke advies dat is me goed bevallen bij keukenloods.
Het telefonische contact dat er was om de juiste keuze te maken vond ik heel bijzonder.

Marcel de Vries 18-07-2019

Goede keus , vriendelijke medewerkers , en prima artikelen voor een scherpe prijs

Jos 18-07-2019

Fijne en betrouwbare webshop, je wordt goed geholpen en krijgt prima advies.

t&m 18-07-2019

Gemakkelijk om te bestellen, snel en proper geleverd, correcte communicatie tussendoor.

Frank 18-07-2019

Goede ondersteuning tijdens de aankoop en advies over mogelijke alternatieven. Ook tijdens het proces goede communicatie daar een item (helaas) later geleverd zou gaan worden daar de fabricant een langere productietijd nodig had. Na afloop/levering van het project een zeer klantvriendelijke oplossing door een missend item FOC na te leveren. Keukenloods intern waren ze van mening dat ze dit item hadden moeten adviseren bij de aankoop, wat op deze wijze is verholpen...zeer netjes opgelost!

Frank 18-07-2019

Piet 18-07-2019

Prima winkel en goede services. Product voldeed aan alle verwachtingen. Een echte aanrader om te bestellen.

Kroontje 18-07-2019

Zeer goede prijs/kwaliteit verhouding. Goede uitleg apparatuur. De servicemonteurs werken netjes en laten alles keurig achter.

Wessel 18-07-2019

In eerste instantie wat problemen gehad met een verkeerde levering maar uiteindelijk keurig opgelost.

Hanegraaf 18-07-2019

Goed geholpen met mijn vragen. Keurige levering en montage deskundig uitgevoerd.

SR 18-07-2019

Bij Keukenloods.nl een combi magnetron gekocht. Deze online gezien voor een fantastische prijs. Toch even langs de winkel gegaan, daar werden we super geholpen.

Piet 17-07-2019

Keukenloods doet wat zij zeggen dat ze doen.
Keukenloods is goedkoop en de service is goed

Hengel 17-07-2019

Alles was netjes verpakt en compleet, nieuw aanrechtblad paste precies dus zij zijn niet voor niets wezen inmeten. Jullie collega's van het transport zijn ook heel netjes bij het afleveren. Kortom , het was ook de eerste winkel die wij binnen stapte en gelijk geslaagd zijn, qua keuze en prijs.

Jeroen 17-07-2019

Uitstekende service, ook het verplaatsen van de leverdag was geen probleem. Apparatuur compleet en intact geleverd. Prima

GJvD 17-07-2019

Helaas geldt bij keukenloods, tenminste in het contact wat ik heb gehad, niet dat een mondeling akkoord op een door mij voorgestelde afspraak geldig is. Erg jammer want het contact daarvoor verliep prima en ik had er vertrouwen in. Dit laatste vind ik erg belangrijk bij het eventueel plaatsen van een order boven €5.000,-. Nu is het vertrouwen geschaad wat jammer is voor alle partijen.
Officiele reactie van Keukenloods 18-07-2019

Hallo GJvD,
Bedankt voor de eerlijke review! Ik weet niet precies wat er gebeurd/ afgesproken is (dus daar kan ik niet over oordelen).
Kan ik je wel nog ergens bij helpen? Zo ja, zou je een mail willen sturen (met extra uitleg of een ordernummer) naar emma@keukenloods.nl? Dan ga ik kijken wat ik kan doen. Toch een fijne dag gewenst!
Groetjes Emma | Keukenloods.nl

Eerlijke prijs/kwaliteit bij Keukenloods 17-07-2019

Duidelijke en eerlijke beschrijving produkt (combi oven magnetron) op de site, Volgens afspraak geleverd in oorspronkelijke verpakking. Voor levering op de hoogte gehouden van de status. Na levering nog telefonisch kontakt gehad over problemen bij plaatsen van de oven en adequaat en goed geadviseerd over de oplossing. Al met al tot nu toe erg tevreden.

Tom 17-07-2019

Ik heb voor keulenloods gekozen vanwege eerdere ervaringen en vanwege de prijs. Snelle levering en werd op de hoogte gehouden van de planning. Ik werd nog gebeld om te checken of ik de juiste maat had besteld. Op afgesproken tijd is de vaatwasser geleverd door een vriendelijke jongeman. Dus eigenlijk goed, naar verwachting.

peter 17-07-2019

dit is voor ons de tweede bestelling, zowel het afleveren en monteren.
prima gedaan.

Manon Pieters 16-07-2019

Makkelijke bestelling, duidelijke omschrijving, goede leverservice en het belangrijkste is dat het product voldoet aan onze voorwaarden en verwachtingen.

Peter 16-07-2019

Goed bereikbaar en afspraken worden goed nagekomen
Bezorging wordt goed gecommuniceerd

Wim Schurink 16-07-2019

Het komt bij de aankoop van een inbouw-vaatwasser tamelijk nauw wat betreft de maten. Hier zijn we door de verkoper goed mee geholpen, en de order-bevestigings-afdeling controleerde ook nog eens via een e-mail. En je wordt goed gewaarschuwd dat het - kundige ! - inbouwteam niet heel snel beschikbaar is; toch een klein minpunt - en daarom geen 10 !

Joop Baars 16-07-2019

Ik zocht een bepaald type inbouwvrieskist en kwam, op aanraden van een kennis, bij Keukenloods uit. Alles werd keurig op tijd geleverd. Of een monteur goed of niet goed is kan ik niet beoordelen, maar onze monteur was in elk geval gezellig en maakte geen gestresste indruk. Integendeel tijdens een kopje koffie hebben we de problemen in de wereld in z'n algemeen en die van Nederland in het bijzonder op een gezellige, enigszins rechtse kijk, doorgenomen en opgelost hahahaha.

Rikus Renting 16-07-2019

Vriendelijke verkoper gesproken.
Goed advies gekregen en daarna prima afhandeling en levering van de bestelde koelkast.

herman 16-07-2019

wat moet ik zeggen, top geholpen. niets van druk maar gewoon zo van kan ik iets voor u doen. resultaat tevreden naar huis met een product. top en nog eens top

F.D 16-07-2019

Uitstekende service en snelle levering.
Ook na telefonisch contact zeer goed geholpen.