Keukenloods - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Keukenloods.

Keukenloods stelt zich voor

Ad 04-11-2020

Komen afspraken prima na hebben scherpe prijs. Ondanks tegenvaller bij installatie geen meerprijs en prima afgewerkt.

Liek 04-11-2020

Keukenloods heeft veel keuze, goede scherpe prijzen, je wordt goed op de hoogte gehouden van je bestelling, snelle levering en vriendelijke bezorgers.
Keukenloods is zeker een aanrader!

Rob Rokx 04-11-2020

Goed geholpen bij de telefonische bestelling van onze 3 in 1 oven, duidelijke communicatie en er werden zelfs nog tips gegeven wat te doen als we het apparaat in ons bezit hebben. Prima keus en zeer concurrende prijzen. Tot een volgende keer, bedankt.

Theo 04-11-2020

Gewoon goed, goede prijs, vriendelijk geholpen.
Grote keuze in verschillende prijsklasses.
En keurig ingebouwd.

Adriaan 04-11-2020

De SMEG die wij kochten kost overal evenveel (waarom dat mag/kan is me een raadsel overigens). Ik denk dat ik bij Keukenloods terecht ben gekomen omdat men wat meer informatie gaf op de website over demontage van inbouwkoelkasten en de kosten die hiermee gemoeid waren.

Ik had gevraagd om het laatste model van de SMEG (die afgelopen oktober is gekomen) en men ging goed om met die vraag.

De reden dat ik toch niet hoger dan een zeven geef, heeft vooral te maken met de communicatie later in het proces. Ik heb meerdere malen moeten bellen/mailen voordat ik eindelijk wist wanneer de koelkast bezorgd zou worden. Overigens altijd correct te woord gestaan, ik had enkel niet het gevoel dat het CRM systeem goed op orde was. Hoe moeilijk is het om een vraag bij een klant te registeren en informatie op te volgen zodat de klant weet waar deze aan toe is? Ik denk dat dat in deze markt (kleine marges/minimale prijsafspraken) het verschil maakt tussen een 7 of een 9 en wel aanbevelen of niet aanbevelen.

F Spiering 04-11-2020

Zeer aantrekkelijke korting
Op tijd vriendelijk en ongelooflijk snel
Ook mailwisseling verliep naar verwachting

Pim 04-11-2020

Prima prijs, snel geholpen en goede kwaliteit.

Snelle verzending en zelfs een SMS 15 minuten voor levering!

Onze afzuigkap hangt mooi!

Suze 04-11-2020

Na grondig onderzoek wb mijn keuze was deze vaatwasser beschikbaar bij Keukenloods. Na aankoop kreeg ik van keukenloods een berichtje dat dit model niet meer leverbaar was. Op zich vraag je je dan af waarom hij nog beschikbaar is op de site? Mij werd echter de opvolger van dit model aangeboden en deze was iets goedkoper dus geen probleem. Ik had gekozen voor plaatsing en aansluiting van de vaatwasser. Via de site werd de indruk gewekt dat deze nog diezelfde week geplaatst zou kunnen worden. Je kan nl de wens aangeven in welke week je de vaatwasser geplaatst wil hebben. Omdat de diezelfde week nog beschikbaar was wekt dat de indruk dat dat ook mogelijk is. Echter bleek later dat de daadwerkelijke levering en plaatsing een aantal weken later pas kon. Dit zou ik aanpassen op de site. Verder ben ik over keukenloods en helemaal over de plaatsing van de vaatwasser erg tevreden. Dit gebeurde heel netjes en vakkundig. Zelfs de plint heeft hij nog op maat gezaagd. Alle rommel meegenomen.

Marco 04-11-2020

Van offerte tot datum van levering perfecte communicatie.
Wel jammer dat er tot aan de drempel van de woning wordt geleverd en dat je zelf het verpakkingsmateriaal mag afvoeren.

Pascal 03-11-2020

We werden in de winkel goed geholpen en kregen de gewenste keukenapparaten voor een scherpe prijs. Klein minpuntje was dat de vaatwasser niet geschikt voor onze IKEA keuken bleek te zijn, maar dit hebben we door een conversiekit weten op te lossen.

Corine Beunder 03-11-2020

Ruime keuze... normaal gesproken snelle levering....duidelijke afspraken omtrent bestelling....levering en installatie

CdB 03-11-2020

Wist wat ik wilde hebben dus het zoeken was makkelijk. Toch nog een vergelijking gedaan maar de prijs is aantrekkelijk en scheelt veel vergeleken met het kopen bij een keukenwinkel en ook met de adviesprijs. Terwijl de producten precies dezelfde zijn.

Harun 03-11-2020

Zeer tevreden over mijn aankoop .voordelig, op tijd levering ,gebruik vriendelijk internet site.

Marco Aarts 03-11-2020

Goedkoop. Zeer vriendelijke en kundige medewerksters. Komen afspraak na. Goede service

Barbara 03-11-2020

prima prijs, veel keuze. bezorgers zijn aardig en kundig. het kost wel wat, maar het is het zeker waard.

Rick 03-11-2020

De keukenloods heeft een heel breed aanbod van apparaten tegen een absoluut scherpe prijs. In ons geval zelfs de goedkoopste aanbieding voor hetzelfde apparaat

Peter 03-11-2020

Goede hulp, personeel ter zake kundig. Geen massale uitrusting maar voldoende keuze voor ieder budget.

Dennis 03-11-2020

Snelle levering en goede prijzen. Echter een front van de afzuigkap beschadigd geleverd (krassen), doos is open geweest. Aangegeven bij Keukenloods, ik ga er vanuit dat ze dit keurig oplossen net zoals de gehele orderafhandeling en tijdige levering. Anders had dit cijfer een 10 geweest.

Johan Langman 03-11-2020

De verkoper van Keukenloods heeft super goed meegedacht over mijn bestelling. En de service afdeling is goed te bereiken.

Willem van Gemert 03-11-2020

Besteld , op afgesproken dag geleverd, en binnen een kwartier geplaatst. Helemaal TOP.

Allan 03-11-2020

Had een afzuigkap besteld die niet snel kreeg een duurdere aangeboden voor een goedkopere prijs👍🏽

N.Tilli 03-11-2020

Goede correspondentie, artikel was op dat moment niet voorradig maar je mocht zelf beslissen of je de bestelling wilde annuleren, artikel in de betreffende week ontvangen, goede service

R van der Kooij 03-11-2020

Snelle handeling en keurige bezorgdienst Product zijn we zeer tevreden mee Via de website ingekocht en alles was keurig verzorgd

Paul Theelen 03-11-2020

Keukenapparatuur gekocht. Levering was over het algemeen snel goed, alleen heb enkele weken op mijn afzuigkap moeten wachten. Op de site stond: levering binnen 1 tot 2 dagen, wanneer op voorraad bij de leverancier. Die kan dus voor behoorlijk wat vertraging zorgen.

Jeanne 03-11-2020

Verkeerde apparaat geleverd wat niet paste. Werd ingeruild voor een wel passende. Dank aan ........ die ons geadviseerd heeft. Ging ff mis maar netjes opgelost.