Keukenloods - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Keukenloods.

Keukenloods stelt zich voor

Thomas 01-11-2020

Snelle, duidelijk communicatie over de telefoon. Goede prijs voor de apparatuur. Levering volgens afspraak.

dierx 01-11-2020

5 weken wachten op een keukenblad als ik dat geweten had was ik wel bij een andere gegaan
Officiele reactie van Keukenloods 02-11-2020

Beste Dierx,

(Zoals we eerder hebben uitgelegd op Trustpilot): De levertijd van een werkblad ligt inderdaad rond de 5 weken.
Het werkblad komt, volgens plan, rond 04-11 binnen. We kunnen dit proces helaas niet versnellen. De leverancier is nog bezig om het werkblad klaar te maken: wanneer wij het blad binnen krijgen gaan we het direct leveren, zodat je het zo snel mogelijk in huis hebt.

Hartelijke groeten,
Emma | Keukenloods.nl

Fam Sip 31-10-2020

We hadden al hele goede ervaringen met de keukenloods, en ook nu was alles weer zoals verwacht.

Aldo 31-10-2020

Alles is tot in de puntjes perfect verlopen! Top geregeld keukenloods, en super vriendelijke bezorger.

Hedwig 31-10-2020

Kon op zeer korte termijn gewenste koelkast leveren tegen zeer gunstige prijs.

Yvonne 31-10-2020

Fijn geholpen in de winkel op Rotterdam Zuid. Duidelijke informatie en snel en adequate afhandeling.

Henk van Rooijen 31-10-2020

Geweldig geholpen, niets was teveel wat wij vroegen. Nette offerte en zelfs bij de levering was het iets goedkoper.

Frank 30-10-2020

We hebben voor onze volledige keuken de apparatuur besteld, er was even een leveringsprogramma met de vaatwasserbestendig ben daar netjes 2 weken voor uitlevering over gebeld, heb samen met de man aan de telefoon een iets luxer type uitgezocht heb daar niets voor bij hoeven te betalen, vond het netjes opgelost door Keukenloods. de prijs was zeer netjes, er wordt 1 week van tevoren contact opgenomen, leveren netjes op tijd, en een nette chauffeur, gewoon lossen controleerde ook de goederen mee .
Kortom aanrader.

Emiel 30-10-2020

Uiteindelijk goed geholpen nadat we eerst een verkeerd product geleverd hebben gekregen. Ze namen hierna persoonlijk contact op om het probleem op te lossen. Complimenten hiervoor.

Thom 30-10-2020

Goede hulp bij het uitzoeken van vervangend keukenapparatuur. Op basis van oude typenummers kon Keukenloods mij helpen met de juiste nieuwe apparatuur. Daarbij een concurrerende scherpe prijs ontvangen. De montage liep vlekkeloos en keurig op tijd. Volgende keer zou ik weer Keukenloods adviseren.

johan boersma 29-10-2020

Duidelijk, zonder doekjes en overzichtelijk. De taal is helder, de plaatjes goed en overzichtelijk. Ik hou wel van duidelijkheid en ook t communiceren over wat wanneer en hoe laat er iets gebracht wordt. Iedereen weet dat je een schatting van krijgt maar naar mate het dichter bij komt verkleinen jullie het bezorg venster en dat vind ik fijn.

Joop Jansen 29-10-2020

Prima antwoord via mail en telefonisch op mijn vragen. De prijs was zeer concurrerend en de aflevering vond binnen 24 uur plaats. Hier wordt echt afspraak is afspraak nagekomen.

Herman 29-10-2020

Uitstekende ervaring, scherpe prijs! Plaatsing verliep ook prima, zeer vriendelijke en kundige monteur!

T Braam 29-10-2020

De kwaliteit van de zanussie wasemkap is matig .
Bevestiging zwak te korte schroeven
Terugslag klep past niet.
Officiele reactie van Keukenloods 02-11-2020

Beste T,

Wat vervelend om te horen! Ik kijk graag met je mee om na te gaan hoe we dit kunnen oplossen. Wil je hiervoor je ordernummer toesturen naar emma@keukenloods.nl? Dan kijken we met je mee.

Hartelijke groeten,
Emma | Keukenloods.nl

Loo etra 29-10-2020

Heel goed geholpen in de winkel, duidelijke uitleg en een scherpe prijs, ook zeer tevreden over de aflevering , super

Mirjam 29-10-2020

Snelle levering. Er waren 2 bakjes beschadigd in de deuren van Amerikaanse koelkast. Dit doorgegeven en het probleem werd direct verholpen. Super service

Tevreden klant 29-10-2020

Na bestelling iets mis gegaan in communicatie kwa levering , maar na telefonische contact erg goed opgelost.
Ik ben heel erg tevreden

Henk Oosterbaan 29-10-2020

Mede, op advies van iemand, die regelmatig voor zijn werkgever, Keukenloods apparatuur, moet plaatsen. Wordt volgens afspraak met Keukenloods, bezorgd. Daarnaast was de bezorger, niet alleen op tijd, maar ook een keurige, kerel, die de oude apparatuur. meegenomen, heeft, ook volgens afspraak.

Carin 29-10-2020

duidelijke omschrijving van het artikel , Bosch inbouw oven, en hele goed prijs. Bestelling zelf op gehaald in Opmeer, snel in huis dus! Werkt naar tevredenheid.

Frits 29-10-2020

Prima geadviseerd en het bestelde fornuis keurig bezorgd en netjes geplaatst. Heel tevreden

kLANTVRIENDELIJK!! 29-10-2020

Ik heb via de website van keukenloods koolstoffilters besteld met bezorgkosten van 8 euro. Al snel hierna werd ik gebeld door een medewerker van keukenloods dat zij dit persoonlijk laten bezorgen zonder deze extra kosten van 8 euro. vandaar deze optimale beoordeling van KEUKENLOODS in ZAANDAM!.

Hans Wouters 29-10-2020

Prima telefonische info.
Prima waarschuwing voor grootte nis.
Uitstekende info over bezorging.

Harry 29-10-2020

Super snelle levering
Goed verpakt en de kookplaat zijn we zeer tevreden over. Top

Ellen 29-10-2020

mooie winkel.
personeel denkt mee met de klant en probeert een oplossing te vinden passend bij de klant.
1 aandachts punt m.b.t. de outlet. 1 artikel miste een stekker en dat wisten we niet, dus was zoeken en een inspectie nodig om die veilig aan te sluiten.

Yara 29-10-2020

Ik heb na ongeveer 2 jaar nog een extra onderdeel besteld. Alles was nog bekend en werd heel snel geregeld.