Keukenloods - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Keukenloods.

Keukenloods stelt zich voor

Top service! 03-11-2020

De Smeg oven die ik zocht werd aangeboden voor een zeer scherpe prijs. Het tijdstip van bezorgen kon ik zelf aangeven en op de dag van bezorgen kreeg ik regelmatig smsjes met de precieze aflevertijd. En betalen mocht per pin op het moment dat de oven netjes binnen gezet was. Top service...

Siegfried 03-11-2020

Duidelijke afspraken, goed en betrouwbare levering. De montage is goed gegaan, klasse.

J Drost 03-11-2020

Vaatwasser gekocht,
Prijs /kwaliteit is goed,snelle levering, en de oude weer mee terug. Verdiend een pluim.

Jasper 03-11-2020

Een inductiekookplaat gekocht. Prima geholpen goede prijs kwaliteit verhouding.

Erwin 03-11-2020

Medewerker is helder en duidelijk, denkt mee en vraagt doelgericht. Met een prettig stukje humor goede deal kunnen maken.

AvS 03-11-2020

Goede service, een eerlijk advies en zeer prettig geholpen in de winkel,top!!

Anny 03-11-2020

Het is erg druk bij keukenloods maar heb je telefonisch contact dan helpen ze met goede informatie en natuurlijk een perfecte prijs. De levering was supersnel en gaf geen problemen. Wij zijn tevreden

Jossie 03-11-2020

Gewoon prima. Geen poespas. Wat ik super handig vond: de bezorger belde een kwartier voor aankomst, dat ie er aan kwam.

Pieter 03-11-2020

Prima service. Goed advies. Bij het bestellen van de door ons uitgezochte inductie kookplaat bleek deze niet meer leverbaar. Daarop hebben we voor hetzelfde geld een duurdere kookplaat aangeboden gekregen.

Paula 03-11-2020

De inductie kookplaat die ik had gezien was elders voordeliger. Kreeg na melding een prima aanbod, bestelling was toen snel geregeld en ook de levering was snel. Alleen jammer dat ik geen antwoord heb gekregen op een vraag over speciale braadpannen die ik via email heb gesteld.

Angelica 03-11-2020

Handig dat je via mail op de hoogte word gehouden.
Je zelf kunt bepalen wanneer je spullen gebracht worden.
Via sms kregen we bericht dat ze er tussen zo en zo laat waren.

Eso All-In 03-11-2020

Beste,
Heel goed ontvangen in de winkel ,heel erg behulpzaam en meedenkend. Alles geleverd zoals afgesproken en op tijd. Levering heel goed gelopen, alle spullen netjes binnen gezet.
Complimenten voor de service en niet te vergeten beste prijs aanbod. Bij heel veel leveranciers geweest en vergeleken maar keukenloods heeft de beste prijs.

Greg 03-11-2020

Goed advies, vlotte levering en een leuke korting! Goede tip van de verkoper: denk aan de actie, die moet u zelf bij de fabrikant aanvragen.

jolanda 03-11-2020

omdat ze ook de goedkoopste zijn en je word er vriendelijk behandeld en ze weten veel van hun producten.

Michel 03-11-2020

Geweldige service!!!! Altijd bereid voor net wat extra’s! Alle contact momenten lopen super fijn en heel netjes!!!
Hie kan menig bedrijf nog wat van leren.

Meulenkamp 03-11-2020

Goede service en snelle levering.
Overleg levertijd is mogelijk en altijd weer aan te passen.

Victor 03-11-2020

Snelle respons, goede aflevering. Keurig ingepakt en alles werkt. Kortom, prima service

J. Hopmans 03-11-2020

Top service! Er wordt goed met je meegedacht en daarnaast is de prijskwaliteit gewoon erg netjes bij Keukenloods. Bezorging ging helaas niet precies volgens mij, maar daar werd wel direct op geschakeld en uitzondering gemaakt, zodat ze alsnog direct de volgende ochtend om 08:00 alles hebben geleverd. Hierdoor liep de keukenmonteur ook geen vertraging op. Fout makelijk is menselijk uiteraard en oplossing was perfect, dus complimenten.

Gerrit 03-11-2020

Te vroeg geleverd niet afgesproken, als je een bezorg datum kunt invullen en ze houden zich er niet aan, een geluk dat er iemand thuis was
Officiele reactie van Keukenloods 03-11-2020

Beste Gerrit,

Vervelend dat de vroege levering bijna niet goed uit is gekomen. Het gewenste dagdeel voor de levering kan niet altijd gehonoreerd worden, we houden er zoveel mogelijk rekening mee. Het is een wens, geen belofte: soms komt het product inderdaad eerder, en soms even later.
Ik hoop dat het product zelf alsnog aan je verwachtingen voldoet. Anders horen we het graag, en kijken we met je mee.

Hartelijke groeten,
Emma | Keukenloods.nl

Jasper 03-11-2020

Ik heb alle keukenapparaten besteld bij Keukenloods. Daarmee had ik ook diverse losse orders (door latere wijzigingen en verschillen in leverdata), dus deze review gaat over de shop, niet zozeer het bestelde produkt. Ze hebben een enorm aanbod, en concurrerende prijzen. Telefonisch contact leggen is soms wat lastiger (wachttijd aan de telefoon), maar altijd vriendelijk. Ze nemen de tijd voor je, en er wordt meegedacht met je vraagstelling.

Michael 03-11-2020

........ van de keukenloods in Waddinxveen is een vriendelijke man die meedenkt met de klant en niet enkel werkt om zo snel mogelijk provisie te verdienen. Mede dankzij hem hebben wij nu een prachtige keuken! Zeer tevreden met de aflevering de planning en het eindresultaat!

Branko Broekman 02-11-2020

Ik heb een aantal jaar geleden al eens iets gekocht via Keukenloods. Ook nu is weer een goede service geleverd voor het afspreken van de bezorging van mijn bestelling, geleverd op de vierde verdieping zoals afgesproken, oude machine mee terug genomen en voor de laagste prijs vergeleken met een aantal andere aanbieders. Absoluut een aanrader om hen te raadplegen.

Raymond 02-11-2020

Super snel en vriendelijk geholpen. Fijn dat er ook werd meegedacht. Er werd tijdens ons gesprek even contact gezocht met Miele Nederland wat heel snel ging en mij een betrouwbaar gevoel gaf. Binnen paar minuten was alles rond.

Pest,WJ 01-11-2020

Netjes en keurig tel geholpen , ik raad deze Keukenloods voor 100% aan
ook de bezorging was uitstekend , nogmaals bedankt

Pascale 01-11-2020

Duidelijke site, snel en makkelijk te bestellen. Goede service. En veel keuze