Keukenloods - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Keukenloods.

Keukenloods stelt zich voor

Lia8 04-08-2020

Heb gebruik gemaakt van een holidaydeal bij de aankoop van een Siemens afwasmachine. In dit geval SN657X02PE. Leuk e-mail contact gehad of ik wel of niet opnieuw gebruik zou maken van nog een andere aanbieding. Uiteindelijk bij mijn oude keuze gebleven. Op zaterdag werd in het aangegeven tijdvak de nieuwe afwasmachine afgeleverd en de oude meegenomen. Prima geregeld. Over de afwasmachine is al genoeg positieve feedback geschreven. Ook ik ben blij met deze aankoop. Hij werkt als een zonnetje! Bedankt Keukenloods voor de aanbieding, service en het leuke contact via de e-mail! ;)

Mario 04-08-2020

Zeer tevreden snelle levering netjes behandeld zou volgende keer weer hier kopen

A Verploegen 03-08-2020

Goede service snel correct prima kwaliteit
Zeer tevreden nette chauffeur
Prima geholpen

Mart Bender 02-08-2020

Quooker laten plaatsen. Scherpe prijs, prima voorlichting bij bestelling en later bij aanvullende vraag.
Montage zeer netjes uitgevoerd en zeer compleet ( oud leidingwerk volledig vervangen zonder meerprijs!). Werkt uitstekend.

Vliet 02-08-2020

Prima in de winkel in Amstelveen geholpen. Snelle en correcte aflevering. Door aanbeveling naar deze winkel gegaan

Bram Schuitemaker 31-07-2020

duidelijk en goed advies. wij hadden een nieuwe kookplaat nodig en hebben gekozen voor inductie wat heel goed bevalt.
Deze plaat werd snel geleverd en perfect aangesloten.

Wilma 30-07-2020

Alles top! Echt, goede service, site is duidelijk, als ik dit eerder geweten had was mijn keuken gekocht bij keukenloods 👍

Joyce Koster 30-07-2020

Vriendelijk en service gericht. Snelle en accurate levering. Goede prijs/kwaliteitsverhouding.

M.Verkooijen 30-07-2020

Snelle service en plaatsen van koelkast. Klantvriendelijk en product is van kwaliteit.

F.C. van den Berg 30-07-2020

Omdat de koel- en vriesapparatuur va onze Siemens keuken vervangen moest worden zijn wij op zoek gegaan naar leveranciers. Wij kwamen het voordeligst uit bij de Keukenloods. Wij zijn daar in Waddinxveen vakkundig en vriendelijk te woord gestaan. De levering en plaatsing van de apparatuur is snel en vakkundig tot onze volle te tevredenheid geplaatst.

Marieke Wensing 30-07-2020

Prima bereikbaarheid en service. Afzuigkap wegens tijdgebrek zelf opgehaald op hoofdkantoor en de medewerker heeft me goed geholpen om het grote pakket in mijn auto te krijgen. Dank!

Nat K 30-07-2020

• Vriendelijk personeel aan de telefoon
• goed advies gegeven voor een vriezer
• snelle service, binnen 30min was de vriezer geinstalleerd
• goede prijzen

Marianne Spoelstra 30-07-2020

Geweldige klantenservice, doen echt alles voor de klant, zelfs het bijna onmogelijke.
Super snelle levering.

Joost 30-07-2020

Wat een toppers werken hier, enorm goed advies, meedenken en plezierige manier van communicatie. Weten heel snel wat voor type ze aan de lijn hebben. Tegen mij mag wel informeel gedaan worden, dat vond ik prettig. En daarbij ook nog de scherpste prijs krijgen en in overleg de juiste levertijd krijgen maakte de complete afhandeling helemaal top.

Tijn 30-07-2020

de website is wellicht te uitgebreid, maar als je een medewerker aan de telefoon hebt, kom je er samen heel snel uit. De levering was na twee weken en de montage is zeer snel en professioneel uitgevoerd. wij zijn zeer tevreden!

CW 29-07-2020

Prima webshop. Ik ben heel goed geholpen door de klantendienst en voor een goede prijs.
Super snelle levering en alles was in orde bij aflevering.
Ik heb gekozen voor deze winkel omdat je op de site heel goed kan vergelijken. En heel veel keus.

helmig 29-07-2020

Prima service. Ik heb gebeld met Keukenloods en een Pelgrim-combi-magnetron besteld. Deze zou dezelfde week bezorgd worden. Echter, in de confirmatie-mail stond dat de combi-magnetron wegens geen voorraad pas over 3 weken geleverd zou worden. Daarop heb ik opnieuw gebeld, de bestelling is kosteloos omgezet naar een andere iets duurdere uitvoering en deze werd keurig op tijd geleverd. De vriendelijke bezorger heeft het oude apparaat meegenomen. Prima afgehandeld door Keukenloods.

Jeroen wolgen 28-07-2020

Product was ergens anders goedkoper, Keukenloods bood gelijk hetzelfde aan voor dezelfde prijs.
Levering was in Corona tijd snel want hoefde maar 3 weken te wachten.
Ben er erg blij mee en ga zeker vaker zaken doen met keukenloods.

Joke de Goede 27-07-2020

Ik wil graag dichtbij ondernemers steunen. En het gesprek verliep erg goed. De verkoper dacht mee het was gewoon top. Voor mijn eerst komende aanschaf zeker terug naar keukenloods watergang.

Robert 27-07-2020

Duidelijke webshop, je word netjes te woord gestaan en geholpen, ze denken met je mee.
Levering is ook prima.

M.P.M. de Groot 26-07-2020

Prijs/prestatie verhouding is erg goed. Snelle service, zowel in de winkel, website en telefonisch. Leveringen waren compleet en op tijd. Zeker voor herhaling vatbaar.

Elly Badra-Poel 25-07-2020

De Keukenloods in Hoorn is een TOP-bedrijf: altijd de nieuwste inbouwapparaten, snelle levering en plaatsing en ze leveren subliem VAKWERK. wij zijn er al bijna 20 jaar klant en hebben nog NOOIT een nare ervaring met ze gehad. Nu, in onze nieuwe keuken (appartement) hebben wij 4 inbouwapparaten van hetzelfde merk met GRATIS vijf jaar garantie. Als dat niet TOP is?!

Roel 25-07-2020

Ik ben zeer tevreden over keukenloods, vooral over de snelle levering en over de prijs/kwaliteits verhouding van de keukenapparatuur!!!

G van dijk 25-07-2020

Snelle service en ze komen de afspraak na en mensen die weten waar ze overpraten Top

Mariella Lablans 25-07-2020

Zeer prettig te woord gestaan, en fijn geholpen, vriendelijke mensen aan de telefoon, en er wordt goed met je meegedacht.