Keukenloods - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Keukenloods.

Keukenloods stelt zich voor

Meindert 18-09-2020

Prima site waarmee je snel je producten kunt selecteren en afrekenen. Na de bestelling een zeer goede follow-up via mail over de voortgang en aflevering.

Gerda 18-09-2020

om De keukenloods te te bedanken voor de uitmuntende levering en ook nog een week eerder dan verwacht.deze negen is dubbel en dwars verdiend

Sjoerd 18-09-2020

Super geholpen tijdens de aankoop dmv advies. Uitgekomen op precies wat we voor ogen hadden. Doorslaggevend voor een dikke 10 was de monteur die langs kwam. Uiterst vriendelijk. Nam de tijd en zag alleen oplossingen ipv problemen. Top!!

Helen van Drunen 18-09-2020

Keurige winkel, alles staat netjes opgesteld. Je wordt keurig geholpen en de medewerker denkt met je mee. De Bosch vlakscherm afzuigkap is stil en werkt goed.

Ricardo Vianen timmerwerk en onderhoud 18-09-2020

Goede snelle service, strakke prijzen en snelle levering.
Ik vind telefonisch contact makkelijker en sneller werken en dat gaat prima.

Ingrid 18-09-2020

Mijn keuken werd door een andere firma geleverd , perfect, maar de oven en vaatwasser zouden 3 weken later komen.Ben op de site van keukenloods gaan zoeken .Met een medewerker gesproken ,prima geholpen.Oven en vaatwasser besteld en 2 dagen later netjes afgeleverd.Echt een aanrader van keuken apparatuur.

J.Venema 18-09-2020

Ik vind Keukenhofs een prima shop een goede service, snelle en accurate levering.
Ook de vervoerder neemt contact op om de tijd van levering door te geven. Al met al perfect.

Bianca 18-09-2020

Goed bereikbare winkel en webshop. Uitstekende service. Ik kon mijn product ophalen waar ik wilde.

pr 18-09-2020

Persoonlijk vind ik het fijn om spullen zelf te zien. De winkel geeft genoeg voorbeelden is overzichtelijk en heeft mensen met kennis rondlopen die met je meedenken.

Astrid 18-09-2020

Wij zijn er heel fijn geholpen. Zeer aardige verkoper met verstand van zaken. Neemt de tijd voor je. Er is heel veel keuze.
Echt een aanrader!

Mart 18-09-2020

Goede service nette levering en vriendelijke klantenservice. Altijd bereikbaar.

Regeling 18-09-2020

Ik heb voor deze shop gekozen omdat ze goede service leveren en met je meedenken.

Mark Vlcek 17-09-2020

Tevreden en aan te bevelen!
Ik dacht keukenloods.nl ... een budgetbedrijf... kan niet veel soeps zijn. Maar vanaf het eerste telefonische contact tot aan de levering en inbouw van mijn koelkast/vriezer niet anders dan lof! De medewerker aan de telefoon hielp mij om de juiste inbouw koelkast te vinden die voldeed aan de eisen mijn oude keuken. En met de zekerheid als het niet zou passen, zou het niet mijn probleem zijn.
Afspraak = Afspraak. De communicatie rondom levering, inbouw en ook over het meenemen van het oude apparaat klopte in alle opzichten. Mijn zorgen werden weg genomen en mijn verwachtingen overtroffen! Ik ben een tevreden klant die zegt... hopelijk tot ziens!

Wichert 16-09-2020

Snel en vriendelijk in de afhandeling. Nadat het artikel wat ik besteld had, niet geleverd kon worden binnen de afgesproken termijn , werd er een vervangend artikel aan geboden.

René 16-09-2020

Goed aanbod, goede heldere service en uitleg aan de telefoon, er wordt goed met mij meegedacht door het checken van de maten van de oude in verband met de te plaatsen nieuwe.

Ook de montage assistentie er apart bij aangevraagd, was prettig bij aflevering en plaatsing van de nieuwe en inname oude apparaat. Ook zeer service gericht en beleefd. Goede ervaring ook

Pieter 16-09-2020

Heldere site, die mij is aangeraden door de installateur van mijn zonnepanelen

A. Blokland 16-09-2020

ZIJN BIJ VERSCHILLENDE ZAKEN GEWEEST, OOK MOOIE AANBIEDINGEN. MAAR WILDEN TOCH NOG EVEN VERDER KIJKEN. WISTEN DAT ONZE BUURJONGEN WERKTE BIJ KEUKENLOODS Roosendaal. ZIJN daar goed geholpen en met een mooie aanbieding (koelkast) huiswaarts gekeerd. Prima personeel, goed geholpen.

Celine 15-09-2020

Een duidelijke website met een groot aanbod. Het is makkelijk om gericht naar eigen wens te filteren en om producten met elkaar te vergelijken. Na bestelling gelijk een keurig telefoontje gekregen met duidelijkheid over de bestelling. Daarna een erg snelle en keurige levering, erg tevreden!

Jan S 15-09-2020

Overzichtelijke webwinkel met lage prijzen. En als er elders nog lagere prijzen zijn, zijn ze bereid die prijs te benaderen of over te nemen. Telefonische order in het weekend werd pas op maandag schriftelijk bevestigd. Snelle levering en vriendelijke bezorging.
Nadeel. Op de website stond niet dat onze combi magnetron niet/ minder geschikt was voor inbouw boven de koelkast. Gevolg is dat functieknop aan de bovenkant weergeeft welke instelling je hebt gekozen. We kunnen er alleen niet bovenop kijken om dat te zien. Te hoog.

Patricia Van Daal 15-09-2020

Zeer goed geholpen door Dhr. xxxx in filiaal almere buiten. Dacht goed met ons mee voor een nieuw keukenblad.
Binnenkort komen wij nog terug voor een plintje die we extra er nog bij willen zodra onze keuken af is.

Jonneke 15-09-2020

Nadat bleek dat de ons bestelde afzuigkap niet voorradig was werd er direct een alternatief aangeboden voor dezelfde prijs. Alles netjes op tijd geleverd. Zeer fijn bedrijf

Marco 15-09-2020

Prima service en communicatie. Zeer snelle levering. Bezorging verliep probleemloos, de chauffeur nam netjes contact op dat ie er met een half uur was. Ik zal hier zeker weer bestellen.

Marry de Bries 15-09-2020

Goede feedback over levering zeer tevreden over de gang van zaken aanbod voor een andere afwasmachine omdat de bestelde niet meer leverbaar was met extra korting ook installatie perfect

Frank 15-09-2020

Goede voorlichting en snelle levering. Ook de installatie (van gaskookplaat) werd netjes afgehandeld.

w.heijne 15-09-2020

Vlotte afhandeling en levering. Netjes!
Goede website, goede prijs
Aan te bevelen.