Keukenloods - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Keukenloods.

Keukenloods stelt zich voor

Edmond 17-08-2020

Na 20 jaar tijd voor een nieuwe afzuigkap van Bosch tijd voor een nieuwe Bosch.duidelijke website met handige zoekfunctie.
Na nog een vraagje telefonisch contact gehad ,duidelijk en vriendelijk advies. Gelijk telefonisch bestelling gedaan.
Afzuigkap netjes vlgs afspraak geleverd.

Coby Peeters 17-08-2020

Na wat gesteggel over de prijs, toch nog naar volle tevredenheid geregeld.
Installatie van de apparatuur was perfect en professioneel.

Bianca 17-08-2020

Wij hadden deze shop gekozen omdat hij goedkoop is dachten wij keukenloods.We hadden de combi magnetron goedkoper gekregen van 699 voor 599€. Thuis hadden wij hem geïnstalleerd en mijn dochter zei jullie hebben te duur betaald hij staat op internet voor €525. Jammer dat de verkoper hier niets over zei. Want die 100 euro ging er makkelijk af . Daarom zou ik zeker tegen derde zeggen kijk eerst goed op internet wat de prijs is.
Verder nette winkel.

ike 17-08-2020

nadat de eerste levering niet goed is gegaan door een kleine fout in het mazazijn, heb ik deze levering geannuleerd, en binnen twee dagen mijn geld terug gehad.
na terug keer van een buitenland trip heb ik weer het zelfde combie oven besteld en dit keer ging het perfect, levering kwam op de tijd die ze aan hadden gegeven in de sms die ik ontving.
ik heb het product nu twee weken uitgeprobeerd en voldoet voor 100% aan mijn verwachtingen.
mocht ik in de toekomst nog iets nodig hebben wat door deze winkel wordt verkocht, dan ga ik daar zeker weer shoppen als ze in de prijs ook mee kunnen met andere.

hessel meijet 16-08-2020

Vriendelijk, luisterend oor en vakkundig advies..............................

Marco 16-08-2020

Zonder telefoonnummer kreeg ik per e-mail geen offerte voor een vaatwasser, waardeloos!.
Reacties waren wel snel.

Fred 15-08-2020

Goede begeleiding en service, uiteindelijk ook een prima voorstel.'
Levering is strak geregeld.

Wil 15-08-2020

Hebben een inductie kookplaat aangeschaft.
De prijs en de levertijd is prima!

Petra 15-08-2020

Goede prijs, Zeer vriendelijke bezorging. Snelle levering. Houden zich aan de afspraken. Gratis biervat was bij het transport kapot gegaan en dit werd de volgende dag per post toegestuurd.

Danny langendoen 15-08-2020

Goed en vriendelijk geholpen, keuzehulp bij twijfel is grandioos. De Volgende keer zeker weer naar Keukenloods.

Paul 14-08-2020

Een soepele aankoopprocedure, alleen was de leveringstermijn met "enkele dagen " wat kort gestart, dit werd onmiddellijk rechtgezet bij de bevestiging van de aankoop, termijn 2weken, en die werd dus stipt nageleefd. Voor de levering werd de levertijd meegedeeld, ts 7u15 en 10u15, de afstand naar Aalst (België) in acht genomen zeer vroeg. Groot was mijn verbazing dat de levering er was om 7u45, bij navraag bevestigde de jongeman dat hij om 4u15 in de nacht vertrokken was. Ik was stomverbaasd dat zoiets vandaag nog mogelijk is. Moet ik nu applaudisseren of aanklagen, ik weet het niet. In elk geval de levering was piccobello in orde en de volgende dag om 10 uur was de zelfinstallatie van mijn dampkap op een granieten achtergrond een feit, met dan k aan Keukenloods.
Paul Callebaut (76 jaar).

Cobus 14-08-2020

Prima service. Kleine onderdelen konden we bij de winkel in Utrecht ophalen.

Johnvdl 14-08-2020

Ja, alweer gelukt. Ik ben al een trouwe klant die geniet van 1) de beleefde hulp 2) de keuze 3) DE PRIJS !!
dat bij elkaar opgeteld doet me iedere keer weer terugkomen !!

Willem v d Hoeff 14-08-2020

Snelle en correcte levering van de aankoop ,tevens goede informatie gedurende het traject van levering. Keurig, een tevreden klant in deze.

Maurice 14-08-2020

Ik heb geen enkele negatieve opmerking alles is van A tot Z perfect geregeld

R.Jansen 14-08-2020

Nadat de bestelling was geplaatst,
Werd er na gebeld of de afmetingen klopten .
Aangepast en snel geleverd top 👍🏽

Belg 14-08-2020

Top service😃 !!! zo goed als direct antwoord op alle vragen ivm product- betrouwbare levering volgens afspraak - daar kunnen veel bedrijven wat van leren ! En dit aan een prijs om 'U'tegen te zeggen Dank aan het keukenloodsteam

rene 14-08-2020

Ik kreeg nog een belletje na bestelling vanuit Keukenloods.
Apparaat was niet leverbaar, meer dan gelijkwaardig vervangend apparaat voor dezelfde prijs ontvangen. Maten nog extra gecheckt door Keukenloods, volgende dag geleverd. Alles prima

Marianne 14-08-2020

Goed geholpen. Vriendelijk, deskundig en niet opdringerig personeel. Bezorging snel en zoals afgesproken.

Jan van Rooijen 14-08-2020

Heel scherpe prijs, snelle afhandeling van de order en snelle levering.
Wat wil je nog meer!

Femke 14-08-2020

Duidelijke communicatie wat betreft de bevestiging van de bestelling, en ze denken goed mee, (eigenschappen voor inbouwapparatuur). Levering was ook fijn op tijd, kreeg 10 minuten vooraf een berichtje dat het eraan kwam. De producten zelf bevallen goed, en zien er netjes uit.

Fred 14-08-2020

Geholpen door een zeer klantvriendelijke en professionele medewerker, fijn geadviseerd en samen een goede keuze kunnen maken nl. een Atag inductiekookplaat, type HI7271S

Petra Peters 13-08-2020

Ik had hetzelfde product ergens anders goedkoper gezien en dit doorgegeven aan keukenloods, kreeg het product voor dezelfde prijs. Snel en goed geleverd. Prima service en klantvriendelijk en zeer snel reactie op mijn vragen via de mail. Top!

Gilbert van Hemert 13-08-2020

Onze Siemend koffiemachine gaf het na ruim 10 jaar op en moest vervangen worden. Na eigen research moest het de Siemens IQ700 worden. Uiteraard op de bekende sites als Bol.com en Coolblue uitgekomen, maar de service van Keukenloods gaf de doorslag om deze hier te bestellen. Via de chat een goed advies gekregen én de oude machine werd kosteloos retour genomen (kan Coolblue nog wat van leren...). Machine werkt top!

Jörgen 13-08-2020

Goede service en levering. Jullie dachten goed mee voor wat betreft het maken van de keuzes