Keukenloods - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Keukenloods.

Keukenloods stelt zich voor

Regina 09-07-2020

Goede info per telefoon en goed te volgen systeem over wanneer welke aankopen aanwezig zijn. Zeer klantgericht, er wordt goed meegedacht, dus goed bereikbaar voor overleg en info.

F. de Lange 09-07-2020

Heb een Inductiekookplaat van Siemens gekocht. Werd heel goed geïnformeerd over de werkwijze en voordelen van de verschillende kookplaten. Heb de kookplaat zelf kunnen monteren en mijn vrouw is er heel blij mee!

Yvonne 09-07-2020

Makkelijk te bestellen en overzichtelijk. Met 2 dagen in huis , dus perfect . Er is wel 1 minpuntje 😉 , heb 1 artikel bestelt en heb daarover 8 mailtjes ontvangen.. beetje overdreven

Paula van Esveld 09-07-2020

Dit is de shop waar je moet zijn voor een prima advies en een goede service. Werd ook geattendeerd op een aanbieding die nog nét 1 dag geldig was, maar ik mocht er eerst nog over nadenken. Ik werd zelfs geholpen met het bevestigen van de stekker, bespaarde mij toch €90.00
Dank je wel Keukenloods.
Mijn volgende bestelling is zeker bij jullie.

Henk Nab 09-07-2020

snelle levering. waardeer telefoontje vooraf of maten wel klopten etc. zijn tevreden met de plaat, moeten nog wel even de gebruiksaanwijzing erbij halen. functies zijn anders dan mijn oude plaat (15 jaar).

Nils 09-07-2020

nieuwe draadgarde nodig voor een Kitchenaid mixer. Keukenloods had de beste prijs en duidelijk dat het de juiste maat was. Binnen 24 uur geleverd. Prima dus.

Wim van Wijk 08-07-2020

1 is dat jullie de enige vestiging in mijn regio zijn.
2 is dat ik uitstekend en ruimhartig ben geholpen en mijn keuze heb kunnen maken.
3 is dat de monteur een probleemoplossende houding had en zijn werk prima heeft gedaan. Ik ben heel tevreden. Mocht er zich toch een probleem voordoen dan weet ik zeker dat ik wederom goed geholpen zal worden. Vertrouwen heet dat.

Harry 08-07-2020

Goeie, snelle en complete levering.
Bovendien is het personeel goed op de hoogte van de technische details.

Sabien Bolsius 08-07-2020

Deze shop werd mij aan bevolen door een klusjesman.
De website is erg overzichtelijk en ik had mijn afzuigkap zo uitgezocht.
Heldere info per e-mail en er werd nog gecheckt of ik wel de goede had uitgezocht ( motorloze) goede service.
Ook wat betreft bezorging was het vrij helder, alleen had ik begrepen dat de oude opgehaald zou worden.
Dit was niet zo, maar geen probleem voor mij.
De prijs app viel bij mij goed en verpakking en boekjes waren in orde.
Min puntje lampje lag los en had een andere hogere sterkte moeten zijn.
Officiele reactie van Keukenloods 08-07-2020

Beste Sabien,

Hartelijk dank voor je review. Goed om te lezen dat je tevreden bent over onze website en service! Ik kijk er wel van op dat het oude apparaat niet is meegenomen. Dat doen we (onder voorwaarden) namelijk wel. Gelukkig geef je aan dat het geen probleem was, maar ik hoor alsnog graag waarom dit is voorgevallen. Dan kunnen we het bij de volgende klanten voorkomen. Wil je dit (en je ordernummer) laten weten via emma@keukenloods.nl? Alvast bedankt!

Hartelijke groeten,
Emma | Keukenloods.nl

A.E.Moll van den Hurk 08-07-2020

Contact eerst telefonisch makkelijk verlopen en afspraken per mail bevestigd en daarna correct nagekomen en afgehandeld.

Beek 08-07-2020

Perfect op tijd geleverd en goed verpakt en prima apparaat wekt goed met duidelijke handleiding

Jordy Buysman 08-07-2020

Prima geholpen aardig personeel en goede spullen 👌ze hebben verstand van zaken over de producten die ze verkopen

V. H. 08-07-2020

We wilden graag een inbouwvaatwasser in een bestaande keuken. Volgens menig keukenwinkel was dat geen doen, maar bij keukenloods was het geen probleem, en niet eens heel duur. We kregen advies over welk model we moesten kopen. Deze bleek niet op tijd leverbaar, maar toen toch weer wel. Do communicatie van keukenloods daarover was overigens top. Installatie netjes uitgevoerd, niets op aan te merken!

Anita 08-07-2020

Keurig geholpen aan de telefoon bij de bestelling en de levering en installatie zijn volledig naar tevreden verlopen.

Fam van Kuijk 07-07-2020

Zeer tevreden. Goed telefonisch geïnformeerd over het product. Geen10 want er blijft altijd ruimte voor verbetering.

Wout de Boer 07-07-2020

Prima snelle levering en vakkundig geplaatst door keurige en vriendelijke service monteur .

Jan Moog 07-07-2020

Nette winkel met voldoende assortiment op keukengebied. Deze winkel was voor ons makkelijk te bereiken. De voorlichting was vakkundig. De levering en plaatsen van de inductie kookplaat eveneens.

Marcel 07-07-2020

Wilde nieuwe vaatwasser graag snel hebben. 's-avonds nog geholpen met advies over welke zou passen en qua aansluitvermogen, volgende dag al bezorgd!

Ivan 07-07-2020

Al erder keuken apparatuur bij keukenloods gekocht en ik kom steeds terug gezien de snelle en correcte afhandeling volgens afspraken

Van gelderen 07-07-2020

We werden niet direct aangevallen door een gretige verkoper . Een rustige jongeman hielp ons netjes . We kregen een goed advies . En een eerlijke prijs ik zou er zo weer heen gaan .

Vermeulen 07-07-2020

Prettige vakbekwame winkelpersoneel. Goede afspraken voor de montage. Prima monteur die goed werk afleverde.

Arno Bremer 07-07-2020

Problemen worden adequaat opgelost. Alleen mijn wasbak pas ontvangen rest van de apparatuur komt half augustus. Prima service

Kammie 07-07-2020

Het is eenvoudig goed overzicht en voldoende keuze. Snel keuze gemaakt. Je kan verschillende ovens laten vergelijken en dan maak je keuze. En snel bezorgd, volgende dag al. Hij staat als superoven bij onze keuken.

Commandeur 07-07-2020

Beste meneer, mevrouw. Wij zijn zeer tevreden over de Keukenloods. Zeer snelle levering en een heel erg vriendelijke bezorger. Top

Een verassend groot assortiment 06-07-2020

Keukenloods Drunen heeft een verassend groot assortiment. Vanwege de aantrekkelijke prijs hebben we een AEG combi stoomoven gekocht.
Wij zijn zeer tevreden over de levering.