Keukenloods - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Keukenloods.

Keukenloods stelt zich voor

Ian 15-09-2020

Koelkast besteld: ik ben goed geadviseerd over de relevante maten voor de inbouw. Daarnaast telefonisch met vragen goed te woord gestaan.

Bert 15-09-2020

Keukenlood is vanaf het eerste contactmoment duidelijk geweest in haar telefonische en email communicatie. Prima gegaan.

Pieter 15-09-2020

Nette winkel enKeurig geholpen Door deskundig personeel. Afspraken nagekomen en op tijd

Ingrid 15-09-2020

Snelle bezorging. En vakkundig geplaats.
Ben erg tevreden en blij. Ben heel goed geholpen vooral met de maten. Betrof een inbouw koelkast.

Hans 15-09-2020

Inbouwkoelkast besteld via de site + montage .
Afspraak op tijd , keurig gemonteerd. Vriendelijk personeel

Arno 15-09-2020

Deskundige uitleg, snelle reactie op email. Denken mee met praktische alternatieven.

Udo 15-09-2020

Ik heb deze shop gekozen vanwege de scherpe prijs. Daarenboven had ik een extra lang waterbuisje nodig van 5m voor de waterdispenser en dat werd er extra bijgeleverd. Dus top !

alma 15-09-2020

Bestellen is supermakkelijk bij de keukenloods.
Evenals het op de hoogte houden en de bezorgdatum en tijd.
Vriendelijke bezorger.
Apparaat was keurig ingepakt.
Geen negatieve punten,alleen maar positief

Nathalia 15-09-2020

......, de verkoper van keukenloods was echt super, klantvriendelijk, duidelijk veel kennis van de producten, kortom top.
Alleen het afhalen van ons product ging niet vlekkeloos. We kregen een mail dat de Quooker klaar lag op op te halen, echter bleek dit niet het geval te zijn maar lag deze in de centrale dependance. Ritje voor niets naar de winkel. Na wat ingewikkelde telefoontjes van een minder vriendelijke medewerker naar de centrale dependance kregen we bericht dat met een beetje mazzel we onze bestelling 2 dagen later op konden halen. Erg onzeker in de communicatie en neerbuigend tegenover de zeer bekwame verkoper die we in eerste instantie hadden gehad.
Uiteindelijk hebben we inderdaad twee dagen later onze bestelling op kunnen halen en zijn we er erg blij mee.

Lloyd 15-09-2020

eerder een prima ervaring gehad en nu wederom bij de aanschaf van een koelkast voor de keukenloods gekozen, levering was snel en netjes op tijd.

Tom 15-09-2020

Meerdere producten in het verleden hier aangeschaft. Altijd tevreden geweest met levering en service bij een aankoop. Vandaar nog een 3..
Totdat een apparaat net buiten garantie defect gaat. 0,0 coulance of begrip. Vele mails later en pas na een klacht via andere site werd me een 10% korting geboden op een nieuw apparaat.
Het ging hier om een diepvries van net geen €300,-. Volgens Keukenloods beroepen ze zich op de lijst van de Technische Unie die aangeeft dat een diepvries tot 300 euro maar 2 jaar mee hoeft te gaan. Pas dus maar op als je iets per ongeluk in de aanbieding koopt, dan mag die opeens minder lang mee gaan. Oja en als je hier gebruik wilt maken van de geschillencommissie kost dit je ook nog eens een hoop geld aangezien ze zijn aangesloten bij de keukenafdeling. De prijs wordt dus berekend alsof het gaat om een gehele keuken.
Tip aan Keukenloods, denk mee met de klant bied op zijn minst een oplossing. Als jullie meteen een aanbieding hadden gedaan voor reparatie waarbij ik bijvoorbeeld zelf een X percentage had moeten betalen afhankelijk van het defect. Of een aanbieding doen voor een nieuwe. Dan was ik graag klant bij jullie gebleven!
Erg teleurgesteld in de gang van zaken omtrent deze ervaring met hun.
Officiele reactie van Keukenloods 16-09-2020

Beste Tom,

Dat is vervelend! Ik kan met je meekijken om te zien of we nog iets voor je kunnen doen, maar dat kan ik helaas niet beloven. Om dat te controleren, ontvang ik nog graag je ordernummer via emma@keukenloods.nl. Dan gaan we direct voor je aan de slag.

Hartelijke groeten,
Emma | Keukenloods.nl

Johan 15-09-2020

altijd meedenkend en goed afhandelend. Mensen zijn vriendelijk en kennen hun dossiers

Klinkenberg 15-09-2020

Goede professionele hulp aan de telefoon . Ook wanneer ik de goedkopere versie wilde van een vaatwasser werd er ruim hulp geboden

anneke assendelft 15-09-2020

Goede informatie, prima prijs. telefonisch contact vriendelijk en duidelijk.

Bernadette 14-09-2020

Prima webshop, nog elke dag blij met mijn aankoop. Wat ik besteld had was niet meer leverbaar. Na een telefoontje van Keukenloods een mooi alternatief gekregen tegen een mooie prijs. Goede service

Patrick 14-09-2020

Duidelijke communicatie, goede prijsstelling en top service!! Koelkast besteld en voor de levering werd nog even contact opgenomen voor de juiste maten om misverstanden te voorkomen!!

Ron 14-09-2020

Geweldige service. Mijn bestelling was weggeraakt bij Post.nl. Keukenloods stuurde gelijk kosteloos een nieuw onderdeel. Volgende dag afgeleverd.

Mw. H Kuiper 14-09-2020

Zeer goed geholpen en installatie goed geregeld. Alles goed op elkaar afgestemd.

Jan G. 14-09-2020

Op Google toevallig uitgekomen bij Keukenloods, bij een zoektocht naar een nieuwe inbouwkoelkast.
De gegevens op de site van Keukenloods zijn eenduidig en de bestelling werd correct op de aangegeven tijd afgeleverd.

Pieter 14-09-2020

Prima service, goede uitleg en zeer snelle bezorging. We hebben al vaker hier apparatuur gekocht.

G. Noordman 14-09-2020

Mooie ruime winkel. Wij kwamen voor een elektrische kookplaat. Duidelijke informatie over gehad. Beleefde communicatie, Duidelijke prijs, snel overeen gekomen,levering conform afspraak, apparaat voldoet aan erwachting

Piet Bakker 14-09-2020

Deskundig advies bij het maken van de keuze van onze koelkast. Apparaat is volgens afspraak geleverd en netjes ingebouwd. Wij zijn zeer tevreden.

Gradissen 14-09-2020

Ik ben helemaal tevreden met de service de producten en de levering van Keukenloods. Alles top!

Ron Lim 14-09-2020

Stipte levering.
Aftersales prima
Werd uitdrukkelijk gevraagd of de maten wel klopten.
Product voldoet aan alle wensen.

Eric 14-09-2020

Geholpen door vriendelijke medewerker al had die wel een makkie doordat we precies wisten welke vaatwasser het moest worden wat ie in de prijs ook liet merken. Helemaal top. Levertijd 2 werkdagen.