Keukenloods - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Keukenloods.

Keukenloods stelt zich voor

peter 27-10-2020

artikel goed geleverd, maar niet op het gevraagde moment
de site geeft je de levermogelijkheid tussen s'morgens of s'middags
maar daar houd men zich niet aan
is dus zinloos en misleidend om dit aan te bieden
Officiele reactie van Keukenloods 27-10-2020

Beste Peter,

Hartelijk dank voor je review. Bij de bestelling kun je inderdaad aangeven wat je voorkeur is. Dit is geen belofte, maar we houden zo veel mogelijk rekening met deze wens tijdens het plannen van de levering. Helaas was het tijdsvak in dit geval vol. Anders zou de levering een dag later ingepland moeten worden om het gewenste dagdeel aan te houden.

Ik hoop dat het product alsnog aan je wensen voldoet. Anders horen we het uiteraard graag.

Astrid 27-10-2020

Zeer vakkundige verkopers en heel vriendelijk.
Geen moeite is te veel.
Daarbij ontzettend veel keuze, dus ik raad de Keukenloods aan 👍🏼

Henk 27-10-2020

Verkoper vriendelijk en duidelijk over mogelijkheden apparatuur. Levering exact op tijd volgens planning.

Ammy 27-10-2020

Ik werd zeer goed geholpen in de winkel. De verdere afhandeling ging ook soepel. Paar dagen van te voren betaald en op de bezorgdatum kwam er bekwame netjes werkende monteur.

John. B 27-10-2020

super eenvoudig bestellen tegen de beste voorwaarden en prijs. snelle levering en goed tel. contact.

Nico 27-10-2020

Bij prijs vergelijk kun je niet om Keukenloods heen, daarbij is de service, advies, en communicatie goed en uiterst correct

Van Goolen 27-10-2020

Shop is goed maar levering laat te wensen over. Van het totaal bestelde is 1 artikel voor de vierde keer uitgesteld.
De vraag is nu wordt het nu wel geleverd zoals aangegeven?
Officiele reactie van Keukenloods 27-10-2020

L.S.,

Hartelijk dank voor je review. Helaas kan de levering van enkele producten uitlopen: hierin zijn we afhankelijk van de fabrikant. Wanneer we het apparaat van hen binnenkrijgen, zorgen we er uiteraard voor dat je je bestelling zo snel mogelijk binnen krijgt.

Mijn excuses voor dit ongemak. We gaan ervoor zorgen dat onze chauffeur zo snel mogelijk voor de deur staat!

Deborah 26-10-2020

Ik wilde een inductieplaat, maar deze bleek niet leverbaar. Perfect geholpen door de medewerker die ik aan de telefoon had en mijn bestelling telefonisch aan nam. Werd meteen goed mee gedacht.
Levering was niet helemaal goed gegaan, PostNL was mijn pakket vergeten mee te nemen. Gebeld en keukenloods kwam meteen in actie, zodat de plaat de volgende dag alsnog binnen kwam

Martijn 26-10-2020

De communicatie ia echt ontzettend goed. Behalve dat er telefonisch een leverdatum wordt afgesproken voor een nalevering. Tot twee keer toe uitgesteld. Naja, even met het handje afwassen ;)

Koos 26-10-2020

Ondanks dat de geleverde apparaten nog niet zijn uitgepakt en geïnstalleerd, ben ik tot nu toe vol lof over Keukenloods. Mijn aanvraag voor een offerte werd letterlijk per ommegaande toegestuurd. Ik vroeg een offerte voor 4 apparaten waar ik er maar 2 van zou gaan bestellen, afhankelijk van de geoffreerde prijzen. Mijn aanvraag werd keurig uitgevoerd en bovendien nog van mondeling advies voorzien. Toen ik na bestudering van de offerte de bestelling plaatste kreeg ik keurig een geschatte levertijd van elk apparaat afzonderlijk. Vervolgens werd de levering conform de planning en volgens T&T berichten geleverd. Prima. nu nog afwachten of de apparaten het ook doen..... maar dat is meer een issue voor de fabrikant/leverancier dan voor Keukenloods. Ik raad dit bedrijf zeker aan.

Max 26-10-2020

Smeg oven gekocht bij Keukenloods in Zwaag. Prima geholpen. En kon de oven gelijk meenemen.

Patrick 26-10-2020

Aardig personeel dat met je mee denkt en je niet over probeert te halen snel iets te kopen.
Ook heeft het personeel kennidls van wat zij verkopen.

Jos 26-10-2020

23 jaar oude inbouwkoelkast was echt wel aan vervanging toe. Mooie Miele inbouw koelkast uitgezocht, scherpe prijs, goed overleg over de inbouwmaten, en extra controle zodat niet het verkeerde model besteld zou worden. Volgens afspraak ingebouwd. Oude afgevoerd inclusief verpakkingsmateriaal. En voor dat de nieuwe er werd ingezet, ook nog netjes de kast schoongemaakt. Goed, vriendelijk en deskundig personeel. Niet verder kijken en ga gewoon naar keukenloods.nl!

Jos 26-10-2020

Oude 23 jaar inbouwkoelkast was echt wel aan vervanging toe. Mooie Miele inbouw koelkast uitgezocht, scherpe prijs, goed overleg over de inbouwmaten, en extra controle zodat niet het verkeerde model besteld zou worden. Volgens afspraak ingebouwd. Oude afgevoerd inclusief verpakkingsmateriaal. En voor dat de nieuwe er werd ingezet, ook nog netjes de kast schoongemaakt. Goed, vriendelijk en deskundig personeel. Niet verder kijken en ga gewoon naar keukenloods.nl!

timo 26-10-2020

alles ging netjes,info goed,bezorging goed.schijnbaar kwam onze vriezer kapot aan van de fabriek,dit werd allemaal netjes medegedeeld.

Jacqueline Van den Boom 26-10-2020

Ik ben zeer tevreden over. De Keukenloods en zeker ook over het inbouwteam. Correcte monteur, vriendelijk en ervaren in zijn werk. We hebben nu een nieuwe magnetron, nieuwe kookplaat en een nieuwe inbouwijskast van de Keukenloods. Binnenkort bestellen we ook nog een nieuwe oven met nismaat 59. Zo tevreden zijn wij dus.

Marc 26-10-2020

Deskundig personeel die mij goed kon adviseren. Snelle levering van de kookplaat.

Juli 24-10-2020

De onderhandeling verliep vlot en goed. Maar bij de levering ging het steeds mis. Ondanks dat er was opgegeven dat er een ander afleveradres is als factuuradres, werd het toch op het factuuradres geleverd. Ondanks dat erover gebeld was.. dit zorgde ervoor dat de levering moest worden uitgesteld en daardoor het schema van de verbouwing in gevaar kwam.
Daarnaast was er niet over gecommuniceerd dat er geen koppelstuk bijgeleverd wordt en die apart besteld moet worden.
Officiele reactie van Keukenloods 26-10-2020

Beste Juli,

Wat vervelend dat dit is gebeurd! Mijn excuses voor deze onhandige verloop van zaken, dat had beter gecommuniceerd moeten worden. We proberen, waar nodig, duidelijk aan te geven welke accessoires nodig zijn bij het apparaat en helaas is dit niet helemaal goed gegaan.
Ik hoop dat je aankoop alsnog goed bevalt. Anders horen we dat uiteraard graag, en kijken we met je mee.

Oscar 24-10-2020

NOOIT MEER KEUKENLOODS! OPLICHTERS zijn het

Wij hebben voor €18000 een keuken gekocht bij Keukenloods en zijn heel erg teleurgesteld.

Keukenloods is onderdeel van de mandenmakers groep, bijna alle keuken ketens zijn daar onderdeel van. Het gaat ze enkel om de handtekening zo snel mogelijk te krijgen, dan zit je letterlijk aan je keuken vast. Als de handtekening is gezet zijn de medewerkers van Keukenloods opeens niet zo vriendelijk meer, elke afspraak kost ze dan geld en tijd.
Wij zijn zo dom geweest om wel te tekenen voor ene totaalprijs, naderhand wilden we toch nog een wat zaken aanpassen. Dit ging niet gemakkelijk. Meerdere keren heb ik in de winkel en via de mail gevraagd om prijzen per regel en specificatie van de regels (de afkortingen/codes die op je offerte/factuur staan). Helaas hebben ze dat nooit willen doen. Bij het aanpassen van de keuken, we wilden een kleinere keuken en een goedkoper blad (composiet ipv keramiek) werd de keuken duurder!! En je hebt getekend dus je hebt pech.. Inmiddels is de keuken geplaatst, we missen nu verschillende zaken die zijn besproken in de winkel en zwart op wit in de mail staan. Alleen zegt Keukenloods nu, die zaken krijg je niet het staat niet in de factuur. Dezelfde factuur die voor een consument onleesbaar is omdat er allemaal codes en afkortingen in staan. Het ergste is nog dat de keukenverkoper toegeeft dat we het over die zaken hebben gehad, maar omdat ik niet heb opgelet (onleesbare offerte) heb ik pech.
Officiele reactie van Keukenloods 29-10-2020

Beste Oscar,

Mijn excuses voor deze gang van zaken. We zijn ermee bezig om te kijken wat er mis is gegaan en hoe we het kunnen oplossen.

We komen erop terug, hartelijk dank voor je geduld.

Marcel Hoek 24-10-2020

Prima winkel. Men gaat zeer goed om met de Covid19 regelgeving. Ontvangst bij binnenkomst en minkapje wordt eventueel ter beschikking gesteld. Prettig geholpen en uiteindelijk ook een aankoop gedaan

Thijs 24-10-2020

Artikelen besteld. gelijk gebeld of alles klopte en of het paste. Helaas wat vertraging met de vaatwasser ‘Corona’ maar alles netjes opgelost

h.vizee 24-10-2020

Een kant en klaar keuken onderbouw kastje bestelt. Kastje werd kompleet gemonteerd bij mij afgeleverd, netjes in een sterke doos verpakt zonder beschadiging. Vier stelpoten zelf monteren en klaar was de kast. Ik ben er superblij mee,

FJ van 't Veer 23-10-2020

Ruim aanbod en keuze bij Keukenloods. En na bestelling een snelle levering.

Henk & Janny Wensveen 23-10-2020

Vorig jaar een nieuwe keuken gekocht bij de Keukenloods in Waddinxveen, behalve de vaatwasser, want deze werkte nog goed. We zijn toen fantastisch geholpen door de meedenkende verkoper Peter Wouters. De monteurs die de keuken kwamen plaatsen, hebben prima werk geleverd. TOP voor allemaal een hele dikke pluim.
Onlangs begaf de vaatwasser het, wij weer op naar de Keukenloods, opnieuw weer heel fijn geholpen door Peter. Bij het plaatsen van de vaatwasser is de plint beschadigd, maar dat probleem is ook keurig opgelost door, in no-time, een nieuwe plint te leveren en te monteren. Dat noemen wij nou service met een hoofdletter S.

Kortom EEN TOPZAAK!!!

I.dijkhof 23-10-2020

Prima bedrijf tot op heden geen klachten gehad ! Allle apperatuur tot nu toe hier gekocht!