Keukenloods - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Keukenloods.

Keukenloods stelt zich voor

Martin & Jacqueline van Wijngaarden 29-04-2020

Geweldige hulp en begeleiding door****** en collega's.
Door zich in te zetten in het vinden van een passende uitrusting een nog betere oplossing verkregen. Veel vriendelijkheid gepaard met passie voor het product zorgen voor prettige winkelen. Corona-maatregelen worden goed in ogenschouw genomen.
Ook het bieden van een passende prijs gebeurt met zorg en respect en dat maakt het ECHTE winkelkapitaal weer opnieuw duidelijk. "PERSONEEL & WINKELMEDEWERKERS"

Wij komen graag weer terug *****

E. Roselaar 29-04-2020

Bestelling, levering en plaatsing van apparatuur vlot en vlekkeloos verlopen.

Van Uitert 29-04-2020

Vriendelijk personeel, deskundig en meedenkend maar absoluut niet doordrammen. Luisteren naar wat de wens van de klant us

Henk van Breemen 29-04-2020

Snel en netjes geleverd en gemonteerd. Personeel zeer behulpzaam. Zelfs de keukenkast waarin de nieuwe oven moest worden geplaatst werd door hun schoon gemaakt

Van der Kreeft 29-04-2020

Helaas was het product wat ik had gekocht niet juist maar ben perfect geholpen, ook de afhandeling was goed.

Robbie 29-04-2020

Goede winkel met goede prijzen. Laatst een Siemens wasmachine besteld en werd snel geleverd. Zelfs in de drukke tijd van Corona hebben ze hem een dag na bestelling afgeleverd. Dus al met goede service en producten, waarbij de prijs vaak goed is.

Jan 28-04-2020

Snelle hulp bij inbouwvaatwasser keuze. De vaatwasser werd netjes mee in de auto gezet. Goede voorlichting.

Ank 28-04-2020

ruime keus uit merken en types.
Goede afzuig kap.
Al eerder hier besteld en ben weer tevreden over de afwikkeling

Betrouwbaar 28-04-2020

Mijn keuze voor Keukenloods is dat zij destijds leverancier van de keuken zijn geweest en ik nu een vervangend apparaat nodig had. Bestellen en afhandelen ging vlot en soepel. Een teleurstelling. Bij een eerste contact was het apparaat EUR 25,00 goedkoper dan na het tweede contact en de bestelling. Weifeling om niet de eerste keer te bestellen was de corona-situatie. Ondanks dat ik dit aangaf was er geen begrip of coulance. Jammer!

Mart 28-04-2020

Prijs / kwaliteit verhouding is prima. Ook de levering en plaatsing is goed verlopen.

Rein 28-04-2020

Zijn naar de fysieke shop in Veendam geweest. Snel en goed geholpen door medewerker.

Cees 28-04-2020

Gewoon prima winkel die doet wat ze zeggen. Onze diepvries kwam na overleg zelf een dag eerder.

Nienke 28-04-2020

Ben super tevreden. Zou op woensdag geleverd worden, maar ze belde al op dinsdag of dat ook kon. Had op maandag besteld dus supersnelle levering. Kon niet beter. De nieuwe combi-magnetron werkt super. Makkelijk in gebruik. De site is duidelijk. Ja ik raad de Keukenloods zeker aan.

Astrid 27-04-2020

Xxx heeft fijn met me meegedacht toen de geleverde optie niet bleek wat ik ervan had verwacht. Na goed overleg heb ik nu de het perfecte fornuis waar ik heel blij mee ben!

BAAM 27-04-2020

Elk artikel dat ik bestelde bij Keukenloods werd keurig op tijd en professioneel verpakt bij mij bezorgd. De webshop is heel betrouwbaar en bij vragen krijg je direct een adequate ondersteuning.

barend 25-04-2020

duidelijke site. doordat er op de site een showroom model stond- die inmiddels was verkocht - kreeg ik het zelfde apparaat ook voor de showroomprijs!! hulde aan keukenloods voor de service.

Rene 24-04-2020

ik heb een gaskookplaat besteld welke, voor een goede prijs, geleverd is. snelle levering, goed kontakt over de bestelling en de afmetingen van het artikel. ik ben zeer tevreden.

Teun 24-04-2020

Vlot geregeld, goed op de hoogte gehouden van de levering, zeker aan te bevelen!

H. Lubbers 24-04-2020

We wilden een Etna combi-magnetron, type CM444RVS. Deze vonden we eenvoudig en snel via de website van de Keukenloods. En een winkel van de Keukenloods zit bij ons 'om de hoek'. Alleen.. bij een andere webshop werd deze magnetron nog goedkoper aangeboden. Dus leek de keuze op de andere te vallen. ECHTER, Keukenloods biedt op de webshop de mogelijkheid, om aan te geven of je het product elders goedkoper tegenkomt. JA DUS ! En daarom gelijk het Keukenloods-meldingsformulier hiervoor ingevuld, compleet met prijs en website. Binnen een paar uur werd er al gebeld door een medewerker van Keukenloods, dat het formulier ontvangen was en de gegevens waren gecontroleerd en juist bevonden. Er werd ons door de medewerker direct een tegenvoorstel gedaan op de prijs van de concurrent. Toen gekozen voor Keukenloods, omdat 1) het tegenbod (uiteraard) lager was, 2): Keukenloods in de buurt een winkel heeft (lok. Gaanderen). Een paar dagen later weer een medewerker aan de lijn. Nu om te vragen wanneer we de magnetron geleverd wilden hebben. Kon zelfs sneller dan beloofd! Toen bleek ook de winkel in Gaanderen uiterst gemakkelijk, omdat de aflevering aan huis even niet te matchen met onze werktijden. Gelijk met de medewerker geregeld dat afleveren in de winkel in Gaanderen en daarna zelf afhalen voor ons makkelijker was. Aldus geschiedde. Eindresultaat: Webwinkel bezoeken, invullen, communicatie met mederwerkers (TOP!), prijsopgave, bestellen, afhalen.... alles uiterst direct en soepel verlopen. Chapeau Keukenloods!!! Graag nog eens als het nodig is. Waarom dan toch net geen 10 als beoordelingscijfer? Enige reden: de prijs van het artikel is na mijn melding (nog) niet aangepast. Maar daartegen: op internet rondkijken én reageren via het meldingsformulier "Elders -goedkoper?" loont dus bij Keukenloods !!!

Hans 24-04-2020

Een no nonsens winkel waar je op uitstekende wijze wordt geholpen. Vriendelijk, correct en snel geleverd.

Wiljean 24-04-2020

Duidelijke site, goede communicatie over de levering. Product was ook goed genoeg verpakt.

Mark maad 24-04-2020

Keurig behandeld netjes alles op tijd geleverd tegen een nette prijs
En goede naservice

Martijn 24-04-2020

Prima aankoopproces in een lastige tijd. Er werd van te voren nog even contact opgenomen of de inbouwmaten echt correct waren en de montage ging een weekje overheen. Alleen verkeerd flessenrek voor de koelkast geleverd en daar niets meer over gehoord. Maar dat komt vast goed.

marcel 24-04-2020

Goede snelle levering. Krijg kort van te voren ook sms over tijdstip van levering. Erg prettig.

Oomen 24-04-2020

Heldere productomschrijving, goede levering. Niets negatiefs op aan te merken.