Keukenloods - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Keukenloods.

Keukenloods stelt zich voor

jjwa luijten 01-05-2020

zijn prima geholpen we hebben niet zo lang op ons produkt moeten wachten en de bezorging ging ook voorspoedig

Jackelien 01-05-2020

Na bestelling van een combi oven bleek het gekochte type uitverkocht te zijn. Zonder bij te betalen heb ik een duurder type combi oven gekregen. Ik had hierover een vraag gesteld per e-mail, binnen 10 minuten werd ik gebeld door iemand van Keukenloods om mijn vragen te beantwoorden.

petra smedes 01-05-2020

Ik heb voor de keukenloods gekozen omdat de prijzen scherp waren, de garantie en leveringsvoorwaarden erg goed waren. Ze hadden daarbij ook precies wat ik zocht. Toen bleek dat de afwasmaschine niet helemaal in orde was toen we hem gingen inbouwen, heb ik gelijk gebeld. Ik werd keurig te woord gestaan en een nieuwe werd verzonden. Zonder probleem. Echt een fijne service en goed bedrijf. Daar zou ik zo weer wat aanschaffen!

Ria Meesters- Walravens 01-05-2020

door mijn zuster. Maar ik vond die meneer niet zo leuk.Een beetje hoe zal ik het zeggen gaf mij het gevoel daar ik mezelf niet prettig bij voelde .ondanks dat hebben wij de kookplaat wel gekocht .Maar als ik eerlijk ben zou ik jullie niet aanbevelen. Sorry
want de prijs vond ik ook niet zo laag
Officiele reactie van Keukenloods 01-05-2020

Beste Ria,

Het spijt me om te lezen dat je bezoek zo is verlopen. Mijn excuses hiervoor. Ik hoop dat de kookplaat desondanks aan je verwachtingen voldoet!

Hartelijke groeten, Emma

Almeerse Wasmens 01-05-2020

Snelle levering, prettige contactmomenten, prompte installatie van de droger/wasmachine

Venetis 01-05-2020

Ik ben zeer fatsoenlijk te woord gestaanaan de telefoon en updates per mail over orderstatus waren ook duidelijk

K. van der Tuuk 01-05-2020

leuke winkel en bekwaam personeel en veel aanbod tegen redelijke prijs en snelle levering.

Tuitman 01-05-2020

Goede service en goedkoop kland vriendelijk goede uitleg snel gelewerd goetjes

ruben bogers 01-05-2020

Correcte winkel.
Website zeer duidelijk en keus om apparaten naast elkaar te bekijken .
Levering vlot en netjes . 20 min voor arriveren een berichtje .
Al vaker daar spullen gekocht en blijf dat zeker doen .

Post 01-05-2020

Goede service, vriendelijke medewerkers en heldere duidelijke communicatie! Ben ook heel blij met de vaatwasser. Zonder defecten geleverd en werkt goed.

Kelly 01-05-2020

Snelle levering, zelfs in tijden van Corona én in België. Goede communicatie over de levering, je wordt tijdig per telefoon verwittigd wanneer er geleverd wordt.

H. Dries 30-04-2020

Prima prijs/kwaliteit verhouding en uitstekende en zeer vriendelijke montageservice

Maan 30-04-2020

Heel goed geholpen, kennis van zaken en goede tips. Snelle levering en geweldige service van het inbouwteam. Top!

Super service 30-04-2020

Ik heb mijn oven al 4 jaar , nu had ik mijn ruit ervan stuk. Gelukkig hebben jullie super snel een nieuwe ruit kunnen regelen. En daarom een dikke duim omhoog, geweldige service, dankjewel medewerkers Keukenloods een dikke 10 van een super gelukkige klant!

M 30-04-2020

Wij zijn erg tevreden met de nieuwe wasemkap, bedankt voor de snelle service.

J Maarschalkerweerd 30-04-2020

Bijna alles in orde ze komen nog 1 x van service dienst om de laatste puntjes op de i te zetten ben zeer tevreden

John 30-04-2020

Gewoon prima service en goede communicatie. Ook i.v.m. (begrijpelijke) vertraging met bezorgen van vrieskistje door Corina maatregelen werd ik prima op de hoogte gehouden.

Henk 30-04-2020

Het bestelde was goed en snel geleverd. Vriendelijke behandeling. Niet duur. Sterker nog. Goedkoop.

A v B 30-04-2020

Keurig geholpen via de telefoon goed advies gekregen, duidelijk overzicht van je bestelling in de mail, orderstatus overzichtelijk betaalwijze makkelijk. Later op de dag zelfs nog iets toe kunnen voegen aan mijn bestelling. Levering ook top!

Peter van B 30-04-2020

Personeel neemt alle tijd om je wensen te inventariseren en op basis daarvan een goed advies uit te brengen. Bestellen en de afhandeling is prima en vlot geregeld. Correspondentie over de voorgang van je bestelling is prima.

Yard 30-04-2020

Eerder heb ik in 2004 voor het eerst een bestelling geplaatst bij Keukenloods, waar toen alles naar wens was verlopen.
De producten in de shop zijn zeer duidelijk omschreven met heldere passende foto's. Nu andere keukenapparaten aan vervanging toe waren, twijfelde ik niet om weer in de winkel van keukenloods te kijken. Uiteraard ben ik de prijzen gaan vergelijken bij andere aanbieders. Maar daar was geen verschil te merken. Sterker nog, als bleek dat het elders voordeliger was kregen we een duidelijke onderbouwing van het verschil. Dat schept vertrouwen. Het (kleine)verschil qua prijs met andere partijen werd verbloemd met een goede service en klantcontact (Om privacyoverweging zal ik de naam van de medewerker niet noemen die ons fantastisch geholpen heeft). Het meedenken met ons, wat wel en niet verstandig is qua keuze van het product stelde ik ook zeer op prijs.
Al met al een prima voldoende!

Jacq. 30-04-2020

Goede levering, duidelijke site, goed product. Werd ook nageteld of mijn bestelling qua maten klopt. Heel zorgvuldig.

Jacqueline 30-04-2020

Snelle levering. Duidelijke uitleg na plaatsing. Alle materialen nemen ze weer mee terug. En laten het netjes achter. Alles werd eerst na gemeten voordat het uit de verpakking ging. Zodoende konden we de kookplaat nog omruilen voor een andere.

Miel 30-04-2020

Goed advies en snelle service. Dinsdag besteld en vrijdag alles netjes bezorgd en de oude apparaten fijn mee terug genomen.

Rita 30-04-2020

Online een Whirlpool vriezer gekocht,binnen enkel dagen geleverd.
Fantastisch!