Keukenloods - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Keukenloods.

Keukenloods stelt zich voor

Wim 20-05-2020

Netjes geholpen in Utrecht werd echt de tijd genomen om alles uit te zoeken

Martijn Hessels 20-05-2020

Goede service en zelfs heel behulpzaam met een omruiling na een item die verkeerd was besteld

Caspar 20-05-2020

Goede service, heel klantvriendelijk, kundig personeel en snelle levering. Wij zullen Keukenloods aan iedereen aanbevelen.

Jan 20-05-2020

Ik had met spoed een wasdroger nodig.
in vergelijk met b.v. Coolblue en BBC was de Keukenloods de goedkoopste.
Tevens was de levertijd het snelste: binnen een dag (i.v.m. COFID-19 leverde de andere pas na een paar dagen).
Ook de Keukenloods neemt je oude witgoed mee.
Bij deze aankoop was alles telefonisch geregeld en goede communicatie via de E-mail.
Prima ervaring met deze firma.

Huub 20-05-2020

De vraag naar een nieuwe vaatwasser was zeer snel geregeld en wij kregen vier vaatwassers aangeboden die in onze keuken zou passen. Wij hebbende AEG genomen en de personen die deze hebben ingebouwd waren zeer goede vaklui. Alles bij elkaar zijn wij zeer tevreden.

F Sievers 20-05-2020

Prima winkel, groot aanbod en duidelijke afhandeling van bestelling. Enige op te merken was dat accesoires voor producten niet gelinkt zijn aan producten zelf. Dit gaf me wat verwarring.

Boy 20-05-2020

Snel en accuraat. Even moeilijk met bestellen. Later prima geregeld. Gunstige prijs.

Tom 20-05-2020

Ruime keuze en bestelling is eenvoudig geplaatst. Klein minpuntje is dat de levering niet binnen de aangegeven termijn werd gedaan zonder mededeling, dit moest on-line geraadpleegd worden. Na een melding hiervan kwam alles in een stroomversnelling en werd ik continue op de hoogte gehouden. Verder perfect dus.

Peter 20-05-2020

Ik koop vaak online. Maar dit is de eerste shop, waar ik werkelijk helemaal niets op aan te merken heb, en dus geen verbeterpunten kon bespeuren.
Ze hebben een overzichtelijke website, de communicatie verliep snel en vlekkeloos, ze maken de laagste prijs garantie waar en ze leveren snel.
Kortom, volgens mij moeten ze deze manier van werken vasthouden.

Henk 19-05-2020

Duidelijke website, scherpe prijzen.
Duidelijke uitleg in de showroom.
Product op tijd geleverd (binnen 3 dagen)
Het product (vaatwasser) voldoet aan de verwachting.

Elly 19-05-2020

Door het goede advies, mooie producten voor een goede prijs. Prima communicatie en netjes volgens planning geleverd.

Anthonya 19-05-2020

Gemakkelijke bestelwijze; goede informatievoorziening, ook over leveringstijd; aardige en kundige installateurs.

Toin 19-05-2020

Fijne winkel. Goede service. Prima assortiment
Zou het aanbevelen. Kom zeker terug.

Ans 19-05-2020

Goede snelle levering. Ben tevreden kook al heerlijk op de inductieplaat.
Het advies in de winkel was helder en makkelijk Zou deze winkel zeker aanbevelen.

Senna 19-05-2020

We zijn geweldig geholpen bij het uitzoeken van een nieuwe keuken. Er wordt goed meegedacht en de service is helemaal top!

E. Visser 19-05-2020

Groot assortiment Siemens vaatwassers.
Keurige telefonische verkoop, met goede vragen/advies.
Snelle levering én installatie (uiteindeijk op initiatief van Keukenkoods zélf 2 x vervroegd en daarmee royaal eerder dan 1e opgave).

Rob Vlam 18-05-2020

Levertijd kwam niet overeen met dat wat op de site vermeld stond. Enige tijd na bestelling volgde een mail met hierin een nieuwe levertijd. Echter ook deze levertijd werd niet gehaald. Hier geen bericht over ontvangen. Zelf contact opgenomen. Netjes te woord gestaan en nieuwe leverdatum gehoord. Dag later dan telefonisch gemeld werd product bezorgd. Uiteindelijk dus wel het product ontvangen. Het product is prima en voldoet aan al mijn wensen.
Officiele reactie van Keukenloods 19-05-2020

Beste Rob,

Wat vervelend dat dit is gebeurd. We hadden hier uiteraard duidelijker over moeten communiceren. Ik hoop dat het product zelf desondanks goed bevalt.

Groeten, Emma

vincent 18-05-2020

De oven besteld op vrijdag helaas zaten de feestdagen er tussen maar de week erop op vrijdag bezorgt. Het enige wat beter kan is de informatie omtrent de bezorging die wat summier is met alleen op de dag dat het bezorgt gaat worden maar geen tijdvak.

Monique 18-05-2020

Telefonisch goed geholpen bij de keuze voor vervangend inductiekookplaat. Naast nette voortgang per mail is de plaat keurig op tijd geleverd en gemonteerd. Netjes geplaatst (stofzuiger werd erbij gehouden) en alle verpakkingen en oude kookplaat werd mee terug genomen. Tevreden klant:-)

taylor 18-05-2020

We werden super goed geholpen! En alles is top geregeld. De verkoper was alleen vergeten te melden dat er geen stekker aan de kookunit zat maar deze hebben we los gekocht anders had ik hem graag meebesteld vanuit de keukenloods.

Cees 18-05-2020

Duidelijk, snel, goede service, en vgl mij een goede prijs. Inbouw wel redelijk aan de prijs maar ging prima.

Gerard 18-05-2020

Het gemak, het contact en het op de hoogte gehouden worden van de order/levering. Tot een paar uur voor levering zelfs een sms wanneer de transporteur voor de deur zou staan. Top!

Maquel 18-05-2020

Goede en snelle levering, eerlijke prijzen, al eerder kochten wij bij keukenloods, perfecte winkel met prima service.

Natacha Van Wesemael 18-05-2020

Super service, heel vriendelijk, ik ben echt tevreden. Heel snelle levering

Pieter Marion 16-05-2020

Op zoek naar een gasfornuis bij de Keukenloods uit gekomen. In de winkel in Nederweert wezen kijken: goed geholpen qua uitleg, maar ook met de verwerking van de opdracht en met de vragen naderhand: TOP!