Keukenloods - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Keukenloods.

Keukenloods stelt zich voor

Marco 07-05-2020

Ook in de huidige omstandigheden een prima en snelle service. Ik ben zeer tevreden met de geleverde spullen inclusief montage.

Sjoerd 07-05-2020

Een heel prettige manier van benadering. Meedenken, De juiste info geven, dat nog eens verifiëren, laagste prijs vaststellen,meehelpen met inladen. Zo wil ik het, zo moet het en zo is het gegaan.

Jesse 07-05-2020

Zeer scherpe prijzen, goede communicatie en vriendelijke medewerkers. Denken goed mee voor alternatieven wanneer er onverhoopt iets niet op tijd leverbaar is.

Frank 07-05-2020

Goede winkel
Je kunt ook goed onderhandelen
Over de prijs
Snelle levering.

Fam. Winter 07-05-2020

In de winkel erg netjes geholpen. Afspraken komen ze prima na, netjes afgeverd . En erg blij met onze supermooie koelkast !!

Dirk van Blijswijk 06-05-2020

Ivm een verbouwing waren we op zoek naar een nieuwe kokendwater kraan en afzuigkap.
Na veel uitzoekwerk kwam ik uit bij de Keukenloods.
Toen ik belde voor meer info over een outlet product werd ik erg prettig geholpen door een dame. De prijs van het outlet product scheelde erg weinig van de versie nieuw in doos. Daarop kreeg ik gelijk een korting aangeboden op het nieuwe artikel. Toen ik aangaf dat ik ook nog een Quooker nodig had kreeg ik ook daar nog een nette korting op.
Na het opnemen van alle gegevens ontving ik vrijwel direct een mail met een orderbevestiging en betaallink. Alles wees voor zich.
Afleverdatum kon gekozen worden en alle spullen werden netjes op de afgesproken dag geleverd waarbij de koerier ook nog eens 15 min voordat hij er was belde!
Echt dik tevreden met de gehele gang van zaken en dus ook echt een aanrader.

Irene 06-05-2020

De fysieke winkel is ruim opgezet. Netjes.

De internetwinkel is prima, duidelijk en overzichtelijk. Producten eenvoudig te vinden en te bestellen.

Levering prima, het waren 4 keukenkastjes, ze werden contactloos bezorgd. Heb ze zelf naar binnen gebracht omdat de doorgang smal is, maar dit was mijn eigen keuze

Amanda 06-05-2020

Fijne site! Mooie producten voor een goede prijs! Levering was ook top. Ben er blij mee.

Loos 05-05-2020

Keukenloods.nl, daar bestellen we nooit meer..in principe keurig geleverd, maar als er problemen met apparaat zijn, zijn ze niet meer zo klantvriendelijk..na 1,5 week aangegeven dat droger stinkt..monteur moest komen voor onze eigen kosten, het recht wat je hebt om als koper je aankoop te mogen retourneren, dat kennen ze niet...nog een tweede monteur moest komen, nog heel wat telefoontjes en mailtjes verder, knopjes gingen niet meer goed aan, maar de droger mankeert niks hoor mevrouw....conclusie onze verzekering ingeschakeld...wat een verschrikkelijk bedrijf als het gaat om een aankoop wat niet bevalt
Officiele reactie van Keukenloods 06-05-2020

Beste Loos,
Ik begrijp dat dit vervelend is. Wanneer een product schade heeft, laten we inderdaad eerst een monteur van de leverancier ernaar kijken. Die heeft de nodige kennis hiervoor. Wanneer deze bepaalt dat de machine niet defect is, kunnen wij helaas geen nieuwe aanbieden. Mijn excuses hiervoor.

Hartelijke groeten, Emma

Lood 06-05-2020

Die discussie hebben we een half jaar gevoerd, als koper heb je ook rechten, zeker twee weken na aankoop, maar zoals wij zeggen, geen goede ervaring met keukenloods dus voor ons nooit meer

Martine Van Grieken 04-05-2020

Alles prima! Wij zijn zelfstandig en wonen in België, betaalden het ganse bedrag, 3x moeten bellen om BTW bedrag terug te krijgen maar is OK!

Nita 04-05-2020

Gebeld, direkt de korting en aankoop geregeld en 2 dagen later de stoomoven in huis.

Bea 04-05-2020

De levering was prima,van te voren de vraag of we toch echt wel het juiste artikel hadden besteld!
Nog even ge conttrolleerd en op de afgesproken tijd geleverd!

Fernand Groothedde 04-05-2020

Eigenlijk gaan we blind naar de keukenloods, omdat we daar in de afgelopen jaren elke keer goed zijn geholpen. misschien niet slim maar wel dom in deze tijd waarin je tot ver achter de Oeral tot 2 cijfers achter de komma kunt kijken op Internet, waar je vergelijking het best past bij jouw wensen,..... maar dat doen wij dus niet! Nee, ....wij gaan naar de Keukenloods in Roosendaal, vertellen wat we willen ( en ik altijd wat we niet willen...) en pakweg 10 minuten later staat een vriendelijke jonge man bestelformulieren vol te tikken op zijn laptop...top dus!

Fam. mak 04-05-2020

Fijne site met goede informatie. Hadden al eerder via Keukenloods besteld. Toen nam iemand contact met ons op ter extra controle maten kast van inbouwkoelkst. Idem nu bij inbouwgasplaat. Men wil kwaliteit leveren en ondersteunen de kopers hier heel erg goed bij.

Johan 04-05-2020

De kraan was binnen de gestelde levertijd netjes afgeleverd. De klantenservice was snel via de telefoon te bereiken.

Rachel 04-05-2020

Duidelijke foto’s en omschrijving en hele goede prijzen
Goede service mbt leveringsdatum
Enige nadeel is dat ivm Corona onze Amerikaanse koelkast In de hal werd afgeleverd en niet op de juiste plek werd geïnstalleerd en we dus alles zelf moesten doen dat is jammer Vooral ivm het formed koelkast

Jan 04-05-2020

Ruime keuze en goede beschrijvingen.
Snelle en duidelijke levering met goede afspraken.

Gerben 04-05-2020

Snel en duidelijk antwoord op de vragen. Geen gedoe. Hetzelfde gold voor de levering. Correct en op tijd. Niets op aan te merken.

Bert 04-05-2020

Prima en overzichtelijke website waarbij ook de gezichten worden getoond van degene waarmee je belt.
Voelde me uitstekend en oprecht geïnformeerd zonder aandrang van de medewerker.
Heb er zelf een goede combinatie deal kunnen sluiten bij aanschaf van twee verschillende apparaten. Zowel info, betaling, levering en afspraken zijn uitstekend nagekomen.
Kortom: uitstekende ervaring, goede site, prima assortiment, eerlijke prijzen en kundige medewerker(s).
Ga hier zeker meer van gebruik maken in de toekomst.

Konrad Plechowski 04-05-2020

Prima product, bezorging goed geregeld en op tijd. Ik ben helemaal tevreden.

Balk 03-05-2020

Snelle service , goede prijs-kwaliteitverhouding en netjes op tijd geleverd

Wim Vercoulen 03-05-2020

Ondanks alle problemen met corona op dit moment toch snel geleverd. Apparaat werkt precies zoals omschreven en was gemakkelijk zelf te plaatsen.

Overdedrempel 02-05-2020

Schandalig dat een koelkast gewoon door 1 persoon wordt gebracht en niet eens OVER de drempel maar gewoon voor de deur gedumpt.
Officiele reactie van Keukenloods 04-05-2020

L.S.,
Dat is uiteraard niet de bedoeling. Mijn excuses dat dit is gebeurd. Zou je je ordernummer kunnen mailen naar emma@keukenloods.nl? Dan kijk ik met je mee.

Groeten, Emma

Niels Moerman 02-05-2020

Perfecte webshop, duidelijke afspraken en heel erg goed in de communicatie!!

Edo de Jong 01-05-2020

Communicatie in aanloop naar de levering van de bestelling is prima. Ook het feit dat je zelf een leverdatum kunt aangeven is een goeie service. Levering is keurig op aangegeven tijd. Al met al super tevreden!