Keukenloods - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Keukenloods.

Keukenloods stelt zich voor

Dingeman 28-10-2020

Bestelling correct afgehandeld. Zelfs een scherpe prijs.
Alles heel goed gecommuniceerd.
In de winkel coronaproef. Zelfs mondkapjes voor de klanten. En heel vriendelijke en behulpzame medewerkers. Een aanrader.

Joop 28-10-2020

Keukenloods was voor ons onbekend maar erg goed en klantvriendelijk geholpen. Adviseur had heel veel juiste kennis en was niet opdringerig

Chantal Dekker 28-10-2020

Goede service, Ook van de bezorger nam netjes 20 minuten van te voren contact op dat hij er kan kwam.

Kim 28-10-2020

Snelle communicatie, snelle levering, fijne klantenservice die de tijd voor je neemt. De wasmachine die ik had besteld bleek niet meer leverbaar te zijn en het is erg netjes opgelost! Mijn nieuwe wasmachine werkt prima☺️

Roel 27-10-2020

Breed assortiment, deskundig telefonisch advies, laagste prijs, snelle levering met vakkundige vervoerder.

Luuk 27-10-2020

Keurig volgens afspraak, snelle levering en goede service. Defect apparaat mee retour gegeven.

Alphons 27-10-2020

Prima geholpen in de winkel en thuis geïnstalleerd door monteur. Uitleg gegeven over werken apparaat

Hans 27-10-2020

Alles goed en snel geregeld vanaf het eerste contact en de snelle levering
Ik vind jullie top ,ga zo door.

Jur 27-10-2020

Goed en snel geholpen met goed advies voor bijpassende afzuiger biji de inductieplaat. inductieplaat was zelf op voorraad en mocht gelijk mee. Afzuiger ca. 1,5 week later bezorgd. Overbodige stekker mag retour.

Guudo 27-10-2020

Goede service in de winkel in hoorn. Kon ophalen in opmeer daar de medewerker iets chagrijnige jongeman had niet zobzin in zijn werk.

Erik 27-10-2020

De levertijd zou tussen de 1 en 2 weken zijn. Deze werd echter opgeschoven als gevolg van beschikbaarheid bij de leverancier. Dit is uiteraard mogelijk, maar dan zou je de service kunnen verbeteren, door een klant op de hoogte te houden en niet de klant er achteraan te moeten laten bellen. Uiteindelijk kwam de koelkast in de derde week na bestelling. Wil je echter een 10 scoren, moet je als winkel initiatief nemen, dus vandaar een acht.

De koelkast zelf is keurig bezorgd, goed ingepakt en zonder schade. Qua prijs zeker interessant en netjes bezorgd.
Officiele reactie van Keukenloods 28-10-2020

Beste Erik,

Fijn om te horen dat de koelkast goed is geleverd! Helaas begrijp ik dat het niet helemaal goed is gegaan met de communicatie omtrent de levertijd; mijn excuses hiervoor.

Hopelijk bevalt de koelkast alsnog goed. Mocht je nog vragen hebben, dan kan je altijd contact opnemen via 0226 355 340.

Hartelijke groeten,
Emma | Keukenloods.nl

Hoogenstein 27-10-2020

Prima service ,snelle levering En goede prijs heb aanbevolen aan familie en vrienden .

Molenjamp 27-10-2020

Hebben hier een NEFF inbouw oven gekocht.
Zijn prima geholpen en de levering en service was ook goed.
De oven kwam netjes op de afgesproken tijd.
Top winkel,gaan zeker nog eens terug.

Boris 27-10-2020

Super service zo als altijd Volgende keer. Zeker weer na keuken loods. Top bv

Zeker aan te bevelen 27-10-2020

Onze vorige Combimagnetron/vaatwasser/kookplaat kwam van Keukenloods en nu weer een nieuwe combimagnetron via Keukenloods. De site is duidelijk, de prijzen altijd laag en de levering snel en goed.

N.de Wit 27-10-2020

Extra grote Koelkast besteld. Deze Bevalt supergoed en werd ook nog eens supersnel en netjes ingebouwd voor maar €99, waarbij de oude ook meteen mee terug werd genomen. Superblij mee!

Henry 27-10-2020

Ik heb voor deze shop gekozen dankzij de scherpe prijs. Het product is netjes geleverd. Nu heb ik wel problemen met het product, maar daar ben ik inmiddels met keukenloods voor naar een oplossing aan het zoeken. Ik hoop dat zei me goed kunnen helpen bij de oplossing. Dan word de 8 een 9. Anders word het een 6

Ron 27-10-2020

Goede adviezen en uitleg ontvangen voor de aanschaf van een inductieplaat en welke quooker geschikt is. Gekozen voor de Bora pure, Quooker en de SMEG koelkast.

Dave Joosten 27-10-2020

Makkelijk te bestellen, eerlijke lage prijzen.
Je wordt goed op de hoogte gehouden over de status van de bestelling, levering volgens afspraak en tijd!
Gewoon zoals het hoort!

Henk uit Hoogland 27-10-2020

Prima bedrijf. Snelle en correcte levering. Het bestelde artikel was niet leverbaar en daarvoor werd een vergelijkbaar product dat zelfs iets duurder was als alternatief geboden. En ondanks deze vertraging werd het artikel ook nog eens dezelfde dag geleverd.
Waar kom je deze service tegenwoordig nog tegen.

Gerard 27-10-2020

Prima hulp bij het uitkiezen van de keukenapparatuur. Ook goede aanbieding van uitlopende modellen die prettig geprijsd zijn. Montage geheel naar te tevredenheid uitgevoerd en de monteur heeft de tijd genomen om het netjes te installeren.
Wel enige discussie vooraf of inbouw wel of niet zonder aanpassing mogelijk was.

susanne 27-10-2020

Prima LG koelkast. Prijs is ook oke. Werd snel geleverd. Zorgvuldige chauffeur.

KdJ 27-10-2020

Denken mee, verkoper kwam met goede oplossingen en stuk voordeliger dan bij andere keukenzaken! Erg servicegericht!

Wilbert 27-10-2020

Heldere productomschrijving. Duidelijk bestelproces. Snelle bezorging door vriendelijke bezorger.

Harold 27-10-2020

Via de WhatsApp functie op de website contact gezocht nadat onze 12 jarige combi-magnetron zijn laatste lucht had uitgeblazen. Super geholpen bij het zoeken en vinden naar een geschikte opvolger. Allemaal via WhatsApp! Er werd meegedacht en snel en netjes gereageerd. Ik hoop dat onze vaatwasser en vriezer het nog even volhouden, zo niet, dan weet ik waar ik moet zijn.