Keukenloods - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Keukenloods.

Keukenloods stelt zich voor

F.Kuijper 13-04-2020

Prettige snelle plaatsing van bestelling waarvoor we in een overzichtelijke winkel eerst onze keuze konden maken.
We wisten dat het inbouw team weer zeer snel en efficient voor plaatsing zorgt.
We hebben wel geleerd eerst foto's te maken want daardoor heeft plaatsing wat langer geduurd deze keer Maar xxx heeft met uiterste precisie alles op 9/4 afgerond.

Jan Alberts 13-04-2020

alles was prima, voorlichting , prijs, aflevering op tijd. Zelf plaatsen ook gelukt.

Yvette Lucas 12-04-2020

Wij hebben in 2008 een keuken laten plaatsen via Keukenloods, dus was het natuurlijk dat wij onze nieuwe afzuigkap ook via Keukenloods hebben besteld.

Kees 10-04-2020

Goed geholpen in de winkel en snel geleverd en ook lage prijs. Dus mijn volgende aankoop is zeker weer bij de keukenloods.

Melvin 10-04-2020

Goede website met een uitgebreid assortiment. Snel en netjes geleverd.
Veel informatie over de producten zelf.

Marije 10-04-2020

Keukenloods krijgt van mij een 10 omdat ik zeer tevreden ben met de geboden service.
Na mijn bestelling is er contact met mij opgenomen om af te stemmen of ik wel de juiste producten had besteld.
Ik ben toen echt heel goed geadviseerd en geholpen.
Alles is ook netjes volgens afspraak afgeleverd.

Bram 10-04-2020

Prima geregeld, alleen een tip om bij bestellen een voorkeursweek aan te kunnen geven maar ook een voorkeursdag voor bezorging.

Willemien 10-04-2020

Uitmuntende service voor bezorgen en installatie; zo top dat je bijna een nieuwe bestelling wilt maken om weer zo'n geweldige ervaring te hebben. Daarvoor royaal en professioneel advies op het moment dat het mij uitkomt en prima prijs/kwaliteit. Productaanbod is niet heel breed, maar voldoet vooralsnog aan mijn wensen.

Wil 10-04-2020

Geweldig geholpen prima service en kom zeker terug attente en snelle levering.

Henk 10-04-2020

Goed en snel en netjes afgeleverd op de goede tijd plus er zat een Nederlandse beschrijving bij dit product.

Tim Amsterdam 10-04-2020

Ik heb middenin de Corona ellende een nieuwe inbouwvriezer besteld. Na wat contact via de chat was ik er zeker van dat ik het juiste model had gevonden en dat ook de inbouwmaten correct waren. Nadat ook de prijs meer dan prima was maar meteen de trekker overgehaald en besteld.
Verrassend snel geleverd ondanks de waarschuwing van keukenloods dat het gezien de crisis wel eens wat langer zou kunnen gaan duren. Niet dus. Helemaal top.

Ook het inbouwen aan Keukenloods uitbesteed. Super netjes gelopen allemaal en de heren hadden zelfs de 2 ijskasten die naast de nieuwe vriezer stonden ook even opnieuw afgesteld. ze sloten niet helemaal lekker meer en dat kost tenslotte extra stroom... Binnen 45 minuten alles perfect geïnstalleerd en mijn oude vriezer meteen 3 trappen naar beneden gebracht.

Ik schrijf weinig tot geen recensies maar dit keer is het verdiend.

Dank!

Jan 10-04-2020

Goed service en zij denken mee in deze tijden van het corona virus. Dat alles bij een gunstige prijs.

Piet 09-04-2020

Keurig volgens afspraak geleverd. Telefonisch goed afbies gekregen.
Goede prijs. Oude machine retour.

Leo Konings 08-04-2020

Bestelproces na 3x eindelijk gelukt. Bij levering gasfornuis defect, spoelbak defect, werkblad beschadigd. Levering bijkeuken incompleet. Passieve houding....
Leo Konings 09-04-2020

Beste Emma,

Het is niet naar tevredenheid opgelost.

Gr
Leo

Officiele reactie van Keukenloods 08-04-2020

nu
Beste Leo,

We hebben hier contact over gehad. De fouten zijn inmiddels opgelost.

Groeten, Emma.

Tamara 08-04-2020

Prima aanbod van artikelen, een correcte hantering van de prijzen, snelle levering en in ons geval geen verzendkosten terwijl dat bij andere aanbieders wel het geval was voor dit aankoopbedrag.

Sira 08-04-2020

Het is een echte aanrader! Dubbele oven, voor kleine en grote dingen. Heel handig, makkelijk en zuinig. Ik ben zeer tevreden mee.

GWA 07-04-2020

Groot assortiment, meeste /alles uit voorraad leverbaar, goede prijs, vriendelijke EN meedenkende!! medewerker.
Gehele bestelling snel volgens afspraak geleverd. ( op een zaterdag heel vroeg in de morgen.)
Een groot bedrag vooraf betalen kan wellicht anders worden geregeld.
Zeer tevreden over dit bedrijf en medewerkers.

Kölzer 07-04-2020

Wordt snel geholpen en de service verlening is beter dan noodzakelijk .
Dit heb ik al meerdere keren mogen ervaren.

Hr.S. Bakker 06-04-2020

Geweldige medewerking gehad van Keukenloods bij het zoeken naar een geschikte opvolger van onze inbouw koel/vries combinatie. Daar we een vrij oud model hadden was het zoeken naar een opvolger met de juiste afmetingen vrij tijdrovend. Keukenloods heeft ons daar uitstekend bij geholpen en was daarnaast ook zeer geduldig.
Het inbouwteam heeft snel en vakkundig onze nieuwe Bosch koel/vries comb ingebouwd.
Een grote pluim voor deze combinatie!

Dennis van der Wulp 06-04-2020

Snelle en nette levering. Keurige prijs. Ruim assortiment. Naast de online ook een knappe winkel met gemotiveerd personeel die jou graag helpt.

Klaas Pals 06-04-2020

Alles in voorraad en ruime keuze en de service van de installateurs is perfect.

P.C. Appel. (Cees) 06-04-2020

Ondanks de Corona crisis is alles snel en perfect gelopen, de vaatwasser was in no time geplaatst en vakkundig
aangesloten. Meer kan een mens niet wensen en dat doen we dus niet. Alle lof.!!

Carina 06-04-2020

Fantastische service!!! Snelle en correcte levering en bij vragen over de producten een zeer correcte klantenservice die je te woord kan staan.

Stephan Westerveld 06-04-2020

Prima service! Nadat ik een inbouw koel/vriescombinatie had uitgekozen werd er gebeld om te checken of deze wel in mijn kast zou passen. Perfect dat er wordt meegedacht.

Fam Kneepkens 06-04-2020

Fijne winkel met aardige werknemers. Wij werden prima geholpen bij de aankoop van een inductie kookplaat die prima voldoet. Fijn dat ze er een aantal op voorraad hadden . Als we weer iets nodig hebben gaan we eerst bij keukenloods kijken en om advies vragen, daar kun je beter beslissen dan online.