Keukenloods - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Keukenloods.

Keukenloods stelt zich voor

Alex O 13-07-2020

Vriendelijke benadering via mail en telefoon. Deskundige collega die nog advies gaf m.b.t. de gekozen apparaten.
Levering op de afgesproken tijdstip en leverdatum.
Zeer tevreden over de service!

Cora 13-07-2020

Duidelijke site. Telefonisch contact prima. Heel klantvriendelijk. Levering zoals afgesproken. Kortom heel tevreden

Gerwin 12-07-2020

Goed geholpen, snelle levering waarbij je zelf voldoende keuze hebt. Na aankoop bleek de installatie technisch niet helemaal mogelijk door onze inschattingsfout. Alle medewerking gehad om apparatuur om te ruilen.

Rogier 12-07-2020

Zeer overzichtelijke site en veel keus en zeer scherpe prijzen.
Daarbij word je ook nog goed geholpen als je vragen hebt over een bepaald produkt.

van den Heuvel 10-07-2020

gunstige prijs/kwaliteitsverhouding
Duidelijke omschrijving van de producten en snelle correcte levering

Clarence 10-07-2020

Goede service.

Dit was niet de eerste keer bij keukenloods.
Net als de eerdere keren dat ik bij keukenloods iets gekocht heb de service en snelheid fantastisch echt een aanrader.
De kennis van hun assortiment top de vriendelijkheid van het personeel top

J. Mulder 10-07-2020

Goede en professionele service, aardige en vriendelijke monteurs. Ik zou keukenloods zonder meer aanbevelen in mijn netwerk.

Ron 10-07-2020

Goede voorlichting en als jouw 1ste keuze er niet is, krijg je een nieuwer type voor dezelfde prijs.

Johnn 10-07-2020

Ja alles netjes besteld en afgeleverd goed gedaan .Het ziet er keurig uit .
Mooie kookplaat alles doet het prima

Lodewijk 10-07-2020

Levering volgens afspraak
Vriendelijke aflevering
Goede beschrijving instalatie
Werkt uitstekend
Goede prijs

Yvonne 10-07-2020

Geweldige service en goede aanbiedingen. Alles van goede kwaliteit en ook het inbouw team is snel hulpvaardig en vakkundig 👍🏼

Debby 10-07-2020

Heel fijn geholpen! Erg vriendelijk komen hun afspraken na. Snelle service kortom top!

Jet 10-07-2020

Na bestellen vaatwasser toch niet leverbaar. Heb een upgrade gekregen. Later had ik daar nog een vraag over, werd correct behandeld. Levering was goed, werd netjes op de hoogte gehouden. Dus ik ben enorm tevreden over het gehele proces.

h.vos 10-07-2020

prima zaak, goede prijs en levering op tijd. van tevoren bericht wanneer de levering komt en op de dag zelf een verder tijdslot.

Frans Geers 10-07-2020

Zonder problemen en geheel volgens afspraak is ons product geleverd. Zo nodig zullen we opnieuw gebruik maken van hun diensten.

johan 10-07-2020

goede prijs en prima service. keurig op de afgesproken tijd bezorgd.
een aanrader om witgoed te bestellen.

G.J.Bos 09-07-2020

We hadden een bestelling gedaan.
De levering werd 6 weken verschoven.
Dit kon echt niet, ze hebben 3 snel leverbaar opties aangeboden met dezelfde specs. We kwamen er goed uit.
Mooi snel geleverd.

Alex 09-07-2020

Goede begeleiding voor en na de koop , echt prima , zoals het hoort , hulde

Cor Beuningen 09-07-2020

Onlangs zonnepanelen laten plaatsen. Dus de gaskookplaat vervangen door inductie. Bezoek gebracht aan informatiecentrum AEG - Elektrolux. Vervolgens een "knappe" AEG inductie kookplaat online/telefonisch besteld bij de Keukenloods. Daar hebben wij goede duidelijke informatie gekregen over het type, het aansluiten, het snoer en het regelen van een erkend installateur.
Zeer tevreden over Keukenloods en AEG inductiekookplaat!

jaap 09-07-2020

Perfecte service via de chat. En 25 euro goedkoper dan bcc en mediamarkt. Snel geleverd.

Adviseur 09-07-2020

Zeer klantvriendelijk bedrijf, voor de 2de keer alle keukenapparaten aangeschaft, vlotte levering en concurrerend in prijs, zal iedereen adviseren contact met Keukenloods Opmeer op te nemen, ook als er iets niet goed mocht zijn laten ze je niet in de kou staan en lossen het probleem naar tevredenheid op

Ton Koenhen 09-07-2020

Zeer handig, snel en dichtbij om je bestelling via de site bij keukenloods.nl te doen.

danny 09-07-2020

Overzichtelijke website. Snelle levering. Betrokken bij je aankoop of je zeker bent dat je de juiste samenstelling gekozen hebt.

Kroontje 09-07-2020

Leuke, aardige en maar vooral deskundig advisering tijdens bezoek showroom.
Bij opdracht via telefoon achteraf nog eens extra korting toegekend. Vervolgens tijdige levering volgens toezegging.
Echt top!

Ed Gijsbers 09-07-2020

Duidelijke website en wat je besteld krijg je ook. Afleveren op de juiste wijze en netjes.