Keukenloods - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Keukenloods.

Keukenloods stelt zich voor

Henk 13-03-2020

Redelijk scherp geprijsd. En goede service. Door de web pagina kan je alles volgen wat je gekocht heb

Jos M 13-03-2020

Een breed assortiment tegen scherpe prijzen. Het bestelproces verloopt soepen en je weet snel wanneer jij je bestelling kunt verwachten. Ook de aflevering verliep keurig op tijd en soepel. Het geleverde apparaat en de service voldoen ruimschoots aan mijn verwachtingen. Een aanrader!

keukenloods 13-03-2020

Leuke winkel en aardig personeel . Royale keus in keukens en apparatuur, goed bereikbaar en parkeerruimte.

P Kraan 13-03-2020

In tegenstelling tot de orderbevestiging dat een inbouwteam gebeld diende te worden voor demontage oude wasemkap en montage van de nieuwe, heeft de bezorger/monteur al het werk naar volle tevredenheid uitgevoerd. Prima de luxe !

pantorv 13-03-2020

Goed site met goede selectiemogelijkheden en ruim aanbod. Goed om als referentie te gebruiken.
De medewerker die ons hielp was kundig en vriendelijk.

PCM 13-03-2020

Geweldige keukenspecialist, die samen met jou op zoek gaat naar niet alleen de beste oplossing voor jouw droomkeuken, maar ook nog naar de goedkoopste!

Inge Vredeveld 13-03-2020

We waren al klant bij Keukenloods. De medewerker heeft ons prima geholpen om de juiste keuze te maken.
De levering was zeer vlot.
Wij zijn tevreden klant.

Ad van der burgt 13-03-2020

Super shop ..!
Goed geadviseerd en geholpen met de keuze ivm inbouw en maatvoering.
Snel geleverd..

Afzuigkap is goedkoop, maar is ook wel een beetje een budget kapje qua uitvoering...lastig ophangen.. zelf wat voor verzonnen..

A. Bekenkamp 13-03-2020

Prima service en vriendelijk maar op een planningspuntje na. De leverdatum was zonder info e/o overleg aangepast waardoor er op het laatste moment wat moest worden geimproviseerd.

Saico 13-03-2020

KoelVries combinatie Kapot (23 Jaar Oud) op Zondag natuurlijk, Gezocht op Internet naar een vergelijkbaar model.
Kwam ik uit bij de KeukenLoods.nl , Precies wat ik zocht, even gebeld op Maandag, goed contact, de nieuwe koelVries combinatie moest wel met een verhuislift bezorgd worden, maar daar zijn we met de KeukenLoods goed uitgekomen.
Zag er wel tegen op zo'n verhuislift, maar de bezorgers hebben prima werk geleverd, viel reuze mee. Oude KoelVries combinatie mee terug genomen. De nieuwe Liebherr CNBS391520, is een prachtige KoelVries combinatie, helemaal 2020.
Al met al, Prima service, goed contact, top levering, ben erg tevreden.
Happy happy Joy joy :)

Gerrit 13-03-2020

Prettig verkoopgesprek, goed advies en scherpe prijs, flexibele leverdatum. Tijdens de aflevering alleen even discussie met de chauffeur over de wijze van betalen. Contant was blijkbaar afgeschaft zonder dat wij daar over waren geïnformeerd en de chauffeur was alleen terwijl de spullen naar de tweede verdieping moesten.

Willem 13-03-2020

Ze doen wat ze beloven en heel scherpe prijzen kreeg zelfs een betere vaatwasmachine voor de prijs van het model dat niet te leveren was. Helaas had ik mijn keuken al elders gekocht anders had ik deze zeker ook bij keukenloods gekocht.

Alian 13-03-2020

Prima bedrijf. Ik had de mail op zondagochtend gestuurd naar de Keukenloods en aan het eind van de middag kreeg ik al een telefoontje. Alles is super snel geregeld en in een keer goed.

Nieuwburg 13-03-2020

We kwamen helaas in een verbouwing terecht.daarom is het moeilijk om een oordeel te geven over de winkel.maar netjes geholpen en goed advies
Officiele reactie van Keukenloods 13-03-2020

Beste Nieuwburg,

Ons filiaal in Roosendaal is inderdaad in de verbouwing. Dat kan inderdaad enige overlast veroorzaken en daarom raden we iedereen aan om een afspraak te maken voor een bezoek.

Als je nog advies nodig hebt, zien we je uiteraard graag terug als het wat rustiger is!

Groeten, Emma.

van lingen 12-03-2020

Ik werd zeer vriendelijk geholpen door iedereen dat voelt zeer prettig ,de uitleg was zeer goed en de service was prima

J.K. 12-03-2020

Al mijn keukenapparatuur heb ik via Keukenloods aangeschaft, om in te laten bouwen in een maatwerk keuken.
De site is overzichtelijk en toont alle relevante informatie zoals inbouwmaten. Er kan op specifieke eigenschappen gezocht worden, wat de selectie in het woud van apparatuur eenvoudiger maakt.
De prijzen zijn scherp. Keukenloods was bereid om een prijs van een concurrent over te nemen waar deze lager was.
Bij het aanvragen van een offerte is meegedacht: met het advies om net een ander type oven te kiezen kon het design beter op andere apparaten worden afgestemd. Voor de levering is een dag afgesproken, die een werkdag van tevoren is bevestigd, en op deze dag is ook keurig geleverd.
Kortom: niks anders dan positieve ervaringen.

Piet 12-03-2020

Bij de Keukenloods een wasmachine en droger gekocht voor onze zoon. Goede apparaten voor een scherpe prijs. Allen jammer dat we zelf moesten plaatsen.

Piet 12-03-2020

Keukenloods heeft goede priis / kwaliteit verhouding. Deskundig en vriendelijk personeel. We hadden een lijst met wensen. Wanneer een bepaald apparaat niet door Keukenloods geleverd kon worden was er altijd een alternatief tegen een scherpe of diezelfde prijs.

bert 12-03-2020

Goede prijzen en super service. Zeer vriendelijk, zowel kantoor als leverancier.

Frits 11-03-2020

Lekker shoppen online, prijs top en verzendkosten gratis.
We zijn klaar voor de zomer!

Gerda 11-03-2020

Prima telefonisch geïnformeerd en product voldoet aan de verwachting.
Helaas niet in de week geleverd die ik had gevraagd, maar een week later. Dit maakt dat ik het cijfer geef. Indien op tijd grlelevrd zou ik een 8 hebben gegeven

Bert van Meer 11-03-2020

Ik vind dit een fijne shop om iets te bestellen. Ook al plaats je per abuis een verkeerde bestelling wordt toch alles in het werk gezet om e.e.a in goede banen te leiden. Ook al vraag je om informatie betreffende een product is men niet te beroerd om zelfs bij de fabrikant hierna te informeren.
Zonder meer een goede instelling en kantvriendelijkheid.

Rene 11-03-2020

Wij hebben een inbouw koelkast gekocht bij de winkel in Zaandam. We werden daar prima geholpen. We hadden per ongeluk met het bestellen een te kleine maat opgegeven en de koelkast stond al bij de vervoerder. Wij terug naar de winkel en het omruilen was geen probleem. Wij via de computer in de winkel en iets duurdere koelkast uitgekozen maar nu wel de goed maat. Toen ze gingen controleren of deze nog in voorraad was bleek dat het model niet meer leverbaar was. We kregen daardoor het volgende model in die serie die nieuwer was en duurder maar kregen die voor de prijs van het oude model. Wat een service en wat een aardige mensen die echt met de klanten meedenken. Top

Peter Neumann 11-03-2020

Keukenloods wederom de beste prijs kwaliteit verhouding.
Sinds vele jaren onze leverancier van witgoed en keukenapparatuur.
Altijd goede service en komt afspraken keurig na.

F.H. te Maastricht 11-03-2020

Was de goedkoopste aanbieder van het type vaatwasser waar ik naar op zoek was. Op de site staat dat oude apparaat mee wordt genomen indien losgekoppeld en buiten klaar gezet. Dit gedaan, maar ter plekke bleek dat de bezorger alleen apparatuur mocht meenemen zonder snoeren, slangen enz. Hij was wel zo vriendelijk om zelf alles te demonteren (had zelf geen gereedschap bij zich). Minder is dan weer dat alles wat eraf gehaald is in je voortuin wordt achtergelaten. Blijkbaar staat dit in de kleine lettertjes in de bevestigingsbon die je na geslaagde betaling krijgt, maar wie leest dit? Super tevreden over de vaatwasser, en snel en in goede staat geleverd. Verpakkingsmateriaal van nieuwe apparaat wordt ook niet meegenomen.
Officiele reactie van Keukenloods 11-03-2020

Beste F.H.,

Bedankt voor je mooie cijfer. Mijn excuses dat het niet duidelijk uit de mail kwam, dat het oude apparaat klaar moest staan. We gaan kijken hoe we dit duidelijker kunnen communiceren, zodat dit niet meer voorkomt.
Desondanks hoop ik dat het product bevalt! Mocht dit niet zo zijn, hoor ik het graag via emma@keukenloods.nl

Groeten, Emma