Keukenloods - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Keukenloods.

Keukenloods stelt zich voor

De Graaf 04-07-2020

Wij hebben meerdere keukens bij de Keukenloods in Zaandam gekocht.
Je word er vriendelijk geholpen, niks is te veel.
Geven een goed advies en denken goéd mee om tot een besluit te komen.
Tot slot krijg je een mail wanneer de keuken compleet word geleverd met vriendelijke bezorgers.
Wij zijn zeer tevreden met onze nieuwe keuken.

Marcel 04-07-2020

Super service, met je meedenken en erg vriendelijk. Het hadeen 10 geweest als hij nog iets sneller was geplaatst 😁

Ilonka 04-07-2020

Telefonisch contact gehad over een product.
Deed gelijk een goede aanbieding, en alles Telefonisch geregeld. En volgende dag kreeg ik de bestelling al thuisbezorgd.

Saskia 04-07-2020

Goede, snelle en professionele service, meedenkend, luisteren naar wensen klant.

Viskil 03-07-2020

Kundig personeel,vlotte bezorging en ook op tijd bezorg,netjes binnengebracht en oude spullen retour,prima.

Henk Scheerboom 02-07-2020

Begeleiding bij aankoop van vaatwasser duidelijk uitleg voor wat je zoekt. Installatie prima verlopen.
Monteur gaat niet weg voordat alles goed op z'n plaats staat (inbouw) en alles naar behoren werkt.

Nico 02-07-2020

Makkelijk bestellen via site en voor mijn wasdroger aankoop de beste prijs op het moment

Pasman 02-07-2020

Levertijd was een stuk langer dan op de website stond Drie weken ipv 2-3 dagen

Marco Wouters 02-07-2020

Top service! Netjes te woord gestaan en goed advies mogen ontvangen. Daarna meteen order geplaatst middels offerte. Bezorging snel en goed geleverd

Bertus ten Barke 02-07-2020

Vriendelijke en deskundige verkoper, die goed luisterde en uitlegde. Ook de levering en plaatsing van de vaatwasser ging helemaal zoals afgesproken.

Rene Burgers 02-07-2020

Goed geholpen in de winkel, duidelijke afspraken gemaakt en ook nog alles keurig op tijd geleverd!

Yvonne B 01-07-2020

Goede prijs en veel producten op voorraad. Ons fornuis was elders nog iets goedkoper en dat werd door Keukenloods meteen opgepakt en kregen we zelfs nog wat extra korting. Verder een goed en prettig contact met de medewerkers gehad. Ze dus echt hun best voor je. Het was niet de eerste keer dat we wat bestelden bij keukenloods. Waarom ergens anders kopen als je weet dat je hier goed zit. Ons vertrouwen hebben ze.

kroese 01-07-2020

Goede prijskwaliteit en zeer goede service ook na de aankoop. Medewerkers zijn zeer klant vriendelijk luisteren goed en zijn bereid om je te helpen met je vraag.

Bernhard Tomiak 01-07-2020

Goede website en service. alle afspraken klopten precies.
Inbouwservice zonder problemen.

A.Visser 01-07-2020

Prachtige apparaten voor een zeer scherpe prijs. Duidelijke afspraken! Vlotte levering.

Familie Huvenaars 01-07-2020

Toen we ons huis kochten zat er een mooie, grote gas kookplaat in de keuken. Enkele jaren geleden hebben we zonnepanelen laten installeren en ik vond het zonde van het geld om dan nog op gas te koken. Dus zochten we een inductiekookplaat. Onze nismaat was standaard 49x56, maar we wilden graag een grote kookplaat, net zoals we eerst hadden. Het liefst een kookplaat van 70 cm breed. In eerste instantie hebben we bij de standaard elektronica webwinkels gekeken wat zij in hun assortiment hebben, maar al snel bleek dat zij alleen de gewone standaard maten aanbieden en dus kwamen we bij Keukenloods.nl uit. Een hele duidelijke website, met onzettend veel filter opties, waardoor we al snel bij een aantal kookplaten uitkwamen die geschikt zouden zijn voor ons. Via de productspecificaties hebben we de voors en tegens afgewogen en uiteindelijk zijn we bij een Bosch inductiekookplaat uitgekomen. We hebben hem meteen besteld, er werd een datum van aflevering voorgesteld, maar deze kwam ons niet uit. Het was geen probleem om de datum te verzetten.
En inderdaad, op de door ons aangegeven dag werd de kookplaat geleverd. Ik kook inmiddels ruim 10 dagen, met ontzettend veel plezier en gemak, op onze nieuwe kookplaat.
Dank je wel voor jullie duidelijke website en uitgebreide productspecificaties. Top!

René Netto 01-07-2020

vriendelijke en geduldige mensen in de winkel om mij alles rustig uit te leggen
site heeft duidelijke en volledige informatie over de producten
heb een paar keer moeten bellen om iets af te stemmen voor de levering, werd zeer vriendelijk te woord gestaan

johannes verhoeks 01-07-2020

Een tevreden klant .Goede kwaliteit Snelle levering Een aanrader als je op zoek bent naar de goede prijs kwaliteit verhouding.

Hagor 01-07-2020

Op zoek naar buitenmaat magnetron. Keukenloods had 'm gewoon op voorraad. Als enige zaak in een lange rij! Levering volgens afspraak. Keurig geregeld. Top bedrijf!

Bernard Bos 01-07-2020

Na een kookplaat en een vaatwasser hebben we deze maand ook een koelkast en een oven gekocht. De andere twee artikelen hadden we online uitgezocht, de twee laatste in de winkel in Veendam.
Over alle aankopen zijn we nog steeds prima tevreden en ook de leveringen zijn goed verlopen.

Lodewijk 01-07-2020

Kwam Keukenloods tegen bij mijn zoektocht naar een inductiekookplaat. Zeer scherpe prijs. Telefonisch netjes en vakkundig geholpen. Daar waar anderen een levertijd hadden van 2 a 3 weken, was de kookplaat via Keukenloods de volgende dag binnen!

Ria 01-07-2020

super tevreden met onze nieuwe oven!!!! werkt heel snel en we proeven het verschil met onze oude oven, vooral het menu met meerdere etenswaren is heerlijk. en ook de vis is prima, zonder verdere geuren in huis,

Hans 01-07-2020

Prima service, voorlichting en ook belangrijk scherpe prijzen. Er werd echt de tijd genomen om naar onze wensen te luisteren

Prins 01-07-2020

Goede keuze en leuke aanbiedingen.
Geholpen met wat we zochten en snel geleverd

Essie 30-06-2020

Na wat rondkijken op het internet kwamen we op twee bedrijven uit die aan onze zoektocht voldeden. Keukenloods was daar één van. De winkel zit bij ons in de buurt dus....
Met de verkoper de koelkast bekeken en deze besteld. Kregen hem zelfs voor de laagste prijs van internet.
Keurig een paar dagen later bezorgd op ons adres. Goede info via de mail over de levering. Wat wil een mens nog meer!