Keukenloods - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Keukenloods.

Keukenloods stelt zich voor

arne 30-03-2020

makkelijk aankoopproces, ruime keuze, lage prijs (bij definitief bestellen bleek de prijs zelfs 10 euro lager) snel afgeleverd

M. Hoogeveen 30-03-2020

Shop is overzichtelijk! Winkel in Waddinxveen is erg netjes. Medewerkers behulpzaam en vriendelijk.
Onze vaatwasser en oven zijn snel geleverd en de bezorgers hebben keurig rekening gehouden met de hygiëne regels ivm het corona virus.

Aad 30-03-2020

Vriendelijke mensen, correcte en snelle afwikkeling volgens afspraak.
Apparaat werkt geheel naar wens.

Jean 29-03-2020

Bestelling perfect verlopen en levering door chauffeur heel netjes aangeboden binnen de aangegeven tijd.
Service mbt bestelling en levering is super.
Afzuigkap nog niet kunnen monteren omdat deze op een specifieke manier moet gebeuren. Als ze is monteert zal een review over de werking volgen.

Tom 28-03-2020

Telefonisch advies gevraagd en daarmee goed en netjes geholpen. Vervolgens was de bestelling snel geleverd.

Annelies 28-03-2020

Zeer prettig geholpen, ruime keus. Werd goed meegedacht, terwijl ze wisten dat we de hele keuken elders hadden gekocht.

Patrick 27-03-2020

Ik vond het advies en de eerlijkheid over bepaalde producten helder, ik kwam met een idee over wat voor apparatuur ik wou, maar na een goed advies gesprek heb ik het apparatuur genomen wat ze hebben geadviseerd. ik ben er heel erg te spreken over !!

Alphons 27-03-2020

Snelle levering--alles goed en duidelijk geregeld,kan niets fout gaan.Al eerder een vaatwasser en koelkast en vrieskast onderbouw aangeschaft 2 jaar geleden,toen ook alles perfect geregeld. Dank hiervoor.

Jos 27-03-2020

klantvriendelijke bediening en werd zeer goed en deskundig geholpen alles is volgens afspraak verlopen

Floris 27-03-2020

Scherpe prijs.
Goede en heldere afspraken. Duidelijke communicatie wat betreft de levering.

Henk 27-03-2020

De snelle oplossing voor het leveren en de vlotte levering als zodanig. Oorspronkelijke model was niet aanwezig maar werd zonder bijbetaling geremplaceerd.

Cis 27-03-2020

Gebruiksvriendelijke site, super prijzen en goede service! Van begin tot eind prima geregeld!

Gerard 27-03-2020

Goed pro-actief geïnformeerd door de mensen van Keukenloods. Het product op tijd geleverd.

Michiel 27-03-2020

Via internet gezocht naar een fornuis en gevonden bij Keukenloods. Reageren erg snel en de koop was zo geregeld. Met 2 dagen het fornuis ontvangen. Product is zoals omschreven. Om kort te zijn, goed contact, snel geleverd voor een goede prijs. Voor mij dus een 10 waard

Jan 27-03-2020

Ben al een tijdje klant bij deze winkel, altijd snelle, behulpzame, meedenkende verkopers. Ook deze keer weer keurig geregeld.

Erik 27-03-2020

Supersnelle levering, beste prijs die ik kon vinden.
Na bestelling hebben ze ook nog ter controle gevraagd of ik de juiste Quooker had besteld ivm technische aansluitingen etc. Supertevreden! Als je ook maar een beetje handig bent, is deze kraan ook relatief eenvoudig te installeren.

Ineke 27-03-2020

Prima levering, ziet er goed uit en op tijd geleverd. De site ziet er overzichtelijk uit

Miriam 27-03-2020

Na een eerdere ervaring weer uitgekomen bij Keukenloods. Bestelling prima verlopen!
Over de producten (AEG inductiekookplaat en Quooker) tot nu toe zeer tevreden. We kunnen tot nu toe niets negatiefs melden. Het volgen van de bestelling was ook prima geregeld.

J. Van de Kerkhof 27-03-2020

Duidelijke site waarop het product meteen te vinden was.
Iets minder prettig is dat de prijs niet zichtbaar is.

Groenmarkt 27-03-2020

Site redelijk goed te overzien, bestellen en leveren gaat snel en netjes. Goede behandeling en levering van de aankoop.
Tevreden.

Willem 26-03-2020

Goed advies gekregen per telefoon, scherpe prijzen.
De volgende dag werd de vaatwasser afgeleverd zoals we hadden afgesproken.
Prima ervaring.

Frank 26-03-2020

Reden om voor deze webwinkel te kiezen is primair het prijsniveau icm het veilig winkelen keurmerk. Wat opnieuw gebeurt (eerder bij bestelling wasdroger) is dat artikel van onze keus niet kan worden geleverd; keukenloods biedt dan wel beide keren een vergelijkbaar alternatief. Nadat we een goedkeuring op het alternatief voorstel hebben gegeven, horen we vervolgens een week lang niets. Zelf gebeld en blijkt volgens keukenloods het alternatieve product niet (meer) op voorraad (na 1 dag) en verwachten de week daarop weer bevoorraad te zijn. Oké het is niet anders, maar had dat even gemeld. Tot onze niet geringe verbazing worden we dezelfde dag gebeld door de bezorgdienst om een afspraak te maken voor bezorging. Kennelijk toch op voorraad!? Vraag me af wat gebeurd was als ik niet zelf gebeld had. Deze gang van zaken bevreemd ons. Levering verder oké.
Officiele reactie van Keukenloods 26-03-2020

Beste Frank,

Ik begrijp dat het een en ander niet goed is gegaan qua communicatie. Mijn excuses hiervoor.
Ik hoop dat het product goed bevalt, ondanks deze verloop van zaken!

Groeten, Emma

Maurice 26-03-2020

Keukenloods.nl is een overzichtelijke en duidelijke webshop met goede informatie. We hebben al regelmatig producten gekocht. En zijn daar zeer tevreden over. De levertijd is volgens afspraak en vooraf wordt je ingelicht over de bezorgtijd. Het product, in dit geval een spoelbak, is geweldig. In werkelijk is die nog mooier dan op de afbeeldingen. Wat nog verbetert zou kunnen worden is in sommige gevallen de foto's van de producten groter publiceren of dat ze te vergroten zijn door er bijv op te klikken.

Marcel 25-03-2020

Een bosch koelkast besteld op zaterdag avond en maandag morgen geleverd super snel en netjes

Opa Jan Sr 25-03-2020

Perfect wat deze mensen gedaan vooral voor ons oudere mensen hebben uiteindelijk geresulteerd in 2 telefoontjes en de afzuigkap was er.