Keukenloods - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Keukenloods.

Keukenloods stelt zich voor

A. Rijkers 21-02-2020

Ik heb gekozen voor Keukenloods omdat de service erg goed is en de aankopen altijd snel en in goede orde geleverd zijn. De volgende aankoop ga ik daar zeker weer doen. Ben erg tevreden!

Joost 21-02-2020

Gewoon goed: goede informatie op de website, goede prijs en snelle levering.

Evelien M 21-02-2020

Fijne verkoper die je eerst even laat kijken en daarna aansluit voor meer informatie. Duidelijke uitleg gekregen en ook gekeken naar de verschillen. Helemaal tevreden met onze combimagnetron!

Martin Ekker 21-02-2020

Super snel en goede prijs en kwaliteit van geleverde producten. Zou het iedereen aanbevelen hier te gaan kopen. Wij waren super enthousiast over de levering. Bedankt voor de goede afhandeling.

Rob 21-02-2020

Goed geholpen. Er is een mooie deal gemaakt voor onze Quooker en combi oven.

Hen van de Water 21-02-2020

Snel, accuraat, vriendelijk en to the point.
Behulpzaam ook als het niet perse voor hen zelf is. Zeer aanbevelingswaardig

HvdB 21-02-2020

Vakkundig geleverd en ingebouwd, monteurs met kennis van zaken.
Oude materialen worden meegenomen.

Vuurtje 21-02-2020

Netjes afgehandeld. Helaas niet "vandaag besteld, morgen geleverd" maar heb wel keurig een controle check op de maatvoering van mijn inbouw-kast gekrrgen.

H.M. te Velde 21-02-2020

De door ons bestelde vaatwasser bleek niet meer leverbaar. We kregen toen telefonisch een luxer model aangeboden, voor hetzelfde geld. Bij levering, de volgende dag, bleek dat ik de oude vaatwasser buiten had moeten zetten. De chauffeur hem toch mee. Prima!

C.Snoek 21-02-2020

Ik werd netjes geïnformeerd toen de bestelling langer op zich zou laten wachten.
Afleveringstijd werd netjes gemeld, zowel per mail als later per sms.
Prachtige gasplaat, alleen pasten de bijgeleverde klemmetjes niet bij de plaat èn de fitting paste niet op mijn gaskraan. Voor allebei nog naar de Karwei moeten gaan...
Officiele reactie van Keukenloods 21-02-2020

Beste C.,

Oeps, dat hoort natuurlijk niet. Ik hoor graag om welk typenummer dit gaat, zodat we kunnen voorkomen dat dit nog een keer gebeurt. Wil je daarvoor je ordernummer mailen naar emma@keukenloods.nl? Dan ga ik uitzoeken hoe dit is gebeurd.

Groeten, Emma.

Bert 21-02-2020

Was niwt meer leverbaar. Voor de zelfde kosten kreeg ik de opvolger wasmacine. Voor de zelfde prijs. Ofwel 100 euro korting. Volgende dag in huis om 13.00 uur. Netjrs volgens afspraak. Volgende keer voor witgoed weer bij keukenloos

Rien 21-02-2020

Scherpe prijs
Levering correct op afspraak.
Nette installatie en uitleg.
Betrouwbaar

Familie Martens 21-02-2020

Super prijs / kwaliteit verhouding!
Zeer snelle levering en prima service.
Levering correct geleverd binnen gevraagd tijdsbestek.
Fijn dat je op de hoogte wordt gehouden waar chauffeur zich bevindt en dat tijdsbestek van levering steeds kleiner wordt.

Maurice 21-02-2020

Duidelijke shop, goede prijs kwaliteit, snelle levering en duidelijke track en trace

Helmi 21-02-2020

We hebben de keukenloods vis het internet gevonden. Het is goedkoop en een zeer goede service. Ik zou het iedereen aanraden.

Pim 21-02-2020

Onlangs drie producten gekocht. Goede prijzen, prettig in communicatie en snelle levering!

Gerrie 21-02-2020

Prijs en contact voor info, is waarom ik gekozen heb voor Keukenloods. De inbouw service is echter slecht bereikbaar via tel en mail. De persoon, die uiteindelijk apparaat kwam inbouwen, van inbouw service was zeer vriendelijk en behulpzaam.

Günther 21-02-2020

De winkel is zeer duidelijk en overzichtelijk prijzen zijn goed, inductie plaat gekocht telefonisch contact is prettig goed advies gekregen helemaal top.
Ik kan keukenloods iedereen aanbevelen

Eva 21-02-2020

Prima geholpen, wilde een nieuwe koelkast en hadden online vooraf al verschillende bekeken. Toen wij de keuze gemaakt hadden een medewerker gezocht, vriendelijke man, de koelkast werd snel besteld en snel geleverd, erg blij mee!! ook de online omgeving waar je je orderstatus ziet is top!

Bert 21-02-2020

Er werd goed geluisterd naar je wensen en op basis daarvan meegezocht. Erg prettig, de medewerker probeerde het juiste te verkopen, mij te helpen met de goede aankoop.
Verzending was vlot en in goede conditie ontvangen.

Leo 21-02-2020

Handige website, ruim assortiment en vlotte behandeling. De mogelijkheid om gewenst artikel tegen gereduceerde prijs op te halen is een slimme vondst

Edward 21-02-2020

De keuze is ruime. Scherp geprijsd en goed advies. Goede service mbt afwikkeling levering etc.

Wim W. 20-02-2020

Ik was erg blij met de montagekosten. Bij 2 apparaten betaalde je voor de montage op het 2e apparaat de helft. Makkelijk was het om een afspraak te plannen. De levering kwam mooi op tijd. Het monteren ging op een professionele manier. Heel tevreden.

Peter 20-02-2020

Ik werd zeer correct te woord gestaan, met een duidelijk advies en antwoorden op mijn vragen.
Ook de aflevering was correct en op de afgesproken tijd geleverd.

eric 20-02-2020

goede duidelijke voorlichting vrij in keuze zeer vriendelijk en deskundig en bovenal we zijn er zeer blij mee