Keukenloods - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Keukenloods.

Keukenloods stelt zich voor

Juan 02-10-2020

Goede service en scherpe prijzen! Toen een besteld onderdeel niet op korte termijn geleverd kon worden, bood keukenloods mij een prima alternatief. Hoewel dit onderdeel enkele euro’s duurder was, hoefde ik niets bij te betalen. Alle bestelde producten werden zeer snel geleverd!

Fam de Boer 02-10-2020

Snelle levering en goed telefonisch advies. De vaatwasser die we gekocht hebben is ook van goede kwaliteit

Henk 02-10-2020

Fijne winkel met genoeg keuze.
Duidelijke communicatie en afspraken
Personeel dat zijn best doet om de wensen van de klant om te zetten in praktische oplossingen.

Jo 02-10-2020

Weinig personeel in de winkel(Op 1e etage) om te adviseren. Er zijn wel medewerkers maar die blijven zo veel mogelijk achter de balie zitten, totdat je ze komt halen. De medewerker die ik vroeg mijn apparatuur te komen halen en afrekenen, zei alleen nog heel kortaf dat het niet te ruilen was en liep direct naar de kassa, zonder stil te staan, ons aan te kijken of verder te motiveren. Klantvriendelijkheid is ver te zoeken. Over het apparaat zelf wel tevreden, daarom toch nog een 5.
Officiele reactie van Keukenloods 06-10-2020

Beste Jo,

Dat is vervelend om te horen! Dat zou uiteraard anders moeten, mijn excuses dat je bezoek zo is verlopen. Gelukkig bevalt je aankoop goed.

Ik hoor nog graag om welk filiaal dit gaat. Wil je dit in een mailtje sturen naar emma@keukenloods.nl? Alvast bedankt.

Hartelijke groeten,
Emma | Keukenloods.nl

Theo 02-10-2020

Gewoon goed 👍 Ze doen wat je verwacht van een webshop berichtje dat je bestelling 🚚 onderweg is en ook nog een belletje helemaal top.

Cindy 02-10-2020

Ik ben top geholpen. Ook toen de bestelde artikelen niet konden worden gebruikt was om ruilen en een nieuw advies geen probleem. Ik kan iedereen aanraden apparatuur via keukenloods te bestellen.

Patrick 02-10-2020

Iets vertraagde levertijd, maar zoals altijd correct afgehandeld tegen een goede prijs!

Dries 02-10-2020

Onze Inbouwcombinatie oven/magnetron van het merk Neff gaf na 13 jaar de geest. Omdat dit type niet meer te koop is gaf de Keukenloods op ons verzoek een alternatief. Het werd een Bosch met met dezelfde afmetingen als die van de vorige inbouwcombinatie.

Marcelle 02-10-2020

Naar de keukenloods gegaan voor de aankoop vanen nieuwe oven en magnetron
Prettige verkoper gaf de verschillen aan begon niet met de duurste apparaten en niet met de goedkoopste. Gaf de verschillen duidelijk aan. Na de aankoop, konden wij via de mail de tijd van aflevering goed volgen. Kwam ook perfect op de aangegeven tijd. Bij betalen had je verschillende keuzes. Al met al een zeer tevreden klant

Keukenloods Roosendaal 02-10-2020

Ik ben zowel in de winkel geweest als in de shop bij beide goed geholpen.
Het enige nadeel was dat al mijn producten niet binnen waren voor de afgesproken tijd maar daar werd ik netjes over gebeld ivm corona en de tekorten voor producten bij Siemens.
Nog 1 aandachtspuntje er liep een actie bij Siemens met cashback daar was ik niet over geinformeerd waardoor ik 4 dagen te laat was en de cashback niet meer kon aanvragen dat vind ik erg jammer. Het was toch 70 euro.

Keukenloods.nl 02-10-2020

Er wordt gedaan wat men beloofd, goede service en snelle levering en montage!!

AB Works 02-10-2020

Prima winkel. Uitgebreide assortiment, concurrerende prijzen, goed contact en de levering is ook op tijd en correct.
Dus... zeer aanbevolen.

nelly 02-10-2020

Prima service. Er was een kleine onduidelijkheid omtrent garantie. Maar daar werd ik keurig over gebeld en daardoor opgelost

Betty 02-10-2020

super snelle levering , vakkundige en vriendelijke bediening , goede prijzen.

henk 01-10-2020

Goede prijzen en prima service.
De installatie verliep snel en vakkundig.
Graag volgende keer weer.

Linda 01-10-2020

Goede en snelle service. Medewerker denkt goed mee naar passende mogelijkheden

Marian 01-10-2020

Vriendelijk personeel met kennis van zaken. Ik kreeg goed advies en een goede service. Top!

marcel 01-10-2020

prima service ,vriendelijke verkopers, vervangende kast verlichting gekocht ,werk prima

Jan 01-10-2020

Goed gemotiveerd personeel met duidelijke uitleg en komen afspraken na omtrent leveren.
Zeer tevreden.

Nick 01-10-2020

Vriendelijk en goed te woord gestaan door medewerkers.
Minpuntje is dat het fornuis en afzuigkap laat werden geleverd ondanks wat ons was verteld in de winkel.

Joost 01-10-2020

Nette behandeling en super snel geleverd! Nette monteur.Zeer lang al klant en eigenlijk altijd tevreden. Zeer aan te bevelen.

Wubbo 01-10-2020

Vaatwasser netjes en op tijd afgeleverd . Prima prijs . Eerste indruk van de vaatwasser is heel goed

Geoffrey Desmet 01-10-2020

Gewoon top shop!!! Super communicatie super prijs super service!!! Zou nooit elders keukenmateriaal bestellen.

Gerard Goos 01-10-2020

Dit is inmiddels de derde order die wij dit jaar bij Keukenloods hebben geplaatst. De omschrijving van de producten op de webshop zijn accuraat. De website is logisch ingericht en ondersteunt goed bij het zoeken naar het juiste product. De levertijden zijn schappelijk, en indien voorradig zelfs zeer snel. Ook de bezorgers en monteurs zijn vriendelijk en werken netjes. Bij deze order was het product niet voorradig maar werd toch sneller geleverd dan voorzien. Daarnaast zijn de prijzen concurrerend en is de klantenservice goed bereikbaar. Zij staan je op een zeer nette wijze te woord. Communicatie over de voortgang van je order is eveneens goed te noemen.

Arwin 01-10-2020

Wel flexibel, snel en vriendelijk. Goed geprijsd. Mogen wel duidelijker in levertijd zijn. Afgesproken dagen zijn afgesproken dagen en geen eerste indicatie die 2 weken mag afwijken bijv. Hangt namelijk samen met andere processen (keukenbouw bijv....)