Keukenloods - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Keukenloods.

Keukenloods stelt zich voor

E.N. 23-10-2020

Goede service, goed advies, snelle levering, snelle en vakkundige installatie

Karin 23-10-2020

Duidelijkheid site, makkelijk te bestellen, goede eerdere ervaringen.
Ondanks dat een chauffeur ziek was, toch nog levering op afgesproken dag. Vriendelijke bezorger.

Nico Poort 23-10-2020

Op zich alles snel geregeld, helaas door overmacht moest de plaatsing uitgesteld worden en ook bij plaatsing ging de afspraak van smorgens naar savonds. Werkzaamheden wel naar behoren gedaan.

Victor 23-10-2020

Super snel geleverd keurig. Goede service ook bij vragen, top!!!!!!
S'avonds besteld en de volgende dag leveren

Hessel 23-10-2020

Goede service prijs is ook ok, en het product is netjes en professioneel gemonteerd

Arianne 23-10-2020

Tevreden met deze aankoop.
Zeker blij met de hoeveelheid verschillende schoonmaak programma’s.
Enige nadeel is dat een grote snijplank er een beetje moeilijk in past of grote borden . Ze zijn niet praktisch in te richten.

Rob 22-10-2020

Niet alles was direct op voorraad, daarom de order gesplitst en konden we snel genieten van onze nieuwe apparatuur

Jan 22-10-2020

Bevestiging was correct, communicatie rondom levering en ook levering was keurig en op de aangegeven tijd

theo 22-10-2020

Goede specialist voor kookplaat en oven. Uitstekend geholpen door de medewerkers kookplaat/oven in Utrecht.

Arjan Gelderblom 22-10-2020

Ik ben heel tevreden over de keukenloods, via de website goed overzicht gekregen van inductiekookplaten. Via telefoon goed advies gekregen en daarna een offerte gevraagd en gekregen binnen zeer korte tijd . De levering was cf afspraak dr volgende dag. Ik heb de kookplaat ingebouwd volgens de meegeleverde instructie. Hij werkt perfect hij is zeer eenvoudig te bedienen en veel makkelijker schoon te houden dan de oude gaskookplaat .

J Wijnands 22-10-2020

Ze luisteren goed wat je wil en ondanks dat het uitgezochte artikel een lange levertijd had er een prima oplossing werd gegeven.
Kortom we zijn zeer tevreden met de vaatwasser.

Monique van Keulen 22-10-2020

Ondanks dat ik geen keuze kon maken,bleef de verkoopster spontaan en behulpzaam.
Kan een heel verhaal ervan maken maar wij zijn heel tevreden met onze aankoop😀

John 22-10-2020

Prima zaak voor je keukenapparatuur. Duidelijke website met zowel eigen als leveranciers specificaties. Aangegeven tijdslot bij de opmerkingen is alleen geen rekening mee gehouden, maar dit kan ook aan de transporteur liggen.

Eric 22-10-2020

uitgebreide keus, snel en correct geleverd voor een zeer redelijke prijs. Mooie afzuigkap die snel te monteren is

Yilmaz 22-10-2020

Duidelijk uitleg gehad over vaatwasmachine en meedenkend personeel. Levering zeer snel ten tijde van corona.

Edwin 22-10-2020

Voorraad / goede prijs / goede eerdere ervaring en met name was de chauffeur zeer vriendelijk en bereid even te helpen met het product binnen op zijn plaats te zetten.

Marjolein Drost 22-10-2020

We waren op zoek naar 1 meter (natuurlijk in de zelfde kleur) keuken werkblad om het bestaande blad te verlengen.
Er zat best een lange levertijd op, maar het resultaat mag er zijn.

Mark Geerdink 22-10-2020

Zeer deskundig telefonisch advies. Ze namen de tijd om alles uit te leggen. Verder duidelijk bestel- en leveringsprogramma. Kortom: perfect

Esther 22-10-2020

gekozen vanwege goede beoordeling. Prijs goed en alles netjes via afspraak geregeld. Koelkast top in orde.

Natascha 22-10-2020

Wij hebben 8 jaar geleden onze keuken bij keukenopstelling gekocht en zijn heel erg tevreden.
Ons koffie apparaat ging stuk, nieuwe besteld online en volgende dag in huis. Super service!

Romana 22-10-2020

Een erg aangename shopping experience in keukenloods xl Zaandam. Erg groot assortiment van verschillende keuken en apparatuur. Daarnaast zeer vakkundige kennis van de medewerkers over de verschillende producten. Doordat we een mooie prijs voor 3 apparaten konden krijgen is de keus gevallen om deze bij Keukenloods te kopen. Erg professionele aflevering (verzetten van datum was geen probleem relatief kort voor oorspronkelijke levering) en je wordt keurig op de hoogte gehouden van de status. Al met al zeker een zaak die ik zou aanraden en ook voor de volgende keer terug zou gaan.

DOBOT.nu 22-10-2020

Snel en deskundig advies, een correcte prijs en snelle levering. Keukenloods.nl is een echte aanrader voor mensen die het beste willen voor hun keuken!

Keukenloods 22-10-2020

Personeel laat je eerst kijken in de showroom, springen niet gelijk op je nek.
Wij gingen kijken naar een nieuwe inbouw vaatwasser van AEG, ziet er allemaal overzichtelijk uit.
Bij vragen en keuze maken deskundige hulp.

A. vittali 22-10-2020

We waren op zoek naar een passende vervangende inbouw koel/Vries combi. Na 17 jaar was de oude aan
Na vervanging toe. Medewerker heeft kosten nog moeite gespaard om ons aan een goede passende koel/vries combi te helpen. Volgende dag meteen afgeleverd.
Top.

G Lenssen 22-10-2020

Er is door ons een keuken gekocht moet nog worden geïnstalleerd wij zijn goed en vriendelijk geholpen ook met ideeën over de indeling tot nu toe prima .wij hebben het volste vertrouwen in de installatie