Keukenloods - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Keukenloods.

Keukenloods stelt zich voor

Hjk 16-07-2020

Bij telefonisch contact, betrouwbaar overgekomen en afspraken zeer correct nagekomen.
De afwikkeling door het vervoerbedrijf was zonder meer super en zeer klantgericht.
{daar kan menige internet winkel een voorbeeld aan nemen!]

yc 16-07-2020

Toevallig hier terecht gekomen. Maar uitstekende service en levering. Precies wat je afspreekt en wilt. Zeer tevreden en kom hier zeker nog een keer terug.

Jan hof 15-07-2020

Vriendelijke deskundige mensen goed geholpen bij de aankoop en bij de plaatsing ben al 20
Jaar klant en zal dat ook blijven.

truus hoogland 15-07-2020

goed geholpen, snel, vriendelijk en een snelle bezorging, wij zijn tevreden

Peter S 15-07-2020

Ruime keus op de website en ondanks dat het leek dat de levering vijf weken zou duren toch nog dankzij de flexibiliteit van de verkoper binnen anderhalve week geleverd. Top

Ria Kuipers 15-07-2020

Omdat ik erg graag een helemaal zwarte oven wilde, heb ik behoorlijk gezocht op allerlei sites waar ze ovens verkopen. De keukenloods had het gelukkig en dus heb ik het daar besteld. De service is goed, absoluut. Na bestelling en betaling al heel snel een aantal mails van keukenloods om te bevestigen en informatie wanneer leveren. Ik ben echt prima tevreden over de hele gang van zaken. Ria Kuipers👍

Henk 15-07-2020

Een duidelijke webshop. Nog telefonisch contact gehad om iets te vragen en werdt correct te woord gestaan met een duidelijk antwoord. Bestelling netjes geleverd en oude koelkast weer netjes meegenomen.

Huub Wieland 15-07-2020

Ik heb de winkel door surfen op internet gevonden.Na moeilijkheden bij het bezorgen via post nl.is het product door snel reageren van Uw personeel alsnog bezorgd.Goede service,waarvoor alsnog hartelijk dank.

Gerard Vleggaar 15-07-2020

Correct, vriendelijk, afspraken keurig nagekomen, prachtige afzuigkap, gemakkelijke montage

W.A. Linke 15-07-2020

Onze vorige afzuigkap was ook van de Keukenloods en heeft prima voldaan. Vandaar dat we opnieuw naar de Keukenloods zijn gegaan voor een nieuwe. Ze hebben een perfect model uitgekozen en deze voldoet prima. De montage ging goed en snel.

Winkel die meedenkt 15-07-2020

We hebben deze inductiekookplaat online gekocht ter vervanging van onze 15 jaar oude inductiekookplaat. Vóór levering door Keukenloods kregen we per mail ter controle nog de vraag naar de afmetingen in het keukenblad. Zeer zorgvuldig en dit voorkomt een miskoop en langere wachttijd. Daarna geïnstalleerd door een elektriciën, want dit kun je als leek niet zelf. Tevreden over het gemak van bestellen, de check door Keukenloods en de levering.

John 15-07-2020

De site vonden wij ZEER duidelijk en gebruiksvriendelijk. Het artikel werd geheel volgens afspraak geleverd. Tevens door de chauffeur keurig op de hoogte gehouden over het levertijdstip. Kort gezegd TOP.👍👍👍

GvH 15-07-2020

Goede en snelle afhandeling . En er ging nig 13 euro van de prijs af ,terwijl ze hem toch kwamen brengen . Dit helemaal ip dr camping waar we staan . Klasse Keukenloods.

N.Tilgenkamp 14-07-2020

We waren hard toe aan een nieuwe inbouw koelkast en een onderbouw vriezer. In plaats van lang zoekwerk op Google naar passende modellen voor de bestaande situatie, leverde de zeer gebruiksvriendelijke website van keukenloods op een plaats snel een overzicht van alle toepasbare modellen van de diverse (kwaliteits) merken op inclusief alle product details. Dit maakte een goede vergelijking en snelle keus mogelijk. Ook het bestellen op de website gaat bijzonder makkelijk en safe. De Siemens koelkast KI82LSD40 en Liebherr vriezer SUIG1514-20 werden binnen enkele dagen in prima conditie afgeleverd en met de bijgeleverde instructies leverde ook het zelf inbouwen geen enkel probleem. Beiden werken naar behoren. De oude KK en vriezer waren al klaargezet en werden zonder problemen meegenomen. Kortom dik tevreden met de keukenloods.

Hans 14-07-2020

De vele keuzemogelijkheden goed geholpen.
Duidelijk uitgelegd over aansluiting inductie kookplaat.

Henk 14-07-2020

Zeer goede prijs, snelle levering en zeer vriendelijk te woord gestaan.
Daarnaast duidelijk informatie over de status van de bestelling, de vervolgstappen, retourbeleid, doorgeven van storingen. Zelfs een sms dat de chauffeur onderweg is en binnen 10 minuten voor de deur staat.
Kortom, zeer tevreden.
Klein verbeterpunt: op de dag van levering wordt pas rond 10 uur duidelijk hoe laat de bezorging ongeveer zal plaatsvinden. Het zou fijn zijn als dat eerder kan, liefst de dag van tevoren.

FJB 14-07-2020

Keukenloods heeft een goede prijs voor zijn producten. Houd je netjes en op tijd op de hoogte van vertraging in de levering en geeft zelfs de gelegenheid om af te zien van de aankoop door de vertraging. Ben zeer tevreden.

Anita sikking 14-07-2020

Netjes en op tijd geleverd en als ze komen pas betalen via i deal, is ook een veilig gevoel als het een groot bedrag is.

Christ 14-07-2020

Na een gesprek met een verkoper waren we er snel uit. Hebben onze bestelling geplaatst en werd de volgende dag afgeleverd. Ondanks alle drukte werd hij na een telefoontje om 22.00 uur nog afgeleverd.

Koob 14-07-2020

Deskundig en vakkundig is de inductiekookplaat snel aangesloten. De inductiekookplaat doet het naar alle verwachtingen.

George 14-07-2020

Prima site en vlotte afhandeling en natuurlijk alles op tijd geleverd. Een bedrijf die verstand heeft van alle apparatuur, hierdoor kunnen zij goed en passend advies geven.j

Gert 14-07-2020

Snelle levering en goed op de hoogte gehouden van de levering. Voor herhaling vatbaar.

Erik B 14-07-2020

Snelle reacties op vragen. Goede communicatie tot de levering. Al met al een betrouwbare organisatie

G.M.Jacobs 13-07-2020

Bij de bestelling kregen we telefonisch eerlijke en duidelijke informatie.
De levering is perfect verlopen, (*) is zeer vriendelijk en bovendien een uitstekende vakman.

Ton en Anke van Leeuwen 13-07-2020

De service, levertijd is snel en uitstekend. Vriendelijk personeel telefonisch aan de lijn gehad.