Keukenloods - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Keukenloods.

Keukenloods stelt zich voor

henkschotanus 01-10-2020

De website is duidelijk en geeft voldoende informatie
De aankoop van mijn vaatwasser is zeer correct verlopen conform afspraak. Werd prima op de hoogte gehouden van de status en ook de installatie is naar tevredenheid geïnstalleerd door zeer vriendelijke en vakkundige monteur.

Vrinten 01-10-2020

Een goede beoordeling van het bedrijf, daarbij staat het bedrijf je netjes te woord er was een misverstand opgetreden en super opgelost.
Ga zo door.

Burgers 01-10-2020

Bijna altijd goed en vriendelijk advies, wel afhankelijk van wie je aan de lijn krijgt als je belt. Meestal mensen met goede inhoudelijke kennis. Laats een recirculatie afzuigkap willen bestellen, eerste persoon aan de lijn kon mij alles vertellen over de filters, noodzakelijk parts enz. De dag erna iemand aan de lijn, begon met: stuur maar een email en geen inhoudelijke kennis en ook nog redelijk bot, ongeinteresseerd.

Mariette 01-10-2020

Vakkundig en snel geholpen in de winkel in Alkmaar. Vaatwasser zelf was snel binnen. Afspraak voor montage duurde helaas iets langer(3wkn)maar uiteindelijk zéér tevreden over monteur/montage en de vaatwasser.

Konuralp 30-09-2020

Very reliable. Super service and customer friendly. I placed order via telephone and I was helped very properly and everything worked spot on. Recommended

Melanie Bottenburg 30-09-2020

Goede prijs en prima service. Beschikbaar voor vragen en levering conform afspraak.

Ad Stakenburg. 29-09-2020

De site is voor mij goed genoeg, ik bel meestal een medewerker dan is het snel duidelijk en geregeld.

Marjolijn Flier 29-09-2020

Super snelle levering en netjes geholpen aan de telefoon. Gewoon precies wat je mag en wilt verwachten. Top!

A 29-09-2020

Zeer nette en snelle afhandeling van het bestellen van een inbouw vaatwasser ik ben netjes ten woord gestaan in de winkel en goed geholpen! en zeer goede uitleg gehad ( ik denkt vestiging manager ) keukenloods te Alkmaar alleen vind ik het jammer dat ik een inbouw vaatwasser hebt besteld met inbouw montage service, de vaatwasser is al anderhalve week geleden geleverd maar ik wacht nog op de montage hier heb ik ook. Nog niks over gehoord waaneer ze komen voor het monteren, volgende keer maar zonder montage service nemen! onlangs de montage service raad ik keukenloods alkmaar zeker aan! Hartelijk bedankt voor het overige service!

Eric 29-09-2020

Prima en snelle levering tegen faire prijs. Goede hulp bij de aankoop en tips over pro’s en cons van alternatieven.

Vakkundig 28-09-2020

Zeker super geholpen en vakkundig voor het uitzoeken van een nieuwe keuken. Wordt goed meegedacht aan het praktische en ook zeker geluisterd naar je budget. Plaatsen van de keuken kan ik geen antwoord op geven dat komt over 12 wk.

Hans van der Sleen 28-09-2020

Het bijzondere van Keukenloods is dat de vlag de lading dekt. Wie zich via de website oriënteert en vragen heeft, treft achter de telefoon een medewerker aan die weinig uitleg nodig heeft om te weten wat jij bedoelt en wilt weten en vooral... welke apparatuur bij jouw wensen en financiële mogelijkheden past. Ook de inbouwservice bleek perfect: vriendelijk en deskundig. Echt DTB! Direct, Transparant en Betrouwbaar!

Mark Pelgrim 28-09-2020

Duidelijk shop waarin je makkelijk kunt selecteren. Na een telefoontje met de helpdesk wist ik precies de levertijd en na het bestellen was de leverdatum ook snel geregeld.

Kees en Corinne 28-09-2020

Prima voor elkaar, leuke vlotte medewerkers. Zelfs zonder te vragen een leuke korting gekregen, moet je bij anderen om smeken.

Marco 28-09-2020

Vriendelijk personeel in zowel de winkel als aan de telefoon (webshop).

Na aankoop van een nieuwe koelkast werd ik middels verschillende kanalen op de hoogte gehouden van de voortgang in het proces.

De chauffeur was ook erg vriendelijk en belde voordat hij zou komen nog even op om te vragen of ik thuis was. Helaas door alle Corona maatregelen mocht hij de koelkast niet tot in de keuken brengen maar dit was voor mij geen probleem.

Gary Hung 28-09-2020

Reliable and good service. I had an old built-in fridge to be replaced. The model was very old and I don't know which new models can fit. Their staff has helped me select with cupboard measurements I provided. The installation went smoothly.

Tine Kooren 28-09-2020

Ik vond de Keukenloods op internet en zij hadden de koelkast die ik wilde hebben op voorraad. Daar was ik super blij mee want het was geen gewone koelkast maar een met een uittrekbare wagen. Direct besteld en door hen in laten bouwen. Snelle levering en prima geplaatst. Ik moet nog een Quooker kopen en die ga ik dus ook bij Keukenloods aanschaffen.

Ben 28-09-2020

Deze web shop Keukenloods kan ik een ieder aanbevelen, heel correcte levering, op de afgesproken tijd en keurig verpakt.
Zelfs na het bleek, dat de prijs een dag later verlaagd was, werd het verschil keurig terugbetaald.
Ik kan iedereen aanbevelen om hiet u keuken en/of witgoed apparatuur te kopen.

Rob 28-09-2020

Verkoper nam goed de tijd voor ons. We kregen duidelijke uitleg over de verschillen in het Quooker bos. Verkooer stond er ook voor open de concurrentie achter zich te laten met een mooi aanbod.

Henk 28-09-2020

Mooie aanbieding inductie inbouw kookplaat
Vooraf informatie over inbouw maten en waar de elektrische aansluiting aan moet voldoen
Af spraken levering netjes en nagekomen.

RuudL 28-09-2020

super, geholpen geweest. hadden een vraag over toestellen waar specifiek voor gebeld moet worden voor de prijs. hebben gelijk alle toestellen van de volledige keuken besteld. op de site stond een artikel van novy niet op waar we wel naar opzoek waren. deze is van de premium lijn van novy en daarom ook niet altijd rond de kerk verkrijgbaar. gewoon naar gevraagd en ze konden leveren. top service ik kan niets anders zeggen. ook de thuislevering. de mensen overliepen alle toestellen of het de correcte waren en super vriendelijke service van alle mensen waar wij mee in contact geweest zijn.

Rewinkel 28-09-2020

Wij zijn goed geholpen,vriendelijk,goed geinformeerd.Goeie service.echt een aanrader.

Jobbe-Jan Groos 28-09-2020

Aankoop met hulp was top. Ik had verwacht en gehoopt dat de producten er eerder waren dan gepland. Installatie was top. Helaas door ziekte van een collega paar dagen later. Prijs was ook prima. Kortom een best tevreden klant.

Leen Klijn 28-09-2020

Prettig om op je gemak rond te neuzen, veel keuze TOP.
We hebben er al diverse spullen gekocht, en de service is oke.

Tamali 28-09-2020

Het is een fijne winkel. Ze houden je goed op de hoogte van de voortgang en helpen je met het zoeken naar alternatieven. We hebben al redelijk vaak apparatuur hier gekocht en zijn nooit teleurgesteld. Kortom een winkel om goede keuken apparatuur te kopen tegen schappelijke prijzen.