Keukenloods - Reviews & Ervaringen

8,8 Lees 19129 reviews Schrijf een review

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Keukenloods.

Keukenloods stelt zich voor

Deze score is berekend op basis van 2667 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

8.8

wilel 18-09-2014

Goed beschreven wat je koopt, bestellen gaat makkelijk en je hebt het de volgende dag in huis

Aflevering aan huis was prima. Nette jongen, erg vriendelijk.

Assortiment
Erg ruime keus, prima prijzen

Zie bovenstaand!

annemariestraver 18-09-2014 Via de website gekocht

Gemakkelijk je product uitzoeken op een zeer overzichtelijke website.

Doordat het type vaatwasser, dat wij hadden besteld niet meer op voorraad was, kregen we zelfs een duurder type, de opvolger van de vaatwasser van onze keuze, top!

Assortiment
Er is een ruime keuze binnen een bepaalde productgroep.

Aanbeveling
Alles ging heel soepel én snel, terwijl de vaatwasser ook nog het goedkoopst was bij Keukenloods. We hadden hem de volgende dag al in huis, super!

Extra toelichting
Goede, snelle service, alles naar wens, alle vragen goed beantwoord. Ik zou zeker weer iets kopen bij Keukenloods!

Dionne stappers 18-09-2014

Meteen duidelijkheid over order, levering etc

Zelf de levertijd geven ze door per mail, hoef je t zelf niet op te zoeken

Heel compleet

Aanbeveling
Veel keus en goede service

Extra toelichting
Veel keuze, goede service en vriendelijk personeel!

jamadada 18-09-2014 Via de website gekocht

Snel en makelijk een produkt selecteren naar je eigen wens. Duidelijke omschrijving. Direct zien of iets op voorraad is en vlotte afhandeling.

Betaling bij levering en top dat de oude machine weer mee terug genomen wordt.

Assortiment
Van elke prijsklasse wel wat te vinden. Bovendien scherp geprijsd.

Aanbeveling
Alles is prima geregeld en omschreven.

Extra toelichting
Wij zijn zeer tevreden met de vaatwasser. Maandagmiddag 16.30 gegoogled en kwamen uit bij deze vaatwasser. Niet te duur maar wel uitstekende specificaties. 17.00 uur besteld en de volgende dag draaide hij al de eerste vaat. Oude gratis mee retour, je hebt er geen omkijken naar.

riean 18-09-2014 Via de website gekocht

Vriendelijk advies, prima website.

De dag na de bestelling geleverd.

Snel, goed en makkelijk

henriette assink 18-09-2014 In de winkel gekocht
nederweert

goed overzicht

men denkt mee met de klant

vele merken en modellen

Aanbeveling
breed assortiment , met goed merken tegen goede prijzen

Extra toelichting
Dus voor je een beslissing neemt over keuken - en apparatuur , bekijk eerst de site van de keukenloods.

Raoul 72 18-09-2014

Goede beschrijving bij de apparatuur zodat je zelf een makkelijke keuze kan maken. Alle apparatuur mooi op volgorde van prijs, enz.

Even een belletje gepleegd en direct correct antwoord en nuttig advies gekregen.

Assortiment
Veel aanbod in de webshop meer dan andere webshops waardoor de keuze veel breder is.

Aanbeveling
Zeer tevreden over de webshop, levering en de service!

Extra toelichting
In zijn geheel is de webshop zeer overzichtelijk opgezet met een bredere keus aan apparatuur dan menig andere webshop. Vragen worden direct beantwoordt en geven nuttig advies. Aflevering is zoals afgesproken snel en je hoeft niet de hele dag thuis te zitten om op je pakje te wachten maar geven een datum en tijdsperiode op wanneer het bezorgd wordt. Betaling kan op allerlei manieren. Dus gemak aan huis.

jack2014 18-09-2014

Telefonische probleemloze afhandeling. Alles snel kunnen regelen en kunnen bestellen.

Zeer servicegerichte klantbenadering. Ik had voor een zelf op maat te maken aanpassing aan de keuken iets nodig wat normaal in de winkel aanwezig moest zijn, maar ik kon dat kleurstaal direct lenen voor een tijdje.

Assortiment
In mijn geval niet van toepassing. Zij konden direct leveren wat ik nodig had.

Aanbeveling
Zie andere antwoorden. Alles snel en correct afgehandeld.

Extra toelichting
Vanwege de prijs bij Keukenloods uitgekomen. Over de hele linie zeer tevreden.

M120574 18-09-2014

Verwarring in over levering.
Indien bij leverancier op voorraad is niet echt een levertijd.
Op orderbevestiging staat dat je gebeld voor een afleverdatum, maar in een ontvangen mail moet je zelf bellen?? Ook moeilijk om duidelijke afspraak te maken over levertijd. In tijdbestek van 2 uur is erg lastig plannen als je kinderen van en naar school moet brengen/halen.

Patrickvanw 18-09-2014

Heb niets hoeven doen, koelkast werd geplaatst

Goed contact via de telefoon en afspraken nagekomen

Goede ervaring!

Extra toelichting
Goede snelle service en een goede prijs!

vdKlamp 18-09-2014 Via de website gekocht

Zeer duidelijke website met voldoende filters om snel tot de juiste keuzes te komen. Bestelling was zonder veel moeite geregeld.

Betalen is ook mogelijk bij aflevering en hoeft niet voor af.

De keukenloods is zeer snel in het beantwoorden van mails en denken goed mee. En je wordt goed op de hoogte gehouden van de bestelling.

En een besteld apparaat die niet meer leverbaar was werd zonder meerprijs vervangen voor een een type duurder.

Ook het uitstellen van onze levering i.v.m. opleveren van onze nieuwbouw woning was geen probleem.

Assortiment
Niet het volledige assortiment van Siemens is te koop via de webshop. Ik had in eerste instantie wel belang bij de studio line van Siemens.
Maar de keus is ruim voldoende voor een zeer scherpe prijs.

Aanbeveling
Ik heb al meerdere mensen in mijn omgeving aanbevolen om eens bij de keukenloods te gaan kijken. Veel keus en een goede prijs.

Extra toelichting
We hebben de keukenloods als zeer prettig ervaren. Ze bieden veel keus in een duidelijke website en de apparaten zijn scherp geprijsd. Omdat we in 1x alle keuken apparaten besteld hadden kon er nog een scherpere prijs worden gegeven. En een besteld product wat niet meer leverbaar was werd kosteloos vervangen voor een type hoger/ duurder/ beter. Omdat de oplevering van ons huis werd uitgesteld kon ook de uitlevering van onze bestelling zonder probleem worden verzet.

E. la Faille 18-09-2014

We werden prettig geholpen. Er werd uitgezocht welk type inbouwkoelkast we nodig hadden, ter vervanging van onze oude koelkast. We hoefden niet verder te zoeken.

Zie bij "Gemak"

Assortiment
Alles bleek te leveren te zijn.

Ik ben tevreden.

bolliewop 18-09-2014 Via de website gekocht

gewoon per internet

wordt netjes op tijd gebeld en krijg en sms van de leverings datum /tijd

Assortiment
er is voldoende keus en een goede prijs kwaliteit verhouding

snelle levering,goede prijs
klant vreindelijk

G.J. Litjens 18-09-2014 Via de website gekocht

Duidelijke site en snelle levering

Na levering met breuk in glas is er binnen twee dagen nieuwe geleverd.

Voldoende keuze

Aanbeveling
Geen klachten tot op heden

ElizabethI 18-09-2014

Gewoon, prima te vinden

Aardige mensen toen ik tel. contact zocht en alles prima afgeleverd

Assortiment
Er zal heus wel ergens een grote voorraad zijn, maar bij Keukenllods was het meer dan voldoende

Aanbeveling
Ze waren (en waarschijnlijk zijn) gewoon de goedkoopste met een groot assortiment en vriendelijk en behulpzaal personeel

zie bovenstaande antwoorden

martp 18-09-2014

we hadden zelf al veel huiswerk gedaan maar de aanvullingen van de site waren een prima hulp.

Als je het hebt over de service in de winkel: prima te noemen .
de chauffeur was minder gezellig.

Assortiment
heel erg veel keuze en de prijs is prima

Aanbeveling
Heb ik al gedaan ; bij velen

Extra toelichting
Ik zou ieder aanraden vooraf naar het Exprience huis te gaan van Siemens/Bosch/Gaggenau in Hoofddorp of de AEG demo ruimte in Alphen ad Rijn te bezoeken. Daar steek je veel van op je kan er vele vragen kwijt over de planning en gebruik van je keukenapparatuur. Uiteindelijk met je bestelling verder met de Keukenloods experts.

Daniel van den Berg 18-09-2014 Via de website gekocht

Makkelijk en snel

Extra toelichting
Gewoon makkelijk en snel zonder poespas. Gevonden wat ik zocht voor een goede prijs.

ElSalvador169 18-09-2014

Bestellen en bezorgen verloopt soepel en leveren netjes op de aangegeven dag

Ik had ergens de combimagnetron goedkoper gezien en hen daar over gemaild. Ik kreeg direct een mailtje terug met een aanbieding die lager was dan ik had gezien. Zeer netjes!!

Assortiment
Er staat heel veel op de site en ook uitgebreide informatie over de producten.

Aanbeveling
De keuze is groot en ze gaan altijd goedkoper dan waar dan ook

Extra toelichting
Het is een makkelijke en goede winkel met een uitgebreid assortiment en veel informatie over de producten. Daarnaast hebben ze een hele goede service.

a.kerskes 18-09-2014 Via de website gekocht

spullen worden aan huis geleverd betaling via pin aan chauffeur en oude machine wordt gelijk weer meegenomen
zeer tevereden

nog geen ervaring mee nog niet nodig gehad

Extra toelichting
goede info over de vaatwasser vragen werden correct beantwoord vlotte levering zonder problemen keukenloods is aan te bevelen

Jan Bouman 17-09-2014 Via de website gekocht

Direct het juiste apparaat bij mijn aanvraag

Afspraken worden goed nagekomen, Er wordt op de aflever dag de verwachte levertijd door gegeven en die klopte.

Aanbeveling
Ben zeer tevreden en kan geen
minpunten bedenken.

Extra toelichting
Attente behandeling en levering volgens afspraak

Mev Keus 17-09-2014 Via de website gekocht

vond het goed overzichtelijk op de site ruim voldoende informatie over het product.en niet veel rompslomp met papierwerk lekker simpel en makkelijk om te bestellen

zondags besteld en s'maadags netjes op tijd geleverd.
goede service netjes heel tevreden.

Assortiment
ik vond gelijk wat ik zocht en er was voldoende om te kiezen en te vergelijken goede site heel duidelijk.

Aanbeveling
ik ben heel tevreden en zal het iedereen aanbevelen service en bezorging alles is prima geregeld

valwerk 17-09-2014 In de winkel gekocht
new yorkweg 111 almere

Genoeg parkeer ruimte ,en niet opdringerig.

niet moeilijk met ruilen van onder delen.

Assortiment
als het niet aan wezig is wordt het gelijk besteld.

Een makkelijke winkel.

monmar 17-09-2014 Via de website gekocht

Extra toelichting
via internernet een supergave SMEG koelkast besteld. via e-mail eem bevestiging gekregen. Je wordt constant op de hoogte gehouden van de status van je bestelling. In tegenstelling tot een aantal andere webshops klopt het tijdstip van levering. Dit is een plezierige aankoop geweest.

J. v. Dam 17-09-2014

Via website georiënteerd en gebeld om te bestellen tegen een marktconforme prijs.

Prima en snelle adequate service, ook al ging de aflevering slechts na drie pogingen goed. Steeds zeer klantgericht aangepakt en opgelost.

Breed en goed

Aanbeveling
Prima service, snel en volgens afspraak. Maatwerk mogelijk. Fouten worden snel en klantgericht opgelost.

Janbe1 17-09-2014

6,5

eenvoudig te bestellen.

de inbouw was perfect, netjes afgewerkt. De order bevestiging was tot 2 x verkeerd. Ik miste de inbouw informatie op de bevestiging.
Verder moest ik voor inbouwen 124 euro betalen omdat er een plankje moest worden weggezaagd wat binnen 5 minuten was uitgevoerd.

Aanbeveling
Niet snel, juist de kleine puntjes die goed worden uitgevoerd bepalen de totale kwaliteit.

Extra toelichting
Inbouw netjes en binnen een uur klaar, aankomsttijd binnen het schema. Orderbevestiging incompleet, 2 maal zelfs ondanks dat ik erover had opgebeld. Telefonische informatie was correct en snel. Additionele inbouwkosten voel ik me door te grazen genomen. niet volgens afspraak.

Officiele reactie van Keukenloods 18-09-2014

Beste heer/mevrouw,

Bedankt voor uw beoordeling en vervelend om te horen dat u vindt dat u teveel voor de montage heeft betaald.

De standaard montage kosten zijn 99,- euro. U heeft 25,- euro extra betaald om het plankje weg te laten zagen.

Helaas kan ik geen order onder de naam Janbe1 vinden in ons systeem. Kunt uw uw ordernummer sturen naar info@keukenloods.nl t.a.v. J. Langenberg.

Ik ga dan voor u uitzoeken waarom u 25,- extra heeft betaald. Als dit inderdaad niet reeël is zal ik dit bedrag retour storten.

Graag hoor ik van u.

texneth 17-09-2014

Inloggen - bestellen, hoe makkelijker kan het.

Besteld en de volgende dag in huis.

Assortiment
Wat ik wilde hebben was er met een uitgebreide keus.

Aanbeveling
Omdat ik goeie ervaring met Keukenloods heb gehad.

G.van de Pol 17-09-2014 In de winkel gekocht
Amsterdam zuid - oost

Werd keurig en op tijd aan de deur geleverd

werd tot de deur geleverd , maar niet verder , daar wij op de eerste verdieping wonen

zeer groot assortiment

Aanbeveling
zeer groot assortiment en keurig geholpen, door vakmensen

A.J.Dullemond 17-09-2014 Via de website gekocht

via internet duidelijke beelden van apparatuur dus een gemakkelijke keuze

Telefonisch informatie gevraagd is correct behandeld

Assortiment
ruime keuze aan apparatuur voor elke portemonnee.

Extra toelichting
Duidelijke foto,s van apparatuur met beschrijving.In elke prijsklasse voorradig. Telefonische vraag is duidelijk en correct behandeld vlotte aflevering(andere dag)

Bepje2012 17-09-2014

Duidelijk bestelproces en je wordt er makkelijk door heen gelootst

Ik had nog een aantal vragen en de 3 keer dat ik heb gebeld ben ik keurig te woord gestaan.

Assortiment
Prima, veel aanbod goede prijzen

Aanbeveling
Zie wat hierboven is beschreven gemak van bestellen + service ja dat beveel ik iemand wel aan

fam. van moorsel 17-09-2014

Bestelling en telefonische afhandeling was zeer klantgericht

Perfecte afhandeling en info betreffende levering

Assortiment
Ruim assortiment met kwalitatieve merkproducten

Aanbeveling
Door de klantgerichte en snelle afhandeling van zowel bestelling als levering, zie verder bovenvermelde pluspunten

Extra toelichting
Zoals bij eerdere vragen aangegeven is de totale procedure perfect verlopen. Product wat we wilden aanschaffen stond een dag later voor een hogere prijse op de site. Na telefonisch contact is een nieuwer type voor de "oude" prijs aangeboden. Voor ons een perfecte oplossing waarvoor nomaals mijn dank.

Ellen Versteeg 17-09-2014

Op het gemak een vaatwasser besteld in onze eigen tijd.

Onze vaatwasser werd later geleverd dan verwacht, echter de klantvriendelijkheid van de medewerkster die telefoneerde maakte veel goed.

Assortiment
ruime keuze, voor ons meer dan voldoende

klantvriendelijk, goedkoop, prima installatie

alexmerkx 17-09-2014 Via de website gekocht

Goede overzichtelijke informatie over het product. en en vergelijkingsmogelijkheid.

Precies verzonden volgens afspraak en op de dag zelf een indicatie van de exacte aflever tijd.

Assortiment
Ruime keuze en natuurlijk voordelige prijzen!

Aanbeveling
Absoluut aanbevelen; gemakkelijk, overzichtelijk en voordelig.

Extra toelichting
Fijne winkel met ruim assortiment tegen voordelige prijzen. Toppie!!

RVKM 17-09-2014

Prima website.

Ruim assortiment.

Aanbeveling
Mijn goede ervaring deel ik graag.

Extra toelichting
Prima website met groot assortiment. Ik heb al jaren een goede ervaring met Keukenloods. De levering is altijd volgens afspraak zodat ik met mijn klanten stipt kan afspreken.

ystoffer 17-09-2014 Via de website gekocht

De website is duidelijk en het product is eenvoudig te vinden.

Goede service, vragen worden duidelijk beantwoord. Het product wordt netjes afgeleverd.

Goed assortiment.

Aanbeveling
Bestellen bij Keukenloods is eenvoudig, snel en de service is uitstekend.

Extra toelichting
Het was mijn eerste keer dat ik witgoed heb besteld via internet en het is mij uitstekend bevallen.

oudoeenbedankt 17-09-2014

Prima

goed.

Aanbeveling
Goed assortiment en lage prijs.

Extra toelichting
onderdeel kapot,met een week nieuw onderdeel zonder bijbetaling.

A.P Knook 17-09-2014

Bestelling kon heel gemakkelijk online gedaan worden.

Toen het nodig was heel snel telefonisch contact en ook online snel antwoord.

Zeer uitgebreid.

Aanbeveling
Zonder meer aan te bevelen.

Extra toelichting
Het totaal beeld is gewoon goed.

happy klant 112233 17-09-2014

Zelf zoeken goed kunnen vergelijken

Duidelijke vriendelijke communicatie

Heel uitgebreid

Aanbeveling
Zou altijd adviseren bij keukenliods apparaten voor keukenvte bestellen iov bij keukenverkooer

kick 45 16-09-2014

Bestellen was snel geregeld.

Keuze voldoende

Aanbeveling
Levertijd was niet in overeenstemming met wat er op jullie site stond het duurde ruim een week voordat ik mijn afzuigkap binnen had op de site stond 1 a 2 dagen terwijl ik het artikel gelijk had betaald.

Extra toelichting
Afspraken nakomen dit geld ook voor levertijden anders had ik dit product elders gekocht, bij concurrenten die wel sneller konden leveren!!

Officiele reactie van Keukenloods 17-09-2014

Beste heer/mevrouw,

Bedankt voor uw beoordeling en vervelend om te horen dat u langer heeft moeten wachten dan u gewend bent van ons.

Onze excuses hiervoor.

Wij hopen dat u veel plezier heeft van uw afzuigkap.

Mocht u nog vragen en/of opmerkingen hebben, dan hoor ik graag van u.

Sylvia59 16-09-2014

Online bestellen of telefoontje is voldoende

Duidelijke afspraken, wijzigingen worden doorgebeld. Ook het inbouwteam heeft de zaakjes goed voor elkaar.

Ruime keus

Aanbeveling
Vertrouwen in Keukenloods, dus aan te bevelen.

Extra toelichting
Gewoon goed voor elkaar. Nu twee bestellingen gedaan en absoluut geen klagen.

Q85 16-09-2014 Via de website gekocht

Het was even contact opnemen met de klantenservice. Ik melde welke prijs de concurrent had gegeven en toen kregen we een hele goed aanbieding

Snelle bezorging, secuur en goed. Zoals je verwacht van een bezorging

Assortiment
Eigenlijk is alles te krijgen, niet direct in voorraad maar wel altijd op bestelling te leveren.

Extra toelichting
Zeer vriendelijk personeel, direct goede aanbiedingen die weinig tot de verbeelding overlaten. Levering volgens afspraak nadat ik op de hoogte gehouden ben van de status van mijn bestelling.

Mierlo 2 16-09-2014

Prima overleg over wanneer er gemonteerd kon worden. Volgens afspraak exact op tijd!

Assortiment
De twee dingen die ik wilde bestellen niet voorradig. Daarom iets anders besteld zodat het wel snel en in 1 levering kon.

lastig te versturen als je niet bekend wil worden 16-09-2014

Snelle info.

snelle levering

Aanbeveling
geen idee, ik wist wat ik wilde en heb niet verder gekeken

Rinie Cappel 16-09-2014 In de winkel gekocht
Amsterdam Z O

De zoekvragen zijn eenvoudig te stellen en geven de juiste antwoorden snel en accuraat

Model was uitverkocht. Wij kregen gewoon het nieuwste model voor dezelfde prijs als het oudere model. Scheelde wel 40. Euro. Klasse.
En werd ook nog 1 dag later op tijd bezorgd en de oude machine werd gratis meegenomen.

Assortiment
Keuze was snel gemaakt. Prijs kwaliteit verhouding was prima

Aanbeveling
Ik ben gewoon super tevreden.

Extra toelichting
Zie beoordeling. Zelfs de bezorger gaf een prima service. Het pinapparaat was defect. Geen probleem. " meneer, als u het met iDeal overmaakt en ik zie dat de betaling gelukt is, vind ik het ook prima". Kortom, de keukenloods ervaring was er weer eens 1 die heel erg positief is.

Wille396 16-09-2014 Via de website gekocht

jphjph 16-09-2014

6,5

Ik belde voor de maat van een kraan wat niet op de site stond, ik zou worden tteruggebeld, maar nooit meer iets gehoord.

genoeg om te kiezen

Officiele reactie van Keukenloods 17-09-2014

Beste heer/mevrouw,

Bedankt voor uw beoordeling en vervelend om te horen dat u niet bent teruggebeld.

Onder de naam jphjph kan ik helaas geen order vinden in ons systeem. Kunt u uw ordernummer sturen naar info@keukenloods.nl t.a.v. J. Langenberg. Ik ga dan voor u uitzoeken waarom u niet bent teruggebeld.

Onze excuses hiervoor.

H.G.Cornelese 16-09-2014 Via de website gekocht

Extra toelichting
Alles in een woord,prettig en goede voorlichting vlotte zending

Rian 10 16-09-2014

Vandaag besteld morgen in huis! Of een nader te bepalen dag.

Assortiment
Keuze uit een groot assortiment (vaatwassers)

Aanbeveling
Een beetje afhankelijk van hoe handig iemand is.

Extra toelichting
Het plaatsen van de vaatwasser vonden we toch wat ingewikkelder als omschreven werd, en toen zat er in de gebruikershandleiding een tip dat de handleiding voor het plaatsen apart besteld kon worden tegen betaling! M.i. Hoort dit bij de gebruiksaanwijzing te zitten.

Salamander1979 16-09-2014

overzichtelijke website.

mensen staan paraat om je van dienst te zijn

Assortiment
vergelijkbaar met andere grote webwinkels. en laagste prijs garantie vaak toepasbaar

Aanbeveling
verkopers zijn makkelijk bereikbaar. zelfs tot laat in de avond wat erg prettig is voor werkende mensen

Extra toelichting
keukenloods beoordeel ik met een ruim voldoende vanwege de goede service en bereikbaarheid

RikHartman 16-09-2014

Erg makkelijke bestelprocedure met veel opties. Eerlijk gezegd ben ik de helft alweer vergeten en dat is een groot compliment.

Echt zeer goed! Zondag besteld en op maandag geleverd. Op de dag van levering heb ik het afleverlocatie nog aan laten passen, dit beek geen probleem.

Chauffeur kwam keurig binnen de afgesproken tijden (blok van 2 uur).

Aanbeveling
Ik zal keukenloods.nl zeker aanbevelen. De service vind ik indrukwekkend.

Henksjaakkees123 16-09-2014

Extra toelichting
Snelle aflevering van het fornuis.. Alleen jammer dat de vaatwasser pas 2 weken later kon worden ingebouwd. Dit werd niet vermeld toen wij de order plaatsten.