Keukenloods - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Keukenloods.

Keukenloods stelt zich voor

Frank 14-09-2020

Nadat je de aankoop hebt gedaan (in mijn geval een koelkast) wordt er toch nog gecontroleerd of deze voldoet aan de inbouw specificaties. Dat noemen ze meedenken.

J peters 14-09-2020

Duidelijke shop wat je zoekt kun je goed vinden.
Iemand vd familie had ook bij jullie besteld.
Ook tevreden.

Julius 14-09-2020

Vleesmes ontvangen als coulance voor een probleem met de initiële levering, zeer gewaardeerd.

Joke Middelbeek 14-09-2020

Vriendelijk, goed ingebouwd en keurig alles opgeruimd. De apparatuur doet het goed.

Iris 14-09-2020

We hadden op korte termijn een onderdeel voor onze keuken nodig.
Keukenloods kon snel bezorgen. Ons apparaat is op tijd geleverd.

Jan 14-09-2020

Prima betrouwbare service .... geweldige kookplaat . En eerlijkE prijs Groot assortiment

V.d, Mortel 13-09-2020

Goede adviezen en vriendeljjke begeleiding. Snel te woord gestaan. Materialen zijn oke.

W.E. Plender 13-09-2020

Omdat wij 14 jaar geleden ook al goede ervaring hadden met de keukenloods, hebben wij er nu weer voor gekozen.
En ook nu weer tevreden.

Sandra R 13-09-2020

Super service!
Wij hadden ik eerste instantie een Franke heetwaterkraan besteld met plintboiler, helaas paste deze toch niet onder de keukenkastjes, dus weg voordeel plintboiler. Helaas was dit pas na de 2 weken omruilen maar zonder problemen konden wij onze (ongebruikte) heetwaterkraan omruilen voor een Quooker.

Elisabeth mollen 12-09-2020

Ik was nog wat gaan vragen en dat moest ik maar op internet kijken zij hij en dat ik daar niet zo goed thuis ben was ik naar de winkel gereden legde het me toen wel goed uit maar die op werking was minder

E Kant 12-09-2020

Goed advies.
Scherpe prijs.

In eerste instantie een verkeerde veel goedkopere wasser gekregen (verwisseld met een eerdere levering op die dag en die klant het niet doorgaf en dacht een veel duurdere te hebben). Uiteindelijk is die toch omgeruild maar omdat de vaatwasser al uit de verpakking was gehaald heb ik een paar dagen later een volledig nieuwe gekregen. TOP

Fred 12-09-2020

Makkelijk en snel besteld, logistiek heel goed, Bezorzing netjes op tijd, oude koelkast wordt afgevoerd dikke pluim👍

Patrick 12-09-2020

Bij ons alles 100 procent in orde zowel verkoop als levering , door de COVID hadden wij levering later laten gebeuren zonder dat er iemand een probleem mee had, eerste levering lukte het pinnen niet in België s’ avonds overschrijving en s’andrdaags kreeg ik al nieuwe afspraak voorgesteld , Gewoon top en meer als te vreden ik zou aanraden kijk allen even bij de keukenloods

Dobberman 11-09-2020

Goed geholpen en in winkel, goede kwaliteit van materiaal. Zou volgende keer weer wat aanschaffen.
Verder prijs/kwaliteit uitstekend.

Pos 11-09-2020

Correct en afspraak is afspraak. Goed zaken mee te doen. Ruime keuze en goed advies.

Ronald Hogervorst 11-09-2020

Goed geholpen snelle levering goede service
Zal zeker in de toekomst vaker bestellen

Ronald 10-09-2020

Door de overzichtelijke website en vestiging dichtbij was de keuze snel gemaakt. Bestelling en levering verliep vlekkeloos en conform afspraak werd het oude fornuis meegenomen. Enige minpunt : het koppelstuk voor de gasslang bleek niet de juiste voor de gangbare M24 slang. Een volgende keer toch maar het installatie team erbij boeken
Officiele reactie van Keukenloods 11-09-2020

Beste Ronald,

Hartelijk dank voor je review. Jammer om te lezen dat het niet goed is gegaan met het koppelstuk; dat is natuurlijk niet de bedoeling. Daar gaan we naar kijken zodat het niet nogmaals gebeurd. Wil je daarvoor je ordernummer naar emma@keukenloods.nl sturen? Dan kunnen we zien wat er verkeerd is gegaan.

Ik hoop dat het nieuwe apparaat alsnog goed bevalt!

Hartelijke groeten,
Emma | Keukenloods.nl

F. Okanovic 10-09-2020

Het klopt, je wordt netjes geholpen en de mensen zijn opgewekt en behulpzaam. Mevrouw die ons geholpen heeft was vakkundig en dacht mee.
Tevens de locatie Zaandam.

H 10-09-2020

Bought a fridge, 2 weeks later delivered and installed. Fridge does not work properly, contacted KL, they finally agree to send technician. 2 weeks later technician comes and says he does not know what is wrong, that he will request a new fridge. Got email later the same day saying that that is not possible. So now what? Who will take responsibility for a fridge that for unknown reasons does not work and that they do not want to replace?
Officiele reactie van Keukenloods 11-09-2020

Dear H,

I'm sorry to hear that! I will look into your case to see what we can do for you, if you'd like. In order to do that I'll need your order number (ordernummer). Can you send it to me via emma@keukenloods.nl? Thanks in advance.

Regards,
Emma | Keukenloods.nl

Frank 10-09-2020

soepel online proces, met effectieve check of ik echt een glijdscharnier front nodig had. Dat is een goede manier om teleurstelling te voorkomen!

betrouwbare winkel. 10-09-2020

Volgens afspraak voldaan,goed geholpen en voldoende informatie.
Al mijn huishoudelike spullen komen hiervan.
Ben heel erg tevreden

René Tervooren 10-09-2020

Wij hebben onlangs keukenapparatuur aangeschaft bij Keukenloods. Alles werkt uitstekend en de goederen zij keurig afgeleverd. ook de bediening in de winkel was prettig.

Roger 09-09-2020

Tot nu toe kan ik alleen het bestellen en het contact met Keukenloods beoordelen...die was top !!! Onze spullen zijn netjes en keurig op tijd geleverd naar degene die onze keuken gaat maken...maandag beginnen we !!!!

A riethoff 09-09-2020

Top bedrijf apparaat netjes op tijd geleverd en apparaat doet wat ie doen moet.

Gerrit 09-09-2020

Goede website waar alle informatie vindt. Via chat de juiste inbouw koelkast en vriezer bepaald. En paar minuten later een offerte met goede prijs via de mail. Na bestelling werd de apparatuur snel besteld en een afspraak gepland voor inbouw in de keuken. Alles is snel en goed ingebouwd en de oude apparatuur en de verpakkingsafval is allemaal mee retour genomen.