Keukenloods - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Keukenloods.

Keukenloods stelt zich voor

Mathijs 28-09-2020

In de winkel keurig geadviseerd over een vervangende vaatwasser. Ook als naderhand blijkt dat er een goedkopere aanbieder is van hetzelfde product, handelt Keukenloods de laatste-prijs-garantie-service keurig af.
Product is netjes en op tijd geleverd.

Oele 28-09-2020

Goede hulp aan telefoon gehad. Zeer goed geplaatst. Aardige en vriendelijke mensen!

fred 27-09-2020

levering volgens afspraak, goede en duidelijke communicatie. montage naar wens,

Marco W 27-09-2020

Goede website, goede productinformatie en snelle service. Telefonisch contact gehad en extra informatie ingewonnen en daarna besteld. Product is snel bezorgt en ik ben goed op de hoogte gehouden over de bezorgvensters.

Lou 27-09-2020

kookplaat gezocht via Kieskeurig. Ivm de leeftijd van de keuken wilde we geen dure apparatuur meer plaatsen. De link naar Keukenloods werkt goed en de kookplaat werd goed omschreven.

Fred 27-09-2020

Prima service tegen een prima prijs
Zeer tevreden met zowel de levering als product

Frank de laat 26-09-2020

Service is uiteindelijk goed maar dit is wel na aandringen vd klant.
Bestelling is volgens de volgcode niet binnen.Dan wordt er gebeld dat het binnen is. Er blijkt bij de volgcode wat fout zijn gegaan.Bij bezoek winkel blijkt bestelling weer aan een andere klant gegeven te zijn.
Uiteindelijk wordt de bestelling wel 2 dagen later afgeleverd.

Tinuz 26-09-2020

De service van Keukenloods is super. Vriendelijke chauffeur. Informatie over het wanneer en hoe laat leveren is super. Enig minder puntje is de drukte in de winkel i.c.m weinig personeel. WIj hebben alles via internet gedaan.

Hans 26-09-2020

Duidelijk en overzichtelijk bestellen, ter controle via Whatsapp contact gehad over de maatvoering en alles bleek in orde. Bestelling keurig geleverd en vakkundig gemonteerd, zeker tevreden!

Margriet 26-09-2020

De website van de keukenloods is heel praktisch en van de adviezen heb ik dankbaar gebruik gemaakt.De acties en 24 deals zijn financieel echte meevallers.Daarnaast nog even telefoneren met een leuke medewerker en een goede keuze en een nog interersantere deal is zo gemaakt.Ik ben nog nooit in een van de showrooms geweest, maar heb online al 3 nieuwe keuken apparaten ongezien aangeschaft.Perfect, zeker in corona tijd. Het wordt keurig geinstalleerd voor €99,- door een leuk team en het oude spul nemen ze mee.Nog even wat aanpassen in de keuken om plaats te maken voor een nieuw koekast. Die koop ik natuurlijk ook bij de keukenloods.Ik ben mij al aan het orienteren op de website.Vriendelijke groet ,Margriet

Vanessa 26-09-2020

Top service!!
Komen hun afspraken echt na!
Duidelijke en goede communicatie!
Kan het iedereen aanbevelen

Boots 26-09-2020

Zeer concurrerende prijs met daarnaast de mogelijkheid voor montage waren voor mij de redenen om voor “Keukenloods” te gaan. Inmiddels is de koelkast netjes ingebouwd en werkt deze uitstekend.

A Jacobs 26-09-2020

Makkelijk, duidelijk en klantvriendelijk . Voldoede keuze en goede voorlichting

Eric Jacobs 26-09-2020

Mooie zaak, ruimtelijk opgesteld en goede bediening. Ruime parkeergelegenheid en goed te bereiken.

Annelies 26-09-2020

Gunstige prijs voor kwaliteit-producten.
Prettig en vriendelijk geholpen.
Duidelijke email-correspondentie.
Snelle levering

Carina De Groot 25-09-2020

Mooie prijs. Model was niet op voorraad kregen een upgrade voor het zelfde bedrag.
Een kwartier van te voren kregen we een berichtje dat de chauffeur er zo kon zijn.

Marianne 25-09-2020

Overzichtelijke webshop,veel keus,
Goed vakkundig personeel,
Montageteam keurig vakkundig personeel

Lies vos 25-09-2020

Nadat ik eerst een poosje in de wachtrij had gestaan werd ik geholpen door een heel deskundige medewerkers. Hij toonde geen enkele haast, hij hielp mij heel goed om een juiste keuze te maken. Dit is de tweede keer dat wij iets bij u kopen en beide keren zijn wij erg goed geholpen. Ook door het inbouw team. Top!

Zeker weten 25-09-2020

Online goed geholpen door de adviseur. Had verstand van zaken en dacht met ons mee om een oplossing te vinden voor het vervangen van de apparatuur wat een lastige opgave bleek. Uiteindelijk heeft hij het zeer goed opgelost.
De vriendelijke monteurs, twee jonge mannen, waren zeer vakkundig, werkten keurig netjes en verleenden een goeie service.
Al met al...we zijn blij en zeer tevreden.

ron 25-09-2020

Snele levering..mooi product.alleen geen beschrijving er bij. Ff bellen. Online door gestuurd.top.

Herman Nijenhuijs 25-09-2020

Netjes en vakkundig apparatuur verwijderd en de vrijgekomen oppervlakten schoongemaakt. Nieuwe apparatuur geplaatst en korte uitleg gekregen van de gebruiksaanwijzing.

Wm 25-09-2020

Zeer vriendenlijk en komen de afgesproken afspraak na en werden heel vakkundig geholpen en dachten goed mee

Henk 25-09-2020

De site is overzichtelijk en in de winkel heeft de verkoper de tijd genomen om mee te denken!
De communicatie met de bezorgdienst was uitstekend en de apparatuur werd keurig op tijd afgeleverd.

Fred 25-09-2020

Altijd snelle informatie over product en prijs. Levering altijd conform afspraken.
Prima bedrijf

betrouwbaar adres 25-09-2020

Prima geholpen (na telefonische afspraak) in de winkel. Afspraken zijn nagekomen. Laagste prijs is ook laagste prijs.