Keukenloods - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Keukenloods.

Keukenloods stelt zich voor

Jos 10-03-2020

Het apparaat (Siemens combi oven) werd keurig op de afgesproken datum bezorgd en inmiddels enkele weken in gebruik. Wij zijn er tevreden mee. Mooi apparaat wat doet wat het moet doen.

Jasper 10-03-2020

Vanuit de winkel zijn wij doorverwezen naar de website van Keukenloods.nl. Het was zaterdagmiddag laat en we zagen dat onze vaatwasser naar keuze een weekendaanbieding was. Maandag zijn wij keurig gecontacteerd. Weekendaanbieding gold nog. Top!
Bezorging zeer netjes. Fijn, klein tijdslot en we werden gebeld toen de bezorger in de buurt was.

R. de Zinger 09-03-2020

Ik zocht een oven en werd uiterst professioneel geholpen en deskundig begeleid om een keuze te maken. Voor een goede prijs een mooie oven gekregen. Top winkel.

Jos 09-03-2020

Super snelle levering, leuke en vriendelijke bezorgdienst. En natuurlijk voor een goede prijs.

Peter Krikke 09-03-2020

Vlotte en adequate benadering van de probleemstelling. Het ontvangst was vriendelijk en de afhandeling ging voorspoedig

Jolanda 09-03-2020

Wij hebben de service van keukenloods.nl als erg goed ervaren. Toen een van de bestelde apparaten niet leverbaar bleek kwamen ze zelf pro-actief met een oplossing. Alle gemaakte afspraken werden keurig nagekomen. Ook het contact met de klantenservice heb ik als zeer prettig ervaren. Geen 10, omdat er wel een product werd aangeboden op de website wat niet meer leverbaar was.

Jan den Hertog 08-03-2020

Na bezoek op website ook bezoek in de winkel Nederweert gebracht. Koop was vlug geregeld. Behulpzame medewerkers, kennis van zake, bruikbare/duidelijke info. Zeer tevreden naar huis. Goede service, duidelijke afspraken en levering precies zoals afgesproken. TOP!!!

Petra 07-03-2020

snelle levering en goede prijs vergeleken met concurrentie.
Overzichtelijke website.

Auke 06-03-2020

Gebruiksvriendelijke website met goede producten voor een redelijke prijs. Voordeel van Keukenloods is dat er shops binnen redelijke reisafstand zijn, waar je de producten kunt bekijken en je vragen vriendelijk worden beantwoord. De levering van het gekochte product was prima.

M. Dirckx 06-03-2020

Goede uitleg en specificatie van de afzuigkap. Handleiding aanwezig voor zelfmontage.Binnen enkele dagen geleverd. Prima prijs/kwaliteit verhouding. Door led licht goed zicht op het fornuis en het geluid van de afzuiging valt mee.
Het verdient wat mij betreft een 10.

Benno 06-03-2020

Alles klopt bij deze mensen , ook indien nodig een super service ! Top !!!!!!!!!

Gilles Ros 06-03-2020

Zijn super geholpen in de winkel en verder is alles goed geregeld en afgehandeld.
Zouden er zo weer heengaan.

Rob 06-03-2020

Prima geholpen, duidelijk, goede communicatie en volgens afspraak geleverd.

Cor 06-03-2020

alles is goed te vinden en alle maten staan er goed bij en ze komen na wat ze beloven

Norbert 06-03-2020

Prima service, ook toen het artikel onverhoopt even niet voorradig was. Goede en tijdige informatie ontvangen. Artikel zelf ingebouwd met duidelijke handleiding. Alles werkt goed.

Martijn Colen 06-03-2020

Na een digitale zoektocht bij KEUKENLOODS uitgekomen voor een inbouwkoelkast. Eerst even telefonisch om uitleg gevraagd. Daar werden we al keurig geholpen. Na een vlotte bestelling waarbij afterparty mogelijk was kwam de koelkast op de vooraf vastgestelde tijd. Het installeren ging geheel volgens de heldere beschrijving. Nu functioneert er een uiterst zuinige én stille Bosch koelkast in onze open keuken. Blij met de aankoop en met KEUKENLOODS

Willem 06-03-2020

Bestelling geplaatst ,netjes mail terug gehad en netjes bezorgd in kort tijd.
Heb hier besteld omdat website netjes en duidelijk is

B. Hage 06-03-2020

Bij binnenkomst werd ik getroffen door de professionele uitstraling van het bedrijf en ook de juiste aanpak door de verkoper!

Gait 06-03-2020

Prettige ontvangst en men deed wat was afgesproken. Prijs van te bestellen was interessant.

Carl 06-03-2020

Veel keus; Laagste prijs; communicatie over levering en montage was goed. Conform afspraken 4 apparaten geplaatst.

Eelco 06-03-2020

Via de chat contact gehad over de vervanging van onze Siemens inbouw koffie machine. Snelle en goede interactie over prijzen, alternatieve apparaten en de verschillen.
Bestellen via de site gaat super simpel.
Levering keurig zoals beloofd: de volgende dag.
Ik heb eerder al bestellingen gedaan bij Keukenloods en altijd deze positieve ervaringen opgedaan.

david 06-03-2020

Heldere en soepele communicatie. Top! Specifieke tijd kunnen afspreken voor levering.

N.C van Vliet 05-03-2020

Ik had een Nieuwe afzuigkap nodig na een beetje ziekenhuis Kwam Ik bij de keukenloods terecht mooie zakken en bij mij om de hoek , prima geholpen met nog de nodig adviezen erbij. Ga hem volgende week installeren.

Ruud 05-03-2020

Mijn bestelling snel , duidelijk en goed afgehandeld. Ik werd ook goed op de hoogte gehouden over de voortgang.Het product is tijdig geleverd. Helaas kan het product nog niet gebruiken omdat de verzwaring de elektriciteitsaansluiting even op zich laat wachten

G. Relker 04-03-2020

Website biedt goede mogelijkheid om te kiezen en verwerking opdracht inzichtelijk en snel. Ook goede aflevering door PostNL