Keukenloods - Reviews & Ervaringen

8,8 Lees 20914 reviews Schrijf een review

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Keukenloods.

Keukenloods stelt zich voor

Deze score is berekend op basis van 3348 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Remko1973 15-06-2015

Prettige is dat de vaatwassers goed te bekijken zijn dit omdat alles in de zaak opgesteld staan

Was niet op voorraad in Zaandam maar wel meteen gekeken of de vaatwasser in Opmeer op voorraad was.

Vele soorten bekeken.

Aanbeveling
Ja zeker werden prima geholpen met duidelijk verhaal over allerlei types.

Narda44 15-06-2015

De winkel is goed te vinden en duidelijk ingedeeld, maar het duurde even voor er iemand kwam en het was niet helemaal duidelijk of wat er in de winkel was het volledige assortiment was.

Ik werd goed en professioneel geholpen, en de bezorging was snel en bood goede service.

Assortiment
Niet in bezit van een enorm breed assortiment, maar wel ruim voldoende voor een keuze.

Aanbeveling
De service was prima en bezorging verliep soepel, verder was er echter niet iets heel bijzonders of voordeligs aan de winkel.

Extra toelichting
Prima ervaring met de keukenloods. Zodra er eenmaal een medewerker naar ons toekwam wist deze ook veel te vertellen over het product (oven) en heeft ons goed geholpen. Ook de bezorging was snel en de bezorger vriendelijk.

Pien1977 15-06-2015

Makkelijk online bestellen en kiezen waar je de bestelling wilt afhalen!

Fijn kiezen of je het wilt laten thuis brengen of in een van de winkels wilt laten brengen. Ook het afhalen ging heel makkelijk.

Groot.

Aanbeveling
Blij met onze aanschaf van een oven. Goede prijs-kwaliteit verhouding. En de goedkoopste winkel waar we deze oven konden vinden.

Goede prijs - kwaliteit.

aravo 15-06-2015 Via de website gekocht

Gemakkelijke online bestelling. Af te halen bij de dichtsbijzijnde vestiging.

Snelle levering en goede service.

Assortiment
Assortiment kan wat breder.

Erik_Utrecht 15-06-2015

Produkten zijn goed en overzichtelijk te bekijken. Dit maakt het maken van een keuze eenvoudig.

Een foutje in de bestelling, werd op een vrijdagavond na 1900 uur telefonisch opgelost en ik werd vriendelijk geholpen.

Wat een keuze!

Aanbeveling
Ik heb al heel wat spullen bij keukeloods gekocht en kom er telkens weer terug. Ik raad het iedereen aan!

Extra toelichting
Keukeloods is top! in 2010 een alle keukenapparatuur gekocht en sindsdien kom ik telkens terug naar keukeloods voor apparaten.

P de Nijs 15-06-2015

Overzichtelijke site, zeer gebruiksvriendelijk.

Ik heb uiteindelijk de klantenservice gebeld en de telefoniste heeft samen met mij het fornuis en bijbehorende producten besteld.

Groot assortiment

Aanbeveling
Nadat vrienden langs kwamen, mijn enthousiaste ervaring hoorde en het Smeg fornuis zagen heb ik ze de site van Keukenloods laten zien en zij hebben direct dezelfde besteld en de volgende dag bezorgd gekregen, top!

Extra toelichting
Via Kieskeurig op de site van Keukenloods terecht gekomen en vond meteen wat ik zocht. Ik ben razend enthousiat over mijn Smeg fornuis en vrienden hebben dezelfde ook direct besteld. Heel gebruiksvriendelijk en samen met de klantenservice telefonisch besteld en de volgende dag al bezorgd, geweldig, helemaal top.

Mevrouw Phillips 15-06-2015 Via de website gekocht

Makkelijk en snel online kunnen bestellen.

Als het op voorraad is, is het al mogelijk om het de volgende dag in huis te hebben.

Assortiment
Veel merken en veel artikelen waardoor makkelijk kunnen vergelijkingen lijken. En bovendien alles kan ik kopen bij een winkel. Voordeel hiervan hoef ik verder niet online te gaan zoeken.

Aanbeveling
Super winkel, veel merken, grote assortiment en zeer goede service.

Extra toelichting
Ik heb 9 jaar geleden alle aparaturen voor mijn keuken gekocht. Doordat de service vorige keer zo goed was, twijfelde ik geen moment om weer bij jullie te kopen. Heel erg bedankt, super!

Abdullah1984 15-06-2015

Ben er erg tevreden

Bedankt medewerkers van Keukenloods

Extra toelichting
Heb sinds kort een gas op glas kookplaat gekocht met het advies van mederwerker keukenloods ben er zeer tevreden. Weet nu dat ik alle keuken goed bij keukeloods haalt. Zo zeggen hartelijk bedankt voor u advies Ben er erg tevreden over het artikel.

Cor Haarlem 15-06-2015 Via de website gekocht

Site is goed overzichtelijk en order plaatsen gaat gemakkelijk

vriendelijk en vlot.

voldoende

Aanbeveling
zeker goed en prima afhandeling. Montage is prima verlopen en op tijd.

Extra toelichting
Spoedige levering en vervanging van de bestaande inbouwkoelkast.Ging heel soepel met een nagekomen bestelling. Prima samen gevoegd!

Henk Rutgers 15-06-2015 In de winkel gekocht
Amsterdam

Binnenkomen, gesprek met verkoper. Vlotte afhandeling

Ging prima. Keurig op tijd geleverd. Vaatwasser was niet tijdig leverbaar. Prima alternatief aangeboden gekregen en keurig tijd geleverd.

Alles kan men leveren.

Aanbeveling
Niet duur. Prima service.

Extra toelichting
Geoown prima zaak met prima prijzen.

Chaw-Ming Lee 15-06-2015 Via de website gekocht

Bestellen bij Keukenloods gaat eenvoudig online.

Ze komen hun afspraken na en bezorging van het product verliep conform afspraak.

Assortiment
Het assortiment is goed, veel keuze, alle merken vertegenwoordigd.

Aanbeveling
Wie snel een keukenapparatuur wilt aanschaffen, kan bij Keukenloods alles vinden.

rvhurck1950 15-06-2015 Via de website gekocht

Via internet volop en gemakkelijk een keuze kunnen maken.

De levering gebeurde op het tijdstip wat afgesproken was en chauffeur was behulpzaam

Er was volop keuze

Zie boven

Extra toelichting
Ik kon voldoende keuze maken, dit ging gemakkelijk en afspraken werden na gekomen

helenleeuwen 15-06-2015

eenvoudig te vinden en te bestellen.

koelkast moest op camping worden afgeleverd, en oude weer meegenomen. geen enkel probleem. chauffeur heeft zich vooraf gemeld en receptie heeft de slagboom open gedaan. alles keurig op zijn plek.

Aanbeveling
zeer snelle en goede aflevering.

hvanderwiel 15-06-2015

Alles verliep snel en foutloos!

Inbouw van vaatwasser werd keurig verzorgd ondanks extra en onverwacht werk.

Hele ruime keuze!

Aanbeveling
Alles verliep snel en foutloos!

De Naald 15-06-2015 Via de website gekocht

Heerlijk van uit de luie stoel op mijn gemak alles kunnen bekijken.

Is prima ook was de bezorging buiten gewoon met een heel goede besteller ook dit moet gezegd worden

Assortiment
Omdat er heel veel keus in verschillende prijsklasse is
Was het niet zo moeilijk om een beslissing te nemen wat we kochten.

Aanbeveling
Je hoeft de deur nog niet uit om een kwaliteit product te kopen tegen een zeer goede prijs

Extra toelichting
Als wij weer wat moeten kopen voor de keuken dan is het wel duidelijk dat we weer bij de keukenloods uit komen.

Natascha0601 15-06-2015

Ik belde om iets te vragen, en werd zeer vriendelijk en deskundig te woord gestaan.

Extra toelichting
Niet duur, goede service en snelle levering.

Bouwbedrijf Nieuwkoop 15-06-2015 In de winkel gekocht
Waddinxveen

bestellen en snel leveren

snel en correct

Assortiment
groter dan jullie zelf weten

snel en goed

Extra toelichting
SUPER! Wij hebben 2 maal bij de winkel, aan de balie een product gekocht. Waarvan wij via internet wisten dat het juiste was en dat jullie de goedkoopste leverancier waren. En aan de balie later weer opgehaald (nadat wij een mail gehad dat product binnen was) en gepint om het zelf te monteren. En beide keren is dit correct verlopen. De showroom hebben wij verder niet gezien.

JHFAK 15-06-2015

De productkeuze was gemakkelijk en overzichtelijk.

Toen het product van mijn keuze niet beschikbaar was werd me zonder enige beperking een duurder model aangeboden tegen dezelfde prijs. Grote klasse !

Assortiment
Een ruime sortering in merken en types.

Aanbeveling
Snelle levering, betalen bij aflevering en de oude vaatwasser werd mee terug genomen. Kortom gewoon TOP.

Lia Kras 15-06-2015 Via de website gekocht

Keukenloods is een fijne winkel die mooie prijzen hanteert. Voor mij altijd Keukenloods

Service is prima! Men komt op tijd alles afleveren en installeren. En is de prijs elders goedkoper wordt dat direct verrekend!!

Assortiment
Het assortiment is geweldig. Zoeken op productnaam of fabrieksnaam. Keukenloods heeft alles. En is de prijs elders goedkoper dan ontvang je het product ook voor die prijs.

Aanbeveling
Ik beveel Keukenloods aan iedereen. En met succes!!

Extra toelichting
Keukenloods vind ik een geweldige winkel met mooie prijzen en een fantastische service. En dat in deze tijd! Ga vooral zo door Keukenloods

Hans van Uem 15-06-2015 In de winkel gekocht
Gaanderen

zowel online als fysiek makkelijk toegankelijk

Goed advies, goede kwaliteit, prima prijzen

Assortiment
goede keus uit apparatuur van sterke merken.

Aanbeveling
uitstekende service, lage prijzen, prima garantie

Extra toelichting
Vorige maand een nieuwe vaatwasser gekocht, waar we erg blij mee zijn. De vorige vaatwasser hadden we ook hier gekocht. Die was korter meegegaan dan de norm(van keukenloods). We kregen nog een leuke cent terug van het oude apparaat, omdat die niet lang genoeg mee was gegaan! Bleek standaard garantie te zijn.

Jurrian Beekman 15-06-2015 Via de website gekocht

Besteld via internet en de volgende dag opgehaald in de vestiging. Prima service

Extra toelichting
Goede combi, van bestellen op internet en ophalen in de vestiging Zaandam. Goed op de hoogte gehouden over de voortgang van de order. Kleine opmerking dat degene in de winkel niet op de hoogte was van de internet aanbieding 'bij zelf afleveren een cadeaubon'.

Bram Sabelis 15-06-2015

Makelijk te zoeken wat je wil hebben

Gewoon snel en betrouwbaar

zeer uitgebreid en overzichtelij

Aanbeveling
door eigen ervaring en prijstechnisch

Ed almere 15-06-2015 In de winkel gekocht
Zaanstad

Goed parkeren en rustig rondkijken zonder dat er een verkoper in je nek hijgt

Goed, werd er op gewezen dat er in de koopjeshoek de zelfde kookplaat stond kapotte doos en een stuk goedkoper met dezelfde garantie

Assortiment
Als je hier niet slaagt, slaag je nergens

Aanbeveling
Ik beveel iedereen deze winkel aan

Extra toelichting
Veel keus en goede prijzen

Arie Verhoef 15-06-2015 Via de website gekocht

Na telefonisch contact snel de juiste combi-magnetron gevonden met een goed advies.

Vrijdagmiddag besteld, maandag voor 9:00 uur in huis!

Assortiment
We waren gehecht aan Siemens, ondanks deze niet op de site stond toch, aan juiste type geholpen!

Aanbeveling
Snel, goede service en juiste advies, aanrader.

Extra toelichting
Heeft geen motivatie nodig voor herhaling vatbaar.

b de roos 15-06-2015 Via de website gekocht

Overzichtelijke site

Vriendelijke klantenservice, werd goed te woord gestaan en geholpen. Snelle levering!!

Assortiment
Ruim assortiment in alles prijsklasses

Top!

gizmosander 15-06-2015

Meerdere locaties om bestelde artikelen af te halen. Vanwege meerdere vestigingen ook uitlopende producten voorradig

Op zoek naar een uitlopend model stoomoven was bog voorradig in twee vestigingen. Wel verschillende prijsopgaven gekregen en uiteindelijk voor de goedkoopste gegaan. En wat ze zeggen gebeurt ook.

Assortiment
Vanwege een groter assortiment kunnen ze alle merken aanbieden. Niet alles aanwezig op een vesting maar dan ga je gewoon bij een andere kijken.

Aanbeveling
Mochten er mensen in mijn omgeving zijn die iets zoeken voor de keuken raad ik ze deze winkelketen zeker aan. Dit in tegenstelling van brugman keukens waar ik slechte ervaringen mee heb.

Jeroens1 15-06-2015

uitstekend

ook per email uitstekende service op vragen

niks op aan te merken

prijs & service uitstekend

Extra toelichting
Onder de indruk van de service

Greetje88 15-06-2015 In de winkel gekocht
Almere

Genoeg keus, maar in de winkel niet op voorraad, dus ook daar alleen op de computer kunnen zien wat we kopen.

Vriendelijke verkoper, mag wel meer technische informatie geven.

Assortiment
Genoeg keus uit vergelijkbare producten

Aanbeveling
Betrouwbare zaak met veel keus

Nel52 15-06-2015

6,3

contact formulier ingevuld, reactie gekregen, daarop weer gereageerd, niets meer !
weer contact formulier ingevuld, daarna per telefoon type nummer doorgekregen van het zelfde merk als ik had. Geen aanbeveling of motivatie om een ander merk te kiezen. Een filiaal bezocht, niet erg toeschietelijk.

Assortiment
kan ik op gebied van koelkasten niet beoordelen.

Aanbeveling
bij binnenkomst in filiaal zou je wel even aangesproken mogen worden.

Extra toelichting
uiteindelijk online besteld, aflevering was snel. handleiding montage kan beter.

I van Ulden 15-06-2015 Via de website gekocht

overzichtelijke site

snelle levering

voldoende

Extra toelichting
snelle levering, oven werkt perfect.

Ronaldhino 14-06-2015

Kijken, vergelijken en vervolgens internetbestelling in een paar klikken gedaan.

Koelkast is netjes in huis gezet en oude koelkast is meegenomen, prima.

Assortiment
Prima, kan natuurlijk altijd meer.

Aanbeveling
Bestelling is geheel naar wens verlopen.

Marie-L.P.A. 13-06-2015 In de winkel gekocht
weert

thuis via internet alles uitzoeken

bij telf.overleg meteen goed geholpen

goede service

Nielzz89 12-06-2015

Website werkt erg makkelijk. Telefonisch contact was ook goed. Echter zijn de technische tekening niet altijd makkelijk te interpreteren vanaf de website.

Het afleveren is erg goed geregeld. Bij het product zat geen gebruiksaanwijzing. Deze heb ik na bellen dan ook via de mail gekregen.

Assortiment
Ruime keuze aan producten. Echter komt het ook voor dat er producten op de website staan waarbij staat op voorraad.. dit is echter niet altijd het geval. Gelukkig heeft men wel een alternatief tegen deze prijs!

Aanbeveling
Makkelijke website met een handige vergelijker. Daarnaast goed telefonisch bereikbaar voor advies.

Marianneke65 09-06-2015 Via de website gekocht

5,3

Zeer makkelijk te bestellen en betalen

Deze winkel gekozen via Kieskeurig. Levertermijn zou 1 a 2 dagen zijn. Eenmaal op de site is dit 3 a 4 werkdagen (indien voorradig bij leverancier). Order geplaats op 1-6-2015, en nog altijd geen idee wanneer de koelkast geleverd gaat worden. Al 2 keer navraag gedaan (telefonisch en schriftelijk) maar krijg een "vaag" antwoord. Erg teleurstellend.

Aanbeveling
Door de onduidelijkheid over de levering zou ik deze winkel niet aanbevelen.

Extra toelichting
Op de vraag "hoe lang in bezit" is niet de keuze gegeven "nog niet geleverd" dus heb ik de eerste keuze maar laten staan

Officiele reactie van Keukenloods 10-06-2015

Beste mevrouw,

Natuurlijk vinden wij het jammer dat u, langer dan verwacht, moet wachten op uw aankoop. Onze excuses daarvoor.
De levertermijn is een verwachting, deze kan tegen- of meevallen. In uw geval viel deze helaas tegen, omdat de leverancier het product niet op voorraad had. Inmiddels hebben wij u geprobeerd te bellen, het ziet er naar uit dat wij uw aankoop deze week in ons magazijn ontvangen. Wanneer deze is ontvangen zullen wij contact met u opnemen voor een bezorgafspraak.

Hopende u goed te hebben geïnformeerd,
J. Gerssen
Keukenloods.nl

vuuren 08-06-2015 Via de website gekocht

helder , duidelijk, genoeg informatie

snel mail terug met duidelijke antwoorden, goede hulp aan de telefoon.
levertijden worden wel mooier voor gedaan. maar alles is toch op tijd geleverd.

Assortiment
veel keus, ook voor wat oudere modellen kun je terrecht

Aanbeveling
had zelf iets verkeerd uitgerekend qua maat, kon nog gewoon ruilen en terug geven. super!

Extra toelichting
goedkoop, goede service, op tijd geleverd, goede hulp via telefoon of mail.

Marcel van der Vliet 07-06-2015 Via de website gekocht

Vandaag besteld en morgen in huid

Uiterst vriendelijke telefonische uitleg

Extra toelichting
Vriendelijke betrouwbare service. Snelle levering.

Ellen Haak 07-06-2015 In de winkel gekocht
Zaandam

professionele medewerkers met kennis van zaken. ik werd goed geholpen en geadviseerd bij het uitzoeken van apparatuur. Bij het ophalen werd alles in de auto gezet en de oude apparatuur kon worden ingeleverd. Er werden geen servicekosten in rekening gebracht.

Assortiment
ruime keuze in typen en merken.

Aanbeveling
heel vriendelijk personeel, behulpzaam en attent.

Extra toelichting
Het bezoek aan Keukenloods was een goede ervaring. Attente medewerkers met kennis van zaken, ik werd goed geadviseerd. Men liet weten dat ik de oude combimagnetron kon inleveren. Bij bij het ophalen van de oven hebben 2 medewerkers geholpen bij het inladen in de auto.

fabian 23 07-06-2015

je moet niet naar de winkel

het was de eerste keer dat we zoiets deden en was een beetje wantrouwig maar het is helemaal niet nodig daarom zijn we ook super tevreden en snel geleverd

Assortiment
ik was specifiek naar een spoelbak aan het zoeken

heel makkelijk en betrouwbaar

uitstekend

Marwianne 06-06-2015

Door de duidelijke weergave van de apparaten is het super handig deze vanaf je pc te bekijken en bestellen.Super!

Ja, bij omruilen of indien je een probleem hebt, er word meteen gereageerd en voor een oplossing gekeken. Geweldige ervaring!

Assortiment
Ruime keuze... in zowel budget apparaten als duurdere apparaten!

Aanbeveling
Ik heb een goede ervaring gehad bij Keukenloods dus dan mag dat doorgegeven worden vind ik. Ik raad het een ander aan!

Extra toelichting
Gewoon een goede internetzaak. Zoals het moet zijn!

Ajaxied02 06-06-2015

ik hoefde niet te gaan lopen zoeken naar een goed merk

de manier van ons te benaderen isw al een pluspunt

er werd ons gelijk 3 mogelijkheden aanbevolen

Aanbeveling
alles bij elkaar genomen vind ik het een prima oplossing. Je blijft thuis, je koopt goede apparatuur en goede service

Extra toelichting
zie vorige opmerking. conclusie: goed gedaan jongens !!

Ron1933 06-06-2015

Via internet uitzoeken

Word allemaal goed geregeld

Algehele ervaring

Kroontje47 05-06-2015

Extra toelichting
Overzichtelijke site, vooral de afbeeldingen met de duidelijke afmetingen van de koelkast zijn erg handig. Daarmee konden wij heel snel zien welke koelkast voor onze keuken geschikt was. De levering was snel en netjes!

karin the kath 05-06-2015 Via de website gekocht

Makkelijk op te zoeken en als je vragen hebt wordt je telefonisch goed geholpen

Ben iets komen halen en dat was vlot geregeld

Assortiment
genoeg keuze mss zelfs iets te veel

is al eens gebeurd

W Soetekouw 04-06-2015 Via de website gekocht

Eenvoudig zoeken op de site

Service goed dacht alleen dat bestelling volgende dag in huis zou zijn dat heeft helaas een week geduurd.

Alles te vinden

Aanbeveling
Handig veel merken en types

Niels-1972 04-06-2015

Je kunt heel makkelijk zoeken via de site en hebt snel gevonden wat je zoekt

Goede service, de prijs ging snel naar beneden toen ik de oven ergens anders goedkoper had gevonden.

Assortiment
Bijna alles is te vinden bij Keukenloods !

Aanbeveling
Goede service, prijs is top en aftersales is snel en goed bij probleempjes.

Extra toelichting
Ga zo door, als ik weer wat nodig heb kom ik weer !

Frans Schuijt 04-06-2015 Via de website gekocht

Vanuit je luie stoel kan je zonder problemen alles vergelijken en betellen.

Mijn ervaring met de keukenloods op het gebied van service is uitstekend de medewerkers doen hun uiterste best om de client terwille te zijn.

Assortiment
Uitstekend assortiment als hier geen keuze hebt kan je nergens terecht.
Uitstekende website

Aanbeveling
Door de grote betrouwbaarheid die ik heb ondervonden kan ik zonder enige bedenking de Keukenloods recommanderen

Extra toelichting
3 verschillende leveranties en plaatsing apparatuur is zonder enig probleem door het bedrijf uitgevoerd.

Diesel en Pluis 04-06-2015

Alles keurig thuis geleverd tot in de woonkamer

Werd met alles zeer goed meegedacht!

Extra toelichting
Zeer onder de indruk over de service verlening en het meedenken,speciaal door Eric van Keukenloods Veendam.Goede adviezen ,meedenken, maar ook over onderhoud.Zeker erg belangrijk het nakomen van afspraken!!

HG T 04-06-2015 Via de website gekocht

eenvoudig zoeken

correcte afhandeling

totaal plaatje

Pascali 04-06-2015

Duidelijk en voldoende aanwezig.

Ruim assortiment, genoeg keuze

Aanbeveling
Goed gemotiveerde mensen, en een ruim assortiment

ceesmaas 04-06-2015

Probleemloos, hoef niet het huis uit, makkelijk vergelijken

Uitstekend afgeleverd en geïnstalleerd

Ruime keuze