Keukenloods - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Keukenloods.

Keukenloods stelt zich voor

Sjieuwke 25-03-2020

Via google op de site van keukenloods gekomen voor het bestellen van een Wokpan 36 cm van WMF. Jammer dat we hem niet in de winkel in het echt konden bekijken. Daarvoor moesten we naar het Inspiratiehuis 20/20 van Siemens, Bosch en Neff in Hoofddorp. Het zou handig zijn als je als Keukenloods de pan via je eigen website aanbiedt om ook een exemplaar ervan in je winkel te hebben staan. Suggestie van onze kant.

Gebruiker Ton 25-03-2020

De shop is oke. De keuze is gebaseerd op advies van mijn dochter. Via de goed benaderbare webside de bestelling uitgevoerd.
De communicatie vanuit de webside verliep zonder problemen en is als zodanig ook qua betaling keurig afgerond. Tweemaal telefonisch advies gevraagd. Het apparaat is keurig conform afspraak geleverd en eenvoudig door de installateur geplaatst.
Doordat de pannenset (op advies van uw medewerker ri. IKEA gegaan) pas 26 maart wordt aangeleverd heb ik het toestel nog niet volledig kunnen testen. Maar ik ben hoopvol.

Willem 25-03-2020

Inbouw koelkast op zondag besteld en volgende dag in huis. Op de dag van levering 's ochtends nog gebeld door de Verkoop afdeling om nog even de juiste maten te checken. Klasse!

Rinus 25-03-2020

Prima geholpen en geadviseerd bij aanschaf van verschillende keukenapparatuur. Flexibel en meedenkend! Levering heel soepel verlopen.

polleke 25-03-2020

verzending zou iets sneller kunnen maar voor de rest is alles prima voor elkaar. duidelijk en niet duur.

Raymond 25-03-2020

Prima zaak, denken mee, en zoeken oplossingen, vlotte levering conform het bestelde!

Alexander 25-03-2020

Goede service en snelle levering tegen een goede prijs
Meer kan ik er niet van zeggen

Wim Beeke 24-03-2020

Wij zijn naar de Keukenloods in Roosendaal geweest en zijn daar zeer vriendelijk ontvangen. Ze waren de showroom aan 't verbouwen maar onze afzuigkap was kapot dus we moésten een nieuwe! Het was geen probleem om toch verschillende kappen te bekijken en hebben een mooie afzuigkap gekocht wat een showmodel was geweest!
De bediening was heel erg vriendelijk en deskundig, dus wij zijn zéér tevreden naar huis gegaan!

Frank uit Dronten 24-03-2020

keukenloods, heeft een groot assortiment wasbakken en kranen. Ook vreemde maten (die ik juist zocht).
Ik was benieuwd naar de levering, omdat het uit verschillende steden moest komen, maar dat was zorgen om niets.
Alles is goed gekomen. Dank daarvoor.

Gerard van Schaik 24-03-2020

Na bestelling werd, kreeg ik netjes een mailtje over de aangekochte afzuigkap om me te helpen met de juiste maten... na over een weer gemaild te hebben is dit uiteindelijk gelukt. De afzuigkap werd netjes bezorgd en zag er ook keurig uit. de website is goed overzichtelijk en was ook heel duidelijk.

m.putz 24-03-2020

ik heb een perfecte levering bekomen nette en goede hulpzame bediening ik zou toch altijd eerst weer

bij de volgende aankoop naar keukenloods stappen.heel veel producten en artikelen te vinden

DENNIS R 24-03-2020

Voor de snelle levering van onze nieuwe vaatwasser is er nog even een check gedaan of deze wel voor 100% past door bij ons nog even het typenummer van de oude vaatwasser op te vragen. Keurig gebeld door de chauffeur toen hij onderweg ging met de verwachte aankomsttijd, en niet geheel onbelangrijk de vaatwasser voldoet voor 100%

Sandra 24-03-2020

Wat een super bedrijf! Onze bestelde spullen zouden eerst in januari worden uitgeleverd maar door een vertraging in de overdracht van ons nieuwe huis hadden we het pas in maart nodig en dat was gelukkig geen probleem om het in maart uit te leveren ipv januari. Zeer vakkundig geholpen en alles is mooi scherp geprijst!

M van heel 24-03-2020

Zeer tevreden snelle levering apparaat was kapot meteen de dag er na omgeruild voor een nieuwe geen gezeur maar doen perfect

M. van de Vendel 24-03-2020

Gemakkelijk te bestellen, goede digitale communicatie. Op de dag van levering een scherpe verwachte tijd van leveren, die precies uitkwam. Gewoon goed hun afspraken nagekomen, wat tegenwoordig geen vanzelfsprekendheid meer is.

Willem Pols 24-03-2020

Goed geholpen door (*) in Waddinxveen, en korte levertijden wij maken zelf onze keukens en kopen onze apparaten bij Keukenloods.

J.Hoepman 24-03-2020

Vlotte afhandeling van aankoop en deskundige installatie. Goede klantenservice.

Marcel 23-03-2020

Heb een kookplaat besteld via de webshop. Duidelijke website met voldoende informatie om zelf een goede keuze te maken. Desondanks werd ik na bestellen gebeld om te controleren of ik de juiste keuze gemaakt heb. Dit is een super service! Kookplaat werd netjes geleverd op de aangegeven dag. Product zat erg goed verpakt en kwam daardoor zonder schade aan. ga zo door!

Juanita 23-03-2020

Wij hebben bij de keukenloods een inbouw koelkast en een inbouw oven gekocht. Wij zijn heel erg goed geholpen door medewerkers van de keukenloods Zaandam. Ik had een speciale wens betreffende de oven. Het betreft een , Slide en Hide ,, oven. De medewerker heeft erg zijn best gedaan om aan mijn wens te voldoen. En het is hem zeker gelukt. Apparatuur is ook door de keukenloods ingebouwd, en de oude apparatuur hebben ze meegenomen. Het tijdstip van het personeel die alles zou inbouwen werd keurig op tijd aan mij doorgegeven. KEUKENLOODS, wij zijn super tevreden.

fam Veltkamp 23-03-2020

Prettig manier om bestelling op gewenste dag geleverd te krijgen. Contact toen niet alles tegelijk geleverd kon worden verliep ook soepel. Bezorger bracht alles netjes binnen.

E Verheijen 23-03-2020

Goede telefonische informatie
Correcte levering
Prima service
Alleen minimaal 75 karakters beoordeling is wat overdreven

Luc 22-03-2020

We waren op internet aan het kijken voor een 5 pits gasfornuis toen kwamen we bij deze winkel uit.
De dag er na gebeld en 2 dagen erna kwamen ze het al leveren. En de betaling ging ook goed.
En ze zijn heel vriendelijk En alles netjes geregeld en bezorgd.

Van Wier Hoorn 22-03-2020

Keukenloods Zwaag heeft ons goed geholpen met het samenstellen van onze keuken. Ook bij twijfel mocht ik telkens terugkomen en kijken en proefstukjes mee naar huis nemen. Het personeel is klantvriendelijk en toegankelijk.

Des 21-03-2020

Deze winkel biedt een erg goed alternatief als het gewenste artikel niet meer leverbaar is.

Gijs 21-03-2020

Goeie communicatie met de klantenservice. De prijs is duidelijk de goedkoopste, er werd góed gecommuniceerd over de voortgang van de order. De montage, in ons geval, van de nieuwe afzuigkap verliep prima en werd vakkundig afgehandeld.