Keukenloods - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Keukenloods.

Keukenloods stelt zich voor

René 06-04-2020

Het product is geleverd volgens toezegging op website. Oude vaatwasser is meegenomen, was een automatisme en geen vraag.
Bestelde product was ondanks bericht op website, niet leverbaar. Als alternatief een upgrade ontvangen zonder extra kosten.

Kim 06-04-2020

Ik vind de service echt geweldig. Ze namen contact op om te controleren of ik wel de juiste (deur op deur) vriezer had besteld. Nou waar vind je dat nog!

Lindy 06-04-2020

Ze hebben ruime keus aan producten en materialen. Zelfs voor mensen die slecht keuzes kunnen maken nemen ze de tijd.😊
Keuken staat fantastisch.

Stienstra 06-04-2020

Goed geholpen ze weten waar het over gaat. Dus heel handig als een ander meedenkt

MarjaM 05-04-2020

Scherpe prijs en snelle levering. Prettig telefonisch contact en duidelijke afspraken.

Jansen 04-04-2020

Scherpe prijs en snelle levering!
Snelle reactie op vraag.
Betalen makkelijk via Ideal.

Janneke 04-04-2020

Goede site, snelle levering. Koelkast doet wat hij moet doen! Eindelijk blijft het eten weer langer goed en komt het goed gekoeld uit de koelkast. Fijn, dat oude koelkast meteen kon worden meegenomen. Handige, aardige monteurs.

Robbie 03-04-2020

Bedrijf dat netjes bij onduidelijkheden opbelde om te vragen of het zo de bedoeling was/is. In mijn geval wilde we het zo maar het was toch een goede vraag die ze stelde en zou een foute levering voorkomen. Prima winkel

J de Groot 03-04-2020

Goed advies en uiteindelijk goede keus met een goede verhouding van prijs en waarde met de korting t.o.v . andere winkels

Ruud 03-04-2020

Een erg goede service en de klant is echt koning. De levering was volgens afspraak zeer snel. Ga zo door keukenloods

Roy 03-04-2020

Veel assortiment en veel mogelijkheden denken met je mee.
Goed bereikbaar voor vragen

J. Steggink 03-04-2020

Duidelijke site, goede informatie bij de producten. Zeer snel bevestiging, maar ook de communicatie was heel vlot. De vriezer die ik besteld had was even niet leverbaar. De dag dat deze bij het filiaal gebracht werd, kreeg ik hem ook. En tenslotte prima rijzen en vriendelijke bezorgers

Paul 03-04-2020

Makkelijk en snel online besteld en bezorgd. Jammer dat de vriezer recht voor de deur neergezet werd (ook al is het aan de binnenkant van de deur) ipv even op de plek te zetten aangezien de vrouw de vriezer in ontvangst heeft genomen.

Michel van den Berg 03-04-2020

Prima telefonische service, ze denken mee met wat voor apparaat voor jou geschikt is. Je geeft aan wat jij voor wensen hebt en Keukenloods komt met een aantal keuzes en ook met leuke aanbiedingen. Verder is de afspraak voor in te bouwen snel geregeld en komen ze de afspraken ook na!

Anja 03-04-2020

Goed advies, snelle levering. Goede prijs kwaliteit. Medewerkers nemen echt de tijd om te adviseren . Top

Brian 03-04-2020

Goede service, vriendelijk en eerlijk personeel, goede prijs afspraken, Prijs was zelfs onderhandelbaar, Ondanks de corona crisis flexibele houding personeel, Duidelijke website, deskundigadvies, Hulpvaardig bij het uitzoeken apparatuur.

Theun van den hengel 03-04-2020

Telefonisch besteld en perfect begeleid hierin, er werd aan alle kanten goed meegedacht met onze gecompliceerde bestelling. Ook het transport en aflevering waren tot volle tevredenheid uitgevoerd, ik kan keukenloods van harte aanbevelen !

Isaak 03-04-2020

In de zoektocht naar een nieuwe vaatwasmachine, meer websites bekeken en producten vergeleken. Uiteindelijk kwam ik uit bij Keukenloods, locatie Zaandam. Een uitgebreid aanbod van vaatwasmachines en een outlet aanbod. Zelf heb ik geen verstand van deze machines en heb mij moeten inlezen in wat ik wilde. In de outlet een mooie vaatwasmachine gevonden, welke op mijn lijstje stond. Helaas was dit product verkocht, maar was dit niet aangegeven. De verkoper is samen met mij opzoek gegaan naar een vergelijkbaar product, voor een vergelijkbare prijs. Ik ben in deze zoektocht uitstekend geholpen. Er werd goed geluisterd naar de wensen die ik had en snel een ander product aangeboden. Het product is de volgende dag gelijk geleverd! Helaas was het product beschadigd. Keukenloods heeft mij een coulance aanbod gedaan, welke in mijn ogen redelijk was ten aanzien van de schade. Deze coulance regeling is binnen een week geregeld. Ik ben goed te spreken over Keukenloods en tevreden met mijn product.

Johan 03-04-2020

Goede zaak om zaken mee te doen. De prijzen zijn ook goed en de medewerkers klant vriendelijk.

Bart 03-04-2020

Scherpe prijzen en prima product info en service. Tip: Bel de klantenservice over het scherpst mogelijk aanbod.

Keith 02-04-2020

Good brand at compatible price, quick and on time delivery. Complete no hassle transaction. So far very happy with our Zanussi freezer.

Tim 02-04-2020

Al meerdere keren iets besteld en altijd netjes geleverd, nooit iets negatiefs geweest.

De Bats 02-04-2020

Dichtstbijzijnde shop, maar al vaker geweest en gekocht. Goede uitleg en service. Met verstand van zaken en ook een eerlijk advies

Geert 02-04-2020

Prima service. Communicatie misverstand werd netjes verholpen. Met een leuke attentie om het goed te maken. Mijn keukenapparatuur zal ik voortaan hier ook kopen.

Maas 01-04-2020

Zeer ruime keuze uit merken en modellen. Bij de volledig geïntegreerde modellen is er een zeer duidelijke weergave van afmetingen en waar je rekening mee moet houden. Na bestelling kregen wij een email ter dubbel-check om na te meten of het model met afmetingen wel zou kloppen. Daarna zeer snelle levering en correcte updates daarover. Al met al SUPER TEVREDEN!