Keukenloods - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Keukenloods.

Keukenloods stelt zich voor

NWPK 02-09-2020

Vriendelijke geholpen met telefonisch contact over een vraag.
Alleen een opmerking voor de inpak afdeling, het artikel die ik gekregen had zat in een open doos die niet dicht geplakt zat dat was een min punt.

Rob 02-09-2020

Ruim assortiment in alle prijsklassen; uiterst concurrerend, goed advies en snelle levering!

Wibo 02-09-2020

Prima afstemming over de koelkast en de prijs. Vervolgens volgende dag geleverd en de oude koelkast weer meegenomen. Prima, zoals het hoort.

Monique 02-09-2020

Nieuwe koelkast besteld, aan de telefoon wordt je vriendelijk geholpen en ook de monteur was vriendelijk, snel en prima gemonteerd. Ben er super blij mee!

Anoniem 02-09-2020

Ze denken goed mee en leveren top apparatuur. Ook als er iets gaat zoals het niet hoort, wordt het keurig opgelost! Daarom veel vertrouwen in Keukenloods.

p. heeffer 02-09-2020

super goed geholpen fijne installateurs netjes afgewerkt vind alleen dat de gaspitten hoog zijn afgesteld moet er aan wennen

Rob Comes Hollandsche Rading 01-09-2020

De aantrekkelijke lage prijs van de gekozen koelkast was de reden dat ik voor de mij onbekende webwinkel Keukenloods.nl koos. Omdat mijn 20 jaar oude koelkast defect raakte tijdens de hittegolf van augustus 2020 was het belangrijk dat ik op korte termijn een nieuwe inbouw koelkast moest laten plaatsen. Dankzij de welwillende medewerking van de klanten-service kon de koelkast binnen 10 dagen geleverd maar door de technische dienst tegen een zeer schappelijke prijs geplaatst worden. Kortom, bij de keukenloods.nl gaat de lage koopprijs beslist niet tenkoste van de service.

Kuijpers 01-09-2020

Werd goed geïnformeerd
Levering was wat minder. Doos werd binnen gereden en vrachtauto was alweer gestart

Mv. C. Vrijhof 01-09-2020

Ik ben fijn en deskundig te woord gestaan en goed geadviseerd.
De monteurs die de inbouw kwamen uitvoeren, leuke spontane vaklieden met verstand van zaken

WoutjeBou 01-09-2020

Geweldig geholpen door een meedenkende verkoopster xxxx . Enige minpuntje was de langere levertijd vanuit Miele. Overigens werd de keus aan ons gelaten om ergens anders te kijken, waar de machine wel op voorraad was. Vervolgens gewacht en de levering was weer zoals afgesproken. Dit was alweer het 2e apparaat dat wij bij Keukenloods hebben aangeschaft, ook na goed advies hebben we hier nog steeds veel plezier van. Siemens wasmachine.

Peter 01-09-2020

Goed assortiment en voordelige prijzen. In winkel duurt het soms even voor je geholpen wordt. Levering en installatie keurig geregeld en uitgevoerd.

Egbert van Wijk 01-09-2020

De aangekochte machine was bij aflevering beschadigd en is in goed overleg direct omgeruild voor een onbeschadigd exemplaar. Het opnieuw plaatsen van de machine wat ik in eigen hand heb gehouden gaf wat problemen omdat de maten verschilde t.o.v. de de oude afwasmachine. Dat probleem heb ik zelf kunnen oplossen. Omdat ik een artikel had bijbesteld en achteraf niet nodig had heb ik het bedrag direct terug gestort gekregen. Gewoon verrassend daar kunnen andere bedrijven een puntje aanzuigen. Dus een tevreden klant.

Westera 01-09-2020

Doen wat ze beloven, scherpe prijzen. Vriendelijke telefoongespekken. Snelle bezorging

Erwin 01-09-2020

Prima koelkast voor een schappelijke prijs. Keurige en heldere berichtgeving over levering. De oude koelkast is de volgende dag opgehaald omdat op de bezorgdag de wagen vol zat. Dus keurig opgelost. Mijn volgend apparaat koop ik vol vertrouwen weer bij Keukenloods.

Kees kooman 01-09-2020

Nette bezorger zelfs de doos van de koeler zag er onberispelijk uit. Na plaatsen van order nog een bevestigingsmail om er zeker van te zijn dat de juiste maat koeler was besteld. Oude apparaat netjes meegenomen zonder chagrijnige blikken.

Sjoerd 31-08-2020

Wat voornamelijk opviel was de relaxte, open houding van de verkoper. In tegenstelling tot de concurrent werd hier niet de druk opgevoerd om direct een keuken te kopen. Daarnaast was de verkoper ervaren en kon ons goed begeleiden in het proces.

Miem 30-08-2020

Heel fijn en gezellig geholpen door de mannen
Goed advies en gelachen
En ook nog tevreden met aanschaf

Ingrid 30-08-2020

Keukenloods is voordelig tov andere witgoed winkels. Onze afzuigkap bevalt goed! Werd keurig verpakt bij ons afgeleverd en werden vooraf goed op de hoogte gebracht van het tijdstip van levering.
Wij zijn erg tevreden over keukenloods!

Dick 29-08-2020

Koelkast op de afgesproken tijd geleverd, met concurende prijs, en gemakkelijk via internet te bestellen.

Kees 29-08-2020

Makkelijke website en afleveren volgens aangegeven dag. Afleveren ter plaatse en vriendelijke bezorger.

Willem van Bommel 29-08-2020

In de winkel een hele goede toenadering naar de klant toe en een hele goede uitleg van het apparaat. Voor plaatsing goed ingelicht via mail. De monteur was een vakman en een sympathieke kerel. Er was iets defect aan de stopper van de gootsteen,
dat werd ook even gerepareerd wat helemaal niet hoefde.

Robert 28-08-2020

goede snelle service tegen concurrerende prijzen. chat support ook duidelijk en netjes

H Heitink 28-08-2020

De shop is niets op aan te merken,alleen de levering was niet duidelijk,bij de koop was het 1 a 2 werkdagen ,2dagen later kregen we een mail,dat het 2 weken later werd ,na die twee weken kregen we weer een mail,dat het nog 2 weken later werd,na 2 dagen weer een mail,dat onze aankoop binnen was,en dat we die af konden halen .kunt U zich voorstellen dat wij hier niets van snappen,in de coranatijd loopt alles anders,maar dit komt bij ons over als niet klantgericht.

Vera Hartog 28-08-2020

Marcel heeft ons fantastisch te woord gestaan en geadviseerd, aardige man. Paul de Groot heeft het keurig geïnstalleerd, chapeau, de kraan geeft een straal na waar Paul met Quooker over gebeld heeft, deze gaven een zeer onbevredigend antwoord, foto's en filmpje gemaakt, deze moeten naar Quooker gestuurd worden hetgeen Paul met de Keukenloods zal regelen, wordt hopelijk netjes opgelost, kost genoeg. Verder over Keukenloods zeer tevreden.

Hanneke Boussen 28-08-2020

geef een 10. Waarom om dat ik heel vriendelijk werd geholpen.
Kreeg goed advies.
Mijn koelkast is vakkundig ingebouwd kan niets anders zeggen dan TOPPIE