Keukenloods - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Keukenloods.

Keukenloods stelt zich voor

Erna 30-06-2020

Vaatwasser Siemens gekocht. Goed contact met Keukenloods over levering, supersnel gemonteerd. Top!

hanskamphuis 30-06-2020

niet duur. vlotte service. zeer vriendelijke bezorger. Telefonisch goed bereikbaar

RR 30-06-2020

Keukenloods had precies wat we nodig hadden tegen de beste prijs. Ook snelle levering.

Henny Drost 30-06-2020

Ik heb een goed advies gekregen en een correcte afhandeling van mijn bestelling.

Helena 30-06-2020

Hele prettige winkel, en met kennis van zaken.
Goed georganiseerd: alles verliep vlekkeloos zoals was aangegeven.
Kom hier zeker terug!

Dijk 30-06-2020

Nette en overzichtelijke winkel waar je goed kunt oriënteren en keuzes kunt maken.

Jo 30-06-2020

Mooie prijs en snelle service. Wel verkeerd waterafvoer slang bij condensdroger geleverd.

Leo Dubbeld 29-06-2020

De Keukenloods werd aanbevolen door een kennis. Hierdoor zijn we gaan kijken ,werden vriendelijk ,netjes en duidelijk geholpen. Er was niets teveel gevraagd.

P. van der Pas 29-06-2020

op 9 juni met de Keukenloods gebeld en gevraagd wat de speciale prijs van een inductieplaat van ATAG is. De telefoonmeneer vroeg netjes of ik alleen de prijs wilde weten of ook zou gaan kopen. Het laatste was het geval. De genoemde prijs was voor mij goed en direct de kookplaat besteld. Op 12 juni werd met post.nl de plaat keurig en verzorgd geleverd. De plaat is door een erkende monteur geplaatst en werkt tot volle tevredenheid. De vrouw kan haar ""hobby"" weer uitvoeren. Top zaak.

Elles 29-06-2020

Alles spullen op tijd binnen. Bij ophalen netjes op een kar gezet en in de auto gedaan. Vriendelijk geholpen.

Yvette Noy 29-06-2020

Ik had online al eerder een afzuigkap en een kookplaat besteld en nu in de winkel een vaatwasser besteld. Goed geholpen, voordelig, snel geleverd en een keurige man die de inbouw verzorgde!

Richard 29-06-2020

Voldoet aan mijn verwachting. Bezorging was op afgesproken tijdstip waarbij de chauffeur van te voren nog belde dat hij in de buurt was

Henny 29-06-2020

Super goede monteur vriendelijk en mee denkend goede af werking en vriendelijke mensen ook als iets niet leverbaar was

Nellie 29-06-2020

2e aankoop gedaan, prima winkel, deskundige medewerkers, niet het idee dat ze je wat aan willen praten,makkelijke betaling , vlotte afhandeling

John 29-06-2020

Voornamelijk de Keukenloodswinkel in Roosendaal waar we ideeen opdeden, de duidelijke site, en de laagste prijsgarantie.

Caroltje 29-06-2020

Koelkast besteld bleek nog niet leverbaar.goed alternatief gezocht met mederwerken
Volgens lever afspraak,en goed en snel geleverd👍👍

A.P. Saba 29-06-2020

Als je geholpen wordt gaat de aankoop snel. We hebben alleen een oven gekocht. Hiervoor kan je geen afspraak maken (hebben we geprobeerd). Hierdoor hebben we 45 minuten moeten wachten totdat we geholpen werden dit is wel erg jammer want verkoop van apparatuur is bijzaak werd ons verteld.

Wolters 29-06-2020

Goede service, groot assortiment, prima prijs en volgens afspraak geleverd.

Bennie 29-06-2020

zeer tevreden over hoe de bestelling is gegaan, snelle levering, prijs verhouding is goed.

Arie 27-06-2020

Een zeer overzichtige website met goede zoekmogelijkheden. Het artikel gevonden en zonder problemen besteld en ondanks de Corona ook snel bezorgt.

Michael Bijvoet 26-06-2020

Op zich zijn wij zeer tevreden met onze keuken echter de onvoldoende is te danken aan het feit dat wanneer wij onze keuken kasten, panelen en plinten schoonmaken de splinters van de kasten, panelen en plinten komen.
Deze splinters komen los wanneer je een doekje langs de keuken haalt of komen zelf in sommige gevallen in je huid wanneer je met je handen over de keuken gaat.
Wanneer de splinters van de keuken zijn is het hou er onder blank en heeft dus niet meer de donkere kleur van de keuken zel.
We hebben deze klacht inmiddels ook neergelgd bij het filiaal in Zaandam waar wij de keuken gekocht hebben.

Ik hoop op een goede oplossing van deze klacht.

Met vr gr Michael Bijvoet
Officiele reactie van Keukenloods 29-06-2020

Beste Michael,

Dat is vervelend, mijn excuses dat jullie nieuwe keuken nog niet volledig naar wens is. Ik ga met je meekijken wat hier mis is gegaan, en daarvoor ontvang ik nog graag je ordernummer. Zou je die willen toesturen naar emma@keukenloods.nl? Alvast bedankt!

Groeten, Emma

Peter 26-06-2020

Goed geholpen, snelle service. Product was uitverkocht, hiervoor in de plaats een beterE machine gekregen voor dezelfde prijs

Aart 25-06-2020

Via tv-reclame bij deze shop terecht gekomen. Een mooie shop, maar belooft meer dan ze kan waarmaken, en zou beter en vaker geüpdatet moeten worden. Neemt niet weg, dat men in de winkel zeer vriendelijk en goed geadviseerd wordt, en zou iedereen aanraden daar naar binnen te lopen. U komt daar zeker met een goed gevoel weer weg.
Wij zijn er uiteindelijk prima geslaagd met onze aankoop!

w.hepkema 25-06-2020

Hele goed service . Duidelijke uitleg van de werking van diverse apparaten .

Tim leenders 25-06-2020

Super snelle levering perfect geholpen aan de telefoon had wat vragen maar goed te woord gestaan had ook de volgende dag me bestelling binnen