Keukenloods - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Keukenloods.

Keukenloods stelt zich voor

NKD van Rijssel 17-07-2020

Goed advies vriendelijk en vakkundig .prima winkel. Veel keuze en goed geslaagd

Bea 17-07-2020

Goed geadviseerd,prima prijs,vriendelijk personeel ,goed bereikbaar en genoeg parkeerruimte voor de deur.

Gusta Kruijt 17-07-2020

Prima telefonisch contact gehad over de apparaten die ik wilde aanschaffen. Keurige levering volgens afspraak. Mooie apparaten

Els en Ruud Riem 17-07-2020

We zijn bij de keukenloods prima geholpen en voorgelicht toen we een nieuwe kookplaat nodig hadden. Vooral de vestiging Zaandam heeft heel veel voorbeelden liggen. Toen we kort daarna gekeken hadden bij andere leveranciers, waar je bijna geen voorbeelden te zien krijgt, bij een andere vestiging van de Keukenloods [het Schouw] terecht kwamen werden we weer heel adequaat geholpen. We konden geen antwoord geven op alle technische vragen maar toen we vertelden dat we 22 jaar geleden onze keuken op die vestiging [bij een voorganger van de Keukenloods] gekocht hadden was er geen antwoord meer nodig want alle gegevens van onze aangeschafte keuken stonden in het systeem. Daarmee waren de technische vragen gelijk beantwoordt. Dat gaf ons een onverwacht extra goed gevoel. Ook het bezorgen en aansluiten gebeurde precies op het afgesproken moment.

jan 17-07-2020

Wordt goed uitgelegd en voldoende keuze.
Graag tot een volgende keer prima service

P, Haast 17-07-2020

Alles online geregeld. Zeer goed contact met XXX die heeft gezorgd voor uitstekende adviezen voor de aanschaf van nieuwe Siemens keukenapparatuur ter vervanging van de oude. Prima communicatie met het inbouwteam. Zij zorgden voor een snelle en correcte inbouw. Steeds werden we goed op de hoogte gehouden van de vordering van de order.

Charlotte 17-07-2020

Scherpe prijzen, je wordt keurig geholpen en op de hoogte gehouden over je bestelling. Ook de levering liep ontzettend soepel.

Kees 17-07-2020

Keurige en nette service en afhandeling correct. Je wordt gebeld als je de bestelling kan ophalen

Herwin Postema 17-07-2020

Eerst gebeld met dit bedrijf en op een plezierige wijze geholpen. Daarna de apparaten besteld. Met name ben ik zeer te spreken over de installatie van de koelkast en vriezer. De monteur ging professioneel te werk en alles werd keurig geïnstalleerd, opgeruimd en afgevoerd. Dit heb ik zeker gewaardeerd.

Cees 17-07-2020

Prettige en vakkundige adviseurs, die ons uitstekend hebben gewezen op de verschillende merken en dito eigenschappen. Gunstige prijs/kwaliteit verhouding, zelfs met bekende topmerken. Zeer concurrerend! Aflevering en bezorging in goed en tijdig overleg. Montage verliep eveneens soepel en professioneel.
Kortom: een tevreden klant.

Mirjam 17-07-2020

Mijn bestelde vaatwasser was niet op voorraad en ik werd meteen gebeld voor een alternatief. Deze was minstens of misschien wel uitgebreider dan mijn eerste keuze! En dus ook meteen de volgende dag geleverd.

Diana Strijthagen 17-07-2020

Deze winkel is goedkoper als andere winkels, ze hebben een grote keuze in het artikel wat je graag wilt hebben, de services is super, als er iets is wordt er gelijk actie ondernomen, vriendelijk personeel en erg behulpzaam.

Peter H 17-07-2020

Goede prijs en product zoals verwacht. De levering duurde een week maar dit was op voorhand duidelijk. Ook bezorging was keurig.

Guido 17-07-2020

Goed telefonisch advies over de aanschaf inbouw vaatwasser. Zeer snelle levering. Prima aanschaf

Jaap 16-07-2020

Ik had een eerdere goede ervaring met Keukenloods en gezien de prijs kwam ik weer hier terecht voor een nieuwe inbouw koelkast. Na bestelling bleek dat het 2 weken duurde voordat er een monteur beschikbaar was voor het inbouwen. Er waren weinig monteurs beschikbaar door ziekte en vaderschap. Dat was natuurlijk veel te lang, maar gelukkig kon de koelkast de volgende dag geleverd worden en heb ik (noodgedwongen) zelf de inbouw maar gedaan. De levering was perfect, de koelkast werd zelfs in de keuken afgeleverd en de oude koelkast werd keurig meegenomen. Snelle levering en goede service, maar de montagemogelijkheden zijn voor verbetering vatbaar.

Toines en Marke 16-07-2020

Uitstekend aankoop gesprek met Ed Lucker!
Uitstekende uitvoering van de gemaakte afspraken
We zijn onder de indruk vanKeukenloods Nederweert!

WP 16-07-2020

Hoewel mijn eerste keuze voor een vaatwasser op de website werd aangeboden met korting, bleek deze in een telefoongesprek toch niet voorradig. Dat was jammer! Mij werd een duurder alternatief aangeboden. Deze vaatwasser is uiteindelijk geleverd en prima geinstalleerd. De eerste indruk na 1 week is positief. De vaatwasser is zeer stil en de vaat komt er heel schoon en glanzend uit.

m zondag 16-07-2020

gezellige winkel waar ze niet gelijk in je nek staan te hijgen maar als je vragen heb ze keurig helpen, levering super bellen ruim van tevoren dat ze er aankomen . TOP

Ben 16-07-2020

Aanbevolen door een keukeninstallateur. Snelle reactie op app en goeie actie op apparaat. Snelle levering

Ak 16-07-2020

Super service blijf zo doorgaan en zeer snel geleverd en mooi binnen in huis.
Super blij bedankt

Wim 16-07-2020

Hier kunnen een boel andere winkels een voorbeeld aan nemen! Keukenloods heeft hele aardige en behulpzame mensen aan de telefoon. Nadat je de bestelling hebt gedaan wordt er direct een mail gestuurd met alle specificaties. Ook wordt je keurig via de mail EN weer via een medewerker aan de telefoon op de hoogte gehouden wanneer het product geleverd word. Zelfs op de dag zelf word je nog netjes gebeld dat de monteur onderweg is.
Dan de monteur, wat was deze keurig en correct! Keurig netjes al het werk geleverd en alles meegenomen en opgeruimd. Dank je wel

Janny 16-07-2020

Ik heb de shop gekozen omdat ik het voorgaande product niet ergens anders op voorraad kon vinden. Bij contact was de medewerkers erg behulpzaam en heb ik een product gekozen waar ik zeer tevreden over ben.

Jolanda 16-07-2020

Behulpzame en vriendelijke telefonische hulp met bestellen, snelle correcte levering.

Monic 16-07-2020

Super blij met mijn nieuwe oven. Keurig geholpen door een meneer aan de telefoon die alles met mij uitzicht over dit apparaat. Daarna heeft Keukenloods super geleverd. Hij werkt fantastisch. Wel een min pintje. Het snoer was te kort.

Wiel Smeets 16-07-2020

Op tijd gebracht de oude machine meegenomen goede service bij aflevering.👍