Keukenloods - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Keukenloods.

Keukenloods stelt zich voor

Gisela 11-06-2020

Shop gekozen op aanraden van Bruynzeel keukens. Service was uitermate goed. Er werd direct gereageerd en nog eens extra navraag gedaan naar de precieze maten van de inbouwapparatuur (dit om vergissingen te voorkomen). Verder direct en duidelijk afspraak gemaakt. En een heel plezierige en bekwame monteur kwam de boel installeren. Uitstekend!

albert duisters 11-06-2020

Door een vriend die keukens plaats , koopt als hij wat nodig heeft bij jullie, Dat was een goede tip van Raymon Smolenaars.
En ik kocht een afzuigkap en een dag later in huis ,Bij jullie is afspraak is afspraak .In een woord perfect.

Truus Kneepkens 11-06-2020

Goede actieprijs en snelle levering van onze nieuwe oven. Goed advies gekregen maar toch voor een andere gekozen vanwege de prijs

Gejo 11-06-2020

Fijne shop.kijken,kiezen kopen.levertijd 1week ivm drukte in coronatijd.Maar het juiste artikel geleverd en onbeschadigd ontvangen.

Karien 11-06-2020

Geen klachten. 75 tekens nou dan kun je me wat. Dan vervalt ook de positieve waardering. Dit is balen. Ik ga van 8naar 6 . Daarom

T.Tuiloo 10-06-2020

Wij hebben een fijne ervaring met keukenloods! Mooi apparaat,snelle service en bij bezorging fijn geholpen!

L. Burgersdijk 10-06-2020

Een goeie site. snelle bestelling en levering. Zeer tevreden. Het product geweldig en ben er superblij mee. Zeker een aanbeveling.

Bas 10-06-2020

Bijzonder goede service bij aflevering en de aansluiting! Omdat ik niet het juiste gereedschap in huis had heeft de Keukenloods-medewerker zelf extra handelingen verricht zodat mijn inductiekookplaat volledig in het keukenblad paste en operationeel was. De volgende keer betel ik weer een product bij Keukenloods!

Anja 10-06-2020

Inbouw koelkast bestelt via internet. Er werd keurig nog navraag gedaan naar de maten en of dit klopte. Echt super
Bestelling kwam ook op de afgesproken tijd . Dus grote klasse .

Hanneke 10-06-2020

wij hebben onze apparaat bij keukenloods gekocht. Ze waren erg vriendelijk en konden een mooi complete aanbieding doen voor ons. Wij zijn er erg blij mee. Goede service en levering, zelfs in Duitsland.

Sandor 09-06-2020

Goede service en telefonische hulp bij het uitzoeken van het juiste type vaatwasser.
Goede prijs en ook de installatie was snel vriendelijk en vakkundig

Alex 09-06-2020

Na wat onderzoek en vergelijken mbt het merk en type de keuze gemaakt.
Bestellen en betalen vlot verlopen. De volgende morgen direct persoonlijk contact mbt het niet meer kunnen leveren maar wel direct een alternatief product aangeboden gekregen.

Levering uiteindelijk prima verlopen

Sjatoo 09-06-2020

Kreeg een geweldig prettige verkoper aan de lijn welke een heel duidelijke afspraak maakte.
De levering was sneller dan verwacht en de apparaten werden met zorg behandeld door de bezorger, dank je wel.
Na inbouw werkt alles voor zover wij op dit moment kunnen beoordelen.
We hebben de apparaten nu 1 maal gebruikt, dus over de kwaliteit kan ik nog geen oordeel geven maar als ik het voortraject bekijk heb ik er alle vertrouwen in.
Tot slot, de prijs was beter als bij elke andere leverancier.
Hartelijke dank voor alles en naar mijn mening kunt u nog voor vele potentiele klanten een vertrouwde leverancier zijn.

Brigitte 09-06-2020

Alles online besteld en nog een paar x gebeld met de klantenservice, echt goede service en snelle levering!

Tevreden klant. 09-06-2020

Perfecte service geboden door vestiging Almere, toen onze inductie kookplaat niet meer leverbaar was, er werd ons de opvolger aangeboden wat een perfecte oplossing was. Enkel houd de eigenaar van de niet van complimenten voor de oplossing die hij ons geboden heeft, maar denk maar zo ruwe bolster blanke pit.

Peter 08-06-2020

Voor lage prijzen moet je hier zijn maar niet voor de service of klantvriendelijkheid. Bestelling is meerdere keren fout gegaan net als de leveringen waar tevergeefs op werd gewacht.

JFP 08-06-2020

Prima winkel in Alkmaar, vriendelijk personeel met kennis. Snelle en keurige levering. Ben niet op de site geweest

John 08-06-2020

In eerste instantie wilde ik de vaatwasser kopen bij een ‘betrouwbare’ witgoed zaak in de buurt. Na een drietal bezoeken wist ik alleen de onmogelijkheid voor de inbouw in onze bestaande keuken maar niet de mogelijkheden. Uiteindelijk zelf maar de oplossing gezocht via jullie website en daar met behulp van de video-instructies besloten om een vaatwasser zelf te plaatsen. Binnen 10 minuten was het mogelijk om tot aankoop van vaatwasser over te gaan. Volgende dag werd de vaatwasser geleverd en de oude afgevoerd. Vaatwasser paste precies en heb ik ook zelf (dankzij de heldere video en handleiding kunnen inbouwen. Dit heeft mij veel tijd, moeite en geld bespaard t.o.v. de witgoedzaak in de buurt. Dit avontuur wil ik wel vaker aangaan.

Schippers 08-06-2020

Mooie prijs, snelle levering en duidelijke communicatie qua track & trace!
Alles is volgens afspraak verlopen.

a.schreuders 08-06-2020

na de prijzen te hebben vergeleken op kieskeurig.nl naar de winkel in drunen gegaan.Daar heel netjes geholpen door Bas en een siemens combi -oven gekocht.De siemens cm836gnb6 bevalt prima nu reeds 2 weken in gebruik.

Dinmez 08-06-2020

Ben goed geholpen en het personeel is deskundig en vriendelijk. Ik zou daar zeker nogmaals iets aanschaffen.

Govert Buijs 08-06-2020

Keurige afhandeling van de bestelling en zeer keurig op tijd afgeleverd ,Zal het zeker aan andere aanbevelen
Groote klasse

Hilda van Herwijnen 08-06-2020

Heel goed en persoonlijk geadviseerd. Zeer snelle en professionele levering en kundige, aardige en handige monteur. De producten werken boven verwachting. Zijn heel mooi en sluiten volledig aan op mijn behoefte.

Yvonne 08-06-2020

Vanaf het eerste contact tot aan de installatie ging alles perfect. Degene die mijn telefonische bestelling opnam hielp met veel geduld om het juiste inbouwapparaat te vinden. Precies zoals beloofd werd ik al snel gebeld over de levering, die vervolgens stipt op tijd plaatsvond. Het inbouwen gebeurde uiterst efficiënt en was binnen een uur klaar zonder enige schade. Mijn keuken werd zelfs schoon achtergelaten. Als ik had geweten hoe makkelijk het zou gaan had ik mijn koelvriescombinatie al veel eerder vervangen!

H Sijtsma 07-06-2020

omdat ik op deze manier prettig vond ben goed geholpen uitleg was goed voor alternatief vervanging van dit artikel vlotte verzending top een dikke 10