Keukenloods - Reviews & Ervaringen

8,8 Lees 20914 reviews Schrijf een review

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Keukenloods.

Keukenloods stelt zich voor

Deze score is berekend op basis van 3348 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

shelley 08-10-2015 In de winkel gekocht
zaandam

goed bereikbaar, parkeerplek voor de deur, ruim opgezette winkel met groot assortiment

Elke keer ben ik erg goed geholpen door een van de medewerkers, er wordt altijd gekeken naar de beste oplossing hetgeen je zoekt.

Assortiment
tot nu toe elke keer gevonden wat ik zocht tegen een scherpe prijs.

Else 08-10-2015 Via de website gekocht

Alles is duidelijk en overzichtelijk

In eerste instantie stond er leverdatum 1 a 2 werkdagen. Na bestelling (op 23-7) bleek dit een paar weken te zijn en later is dit tot twee keer toe nog weer verlengd. Uiteindelijk heb ik de koelkast pas op 17-9 ontvangen!

Ruim

Aanbeveling
Ondanks de lange leveringstijd wel redelijk op de hoogte gehouden en bij een vorige bestelling ging het wel snel.

Marrigje 08-10-2015 Via de website gekocht

lekker makkelijk en duidelijke website. Goed vergelijkings materiaal/info

Ook hier geen op of aanmerkingen. Alles erg duidelijk en goed geleverd.

Assortiment
Ik ben bij een keuken boer geweest en die heeft dan maar 4-5 modellen hangen. Op de website kan ik per voorkeur direct een differentiatie maken naar waar ik op zoek ben.

Aanbeveling
geen 10, want dan worden jullie lui :-)

ga zo door.

Elske 08-10-2015 Via de website gekocht

site loopt op iPad niet zo lekker!

Assortiment
Groote keuze in alle prijsklasses

Bea 07-10-2015 In de winkel gekocht
gaanderen

overzichtelijk

proberen je overal mee tehelpen

Assortiment
goed wij wilden alleen een afzuigkap. maar zagen veel leuke dingen

leuke keukens niet groot

LB 07-10-2015 In de winkel gekocht
In gaanderen

Toegankelijk ruime winkel, goede parkeergelegenheid.

Vriendelijke personeel ik werd goed geholpen.

Assortiment
Het artikel wat ik moest hebben was niet in de winkel voorradig maar werd voor mij besteld en werd snel geleverd. De beschrijving van hoe ik hem moest monteren werd mij per Mail toegezonden.

Veenstra 07-10-2015 Via de website gekocht

Alles was duidelijk overzichtelijk en goed te vinden.

Er was een heldere afspraak met het planbureau gemaakt. Hierin moest iets verschoven worden qua datum en tijd. Dit was geen probleem. Op de afgesproken datum en tijd werd de vaatwasser netjes en snel ingebouwd. Aardige monteur. Complimenten.

Assortiment
Bij het zoeken naar kookplaten van 90cm was er helaas niet veel keuze.

Aanbeveling
Goede website, attent en correct personeel. Doen wat ze beloven. Voor toekomstige vervanging van apparaten gaan we absoluut eerst bij de Keukenloods ons licht opsteken (en hoogstwaarschijnlijk slagen).

Janssens 07-10-2015 Via de website gekocht

Goede bereikbaarheid telefonisch, goede uitleg van producten en hulp bij beslissen

goede bereikbaarheid, telefonische dienstverlening, en service aan huis. keurig geïnstalleerd!

Assortiment
Ik heb alleen naar de koel-vriescombinaties gekeken. Daar ruim assortiment. Overig assortiment van producten heb ik niet bekeken.

Fijne klantgerichte service!

CZ 07-10-2015 Via de website gekocht

Duidelijke site

Snelle reaktie op vragen

Ruime keuze

Aanbeveling
Lage prijzen en snelle levering

Geen

Mimi Duurland 07-10-2015 In de winkel gekocht
Almere

Winkel Almere was wat rommelig met oog op komende verbouwing, uiteraard heb ik hier alle begrip voor.

Hebben winkel een drietal keer bezocht. 1e keer om ons te orienteren om met inductie te gaan koken. 2e maal hebben wij een aantal tips gekregen ter controle van de oude situatie. 3e maal om inductieplaat aan te schaffen.

Assortiment
Genoeg keuze qua assortiment en prima advies.

Aanbeveling
Al met al, qua vriendelijkheid, hulpvaardigheid en prima voorlichting en advies.

Extra toelichting
Keukenloods is zeker iets om anderen aan te bevelen.

Frits 07-10-2015 Via de website gekocht

Makkelijk kopen en betalen, overzichtelijke website plus specificaties van het product.

Snelle levering, marge moment van leveren 3 uur. Vergeten te vragen of de oude oven meegenomen moest worden. Die is dus blijven staan. Gratis leveren (en officieel ook meenemen van oude oven)

Grote keuze mogelijkheid

Saskia 07-10-2015 In de winkel gekocht
Waddinxveen

Ruime winkel, meeste apparatuur is toegepast in de showroomkeukens, zodat je een goed beeld krijgt van hoe het eruit gaat zien in je eigen keuken.

We werden snel geholpen door een meedenkende medewerker die ons goed hielp om de juiste keuzes te maken.

Assortiment
Prima keuze. Enige minpunt was dat een van de ovens die ik graag eerst in het echt wilde zien niet in de showroom was opgesteld.

Aanbeveling
Goed assortiment, prettig personeel, handige website en snelle afhandeling/levering. Dit alles voor een zeer scherpe prijs!

Monique 07-10-2015 In de winkel gekocht
Hoorn

De lunch werd onderbroken door mijn bezoek maar men was welwillend mij te helpen.

Liet mogelijkheden zien op de computer en er werd gezamenlijk de juiste keuze gemaakt.

Frits Smit 07-10-2015 In de winkel gekocht
Keukenloods Gouda

De website is overzichtelijk en prettig per onderdeel te selecteren.

Uitstekende selectie. Voldoende parkeerplaats. De gehele winkel is overzichtelijk ingedeeld. De levertijd was na bestelling zelfs korter als aangegeven. Uitstekende service ook toen bleek dat het geleverde apparaat niet geheel paste.

Assortiment
Het geboden assortiment is meer dan voldoende. De geboden prijs was erg aantrekkelijk en iets lager als overige vergelijkbare websites.

Aanbeveling
De service en de bediening van het personeel was bijzonder attent en vriendelijk en echt aanbevelingswaardig voor toekomstige klanten

Dana Candel 07-10-2015 Via de website gekocht

telefoontje gemaakt om te bestellen, duurde maar een paar minuten. Zelf het verkeerde product bestellen, maar ruilen was net zo moeiteloos en snel.

Perfect, besteld product moest geruild worden en is per ongeluk een klapper meegenomen(lag op de doos) en die is ook meteen met de post terug gekomen (zonder dat we deze gemist hadden!)

Extra toelichting
nee, als ik weer iets nodig heb kijk ik wel voortaan als eerste op jullie site.

Eleonora 07-10-2015 In de winkel gekocht
Zaandam

Alles onder 1 dak!

Super service gehad, ze namen echt de tijd voor ons en onze wensen.

Assortiment
Alles waar wij naar op zoek waren was aanwezig, en meer dan dat.

Aanbeveling
Ik beveel deze winkel nu al aan mensen in mijn omgeving aan die een keuken gaan kopen!

Invictus 07-10-2015 Via de website gekocht

Zeer duidelijke website en de optie om een vervangende voordelige afwasmachine te kopen vond ik heel goed. Meedenken met de klant!

Duidelijk wanneer er geleverd werd en fijn dat de oude machine meegenomen werd. Zelfs 's avonds een levering, super voor werkende mensen.

Karel 07-10-2015 Via de website gekocht

De website is overzichtelijk de informatie helder waardoor we het product wat we wilden snel vonden.

De vaatwasser werd keurig op de afgesproken tijd afgeleverd. Prettig dat er over het hele proces steeds direct een duidelijke mail kwam met de afspraken die waren gemaakt. Daarnaast was het telefonische contact hierover met onze vragen en vragen over het product heel plezierig.

Assortiment
Voor ons een prima assortiment; voldoende keus en wat fijn was: de laagste prijs vergeleken met andere webwinkels voor het door ons gekozen product.

Aanbeveling
een lage prijs voor een hele goede kwaliteit en een prettige servive

Extra toelichting
Het is de tweede positieve ervaring die we met Keukenloods hebben. Over de eerder geleverde oven zijn we ook heel tevreden.

Fam Hirasingh 07-10-2015 In de winkel gekocht
Roosendaal

Prettige winkel. Alles overzichtelijk uitgestald.

Duidelijke uitleg en advies over het produkt. Verkoper neemt tijd voor de klant om alle vragen te beantwoorden.

Ruime assortiment.

Goede service.

Erik 06-10-2015 Via de website gekocht

Online besteld dus gemak!

Goed op de hoogte gehouden van de status van je bestelling..

N.v.t

N.v.t

Extra toelichting
Perfect ingebouwd en zeer netjes gedaan? Keurig personeel.

C Ruiter 06-10-2015 In de winkel gekocht
Hoorn

We zijn wezen kijken, zagen niet wat we zochten. Advies een catalogus meegekregen, rustig kijken, onderhandelen met de prijs.Top

Na betaling spullen thuisgebracht, en oude spullen mee retour, Perfect

Assortiment
In de winkel niet zo, maar advies door medewerkster Super

Aanbeveling
Vriendelijk en zakelijk tot onderhandelen.

Eric 06-10-2015 In de winkel gekocht
Amsterdam

Aanbeveling
snelle service, inbouwkoelkast snel en vakkundig geplaatst

inbouwkoelkast Liebherr

Maaike 06-10-2015 Via de website gekocht

Peter 06-10-2015 Via de website gekocht

Van huis uit bestellen en wachten op de levering

lastig om de bestelling op het juiste moment te kunnen ontvangen vanwege transportbedrijf Dutchned. Keukenloods heeft hierin wel goed bemiddeld

Assortiment
Erg veel keuze tegen een scherpe prijs.

Aanbeveling
Prima winkel, maar ik beveel mensen in de regel geen witgoedleveranciers aan.

Extra toelichting
Alles staat & werkt inmiddels!

Pieper 06-10-2015 Via de website gekocht

Artikel kon gemakkelijk worden gevonden en voor een goede prijs. Gemakkelijke bestelprocede, betaling via ideal en goede berichtgeving dat bestelling klaarstaat.

Uitstekende berichtgeving, zowel over de betaling, de bestelling en dat het artikel in de winkel van onze keuze klaarstaat. Kon zonder probleem later worden afgehaald, op een dag die goed uitkwaam.Nog een leuke kadobon wegens zelfs ophalen ontvangen.

Assortiment
Assortiment is divers en met goede prijzen. Zocht een speciaal merk en kon deze direct vinden.

Aanbeveling
tot nu toe alles naar wens verlopen. Kan niet mekkeren. Dus zonder meer antebevelen

Extra toelichting
De kadobon is leuk maar een grotere bestedingkeus (winkels of webwinkels) zou het nog leuker maken.

Hooghiemstra 06-10-2015 In de winkel gekocht
Zwaag

rustig rondkijken zonder dat er gelijk iemand bij je staat

ervaren verkopers die je goe helpen ook bij een probleem in je keuken

ruimschoots voldoende

gewoon een fijne winkel

Maarten Wouters 06-10-2015 Via de website gekocht

Makkelijk te bestellen via de webshop. Na een telefoontje duidelijk dat ik iets extra's nodig had voor de aansluiting en kon zo meegeleverd worden. Helemaal top.

Fijne tijden qua telefonische bereikbaarheid. En zelfs antwoorden op vragen die ik zelf niet bedacht, maar uiteindelijk wel beantwoord wou hebben.

Assortiment
Ken het assortiment niet goed, want ik zocht zeer gericht.

Extra toelichting
Mijn volgende keukenapparatuur komt ook bij Keukenloods vandaan als de prijs weer zo aantrekkelijk is. De super gezellige bezorger die meedacht bij het neerzetten was ook heel fijn. En ik verwacht dat de 'nazorg' ook heel goed zal zijn.

Louise 06-10-2015 In de winkel gekocht
roosendaal

Duidelijke site met goede zoek mogelijkheden en vergelijkingsmogelijkheden.

Prima en snelle service !

Assortiment
Ik was op zoek naar een nieuwe kookplaat. Ruime keuze en voldoende informatie gehad.

Aanbeveling
Kwaliteit, snelle levering en goed service.

Martin 06-10-2015 Via de website gekocht

De laagste prijsgarantie werkte nu eens wel. Bij anderen vaak een probleem bij de Keukenloods niet een mailtje was genoeg.

Zie vorige vraag

Assortiment
Zoek j gegevens over een product kijk bij de keukenloods en negen van de 10 keer vindt je het gezochte met de gegevens erbij. Ook handig dat bij veel producten de accessoires die de fabriek heeft vermeld staan.

Aanbeveling
Nou ik heb zo wel genoeg veren gestoken, dacht ik.

Extra toelichting
Ja de vriendelijke en deskundige dame die ons te woord stond in de winkel heeft uiteindelijk de doorslag gegeven van het bestellen van het product bij Keukenloods de laagste prijsgarantie deed de rest.

Theluh 06-10-2015 Via de website gekocht

Duidelijke site die eenvoudig werkt door een logische opbouw.

Super goede service, 6 jaar geleden toen ze nog klein waren en nu nog steeds een Super service.

Assortiment
Alles wat ik nodig heb dus voor mij meer dan uitstekend

Aanbeveling
Super winkel wat je zelf moet ervaren.

Extra toelichting
6 jaar geleden alle apparatuur van mijn keuken gekocht, nu in nieuwe woning koelkast gekocht toen de oude stuk ging en over enkele jaren hoop ik weer van hun service gebruik te maken.

Tom 06-10-2015 In de winkel gekocht
Gaanderen

Veel voorraad dus veel keus. Niet voorradig dan zoeken via de computer.

We werden snel geholpen om een passende inductie kookplaat te vinden.

Assortiment
De benodigde kookplaat met aparte maten in ons granieten keukenblad was zo gevonden op de computer.
De prijs viel ons erg mee.

Aanbeveling
Ruim assortiment tegen een redelijke prijs.

Alie van Dalfsen 06-10-2015 Via de website gekocht

Vanaf mijn laptop heb ik de bestelling gedaan.

Alles was keurig geregeld.

zimdread 06-10-2015 Via de website gekocht

het is een duidelijk website

de winkel is zeker haar levertijd nagekomen

Assortiment
heb alles wat ik zochte wel kunnen vinden

Aanbeveling
betaalbare maar hoog qualiteit spullen

Iris 06-10-2015 Via de website gekocht

Makkelijk zoeken en vergelijken

Bij een product dat elders goedkoper was, na melding, keurig een offerte van gelijkwaardig product ontvangen.

Zeer ruime keus

Moos 06-10-2015 Via de website gekocht

Veel keus, makkelijk iets te vinden voor ieders budget!

Had een vaatwasser besteld die niet op voorraad was. Bij bevestiging van de bestelling werd gemeld dat de levertijd > 2 weken was, toen kon ik alsnog een vaatwasser bestellen die de volgende dag afgeleverd en geïnstalleerd kon worden.

Assortiment
Alle merken en veel soorten te bestellen.

Aanbeveling
Veel keus, goede service, scherpe prijzen.

vermeulen 06-10-2015 In de winkel gekocht
Roosendaal

6,5

alles is overzichtelijk

de communicatie kan/moet beter en afspraken dienen beter te worden nagekomen

Aanbeveling
hoewel wij meer dan een half jaar op onze bestelling hebben gewacht zullen wij toch toch aanbevelen

Extra toelichting
de communicatie tussen u en u vervoerder kan/moet verbeterd worden,één week voor levering telefonisch benaderd dat de bestelling binnen was en de datum vast gesteld, vooraf zouden we vernemen per mail op welk dagdeel het product zou worden afgeleverd. Maar op de dag van aflevering kregen wij pas om 9.50 uur een mail dat de bestelling tussen 14 en 17 uur geleverd zou worden. Maar omstreeks 10 uur is die dag ben kregen wij pas een mail dat het product tussen 14 en 17.00 uur afgeleverd zou worden en dat kost toch een gehele dag wat niet de afspraak was. Zelf een avond vooraf met de keukenloos gebeld om opheldering maar die verwezen ons naar de vervoerder die we na 9.00 uur konden bereiken

L Lenoir 06-10-2015 In de winkel gekocht
Nederweert

Alles is overzichtelijk ingedaald

Via internet de inductieplaat gezocht. Om 16:00u op zaterdag de winkel bezocht. Op maandag bezorgd. Sneller kan gewoon niet.

Assortiment
Eigenlijk was de keuze al op internet gemaakt. Daar kun je zien hoe ruim de keuze is.

Extra toelichting
heel attent op te wijzen op de aanvraag van de gratis pannenset die ik op de valreep nog kon aanvragen.

AE Kieffer 06-10-2015 Via de website gekocht

Gemakkelijk te bereiken, ook per telefoon.
Gemakkelijk surfen op de website.
Goede en duidelijke levering.

Snel, duidelijk en ook weer telefonisch te bereiken.
Per mail bevestiging.

Assortiment
Meer dan voldoende gesorteerd.

Aanbeveling
Ik kan niet anders dan tevreden zijn.

Narjiss 06-10-2015 In de winkel gekocht
Zaandam

w de kool 06-10-2015 Via de website gekocht

in eerste instantie was de kookplaat die ik dacht te willen kopen niet in de keukenloods aanwezig, ben verwezen naar een showroom

toch de kookplaat besteld en binnen enkele dagen al weer een berichtje dat hij gearriveerd was

Assortiment
veel/genoeg apparaten om een keuze te maken

Aanbeveling
prima plek en veel keuze/keurige bediening

Martine 06-10-2015 In de winkel gekocht
Zuidoost Amsterdam

an 06-10-2015 Via de website gekocht

6,8

Op de site staat dat je kan aangeven wanneer het pakket geleverd wordt, en dat t je aan kon geven of t oude apparaat meegenomen kan worden. Ons pakket werd via een TNT bezorger geleverd, niet op de Voor keurslager n oude apparaat is daardoor niet meegegaan. T nieuwe apparaat was ook bezorgd bij buren.

G J Hofkamp 06-10-2015 Via de website gekocht

Lekker van uit je huiskamer alles rustig bekijken.

Ook telefonisch kontakt gehad zeer netjes en kundig geholpen.

Assortiment
Het assortiment is overgeweldigend,maar wel overzichtelijk.

Aanbeveling
Wat je hebt gelezen en gezien en besteld krijg je ook, afspraak is afspraak,en dat komen ze ook na.

Extra toelichting
Had in een review gelezen,dat als je de mac 495 bestelde je dan automatisch de 696 kreeg, en daar zit nog al wat prijs verschil in heb ik over gebeld en inderdaad, dat was zo .Heel fijne combi oven dus meer oven dan magnetron precies wat wij zochten, dank voor de goede voorlichting

Gon en John 06-10-2015 Via de website gekocht

Snelle duidelijke uitleg.

Snelle levering met duidelijke voorwaarden.

Assortiment
Genoeg keuze voor iedere geldbuidel

Aanbeveling
Een winkel met deze kwaliteit bezoeken vanaf de bank is super.

Extra toelichting
Mijn vorige antwoorden spreken voor zich.

Jan Bakker 06-10-2015 Via de website gekocht

Een duidelijke website waarop alles goed is te vinden.

Wordt vriendelijk te woord gestaan en vragen worden correct beantwoord. Opgegeven levertijd is keurig aangehouden.

Assortiment
Wat ik zoek is leverbaar voor een goede prijs.

Aanbeveling
Kwaliteit en prima service tegen concurrerende prijzen.

Ria 06-10-2015 In de winkel gekocht
Alkmaar

Werd direct bij binnenkomst aangesproken waarnaar ik op zoek was

Zeiden gelijk staat niet in de winkel, werd aan balie goed en adequaat geholpen

Assortiment
Werd meegedacht wat de juiste keuze zou moeten worden

Netjes, schoon, aantrekkelijk, overzichtelijk

Extra toelichting
Eerst al online gekeken en daarna fysiek geshopt, omdat de winkel bijna om de hoek lag

Jos 06-10-2015 Via de website gekocht

De site is duidelijk, en apparaten gemakkelijk te vergelijken

Alles netjes volgens de afspraak geleverd

Assortiment
Zeer grote assortiment van inbouw keuken apparaten

wim 06-10-2015 Via de website gekocht

duidelijk en overzichtelijk

snel en duidelijk en goede product onschrijving

een ruime keus

Aanbeveling
van het begin af was alles zeer duidelijk

Keuken accessoires 06-10-2015 In de winkel gekocht
Nederweert

Makkelijk bereikbaar, goede parkeermogelijkheid

Algemeen

Blijkt uit beoordelingen

Geen

Lien 06-10-2015 Via de website gekocht

vanuit mijn luie stoel zoek ik een Boretti uit!

Prima even meegeholpen in de garage van ons nieuwe huis neerzetten!

Prijs is natuurlijk Top!
Mijn vorige Boretti ook bij jullie gekocht.
Deze bleef staan bij de verkoop van ons huis.

Aanbeveling
Op ieder gebied zijn het aantrekkelijke prijzen!
En veel keus!

Extra toelichting
Als ik weer iets nodig heb zal ik zeker bij jullie kijken en waarschijnlijk ook kopen.